Καλα σε καμια περιπτωση δεν κανει φυσικα ο,τι ενα αφτερμαρκετ καλο ρυθμιζομενο σταμπιλιζατερ αλλα ναι, ειδα βελτιωση σε σχεση με το εργοστασιακο λαδι.
Η βασικη διαφορα ειναι η έλλειψη ρυθμισης. Εχει μονο μια ρυθμιση αποσβεσης, η οποια για εμενα ειναι οσο πρεπει στο χωμα ωστε να μην "κλωτσαει" ο τροχος απο πετρες και σαν μειονέκτημα ειναι η ελαχιστα πιο βαρια αισθηση του τιμονιου στην ασφαλτο. Το αισθανομαι πιο βαρυ σε αποτομες εναλλαγες. Οχι τοσο φυσικα ωστε να με κουραζει, απλα αισθανεσαι τη διαφορα με πριν. Τριβαλιτσος φορτωμενος με 150-160 δεν κουνησε ποτε στην εθνικη, αλλα αυτο πιστευω οτι ειναι αποτελεσμα σωστης ρυθμισης sag για το φορτωμα και οχι του σταμπιλιζατερ. Αντιθετως, εαν αφησω χερια στα 60-70 κουναει σαν κουδουνιστρα αλλα αυτο δεν ειναι θεμα σταμπιλιζατερ, ειναι θεμα στραβοφαγωμενων τακουνιων στα STR μετα απο 6000χλμ, καθως με τον καιρο και τα χιλιομετρα εγινε χειροτερο. Το θεμα φυσικα δεν ειναι μονο των STR ουτε των ΚΤΜ αλλα οσο πιο τακουνατο το λαστιχο και πιο μακριες οι διαδρομες των αναρτησεων τοσο πιο εντονο. Φυσικα εαν δεν παρω τα χερια απο το τιμονι δεν κουναει καθολου.
Κουνημα λοιπον στα πολλα χιλιομετρα δεν ειχα, και ειμαι της αποψης οτι εαν εχεις κουνημα στα πολλα, τοτε ρυθμιζεις σωστα αναρτησεις, σφιγγεις ρουλεμαν τιμονιου, ακτινολογεις ζαντες και ζυγοσταθμιζεις λαστιχα. Το σταμπιλιζατερ ειναι για να αποτρεψει το κουνημα που θα προκληθει ξαφνηκα απο λακουβα/αντικειμενο/ριπη αερα, οχι για να παλευει συνεχεια με το οποιο προβλημα ασταθειας μπορει να εχει μια μηχανη. Και μια μηχανη με 220χιλ διαδρομες αναρτησεων και 90/90/21 λαστιχο, ειτε εχει 125αλογα σαν 1090 ειτε 150 σαν 1190, οταν ανοιξεις το γκαζι και επιταχυνεις απο 100 σε 160 θα αρχισει την τραμπαλα θες δε θες, λογω μεταφορας βαρους και ελαφρωματος του μπροστινου απο την αποτομη επιταχυνση, κανοντας το πιο ευπαθες σε εξωτερικες δυναμεις. Εκει λοιπον ειναι να επεμβει το σταμπιλιζατερ, και οχι οταν πας μαλακωσα και μολις πιασεις 140-150 αρχιζει να κουναει. Ειναι για να προλαβει την ξαφνικη αναδραση στο τιμονι απο οποιονδηποτε λογο, οχι για να λυσει προβληματα ασταθειας του πλαισιου.
(Κατι κραδασμους που ειχα σε ταχυτητες εθνικης τους ελυσα με προσθηκη αντιβαρων πανω απο τις αλουμινενιες χουφτες.)