KTM1190 Adventure R

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Ε ναι νομίζω έχω φτάσει σε ηλικία να δοκιμάσω ένα μονόδρομο.... Πρώτα όμως θα κάνω τις μαγνητικές να δούμε που βρίσκονται οι κοίλες σε αυχένα και μέση και μετά....





Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Εδώ και κάνα μήνα μου βγάζει αυτό δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι.. μήπως ξέρει κάποιος.ολα δουλεύουν κανονικά φώτα ,φλας δεν έχει τπτ καμένο.


Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
"Διακόπτης" πίσω φρένου, εννοεί αυτόν στο ποδόφρενο, πατώντας το ανάβει κανονικά η λάμπα;
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Μηπως εβγαλες κανα πισω τροχο χωρις να βγαλεις το abs sensor πρωτα ? Συνηθως αυτος ευθυνετε...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Τσεκαρε επισεις τον κονεκτορα της βαλβιδας του πισω φρενου...
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
ο τρόχος ειχε βγει πέρυσι λόγο αλαγης ελαστικού ,αυτό το βγάζει εδω και ενα μήνα περιπου .Παντως καποιος αισθητήρας εκει πισω πρεπει να την εχει κανει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μου το κανει συνεχεια αλλα στο μπροστινο. Ο ιδιος ο διακοπτης ειναι, γιατι κατα τα αλλα και σε εμενα το φως δουλευει κανονικα. Κλείνει κανονικα το κυκλωμα απλα προφανως καπου δεν κανει καλη επαφη και ο εγκεφαλος βλεπει χαμηλότερη ταση στο can bus και θεωρει οτι χαλασε ο διακοπτης...
 

Manosfr

Μέλος
Όνομα
Manos
Μοτό
KTM 1190 Adventure R
Καλημερα και απο εμενα.

Αν και χρονια στο χωρο της μοτοσυκλετας πρωτη και συγκεκριμενα σε supersport αποφασισα επιτελους να αγορασω ενα μηχανακι να δοκιμασω κατι διαφορετικο.

ΚΤΜ 1190r. Το μηχανακι αγοραστηκε μεταχειρισμενο πριν μια εβδομαδα. Ειναι μοντελο τελος 2015 και εχει κανει ηδη 40.000 χιλιομετρα. Τα χιλιομετρα αυτα τα εκανε γυρνοντας για 2 χρονια την Ασια.

Ο ιδιοκτητης ηταν φιλος φιλου και ετσι εγινε το κονε. Αγοραστηκε σε τρομερα καλη τιμη και φοραει πανω αρκετα εξτρα.

Το μηχανακι αγοραστηκε με σκοπο να μπω λιγακι στο χωμα και να κανω ταξιδια γυρω απο Ευρωπη και Αφρικη. Προς το παρον το CBR 1000 εκτελει το χρεος του να με ταξιδευει γυρω απο την Ευρωπη.

Το κατεμακι φοραει ολοκαινουρια Conti Attack νομιζω και θελω να τα αντικαταστησω με καποια που θα ειναι καταλληλα για εκτος δρομου καταστασεις.

Μενω μονιμα Λονδινο οποτε το μηχανακι θα χρησιμοποιεται κυριως ΠΣΚ σε βρεγμενα μερη. Πολλες φορες θα πρεπει να οδηγω εκει περα (Αποσταση 200-300 χιλιομετρα πηγαινε).

Σας ευχαριστω ολους προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Καλημερα και απο εμενα.

Αν και χρονια στο χωρο της μοτοσυκλετας πρωτη και συγκεκριμενα σε supersport αποφασισα επιτελους να αγορασω ενα μηχανακι να δοκιμασω κατι διαφορετικο.

ΚΤΜ 1190r. Το μηχανακι αγοραστηκε μεταχειρισμενο πριν μια εβδομαδα. Ειναι μοντελο τελος 2015 και εχει κανει ηδη 40.000 χιλιομετρα. Τα χιλιομετρα αυτα τα εκανε γυρνοντας για 2 χρονια την Ασια.

Ο ιδιοκτητης ηταν φιλος φιλου και ετσι εγινε το κονε. Αγοραστηκε σε τρομερα καλη τιμη και φοραει πανω αρκετα εξτρα.

Το μηχανακι αγοραστηκε με σκοπο να μπω λιγακι στο χωμα και να κανω ταξιδια γυρω απο Ευρωπη και Αφρικη. Προς το παρον το CBR 1000 εκτελει το χρεος του να με ταξιδευει γυρω απο την Ευρωπη.

Το κατεμακι φοραει ολοκαινουρια Conti Attack νομιζω και θελω να τα αντικαταστησω με καποια που θα ειναι καταλληλα για εκτος δρομου καταστασεις.

Μενω μονιμα Λονδινο οποτε το μηχανακι θα χρησιμοποιεται κυριως ΠΣΚ σε βρεγμενα μερη. Πολλες φορες θα πρεπει να οδηγω εκει περα (Αποσταση 200-300 χιλιομετρα πηγαινε).

Σας ευχαριστω ολους προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις.
Καλοταξιδο να ειναι και να κανεις μαζι του οσα επιθυμεις!!!! Εχω το ιδιο θα το καταευχαριστηθεις παντου!!! Ειναι πιστολι
 

Manosfr

Μέλος
Όνομα
Manos
Μοτό
KTM 1190 Adventure R
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. Εχει δοκιμασει καποιος τα Μετζελερ Καροο 3?
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. Εχει δοκιμασει καποιος τα Μετζελερ Καροο 3?
Τα ειχα βαλει και στο 990 και στο gs που ειχα . Ειναι Πολυ μετρια στο χωμα σε σχεση με τα δυο που σου εγραψα πιο πανω!!
 

Manosfr

Μέλος
Όνομα
Manos
Μοτό
KTM 1190 Adventure R
Ευχαριστω για την απαντηση.

Ειναι 50/50 τα δυο που μου γραφεις? Σε τι διαδρομες τα δοκιμασες?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
50 /50 ειναι και τα δυο. Εξαρταται απο εσενα και τη χρηση που θα κανεις αλλα και τις δυνατοτητες σου. Αν πχ για να πατήσεις χωμα θες 200-300χλμ οπως λες και αυτα τα χλμ ειναι συνήθως βρεγμένο, τοτε πρέπει να αποφασισεις τι ειδους off θα κανεις. Τα παραπανω λαστιχα φθείρονται γρήγορα στην άσφαλτο και δεν εχουν το καλυτερο κρατημα στο βρεγμενο, οποτε θα πρεπει να συμβιβαστείς και να ριξεις πολυ τους ρυθμους που θα κινείσαι στην ασφαλτο. Απο την αλλη για το χωμα ειναι ο,τι καλυτερο υπαρχει μετα τα αμιγως χωματινα ελαστικά. Και ειναι μονόδρομος για λασπη.

Αν ομως θες απλα να περνας χωματόδρομους χωρις ιδιαιτερες απαιτήσεις / κλίσεις εδάφους και χωρις πολλη λασπουρια τοτε ισως ενα πιο ασφαλτινο λαστιχο να σε καλυψει καλυτερα, οπως πχ τα TKC70, Pirelli Scorpion STR ή Karoo Street.
 
Top Bottom