Mε ποια κριτήρια αγοραζεις ΚΡΑΝΟΣ;

Κριτήρια αγοράς κατα σειρα σπουδαιοτητας(για σενα...)

  • Υλικα κατασκευης

    Votes: 46 69,7%
  • Τιμη αγορας

    Votes: 36 54,5%
  • Σχεδιο/ασιθητικη/χρωματισμοι

    Votes: 20 30,3%
  • Ονομα Εταιρειας Κατασκευης

    Votes: 34 51,5%
  • Γνωμες αλλων κατοχων του κρανους που θελω

    Votes: 16 24,2%
  • Καλη εφαρμογη στο κεφαλι/παρεχομενη ανεση/αερισμός/ορατοτητα

    Votes: 57 86,4%
  • Να ειναι οωσδηποτε σε προσφορά/ευκαιρια τιμης

    Votes: 6 9,1%
  • Να ταιριαζει με τον τυπο(ή/και χρωματα) της μοτοσυκλετας μου

    Votes: 8 12,1%
  • Να αρεσει στους γυρω/στη γυναικα/στη γυναικα/στην παρεα...

    Votes: 0 0,0%
  • Αλλο...(πες ποιο)

    Votes: 2 3,0%

  • Total voters
    66

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Για παμε μια κουβεντα περι κρανους και κριτηριων που θετουμε ως προτεραιοτητα για την αγορα του...? Τι θεωρει ο καθενας μας σημαντικοτερο κατα σειρα για να προχωρησει στην επιλογη ενος κρανους;
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πρώτα αποφασίζεις ποσά μπορείς να δώσεις.. Μετα κοιτάς σε αυτα τα λεφτά ποια μάρκα σου κάθεται καλύτερα στο κεφάλι, και μετα κοιτάς τα γραφικά..
Τώρα full face σπαστό jet κτλ εγώ με βάση την ασφάλεια θα έλεγα πρώτα φουλ φεις μετα με γείσο μετα σπαστό και μετα jet... Σπαστο και jet δεν θα έπαιρνα ποτέ...
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Κατά την επιλογή κράνους προσωπικά κοιτάζω

1. Όνομα εταιρείας κατασκευής
2. Υλικά κατασκευής
3. Καλή εφαρμογή στο κεφάλι
4. Σχέδιο/Αισθητική/Χρωματισμοί
5. Να είναι ''ευκαιρία'' τιμής

Από τα χέρια μου πέρασαν κράνη και κράνη, άλλα φτηνά και άλλα ακριβά. Θυμάμαι το πρώτο μου κράνος εν έτι 1982 ένα SHOEI φάιμπεργκλας που τώρα δεν θα επέλεγα για κανένα λόγο... Βέβαια αυτό το κράνος γλύτωσε εμένα και το στήσιμο ενός εικονοστασίου στην αρχή της Χαλανδρίου !

Σήμερα χρησιμοποιώ ένα σπαστό της Scorpion και ένα με γείσο της ΜΤ . Το κριτήριο της επιλογής ήταν Αφενός για το srorpion να είναι ένα πρακτικό κράνος μέσα κι έξω απο την πόλη, ενώ το ΜΤ για τις βόλτες στο βουνό...
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
1. εφαρμογή
2. υλικά κατασκευής
3. τιμή
4. βαθμολογία και εγκρίσεις από Sharp, DOT, SNELL
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Δεν ξεκιναω να αγορασω κρανος με πρωτο κριτηριο το οικονομικο.Πρωτα βαζω τι θελω απο το κρανος και ψαχνω να βρω το καταλληλο.Αν δω οτι ειναι ακριβο κανω πισω σε καποια απο τις προδιαγραφες,π.χ. χρωμα,pinlock,κλπ ,εχρι να φτασω στο ποσο που μπορω να διαθεσω.

Πρωτο κριτηριο βαζω την σωστη αισθηση και εφαρμογη.Το καλυτερο κρανος αν δεν σου καθεται καλα,θα σε κουρασει και αργα η γρηγορα,θα κανεις τη στραβη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ένα απαραίτητο στοιχείο για μένα είναι πλέον το κράνος να έχει φωτεινό χρώμα, δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν ταιριάζει χρωματικά με τη μηχανή ή με την ένδυση μου.
Σε σχέση με τα υλικά κατασκευής δεν το πολυψάχνω αλλά θέλω να είναι ένα επώνυμο κράνος από το μέσο όρο και άνω.
Με ενδιαφέρει να είναι σφιχτό στην εφαρμογή τόσο όμως ώστε να μη με κουράζει.
Δυστυχώς πλέον και το θέμα τιμή είναι σημαντικό αλλά δεν θα αγοράσω ποτέ ένα κράνος που στοιχίζει κάτω από 100€ για εντούρο χρήση και κάτω από 150€ για την ασφάλτινη. Φυσικά όταν μπορώ θα αγοράσω και ακριβότερο.
 

R2D2

Μέλος
Περιοχή
Δράμα
Όνομα
Manolios
Μοτό
R 1200 GS '08
πολυ βασικο και δυστυχως υποβαθμισμενο ζητημα: το τυπου "jet" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΝΟΣ, ειναι καπέλο. πολυ ισως με κραξουν, αλλα θα πρεπε τουλαχιστον για τις μοτο ανω των 250cc να ειναι υποχρεωτικο το full face, αντε και το σπαστο (που κι αυτο δεν....)
φιλικα παντα!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Γενικως κινούμαι με πύλινους κουμπαράδες
Εχω εναν για το ετήσιο ταξιδι και απο τα μισά του προηγούμενου χρόνου εχω και έναν για το κράνος που πρεπει να αγοράσω στο τέλος του 16
Ήδη το shoei 1100 έκλεισε τα 4 χρονια και με προστάτεψε απο αρκετές δύσκολες καταστάσεις
Προτιμώ κράνος με υλικά που συνάδουν με το ονομα της εταιρειας με άνεση και εφαρμογή
Ειμαι έτοιμος να κόψω και μια περιοδο ακομα και το τσιγάρο για να αγοράσω κατι αρκετα !!!!!!καλο
Επειδη οπως ειπα και παραπανω ειμαι πολυ φίλος της σαβουρδας!!!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μέσα στην πόλη κυκλοφορο με ένα system 6 ,δηλαδή αυτό δεν είναι ασφαλές; Θα επέλεγα μια καλή εταιρία και μετά ανάλογα την χρήση θα επέλεγα και τον τύπο του κράνους (πχ αγωνιστικό full face η τουριστικό full face κτλ)
Είμαι σε αναζήτησή Καινούργιου κράνους αυτή την εποχή μιας και το suomy έληξε μετά από 6 χρόνια , ευτυχος δεν χρειάστηκε πουθενά .
 

Spy89

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Multistrada 1200s
Αμα εχει 40+βαθμους αθηνα με κινηση και νταλα ηλιο πιο ευκολα θα την παθεις με το φουλ φεις που σου κόβει οραση, ακοή, σε πνίγει στον ιδρώτα, σε ζαλίζει και μπορει μεχρι και να λιποθυμησεις παρα με το τζετ... μην τα ισοπεδώνουμε ολα! Καλυτερα να εχω τις αισθήσεις μου στο 100% οταν κινουμε με μαξ 50-70κμ μεσα στην πολυ καλοκαίρι!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αμα εχει 40+βαθμους αθηνα με κινηση και νταλα ηλιο πιο ευκολα θα την παθεις με το φουλ φεις που σου κόβει οραση, ακοή, σε πνίγει στον ιδρώτα, σε ζαλίζει και μπορει μεχρι και να λιποθυμησεις παρα με το τζετ... μην τα ισοπεδώνουμε ολα! Καλυτερα να εχω τις αισθήσεις μου στο 100% οταν κινουμε με μαξ 50-70κμ μεσα στην πολυ καλοκαίρι!
Aν σκεφτεις οτι ενα ΚΑΛΟ full face κρανος,παρεχει τα εξης πλεονεκτηματα σε σχεση με ενα jet
- Πολυ καλα υλικα για ΑΣΦΑΛΕΙΑ σε περιπτωση Παθητικης κρουσης...κατ'αρχας
1)Πολυ καλα μονωτικα υλικα ωστε να περιοριζει τη θερμοτητα που αναπτυσεται στο κεφαλι
2)Ζελατινα UV με στοπ στις ηλιακες ακτινες κ ακτινοβολια(ακομα καλυτερα με φυμε)
3)Καλο αερισμο με συστημα αεραγωγων που η ροη του δινει καλυτερο αποτελεσμα δροσιας κ αισθησης σε σχεση με τον απευθειας αερα που δεχεται καποιος με jet ή ξεκρανωτος
...τοτε πιθανον ενα καλο full face,περα απο την αναμφισβητητα καλυτερη παρεχομενη ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ να δινει και καλυτερη ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ,αισθηση και συγκεντρωση κατ'επεκταση στην οδηγηση ανεπηρεαστος κατα το δυνατο καλυτερα απο τη θερμοκρασια περιβαλλοντος.
Εξ'αλλου ας προσθεσουμε και το γεγονος οτι ενα κρανος εχει εφαρμογη στο κεφαλι και το υπολοιπο σωμα επισης θελει "μονωση" στη θερμοκρασια(με ενα καλοκαιρινο διατρητο μπουφαν,παντελονι μακρυ για να μην ψηνομαστε )τοτε το συνολικο αποτελεσμα ενος "αστακου" σε εξοπλισμο θα ειναι καλυτερο και ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ενος ημιτελους ή ανυπαρκτου εξοπλισμου ασφαλειας...:)
 

Spy89

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Multistrada 1200s
Aν σκεφτεις οτι ενα ΚΑΛΟ full face κρανος,παρεχει τα εξης πλεονεκτηματα σε σχεση με ενα jet
- Πολυ καλα υλικα για ΑΣΦΑΛΕΙΑ σε περιπτωση Παθητικης κρουσης...κατ'αρχας
1)Πολυ καλα μονωτικα υλικα ωστε να περιοριζει τη θερμοτητα που αναπτυσεται στο κεφαλι
2)Ζελατινα UV με στοπ στις ηλιακες ακτινες κ ακτινοβολια(ακομα καλυτερα με φυμε)
3)Καλο αερισμο με συστημα αεραγωγων που η ροη του δινει καλυτερο αποτελεσμα δροσιας κ αισθησης σε σχεση με τον απευθειας αερα που δεχεται καποιος με jet ή ξεκρανωτος
...τοτε πιθανον ενα καλο full face,περα απο την αναμφισβητητα καλυτερη παρεχομενη ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ να δινει και καλυτερη ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ,αισθηση και συγκεντρωση κατ'επεκταση στην οδηγηση ανεπηρεαστος κατα το δυνατο καλυτερα απο τη θερμοκρασια περιβαλλοντος.
Εξ'αλλου ας προσθεσουμε και το γεγονος οτι ενα κρανος εχει εφαρμογη στο κεφαλι και το υπολοιπο σωμα επισης θελει "μονωση" στη θερμοκρασια(με ενα καλοκαιρινο διατρητο μπουφαν,παντελονι μακρυ για να μην ψηνομαστε )τοτε το συνολικο αποτελεσμα ενος "αστακου" σε εξοπλισμο θα ειναι καλυτερο και ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ενος ημιτελους ή ανυπαρκτου εξοπλισμου ασφαλειας...:)
Ότι φουλ φεις ειχα μεχρι τωρα ηταν 400+€... στις καταστασεις που περιέγραψα πριν ενιωθα 10 φορες πιο άβολα και εκτεθειμένος παρα με ενα τζετ... ο ρουχισμος που ανεφερες ελπιζω να μην αναφέρεται σε δρόμους τυπου συγγρου Ποσειδώνος κλπ!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Για τη ζέστη εντουράδικο! Είναι και στυλάτο, πως να το κάνουμε.
;)

_________________
Ντακάρετε-φον
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ότι φουλ φεις ειχα μεχρι τωρα ηταν 400+€... στις καταστασεις που περιέγραψα πριν ενιωθα 10 φορες πιο άβολα και εκτεθειμένος παρα με ενα τζετ... ο ρουχισμος που ανεφερες ελπιζω να μην αναφέρεται σε δρόμους τυπου συγγρου Ποσειδώνος κλπ!
Συγγρου βραδυ ή μερα;:p
Ειναι τι σε κανει να νοιωθεις ανετα Σπυρο και σε κρανος και σε ρουχισμο,ολες τις εποχες.Κατι που για σενα ειναι αφορητο για καποιον αλλον πιθανον να ειναι καθημερινο ουκ ανευ...και τουμπαλιν...οποτε καθενας πιστευω κρινει τι κερδιζει τι χανει και προχωραει αναλογα.Κανονας η ασφαλεια και απο κει και μετα...μεγαλα παιδια ειμαστε ολοι και κρινουμε ποσο και πως αισθανομαστε καλα στην οδηγηση.:friendship: Προσωπικα σκεφτομαι οπως ανεφερα και εγραψα πιο πανω στο προηγουμενο ποστ...
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
το κρανος δεν το φοραμε ουτε για να αεριζομαστε το καλοκαιρι ουτε για να ζεσταινομαστε τον χειμωνα... το φοραμε για την ασφαλεια μας!


επισης δεν κοιταμε με τα υλικα που ειναι φτιαγμενο ενα κρανος... αλλιως θα ειχαμε αυτο: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ViewObjectID=17794142&Currency=EUR
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια....
Shoei ;)
 
Top Bottom