KTM1190 Adventure R

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Για πες...
Πώς είναι το δικό μας........καμία σχέση...:p:D...Και να φανταστείς το οδήγησα όταν είχα ακόμα το 1200 του 2008, σκέψου τώρα...:ha
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Πώς είναι το δικό μας........καμία σχέση...:p:D...Και να φανταστείς το οδήγησα όταν είχα ακόμα το 1200 του 2008, σκέψου τώρα...:ha
Α ξέχασα...έχει σκληρή σέλα...:D..
Θεωρητικο ερωτημα αλλα:
1.Σου εδωσε την αισθηση οτι θα μπορουσες να κανεις σε ενα πσκ 900 χλμ οπως εκανα,και εχω ξανακανει?
Και να μην το καταλαβεις?
Ειναι χιλιομετροφαγος δηλαδη?
και
2.Να του φορτωσεις την μανα σου και τον πατερα σου πίσω και να μην αλλαξει συμπεριφορα?
οπως δεν αλλαζει το δικο μας και το 1200 που είναι 6 τονους μπροστα?


Ρωταω και τους κατόχους επίσης.

:thanx:
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
1.Σου εδωσε την αισθηση οτι θα μπορουσες να κανεις σε ενα πσκ 900 χλμ οπως εκανα,και εχω ξανακανει?
Έχω κάνει σχεδόν 1200 αυθημερόν, ανέβηκα 9 το πρωί και κατέβηκα 8 το βράδυ και ήμουν μια χαρά. Μικτή διαδρομή, επαρχιακό και εθνική (περίπου 50-50). Οι μόνες στάσεις ήταν 1 ώρα μαζεμένη στο 1/3 της διαδρομής περίπου, και μετά μόνο για βενζίνες. Έφαγα 1 σάντουιτς εν κινήση (έχω ανοιγόμενο κράνος) :D

2.Να του φορτωσεις την μανα σου και τον πατερα σου πίσω και να μην αλλαξει συμπεριφορα?
Δεν έχω οδηγήσει gs, αλλά θεωρώ ότι σε αυτό υπερέχει. Η σταθερότητα του, όπως το βλέπω τουλάχιστον, στην εθνική φαίνεται ανώτερη. Όχι ότι θα σε προβληματίσει το ΚΤΜ παρόλαυτα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θεωρητικο ερωτημα αλλα:
1.Σου εδωσε την αισθηση οτι θα μπορουσες να κανεις σε ενα πσκ 900 χλμ οπως εκανα,και εχω ξανακανει?
Και να μην το καταλαβεις?
Ειναι χιλιομετροφαγος δηλαδη?
και
2.Να του φορτωσεις την μανα σου και τον πατερα σου πίσω και να μην αλλαξει συμπεριφορα?
οπως δεν αλλαζει το δικο μας και το 1200 που είναι 6 τονους μπροστα?


Ρωταω και τους κατόχους επίσης.

:thanx:

Κάτοχος δεν είμαι, αλλά το έκανα βόλτα το 2013 με το που ήρθε στην Ελλάδα. Κι όχι ένα απλό test ride γύρω-γύρω όλοι πέριξ του καταστήματος....
Ήμουνα παρών με το Σταυράκο το @staga1200 στην παρουσίαση που έκανε ο Σπανός στην Ανάβυσσο. Τα είχαμε όλη τη μέρα, όλα τα νέα τότε μοδελάκια και μάλιστα με χωμάτινα και με ασφάλτινα λάστιχα σε μικτή διαδρομή, κυρίως χώμα.
Το μηχανάκι ήταν πολύ μπροστά σε όλα! Ούτε οι δισταγμοί του παρελθόντος χαμηλά, ούτε απότομα ξεσπάσματα τίποτα! Πολιτισμός και ροπή/δύναμη παντού!!!
Τα ηλεκτρονικα δούλευαν άψογα παντού και πάντα και σε "έκαναν τιμόνι"! Όπως κι ο μονόδρομος συμπλέκτης που έκανε τα brake drift παιχνίδι!!!
Οι αναρτήσεις άψογες, ειδικά οι καλές oi χειροκίνητα ρυθμιζόμενες. Οι ηλεκτρονικές, όχι ότι υστερούσαν, αλλά υπήρχε ποιοτηκή διαφορά στη λειτουργία κι ήταν εμφανης από τα πρώτα μέτρα.
Τώρα τα άλλα που λες για ολοήμερα ταξίδια με φόρτωμα, αυτό φίλε είναι προνόμιο των GS κι αν κάνεις σύγκριση σ αυτό τον τομέα με οτιδήποτε άλλο, χάνει από τα αποδητήρια!
Δεν έχω καβαλήσει μηχανάκι που όπως βγαίνει από το εργοστάσιο, να κάνει ότι κάνουν τα GS φορτωμένα και δικάβαλα !!!
Το 1190 θα το φχαριστηθείς μόνος σου και με φυσιολογικό φορτίο! Όταν αλλάξει η κατανομή βάρους, θα χαλάσει κι αυτή η μαγεία στη συμπεριφορά του ;)
Το άλλο που λέγεται με τη ζέστη του κινητηρα κλπ, εγώ εκείνη τη μέρα (Απρίλης με ψύχρα και ψιλόβροχο) δεν το κατάλαβα. Καβαλήσαμε βέβαια μικρά χρονικά διαστήματα τα μηχανάκια, αλλά αυτά δούλευαν σχεδόν ασταμάτητα όλο το πρωινό, οπότε θεωρητικά έπρεπε να καταλάβω κάτι, αν ήταν τόσο έντονο το θέμα. Σ αυτό ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι που ξέρουν και το ζουν.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Κάτοχος δεν είμαι, αλλά το έκανα βόλτα το 2013 με το που ήρθε στην Ελλάδα. Κι όχι ένα απλό test ride γύρω-γύρω όλοι πέριξ του καταστήματος....
Ήμουνα παρών με το Σταυράκο το @staga1200 στην παρουσίαση που έκανε ο Σπανός στην Ανάβυσσο. Τα είχαμε όλη τη μέρα, όλα τα νέα τότε μοδελάκια και μάλιστα με χωμάτινα και με ασφάλτινα λάστιχα σε μικτή διαδρομή, κυρίως χώμα.
Το μηχανάκι ήταν πολύ μπροστά σε όλα! Ούτε οι δισταγμοί του παρελθόντος χαμηλά, ούτε απότομα ξεσπάσματα τίποτα! Πολιτισμός και ροπή/δύναμη παντού!!!
Τα ηλεκτρονικα δούλευαν άψογα παντού και πάντα και σε "έκαναν τιμόνι"! Όπως κι ο μονόδρομος συμπλέκτης που έκανε τα brake drift παιχνίδι!!!
Οι αναρτήσεις άψογες, ειδικά οι καλές oi χειροκίνητα ρυθμιζόμενες. Οι ηλεκτρονικές, όχι ότι υστερούσαν, αλλά υπήρχε ποιοτηκή διαφορά στη λειτουργία κι ήταν εμφανης από τα πρώτα μέτρα.
Τώρα τα άλλα που λες για ολοήμερα ταξίδια με φόρτωμα, αυτό φίλε είναι προνόμιο των GS κι αν κάνεις σύγκριση σ αυτό τον τομέα με οτιδήποτε άλλο, χάνει από τα αποδητήρια!
Δεν έχω καβαλήσει μηχανάκι που όπως βγαίνει από το εργοστάσιο, να κάνει ότι κάνουν τα GS φορτωμένα και δικάβαλα !!!
Το 1190 θα το φχαριστηθείς μόνος σου και με φυσιολογικό φορτίο! Όταν αλλάξει η κατανομή βάρους, θα χαλάσει κι αυτή η μαγεία στη συμπεριφορά του ;)
Το άλλο που λέγεται με τη ζέστη του κινητηρα κλπ, εγώ εκείνη τη μέρα (Απρίλης με ψύχρα και ψιλόβροχο) δεν το κατάλαβα. Καβαλήσαμε βέβαια μικρά χρονικά διαστήματα τα μηχανάκια, αλλά αυτά δούλευαν σχεδόν ασταμάτητα όλο το πρωινό, οπότε θεωρητικά έπρεπε να καταλάβω κάτι, αν ήταν τόσο έντονο το θέμα. Σ αυτό ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι που ξέρουν και το ζουν.
Ασ το δικάβαλο.
Θα βρω γυναικα με μηχανη.
χαχα
Μιλαω για μονός με φόρτωμα.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Έχω κάνει σχεδόν 1200 αυθημερόν, ανέβηκα 9 το πρωί και κατέβηκα 8 το βράδυ και ήμουν μια χαρά. Μικτή διαδρομή, επαρχιακό και εθνική (περίπου 50-50). Οι μόνες στάσεις ήταν 1 ώρα μαζεμένη στο 1/3 της διαδρομής περίπου, και μετά μόνο για βενζίνες. Έφαγα 1 σάντουιτς εν κινήση (έχω ανοιγόμενο κράνος) :D
Πολυ οντου δε ποηντ απαντηση.

:ok:
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Eγω παντως σε ταξιδι δικαβαλος με 2 σακβουαγιαζ αρκετα βαρια + 2 πλαινες τσαντες ταξιδευα με 150 -160 χωρις προλημα και χωρις κουνηματα.Το μονο προβλημα που ειχα ηταν με την αλυσιδα που οταν φορτωθηκε η μηχανη τεντωσε παρα πολυ και σταματησα να τη χαλαρασω,και οταν καναμε χαλαρες βολτες χωρις τα βαρη ηταν χαλαρη.ΥΓ γ αυτο ειπα οτι μ αρεσε η αισθηση του διαφορικου,στο 1200gsa.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Στο φόρτωμα είναι περίεργη η υπόθεση. Προσωπικά νιώθω πως από θέμα ανάρτησης πίσω μια χαρά είναι και φορτωμένο.
Το πρόβλημα είναι ότι 1) έχει τσακωθεί με την αεροδυναμική και 2) έχω τετράγωνες τεράστιες (37 & 48, 58 λίτρα) βαλίτσες.

Έχω πάει με το 3βάλιτσο με 230 και ήταν νταμάρι, και μπορεί να τύχει ο αέρας έτσι που στα 160 να κόβω. Να σημειώσω ότι συνήθως πρώτα θα βάλω την πάνω βαλίτσα (58 λίτρα και επιτηδευμένα αντι-αεροδυναμική) και μετά τις πλαϊνές, οπότε ξεκινάω με λάθος βάσεις :p

Αν τοποθετήσω σάκο κατά μήκος και κολλημένο πίσω μου σάκο, ξεχνάω ότι τον έχω.


 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Eγω παντως σε ταξιδι δικαβαλος με 2 σακβουαγιαζ αρκετα βαρια + 2 πλαινες τσαντες ταξιδευα με 150 -160 χωρις προλημα και χωρις κουνηματα.Το μονο προβλημα που ειχα ηταν με την αλυσιδα που οταν φορτωθηκε η μηχανη τεντωσε παρα πολυ και σταματησα να τη χαλαρασω,και οταν καναμε χαλαρες βολτες χωρις τα βαρη ηταν χαλαρη.ΥΓ γ αυτο ειπα οτι μ αρεσε η αισθηση του διαφορικου,στο 1200gsa.
Στο φόρτωμα είναι περίεργη η υπόθεση. Προσωπικά νιώθω πως από θέμα ανάρτησης πίσω μια χαρά είναι και φορτωμένο.
Το πρόβλημα είναι ότι 1) έχει τσακωθεί με την αεροδυναμική και 2) έχω τετράγωνες τεράστιες (37 & 48, 58 λίτρα) βαλίτσες.

Έχω πάει με το 3βάλιτσο με 230 και ήταν νταμάρι, και μπορεί να τύχει ο αέρας έτσι που στα 160 να κόβω. Να σημειώσω ότι συνήθως πρώτα θα βάλω την πάνω βαλίτσα (58 λίτρα και επιτηδευμένα αντι-αεροδυναμική) και μετά τις πλαϊνές, οπότε ξεκινάω με λάθος βάσεις :p

Αν τοποθετήσω σάκο κατά μήκος και κολλημένο πίσω μου σάκο, ξεχνάω ότι τον έχω.



Πολυ καλες και χρησιμες οι εμπειριες σας.
Ενα αλλο σεναριο,που θεωρω οτι μπορεις να κρινεις αν αλλαζει η γεωμετρια,περα απ τις εθνικες και τα κουνηματα νομιζω πως ειναι:

Σε ανηφορικες φουρκετες βουνου πχ?
που στριβεις αργα και με 1η - 2α και ειναι ηδη υπο κλιση η μηχανη?
Νιωθετε τον εμπρος τροχο να ελαφρωνει και να σουζαρει πχ?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πολυ καλες και χρησιμες οι εμπειριες σας.
Ενα αλλο σεναριο,που θεωρω οτι μπορεις να κρινεις αν αλλαζει η γεωμετρια,περα απ τις εθνικες και τα κουνηματα νομιζω πως ειναι:

Σε ανηφορικες φουρκετες βουνου πχ?
που στριβεις αργα και με 1η - 2α και ειναι ηδη υπο κλιση η μηχανη?
Νιωθετε τον εμπρος τροχο να ελαφρωνει και να σουζαρει πχ?
A μπράβο ;)
Όταν μίλησα για φόρτωμα αυτό είχα στο μυαλό μου!
Όχι την ΕΟ και τα 200.....
Αυτό που είπε ο Άλεξ, ότι μπορεί να πας και με 230 και να μη μπορείς να πας με 160 με ίδιο φόρτωμα, ανάλογα με τον αέρα, ισχύει γενικώς!!! Με κάθε μηχανάκι.
Το 1190 δεν το καβάλησα δικάβαλος, ή με κάποιο φορτίο (50 κιλά τουλάχιστον..., όπως πας διακοπές με σκηνές κλπ, όχι με 1 σάκο!). Το 990 κι άλλα μηχανάκια τα έχω δει και δοκιμάσει φορτωμένα και αλλάζουν δραματικά στη συμπεριφορά, ακριβώς εκεί που λες! Κυρίως σε επί τόπου ελιγμούς, με μικρές ταχύτητες, σε απότομη αλλαγή κλίσης κλπ!
Εκεί είναι που το GS (από το 1100 έως και τα LC) δεν έχει αντίπαλο. Κι εντάξει, θα πει ο καθένας εγώ μια χαρά πάω με το μηχανάκι μου φορτωμένος. Τι λέτε τώρα?
ΟΚ, αλλά ο ίδιος θα καταλάβει, μόνο ΑΝ δοκιμάσει πώς ακριβώς συμπεριφέρεταιτο GS σ αυτές τις συνθήκες!
Επιμένω στη διαφορά σε σχέση με το GS, γιατί έχεις GS και η σύγκριση θα είναιαναπόφευκτη! Έχεις και την κορυφή σ αυτόν τον τομέα, οπότε.... ;)


Δες το βίντεο από το 2':20'' μέχρι το 3':10''. Σ εσένα είναι γνώριμη η συμπεριφορά, οι άλλοι θα καταλάβουν , μάλλον, τι εννοώ.
Το μηχανάκι εδώ, είναι δικάβαλο με τις 2 μεταλλικές απάνω και με πράγματα μέσα και πίσω ένα σάκο. Έτσι ακριβώς, είναι την ίδια μέρα, ακριβώς μετά το ανηφόρι 10 χλμ:




Επίσης μετά το 3':14'' και ως το τέλος, είναι πλήρως φορτωμένο! όλα μέσα στις βαλίτσες και 2 σάκοι επάνω τους και ο πίσω σάκος , όπως εδώ (η συγκεκριμένη είναι 1 ώρα πριν φτάσουμε στο χώμα που βλέπουμε στο βίντεο):




Έτσι όπως το δείχνω, το GS το πάω παντού στο 90% σε σχέση με άδειο!!! (δεν αναφέρομαι σε ταχύτητες, αλλά σε δύσκολα εδάφη!!!)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ο Αλεξ....εχει τον 19 τροχο και το R τον 21
Συνεχιστε:D
Κώστα είναι αναλόγως στημένα και τα 2.
Δεν υπάρχει εμφανής διαφορά ανάμεσά τους. Τα καβαλήσαμε την ίδια ώρα, από σέλα σε σέλα. Η διαφορά είναι υπέρ του 21''/18'' στο χώμα στα πολύ ανώμαλα, με νεροφαγώματα, πέτρες κλπ.
Δεν υστερεί όμως το R στην άσφαλτο (υπερέχει σε αναρτήσεις... ;) ) και ισοσταθμίζεται η διαφορά! Ίσως στην ΕΟ στα πολλά χλμ, ή σε οριακές καταστάσεις στριψίματος. Στο 90% της χρήσης δεν υστερεί λόγω τροχών πάντως!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα είναι αναλόγως στημένα και τα 2.
Δεν υπάρχει εμφανής διαφορά ανάμεσά τους. Τα καβαλήσαμε την ίδια ώρα, από σέλα σε σέλα. Η διαφορά είναι υπέρ του 21''/18'' στο χώμα στα πολύ ανώμαλα, με νεροφαγώματα, πέτρες κλπ.
Δεν υστερεί όμως το R στην άσφαλτο (υπερέχει σε αναρτήσεις... ;) ) και ισοσταθμίζεται η διαφορά! Ίσως στην ΕΟ στα πολλά χλμ, ή σε οριακές καταστάσεις στριψίματος. Στο 90% της χρήσης δεν υστερεί λόγω τροχών πάντως!
Αλλα λενε οι κατοχοι, στους καφεδες....;)
Αλλοι μιλανς για μπαλετα της σακιρα στα πολλα, αλλα λενε οτι ειναι βραχος.....αντε βγαλε ακρη!
Η επανασχεδιαση ολου του μπροστινου συστηματος απο την ΚΤΜ στα νεα μοντελα, δειχνει οτι υπαρχει προβλημα στα 1190!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αλλα λενε οι κατοχοι, στους καφεδες....;)
Αλλοι μιλανς για μπαλετα της σακιρα στα πολλα, αλλα λενε οτι ειναι βραχος.....αντε βγαλε ακρη!
Η επανασχεδιαση ολου του μπροστινου συστηματος απο την ΚΤΜ στα νεα μοντελα, δειχνει οτι υπαρχει προβλημα στα 1190!
Ναι, αλλά αφορά και τα 2 μηχανάκια. Όχι το R μόνο, ή μόνο το άλλο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι, αλλά αφορά και τα 2 μηχανάκια. Όχι το R μόνο, ή μόνο το άλλο.
επανασχεδιαση σημαινει τεραστιο κοστος και φυσικα οτι υπηρχε προβλημα......ποιο εχει μεγαλυτερο ή μικροτερο, δεν εχει μεγαλη σημασια!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι, αλλά αφορά και τα 2 μηχανάκια. Όχι το R μόνο, ή μόνο το άλλο.
επανασχεδιαση σημαινει τεραστιο κοστος και φυσικα οτι υπηρχε προβλημα......ποιο εχει μεγαλυτερο ή μικροτερο, δεν εχει μεγαλη σημασια!

Φίλος, θα συνεννοηθούμε???:D:D:D


Το πρόβλημα υπάρχει και το κόστος είναι μεγάλο (οπότε και το πρόβλημα σοβαρό...). Συμφωνούμε απολύτως.
Εκείνο που έγραψα σε σχέση με 1190 R και απλό, είναι ότι δεν έχουν καμιά τεράστια διαφορά στην άσφαλτο, λογω 21'' και 19''! (στο χώμα έχουν πιο μεγάλη!).
Αναφέρομαι στην 1η σου απάντηση

ο Αλεξ....εχει τον 19 τροχο και το R τον 21
Συνεχιστε:D
Ο Άλεξ ότι λέει, μάλλον ισχύει και για τα 2 μηχανάκια. Αυτό πιστεύω.
 
Top Bottom