Low Budget Story,NX650 Review

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
:hailbig: μεγειά και καλο στρώσιμο!!
Το μηχανάκι απο τότε έχει κάνει γύρω στα 25.000+ απροβλημάτιστα χιλιόμετρα(όσο αφορά το μοτέρ),λίγο υπομονή και θα φτάσουμε στο σήμερα.
Thanks anyway :friendship:

Ναι Tα tie wraps να 'ναι καλα!
Μεγααααααλη εφευρεση :roflmao:
Τι μλκ είσαι :roflmao::roflmao:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Μετά το φρεσκάρισμα του μοτέρ έλυσα τα όργανα για να τα καθαρίσω αλλά και να γυρίσω τα χιλιόμετρα μπροστά(οι πιο πολλοί κάνουν το αντίθετο :laugh:).Ο λόγος που έγινε αυτό είναι ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν τα είχα πάνω στο μηχανάκι(enduro mode :mooning:).




Κάποια NX650,XR650L(και όλα τα FMX650) έχουν ένα σύστημα εμπλουτισμού των καυσαερίων για να περνάνε προδιαγραφές ρύπων.Πολλοί ιδιοκτήτες το αφαιρούν,αυτή η μετατροπή δεν προσθέτει άλογα αλλά απ'την δική μου εμπειρία φαίνεται ότι το μοτέρ αναπνέει και ψύχεται καλύτερα.Και λέω φαίνεται γιατί δεν έκανα εργαστηριακό έλεγχο αλλά αυτην την εντύπωση μου έδωσε.Το σίγουρο είναι ότι αφαιρέθηκε κάποιο βάρος και βελτιώθηκε η εμφάνιση(το πουλ-μουρ δηλαδή :cool:).
Για να γίνει αυτη η μετατροπή χρειάζεται ένα απλό κιτάκι σαν αυτά http://www.ebay.com/sch/i.html?_pgn=1&LH_PrefLoc=2&isRefine=false&_nkw=xr650l smog
Και επειδή εγώ με το ebay δεν το έχω καθόλου καθάρισε ο konkost για την πάρτη μου :ok:

Η διαδικασία είναι κάπως έτσι,και λέω κάπως γιατί υπάρχουν παραλλαγές όπως κατάργηση ή όχι του δοχείου αναθυμιάσεων


Πριν



Η σαβούρα που βγήκε,αφαίρεσα το δοχείο αναθυμιάσεων και ένωσα τις αναθυμιάσεις του κάρτερ με το φιλτροκούτι.Κάποιοι βάζουν φιλτράκι(σαν μικρή φιλτροχοάνη) αλλά είμαι ικανοποιημένος όπως το έκανα εγω.


Τελικό αποτέλεσμα


Άκουγα απο παλιά ότι τα XR ήθελαν αέρα για να αποδόσουν σωστά και είπα να κάνω μια δοκιμή αφαιρώντας την εισαγωγή αέρα(snorkel) που είναι στο πάνω μέρος του φιλτροκουτιού.Το μοτέρ ξύπνησε για τα καλά σηκώνοντας τον μπροστινό τροχό(για τα εμπόδια στο χώμα επαναλαμβάνω ..) με 2α χωρίς συμπλεκτάρισμα :woot:.Έβαλα και δυο μεταλλικές σήτες στην τρύπα να 'πιάνουν' τα μεγάλα σωματίδια και να έχω ήσυχο το κεφάλι μου.
Εδώ να τονίσω ότι με αυτήν την παρέμβαση ίσως χρειαστεί επαναρύθμιση το καρμπυρατέρ,εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες(τύπος εξάτμισης,φίλτρου αέρα κλπ).Πάντως είναι πολύ ευκολο να αφαιρεθεί το σνορκελ και αν δεν αποδόσει σωστά να επανατοποθετηθεί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πέρα απο το ρεκτιφιέ που χρειάστηκε το μηχανάκι, ένα πρόβλημα που έβγαλε(μετά απο 20 χρόνια ..) οφείλονταν σ'αυτό το παπαράκι



Καποια στιγμή το μηχανάκι δεν επαιρνε μπροστά(ευτυχώς στο σπίτι ..) και το έλυσα μπας και βρω το πρόβλημα.Με το που έβγαλα ντεπόζιτο σέλα άρχισε να μυρίζει καμμένο πλαστικό.Ήταν το παραπάνω παπαράκι(δίοδος ονομάζεται) το οποίο είχε λιώσει και με την σειρά του είχε λιώσει κάποια καλώδια απ'την πλεξούδα.
Στην φωτό είναι η φίσα και απο κάτω κρατάω την δίοδο.Αυτό το μικροσκοπικό ανταλλακτικό κοστίζει 25!! ευρώ και σε δυο τρια χοντομάγαζα που ρώτησα δεν το είχαν.



Ο λόγος ύπαρξης του είναι σαν δικλείδα ασφαλείας για κάποιες λειτουργίες στο μηχανάκι όπως πχ να μην παίρνει μπροστά όταν έχει κουμπωμένη ταχύτητα και δεν τραβάμε την μανέτα του συμπλέκτη,τον διακόπτη του σταντ κλπ.
Την λύση την έδωσε πάλι ο Νικόλας :yew:,μου πρότεινε να πάρω δίοδο εμπορίου ( schottky) απο κατάστημα με ηλεκτρονικά είδη όπως και έγινε.Πήρα μια τέτοιου τύπου με κόστος γύρω στα 4 ευρώ






Βέβαια ο Νικόλας πριν με βοηθήσει με έβαλε(προς συμμόρφωση μου :p) να διαβάσω το παρακάτω μάθημα :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:




Αγόρασα επίσης διάφορα καλώδια και κονεκτοράκια(δεν έχω ιδέα πως τα λένε),έλυσα κομμάτι της πλεξούδας και τα αντικατέστησα.Η δίοδος κολλήθηκε με καλάι και μονώθηκε.Όπως μονώθηκε όλη η πλεξούδα με αυτοβουλκανιζόμενη μονωτική ταινία της 3Μ.
Κατά την διάρκεια των εργασιών κόλλησα και με το starter solenoid(ρελέ μίζας) καθώς είχε μια μικρή τσόντα καλωδίου εκεί η οποία αντικαστάθηκε επίσης.



Τελικά η επέμβαση πέτυχε και ο ασθενής επιβίωσε(πραγματικά σκεφτόμουν να το κάψω μπροστά απο την επίσημη Χόντα :roflmao:).
 
Τελευταία επεξεργασία:

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Δίοδος σιλικόνης, την έχουν σχεδόν όλες οι παλιές γιαπωνέζες του προηγούμενου αιώνα, η δικιά μου την έχει στο αριστερό χρωμιωμένο pod,
και δεν χρειάζεται να λυθεί σχεδόν τίποτα. Απλά κρατάει τα ρεύματα σταθερά για να δουλεύουν τα διάφορα ηλεκτρικά της μοτοσυκλέτας
σωστά, όταν αρχίζει να χαλάει έχουμε τις γνωστές διακοπές που δεν ξέρουμε από που μας έρχονται :laugh: και λύνουμε όλο το μηχανάκι για να βρούμε
τη βλάβη:laugh:. Με τα σύγχρονα ηλεκτρικά can-bus στις ευρωπαίες και τις γιαπωνέζες πήραν το δρόμο τους για το μουσείο...στα παπιά και στις μικρές
φθηνές μοτοσυκλέτες ακόμα υπάρχουν, αλλά στο παπί δεν έχω δει ακόμα να χαλάει κάποια.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Δίοδος σιλικόνης, την έχουν σχεδόν όλες οι παλιές γιαπωνέζες του προηγούμενου αιώνα, η δικιά μου την έχει στο αριστερό χρωμιωμένο pod,
και δεν χρειάζεται να λυθεί σχεδόν τίποτα. Απλά κρατάει τα ρεύματα σταθερά για να δουλεύουν τα διάφορα ηλεκτρικά της μοτοσυκλέτας
σωστά, όταν αρχίζει να χαλάει έχουμε τις γνωστές διακοπές που δεν ξέρουμε από που μας έρχονται :laugh: και λύνουμε όλο το μηχανάκι για να βρούμε
τη βλάβη:laugh:. Με τα σύγχρονα ηλεκτρικά can-bus στις ευρωπαίες και τις γιαπωνέζες πήραν το δρόμο τους για το μουσείο...στα παπιά και στις μικρές
φθηνές μοτοσυκλέτες ακόμα υπάρχουν, αλλά στο παπί δεν έχω δει ακόμα να χαλάει κάποια.
Τι θες να πεις?'Ότι τα μηχανάκια μας είναι πια μουσειακά?:laugh:
Πάντως αν είχα τις γνώσεις(και χρόνο) θα είχα ξεφορτωθεί αρκετά τέτοια πράγματα απο πάνω του,γιατί ως γνωστόν ότι δεν υπάρχει δεν χαλάει:hungry:
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Τι θες να πεις?'Ότι τα μηχανάκια μας είναι πια μουσειακά?:laugh:
Πάντως αν είχα τις γνώσεις(και χρόνο) θα είχα ξεφορτωθεί αρκετά τέτοια πράγματα απο πάνω του,γιατί ως γνωστόν ότι δεν υπάρχει δεν χαλάει:hungry:
Οχι βρε προς θεού, μια χαρά είναι τα μηχανάκια μας :) ...πάντως κάτι παπαροφιλτράκια, σωληνάκια και εισαγωγές εμπλουτισμού Euro 2
τα πέταξα και εγώ από πάνω στο σέρβις και ελάφρυνε το μηχανάκι, άσε που πήρε και λίγο δύναμη, ήταν τόσο φιμωμένο το μοτεράκι
που ούτε ζιγκλεράκι στο καρμπ δεν χρειάστηκε να αλλάξω. Γι' αυτό βλέπεις κάτι 250άρια σήμερα και βγάζουν 14 άλογα :eek:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Κάποια στιγμή βρήκα επιτέλους ντεπόζιτο Acerbis για ντομι,το συγκεκριμένο είναι για τα μοντέλα 1996 και έπειτα αλλά ταιριάζει και με το φέρινγκ του δικού μου('92-95).Θέλει λίγο προσπάθεια στο να μπουν οι βίδες που το ενώνουν με το φέρινγκ(2 απο κάθε πλευρά) αλλά μπαίνει.
Το αυτοκόλλητο αφαιρέθηκε λίγες μέρες μετά καθώς δεν ταίριαζε καθόλου με τα γραφικά του φαίρινγκ(το οποίο λίγο μετά αφαιρέθηκε δια παντός).
Το ντεπόζιτο έχει χωρητικότητα 23 λίτρα(αντί 16) και ένα ρουμπινέτο όπως το εργοστασιακό.Σε όρθια θέση οδήγησης δεν έχει διαφορά στα γόνατα,στην καθιστή θέση είναι λίγο πιο φαρδύ(εκεί που είναι η γραμμή στο γράμμα D) αλλά συνηθίζεται μετά απο λίγες ημέρες.









Αυτοκόλλητα και φέρινγκ φύγανε και το μηχανάκι έμεινε για λίγο σε αυτη την μορφή.






Και λέω για λίγο γιατί ήθελα να αλλάξω το πίσω μέρος με τα πλαινά πλαστικά/ουρά των νεότερων μοντέλων.Η ουρά των νεότερων αισθητικα είναι πιο χωμάτινου χαρακτήρα θυμίζοντας διάφορα xr,dr κλπ.Για να γίνει αυτό χρειάζεται και το υπο(υποπλαίσιο)/βάση πινακίδας.

Μην ξανακούσω για καμμένους ανορθωτές Honda,φακές θα μπορούσα να φυτέψω εκεί μέσα :p


Κάπως καλύτερα




Πριν


Μετά(τα κίτρινα αυτοκόλλητα αφαιρέθηκαν)




Την περίοδο που έγινε το March Moto Madness χρειαζόμουν έξτρα προστασία για την διαδρομή μέχρι την Ευβοια(μην ξεχνάμε ότι συμπορεύομαι με χοντρές κιουρίες:p).
Επειδή όμως το είχα πάρει απόφαση να μην ξαναβάλω το εργοστασιακό φέρινγκ έπρεπε να βρώ λύση:ida:
Χρησιμοποίησα μια εντουρομάσκα που ήδη είχα και τις προσάρμοσα την (αφτερμαρκετ) ζελατίνα του ντομι.Οι πάνω μεταλλικοί αποστάτες είναι απο παλιές κλειστές χούφτες(αυτά που μπαινουν μέσα στο τιμόνι),απο κάτω δύο βίδες με τα αντίστοιχα παξιμάδια απο πίσω.



Ο κονκώστης μου έκανε δώρο :yrk: γκριπς της Domino!! Όπως και μου έφερε απο ebay τα παρακάτω μπλιμπλίκια/μανέτες



Μπήκαν και χούφτες αντίγραφα acerbis(τα λευκά σποιλεράκια αγοράστηκαν ξεχωριστά από ebay) και έτοιμο για το ΜΜΜ.


 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Άιντες λίγο ακόμα και τον έφαγα τον γάιδαρο:p


Μπροστινό φτερό (Polispοrt SM LINE) που αγοράστηκε για διάφορους λόγους:Είναι κοντό και σταθερό στις μεγάλες ταχύτητες(μεγάλες ..λέμε και καμιά μ@λακί@ να περνάει η ώρα :roflmao:),έχει αεραγωγούς για καλύτερη ροή αέρα στο μοτέρ και στο άμεσο μέλλον θα το ταίριαζα με ένα άλλο φέρινγκ




Μάσκα/φανάρι απο Ευρωπαικά XR250/400/650R.



Αυτό το φέρινγκ το είχα καημό όταν το πρωτοείδα,το συγκεκριμένο XR650R είχε τρέξει στο Dakar.


Το φτιάχνει η Αγγλική Rallyraid αλλά οι τύποι είναι ΓΤΠΚ :thumbsdown:.Ο xlGeorge ανέλαβε να το αγοράσει και να μου το φέρει ο ίδιος απο την Αγγλία,αυτό βέβαια κράτησε πολυυυυ καιρό αφου οι τύποι είναι απαράδεκτοι και απο πλευράς επικοινωνίας και γενικά συμπεριφοράς.Ο Γιώργος έφτασε ένα βήμα πριν κάνει dispute ώστε να αναγκαστούν να το φτιάξουν και να του το στείλουν.
George thanks για την εξυπηρέτηση και σόρι για την ταλαιπωρία :ok:.
Το φέρινγκ είναι άκοπο στο μπροστινό μέρος ώστε να προσαρμοστεί οποιοδήποτε κλασσικό φανάρι(XR,DR,XT κλπ).
Ετσι λοιπόν βρεθήκαμε με τον konkost(αυτόν και αν τον έχω ζαλίσει :happy:) ώστε να το κόψουμε για να βάλουμε το φανάρι του XR.Καλό είναι όποιος κάνει παρόμοια εργασία να έχει προστατευτικό εξοπλισμό ασφαλείας(μάσκα/γάντια) κάτι που εμείς δεν κάναμε :UH:.



Αυτοσχέδια βάση οργάνων,κάποια στιγμή θέλω να βάλω κάτι πιο ελαφρυ(πχ ψηφιακό της trailtech).





Πρόχειρα τοποθετημένο με τι άλλο tie wraps :roflmao::roflmao:



Ποιό Dakar(logo).. ADVride.gr κύριοι ;)




Ήμουν σίγουρος ότι η πρόχειρη τοποθέτηση δεν θα αντέξει για πολύ και επιβεβαιώθηκα λίγες μέρες μετά σε βόλτα στα Γεράνεια.Λίγο που έσκυψα πάνω απ'το ντομί αμέσως να με φωτογραφήσουν/τρολάρουν τα ρεμάλια :roflmao::roflmao:.






Στο εμπόριο υπάρχουν δίαφορες βάσεις φαναριών που πιάνουν στην μπροστινή ανάρτηση(πηρούνι) και θα μου χρησίμευαν για να στηρίξω το φέρινγκ


Το πρόβλημα είναι πως οι φτηνές(10-30 ευρώ) είναι μικρής σχετικά διαμέτρου και δεν κάνουν για το ανάποδο μπροστινό που έχω(50+mm στο πάνω μέρος) και αυτές που ταιριάζουν κοστίζουν πάνω απο 60-70 ευρώ:UH:.
Έτσι λοιπόν(απο κοινού ιδέα κονκοστ και εμου) πήρα δυο πάμφθηνους σφιγκτήρες σωληνώσεων απο υδραυλικά είδη τέτοιου τύπου


Έκοψα το κολλημένο παξιμάδι,αφαίρεσα τα λάστιχα και προσάρμοσα πανω τους δυο λαμάκια αριστερά/δεξιά του φέρινγκ.Μπήκαν επίσης 2 λαμάκια στο κάτω μέρος του φέρινγκ που βιδώθηκαν στην κάτω τιμονόπλακα(έχει σπείρωμα).
Έτοιμο και σταθερότατο :stm:



Χρησιμοποιώντας την παραπάνω βάση έχω την δυνατότητα μέσα σε 5 λεπτά να βγάζω το φερινγκ και να βάζω την μάσκα απο XR250/400/650R.



Κάποια στιγμή βρήκα ένα ολόκληρο ντομι για ανταλλακτικά σε τιμή :woho:
Πήγα την σέλα του για μετατροπή σε επαγελματία ώστε να την ψηλώσει και να βάλει καινούργιο κάλυμμα.
Ο συνδυασμός ψηλών μαρσπιέ και(σχετικά) μεγάλου δικού μου ύψους έχει σαν αποτέλεσμα τα πόδια μου να σχηματίζουν μικρή γωνία όταν είμαι καθιστός στο μηχανάκι.Αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα(ήμουν κάτοχος SS στο παρελθόν) αλλά τις στιγμές που πρέπει να σηκώνομαι όρθιος επιβαρύνονται τα γόνατα.
Για κάποιον(αδιευκρίνιστο ακόμα λόγο :thinking:) η σέλα δεν ταιριάζει 100% στο ντομί μου αλλά δεν με νοιάζει καθόλου.
Και ο λόγος είναι ότι είναι πολύ(μα πολύ!) άνετη σε σχέση με την εργοστασιακή.Την έφτιαξα με σκοπό να την χρησιμοποιώ στις χωμάτινες βόλτες αλλά έκτοτε δεν την έχω αλλάξει με την άλλη.



 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Άιντες λίγο ακόμα και τον έφαγα τον γάιδαρο:p


Σε 1ο πλάνο μάσκα/φανάρι απο Ευρωπαικά XR250/400/650R και το μπροστινό φτερό (Polispοrt SM LINE) που αγοράστηκε για διάφορους λόγους:Είναι κοντό και σταθερό στις μεγάλες ταχύτητες(μεγάλες ..λέμε και καμιά μ@λακί@ να περνάει η ώρα :roflmao:),έχει αεραγωγούς για καλύτερη ροή αέρα στο μοτέρ και στο άμεσο μέλλον θα το ταίριαζα με ένα άλλο φέρινγκ
Σε 2ο πλάνο γνωστός παλιοΚατεΜάκιας τρολάρει στο φανταστικό μου νήμα :mad: :roflmao:(Γεια σου ρε Πάνο:friendship:).





Αυτό το φέρινγκ το είχα καημό όταν το πρωτοείδα σε ένα Rally XR650R που είχε τρέξει στο Dakar.


Το φτιάχνει η Αγγλική Rallyraid αλλά οι τύποι είναι ΓΤΠΚ :thumbsdown:.Ο xlGeorge ανέλαβε να το αγοράσει και να μου το φέρει ο ίδιος απο την Αγγλία,αυτό βέβαια κράτησε πολυυυυ καιρό αφου οι τύποι είναι απαράδεκτοι και απο πλευράς επικοινωνίας και γενικά συμπεριφοράς.Ο Γιώργος έφτασε ένα βήμα πριν κάνει dispute ώστε να αναγκαστούν να το φτιάξουν και να του το στείλουν.
George thanks για την εξυπηρέτηση και σόρι για την ταλαιπωρία :ok:.
Το φέρινγκ είναι άκοπο στο μπροστινό μέρος ώστε να προσαρμοστεί οποιοδήποτε κλασσικό φανάρι(XR,DR,XT κλπ).
Ετσι λοιπόν βρεθήκαμε με τον konkost(αυτόν και αν τον έχω ζαλίσει :happy:) ώστε να το κόψουμε για να βάλουμε το φανάρι του XR.Καλό είναι όποιος κάνει παρόμοια εργασία να έχει προστατευτικό εξοπλισμό ασφαλείας(μάσκα/γάντια) κάτι που εμείς δεν κάναμε :UH:.



Αυτοσχέδια βάση οργάνων,κάποια στιγμή θέλω να βάλω κάτι πιο ελαφρυ(πχ ψηφιακό της trailtech).





Πρόχειρα τοποθετημένο με τι άλλο tie wraps :roflmao::roflmao:



Ποιό Dakar(logo).. ADVride.gr κύριοι ;)




Ήμουν σίγουρος ότι η πρόχειρη τοποθέτηση δεν θα αντέξει για πολύ και επιβεβαιώθηκα λίγες μέρες μετά σε βόλτα στα Γεράνεια.Λίγο που έσκυψα πάνω απ'το ντομί αμέσως να με φωτογραφήσουν/τρολάρουν τα ρεμάλια :roflmao::roflmao:.






Στο εμπόριο υπάρχουν δίαφορες βάσεις φαναριών που πιάνουν στην μπροστινή ανάρτηση(πηρούνι) και θα μου χρησίμευαν για να στηρίξω το φέρινγκ


Το πρόβλημα είναι πως οι φτηνές(10-30 ευρώ) είναι μικρής σχετικά διαμέτρου και δεν κάνουν για το ανάποδο μπροστινό που έχω(50+mm στο πάνω μέρος) και αυτές που ταιριάζουν κοστίζουν πάνω απο 60-70 ευρώ:UH:.
Έτσι λοιπόν(απο κοινού ιδέα κονκοστ και εμου) πήρα δυο πάμφθηνους σφιγκτήρες σωληνώσεων απο υδραυλικά είδη τέτοιου τύπου


Έκοψα το κολλημένο παξιμάδι,αφαίρεσα τα λάστιχα και προσάρμοσα πανω τους δυο λαμάκια αριστερά/δεξιά του φέρινγκ.Μπήκαν επίσης 2 λαμάκια στο κάτω μέρος του φέρινγκ που βιδώθηκαν στην κάτω τιμονόπλακα(έχει σπείρωμα).
Έτοιμο και σταθερότατο :stm:



Κάποια στιγμή βρήκα ένα ολόκληρο ντομι για ανταλλακτικά σε τιμή :woho:
Πήγα την σέλα του για μετατροπή σε επαγελματία ώστε να την ψηλώσει και να βάλει καινούργιο κάλυμμα.
Ο συνδυασμός ψηλών μαρσπιέ και(σχετικά) μεγάλου δικού μου ύψους έχει σαν αποτέλεσμα τα πόδια μου να σχηματίζουν μικρή γωνία όταν είμαι καθιστός στο μηχανάκι.Αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα(ήμουν κάτοχος SS στο παρελθόν) αλλά τις στιγμές που πρέπει να σηκώνομαι όρθιος επιβαρύνονται τα γόνατα.
Για κάποιον(αδιευκρίνιστο ακόμα λόγο :thinking:) η σέλα δεν ταιριάζει 100% στο ντομί μου αλλά δεν με νοιάζει καθόλου.
Και ο λόγος είναι ότι είναι πολύ(μα πολύ!) άνετη σε σχέση με την εργοστασιακή.Την έφτιαξα με σκοπό να την χρησιμοποιώ στις χωμάτινες βόλτες αλλά έκτοτε δεν την έχω αλλάξει με την άλλη.



τουμπανο το εργαλειο... το φαναρι εχει περιθωριο να ανεβει λιγο? 2-3 εκατοστα πιο πανω νομιζω πως θα δειξει πιο ομορφο...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
τουμπανο το εργαλειο... το φαναρι εχει περιθωριο να ανεβει λιγο? 2-3 εκατοστα πιο πανω νομιζω πως θα δειξει πιο ομορφο...
Πολύ σωστή η παρατήρηση σου Στέργιε :ok:
Σ'αυτή την φωτογραφία είναι πριν μπουν τα λαμάκια από κάτω


Αυτή την στιγμή είναι 2-3 εκατοστα παραπάνω(ίσιο είναι,ξεγελάει η φωτό)


Και υπάρχει και περιθώριο για κάτι τις παραπάνω.Αυτή η φωτό είναι απ'το XR650R που έτρεξε στο Ντακάρ
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μερακλης εισαι...και με γνωση.:clp:Καλολασπωτος και ταξιδεμενος με το DR σου.:stm:
Ντομινειτορ εχει ο Λευκαδιος αλλα θελει να το κανει να μοιαζει με KLR !!!!!!!
 
Top Bottom