KTM1190 Adventure R

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Καλα σε καμια περιπτωση δεν κανει φυσικα ο,τι ενα αφτερμαρκετ καλο ρυθμιζομενο σταμπιλιζατερ αλλα ναι, ειδα βελτιωση σε σχεση με το εργοστασιακο λαδι.

Η βασικη διαφορα ειναι η έλλειψη ρυθμισης. Εχει μονο μια ρυθμιση αποσβεσης, η οποια για εμενα ειναι οσο πρεπει στο χωμα ωστε να μην "κλωτσαει" ο τροχος απο πετρες και σαν μειονέκτημα ειναι η ελαχιστα πιο βαρια αισθηση του τιμονιου στην ασφαλτο. Το αισθανομαι πιο βαρυ σε αποτομες εναλλαγες. Οχι τοσο φυσικα ωστε να με κουραζει, απλα αισθανεσαι τη διαφορα με πριν. Τριβαλιτσος φορτωμενος με 150-160 δεν κουνησε ποτε στην εθνικη, αλλα αυτο πιστευω οτι ειναι αποτελεσμα σωστης ρυθμισης sag για το φορτωμα και οχι του σταμπιλιζατερ. Αντιθετως, εαν αφησω χερια στα 60-70 κουναει σαν κουδουνιστρα αλλα αυτο δεν ειναι θεμα σταμπιλιζατερ, ειναι θεμα στραβοφαγωμενων τακουνιων στα STR μετα απο 6000χλμ, καθως με τον καιρο και τα χιλιομετρα εγινε χειροτερο. Το θεμα φυσικα δεν ειναι μονο των STR ουτε των ΚΤΜ αλλα οσο πιο τακουνατο το λαστιχο και πιο μακριες οι διαδρομες των αναρτησεων τοσο πιο εντονο. Φυσικα εαν δεν παρω τα χερια απο το τιμονι δεν κουναει καθολου.

Κουνημα λοιπον στα πολλα χιλιομετρα δεν ειχα, και ειμαι της αποψης οτι εαν εχεις κουνημα στα πολλα, τοτε ρυθμιζεις σωστα αναρτησεις, σφιγγεις ρουλεμαν τιμονιου, ακτινολογεις ζαντες και ζυγοσταθμιζεις λαστιχα. Το σταμπιλιζατερ ειναι για να αποτρεψει το κουνημα που θα προκληθει ξαφνηκα απο λακουβα/αντικειμενο/ριπη αερα, οχι για να παλευει συνεχεια με το οποιο προβλημα ασταθειας μπορει να εχει μια μηχανη. Και μια μηχανη με 220χιλ διαδρομες αναρτησεων και 90/90/21 λαστιχο, ειτε εχει 125αλογα σαν 1090 ειτε 150 σαν 1190, οταν ανοιξεις το γκαζι και επιταχυνεις απο 100 σε 160 θα αρχισει την τραμπαλα θες δε θες, λογω μεταφορας βαρους και ελαφρωματος του μπροστινου απο την αποτομη επιταχυνση, κανοντας το πιο ευπαθες σε εξωτερικες δυναμεις. Εκει λοιπον ειναι να επεμβει το σταμπιλιζατερ, και οχι οταν πας μαλακωσα και μολις πιασεις 140-150 αρχιζει να κουναει. Ειναι για να προλαβει την ξαφνικη αναδραση στο τιμονι απο οποιονδηποτε λογο, οχι για να λυσει προβληματα ασταθειας του πλαισιου.

(Κατι κραδασμους που ειχα σε ταχυτητες εθνικης τους ελυσα με προσθηκη αντιβαρων πανω απο τις αλουμινενιες χουφτες.)
Οταν λές προσθηκη αντιβαρων πανω απο της αλουμινένιες χουφτες τι εννοείς?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aπλα αντιβαρα φθηνα, του εμποριου, που βιδωσανε πανω απο το προστατευτικο της χουφτας, στο σπειρωμα της.

 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Οκ κατανοητό
Καταλαβαίνω οτι ετσι πριοριόζονται η εξαφανίζονται καποιοι υψισυχνοι κραδασμοι καπου στα 140-150 που μου την σπαν ...........
Σωστα?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nαι, σε ταξιδι ειχα θεμα με "ψιλομουδιασμα" στις παλαμες απο υψισυχνους κραδασμους, δεν σχετιζονται ομως με την ταχυτητα αλλα με τις στροφες του μοτερ.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Τέλεια
Μου εδωσες ιδέα
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Έχει κάνεις ιδέα σχετικά με τον κωδικό χρωματος ( πορτοκαλι) για τα κάγκελα?
 

MrAdventure

Live to Ride,Ride to Live
Περιοχή
Heraklion, Greece
Όνομα
George
Μοτό
KTM Adventure 1190R
Έχει κάνεις ιδέα σχετικά με τον κωδικό χρωματος ( πορτοκαλι) για τα κάγκελα?
Ηλια ο σπυρος(Engefalos)ξερει.Στειλτου ενα μνμ να σου πει.RAL 2000 νομιζω αλλα επιβεβαιωσε το.Καλημερα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μπορει κανενα καλο παιδι να μετρησει την αποσταση που εχουν οι δυο μπροστινοι δισκοι μεταξυ τους απο την εξωτερικη μερια; κατα προτιμηση μοντελα με 19αρι τροχο, αν και φυσιολογικα σε ολες τις εκδοσεις η αποσταση θα ειναι η ιδια
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Μπορει κανενα καλο παιδι να μετρησει την αποσταση που εχουν οι δυο μπροστινοι δισκοι μεταξυ τους απο την εξωτερικη μερια; κατα προτιμηση μοντελα με 19αρι τροχο, αν και φυσιολογικα σε ολες τις εκδοσεις η αποσταση θα ειναι η ιδια
142,5 mm
 

jafarelos86

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Ktm 990 Adventure R
Καλησπερα ομαδαρα.προσφατα απεκτησα το Δεύτερο ΚΤΜ στην μοτοσυκλετικη καριέρα μου. Πηρα ενα KTM 1290 ADVENTURE S 2019.Το μηχανακι ειναι πολυ καλο σε όλους τους τομείς.αρκετα σβέλτο με ωραιο πάτημα.σε ταξίδι μου απο Γερμανία στην Ελλάδα παρατήρησα ότι μετα τα 200 ειχα έντονη ταλάντωση στο τιμόνι.οκ είχε αρκετό αερα αλλα ηταν υπερβολικό.Να πω πως ειχα και μια βαλίτσα πισω δεμένη στην σελα και σκεφτομαι οτι παιζει να ήταν και από αυτό.ηταν δεμένη παράλληλα με την σελα μεν αλλά τι να πω.απο λαστιχα φοράει κατι CONTINENTAL TOY 39/19 αρκετα μαλακα αλλα με πολυ χαμηλή κορώνα. Σημερα που βγηκα μια γρήγορη βόλτα χωρίς την βαλίτσα κ πάτησα λιγο μεχρι 230-240 νομιζω ηταν οκ.επειδη κατι διαβάζω για αντίβαρα και τετοια εχει κανεις καμμια αποψη για το θέμα?

Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το κούνημα σε αυτά τα μηχανακια είναι γνωστό "θέμα". Θα σου έλεγα να πειραματιστείς με την προφορτιση των ελατηρίων μπρος πίσω και την θέση των πηρουνιων στις τιμόνι πλάκες ώστε να βρεις που γίνεται πιο σταθερή η γεωμετρία της μοτό με εσένα πάνω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλησπερα ομαδαρα.προσφατα απεκτησα το Δεύτερο ΚΤΜ στην μοτοσυκλετικη καριέρα μου. Πηρα ενα KTM 1290 ADVENTURE S 2019.Το μηχανακι ειναι πολυ καλο σε όλους τους τομείς.αρκετα σβέλτο με ωραιο πάτημα.σε ταξίδι μου απο Γερμανία στην Ελλάδα παρατήρησα ότι μετα τα 200 ειχα έντονη ταλάντωση στο τιμόνι.οκ είχε αρκετό αερα αλλα ηταν υπερβολικό.Να πω πως ειχα και μια βαλίτσα πισω δεμένη στην σελα και σκεφτομαι οτι παιζει να ήταν και από αυτό.ηταν δεμένη παράλληλα με την σελα μεν αλλά τι να πω.απο λαστιχα φοράει κατι CONTINENTAL TOY 39/19 αρκετα μαλακα αλλα με πολυ χαμηλή κορώνα. Σημερα που βγηκα μια γρήγορη βόλτα χωρίς την βαλίτσα κ πάτησα λιγο μεχρι 230-240 νομιζω ηταν οκ.επειδη κατι διαβάζω για αντίβαρα και τετοια εχει κανεις καμμια αποψη για το θέμα?

Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στη θέση σου θα έφτιαχνα τις αναρτήσεις σύμφωνα με το βάρος μου και το οδηγικό μου στυλ, θα έλεγχα και ότι οι τροχοί σαν σύνολο είναι σωστοί (λαστιχα/ζυγοσταθμισεις/ισιες ζάντες κτλ) και δεν θα ξανασχολιόμουν.

Γεωμετρικά είναι δύσκολο να ταιριάξεις υπερυψηλες ταχύτητες, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, τροχούς 19' και αεροδυναμική τελειότητα, ιδιαιτερα με πολύ άνεμο (ιδιαίτερα πλευρικό), μπαγκαζιερες κτλ.

Όλα έχουν κάποιο όριο.
Θα συμβιβαζομουν,κερδιζοντας αλλού βέβαια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Με το 950 που εχει 4.5 χιλιομετρα διαδρομης ειχα τα ιδια θεματα, το κουνημα ξεκινουσε στα 140 και πανω απο τα 160 γινοταν απλα επικινδυνο για να το οδηγεις. Ειχα στο μυαλο μου οτι ισως και να ειναι οκ μιας και μιλαμε για μεγαλο υψος, μεγαλες διαδρομες και 21/18 τροχους. Μεχρι που δοκιμασα να χαμηλωσω (!!!) τα καλαμια 15 η 20 χιλ. Εκτοτε το μηχανακι ηταν τρενο μεχρι τα 220 της κοντερισιας τελικης. Απο εκει που δε μπορουσα να περασω τα 160, μετα επρεπε απλα να σκεφτομαι οτι ενας τροχος με σαμπρελες μπορει να κανει μπαμ ανα πασα στιγμη σε υψηλες ταχυτητες ωστε να μειωσω την μοτ μου.

Σε ΧΤ που ειχα πριν κατι αιωνες που ηταν θρυλικά για τους σκελετους ''λαστιχο'' μιας και πανω απο τα 100 κουνουσαν σαν oriental χορευτριες, με προτινομενες τοτε λυσεις το κοντο φτερο/ενισχυση του υπαρχοντος, και γεφυρα στα πηρουνια, τα οποια απλα αμβλυναν λιγο το προβλημα κατα ενα μικρο ποσοστο αλλα σε καμμια περιπτωση δεν εξαφανιζαν, αρχισα να σκεφτομαι out of the box γιατι ειχα δει πως δικαβαλο στην εθνικη πηγανε επισης τρενο (περιεργο, αφου υποτιθεται οτι ο σκελετος ηταν λαστιχο). Η λυση ηταν να χαμηλωσω το πισω μερος μερικα χιλιοστα και το μηχανακι εγινε επισης τρενο, και εστριβε ηλιθιωδως καλα παντου. Παρομοια θεματα ειχα με πολλα μηχανακια και τα ελυνα παντα με παρομοιο τροπο. Γενικα μη φοβαστε να πειραματιστειτε, θα επλαγειτε με το αποτελεσμα και θα το καταλαβετε αμεσως μολις βρειτε το sweet spot. Και κατι ακομα, οσο πιο κοντα πας σε αυτο το sweet spot, τοσο πιο στιβαρο και σωστο αισθανεσαι το μπροστινο, ανεξαρτητα απο τον τροπο που το προσεγγιζεις (αν το φορτιζεις δηλαδη η αν το αποφορτιζεις)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα κτμ χαλάνε.


 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τα κτμ χαλάνε.


Και μένα όταν με ρωτάνε αν έβγαλε κάτι το dr στα πρώτα 320Κ χλμ, λέω :δεν έβγαλε τίποτα!
:ha
Ειδικά όταν είμαι έξω από την suzuki που μου δανείζει ενα νεο στρωμα να συνεχίζω τα ταξίδια μου.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λοιπον , καπου διαβαζα που εξηγουσε καποιος οτι τα προβληματα των ΚΤΜ δεν ειναι πραγματικα προβληματα. Πχ το φιλτροκουτι εχει σχεδιαστει ετσι ωστε αν παιρνει σκονη μεσα να καταλαβει ο αναβατης οτι κινειται σε σκονισμενες περιοχες και ειναι επικινδυνο για την υγεια του να παθει νοσο των ανθρακορυχων. Το φιλτρο βενζινης που βουλωνει ειναι για να προστατευει το μοτερ απο χαμηλης ποιοτητας βενζινη ωστε να μη βαραει πιρακια λογω ελειψης knock sensor. Το καψιμο στη γαμπα και τη σελα ειναι για να υπενθυμιζει στον αναβατη οτι ηρθε ωρα για σταση / διαλειμμα. Και τα διαφορα MTC failure κτλ ηλεκτρολογικα που δεν αφηνουν το μοτερ να παρει μπροστα αν πχ εχει πεσει η ταση της μπαταριας ή αν εχει ξεκουμπωσει καποιος σενσορας ειναι γιατι δεν θελει η εταιρια να ξεκιναει το μηχανακι χωρις να μπορει να προσδωσει στον αναβατη την φουλ ρεντι του ρεις εμπειρια!
 
Top Bottom