jocker-t
#Ντανταντιρλάνταντα
Για πες...Το οδηγησα σημερα απο φιλο........Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.....ΑΡΩΣΤΗΣΑ!!!!!
Για πες...Το οδηγησα σημερα απο φιλο........Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.....ΑΡΩΣΤΗΣΑ!!!!!
Πώς είναι το δικό μας........καμία σχέση......Και να φανταστείς το οδήγησα όταν είχα ακόμα το 1200 του 2008, σκέψου τώρα...Για πες...
Πώς είναι το δικό μας........καμία σχέση......Και να φανταστείς το οδήγησα όταν είχα ακόμα το 1200 του 2008, σκέψου τώρα...
Θεωρητικο ερωτημα αλλα:Α ξέχασα...έχει σκληρή σέλα.....
Έχω κάνει σχεδόν 1200 αυθημερόν, ανέβηκα 9 το πρωί και κατέβηκα 8 το βράδυ και ήμουν μια χαρά. Μικτή διαδρομή, επαρχιακό και εθνική (περίπου 50-50). Οι μόνες στάσεις ήταν 1 ώρα μαζεμένη στο 1/3 της διαδρομής περίπου, και μετά μόνο για βενζίνες. Έφαγα 1 σάντουιτς εν κινήση (έχω ανοιγόμενο κράνος)1.Σου εδωσε την αισθηση οτι θα μπορουσες να κανεις σε ενα πσκ 900 χλμ οπως εκανα,και εχω ξανακανει?
Δεν έχω οδηγήσει gs, αλλά θεωρώ ότι σε αυτό υπερέχει. Η σταθερότητα του, όπως το βλέπω τουλάχιστον, στην εθνική φαίνεται ανώτερη. Όχι ότι θα σε προβληματίσει το ΚΤΜ παρόλαυτα.2.Να του φορτωσεις την μανα σου και τον πατερα σου πίσω και να μην αλλαξει συμπεριφορα?
Θεωρητικο ερωτημα αλλα:
1.Σου εδωσε την αισθηση οτι θα μπορουσες να κανεις σε ενα πσκ 900 χλμ οπως εκανα,και εχω ξανακανει?
Και να μην το καταλαβεις?
Ειναι χιλιομετροφαγος δηλαδη?
και
2.Να του φορτωσεις την μανα σου και τον πατερα σου πίσω και να μην αλλαξει συμπεριφορα?
οπως δεν αλλαζει το δικο μας και το 1200 που είναι 6 τονους μπροστα?
Ρωταω και τους κατόχους επίσης.
Ασ το δικάβαλο.Κάτοχος δεν είμαι, αλλά το έκανα βόλτα το 2013 με το που ήρθε στην Ελλάδα. Κι όχι ένα απλό test ride γύρω-γύρω όλοι πέριξ του καταστήματος....
Ήμουνα παρών με το Σταυράκο το @staga1200 στην παρουσίαση που έκανε ο Σπανός στην Ανάβυσσο. Τα είχαμε όλη τη μέρα, όλα τα νέα τότε μοδελάκια και μάλιστα με χωμάτινα και με ασφάλτινα λάστιχα σε μικτή διαδρομή, κυρίως χώμα.
Το μηχανάκι ήταν πολύ μπροστά σε όλα! Ούτε οι δισταγμοί του παρελθόντος χαμηλά, ούτε απότομα ξεσπάσματα τίποτα! Πολιτισμός και ροπή/δύναμη παντού!!!
Τα ηλεκτρονικα δούλευαν άψογα παντού και πάντα και σε "έκαναν τιμόνι"! Όπως κι ο μονόδρομος συμπλέκτης που έκανε τα brake drift παιχνίδι!!!
Οι αναρτήσεις άψογες, ειδικά οι καλές oi χειροκίνητα ρυθμιζόμενες. Οι ηλεκτρονικές, όχι ότι υστερούσαν, αλλά υπήρχε ποιοτηκή διαφορά στη λειτουργία κι ήταν εμφανης από τα πρώτα μέτρα.
Τώρα τα άλλα που λες για ολοήμερα ταξίδια με φόρτωμα, αυτό φίλε είναι προνόμιο των GS κι αν κάνεις σύγκριση σ αυτό τον τομέα με οτιδήποτε άλλο, χάνει από τα αποδητήρια!
Δεν έχω καβαλήσει μηχανάκι που όπως βγαίνει από το εργοστάσιο, να κάνει ότι κάνουν τα GS φορτωμένα και δικάβαλα !!!
Το 1190 θα το φχαριστηθείς μόνος σου και με φυσιολογικό φορτίο! Όταν αλλάξει η κατανομή βάρους, θα χαλάσει κι αυτή η μαγεία στη συμπεριφορά του
Το άλλο που λέγεται με τη ζέστη του κινητηρα κλπ, εγώ εκείνη τη μέρα (Απρίλης με ψύχρα και ψιλόβροχο) δεν το κατάλαβα. Καβαλήσαμε βέβαια μικρά χρονικά διαστήματα τα μηχανάκια, αλλά αυτά δούλευαν σχεδόν ασταμάτητα όλο το πρωινό, οπότε θεωρητικά έπρεπε να καταλάβω κάτι, αν ήταν τόσο έντονο το θέμα. Σ αυτό ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι που ξέρουν και το ζουν.
Πολυ οντου δε ποηντ απαντηση.Έχω κάνει σχεδόν 1200 αυθημερόν, ανέβηκα 9 το πρωί και κατέβηκα 8 το βράδυ και ήμουν μια χαρά. Μικτή διαδρομή, επαρχιακό και εθνική (περίπου 50-50). Οι μόνες στάσεις ήταν 1 ώρα μαζεμένη στο 1/3 της διαδρομής περίπου, και μετά μόνο για βενζίνες. Έφαγα 1 σάντουιτς εν κινήση (έχω ανοιγόμενο κράνος)
Και στο φόρτωμα,αν θελουν.Σ αυτό ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι που ξέρουν και το ζουν.
Eγω παντως σε ταξιδι δικαβαλος με 2 σακβουαγιαζ αρκετα βαρια + 2 πλαινες τσαντες ταξιδευα με 150 -160 χωρις προλημα και χωρις κουνηματα.Το μονο προβλημα που ειχα ηταν με την αλυσιδα που οταν φορτωθηκε η μηχανη τεντωσε παρα πολυ και σταματησα να τη χαλαρασω,και οταν καναμε χαλαρες βολτες χωρις τα βαρη ηταν χαλαρη.ΥΓ γ αυτο ειπα οτι μ αρεσε η αισθηση του διαφορικου,στο 1200gsa.
Στο φόρτωμα είναι περίεργη η υπόθεση. Προσωπικά νιώθω πως από θέμα ανάρτησης πίσω μια χαρά είναι και φορτωμένο.
Το πρόβλημα είναι ότι 1) έχει τσακωθεί με την αεροδυναμική και 2) έχω τετράγωνες τεράστιες (37 & 48, 58 λίτρα) βαλίτσες.
Έχω πάει με το 3βάλιτσο με 230 και ήταν νταμάρι, και μπορεί να τύχει ο αέρας έτσι που στα 160 να κόβω. Να σημειώσω ότι συνήθως πρώτα θα βάλω την πάνω βαλίτσα (58 λίτρα και επιτηδευμένα αντι-αεροδυναμική) και μετά τις πλαϊνές, οπότε ξεκινάω με λάθος βάσεις
Αν τοποθετήσω σάκο κατά μήκος και κολλημένο πίσω μου σάκο, ξεχνάω ότι τον έχω.
A μπράβοΠολυ καλες και χρησιμες οι εμπειριες σας.
Ενα αλλο σεναριο,που θεωρω οτι μπορεις να κρινεις αν αλλαζει η γεωμετρια,περα απ τις εθνικες και τα κουνηματα νομιζω πως ειναι:
Σε ανηφορικες φουρκετες βουνου πχ?
που στριβεις αργα και με 1η - 2α και ειναι ηδη υπο κλιση η μηχανη?
Νιωθετε τον εμπρος τροχο να ελαφρωνει και να σουζαρει πχ?
Κώστα είναι αναλόγως στημένα και τα 2.ο Αλεξ....εχει τον 19 τροχο και το R τον 21
Συνεχιστε
Αλλα λενε οι κατοχοι, στους καφεδες....Κώστα είναι αναλόγως στημένα και τα 2.
Δεν υπάρχει εμφανής διαφορά ανάμεσά τους. Τα καβαλήσαμε την ίδια ώρα, από σέλα σε σέλα. Η διαφορά είναι υπέρ του 21''/18'' στο χώμα στα πολύ ανώμαλα, με νεροφαγώματα, πέτρες κλπ.
Δεν υστερεί όμως το R στην άσφαλτο (υπερέχει σε αναρτήσεις... ) και ισοσταθμίζεται η διαφορά! Ίσως στην ΕΟ στα πολλά χλμ, ή σε οριακές καταστάσεις στριψίματος. Στο 90% της χρήσης δεν υστερεί λόγω τροχών πάντως!
Ναι, αλλά αφορά και τα 2 μηχανάκια. Όχι το R μόνο, ή μόνο το άλλο.Αλλα λενε οι κατοχοι, στους καφεδες....
Αλλοι μιλανς για μπαλετα της σακιρα στα πολλα, αλλα λενε οτι ειναι βραχος.....αντε βγαλε ακρη!
Η επανασχεδιαση ολου του μπροστινου συστηματος απο την ΚΤΜ στα νεα μοντελα, δειχνει οτι υπαρχει προβλημα στα 1190!
επανασχεδιαση σημαινει τεραστιο κοστος και φυσικα οτι υπηρχε προβλημα......ποιο εχει μεγαλυτερο ή μικροτερο, δεν εχει μεγαλη σημασια!Ναι, αλλά αφορά και τα 2 μηχανάκια. Όχι το R μόνο, ή μόνο το άλλο.
Ναι, αλλά αφορά και τα 2 μηχανάκια. Όχι το R μόνο, ή μόνο το άλλο.
επανασχεδιαση σημαινει τεραστιο κοστος και φυσικα οτι υπηρχε προβλημα......ποιο εχει μεγαλυτερο ή μικροτερο, δεν εχει μεγαλη σημασια!
Ο Άλεξ ότι λέει, μάλλον ισχύει και για τα 2 μηχανάκια. Αυτό πιστεύω.ο Αλεξ....εχει τον 19 τροχο και το R τον 21
Συνεχιστε
???Η επανασχεδιαση ολου του μπροστινου συστηματος απο την ΚΤΜ στα νεα μοντελα, δειχνει οτι υπαρχει προβλημα στα 1190!