KTM1190 Adventure R

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Δεν εχω συγκρίνει κωδικούς, αυτο που ξερω είναι οτι ολα τα exc 2000 -2003 φορουσαν το 4357 mxma, το ιδιο φοράνε και σήμερα πολλά ktm freeride, sx85, rc200 με διαφορετικές διαδρομές αλλα αυτο δεν παιζει κανενα ρόλο στην τάπα. Αν θυμαμαι καλά τις ταπες με ρυθμιση προφορτισης τις εδινε έξτρα η κτμ και ειχε και ροδέλες τεφλον σε διάφορα παχη για επιπλεον προφορτηση. Αυριο θα μάθω εκτων έσω........
Μπραβο ρε bill...

Εγω αυτην τη στιγμη εχω ταπες μπροστινου απο το 1190 NON EDS και απο το R.
Και τα 2 φερουν ρυθμιστες για ρυθμιση συμπιεσης και επαναφορας. Του R εχει και ρυθμιση προφορτησης ελατηριου αν θυμαμαι καλα.

Εαν αυτη η συνταγη παιξει, δηλαδη ταιριαζει, τοτε θα καταργησω την ηλεκτρονικη ρυθμιση και τα φερω το μπροστινο στα μετρα μου.
Για πισω θα βαλω μια hyprepro με full ριθμισεις.
Ετσι θα καταργησω το μενου του ΕDS με to x-tool στην αντιπροσωπια.

Εαν μπορεις να μαθεις κατι σχετικο με το σεναριο αυτο θα ημουν ευγνωμων.

Βλεπω οτι εχεις 1050. Εχεις σκεφτει να βαλεις catrige απο την adreani με φουλ ρυθμισεις ? 430 ευρω ειναι καλη τιμη.

Επισεις βγαζει catrige και η tourateck αλλα με τσουχτερη τιμη.

Αυτα...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Γνωρίζω για το cartridge adreani οτι εχει κατι περισσότερο απο 500, μαλλον θα εχει μειωθεί.
Προς το παρόν δεν παιζουν φράγκα (τα τρώω σε ταξίδια) , οποτε θα το φερω εκει που θελω με ελατηρια και λάδια και αργοτερα τάπες προφορτησης.
Πάντως το 800gs που είχα με ohlins ελατήρια και 10ρακι λαδι μεταμορφώθηκε χωρίς να ενοχλεί στα offroad.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
οι επιλογες για ελατηρια εμπρός ελάχιστες (για το 1050 τουλάχιστον) wilbers και hyperpro και αυτα προοδευτικά.
1050 μηκος ελατηριων 460 mm σκληρότητα 6N/mm, ιξωδες sae 4, ποσότητα 570ml ανα καλάμι.

Οπότε προς το παρον αλλαγή λαδιού με μεγαλύτερο ιξωδες sae 10, ροδελα 6mm για προφορτηση κατω απο την υπάρχον ταπα και είμαστε στο ψάξιμο για ταπες προφορτησης.
Να σημειώσω οτι η σκληροτητα στο 1190 και το 1050 ειναι ιδια 6N/mm.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
οι επιλογες για ελατηρια εμπρός ελάχιστες (για το 1050 τουλάχιστον) wilbers και hyperpro και αυτα προοδευτικά.
1050 μηκος ελατηριων 460 mm σκληρότητα 6N/mm, ιξωδες sae 4, ποσότητα 570ml ανα καλάμι.

Οπότε προς το παρον αλλαγή λαδιού με μεγαλύτερο ιξωδες sae 10, ροδελα 6mm για προφορτηση κατω απο την υπάρχον ταπα και είμαστε στο ψάξιμο για ταπες προφορτησης.
Να σημειώσω οτι η σκληροτητα στο 1190 και το 1050 ειναι ιδια 6N/mm.
Λες να ταιριαξει το catrigde της andreani για το 1050 στο 1190 ?
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Ρε παιδιά τα αμορτισέρ του 1190 r δεν παίζονται απλά χρειάζονται άνθρωπο να στα ρύθμιση και το όνομα αυτού Τασουλις!!! Βάλε ασφάλτινο trail atack2 και άμα μέχρι τα 270 κουνήσει έλα να με βρεις...όχι (τριβαλιτσα και τέτοια) με ένα σακ βουαγιαζ στη σέλα μόνο!!Με χωμάτινα που είχα Ε10 μετά τα 170 είναι Χάρος

Στάλθηκε από το CUBOT DINOSAUR μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ρε παιδιά τα αμορτισέρ του 1190 r δεν παίζονται απλά χρειάζονται άνθρωπο να στα ρύθμιση και το όνομα αυτού Τασουλις!!! Βάλε ασφάλτινο trail atack2 και άμα μέχρι τα 270 κουνήσει έλα να με βρεις...όχι (τριβαλιτσα και τέτοια) με ένα σακ βουαγιαζ στη σέλα μόνο!!Με χωμάτινα που είχα Ε10 μετά τα 170 είναι Χάρος

Στάλθηκε από το CUBOT DINOSAUR μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι βρε εσυ... για το R ολα καλα...
Με τις ηλεκτρονικες ομως δεν μπορεις να ρυθμοσεις.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Ρε παιδιά τα αμορτισέρ του 1190 r δεν παίζονται απλά χρειάζονται άνθρωπο να στα ρύθμιση και το όνομα αυτού Τασουλις!!! Βάλε ασφάλτινο trail atack2 και άμα μέχρι τα 270 κουνήσει έλα να με βρεις...όχι (τριβαλιτσα και τέτοια) με ένα σακ βουαγιαζ στη σέλα μόνο!!Με χωμάτινα που είχα Ε10 μετά τα 170 είναι Χάρος

Στάλθηκε από το CUBOT DINOSAUR μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω και μόνος σου μια χαρά τις ρυθμίζεις λίγο να "ακούς" την μηχανή σου χρειάζεται, αν και μια χαρά δουλευει και με τις ρυθμίσεις by the book..
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Νομίζω και μόνος σου μια χαρά τις ρυθμίζεις λίγο να "ακούς" την μηχανή σου χρειάζεται, αν και μια χαρά δουλευει και με τις ρυθμίσεις by the book..
Έτσι είναι, αρκεί να κατανοήσεις την λειτουργία των αποσβέσεων συμπίεσης-επαναφοράς και προφορτησης (όσοι έχουν ρυθμίσεις).
Το πιρουνι των1050 1090 (το 1190 εχει και το eds) δεν ειναι κακό, αντίθετα για τον μέσο αναβάτη ειναι αρκετά καλό.
Οταν όμως πιεστεί περα απο τα όρια που η μηχανή ειναι φτιαγμένη δείχνει την αδυναμία του.
Θα μου πείτε υπάρχει και το 1290s που καλύπτει όλες τις απαιτήσεις. Δεν υπαρχουν ομως τα φράγκα, γι'αυτό προσπαθούμε να βελτιώσουμε αυτο που εχουμε αναλογα με την χρηση που του κάνουμε.
Η ιδέα να σκληρυνω λίγο το μπροστινό μου μπήκε οταν πριν μερικους μήνες πηγαίνοντας 5 μοτο βολτα στη Μάνη, μαζί μας ήταν ενα "φρέσκο" 1290 (Ο Αντωνης από Πειραιά,καλό τιμονι και υπεροχη μοτο), μετα την Κερασίτσα-Μανθιρεα-Αλεποχωρι δρόμος με καλη πρόσφυση και συνεχείς στροφές ξεκοψαμε για λιγο απο τους υπόλοιπους και κυνηγηθηκαμε σε σημείο που σε μερικες στροφές μπαίναμε
ντριφταρονας και πιο πολύ το 1050 που βυθιζε αρκετά το μπροστινό στα φρένα πριν τη στροφή χάνοντας τη γεωμετρία του με αποτελεσμα να σηκώνει τον πισω τροχό.
Σε αυτούς τους ρυθμούς αλλά και σε ενα φρενάρισμα πανικού θα ήθελα σκληρότερο πιρούνι.
Γι'αυτό ψαχνομαι για βελτίωση οπως ανεφερα σε προηγούμενο ποστ, δεδομένου οτι χωμα θα παω μόνο σε βατό χωματόδρομο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Νομίζω τις αντιπροσώπευε ο Παρασκευας στο Νεο Ψυχικό, δεν ξερω αν την έχει ακόμα.
Ουτε αυτος γνωριζει. Ρωτησα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γεια σε ολους, σχετικα με την παραπανω συζητηση οι δικες μου εντυπωσεις απο το 1090R ειναι οι εξης.

Καταρχην εχει κοφτη απο το εργοστασιο στα 200. Και αρχιζει και κουναει απο τα 120 και πανω αλλα δεν ειναι θεμα ουτε αναρτησεων ουτε υψους ουτε ελαστικων. Ειναι ξεκαθαρα θεμα αεροδυναμικης, απο στροβιλισμους στα χερια και το στηθος του αναβατη, κυριως οταν κινειται πισω απο αλλο οχημα. Γενικα λογω μεγαλων διαδρομων το μπροστινο επηρεαζεται ευκολα απο στροβιλισμους/πλευρικους ανεμους που ανεπαισθητα κινουν το σωμα και τα χερια του αναβατη. Αλλαξτε καθρεπτες, κρατηστε πιο χαλαρα την τιμονομπαρα και θα δειτε μεγαλη βελτιωση. Βεβαια ενα διπλοτσεκαρισμα στο σφιξιμο ρουλεμαν λαιμου ποτε δεν εβλαψε. Με βαλιτσες δεν το εχω δοκιμασει ακομα αλλα σαν θεμα βαρους αν ρυθμισεις την προφορτιση δεν παιζει να παρουσιαζουν προβλημα. Αν ειναι θεμα αεροδυναμικης, πασο. Εβαλα τις αφαιρουμενες βασεις της Givi για να χρησιμοποιω τις αρχαιες αλλα εξαιρετικες Zega που εχω, οταν τις δοκιμασω θα σας πω.

Οσο για τις αναρτησεις του R, ειναι γενικα πολυ σφιχτες για Adv touring μηχανακι. Αρκετα πιο σκληρες απο BMW (με την παραξενη αισθηση του telelever), μερα/νυχτα με Africa. Ενδεικτικα, ειμαι 100κιλα (αναλογως του πρωινου :p ) και για την φερω στο sag μου η μαμα στανταρντ ρυθμιση του αμορτισερ ειναι μπαμ, στο 1/3 του συνολικου ευρους ρυθμισης αν θυμαμαι καλα. Ναι, "κοπαναει" στις λακουβες αλλα οχι με την ασχημη αισθηση οταν τερματιζει ενα αμορτισερ. Φανταζομαι με καλυτερη ρυθμιση των πληρως ρυθμιζομενων σε αποσβεση/συμπιεση αναρτησεων μπρος πισω θα βρει καποιος ευκολα τη χρυση τομη.

Γενικα να ξερετε οτι το μηχανακι ειναι πανυψηλο και βαρυ σταματημενο/με χαμηλες ταχυτητες. Οταν κινειται φυσικα δεν εχει θεμα, αλλα αυτο ισχυει για σχεδον ολα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@XLGeorge : υπαρχει kit της hyperpro που χαμηλωνει το R κατα 30mm
Γιωργο, το κιτ που λες ειναι ουσιαστικα ΠΟΛΥ προοδευτικα ελατηρια με μεγαλυτερο αρχικο sag 30χλ με το βαρος της μηχανης μονο. Υπαρχουν αντιστοιχα ελατηρια και για το 800 GS αλλα εχω διαβασει στο advrider.com οτι δεν δουλευουν καλα. Πληροφοριακα, ψαχνοντας επιπλεον στο ιδιο φορουμ, ειδα οτι καποιοι ταχουν χαμηλωσει επεμβαινοντας εσωτερικα στο αμορτισερ και πηρουνι σε suspension specialist στην Αμερικη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε παιδιά παρατήρησα πως η KTM έχει αποσύρει τα μοντέλα 1190 από τις ιστοσελίδες της. Έχω χάσει κάποιο επεισόδιο ή με την αναβάθμιση του 1090 θεώρησε πως είναι καλύτερα να περιορίσει τη γκάμα της;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εβγαλε και το 1290 και προσπαθει να προωθησει αυτο. Το 1090 βγηκε για να χτυπησει συγκεκριμενα το Αφρικα.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Ρε παιδιά παρατήρησα πως η KTM έχει αποσύρει τα μοντέλα 1190 από τις ιστοσελίδες της. Έχω χάσει κάποιο επεισόδιο ή με την αναβάθμιση του 1090 θεώρησε πως είναι καλύτερα να περιορίσει τη γκάμα της;
Δεν παράγεται πια το 1190 adv, έχει αντικατασταθεί από το 1290 adv s.
Επίσης δεν παράγεται πια το 1050 adv το οποίο έχει δώσει τη θέση του στο αρκετά δυνατότερο 1090 adv!
Δες και εδώ :)
 
Top Bottom