Made in Opou-Na'nai

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σας έχει προβληματίσει ποτέ το πού φτίαχνονται τα ρόυχα που φοράμε?

Τις περισσότερες φορές είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγεις από την παγίδα του μάρκετινκ.
Και δεν λέω, διβάζεις specs, τεχνικούς όρους, ποιστοποιητικά ποιότητας, φανταχτερό λόγότυπο, βλέπεις και την φωτό με τον τυπά πάνω στη γέφυρα του Αδάμ να κοιτά την δύση του ηλίου, ψαρώνεις και ξαφνικά δικαιολογείς τα 4 κατοσταρικα που σου ζητάνε για ένα όνειρο ραμμένο στα μέτρα σου. Το φοράς λοιπόν και αρχίζεις να το ζείς. Φουσκώνεις σαν πουλί των τροπικών στην καφετέρια, ιδρώνεις σαν νορβηγός τουρίστας στην λάρισα, ρίχνεις κανένα μπινελίκι με τους καλοκαιρινούς μουσώνες στα παράλια της Ιτέας, σε μαστιγώνουν οι ανεμοθύελες στην έρημο Ζαχάρω, βλαστημάς τους ιθαγενείς που αργούν να σε περάσουν με την βάρκα τους στην Ανκόνα κοκ...

Η αλήθεια είναι ότι το μάρκετινκ δεν λέει ψέμματα πάντα. Το μπουφανάκι είναι μπάνικο και έχει καταγωγή απο την γέφυρα του Αδάμ. Το γράφει και στην ταμπελίτσα made in hell. Και αν ακολουθήσεις τα κατοστάρικα προς τα πίσω θα βρείς την άκρη. Συνήθως η ιστορία, μέσες άκρες, έχει ως εξής : Τα σκας εσύ, τσεπώνει ενα-δυο κατοσταρικάκια ο έμπορας, τσεπώνει ενάμιση κατοσταρικάκι ο τύπος με το λογότυπο γιατί είχε ωραία ιδέα, τρώει ένα εικοσαρικάκι ο έφορος γιατι μπορεί, πέρνει ο τυπάς στην Νοτιο Κίνα με το εργοστάσιο 30 αργύρια που μέινανε να πληρώσει υφάσματα να βάλει και κάτι στην τσέπη, δίνει και 10 λεπτάκια στον τύπο που κατάγεται κάπου κοντά στην γέφυρα και ίδρωνε 12ώρες να σου ράψει το όνειρο.

Τα κατοσταρικάκια είναι κατα προσεγγιση. Άλλος τσιμπάει λιγότερα άλλος περισσότερα ανάλογα την περίπτωση. Τα αργύρια όμως για την εξαγορά του φτηνού δυναμικού είναι πάντα τα λιγότερα. Εδώ ανοίγει ένα μεγάλο θέμα για τα οικονομικα και την αγορά με επιχειρήματα που περιστρέφονται γύρω από τον ανταγωνισμό, το κόστος διαβίωσης, τις πληρωμές των εργατών, τό κόστος του ελέγχου ποιότητας, των υλικών, τις ασφάλειας κλπ κλπ κλπ προσπαθώντας να δικαιολογήσουν το αναγνωρισμένα δυσανάλογο κόστος της τελικής τιμής σε σχέση με την εργατοώρα και τα υλικά. Νομίζω αυταπόδειξη του ότι κάτι πάει στραβά είναι η προσπάθεια των εταιριών να αποκρύψουν την αλυσίδα παραγωγής και να καμουφλάρουν την καταγωγή των προιόντων με κόλπα του τύπου designed in europe σαν το REV'IT που φωράω, ή made in EU επειδή απλά περνάνε τα ΥΚΚ σε μια βιοτεχνία στην Σερβία.

Και άντε πες να κάνω γαργάρα την αλυσίδα παραγωγής και την καταρα ραμμενη μαζί σε κάθε θηλιά της κλωστής που μόλις ξέφτισε στην τσεπη, το γεγονός όμως ότι το after sales service περιορίζεται στο να πουλήσουν το νέο μοντέλο δείχνει ότι έχω πιαστεί θύμα της εταιρίας που απλά πουλάει όνειρα και εταιρική ευθύνη για μεταξωτές κορδέλες.

Περιμένω σκέψεις, προτάσεις, μπινελίκια και παραδείγματα απο ταμπελάκια made in...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το πως θα διαθέσει ο καθένας τα χρήματα του ειναι ενα προσωπικό θέμα !!!
Η κοζμο φιλοσοφία του καθενός ειναι παλι προσωπικό θέμα
Ο αγώνας που κανει ο καθένας για να γινει οπως νομίζει εκείνος καλύτερος η να κανει τον κοζμο καλύτερο !!παλι ειναι προσωπικό θέμα
Οι επιλογές του καθένα ειναι αν δεν πειραζει τον αλλο παλι προσωπικό θέμα
Εμείς εδω ειμαστε ενας χωρος που κανει βόλτες με μηχανές και της καταγράφει καθως και να ψυχαγωγουμε την άδικη πραγματικότητα που σιγουρα ζούμε, φυσικά και ειμαστε συναισθηματικά νοήμονες αλλα σε αυτήν!!!!!!!την κοινότητα πραγματευομαστε την χαλάρωση μας !!!!!!και μονο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σας έχει προβληματίσει ποτέ το πού φτίαχνονται τα ρόυχα που φοράμε?

Τις περισσότερες φορές είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγεις από την παγίδα του μάρκετινκ.
Και δεν λέω, διβάζεις specs, τεχνικούς όρους, ποιστοποιητικά ποιότητας, φανταχτερό λόγότυπο, βλέπεις και την φωτό με τον τυπά πάνω στη γέφυρα του Αδάμ να κοιτά την δύση του ηλίου, ψαρώνεις και ξαφνικά δικαιολογείς τα 4 κατοσταρικα που σου ζητάνε για ένα όνειρο ραμμένο στα μέτρα σου. Το φοράς λοιπόν και αρχίζεις να το ζείς. Φουσκώνεις σαν πουλί των τροπικών στην καφετέρια, ιδρώνεις σαν νορβηγός τουρίστας στην λάρισα, ρίχνεις κανένα μπινελίκι με τους καλοκαιρινούς μουσώνες στα παράλια της Ιτέας, σε μαστιγώνουν οι ανεμοθύελες στην έρημο Ζαχάρω, βλαστημάς τους ιθαγενείς που αργούν να σε περάσουν με την βάρκα τους στην Ανκόνα κοκ...

Η αλήθεια είναι ότι το μάρκετινκ δεν λέει ψέμματα πάντα. Το μπουφανάκι είναι μπάνικο και έχει καταγωγή απο την γέφυρα του Αδάμ. Το γράφει και στην ταμπελίτσα made in hell. Και αν ακολουθήσεις τα κατοστάρικα προς τα πίσω θα βρείς την άκρη. Συνήθως η ιστορία, μέσες άκρες, έχει ως εξής : Τα σκας εσύ, τσεπώνει ενα-δυο κατοσταρικάκια ο έμπορας, τσεπώνει ενάμιση κατοσταρικάκι ο τύπος με το λογότυπο γιατί είχε ωραία ιδέα, τρώει ένα εικοσαρικάκι ο έφορος γιατι μπορεί, πέρνει ο τυπάς στην Νοτιο Κίνα με το εργοστάσιο 30 αργύρια που μέινανε να πληρώσει υφάσματα να βάλει και κάτι στην τσέπη, δίνει και 10 λεπτάκια στον τύπο που κατάγεται κάπου κοντά στην γέφυρα και ίδρωνε 12ώρες να σου ράψει το όνειρο.

Τα κατοσταρικάκια είναι κατα προσεγγιση. Άλλος τσιμπάει λιγότερα άλλος περισσότερα ανάλογα την περίπτωση. Τα αργύρια όμως για την εξαγορά του φτηνού δυναμικού είναι πάντα τα λιγότερα. Εδώ ανοίγει ένα μεγάλο θέμα για τα οικονομικα και την αγορά με επιχειρήματα που περιστρέφονται γύρω από τον ανταγωνισμό, το κόστος διαβίωσης, τις πληρωμές των εργατών, τό κόστος του ελέγχου ποιότητας, των υλικών, τις ασφάλειας κλπ κλπ κλπ προσπαθώντας να δικαιολογήσουν το αναγνωρισμένα δυσανάλογο κόστος της τελικής τιμής σε σχέση με την εργατοώρα και τα υλικά. Νομίζω αυταπόδειξη του ότι κάτι πάει στραβά είναι η προσπάθεια των εταιριών να αποκρύψουν την αλυσίδα παραγωγής και να καμουφλάρουν την καταγωγή των προιόντων με κόλπα του τύπου designed in europe σαν το REV'IT που φωράω, ή made in EU επειδή απλά περνάνε τα ΥΚΚ σε μια βιοτεχνία στην Σερβία.

Και άντε πες να κάνω γαργάρα την αλυσίδα παραγωγής και την καταρα ραμμενη μαζί σε κάθε θηλιά της κλωστής που μόλις ξέφτισε στην τσεπη, το γεγονός όμως ότι το after sales service περιορίζεται στο να πουλήσουν το νέο μοντέλο δείχνει ότι έχω πιαστεί θύμα της εταιρίας που απλά πουλάει όνειρα και εταιρική ευθύνη για μεταξωτές κορδέλες.

Περιμένω σκέψεις, προτάσεις, μπινελίκια και παραδείγματα απο ταμπελάκια made in...
Σπύρο. ...νομιζω ότι όλα αυτά που γράφεις για τον ρουχισμό μοτοσυκλέτας, ισχύει για όλα τα καταναλωτικά αγαθά που ψωνίζουμε.
Ακόμα περισσότερο για τις πανάκριβες μηχανές μας, που τα περισσότερα ανταλλακτικά τους, είναι φτιαγμένα στα βάθη της ανατολής και όχι μόνο.
Δυστυχως ή ευτυχώς για κάποιους. ....δεν μπορούμε να γλυτώσουμε από όλο αυτό, αλλά μπορούμε να κάνουμε σοφές επιλογές, γιατί υπάρχει μεγάλη πληροφόρηση για όλα. ....πλεον.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Σκεψεις..
Εχω αντιληφθει απο καιρο και χωρις να χρειαστουν ιδιαιτερα υψηλα διδακτρα
πως ειναι αλλο πραγμα το ''οπου να΄ναι'' κι αλλο το ''οπως να΄ναι''.

Ακουσα πολλες φορες απο φιλους στις βιομηχανιες να λενε τον ορο ''εντολη παραγωγης''.
Εκει ειναι κρυμμενο το ενα μυστικο.
Στην εντολη που ολα τα προβλεπει κι ολα τα περιγραφει.
Και η οποια περιεχει την προθεση του εμπνευστη να κονομησει χοντρα εις βαρος ολων
ή απλα να εκμεταλλευτει ισοτιμιες και διαφορετικα εργατικα κοστη.
Το αλλο ειναι αυτο που ελεγε ο παππους του μηχανικου μου.
Οτι για καθε κ@λο υπαρχει και μια π@τσα....:happy:
Οτι δηλαδη αν εχεις αποφασισει να τη φας αγοραζοντας απροσεκτα κανεις δεν μπορει να σε σταματησει.

Παραδειγμα επι προσωπικου.(Rallye 2 μπουφαν).
Πριν 11 χρονια αγορασα αυτο που μου αρεσε να φορεσω εκεινο το λεπτο και να βγω βολτα με το ασορτι τοτε μηχανακι μου.
Ειδα καθαρα τη χωρα κατασκευης (η μακρινη κι εξωτικη Κινα) ειδα την ποιοτητα παντου ειδα και την αστρονομικη τιμη.
11 χρονια περιμενω να παθει κατι το ρημαδι και αυτο μου δειχνει σε καθε του σημειο πως θα μας παρει καιρο ακομα.
Ειχε την καταλληλη εντολη παραγωγης:)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Στέργιο επειδή συμφωνώ δεν έγραψα πολιτικό μανιφέστο περί καταναλωτικής ηθικής και να το ποστάρω εδώ. Στα πλαίσια της χαλάρωσης έγραψα ένα χιουμοριστικό, θέλω να πιστεύω, κείμενο για το πως βίωσα εγώ την ανακάλυψη της πληροφορίας που αναφέρει ο Κωστας. Και νομίζω λίγο η πολύ η πληροφορία για την ποιότητα και την κατασκευή αυτών που αγοράζουμε, ανεξάρτητα φιλοσοφίας και στάσης ζωής, ενδιαφέρει όλους, καθώς το κόστος κτήσης δεν είναι αμελητέο.

Και για να γυρίσω και λίγο στο ανάλαφρο και στα δικά μας.

Ξεφτίζει το REV'IT μετά από 4 χρόνια και μου μπήκαν ιδέες να πάρω κάτι άλλο. Και άντε τις ραφές θα τις ράψω σιγά σιγά με την singer μεηδ ιν κίνα ραπτομηχανή μου (τι ειρωνια...) Το μεγάλο πρόβλημα είναι οτι η μεμβράνη με το ξεθωριασμένο λογότυπο hyδ..tx..κατι έχει αρχίσει και συμπεριφέρεται με την υγρασια σαν rizla μπλε. Πήγα και γω λοιπόν σε ένα τοπικό έμπορα να δω μήπως βρω μια λύση. Μετα την απάντηση του πολιτή "Ασστε αν νουβο βεστ" (θα μου τα σκάσεις δεν την γλιτώνεις στα γαλλικά) στην ερώτηση θα ήθελα ένα καινούργιο βετεμαντ δε δεσους σιλβουπλε (ενα μεσοφόρι θέλω να αγοράσω κύριος), μου πέρασε από το μυαλό να βουτήξω την cordura στο ρετσίνι να βάλω φωτία και να μπουκάρω μέσα σαν τον Cage στο Ghost Rider. Η αλήθεια είναι ότι το ρετσίνι σαν αδιαβροχοποίηση δεν είναι τόσο χάλια ιδέα... Μετά την απογοήτευση είπα να κάνω λίγο αγοραστική - ψυχοθεραπεία να συνέλθω και έπεσα με τα μούτρα στο δύκτιο να ψάχνω. Και αφού μου πήραν τα μυαλά οι διαφημίσεις τα σπεκς και οι φωτό με λασπες κλπ βρήκα το ιερο δισκοπότηρο. Αυτο θέλω, βρήκα νούμερο και χρώμα! Και πόσα θέλεις μάστρο Κζιαο Μιν?? ΠΟΣΑ???? Μετά την απάντηση του μάστορα αποφάσισα να ράψω με την singer ένα μεσοφόρι από δολλαρια χονκ κονγκ που είναι και πλαστικά και παίζει να μου βγει και ποιο φτηνά μιας και έχει 1/8 σχέση με το ευρω...
Θα μου πείς αν στα ζήταγε ο Χανς ή ο Βαν Άλλεν τόσα, θα τα δινες? Τι?! Επειδή μένει δίπλα σου, σου πιάνει το πορτοφόλι ποιο γλυκά απο ότι κινέζος? Η επειδή γράφει μεηντ ιν Τζερμανυ σου δίνει και σφραγίδα ότι θα μπαίνεις στον δόυναβη για δεκα χρόνια και θα βγαίνεις σένιος? Ασε την έπαθα με την VW μία φόρα...



Για να δώσω όμως λίγο συνέχεια στην κουβέντα, με αφoρμή την ποιότητα που ανέφερε ο Πασχάλης, με ένα παράδειγμα, καθώς νομίζω πως η ποιότητα, ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης, δεν σχετίζεται πάντα με την τιμή όσο σχετίζεται με το λογότυπο και την επιλογή που κάνει ο κατασκευαστής στο κέρδος που θα έχει στο προιόν. Επιπλέον αναφορικά με τον ποιοτικό έλεγχο, μπορεί η προτυποποιηση των ελέγχων με συγκεκριμένα πρωτόκολλα (iso κλπ) να εγγυάται ώς ένα βαθμό την ποιότητα, το σίγουρο όμως είναι ότι το outsourcing (συγνωμη αλλα δεν ξέρω την ελληνική ορολογία) απομακρύνει πάντα την εταιρία από τον έλεγχο της παραγωγής.

Στο παρελθόν είχα αγοράσει ορειβατικά άρβυλα απο διαφορετικές εταιρίες (Salomon και Aku) με σχετικά ίδια υλικά κατασκευής (Δέρμα 1.5mm/cordura/nylon , μεμβράνες gore-tex, σόλα vibram, PU βάσεις, μεταλικά θυλάκια, βάρος γύρω στο κιλο) Τιμή ίδια πάνω κάτω γύρω στα 250ε. Κρατήσαν περίπου 2μιση χρόνια το καθένα με καθημερινή χρήση (δουλεια, περπάτημα, βουνό, μηχανάκι, χειμώνα/καλοκάιρι).Μέτα οι σόλες έιχαν διαλυθεί και η μεμβράνες είχαν σκιστεί σε σημεία. Οπότε θεωρώ την ποιότητά τους πάνω κάτω ίδια αν και υπήρχαν αποκλείσεις. Παρόλα αυτα το Salomon ήταν made in China ενώ το AKU made in Italy. Για την ίδια ποιότητα Addidas group έβγαλε μεγαλύτερο κέρδος για το ίδιο προιόν. Η βασική για μένα διαφορά όμως είναι στην προσέγγιση και οτι η Aku προσφέρει επιδιορθώσεις για τα άρβυλα οπότε άλλαξα τις σόλες και βγάλαν μια 2ετία ακόμη.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Στέργιο επειδή συμφωνώ δεν έγραψα πολιτικό μανιφέστο περί καταναλωτικής ηθικής και να το ποστάρω εδώ. Στα πλαίσια της χαλάρωσης έγραψα ένα χιουμοριστικό, θέλω να πιστεύω, κείμενο για το πως βίωσα εγώ την ανακάλυψη της πληροφορίας που αναφέρει ο Κωστας. Και νομίζω λίγο η πολύ η πληροφορία για την ποιότητα και την κατασκευή αυτών που αγοράζουμε, ανεξάρτητα φιλοσοφίας και στάσης ζωής, ενδιαφέρει όλους, καθώς το κόστος κτήσης δεν είναι αμελητέο.

Και για να γυρίσω και λίγο στο ανάλαφρο και στα δικά μας.

Ξεφτίζει το REV'IT μετά από 4 χρόνια και μου μπήκαν ιδέες να πάρω κάτι άλλο. Και άντε τις ραφές θα τις ράψω σιγά σιγά με την singer μεηδ ιν κίνα ραπτομηχανή μου (τι ειρωνια...) Το μεγάλο πρόβλημα είναι οτι η μεμβράνη με το ξεθωριασμένο λογότυπο hyδ..tx..κατι έχει αρχίσει και συμπεριφέρεται με την υγρασια σαν rizla μπλε. Πήγα και γω λοιπόν σε ένα τοπικό έμπορα να δω μήπως βρω μια λύση. Μετα την απάντηση του πολιτή "Ασστε αν νουβο βεστ" (θα μου τα σκάσεις δεν την γλιτώνεις στα γαλλικά) στην ερώτηση θα ήθελα ένα καινούργιο βετεμαντ δε δεσους σιλβουπλε (ενα μεσοφόρι θέλω να αγοράσω κύριος), μου πέρασε από το μυαλό να βουτήξω την cordura στο ρετσίνι να βάλω φωτία και να μπουκάρω μέσα σαν τον Cage στο Ghost Rider. Η αλήθεια είναι ότι το ρετσίνι σαν αδιαβροχοποίηση δεν είναι τόσο χάλια ιδέα... Μετά την απογοήτευση είπα να κάνω λίγο αγοραστική - ψυχοθεραπεία να συνέλθω και έπεσα με τα μούτρα στο δύκτιο να ψάχνω. Και αφού μου πήραν τα μυαλά οι διαφημίσεις τα σπεκς και οι φωτό με λασπες κλπ βρήκα το ιερο δισκοπότηρο. Αυτο θέλω, βρήκα νούμερο και χρώμα! Και πόσα θέλεις μάστρο Κζιαο Μιν?? ΠΟΣΑ???? Μετά την απάντηση του μάστορα αποφάσισα να ράψω με την singer ένα μεσοφόρι από δολλαρια χονκ κονγκ που είναι και πλαστικά και παίζει να μου βγει και ποιο φτηνά μιας και έχει 1/8 σχέση με το ευρω...
Θα μου πείς αν στα ζήταγε ο Χανς ή ο Βαν Άλλεν τόσα, θα τα δινες? Τι?! Επειδή μένει δίπλα σου, σου πιάνει το πορτοφόλι ποιο γλυκά απο ότι κινέζος? Η επειδή γράφει μεηντ ιν Τζερμανυ σου δίνει και σφραγίδα ότι θα μπαίνεις στον δόυναβη για δεκα χρόνια και θα βγαίνεις σένιος? Ασε την έπαθα με την VW μία φόρα...



Για να δώσω όμως λίγο συνέχεια στην κουβέντα, με αφoρμή την ποιότητα που ανέφερε ο Πασχάλης, με ένα παράδειγμα, καθώς νομίζω πως η ποιότητα, ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης, δεν σχετίζεται πάντα με την τιμή όσο σχετίζεται με το λογότυπο και την επιλογή που κάνει ο κατασκευαστής στο κέρδος που θα έχει στο προιόν. Επιπλέον αναφορικά με τον ποιοτικό έλεγχο, μπορεί η προτυποποιηση των ελέγχων με συγκεκριμένα πρωτόκολλα (iso κλπ) να εγγυάται ώς ένα βαθμό την ποιότητα, το σίγουρο όμως είναι ότι το outsourcing (συγνωμη αλλα δεν ξέρω την ελληνική ορολογία) απομακρύνει πάντα την εταιρία από τον έλεγχο της παραγωγής.

Στο παρελθόν είχα αγοράσει ορειβατικά άρβυλα απο διαφορετικές εταιρίες (Salomon και Aku) με σχετικά ίδια υλικά κατασκευής (Δέρμα 1.5mm/cordura/nylon , μεμβράνες gore-tex, σόλα vibram, PU βάσεις, μεταλικά θυλάκια, βάρος γύρω στο κιλο) Τιμή ίδια πάνω κάτω γύρω στα 250ε. Κρατήσαν περίπου 2μιση χρόνια το καθένα με καθημερινή χρήση (δουλεια, περπάτημα, βουνό, μηχανάκι, χειμώνα/καλοκάιρι).Μέτα οι σόλες έιχαν διαλυθεί και η μεμβράνες είχαν σκιστεί σε σημεία. Οπότε θεωρώ την ποιότητά τους πάνω κάτω ίδια αν και υπήρχαν αποκλείσεις. Παρόλα αυτα το Salomon ήταν made in China ενώ το AKU made in Italy. Για την ίδια ποιότητα Addidas group έβγαλε μεγαλύτερο κέρδος για το ίδιο προιόν. Η βασική για μένα διαφορά όμως είναι στην προσέγγιση και οτι η Aku προσφέρει επιδιορθώσεις για τα άρβυλα οπότε άλλαξα τις σόλες και βγάλαν μια 2ετία ακόμη.
ισως....και η δικη μου λεκτικη αντιδραση να ειναι λιγο αποτομη και οπως καποιος μου ειπε αυστηρη!!αλλα αν εχεις καει στο χυλο φυσας και το γιαουρτι!!
επειτα οπως ολοι ξερουμε μονο ο θεος!!! δεν κανει λαθη!!!
keep walking!!!!!!!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
το πρωην μπουφαν μου -held 4 touring- ηταν Made in pakistan.
το νυν μπουφαν μου-revit safari- made in vietnam.
τα περισσοτερα πλεον προς τα εκει φτιαχνονται.
εντυπωση μου εκανε που τα dunlop ελαστικα που φορεσα ηταν φτιαγμενα στην γαλλια ενα τα μισελεν στην ταιβαν αν θυμαμαι καλα.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
τα παντα ραβονται σε φαμπρικες της Ασιας αλλα και σε πλοια εξω απο χωρικα υδατα για την αποφυγη φορολογησης η οσο το δυνατον ελαχιστης αναλογα ποτε και ποσες φορες θα μπουν και θα βγουν τα προιοντα σε καποιες χωρες.Η ποιοτητα πια ειναι θεμα τυχης,προιντα απο το Πακισταν Ταιβαν ,Μαλαισια κτλ ειναι αξιοπιστα αν κατασκευαζονται συμφωνα με στανταρ και προδιαγραφες που ορισμενες εταιρειες επιδιωκουν να υπαρχουν αυστηρα κριτηρια αλλες στο περιπου.Θα συμφωνησω με το after market sale το οποιο πολλοι υποσχονται στον βωμο της πωλησης αλλα οταν χρειαστει σφυριζουν αδιαφορα.
 
Top Bottom