KTM1190 Adventure R

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλοταξιδο.

Και οι 2 ειναι H11.
Ο τροπος που περιγραφει ο κοκος ειναι ο τροπος που προτείνω.

Εγω φοραω cyclops και για μενα αξιζουν τα λεφτα τους και με το παραπανω.

Σε καθε περιπτωση εαν αλλαξεις λαμπες οποιες και να επιλεξεις ακολουθα την διαδικασια του μανουαλ για την ρυθμιση της δέσμης.

Καλες βολτες.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Αν παρεις απο ebay, ψαξε για τις Nighteye.


Αυτη η ελαχιστη πτωση τασης μεσα στην κινηση ειναι απο τους ανεμιστηρες, δεν πρεπει να ανησυχεις.
Καλησπέρ

Θα μας βοηθούσε παρα πολύ εαν μας ελεγες ποιες Nighteye εχεις βαλει, γιατι θα το ομολογήσω εχω μπερδευτεί αρκετα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eγω φοραω αυτες αλλα στο advrider ολοι λενε οτι ακομη καλυτερες ειναι αυτες που ειναι fanless, αρα ενα λιγοτερο εξαρτημα για να φθαρει.

Σημειωση> Το can-bus των ΚΤΜ θελει οπωσδηποτε και αντιστασεις εν παραλληλω για να δουλεψει σωστα. Εγω χρησιμοποιω 50W 50Ω που επισης αγορασα απο το ebay με 5€ για να δουλευει χωρις θεματα αλλα και για να μην ζεματανε οι αντιστασεις. Το κιτ της Cyclops ερχεται ετοιμο plug n play. Αν δεν γνωριζετε απο ηλεκτρολογικα και συνδεσμολογια, καλυτερα να απευθυνθειτε σε εναν ειδικο τεχνικο ή να πληρωσετε παραπανω για ενα ετοιμο κυκλωμα οπως της Cyclops.

Υλικο για μελετη>>> LED Headlight Bulbs
 

Manosfr

Μέλος
Όνομα
Manos
Μοτό
KTM 1190 Adventure R

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Ενημερωτικά για τις cyclops, εχω τη 2η γενιά και κάηκε το 1/2 led της μεσαίας σκάλας (που δούλεψε περισσότερο) σε λιγότερο από 50κ χλμ. Την έβαλα στη μεγάλη σκάλα, και έχω 3/4 των φώτων μου :p

Θα πάρω τις 2ες που πρότεινε ο @k0k0s παραπάνω και βλέπουμε.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες Κοκος.

Εγω αγορασα τα παρακατω.

Nighteye 72W 9000LM LED Headlight Lamp Bulbs Replace Halogen White Fan Canbus | eBay


2PC 9005 9006 LED HID Light Canbus Load Resistor Canceller Decoder Anti Flicker | eBay

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01E6WK5WK/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ελπιζω ολα μαζι να δουλεψουν αλλιως....
Ωραιος, την ιδια δουλεια εκανα κι εγω, πηρα ενα ετοιμο σετακι με 6Ω και ενα ζευγαρι απλες αντιστασεις 50Ω, εκανα τραμπα στην καλωδιωση του ετοιμου σετ και ειμαι οκ.
 

Manosfr

Μέλος
Όνομα
Manos
Μοτό
KTM 1190 Adventure R
Κοκος χωρανε κανονικα τα παντα πισω απο την μασκα?

Επισης εχεις καποιο θεμα με θερμοκρασιες η με σφαλματα στην οθονη?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Χωρανε ολα αλλα θελει προσεκτικη τοποθετηση των καλωδιων και των αντιστασεων ωστε να μην σου μπλοκαρουν την προσβαση στη ροδελα ρυθμισης υψους, γιατι μετα την τοποθετηση θα πρεπει να ρυθμισεις τη δεσμη πολυ προσεκτικα ωστε να μην τυφλωνεις κοσμο. Δες αντιστοιχα βιντεακια τοποθετησης των Cyclops στο youtube.

Ουτε με σφαλματα ειχα θεμα ουτε με θερμοκρασιες.
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Επειδη περιμενω και εγω ενα σετακι να ερθει, και ειμαι λιγο ασχετος με ηλεκτρικα, γιατι βαζουμε αντισταση; Μπορει καποιος να εξηγησει χωρις να τον κουρασω;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα led εχουν σχεδον μηδενικη αντισταση. Οι κλασσικοι λαμπτηρες δουλευουν στην ουσια με την πυρακτωση του νηματος, που εχει μεγαλη αντισταση. Τα συστηματα Can-bus των συγχρονων μηχανων που ελεγχουν την κατασταση των ηλεκτρικων, βλεπουν την μηδενικη αντισταση των LED σαν να μην υπαρχει λαμπα ή σαν να εχει καει. Βαζουμε λοιπον την αντισταση αυτη για να ξεγελασουμε το συστημα, να νομιζει οτι υπαρχει κανονικος λαμπτηρας εκει και να επιτρεπει την λειτουργια της λαμπας κανονικα, αλλιως εμφανιζει σφαλματα και κοβει τα ρευματα για αποφυγη βραχυκυκλωματος κτλ.

Αν δεν εχεις CAN-BUS δεν χρειαζεσαι αντιστασεις.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κάτι αντίστοιχο έχω τοποθετήσει στο αυτοκίνητο λόγω canbus...
Μόνο με αυτό δούλεψε σωστά.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Καλημέρα σε όλους ! Επειδή με τρώει λίγο η τσέπη μου σκέφτομαι να βάλω στο 1190 ένα στραμπιλιζατέρ τιμονιού ρυθμιζόμενο. Έχει κανείς άποψη επί του θέματος να βοηθήσει???
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Καλημέρα σε όλους ! Επειδή με τρώει λίγο η τσέπη μου σκέφτομαι να βάλω στο 1190 ένα στραμπιλιζατέρ τιμονιού ρυθμιζόμενο. Έχει κανείς άποψη επί του θέματος να βοηθήσει???
Ηλία είχα βάλει εγώ της Hyperpro.
Το είχα αγοράσει μέσω τουρατεκ γιατί όταν το αγόρασα η hyperpro δεν πούλαγε κατευθείαν σε πελάτες, νομίζω έχει αλλάξει τώρα το καθεστώς.

Για εμένα το σταμπιλαϊζερ μαζί με την ανατομική σέλα ήταν τα καλύτερα εξτρας στο 1190.

Το 1190R μου ήταν σταθερό και ακλόνητο στις υψηλές ταχύτητες. Δεν είχα παράπονο αλλά εκεί που έκανε τη διαφορά το σταμπιλαϊζερ ήταν:
  • στις υψηλές ταχύτητες εξαφανίζονταν κάποιοι μικροί κραδασμοί στα χέρια. Πιο άνετη κ ξεκούραστη οδήγηση.
  • βοηθούσε πολύ όταν είχε αέρα και πλευρικούς ανέμους. Η μηχανή ήταν σταθερή στη πορεία της.
  • στο χώμα :) εξαρτάται ποσό έσφιγγες. Νομίζω έχει 21 θέσεις. Είχα καταλήξει για παντού (με συμβιβασμούς) στο 5. Μετά το 5 κάπως μου ερχόταν δύσκολο να στρίψει το τιμόνι. Για άμμο σίγουρα θα ήθελε να σφίξεις περισσότερο. Ποτέ δεν πήγα να δοκιμάσω.
Υποθέτω ότι στο χώμα βάζεις τη ρύθμιση off road. Εγώ μερικές φορές για να το παίξω ντακαρισιος το έβαζα στο sport. Εκεί κατάλαβα τη διαφορά έχοντας το hyperpro.
Το τιμόνι ήταν σταθερό και δεν είχε την τάση να γυρίσει (δεν ξέρω αν το περιγράφω σωστά, ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ). Ενώ με το μαμά σταμπιλαϊζερ ήταν επικίνδυνο και ήθελε προσοχή αν χρησιμοποιούσα στο χώμα sport.

Διαβάζω στο advrider πως αρκετοί βάζουν scotts αλλά θέλει δουλίτσα για να μπει και σηκώνεται και αρκετά το τιμόνι/καβαλετα.
Ενώ το hyperpro είναι plug and play.
Για σκληροπηρυνικο χώμα το Scotts από ότι διαβάζω είναι καλυτερο.



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλα σε καμια περιπτωση δεν κανει φυσικα ο,τι ενα αφτερμαρκετ καλο ρυθμιζομενο σταμπιλιζατερ αλλα ναι, ειδα βελτιωση σε σχεση με το εργοστασιακο λαδι.

Η βασικη διαφορα ειναι η έλλειψη ρυθμισης. Εχει μονο μια ρυθμιση αποσβεσης, η οποια για εμενα ειναι οσο πρεπει στο χωμα ωστε να μην "κλωτσαει" ο τροχος απο πετρες και σαν μειονέκτημα ειναι η ελαχιστα πιο βαρια αισθηση του τιμονιου στην ασφαλτο. Το αισθανομαι πιο βαρυ σε αποτομες εναλλαγες. Οχι τοσο φυσικα ωστε να με κουραζει, απλα αισθανεσαι τη διαφορα με πριν. Τριβαλιτσος φορτωμενος με 150-160 δεν κουνησε ποτε στην εθνικη, αλλα αυτο πιστευω οτι ειναι αποτελεσμα σωστης ρυθμισης sag για το φορτωμα και οχι του σταμπιλιζατερ. Αντιθετως, εαν αφησω χερια στα 60-70 κουναει σαν κουδουνιστρα αλλα αυτο δεν ειναι θεμα σταμπιλιζατερ, ειναι θεμα στραβοφαγωμενων τακουνιων στα STR μετα απο 6000χλμ, καθως με τον καιρο και τα χιλιομετρα εγινε χειροτερο. Το θεμα φυσικα δεν ειναι μονο των STR ουτε των ΚΤΜ αλλα οσο πιο τακουνατο το λαστιχο και πιο μακριες οι διαδρομες των αναρτησεων τοσο πιο εντονο. Φυσικα εαν δεν παρω τα χερια απο το τιμονι δεν κουναει καθολου.

Κουνημα λοιπον στα πολλα χιλιομετρα δεν ειχα, και ειμαι της αποψης οτι εαν εχεις κουνημα στα πολλα, τοτε ρυθμιζεις σωστα αναρτησεις, σφιγγεις ρουλεμαν τιμονιου, ακτινολογεις ζαντες και ζυγοσταθμιζεις λαστιχα. Το σταμπιλιζατερ ειναι για να αποτρεψει το κουνημα που θα προκληθει ξαφνηκα απο λακουβα/αντικειμενο/ριπη αερα, οχι για να παλευει συνεχεια με το οποιο προβλημα ασταθειας μπορει να εχει μια μηχανη. Και μια μηχανη με 220χιλ διαδρομες αναρτησεων και 90/90/21 λαστιχο, ειτε εχει 125αλογα σαν 1090 ειτε 150 σαν 1190, οταν ανοιξεις το γκαζι και επιταχυνεις απο 100 σε 160 θα αρχισει την τραμπαλα θες δε θες, λογω μεταφορας βαρους και ελαφρωματος του μπροστινου απο την αποτομη επιταχυνση, κανοντας το πιο ευπαθες σε εξωτερικες δυναμεις. Εκει λοιπον ειναι να επεμβει το σταμπιλιζατερ, και οχι οταν πας μαλακωσα και μολις πιασεις 140-150 αρχιζει να κουναει. Ειναι για να προλαβει την ξαφνικη αναδραση στο τιμονι απο οποιονδηποτε λογο, οχι για να λυσει προβληματα ασταθειας του πλαισιου.

(Κατι κραδασμους που ειχα σε ταχυτητες εθνικης τους ελυσα με προσθηκη αντιβαρων πανω απο τις αλουμινενιες χουφτες.)
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ηλία είχα βάλει εγώ της Hyperpro.
Το είχα αγοράσει μέσω τουρατεκ γιατί όταν το αγόρασα η hyperpro δεν πούλαγε κατευθείαν σε πελάτες, νομίζω έχει αλλάξει τώρα το καθεστώς.

Για εμένα το σταμπιλαϊζερ μαζί με την ανατομική σέλα ήταν τα καλύτερα εξτρας στο 1190.

Το 1190R μου ήταν σταθερό και ακλόνητο στις υψηλές ταχύτητες. Δεν είχα παράπονο αλλά εκεί που έκανε τη διαφορά το σταμπιλαϊζερ ήταν:
  • στις υψηλές ταχύτητες εξαφανίζονταν κάποιοι μικροί κραδασμοί στα χέρια. Πιο άνετη κ ξεκούραστη οδήγηση.
  • βοηθούσε πολύ όταν είχε αέρα και πλευρικούς ανέμους. Η μηχανή ήταν σταθερή στη πορεία της.
  • στο χώμα :) εξαρτάται ποσό έσφιγγες. Νομίζω έχει 21 θέσεις. Είχα καταλήξει για παντού (με συμβιβασμούς) στο 5. Μετά το 5 κάπως μου ερχόταν δύσκολο να στρίψει το τιμόνι. Για άμμο σίγουρα θα ήθελε να σφίξεις περισσότερο. Ποτέ δεν πήγα να δοκιμάσω.
Υποθέτω ότι στο χώμα βάζεις τη ρύθμιση off road. Εγώ μερικές φορές για να το παίξω ντακαρισιος το έβαζα στο sport. Εκεί κατάλαβα τη διαφορά έχοντας το hyperpro.
Το τιμόνι ήταν σταθερό και δεν είχε την τάση να γυρίσει (δεν ξέρω αν το περιγράφω σωστά, ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ). Ενώ με το μαμά σταμπιλαϊζερ ήταν επικίνδυνο και ήθελε προσοχή αν χρησιμοποιούσα στο χώμα sport.

Διαβάζω στο advrider πως αρκετοί βάζουν scotts αλλά θέλει δουλίτσα για να μπει και σηκώνεται και αρκετά το τιμόνι/καβαλετα.
Ενώ το hyperpro είναι plug and play.
Για σκληροπηρυνικο χώμα το Scotts από ότι διαβάζω είναι καλυτερο.



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Γιώργο κατάλαβα ακριβώς τι λες και ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. Σίγουρα το Scotts είναι καλύτερο στο χώμα αλλά η τιμή του ξεφεύγει αρκετά σε καινούργιο. Το hyperpro θυμάσαι πόσο είχε κοστίσει?
 
Top Bottom