Low Budget Story,NX650 Review

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
πολυ μου αρεσουν οι Low budget stories. Αψογη παρουσιαση αν και δεν καταλαβα εκει στην αλλαγη του μπροστινου τι εννοεις με αυτο που γραφεις για τα ρουλεμαν του λαιμου- μπηκαν απο το ΚΤΜ;- και αυτο με τον αξονα-ηταν του ΚΤΜ η κατασκευστηκε απο την αρχη;
:friendship:
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Αγαπημένο μου μηχανάκι!!! αξιόπιστο ,εύκολο στην συντήρηση και πολύ ευχάριστο και παιχνιδιάρικο στην οδήγηση :)
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Πρεπει οπωσφδηποτε να βαλεις τα ροζ κ λαχανι αυτοκολ. στη supertrapp θα ανεβει η μετοχη σου κατακορυφα στο φορουμ !!!!
Ωραια χρωματα Χαρη. Ειναι μαμα ητο εχεις βαψει ??
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Πρεπει οπωσφδηποτε να βαλεις τα ροζ κ λαχανι αυτοκολ. στη supertrapp θα ανεβει η μετοχη σου κατακορυφα στο φορουμ !!!!

Ωραια χρωματα Χαρη. Ειναι μαμα ητο εχεις βαψει ??
μαμα... ,καινουριο απο το 97-98.τωρα εχω 60000 κμ
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
πολυ μου αρεσουν οι Low budget stories. Αψογη παρουσιαση αν και δεν καταλαβα εκει στην αλλαγη του μπροστινου τι εννοεις με αυτο που γραφεις για τα ρουλεμαν του λαιμου- μπηκαν απο το ΚΤΜ;- και αυτο με τον αξονα-ηταν του ΚΤΜ η κατασκευστηκε απο την αρχη;
:friendship:
Ο άξονας είναι ο στοκ του ντομι και μπήκε στην τιμονοπλακα του ΚΤΜ με δαχτυλίδι,άλλοι χρησιμοποιούν άξονα ΚΤΜ και τον 'κατεβάζουν'/διαμορφώνουν σε τόρνο πχ ποστ Νο3 http://advrider.com/index.php?threads/budget-nx-650-dominator-adventure-bike-build.730473/
Όμως στην 2η λύση πρέπει να υπάρχει 'ψωμί' στο πάχος του άξονα.
Ενας απ'τους λόγους που μεταποιείται ή φτιάχνεται ένα άξονας είναι και για να ταιριάξουν τα ρουλεμάν της εκάστοτε μοτοσυκλέτας,στην παρούσα περίπτωση μπήκαν κωνικά για NX650 :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πρεπει οπωσφδηποτε να βαλεις τα ροζ κ λαχανι αυτοκολ. στη supertrapp θα ανεβει η μετοχη σου κατακορυφα στο φορουμ !!!!
:roflmao::roflmao:Θα πάρω και την ανάλογη ένδυση και θα'μαι και ο πρώτος :pointu:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Μετά την τοποθέτηση της εξάτμισης ηρθε η στιγμή να το βάλω μπροστά για να δω τι π@π@ριά εφτιαξα :laugh: .Το μηχανακι δεν δουλευε καλά στις πολυ χαμηλές στροφές(ρελαντί και ελάχιστα πιο πανω) και μετα άνοιγε ικανοποιητικα.Το μανουάλι της εξάτμισης λεει οτι τοποθετώντας απο 4-8 δισκους θα δουλέψει σωστα με τα στοκ φιλτρο και τζετάρισμα του καρμπυρατερ.
Ανοίγοντας το λεβιεδάκι του τσοκ το μηχανακι καθαριζε στα χαμηλά και ετσι σκέφτηκα να δοκιμασω να παιξω με την βίδα του μείγματος(pilot screw).Θελει ομως γωνιακό κατσαβίδι γιατι ειναι δυσκολη η προσβαση της που εγώ δεν είχα.
Ανοιξα και καθάρισα το καρμπυρατερ στο οποίο είχε βουλώσει το κύριο ζιγκλερ,το έδεσα αλλά πάλι δεν δούλευε σωστά.
Φίμωσα σταδιακά το Κ/Ν με χαρτοταινία για να δω πως συμπεριφέρεται και βελτιώθηκε αισθητά η λειτουργία του.


Φυσικά το να έχω χαρτοταινία στο φίλτρο αέρα δεν ήταν λύση οπότε το πήγα σε συνεργείο με δυναμόμετρο για να ρυθμιστεί όσο γίνεται καλύτερα.Aλλάχτηκε το main jet(αν θυμάμαι καλά 155 απο 148),μπήκε ροδελίτσα για να σηκώσει την βελόνα του σλάιντ ψηλότερα και στην εξάτμιση χρησιμοποιήθηκαν όλοι οι δίσκοι(12).

Το μηχανάκι ξύπνησε απ'τον λήθαργο του κρατώντας ρελαντι ακομα και στις πολυ χαμηλές στροφες.Παρόλο που μπήκαν όλοι οι δίσκοι στην Supertrapp(δλδ δύναμη ψηλά), η διαφορετική σχεδίαση των λαιμών εξάτμισης γέμισε και άλλο την ροπή στις χαμηλομεσαίες με αποτέλεσμα να πιάνω συχνά τον εαυτό μου σε μη αρμόζουσες πόζες*:cool:.Με λίγα λόγια, πριν σηκώνονταν με σχετική δυσκολία στην μια ρόδα ακόμη και με πρώτη στο κιβώτιο ταχυτήτων,μετά την ρύθμιση σηκώνεται για πλάκα με πρώτη και με μικρό τσίμπημα στον συμπλέκτη με δευτέρα.
*Οι σούζες σε δημόσιους δρόμους είναι ποινικά και κοινωνικά κολάσιμες αλλά στο χώμα βοηθάνε για να ξεπερνάμε μικρά εμπόδια

Όλα τέλεια δηλαδή?Η δύναμη που ήρθε χαμηλά χάθηκε αντίστροφα ψηλά με αποτέλεσμα μετά τα 140+ να μην ανεβάζει τόσο εύκολα όπως πριν που θυμίζω ότι έφτανε τα 160+κοντερίσια με το στροφόμετρο ελάχιστα πριν το κόκκινο.Και έτσι όμως έχουν υπάρξει κάποιες στιγμές(όπως πχ στην επιστροφή απο την Εορταστική Πουροντουράδα της Αρβανίτσας) που βιαζόμουν να επιστρέψω και κλείδωσα το γκάζι στα 145-150.Δεν το κάνω συχνά λόγο χωμάτινων ελαστικών και αερόψυξης(ειδικά τις ζεστές μέρες) αλλά αν χρειαστεί το μηχανάκι δεν λέει όχι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το μεγαλύτερο εξάρτημα στο μπροστινό μέρος της πλεξούδας είναι η ηλεκτρονική.Επειδή όμως όταν έβαζα την μικρή εντουρομάσκα* δεν χωρούσε εύκολα αποφάσισα ότι πρέπει να μετακινηθεί.
Επειδή εγώ βλέπω καλώδια και παθαίνω κοκομπλόκο ζήτησα βοήθεια απο έναν γνώστη των ηλεκτρικών(και όχι μόνο) για να μεταφέρει την ηλεκτρονική κάτω απ'την σέλα όπως και έκανε με ιδιαίτερη προσοχή σαν να ήταν δική του.
Νικόλα σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά και απο τούτο το φόρουμ :ok:
*Ανάλογα την χρήση η 'μετατροπή' απο on-off με φέρινγκ σε 'enduro' χωρίς φαίρινγκ(και αντίστροφα)θέλει περίπου 30-45 λεπτά της ώρας.Δεν είναι ιδιαίτερα πολύς χρόνος αλλά είχα στα μελλοντικά μου σχέδια κάτι που θα τον μείωνε αρκετά ..




Κάποιες αλλαγές για να ελαφρύνει αισθητικά το πίσω μέρος ..
πριν

μετά


Χούφτες made in china με μεταλλική ενίσχυση,καλαίσθητες αλλά με μικρή αντοχή(έγιναν σαν οχτάρια) και αρκετούς κραδασμούς στο τιμόνι.Περιορισμένης αντοχής ήταν επίσης τα μαλακά γκριπς της Progrip.Πρώτες επιλογές μου στα γκριπς είναι τα Domino και μετά τα Renthal.


 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ησυχεια ....δεν εχεις !!!!!
κανε......ενα ...διαλειμα.......... για να σου φερω το δικο μου .... να ασχοληθεις λιγακι !!!!!
Πετράν όλα τα παραπάνω(και τα παρακάτω) έχουν καιρό που έγιναν,εδώ δεν έχω χρόνο ούτε να τα βάλω σε σειρά ώστε να τα παρουσιάσω μέχρι τέλους:).

Για πολύ καιρό ήθελα να βάλω πλαστικό ντεπόζιτο αλλά τα Acerbis για ντομι είναι σπάνια και για καινούργιο ούτε λόγος(είπαμε low budget story).Κάποια στιγμή βρήκα ένα σε άριστη κατάσταση αλλά το έχασα κυριολεκτικά μέσα απ'τα χέρια μου οπότε κατέφυγα σε πιο κάστομ λύσεις.Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο χρειάζονται κόψιμο οι βάσεις του στοκ ντεπόζιτου.
Αρχικά πήρα ένα ντεπόζιτο απο XR600 που ήταν απο μοντέλα 1985-1987,εκ των υστέρων κατάλαβα ότι ταιριάζει πολύ καλύτερα απ'τα μοντέλα 1988 και μετά.
Αρχικά ήταν έτσι



Πήρα διαβρωτικο χρώματος για ξύλο (αυτο βρήκα αυτό πήρα).


Και με υπομονή και τρίψιμο με διάφορα νουμερα γυαλόχαρτα έγινε έτσι (δεν εχει γυαλιστεί στις φωτό).



Τα πλαστικά ντεπόζιτα ΔΕΝ βάφονται,όσες προσπάθειες έχω δει το αποτέλεσμα είναι ίδιο με των πρώτων φωτογραφιών.

Το ντεπόζιτο τελικά δεν κάθησε ικανοποιητικά στο πλαίσιο και το μεταπούλησα λίγο παραπάνω απ'οταν το πήρα(για τον κόπο μου ..).Εδω σε πρόβα με σέλα XR600




Και εδω με την σέλα του ντομι




Τελικά πήρα ένα μεγάλο Acerbis για XR250/600 που έκατσε μια χαρά ακόμη και με την στοκ σέλα







Αρχικά έφτιαξα αυτή την βάση (με ότι υλικά είχα στο σπίτι) αλλά δεν με ικανοποίησε με την σταθερότητα της ..





Και τελικά αυτή που άντεξε μια χαρά στα κοπανήματα






Αυτο το ντεπόζιτο εχει δυο ρουμπινέτα με πλαστικό διακλαδωτήρα,πήρα μεταλλικό απο την Σ.Πάτση γιατι στο σημείο που βρίσκεται ανεβαινουν αρκετά μεγάλες θερμοκρασίες.


Στο φυσικό του τοπίο


Έγιναν κάποιες δοκιμές να μπουν πλαστικά απο XR250/400 αλλά το παράτησα γιατί εκείνη την περίοδο τσάκισα τον αστράγαλο μου και έμεινα εκτός για τρείς μήνες.




Προσχέδιο για φτηνό μπικίνι φέρινγκ βάση αυτού


Τελικά η ιδέα εγκαταλείφτηκε γιατί δεν βρήκα φτηνό κάδο αποριμμάτων :roflmao::roflmao:







Λασπωτήρας-βατραχοπέδιλο(clopy right El-gatto);) για το αμορτισέρ






:Watching:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
κι αλλο κι αλλο!!!
κι αλλο κι αλλο!!!
κι αλλο κι αλλο!!!
κι αλλο κι αλλο!!!
:friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship:
:friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship:
Έφτασεεε!! :friendship:

Το 2013 το ντομί είχε φτάσει τα 97.000+ χιλιόμετρα απ'τα οποία τα μισά περίπου στα χέρια μου :devilish:.Η κατανάλωση λαδιού ήταν πλέον αισθητή οπότε έπρεπε να γίνει ένα φρεσκάρισμα στο πάνω μέρος.
Μπήκε λοιπόν σε συνεργείο για άνοιγμα όπου βρέθηκαν τα εξής











Να χαρώ εγώ καλές βενζίνες :wacky:





Τεντωτήρας καδένας και γλύστρα χρειάστηκαν αλλαγή


Πιστόνι και κύλινδρος ήταν καθαρά απο χαρακιές αλλά ο κύλινδρος μετρήθηκε και είχε γίνει οβαλ οπότε στάλθηκε στο ρεκτιφιέ

Όπως στάλθηκε και η κεφαλή.Αν προσέξετε καλά ανάμεσα στο σπείρωμα του μπουζί και της δεξιάς βαλβίδας υπάρχει μια τριχοειδής ρωγμή,αυτό είναι και η μεγαλύτερη αδυναμία των RFVC κινητήρων όλων των κυβισμών.
Το περίεργο είναι ότι οι κινητήρες δουλεύουν έτσι για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα.Πολλοι μάλιστα που κάνουν rebuild αφήνουν την κεφαλή ως έχει(κάτι ξέρει η Honda :laugh:).
Εγώ έψαξα για μεταχειρισμένη κεφαλή αλλά 2-3 που είδα(μάλιστα η μια απο το νεότερο FMX) είχαν το ίδιο θέμα,οπότε αποφάσισα να επισκευαστεί στο μηχανουργείο.


Μετά την κόλληση



Ψάχνοντας και ρωτώντας για τα ανταλλακτικά που χρειαζόντουσαν άρχισαν να μου πέφτουν τα μαλλιά με τις τιμές των γνήσιων :arghh:.Ελατήρια πιστονιού 60 ευρώ,πιστόνι 90 κοκ.Άρχισα λοιπόν να ψάχνομαι για σφυρήλατα πιστόνια απ'το εξωτερικό(εδω είχαν κάνα 200άρι) και κατέληξα στα Αμερικάνικα JE.Είχα δει λίγες εφαρμογές τους στην χώρα μας με καλά αποτελέσματα και κυρίως πολλά reviews απο Αμερικάνους που τα βάζουν στα XR650L(ίδιο μοτέρ με NX650).Ο καινούργιος συμφορουμίτης Smias μου πρότεινε μια αξιόπιστη Αμερικάνικη εταιρεία που τα εμπορευεται,αγγάρεψα και έναν φίλο να κάνει την παραγγελία(thanks again Μάρκο) και το παρακάτω κόσμημα έφτασε στα χέρια μου με τελικό κόστος 130κάτι ευρώ.
1mm oversize που ανεβάζει τον κυβισμό στα 650cc(απο 644) και την συμπίεση στο 9:1(απο 8,3:1 του oem).Η JE έχει αρκετές επιλογές αλλά προτίμησα να κινηθώ συντηρητικά http://www.jepistons.com/Catalogs/Powersports/Offroad-Cycle/Honda/xr_650l.aspx






Καινούργια γλύστρα και τεντωτήρας


Ψάχνοντας για καδένα είδα ότι η γνήσια που χρησιμοποιεί η Honda για διαφόρων χρονολογιων ντομι φτιάχνεται απο την Borg Warner.Η οποία Borg Warner προμηθεύει και την Ιαπωνική PROX την οποία βρήκα στον Δράκο φυσικά σε χαμηλότερη τιμή απ'την Honda




Ο μάστορας πρότεινε να βάλουμε καινούργιες βαλβίδες όπως και έγινε
PROX Made in Japan






Μαζί με τα τσιμουχάκια της Athena,αν θυμάμαι καλά η τετράδα των γνήσιων έκανε 35-40 ευρώ :roflmao:


Ψάχνωντας για φλάτζες πήρα τηλέφωνο στους Μπέζα/Λεον,μου λέει ο πωλητής περίμενε λίγο πρέπει να έχω ένα κομπλέ σετ στην αποθήκη.Γυρνάει μετά απο λίγο και μου λέει ότι το βρήκε,τον ρωτάω πόσο κάνει και μου απαντάει 30 ευρώ.Για πότε έφτασα στο μαγαζί του ούτε που το κατάλαβα :wacky:.
Οι φλάτζες είναι αυτές http://www.ebay.com/itm/Honda-NX-650-T-Dominator-1996-Full-Gasket-Set-/301985466887?hash=item464fbc8a07:g:GzwAAOSwepJXYDQq&vxp=mtr



Κάνε κουράγιο μωρό μου :inlove:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Τρίψιμο βαλβίδων












Αντίο κόσμημα :wacky:









Π'ηρε αμέσως μπροστά αλλά πάνω στην αγωνία μου δεν πρόλαβα να τραβήξω βίντεο της προκοπής :pointu:
https://imgur.com/lYnaFgd




To be continued ...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom