Mπροστινο KLE

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Βαζοντας λιγο περισσοτερο λαδι?
Έχοντας διαδρομή 220 mm το KLE βάλε ένα λάδι 15αρι ( θα έλεγα όχι χοντρότερο). Κοίτα εάν έχεις το service manual ή αν το γνωρίζεις, πόσο είναι το κενό αέρα που πρέπει να έχει στο πάνω μέρος το καλάμι και πρόσθεσε λίγο λάδι ακόμα. Εάν πρέπει να είναι π.χ. 15 cm κενό βάλε τόσο λάδι ώστε να αφήσεις κενό 13 ή 12 cm.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Μπροστινό Kle αποκάλυψη!!!!!
Τρομερη διαφορά!!!
160mm αποστάτες 15αρι λάδι, 2 ml λιγότερα λάδι(ίσως τα προσθέσω μετά βλέπουμε) και με μια πρώτη επαφή μπορώ να πω μεταμορφώθηκε! Επίσης γρασσαρισα το μοχλικο της πίσω το οποίο ήταν τελειως στεγνό - μιας κ καταπιάστηκα γενικά - και έβαλα 1 πόντο μικρότερα dogbones. Νομιζω ότι έχει καλύτερη ανταπόκριση στη στροφή ‘η είναι ιδέα μου λόγω ενθουσιασμού:D; Ζαχαρώνω ένα bitubo που θέλει λέει επισκευή μάλλον. Αξίζει λέτε; Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις γνώμες σας.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Παρακολουθώ το topic σου από την 1η μέρα Νίκο αν και δεν έχω παρόμοιο θέμα με το δικό μου (ακόμα). Όσο για την πίσω ανάρτηση που ανέφερες, άλλαξες τα dogbones για να χαμηλώσεις την μηχανή?
Δεν έχεις σκοπό να πας off road?
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Παρακολουθώ το topic σου από την 1η μέρα Νίκο αν και δεν έχω παρόμοιο θέμα με το δικό μου (ακόμα). Όσο για την πίσω ανάρτηση που ανέφερες, άλλαξες τα dogbones για να χαμηλώσεις την μηχανή?
Δεν έχεις σκοπό να πας off road?
Βαζοντας πιο κοντα λαμακια (dogbones) ψηλωνει το πισω μερος,ελαφρα. Κανονικα θελει κ το μπροστα το ιδιο ψηλωμα, μαλλον θα το κανω στην πορεια, αναλογα με τη συμπεριφορα της μοτο..
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Βαζοντας πιο κοντα λαμακια (dogbones) ψηλωνει το πισω μερος,ελαφρα. Κανονικα θελει κ το μπροστα το ιδιο ψηλωμα, μαλλον θα το κανω στην πορεια, αναλογα με τη συμπεριφορα της μοτο..
Νόμιζα το αντίθετο.
Θα το κάνω και εγώ αυτό άμεσα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μπροστινό Kle αποκάλυψη!!!!!
Τρομερη διαφορά!!!
160mm αποστάτες 15αρι λάδι, 2 ml λιγότερα λάδι(ίσως τα προσθέσω μετά βλέπουμε) και με μια πρώτη επαφή μπορώ να πω μεταμορφώθηκε! Επίσης γρασσαρισα το μοχλικο της πίσω το οποίο ήταν τελειως στεγνό - μιας κ καταπιάστηκα γενικά - και έβαλα 1 πόντο μικρότερα dogbones. Νομιζω ότι έχει καλύτερη ανταπόκριση στη στροφή ‘η είναι ιδέα μου λόγω ενθουσιασμού:D; Ζαχαρώνω ένα bitubo που θέλει λέει επισκευή μάλλον. Αξίζει λέτε; Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις γνώμες σας.
2ml είναι αμελητέα διαφορά.

Καλύτερα να μετράς τη στάθμη λαδιού όπως το δείχνει το μανιουαλ.

Στην αρχική διαδρομή δουλεύει οκ?

Μπες χώμα και βρες μικρά σαμάρια, όπως αυτά που αφήνουν οι ερπύστριες των χωματουργικων μηχανημάτων στο χώμα. Εκεί θα τσεκάρεις πως δουλεύουν οι αναρτήσεις στα ψηλά που λέμε και σε διάφορες ταχύτητες.

Από επαναφορά πως είναι?
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
2ml είναι αμελητέα διαφορά.

Καλύτερα να μετράς τη στάθμη λαδιού όπως το δείχνει το μανιουαλ.

Στην αρχική διαδρομή δουλεύει οκ?

Μπες χώμα και βρες μικρά σαμάρια, όπως αυτά που αφήνουν οι ερπύστριες των χωματουργικων μηχανημάτων στο χώμα. Εκεί θα τσεκάρεις πως δουλεύουν οι αναρτήσεις στα ψηλά που λέμε και σε διάφορες ταχύτητες.

Από επαναφορά πως είναι?
Δουλευει σωστα, συμφωνα με τις πρωτες ενδειξεις. Δεν εχει σκληρηνει παρα πολυ, γι αυτο μαλλον δε κοπαναει στην επαναφορα.. Το Σ/Κ προγραμματιζω κανα χωματακι να δουμε πως δουλευει, μηπως ανεβουμε κ κανα Ολυμπο...(Αφου βαλουμε κ λαστιχακια -σκεφτομαι τα Anakee wild):cool:
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Δουλευει σωστα, συμφωνα με τις πρωτες ενδειξεις. Δεν εχει σκληρηνει παρα πολυ, γι αυτο μαλλον δε κοπαναει στην επαναφορα.. Το Σ/Κ προγραμματιζω κανα χωματακι να δουμε πως δουλευει, μηπως ανεβουμε κ κανα Ολυμπο...(Αφου βαλουμε κ λαστιχακια -σκεφτομαι τα Anakee wild):cool:
Έχουμε κανένα νεότερο και εντυπώσεις με την συμπεριφορά της μηχανής σου στο χώμα μετά από αυτές τις αλλαγές που έκανες?
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Γενικα Κοσμα, ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Στο χωμα (αλλα κ στην ασφαλτο) η συμπεριφορα της μοτο ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με πριν, κι αυτο με απλη αλλαγη λαδιων σε 15αρι. Στην ουσια ο μεγαλυτερος αποστατης που εβαλα ηταν για να παω στο αρχικο μηκος γιατι το ελατηριο ηταν ψιλοκλασμενο... Δεν το συζηταω καν οτι με aftermarket προοδευτικα θα γινει καλυτερη δουλεια, απλα ειναι λιγο ακριβα.. Σιγουρα ομως αξιζουν τα λεφτα.. Τωρα ψαχνω να αναβαθμισω κ την πισω αναρτηση, ισως με ελατηριο καινουργιο ή κ αμορτισερ απο αλλο μηχανακι. Θα δουμε...
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Γενικα Κοσμα, ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Στο χωμα (αλλα κ στην ασφαλτο) η συμπεριφορα της μοτο ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με πριν, κι αυτο με απλη αλλαγη λαδιων σε 15αρι. Στην ουσια ο μεγαλυτερος αποστατης που εβαλα ηταν για να παω στο αρχικο μηκος γιατι το ελατηριο ηταν ψιλοκλασμενο... Δεν το συζηταω καν οτι με aftermarket προοδευτικα θα γινει καλυτερη δουλεια, απλα ειναι λιγο ακριβα.. Σιγουρα ομως αξιζουν τα λεφτα.. Τωρα ψαχνω να αναβαθμισω κ την πισω αναρτηση, ισως με ελατηριο καινουργιο ή κ αμορτισερ απο αλλο μηχανακι. Θα δουμε...
Η πίσω ανάρτηση με τα κοντύτερα dogbones πως συμπεριφέρεται στο χώμα?
Και με δικάβαλο με ενδιαφέρει να μάθω αν το έχεις πάει στην άσφαλτο.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Το μηχανακι στριβει πολυ καλυτερα με τα κοντυτερα dogbones κ ασφαλτο κ χωμα. Στην ουσια δεν αλλαζει κατι στην αναρτηση με τα κοντυτερα λαμακια, απλα ψηλωνει το πισω μερος λιγο.. Προσωπικα την αναρτηση την εχω στην πιο σκληρη θεση, αλλα το βυθισμα ειναι αναποφεκτο ειδικα δικαβαλο κ φορτωμενο. Γι αυτο κοιταω μηπως κ την αντικαταστησω.. Επισης να πω οτι ειμαι κ κατηγορια φτερου στα 65-72 κιλα...
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Το μηχανακι στριβει πολυ καλυτερα με τα κοντυτερα dogbones κ ασφαλτο κ χωμα. Στην ουσια δεν αλλαζει κατι στην αναρτηση με τα κοντυτερα λαμακια, απλα ψηλωνει το πισω μερος λιγο.. Προσωπικα την αναρτηση την εχω στην πιο σκληρη θεση, αλλα το βυθισμα ειναι αναποφεκτο ειδικα δικαβαλο κ φορτωμενο. Γι αυτο κοιταω μηπως κ την αντικαταστησω.. Επισης να πω οτι ειμαι κ κατηγορια φτερου στα 65-72 κιλα...
Ο.Κ. σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου.
Αυτό με ενδιαφέρει και εμένα να ψηλώσει η μηχανή μιας και έχω το θέμα με τους λαιμούς της εξάτμισης. Να αυξήσω το clearance με το έδαφος.
Εγώ με την γυναίκα μου είμαστε 85+ έκαστος.
Οπότε καταλαβαίνεις ότι υπάρχει θεματάκι.
Το σκέφτομαι και εγώ για αργότερα είτε για αναβάθμιση είτε για αντικατάσταση της ανάρτησης. Θα δούμε.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Επειδή βλέπω ότι ψάχνεστε και για αμορτισέρ να πω την εμπειρία μου καθώς είχα κάποτε ένα KLE500 που το κράτησα ένα περίπου χρόνο. Είχε (από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη) αμορτισέρ της Γαλλικής EMC το οποίο ήταν πολύ καλής ποιότητας και είχε 6-7 (αν θυμάμαι καλά) κλικ απόσβεσης επαναφοράς. Ίσως να μην ακούγονται πολλά άλλα είχαν διαφορά μεταξύ τους.
Δεν ξέρω αν είχε άλλα ελατήρια μπροστά αλλά το μηχανάκι έστριβε απίστευτα καλά σε ασφάλτινα ορεινά στροφιλίκια παρόλο που του είχα βάλει TKC80.
Το μηχανάκι το έδωσα σύντομα κυρίως για δυο λόγους, η χαμηλή απόσταση από το έδαφος και η έλλειψη ροπής στις χαμηλές στροφές δεν μου επέτρεπαν να κάνω αυτά που ζητούσα για χωμάτινη χρήση.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Η απόσταση από το έδαφος όντως είναι μικρη, αν κ γενικα δεν με εχει προβληματισει ιδιαιτερα, ακομα κ σε δυσκολα σχετικα κομματια. Με κοντυτερα dogbones κ ισως αλλαγη τα μπροστα ελατηρια καπως ψηλωνει. Νομιζω οτι για δικυλινδρο εχει ροπη χαμηλα, και με ενα δοντι λιγοτερο μπροστα ισως βελτιωθει κατα πολυ, θυσιαζοντας τελικη ταχυτητα. Δεν το εχω δοκιμασει ομως αν και ειναι στο προγραμμα. Η μαμα αναρτηση ενοειται οτι ειναι για πεταμα, οπότε οτι κ να βαλεις πισω η διαφορα θα ειναι τρομακτικη.... Εγω προσανατολιζομαι προς το αμορτισερ της αφρικανας μιας και κυκλοφορει σε λογικες τιμες, αλλα το ψαχνω γενικα... Τα EMC που τα κοιταξα λιγο βγαζει μονο cruiser...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Τα EMC που τα κοιταξα λιγο βγαζει μονο cruiser...
Ίσως να έχει μειώσει/αλλάξει την γκάμα της.



Το αμορτισέρ του KLR μοιάζει πολύ με του KLE, αν το τριπλοτσεκάρετε ότι ταιριάζει και το δίνει σε καλή τιμή νομίζω θα είναι μια καλή αναβάθμιση.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παντως γενικα για χωμα καλυτερα προτιμηστε γραμμικα ελατηρια, οχι προοδευτικα.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Ίσως να έχει μειώσει/αλλάξει την γκάμα της.



Το αμορτισέρ του KLR μοιάζει πολύ με του KLE, αν το τριπλοτσεκάρετε ότι ταιριάζει και το δίνει σε καλή τιμή νομίζω θα είναι μια καλή αναβάθμιση.
Το ζαχαρωνω καιρο το συγκεκριμενο εξαρτηματακι...:cool:
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Παντως γενικα για χωμα καλυτερα προτιμηστε γραμμικα ελατηρια, οχι προοδευτικα.
Το αντιθετο δεν ισχυει? Γενικα στα ον-οφφ, με συμβατικα πηρουνια βαζουν προοδευτικα, κ στα σπορτ γραμμικα...Ολα τα αφτερμαρκετ (αλλα κ τα μαμα) ειναι προοδευτικα.
 
Top Bottom