Δεν έκοψε μόνο υποπλαίσιο αλλά και *πλαίσιο*.
Το παλικάρι είχε ένα 990 baja πριν (τον παρακολουθώ καιρό), με αναρτήσεις της προκοπής, του οποίου το έπινε το αίμα, και άλματα κλπ.
Να πω μια εκτίμηση:
Τα 1190 δεν έχουν pds πίσω, σε αντίθεση με τα 950, 990, 1090, 1290, με αποτέλεσμα όταν τερματίζει πίσω να κοπανάει άσχημα.
Συνέπεια αυτού είναι σε πρώτη φάση είναι να στραβώνει η πάνω βίδα στήριξης του αμορτισέρ και να γίνεται σαν μπανάνα (μη ρωτήσετε πως το ξέρω...).
Είχε βγάλει ο powercell ενισχυμένες από κράμα grade 12.9 αντί για 8.8. Οταν κοίταξα να αλλάξω τη δικιά μου μπανάνα είδα του powercell, και αναρωτήθηκα, αφού δεν θα στραβώσει η βίδα, τι θα την ακούσει;
Ένα κάλο τερμάτισμα και μια αστοχία υλικού μου φαίνεται καλή συνταγή για αυτό το αποτέλεσμα.
Βλέπετε που βιδώνει το αμορτισέρ ε;