KTM1190 Adventure R

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ευχαριστω πολυ παιδια. Καποια λαστιχα τα οποια θα με πανε εκτος δρομου?
Επειδη ειμαι Λονδρεζος κι'εγω, θα ξερεις φυσικα οτι τα green lanes εδω εχουν αρκετη λασπη 8-9 μηνες το χρονο, οποτε οτιδηποτε μεσοβεζικο (TKC70, Karoo Street) απλα δεν κανει. Οριακα ισως, και απλα για να περνας, πιθανα τα Scorpion STR ή τα Karoo 3 - μεταξυ των δυο αυτων που ταχω δοκιμασει προτιμω τα STR γιατι ειναι σαφως καλυτερα στη βρεγμενη ασφαλτο και δεν κανουν θορυβο. Τα TKC80 και Wild ειναι αλλη κατηγορια οπως ειπωθηκε παραπανω, και σιγουρα καταλληλα, αλλα το πισω - ειδικα το Wild - θα φαγωθει "εν ριπη οφθαλμου" στις Αγγλικες ασφαλτους. Το ερωτημα ειναι δυσκολο και δυστυχως δεν υπαρχει ευκολη απαντηση/λυση.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Επειδη ειμαι Λονδρεζος κι'εγω, θα ξερεις φυσικα οτι τα green lanes εδω εχουν αρκετη λασπη 8-9 μηνες το χρονο, οποτε οτιδηποτε μεσοβεζικο (TKC70, Karoo Street) απλα δεν κανει. Οριακα ισως, και απλα για να περνας, πιθανα τα Scorpion STR ή τα Karoo 3 - μεταξυ των δυο αυτων που ταχω δοκιμασει προτιμω τα STR γιατι ειναι σαφως καλυτερα στη βρεγμενη ασφαλτο και δεν κανουν θορυβο. Τα TKC80 και Wild ειναι αλλη κατηγορια οπως ειπωθηκε παραπανω, και σιγουρα καταλληλα, αλλα το πισω - ειδικα το Wild - θα φαγωθει "εν ριπη οφθαλμου" στις Αγγλικες ασφαλτους. Το ερωτημα ειναι δυσκολο και δυστυχως δεν υπαρχει ευκολη απαντηση/λυση.
σε τρωει ο :mooning: θου ????
θες να αρχισω ????
και δεν θα σταματαω....
kariologlikogiorgis no breaks !!!!!!!!!!!!!!!!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Επειδη ειμαι Λονδρεζος κι'εγω, θα ξερεις φυσικα οτι τα green lanes εδω εχουν αρκετη λασπη 8-9 μηνες το χρονο, οποτε οτιδηποτε μεσοβεζικο (TKC70, Karoo Street) απλα δεν κανει. Οριακα ισως, και απλα για να περνας, πιθανα τα Scorpion STR ή τα Karoo 3 - μεταξυ των δυο αυτων που ταχω δοκιμασει προτιμω τα STR γιατι ειναι σαφως καλυτερα στη βρεγμενη ασφαλτο και δεν κανουν θορυβο. Τα TKC80 και Wild ειναι αλλη κατηγορια οπως ειπωθηκε παραπανω, και σιγουρα καταλληλα, αλλα το πισω - ειδικα το Wild - θα φαγωθει "εν ριπη οφθαλμου" στις Αγγλικες ασφαλτους. Το ερωτημα ειναι δυσκολο και δυστυχως δεν υπαρχει ευκολη απαντηση/λυση.

Ρε Λονδρεζε....
Σε διπλανο ποστ κατι ελεγες για το κιτρινοτσιπουρο ρε μπαγασα... :roflmao:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καθε μηχανημα εχει ενα "φακελο" χρησης και δυνατοτητων.
Οταν υπερβαινει καποιος το μεγιστο φορτιο, ας πουμε,.καθε ζημια ειναι λογικη. Επισης περαν της μεγιστης τιμης σε κιλα στο συνολο, υπαρχουν και περιορισμοι στην κατανομη του βαρους. Μια σχαρα που σου λεει 25 κιλα max load (τυχαια τα νουμερα...) δε γινεται να την επιβαρυνεις με 30 ή 40 και να πηγαινεις χωμα "χοροπηδωντας".....
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Θεωρητικά δεν έχετε άδικο αλλά ως εικόνα είναι από παράδοξη έως σοκαριστική!
Άλλωστε δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που υπερφορτώνει ένα μεγάλο on/off, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ένα μηχάνημα 200 ή 250 κιλών και το πλαίσιο του έχει ανεξάντλητες αντοχές φορτώματος.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θεωρώ πως είναι αστοχία υλικού η το πλαίσιο για κάποιο λόγο είναι εκτός προδιαγραφών!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κρίμα.... Το συγκεκριμένο μοντέλο το θεωρούσα τανκ.
Αυτα περί βάρους και υπερβολικού φορτώματος.... θεωρώ ότι τρολαρετε!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κρίμα.... Το συγκεκριμένο μοντέλο το θεωρούσα τανκ.
Αυτα περί βάρους και υπερβολικού φορτώματος.... θεωρώ ότι τρολαρετε!
Συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες.....
Δεν υπαρχουν αλλα δειγματα αναλογης συνολικης καταστροφης του υποπλαισιου σε 1190, οποτε ή φταιει το συγκεκριμενο που λεει ο Στεργιος, ή ο ιδιοκτητης το εχει ξεσκισει..... Δε σημαινει οτι το επαθε απο το συγκεκριμενο βολτακι αυτο το πραμα. Μπορει να εχει αρχισει η ζημια απο δεκαδες αλλες υπερβολες του κατοχου.
Παντως αλλη τετοια περιπτωση σε 1190 δεν εχω υποψη μου.

Το τελευταιο που εγραψα, ενισχυεται κι απο τη λυση που εδωσαν. Ολικη ανακατασκευη κι ενισχυση με αργκον κι εξτρα μεταλλο! Σα να φτιαχναν wrc ενα πραμα ;) Ε, δεν τον λες και καθημερινο χρηστη αυτον τον τυπο!:p
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Δεν έκοψε μόνο υποπλαίσιο αλλά και *πλαίσιο*.
Το παλικάρι είχε ένα 990 baja πριν (τον παρακολουθώ καιρό), με αναρτήσεις της προκοπής, του οποίου το έπινε το αίμα, και άλματα κλπ.

Να πω μια εκτίμηση:
Τα 1190 δεν έχουν pds πίσω, σε αντίθεση με τα 950, 990, 1090, 1290, με αποτέλεσμα όταν τερματίζει πίσω να κοπανάει άσχημα.
Συνέπεια αυτού είναι σε πρώτη φάση είναι να στραβώνει η πάνω βίδα στήριξης του αμορτισέρ και να γίνεται σαν μπανάνα (μη ρωτήσετε πως το ξέρω...).
Είχε βγάλει ο powercell ενισχυμένες από κράμα grade 12.9 αντί για 8.8. Οταν κοίταξα να αλλάξω τη δικιά μου μπανάνα είδα του powercell, και αναρωτήθηκα, αφού δεν θα στραβώσει η βίδα, τι θα την ακούσει;

Ένα κάλο τερμάτισμα και μια αστοχία υλικού μου φαίνεται καλή συνταγή για αυτό το αποτέλεσμα.

Βλέπετε που βιδώνει το αμορτισέρ ε;
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν έκοψε μόνο υποπλαίσιο αλλά και *πλαίσιο*.
Το παλικάρι είχε ένα 990 baja πριν (τον παρακολουθώ καιρό), με αναρτήσεις της προκοπής, του οποίου το έπινε το αίμα, και άλματα κλπ.

Να πω μια εκτίμηση:
Τα 1190 δεν έχουν pds πίσω, σε αντίθεση με τα 950, 990, 1090, 1290, με αποτέλεσμα όταν τερματίζει πίσω να κοπανάει άσχημα.
Συνέπεια αυτού είναι σε πρώτη φάση είναι να στραβώνει η πάνω βίδα στήριξης του αμορτισέρ και να γίνεται σαν μπανάνα (μη ρωτήσετε πως το ξέρω...).
Είχε βγάλει ο powercell ενισχυμένες από κράμα grade 12.9 αντί για 8.8. Οταν κοίταξα να αλλάξω τη δικιά μου μπανάνα είδα του powercell, και αναρωτήθηκα, αφού δεν θα στραβώσει η βίδα, τι θα την ακούσει;

Ένα κάλο τερμάτισμα και μια αστοχία υλικού μου φαίνεται καλή συνταγή για αυτό το αποτέλεσμα.

Βλέπετε που βιδώνει το αμορτισέρ ε;
είσαι άπαιχτο αγόρι!!! ;)

Κι εγώ τον έκοψα τον τύπο από τη λύση που εφάρμοσε, κι ας μην τον παρακολουθώ.... :roflmao::roflmao::roflmao:

Με το ράψιμο που έκανε, θα αντέχει πλέον πιστεύω!


ΥΓ: @gsmaniac τελικά δεν είναι το τανκ που πίστευες....:eek::eek::eek::eek::eek:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
είσαι άπαιχτο αγόρι!!! ;)

Κι εγώ τον έκοψα τον τύπο από τη λύση που εφάρμοσε, κι ας μην τον παρακολουθώ.... :roflmao::roflmao::roflmao:

Με το ράψιμο που έκανε, θα αντέχει πλέον πιστεύω!


ΥΓ: @gsmaniac τελικά δεν είναι το τανκ που πίστευες....:eek::eek::eek::eek::eek:
Εσύ να τα βλέπεις που άρχισες να λες για φόρτωμα.... Λες και εμείς δεν τα φορτώνουμε τα φορτηγά.
Τεσπα..... Συνεχίζω και αγαπώ 1190!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η αποσταση απο το κεντρο της σχαρας του 1190/1090 μεχρι την εδραση του αμορτισερ ειναι ακριβως η διπλασια απο εκει που θα καθοταν ο κωλος του συνεπιβατη στην σελα. Με λιγα λογια τα 25 κιλα σε υγρα που κουβαλουσε πισω αντιστοιχουν σε συνεπιβατη 60 κιλων, καθως τα μασπιε "σηκωνουν" καμια 10αρια κιλα απο καποιον που καθεται. Θα πηγαινατε ποτε σε κοτρωνια με βαλιτσες και συνεπιβατη 60κιλων πισω στη σελα? Και καλα , ο/η συνεπιβατης μπορει και να χοροπηδησει σαν το κατσικι καθως το πωπουδακι του/της θα χτυπιεται ανελεητα απο τη σελα, τα μπιτονια ομως δεν κουνανε ρουπι, ειναι εκει, νεκρο φορτιο.

Τα κοψιματα στο πλαισιο δειχνουν θραυση κοπωσης κι οχι εφελκυσμου ή διατμησης. Στην αρχη του βιντεο η φωτογραφια δειχνει τα ιδια 3 μπιτονια στη σχαρα, δυο βαλιτσες και απο πανω δυο σαμαρια. Με λιγα λογια το τεντωσε. Επειδη δεν εχω προσωπικα ξανακουσει 1190 να κοβει πλαισιο, επειδη εμενα τα κοψιματα μου κανουν για κοπωση, επειδη στο βιντεο φαινονται τα κατσαβραχα που πηγε και το τι κουβαλουσε, κι επειδη λετε οτι τον παρακολουθειτε καιρο και το παει γενικα στα γκρεμια διχως αυριο, τεινω στο πληρως επιστημονικο συμπερασμα οτι το ξεκ@λιασε το μηχανακι και πηρε το πλαισιο στη μασχαλη.

Δεν ειναι πρωτη φορα που συμβαινει σε μηχανακια που κουβαλανε την προικα τους. Το πλεον πασιγνωστο ειναι τα 1150GS του Long way round που καταφερανε και κοψανε υποπλαισια σε 2 μηχανακια (τα BMW δεν εχουν πλαισιο, ή μαλλον εχουν τον ιδιο τον κινητηρα σαν φερων οργανισμο αντι για πλαισιο).

Εδω το παλικαρι την πατησε με Αφρικα και μαλιστα με 2 ρουχα οπως λεει στο top case.

Aυτο το κυκλικο φορτιο απο τους κραδασμους της βαλιτσας ή στην περιπτωση του ΚΤΜ απο το υπερβολικο φορτιο και την ελειψη PDS ειναι που ραγισε και τελικα εκοψε το πλαισιο. Αν ειχε κοπει απο αστοχια υλικου θα ειχε κοπει μαχαιρι. Αυτο που φαινεται στο βιντεο (και το αναφερει μαλιστα και στα σχολια του κατω απο το βιντεο του οτι ειχε παρατηρησει ρωγμες απο πριν (????) ) ειναι ρωγμες κοπωσης που σιγα σιγα απλωθηκαν και εκοψαν. Τις ιδιες ρωγμες κυνηγαω κατα διαστηματα στο σωληνωτο τμημα του πλαισιου του Σουπερτενεκε μου, στα σημεια που η Yamaha με την απεραντη σοφια της ανοιξε τρυπες για να βαλει κλιπσακια καλωδιων... Ε, εκει απο αυτες τις τρυπες εμφανιζονται κατα καιρους ρωγμες που οσο πανε μεγαλωνουν. Αυτο ειναι που ονομαζεται ρωγμη κοπωσης απο κυκλικα φορτια.

Χαραμιζομαι, το ξερω... :p
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Ετσι οπως το βλεπω δεν νομιζω να εχει παιξει ρολο το βαρος (περα οτι προφανως θα το κανει να τερματισει πιο ευκολα), το σπασιμο φαινεται σαν να εχει σπρωξει το αμορτισερ ολο το κομματι προς τα πανω.

τεινω στο πληρως επιστημονικο συμπερασμα οτι το ξεκ@λιασε το μηχανακι και πηρε το πλαισιο στη μασχαλη.
:roflmao:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Tα τυπακια στο υπερμεγιστο supertenere.net που δυστυχως πλεον δεν υπαρχει και μαζι χαθηκαν τονοι γνωσεων περι των ΧΤΖ750 ΣουπερΤενεκε, ισαμε την καταστροφη της βιβλιοθηκης της Αλεξανδρειας ενα πραμα, ειχαν κατσει και ειχαν κανει πληρη αναλυση δυναμεων για να βρουν για ποιο λογο κοβανε πλαισιο στο πιο ακυρο σημειο τα 750. Κι ομως, αν το φορτωνες και το πηγαινες οφ, η ζημια ερχοταν απο εδω. Στο ιδιο ακριβως σημειο που εκοψε το 1190.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εσύ να τα βλέπεις που άρχισες να λες για φόρτωμα.... Λες και εμείς δεν τα φορτώνουμε τα φορτηγά.
Τεσπα..... Συνεχίζω και αγαπώ 1190!!!
Τα φορτώνουμε, αλλά αλλιώς ;)
Όχι 25 κιλά τέρμα πίσω στη σχάρα και να πηγαίνεις και μπούνια στο κοτρώνι!
Διάβασε και δες τα σχέδια του άλλου Κώστα από πάνω και θα δεις ότι εμείς δεν κάνουμε τέτοια λάθη, επισης ότι τα GS έχουν πολύ πιο μελετημένα σημεία στήριξης του φορτίου (βαλιτσες κλπ).
Είναι κάτι που επεσήμανα και στο Αφρικα. ΄Το νέο εννοώ. Έχει πολλές αδυναμίες σ αυτόν τον τομέα, και η φώτο του πιο πάνου Αφρικα, δε με εκπλήσσει καθόλου!
 
Top Bottom