Mε ποια κριτήρια αγοραζεις ΚΡΑΝΟΣ;

Κριτήρια αγοράς κατα σειρα σπουδαιοτητας(για σενα...)

  • Υλικα κατασκευης

    Votes: 46 69,7%
  • Τιμη αγορας

    Votes: 36 54,5%
  • Σχεδιο/ασιθητικη/χρωματισμοι

    Votes: 20 30,3%
  • Ονομα Εταιρειας Κατασκευης

    Votes: 34 51,5%
  • Γνωμες αλλων κατοχων του κρανους που θελω

    Votes: 16 24,2%
  • Καλη εφαρμογη στο κεφαλι/παρεχομενη ανεση/αερισμός/ορατοτητα

    Votes: 57 86,4%
  • Να ειναι οωσδηποτε σε προσφορά/ευκαιρια τιμης

    Votes: 6 9,1%
  • Να ταιριαζει με τον τυπο(ή/και χρωματα) της μοτοσυκλετας μου

    Votes: 8 12,1%
  • Να αρεσει στους γυρω/στη γυναικα/στη γυναικα/στην παρεα...

    Votes: 0 0,0%
  • Αλλο...(πες ποιο)

    Votes: 2 3,0%

  • Total voters
    66

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σημερα εμαθα το εξης: η νομοθεσια με τον ορισμο του κρανους φωτογραφιζει ΜΟΝΟ το full face. Οποιοδηποτε αλλο κρανος που θεωρειτε οτι δεν πληρει τις προυπουθεσεις της νομοθεσιας δινει το δικαιωμα στον κο αστυνομικο αν εχει ..."παυλες" να σε γραψει....!
Πρωτη φορατο το ακουω αυτο Και μου φαινεται και περιεργο
Και παντως δεν μπορεσα να βρω κατι να αναφερεται περι αυτου στον ΚΟΚ Το μονο που αναφερεται και ισως αφηνει περιθωριο να ισχυει αυτο για το φουλ φεις ειναι αυτο:
"6. Οι οδηγοί και οι επιβάτες μοτοποδηλάτων, μοτοσυκλετων και τρίτροχων οχθμάτων χωρίς κουβουκλιο υποχρεούνται να φορούν προςτατευτικό κράνος, κανονικά δεμενο. Με απόφαση του Υπουργου Μεταφορων και Επικοινωνιων καθορίζονται τα χαρακτηριστικά, οι προδιαγραφες, καθως και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομερεια για την εφαρμογη της διάταξης αυτις. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται και οι εξαιρεσεις από την υποχρεωση αυτη."
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Πρωτη φορατο το ακουω αυτο Και μου φαινεται και περιεργο
Και παντως δεν μπορεσα να βρω κατι να αναφερεται περι αυτου στον ΚΟΚ Το μονο που αναφερεται και ισως αφηνει περιθωριο να ισχυει αυτο για το φουλ φεις ειναι αυτο:
"6. Οι οδηγοί και οι επιβάτες μοτοποδηλάτων, μοτοσυκλετων και τρίτροχων οχθμάτων χωρίς κουβουκλιο υποχρεούνται να φορούν προςτατευτικό κράνος, κανονικά δεμενο. Με απόφαση του Υπουργου Μεταφορων και Επικοινωνιων καθορίζονται τα χαρακτηριστικά, οι προδιαγραφες, καθως και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομερεια για την εφαρμογη της διάταξης αυτις. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται και οι εξαιρεσεις από την υποχρεωση αυτη."
Η οποια Υπ.αποφαση δημοσιευμενη στο φυλλο Κυβερνησεως (ΦΕΚ 538Β/11-05-2001)αναφερει στο αρθρο 2 οτι ειναι συμφωνη με την προδιαγραφη της διεθνους ισχυος της ΕΕ "ECE R 22" οπότε τιποτα δεν ειναι ασαφες...ουτε επαφιεται στην κριση ενος Αστυνομικου οργανου αν το κρανος ειναι ασφαλες ή οχι.Αν ειναι συμφωνο με R22 ειναι οκ αν οχι αποτελει παραβαση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhsrap

Μέλος
Περιοχή
ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE
Δε
Πρωτη φορατο το ακουω αυτο Και μου φαινεται και περιεργο
Και παντως δεν μπορεσα να βρω κατι να αναφερεται περι αυτου στον ΚΟΚ Το μονο που αναφερεται και ισως αφηνει περιθωριο να ισχυει αυτο για το φουλ φεις ειναι αυτο:
"6. Οι οδηγοί και οι επιβάτες μοτοποδηλάτων, μοτοσυκλετων και τρίτροχων οχθμάτων χωρίς κουβουκλιο υποχρεούνται να φορούν προςτατευτικό κράνος, κανονικά δεμενο. Με απόφαση του Υπουργου Μεταφορων και Επικοινωνιων καθορίζονται τα χαρακτηριστικά, οι προδιαγραφες, καθως και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομερεια για την εφαρμογη της διάταξης αυτις. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται και οι εξαιρεσεις από την υποχρεωση αυτη."
Δεν βλεπω να εξηγει με σαφηνεια τις προδιαγραφες οποτε...αφηνει το καθε υπουργο να θετει κατα κριση τις προδιαγραγες αυτες...η αληθεια ειναι οτι δεν την επιβεβαιωσα και ο φιλος καλα εκανε και το εψαξε. Απλα και παλι δεν επιβεβαιωνεται αλλα ουτε διαψευδεται
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όλα είναι σαφή! Δε χρειάζεται παραπάνω ψάξιμο και κανένα "αστυνομικό όργανο" δε μπορεί να πράξει κατα το δοκούν, ή να θεσπίσει δικό του κανόνα!


ECE 22.05 Helmet Standard:

ECE stands for “Economic Commission for Europe,” which was created under a United Nations agreement in 1958. The 22.05 part refers to the specific regulation that the standards for testing are described in.

The ECE standard, which is accepted in 47 countries, is similar to the DOT standard in several ways, for example: like the DOT standard, peripheral vision through an arc of 105° from the helmet midline is required. Also, environmental conditioning of helmets to be tested is required similar to the DOT standard and certain labeling requirements apply, as well.

Impact absorption testing is performed in a manner very similar to the DOT standard, involving a drop test from a fixed height on a steel anvil with a headform fitted inside to measure the energy transmitted. Peak acceleration energy at the headform allowed to pass the test is 275 G. Impact absorption and rotational forces are also tested at points where any surfaces or parts project from the shell of the helmet.

The retention system is tested with a free-fall drop test of a 10 kg (22.0 lb) weight from a height of .75m (29.5 in.) attached to the fastened chin strap. No more than 35mm (1.37 in.) displacement of the attachment point is allowed.

The chin strap buckle system is also tested for slippage under load, and the strap material itself is tested for abrasion resistance and tension failure load (which cannot be less than 3kN or 674.4 lb.). There are also tests for ease of release and durability of quick-release buckle systems.

There are some areas where the DOT and ECE standards differ, for example: The surface of the helmet is tested for abrasion resistance—but in this test the performance standard requires that the helmet surface either shear away or allow the test surface to slip past the helmet. This is to minimize the amount of twisting force the helmet would transmit to the wearer’s head and neck. Projections from the helmet (snaps, rivets, etc.) may not exceed 2 mm.

Another test assesses the rigidity of the shell of the helmet by measuring the deformation of the helmet shell when progressively more load is applied up to 630 Newtons (141.6 lb.).

In addition to these areas, ECE 22.05 includes performance for the visor on a helmet, if it is an integral part of the helmet. DOT provides standards for visors and other eye-protection gear in a separate standard referred to as VESC 8 (Vehicle Equipment Safety Commission). The ECE standards do not include a test for penetration resistance.

The ECE standard includes requirements for retroreflective materials that may apply in specific member countries.

Unlike the DOT system, where the product is not subject to third-party testing prior to sale, the ECE system required batch sampling when production begins, submission of up to 50 sample helmets/visors to a designated laboratory working for the government that uses the ECE standards under the United Nations agreement and verification of quality control during on-going production.

The ECE standard specifies which type or configuration of helmet the approval applies to, using the following codes: “J” if the helmet does not have a lower face cover, “P” if the helmet has a protective lower face cover, or “NP” if the helmet has a non-protective lower face cover, (stated as ECE 22.05J, ECE 22.05P or ECE 22.05NP).



Πουθενά δε λέει για full face ή άλλο τύπο κράνους.
Αντιθέτως αναφέρει τα standards που πρέπει να πληροί κάθε κράνος, σε σχέση με την αντοχή σε χτυπήματα, πεσίματα, G κλπ. Επίσης τις προδιαγραφές της ζελατίνας (όταν αποτελεί μέρος του κράνους, γιατί υπάρχουν και κράνη χωρίς.... ;) ).

EDIT: - Φάουλ η μη ύπαρξη μετάφρασης του κανονισμού στα Ελληνικά στο σχετικό νόμο
-Καλύπτεται το παραπάνω φάουλ, με την έγκριση τύπου για την πώληση στην Ελληνική αγορά του κάθε κράνους. Κοινώς, "έχει ταμπέλα ECE"? Είναι ΟΚ!



 
Τελευταία επεξεργασία:

Papadopaidi

Μέλος
Περιοχή
Patras
Όνομα
Παύλος
Μοτό
R1150GS '00 (ABS)
ενα θεμα που με συγκινει "τα μαλλα"...μιας και βρισκομαι σε διαδικασια αγορας νεου κρανους
το πρωτο που κοιταω λοιπον ειναι η εταιρεια
το δευτερο ο αντιπροσωπος-εισαγωγεας στο Ελλαντα
το τριτο χρωμα-γραφικα και εφαρμογή
Και by the way που λεμε και στο χωριο μου ...θα θελα την γνωμη σας για Suberth C3 Pro....
Ωραίο θέμα εν Χριστώ αδελφέ Κωνστατνίνε.

Αυτό που τόνισα κ ανέφερε ο εν Χριστώ αδελφός
Στυλιανός είναι σοβαρό. Υπάρχουν περιπτώσεις που
πολλοί αναβάτες δίνουν πολλά χρήματα κ μετά δεν
συντηρούν το κράνος. Στη συντήρηση υπάγεται κ
αλλαγή λ.χ. βίδας που ρυθμίζει την ζελατίνα ή
μάγουλα όταν φθείρονται κ άλλα όπως φλάτζες κ.τ.λ.
After market supporting.
 

tamanaco

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι - Αγία Παρασκευή - Ηράκλειο
Όνομα
Τάσος
Μοτό
R1200GSA
Επειδή είμαι σε αναζήτηση κράνους καθώς το arai έχει λήξει (έχει ξεπεράσει οκταετία) το πρώτο που κοιτάω αφού ξέρω την χρήση του, είναι τα υλικά κατασκευής, μετά την εφαρμογή του στην κεφάλα μου, την εταιρία κατασκευής και τέλος αν μου φτάνουν τα μπικικίνια για να το αγοράσω. Πάντως έχω καταλήξει σε full face και επειδή μέχρι το τέλος του μήνα αλλάζω κατηγορία (από naked σε on-of) ζαχαρώνω και κρανάκια με γείσο..

1.υλικά κατασκευής
2.καλή εφαρμογή/άνεση/αερισμός/ορατότητα
3.όνομα εταιρίας κατασκευής
4. τιμή αγοράς
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Καλή εφαρμογή/άνεση/αερισμος/ορατότητα είναι το παν.. Εγώ προσωπικά φοράω κράνος πρώτα για ΝΑ ΜΗΝ ΠΈΣΩ (όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολη είναι η οδήγηση χωρίς κράνος) και μετά για το αν πέσω να με προστατέψει! Και νομίζω πως όταν μιλάμε για καλή εφαρμογή άνεση κτλπ. αυτόματα έρχεται στο μυαλό μας 300++ ευροπουλα!
 
Top Bottom