Οι αναρτήσεις στα 1090 είναι νέες, τα καλάμια από 43mm διάμετρο πήγαν στα 48 με νέες ρυθμίσεις από το εργοστασιο
Σε όλα τα τεστ μιλούν για τρομερή βελτίωση σε θέματα ευστάθειας!
Εγώ μίλησα με άνθρωπο που βρέθηκε 3 ημέρες στην παρουσίαση του 1090 στην Ισπανία και το οδηγησε σε ολες τις συνθηκες τριβαλιτσο κλπ και μου εκθειασε την διαφορά με το 1190 στο θεμα οδηγικής συμπεριφοράς φορτωμένο κλπ.
Στους καφέδες 2 κάτοχοι 1190 λένε ξεκάθαρα ότι με βαλίτσες και σε ψηλές ταχύτητες η μηχανή χορεύει σαν την Σακιρα
Είναι λογικό παντως να υπάρχει ένα θέμα με τόσα άλογα και τέτοιο ύψος σε on off μηχανές
Δεν μπορείς να τα έχεις όλα!
Εγώ νομίζω ότι αν κάποιος θέλει ΚΤΜ για φόρτωμα κλπ πάει στο 1290!
Κάτσε γιατί τα χουμε μπλέξει λίγο έως πολύ
43άρι μπροστινό είχε το 1050, και συνεχίζει να έχει το απλό 1090. 1050 R δεν υπήρχε.
Το 1090 R έχει 48άρι μπροστινό, όπως και είχαν όλα τα 1190 (S / R) , και όλα τα 1290 (T / S / R).
Η κύρια διαφορά που εντοπίζεται είναι στα σκληρότερα ελατήρια του 1090 R. Τα διαφορετικής σκληρότητας ελατήρια κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν είναι "επανασχεδιασμός", όπως δεν θεωρώ και "επανασχεδιασμό" την ρύθμιση προφόρτισης ή κάτι τέτοιο feature. Με πιάνεις πώς το λέω; Επανασχεδιασμός είναι πιο δραστικές αλλαγές.
Σαν γεωμετρία μπροστινού κλπ είναι όλα ίδια, με μια μικρή εξαίρεση κάποια 1190 R που είχαν leading axle πιρούνι.
Πάμε στον κώλο τώρα αφού βαρεθήκαμε το μπροστά
To 1090R απέχτησε PDS ενώ τα υπόλοιπα έχουν απλό. Αυτά.
Γενικά στο νετ/περιοδικά/κλπ διαβάζεις διάφορες μαλακίες που θέλουν ψάξιμο πρώτα. Κοιτούσα τώρα να επιβεβαίωσω αυτά που ξέρω πριν τα γράψω, και τα 2 ελληνικά που που άνοιξα (mrbike και bikeit), λένε ότι τα 1090 έχουν πίσω μοχλικό. Μπαγιάτικο θα 'τανε...
Πάμε στις βαλίτσες τώρα και στα κουνήματα. Όταν μιλάμε για βαλίτσες πρέπει να προσδιορίσουμε για τι μιλάμε. Υπάρχουν οι εξής εκδοχές: 1) μαμά βαλίτσες στην 1η βάση της ΚΤΜ που ήταν σταθερή 2) μαμά στην 2η βάση που ήταν πλευστή 3) οποιεσδήποτε aftermarket, που απ' όσο ξέρω είναι όλες σταθερές.
Ο σχεδιασμός της πρώτης βάσης (την οποία χρησιμοποιούσαν και τα πρώτα reviews) ήταν προβληματικός, γι' αυτό και βγήκε το δεύτερο σχέδιο όπου είναι πλευστός ο μηχανισμός (παρότι ποτέ δε το παραδέχθηκε η ΚΤΜ επίσημα). Αυτό το δέχομαι σαν επανασχεδιασμό, του αλλάξανε τα φώτα
Δε λες ονόματα και με στεναχωρεί, να ξέρουμε ποιοί έρχονται στους καφέδες
Ο ένας είναι ο Γάκης, του οποίου είναι και η ατάκα (σακίρα). Ο Γάκης έχει μαμά βαλίτσες με την 1ης γενιάς βάση. Εγώ έχω aftermarket (givi trekker outback - pl7705cam που ταιριάζει σε όλα της οικογένειας).
Παρόλαυτα, τα παράπονα του Γάκη δεν είναι για τις βαλίτσες, όσο για το κούνημα που έχει από μόνο του, ανεξαρτήτως φορτώματος.
Αυτά για την ώρα..