KTM1190 Adventure R

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
To 1090 νεο μπροστινο συστημα...
Για γίνει λίγο πιο συγκεκριμένος τι ακριβώς είναι επανασχεδιασμένο;
Και τι διαφορετικό λέμε στους καφέδες; :oops:
Οι αναρτήσεις στα 1090 είναι νέες, τα καλάμια από 43mm διάμετρο πήγαν στα 48 με νέες ρυθμίσεις από το εργοστασιο
Σε όλα τα τεστ μιλούν για τρομερή βελτίωση σε θέματα ευστάθειας!
Εγώ μίλησα με άνθρωπο που βρέθηκε 3 ημέρες στην παρουσίαση του 1090 στην Ισπανία και το οδηγησε σε ολες τις συνθηκες τριβαλιτσο κλπ και μου εκθειασε την διαφορά με το 1190 στο θεμα οδηγικής συμπεριφοράς φορτωμένο κλπ.


Στους καφέδες 2 κάτοχοι 1190 λένε ξεκάθαρα ότι με βαλίτσες και σε ψηλές ταχύτητες η μηχανή χορεύει σαν την Σακιρα :D

Είναι λογικό παντως να υπάρχει ένα θέμα με τόσα άλογα και τέτοιο ύψος σε on off μηχανές
Δεν μπορείς να τα έχεις όλα!
Εγώ νομίζω ότι αν κάποιος θέλει ΚΤΜ για φόρτωμα κλπ πάει στο 1290!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
KTM has been hard at work equipping the 1090 Adventure R with a new suspension. And thanks to the testing of Champion Off-Road Racer Quinn Cody, it’s one of the biggest improvements the bike has to offer. Starting in the rear, KTM pulled technology from their EXC off-road line adding a WP PDS (Progressive Damping System) shock. The progressive damping system delivers a more supple ride over smaller bumps with increased stiffness lower in the stroke for bigger hits.

In front, the 1090 Adventure R retains the same WP 48mm USD forks from the 1190 but with stiffer springs (increased from 5.5Nm to 6.5Nm) and improved valving. We noticed the stiffer springs help with bottoming resistance and give the front suspension better balance with the rear. Yet even with the stiffer fork springs, the 1090 has a more comfortable and compliant ride than the 1190 because of the improved valving. Both the front and rear suspension are also still fully adjustable with preload, rebound damping and compression damping settings.

http://www.advpulse.com/adv-bikes/ktm-1090-adventure-r-test/

Εκανα ενα λαθος παραπανω ως προς την διαμετρο των καλαμιων
Το μπερδεψα με το 1050...σορρυ, γιατι και το 1190 48mm εχει, αλλα οπως αναφερουν στο τεστ, με διαφορετικα εντελως settings
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κώστα όλα τα R έχουν 48αρια καλάμια, ενώ τα απλά 43. Και στο 1050 και στο 1090
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Οι αναρτήσεις στα 1090 είναι νέες, τα καλάμια από 43mm διάμετρο πήγαν στα 48 με νέες ρυθμίσεις από το εργοστασιο
Σε όλα τα τεστ μιλούν για τρομερή βελτίωση σε θέματα ευστάθειας!
Εγώ μίλησα με άνθρωπο που βρέθηκε 3 ημέρες στην παρουσίαση του 1090 στην Ισπανία και το οδηγησε σε ολες τις συνθηκες τριβαλιτσο κλπ και μου εκθειασε την διαφορά με το 1190 στο θεμα οδηγικής συμπεριφοράς φορτωμένο κλπ.


Στους καφέδες 2 κάτοχοι 1190 λένε ξεκάθαρα ότι με βαλίτσες και σε ψηλές ταχύτητες η μηχανή χορεύει σαν την Σακιρα :D

Είναι λογικό παντως να υπάρχει ένα θέμα με τόσα άλογα και τέτοιο ύψος σε on off μηχανές
Δεν μπορείς να τα έχεις όλα!
Εγώ νομίζω ότι αν κάποιος θέλει ΚΤΜ για φόρτωμα κλπ πάει στο 1290!
Κάτσε γιατί τα χουμε μπλέξει λίγο έως πολύ :p

43άρι μπροστινό είχε το 1050, και συνεχίζει να έχει το απλό 1090. 1050 R δεν υπήρχε.
Το 1090 R έχει 48άρι μπροστινό, όπως και είχαν όλα τα 1190 (S / R) , και όλα τα 1290 (T / S / R).
Η κύρια διαφορά που εντοπίζεται είναι στα σκληρότερα ελατήρια του 1090 R. Τα διαφορετικής σκληρότητας ελατήρια κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν είναι "επανασχεδιασμός", όπως δεν θεωρώ και "επανασχεδιασμό" την ρύθμιση προφόρτισης ή κάτι τέτοιο feature. Με πιάνεις πώς το λέω; Επανασχεδιασμός είναι πιο δραστικές αλλαγές.
Σαν γεωμετρία μπροστινού κλπ είναι όλα ίδια, με μια μικρή εξαίρεση κάποια 1190 R που είχαν leading axle πιρούνι.

Πάμε στον κώλο τώρα αφού βαρεθήκαμε το μπροστά :p
To 1090R απέχτησε PDS ενώ τα υπόλοιπα έχουν απλό. Αυτά.

Γενικά στο νετ/περιοδικά/κλπ διαβάζεις διάφορες μαλακίες που θέλουν ψάξιμο πρώτα. Κοιτούσα τώρα να επιβεβαίωσω αυτά που ξέρω πριν τα γράψω, και τα 2 ελληνικά που που άνοιξα (mrbike και bikeit), λένε ότι τα 1090 έχουν πίσω μοχλικό. Μπαγιάτικο θα 'τανε...


Πάμε στις βαλίτσες τώρα και στα κουνήματα. Όταν μιλάμε για βαλίτσες πρέπει να προσδιορίσουμε για τι μιλάμε. Υπάρχουν οι εξής εκδοχές: 1) μαμά βαλίτσες στην 1η βάση της ΚΤΜ που ήταν σταθερή 2) μαμά στην 2η βάση που ήταν πλευστή 3) οποιεσδήποτε aftermarket, που απ' όσο ξέρω είναι όλες σταθερές.
Ο σχεδιασμός της πρώτης βάσης (την οποία χρησιμοποιούσαν και τα πρώτα reviews) ήταν προβληματικός, γι' αυτό και βγήκε το δεύτερο σχέδιο όπου είναι πλευστός ο μηχανισμός (παρότι ποτέ δε το παραδέχθηκε η ΚΤΜ επίσημα). Αυτό το δέχομαι σαν επανασχεδιασμό, του αλλάξανε τα φώτα ;)

Δε λες ονόματα και με στεναχωρεί, να ξέρουμε ποιοί έρχονται στους καφέδες :p Ο ένας είναι ο Γάκης, του οποίου είναι και η ατάκα (σακίρα). Ο Γάκης έχει μαμά βαλίτσες με την 1ης γενιάς βάση. Εγώ έχω aftermarket (givi trekker outback - pl7705cam που ταιριάζει σε όλα της οικογένειας).
Παρόλαυτα, τα παράπονα του Γάκη δεν είναι για τις βαλίτσες, όσο για το κούνημα που έχει από μόνο του, ανεξαρτήτως φορτώματος.

Αυτά για την ώρα..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Περα απο τα νουμερα παντως και οτι να λεμε, ειναι αυτη την στιγμη τα καλυτερα μηχανακια !!
Ιδιως στα λεφτα τους και φυσικα λυνοντας απο οτι φαινεται και τα προβληματα αξιοπιστιας
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Και αυτό με το διαφορετικό setting δεν το είδα πουθενά στο τεστ με το 1090 που έκανα, μαλλον το γνωστό προμοταρισμα των νεων μοντέλων ktm που αλλαξαν μια ροδελιτσα και κάτι τρεχει στα γυφτικα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και αυτό με το διαφορετικό setting δεν το είδα πουθενά στο τεστ με το 1090 που έκανα, μαλλον το γνωστό προμοταρισμα των νεων μοντέλων ktm που αλλαξαν μια ροδελιτσα και κάτι τρεχει στα γυφτικα.
μιλανε ολοι για διαφορετικα ελατηρια και βαλβιδες!
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Κώστα το s που ειχα για κανα 15λεπτο δεν κατάλαβα διαφορά απο το δικο μου, εχω διαβασει για διαφορετικό setting αλλά στην πραξη.... ισως δεν το κατάλαβα εγω σε συγκεκριμενες συνθήκες
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Θεωρητικο ερωτημα αλλα:
1.Σου εδωσε την αισθηση οτι θα μπορουσες να κανεις σε ενα πσκ 900 χλμ οπως εκανα,και εχω ξανακανει?
Και να μην το καταλαβεις?
Ειναι χιλιομετροφαγος δηλαδη?
και
2.Να του φορτωσεις την μανα σου και τον πατερα σου πίσω και να μην αλλαξει συμπεριφορα?
οπως δεν αλλαζει το δικο μας και το 1200 που είναι 6 τονους μπροστα?


Ρωταω και τους κατόχους επίσης.

:thanx:
Πιστευω πως ολα αυτα ανοικουν στο gs και μονο......
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εγω παντως την αναρτηση του 1290R με το 1190R ιδια τη βλεπω!!
είναι ακριβώς η ίδια. Έχει κωδικό "15187Q2501" και κοστίζει 1500 ευρώ
εγώ όταν αλλάξω θα βάλω την extreme της touratech (που είναι "tractive" η μάρκα αλλά πουλιέται μόνο μέσω τούρατεκ - βγαίνει στα ίδια, ακόμη και λιγότερα χρήματα)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αντε να μπω στην κουβεντα..
στα 1090 το μπροστινο συστημα ειναι ιδιο με του 1050...
εννοουμε πηρουνια-τροχος-φρενα...η αλλαγη εντοπιζεται σε νεα ρουλεμαμ με νεα βαση αυτονων και καινουρια πανω πλακα που δενει τα καλαμια...
στο 1090r το ιδιο με το 1190r,εκτος απο σκληροτερα ελατηρια και νεα ρουλεμαν-βαση ρουλεμαν-πλακα πανω...
στα 1290 οι ιδιες αλλαγες...εξαιρειτε το 1290Τ που εμεινε οπως ειχε..
κατοχος περυσι 1290Τ που τον πετυχα στα μερη μου και ειχε πανω givi βαλιτσες,μου ειπε τρενο το εργαλειο...
οι φετινες που δινει η ktm ειναι πιο αεροδυναμικες και τις φτιαχνει η shad-ισπανια
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
είναι ακριβώς η ίδια. Έχει κωδικό "15187Q2501" και κοστίζει 1500 ευρώ
εγώ όταν αλλάξω θα βάλω την extreme της touratech (που είναι "tractive" η μάρκα αλλά πουλιέται μόνο μέσω τούρατεκ - βγαίνει στα ίδια, ακόμη και λιγότερα χρήματα)
Είσαι σίγουρος; Εχω την εντύπωση πως του 1190R ο κωδικός είναι:15187P2501
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Είσαι σίγουρος; Εχω την εντύπωση πως του 1190R ο κωδικός είναι:15187P2501
έχεις δίκιο, δεν διάβασα σωστά αυτό που έγραψε ο 1190Rλερος.
Ο κωδικός ανάρτησης που έγραψα είναι ο ίδιος για 1090R κ 1290R (φοράνε και τα 2 την ίδια καινούργια ανάρτηση)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
έχεις δίκιο, δεν διάβασα σωστά αυτό που έγραψε ο 1190Rλερος.
Ο κωδικός ανάρτησης που έγραψα είναι ο ίδιος για 1090R κ 1290R (φοράνε και τα 2 την ίδια καινούργια ανάρτηση)

άρα επιβεβαιώνεται ο @gsmaniac που έγραφε για νέα (=επανασχεδιασμένη) ανάρτηση ;)

μην κολλάμε στους όρους..., τα αντεστραμμένα καλάμια, δεν "επανασχεδιάζονται" ούτως ή άλλως! :cool:
 
Top Bottom