KTM1190 Adventure R

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως σε αρκετές περιπτώσεις υπεύθυνα για το κούνημα σε κάποια ήταν τα ελαστικά που αν και καινούρια προφανώς είχαν θέμα και το πρόβλημα λύθηκε αμέσως με την αλλαγή των ελαστικών.
Όσο για τον Maniac αν κάνει test ride την πάτησε!!!! Είναι μονόδρομος χαχα!
Σωστό είναι καυτό, αλλά αν μιλάμε για ηλεκτρονικές αναρτήσεις μιλάμε για αυτά με τους 19ρηδες τροχούς, έχουν θέματα ελαστικών και στην επιλογή των ασφάλτινων; Δεν το γνωρίζω.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε αφησα να γραψεις σεντονι....

Δεν εχουμε κλικς αγορι. Ηλεκτρονικες. Δεν εχει παρα 4 προγραμματα προφορτισης

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Υπήρχε μια διαφήμιση παλιότερα που έλεγε: "καμια φορά καλύτερα να μασάς" χα, χα, χα! :friendship:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Υπήρχε μια διαφήμιση παλιότερα που έλεγε: "καμια φορά καλύτερα να μασάς" χα, χα, χα! :friendship:
:D :D :D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@gsmaniac: To 1090 Adventure (19/17) δεν εχει ηλεκτρονικη αναρτηση πισω αλλα απλη, με ρυθμιση προφορτισης και επαναφορας. Επισης το πηρουνι δεν εχει ρυθμισεις αλλα στο τεστ του Μοτο ο Καραχαλιος ειχε γραψει πολυ καλα λογια για τη συμπεριφορα των αναρτησεων και οτι δεν υπαρχει λογος ρυθμισεων μπροστα. Επισης η σελα του εχει πολυ λογικο υψος στα 85εκ.

@ΚΤΜάκηδες: ειναι πιθανο να μπαινει το ελατηριο του αμορτισερ του απλου στο 1090R ωστε να χαμηλωσει λιγο πισω? (Μπροστα ριχνει κανεις αντιστοιχα τις τιμονοπλακες).) Παντως το αμορτισερ του R ειναι PDS ενω του απλου οχι, παιζει αυτο καποιο ρολο?
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Δεν ξέρω τι λέτε για σακιρες και κουνήματα, εμένα στα 260 προχτές μου κουνήθηκε λίγο το δεξί φρύδι...
Στο θέμα αναρτήσεων σαφώς το μανουαλ σεττινγκ είναι περισσότερο "δε σπάει δε χαλάει" πλην ομως η ευκολία του να επιλέγεις ρύθμιση από το Τζόιστικ είναι αρκετά εκτιμιτέα, όσο δουλεύει τουλάχιστον.
Φαηναλι, επειδής το χώμα που θα κάνει ένα τέτοιου όγκου μηχανάκι δεν είναι αντίστοιχο ενος Καθαρού εντουρο και τα περισσότερα χλμ για τους περισσότερους είναι άσφαρτος, θεωρώ πως θα έχει περισσότερα πλεονεκτήματα με 19αρη μπροστά σε βάθος χρόνου.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Εγώ έχω 1290R με τριβάλιτσο δικάβολο εως 220 που το δοκίμασα κανένα κούνημα, μονός εως 240 πάλι τίποτα βέβαια η γεωμετρία είναι γρήγορη και δε νιώθεις την σταθερότητα που έχουν άλλα χαμηλα τούρινγκ η street μηχανάκια...λογικό.
Φίλος είχε 1190R 2016 όταν πέρναγε τα 200 μου έλεγε πως κουνάει επικινδυνα! Αλλαξε τα λάστιχα με pirelli traill II και το μηχανάκι έγινε βράχος!
Επίσης έγιναν κάποιες δοκιμές σε 1290S ο ιδιοκτήτης έλεγε πως κουνάει μετά τα 200-220 οδηγήθηκε από άλλον αρχικά με την ζελατίνα κάτω κανένα κούνημα όταν ανέβασαν την ζελατίνα στην ψηλότερη θέση μετά τα 210 περίπου ξεκίναγε ένα κουνημα δεξιά αριστερά, για το τελευταίο που έγραψα είδα και το σχετικό βίντεο που υπήρχε και φαίνεται καθαρά...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Το θεμα των ελαστικων το εγραψα παραπανω σχετικα με τα αζύγιστα (ελατωματικα) ΤΚC 70 , καθως και την σωστη ακτινολογηση τροχων.
Αυτα τα εχω κανει.
Απο την ζελατινα δεν εχω θεμα, εχω βρει την θεση.

Επισεις, δικαβαλο δεν υπαρχει θεμα.

Πιστευω πως θα φτιαξει οταν , βαλω σωστα ελατηρια με σωστο sag και σωστο revalving, κατι που εχω στο προγραμμα.
Θα καταληξω με φουλ ρυμθιζομενη αναρτηση πισω και manual μπροστινο , καταργοντας ετσι την ηλεκτρονικη.

@efthymis : και εμενα κανενα φρυδι δεν κουνιοταν αλλα υστερα απο 20,000 και 4 - 5 ζευγαρια λαστιχα ξεκινησε.

Κατα τα αλλα συμφωνω με τον efhtymis , θα προτεινα στον KTManiac :)cautious:) να κοιταξει προς 1290 super adve για την ευκολια του δικαβαλου και τα 30λτ τεποζιτο.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
@XLGeorge : υπαρχει kit της hyperpro που χαμηλωνει το R κατα 30mm

για το PDS πλεονεκτηματα δεν ξερω να σου πω. Διαβαζα ομως στο 1290 R εχουν αλλαξει τελειως τον σχεδιασμο για το anti bottoming
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
@XLGeorge : υπαρχει kit της hyperpro που χαμηλωνει το R κατα 30mm

για το PDS πλεονεκτηματα δεν ξερω να σου πω. Διαβαζα ομως στο 1290 R εχουν αλλαξει τελειως τον σχεδιασμο για το anti bottoming
Τα πλεονεκτήματα του PDS θα φανούν σε πολύ άγριο χώμα με drops κτλ. Επομένως στους περισσότερους δε θα φανούν, το ΜΟΤΟ χαρακτηριστικά γράφει πως το 1190R τους άρεσε περισσότερο απο το 1090R επειδή έχει πιο μαλακά ελατήρια και δεν είναι απόλυτο οπως το 1090R το οποίο είναι ίσως καλυτερο για τον Chris Birch αλλά όχι για εμάς...Εν κατακλείδι θεωρούν πως το 1190R είχε καλύτερες αναρτήσεις.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
To pds δεν το εχουν και πολύ σε εκτίμηση οι εντουραδες, περιμένουν πως και πως την κτμ να κανει την αλλαγή σε μοχλικό λογω αποτομων αντιδρασεων σε οριακες συνθήκες, αναφέρομαι σε μικρά exc.
Για μεγαλες on off δεν γνωρίζω, αλλα πιστευω κιεκει το ίδιο θα ισχύει.
Απο προσωπική εμπειρία με τα αγωνιαρικα προτιμώ σαφέστατα το μοχλικό.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Ζητώ, να μου χαρίσουν 1190 ή 1290 (απλά παρακαλώ) για να δω αν τρέμουν άνω των 200σίων κλμ ανά ώρα.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
To pds δεν το εχουν και πολύ σε εκτίμηση οι εντουραδες, περιμένουν πως και πως την κτμ να κανει την αλλαγή σε μοχλικό λογω αποτομων αντιδρασεων σε οριακες συνθήκες, αναφέρομαι σε μικρά exc.
Για μεγαλες on off δεν γνωρίζω, αλλα πιστευω κιεκει το ίδιο θα ισχύει.
Απο προσωπική εμπειρία με τα αγωνιαρικα προτιμώ σαφέστατα το μοχλικό.
Κάπου έχει γίνει ένα μπέρδεμα με το PDS και το μοχλικό δεν είναι απαραίτητο ότι κάποιο αμορτισέρ με PDS δεν έχει μοχλικό πχ. το 1190 δεν έχει μοχλικό αλλά δεν είναι PDS.
Στην ουσία το PDS (Progressive Damping System) είναι η τεχνολογία διπλού εμβόλου που έχει η ανάρτηση, το δευτερο εμβολο λειτουργεί στη πλήρη συμπίεση.
Στα mx το μοχλικό κυριαρχεί είναι πιο προεδευτικό στα εντούρο το pds έχει και τα καλά του, πχ. απλούστερη συντήρηση και καλύτερο ground clearance, +ότι τα τελευταίας γενιάς PDS λειτουργούν πάρα πολύ καλά στα EXC μοντέλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Για τα pds και μοχλικό συμφωνώ γι'αυτό έγραψα συγκεκριμένα για exc στα οποια το pds ειναι παντρεμένο με την απευθείας εδραση στο ψαλίδι.
Συμφωνώ και για την ευκολία στην συντηρηση και ότι το βγάζεις σε 5 λεπτά και το σημαντικότερο οτι δεν χτυπας το μοχλικό στα βράχια κορμούς κλπ.
Για την λειτουργία των εργοστασιακών επίτρεψέ μου να διαφωνήσω (καμμένος), τα factory(trax wp) ναι, αλλά εχουν μια περιουσία.
Απο τα γραφόμενά σας βλέπω ότι και στο 1190 το μπροστινό είναι αρκετά μαλακό όπως και στο 1050 (που δεν εχει καμία ρύθμιση) στο άμεσο μέλλον σκέφτομαι να βάλω ohlins ελατήρια που ειναι λίγο πιο σκληρά,ενα νούμερο μεγαλύτερο ιξωδες λαδιού και ταπες στα καλάμια με προφορτηση ελατηριου απο τα exc 43mm, πιστευω οτι μπαίνουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Για τα pds και μοχλικό συμφωνώ γι'αυτό έγραψα συγκεκριμένα για exc στα οποια το pds ειναι παντρεμένο με την απευθείας εδραση στο ψαλίδι.
Συμφωνώ και για την ευκολία στην συντηρηση και ότι το βγάζεις σε 5 λεπτά και το σημαντικότερο οτι δεν χτυπας το μοχλικό στα βράχια κορμούς κλπ.
Για την λειτουργία των εργοστασιακών επίτρεψέ μου να διαφωνήσω (καμμένος), τα factory(trax wp) ναι, αλλά εχουν μια περιουσία.
Απο τα γραφόμενά σας βλέπω ότι και στο 1190 το μπροστινό είναι αρκετά μαλακό όπως και στο 1050 (που δεν εχει καμία ρύθμιση) στο άμεσο μέλλον σκέφτομαι να βάλω ohlins ελατήρια που ειναι λίγο πιο σκληρά,ενα νούμερο μεγαλύτερο ιξωδες λαδιού και ταπες στα καλάμια με προφορτηση ελατηριου απο τα exc 43mm, πιστευω οτι μπαίνουν.
Για πες γιατι στο ψαξιμο ειμαστε και εμεις.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Δεν εχω συγκρίνει κωδικούς, αυτο που ξερω είναι οτι ολα τα exc 2000 -2003 φορουσαν το 4357 mxma, το ιδιο φοράνε και σήμερα πολλά ktm freeride, sx85, rc200 με διαφορετικές διαδρομές αλλα αυτο δεν παιζει κανενα ρόλο στην τάπα. Αν θυμαμαι καλά τις ταπες με ρυθμιση προφορτισης τις εδινε έξτρα η κτμ και ειχε και ροδέλες τεφλον σε διάφορα παχη για επιπλεον προφορτηση. Αυριο θα μάθω εκτων έσω........
 
Top Bottom