Laspotherapy tour II - Dirty story

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Δε πιστεύω τίποτες απ το 1,5 ο ένας στα 15 ο άλλος....
Θα πάω να δώ μαναχός μ!!!
Αύριο πουρνό,νάχουμε κι μέρες μπρουστάμας!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ τον γιατρό Doc.DD διότι μου την πέφτει ασύστολα, προκλητικά και χωρίς κανένα φραγμό για να μου πάρει το μηχανάκι και να του πιει το αίμα δίχως αύριο.
Επίσης ο Μαραγκός ChristosGR εκλέχθηκε πρόεδρος των Ελλήνων ΦΛΑΦΦΕΡΣ επάξια και παμψηφεί! Και εις ανώτερα.
Ότι γίνεται στο βνο, μένει στο βνο.

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κι εγώ θέλω να καταγγείλω δημόσια πως τα ktm χαλάνε. Και έχω και αποδείξεις.. Απλά να.. πέσαμε στη περίπτωση και δεν ήταν τρίτη και δε χάλασαν αυτά. Τις Κυριακές παίρνουν ρεπό και χαλάνε αλλα.. :wacky:

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ τον γιατρό Doc.DD διότι μου την πέφτει ασύστολα, προκλητικά και χωρίς κανένα φραγμό για να μου πάρει το μηχανάκι και να του πιει το αίμα δίχως αύριο.
Επίσης ο Μαραγκός ChristosGR εκλέχθηκε πρόεδρος των Ελλήνων ΦΛΑΦΦΕΡΣ επάξια και παμψηφεί! Και εις ανώτερα.
Ότι γίνεται στο βνο, μένει στο βνο.

Μπουκαλάκι έχω λέει λεφτά δεν έχω...:rolleyes:

Αμ την άλλη φορά που θα γίνεις μεζες για τους λύκους το βράδυ θα τα πούμε.. Τουλάχιστον βάλε ένα πατάκι από παπί πίσω στο μπ@ρδελακι να μπορούμε να σε σπρώχνουμε. Δε γίνεται να ψάχνουμε κατηφόρες σε κάθε βόλτα!!

Κι εσύ ρε Γιάννη πούλα να ησυχάσουμε. Ετοιμάζεται να παραγγείλει Κιτ υπερκυβισμου για το dr. Θα φτάσει ο Ιάπωνας της εποχής Γαρδέλη όσο 7 βλάβες ktm. Πάρτε τα τουλάχιστον τα Ρέντη του Ρεις που είναι έτοιμα κομπλέ και μένουν ρεστα για συνεργεία αντί για βελτιώσεις να έχετε στο ενδιάμεσο και μηχανάκι να γουστάρετε..:hungry:
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Μ@λακες


ενταξει

κλαιω με τις στιχομυθιες!!!!

ΤΙ ΧΑΝΩ ΡΕ Π@ΥΣΤΗ μου....
Καλά πριόνι δεν είχατε μαζί να το κάνετε καυσόξυλα??

Στάλθηκε από το SM-G990B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ τον γιατρό Doc.DD διότι μου την πέφτει ασύστολα, προκλητικά και χωρίς κανένα φραγμό για να μου πάρει το μηχανάκι και να του πιει το αίμα δίχως αύριο.

Ο γιατρός Doc.DD ήθελε απεγνωσμένα καινούργια εικόνα προφίλ :p.
Με το μηχανάκι σού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dουαν

Μέλος
Όνομα
Antonis diamantopoulos
Μοτό
Tenere 39f
Tenere 1vj
Tenere1vj
Tenere 34L
Xr250r
xlr 250
Κι εγώ θέλω να καταγγείλω δημόσια πως τα ktm χαλάνε. Και έχω και αποδείξεις.. Απλά να.. πέσαμε στη περίπτωση και δεν ήταν τρίτη και δε χάλασαν αυτά. Τις Κυριακές παίρνουν ρεπό και χαλάνε αλλα.. :wacky:

Να λες πάλι καλά που δεν έχει can bus όπως κάτι αλλά γιατί θα ψάχναμε οδικη στα όρη στα άγρια βουνά.
Κοφτακι, γεφυρωμα την βαλβίδα Σταντ,ταινία κ έφυγε...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κι εγώ θέλω να καταγγείλω δημόσια πως τα ktm χαλάνε. Και έχω και αποδείξεις.. Απλά να.. πέσαμε στη περίπτωση και δεν ήταν τρίτη και δε χάλασαν αυτά. Τις Κυριακές παίρνουν ρεπό και χαλάνε αλλα.. :wacky:

Προβοκάτσια. Επειδή "χάλασε" μπροστά μου.

Μετά από συνεχόμενα βραχάκια σε ελαφριά κατηφόρα, σε κάποιο σημείο πέρασε ο μπροστά τροχός και αναπήδησε ο πίσω τροχός τουλάχιστον 80 πόντους από το έδαφος (η εικόνα από πίσω ήταν τρομακτική), ο πιλότος το έσωσε χωρίς πτώση και πολύ ψύχραιμα αλλά ο κινητήρας ξαφνικά έσβησε. Η αρχική εκτίμηση ήταν ότι μπορεί να ενεργοποιήθηκε ο αισθητήρας πτώσης. Μετά όμως είδαμε ότι η μηχανή έπαιρνε μπροστά και έσβηνε με το που κούμπωνε ταχύτητα. Καταλάβαμε ότι μάλλον την άκουσε ο διακόπτης του πλαϊνού σταντ και για αυτό έσβηνε όποτε κούμπωνε ταχύτητα. Αυτή ήταν η επιτόπια εκτίμηση στο βουνό. Αν άλλαξε κάτι όταν ασχολήθηκαν στο μεζεδοπωλείο-cafe, δε το ξέρω, όπως δε ξέρω αν οι δυο φίλοι κάτοχοι των Τ700 διαβάζουν/γράφουν στο forum ώστε να μας κατατοπίσουν, τους βγάζω όμως το καπέλο γιατί τα κομμάτια της διαδρομής της 2ης μέρας ήταν αρκετά τεχνικά και διαρκείας για τέτοιες μοτοσυκλέτες, κυριολεκτικά κάποια σημεία "έκοβαν" χέρια.
Ο tiflaeisai με το 950 και τα ασφάλτινα ελαστικά είμαι σίγουρος πλέον ότι είναι εξωγήινος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προβοκάτσια. Επειδή "χάλασε" μπροστά μου.

Μετά από συνεχόμενα βραχάκια σε ελαφριά κατηφόρα, σε κάποιο σημείο πέρασε ο μπροστά τροχός και αναπήδησε ο πίσω τροχός τουλάχιστον 80 πόντους από το έδαφος (η εικόνα από πίσω ήταν τρομακτική), ο πιλότος το έσωσε χωρίς πτώση και πολύ ψύχραιμα αλλά ο κινητήρας ξαφνικά έσβησε. Η αρχική εκτίμηση ήταν ότι μπορεί να ενεργοποιήθηκε ο αισθητήρας πτώσης. Μετά όμως είδαμε ότι η μηχανή έπαιρνε μπροστά και έσβηνε με το που κούμπωνε ταχύτητα. Καταλάβαμε ότι μάλλον την άκουσε ο διακόπτης του πλαϊνού σταντ και για αυτό έσβηνε όποτε κούμπωνε ταχύτητα. Αυτή ήταν η επιτόπια εκτίμηση στο βουνό. Αν άλλαξε κάτι όταν ασχολήθηκαν στο μεζεδοπωλείο-cafe, δε το ξέρω, όπως δε ξέρω αν οι δυο φίλοι κάτοχοι των Τ700 διαβάζουν/γράφουν στο forum ώστε να μας κατατοπίσουν, τους βγάζω όμως το καπέλο γιατί τα κομμάτια της διαδρομής της 2ης μέρας ήταν αρκετά τεχνικά και διαρκείας για τέτοιες μοτοσυκλέτες, κυριολεκτικά κάποια σημεία "έκοβαν" χέρια.
Ο tiflaeisai με το 950 και τα ασφάλτινα ελαστικά είμαι σίγουρος πλέον ότι είναι εξωγήινος.
Τόση ανάλυση για να πειστούμε ότι χάλασε δικαιολογημένα το yamaha.. :roflmao::roflmao:

Απλά χάλασε ας μείνουμε εκεί. Κρίμα..τουλάχιστον κάνουν καλά πιάνα..:D
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τόση ανάλυση για να πειστούμε ότι χάλασε δικαιολογημένα το yamaha.. :roflmao::roflmao:

Απλά χάλασε ας μείνουμε εκεί. Κρίμα..τουλάχιστον κάνουν καλά πιάνα..:D
Εννοείτε! Και φειδωλός ήμανε! Βγάζουμε το ψωμί μας από τη Yamaha.
 

Dουαν

Μέλος
Όνομα
Antonis diamantopoulos
Μοτό
Tenere 39f
Tenere 1vj
Tenere1vj
Tenere 34L
Xr250r
xlr 250
Προβοκάτσια. Επειδή "χάλασε" μπροστά μου.

Μετά από συνεχόμενα βραχάκια σε ελαφριά κατηφόρα, σε κάποιο σημείο πέρασε ο μπροστά τροχός και αναπήδησε ο πίσω τροχός τουλάχιστον 80 πόντους από το έδαφος (η εικόνα από πίσω ήταν τρομακτική), ο πιλότος το έσωσε χωρίς πτώση και πολύ ψύχραιμα αλλά ο κινητήρας ξαφνικά έσβησε. Η αρχική εκτίμηση ήταν ότι μπορεί να ενεργοποιήθηκε ο αισθητήρας πτώσης. Μετά όμως είδαμε ότι η μηχανή έπαιρνε μπροστά και έσβηνε με το που κούμπωνε ταχύτητα. Καταλάβαμε ότι μάλλον την άκουσε ο διακόπτης του πλαϊνού σταντ και για αυτό έσβηνε όποτε κούμπωνε ταχύτητα. Αυτή ήταν η επιτόπια εκτίμηση στο βουνό. Αν άλλαξε κάτι όταν ασχολήθηκαν στο μεζεδοπωλείο-cafe, δε το ξέρω, όπως δε ξέρω αν οι δυο φίλοι κάτοχοι των Τ700 διαβάζουν/γράφουν στο forum ώστε να μας κατατοπίσουν, τους βγάζω όμως το καπέλο γιατί τα κομμάτια της διαδρομής της 2ης μέρας ήταν αρκετά τεχνικά και διαρκείας για τέτοιες μοτοσυκλέτες, κυριολεκτικά κάποια σημεία "έκοβαν" χέρια.
Ο tiflaeisai με το 950 και τα ασφάλτινα ελαστικά είμαι σίγουρος πλέον ότι είναι εξωγήινος.
Από την αναπήδηση της μηχανής κουνήθηκε το Σταντ και η βαλβίδα έδωσε εντολή να σβήσει.
Γνωμάτευση κάναμε στο ποταμάκι και επιδιόρθωση στο χάνι .
Οι δυο κάτοχοι των Τ7 είναι βετεράνοι εντουραδες.
 
Top Bottom