Metzeler Karoo 3

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Πασκουάλ καλησπέρα,

εκτός από τα αυτονόητα που θεωρώ έχεις τσεκάρει (ζάντα, ζυγοσταθμιση κτλ) ξαναδες λίγο την πίεση.
Εγώ παρόλο που τα χρησιμοποιούσα καιρό, πριν λίγους μήνες έμαθα, ότι στην άσφαλτο θέλουν πίεση σαν ασφάλτινα !!
Ετσι εδώ και λίγο καιρό, το ζευγάρι που χρησιμοποιώ τώρα, το δουλεύω 30-34 και το λαστιχάκι δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ !
Τέτοιες πιέσεις συνιστά και η Metzeler, απ' ότι μου είπε ο φίλος - λαστιχάς.
Στη χρήση δρόμου..κατα την εκκίνηση δεν υπάρχουν οι έντονοι κραδασμοί των άλλων ελαστικών (karoo T, tkc80)..βασικά έχει ασφάλτινη αίσθηση..μετά τα 80 χλμ/ώρα (περίπου) εμφανίζονται κραδασμοί σε τιμόνι και μαρσπιέ..σαν γαργαλητό θα μπορούσα να το περιγράψω..σε αντίθεση με τα άλλα..που ηρεμούν.
Οι πιέσεις που χρησιμοποιώ στο δρόμο είναι 2,8/2,5bar (πίσω/εμπρός).
Σήμερα η τιμή ζευγαριού είναι 220€ για το bmw adv '08 (εκμεταλλευόμενος προσφορά καταστήματος σε γειτονικό forum).
Παιδες ευχαριστω για τις απαντησεις.
Αναφερομουν -αλλα δεν το διευκρινησα επαρκως- στην κινηση στο δρομο με πιεσεις για χωμα.
Ειναι αυτα τα λιγα χλμ απο το πρατηριο οπου ξεφουσκωνουμε σε πιεσεις γυρω στα 22 psi μεχρι να μπουμε στην χωματινη
κι οπου το εμπρος ελαστικο σχεδον εβαζε σε κινδυνο την ισσοροπια μου με το εντονοτατο κοσκινισμα στο τιμονι.
Σημερα το ελαστικο ελεγχθηκε απο το καταστημα που τα προμηθευτηκα διαπιστωθηκε πως ειναι στραβο
κι αφου εγιναν σε χρονο αστραπη οι συννενοησεις με τον κεντρικο αντιπροσωπο στην Αθηνα δρομολογηθηκε για αυριο!! η αντικατασταση του.
Για μενα -και για οποιον το βλεπει και ετσι- κρατω την καλυψη after sales απο καταστημα και κεντρικη αντιπροσωπεια
που δικαιωνουν την επιλογη μου σε μαρκα που υποστηριζεται στην Ελλαδα απο τετοιου επιπεδου επαγγελματιες.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Check in στο τοπικ...πως μου ειχε ξεφυγει αυτο;...Και διαβαζω με ενδιαφερον,θα αναφερω οτι εχω κ προσωπικα, εν καιρω για τα 3αρια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Check in στο τοπικ...πως μου ειχε ξεφυγει αυτο;...Και διαβαζω με ενδιαφερον,θα αναφερω οτι εχω κ προσωπικα, εν καιρω για τα 3αρια.
Πολλά σου ξεφεύγουν καρντια μου......:p
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Check in στο τοπικ...πως μου ειχε ξεφυγει αυτο;...Και διαβαζω με ενδιαφερον,θα αναφερω οτι εχω κ προσωπικα, εν καιρω για τα 3αρια.
Τα ειπαμε κι απο κοντα,εδω μεσα ειναι γραμμενα οσα με κατευθυναν στην αγορα τους κ ταιριαζαν κ στις δικες σου εξειδικευμενες αναγκες προτεραιοτητες.
Μια παλιογρια δε, εχει φωτο απο τη 17 Ν 2013 στα Αγραφα οπου ολος κυριολεκτικα ο ανταγωνισμος εχει στουμπωσει απο την παγωμενη λασπη της Νιαλας
ενω το νεο τοτε 3αρι ποζαρει πεντακαθαρο.Για ψαχτε...:cool:

adv phone
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Τα ειπαμε κι απο κοντα,εδω μεσα ειναι γραμμενα οσα με κατευθυναν στην αγορα τους κ ταιριαζαν κ στις δικες σου εξειδικευμενες αναγκες προτεραιοτητες.
Μια παλιογρια δε, εχει φωτο απο τη 17 Ν 2013 στα Αγραφα οπου ολος κυριολεκτικα ο ανταγωνισμος εχει στουμπωσει απο την παγωμενη λασπη της Νιαλας
ενω το νεο τοτε 3αρι ποζαρει πεντακαθαρο.Για ψαχτε...:cool:

adv phone
δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο Πασχάλη, επειδή έχω δοκιμάσει αρκετά λάστιχα του είδους, και τα έχω χρησιμοποιήσει σε "διάφορες" λάσπες,
πιστεύω ότι η συγκεκριμένη χάραξη, που ξεφεύγει από τη συνήθη (Karoo T, Continental, Anlas) δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ τυχαία ...

Κωλογερμαναράδες, πάλι βρήκαν τρόπο, να μας παίρνουν τα λεφτά ... :D εδώ και 5 χρόνια λέω, δεν θα τους ξαναδώσω φράγκο, και δεν τα καταφέρνω ...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο Πασχάλη, επειδή έχω δοκιμάσει αρκετά λάστιχα του είδους, και τα έχω χρησιμοποιήσει σε "διάφορες" λάσπες,
πιστεύω ότι η συγκεκριμένη χάραξη, που ξεφεύγει από τη συνήθη (Karoo T, Continental, Anlas) δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ τυχαία ...

Κωλογερμαναράδες, πάλι βρήκαν τρόπο, να μας παίρνουν τα λεφτά ... :D εδώ και 5 χρόνια λέω, δεν θα τους ξαναδώσω φράγκο, και δεν τα καταφέρνω ...
Τα anlas...έχουν παρόμοια χάραξη με τα 3.
Το πρόβλημα βρίσκεται στο εμπρός ελαστικό, που αν το πιέσεις λίγο, έχουμε τα αποτελέσματα του βροντακα:p
Και ο τρομερός θόρυβος, σε σχέση με το anlas...
Τεσπα...Όλα καλά είναι και να είμαστε καλά να τα δοκιμαζουμε

advφον!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγω συνεχίζω και επιμένω στην εμπειρία του οδηγού στην οδήγηση διαφόρων χωμάτινων τερέν, σωστών πιέσεων στα Λαστιχα !!καθως και στην ψυχική του διάθεση
Και βασική αρχη !!!!!!!
ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΠΟΥ !!!
ΠΑΤΑ !!!!!ΓΚΑΖΙ !!!!!!!!ΝΑ ΕΛΑΦΡΗΝΕΙ Ο ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΕΣ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγω συνεχίζω και επιμένω στην εμπειρία του οδηγού στην οδήγηση διαφόρων χωμάτινων τερέν, σωστών πιέσεων στα Λαστιχα !!καθως και στην ψυχική του διάθεση
Και βασική αρχη !!!!!!!
ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΠΟΥ !!!
ΠΑΤΑ !!!!!ΓΚΑΖΙ !!!!!!!!ΝΑ ΕΛΑΦΡΗΝΕΙ Ο ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΕΣ
Είσαι εκτός θέματος! !!:p

advφον!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Είσαι εκτός θέματος! !!:p

advφον!!
το αποκλειω !!!!!!!
ο βροντακας ειναι παντα μεσα !!!!!στο θεμα
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Τα anlas...έχουν παρόμοια χάραξη με τα 3.
Το πρόβλημα βρίσκεται στο εμπρός ελαστικό, που αν το πιέσεις λίγο, έχουμε τα αποτελέσματα του βροντακα:p
Και ο τρομερός θόρυβος, σε σχέση με το anlas...
Τεσπα...Όλα καλά είναι και να είμαστε καλά να τα δοκιμαζουμε

advφον!!
Κύριε Κώστα μας, οι Anla-δες, ως γνήσιοι "μεμέτηδες" κλέψανε λίγο απ' όλους ...
Τα τοξοειδή εγκάρσια αυλάκια, όμως που χωρίζουν τα τακούνια στο Karoo 3, είναι πολύ φαρδύτερα από τα Anlas,
γι΄αυτό και τα Karoo έχω την εντύπωση ότι ναι μεν κάνουν περισσότερο θόρυβο ατην άσφαλτο, ο αυτοκαθαρισμός τους όμως στη λάσπη, είναι top (για τέτοια λάστιχο πάντα)

Όσο για τα σχόλια του "τριπλοφτέρουγου αιτού" από πάνω, είναι φαιδρά ...
Άμα ακούς άνθρωπο την ώρα που μιλάμε για ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ, να λέει " ΠΑΤΑ γκάζι" ... τι να πω ... δεν περιγράφω άλλο ... :mooning:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Κύριε Κώστα μας, οι Anla-δες, ως γνήσιοι "μεμέτηδες" κλέψανε λίγο απ' όλους ...
Τα τοξοειδή εγκάρσια αυλάκια, όμως που χωρίζουν τα τακούνια στο Karoo 3, είναι πολύ φαρδύτερα από τα Anlas,
γι΄αυτό και τα Karoo έχω την εντύπωση ότι ναι μεν κάνουν περισσότερο θόρυβο ατην άσφαλτο, ο αυτοκαθαρισμός τους όμως στη λάσπη, είναι top (για τέτοια λάστιχο πάντα)

Όσο για τα σχόλια του "τριπλοφτέρουγου αιτού" από πάνω, είναι φαιδρά ...
Άμα ακούς άνθρωπο την ώρα που μιλάμε για ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ, να λέει " ΠΑΤΑ γκάζι" ... τι να πω ... δεν περιγράφω άλλο ... :mooning:
μου αρεσει που εμπλουτιζεις τον χωρο με καινουργιες λεξεις (ψαχνω τωρα για το φαιδρος!!!)
  1. ο αστείος, ο εύθυμος, αυτός που ακτινοβολεί από χαρά (δεν είχε την έννοια του γελοίου
  2. μμμμμμμμμμμμμμμμμ μαρεσει αυτη η εκδοχη
  3. sagapo!!!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα anlas...έχουν παρόμοια χάραξη με τα 3.
Το πρόβλημα βρίσκεται στο εμπρός ελαστικό, που αν το πιέσεις λίγο, έχουμε τα αποτελέσματα του βροντακα:p
Και ο τρομερός θόρυβος, σε σχέση με το anlas...
Αυτη ακριβως ειναι και η δικη μου εμπειρια με το μπροστινο Karoo 3 (δηλ. του βροντακα :eek: :D), που επαναλαμβανω το εβαλα σαν μεσοβεζικη λυση για να μη βγαζω-βαζω λαστιχο (για πισω εχω δευτερο τροχο με TKC80).

Με εχει πουλησει δυο φορες ως εξης. Την πρωτη φορα (Ιουνης 2014), οδηγω την ομηγυρη σε ενα πολυ στενο και δυσκολο δρομο-μονοπατι κοντα στο Περτουλι και, εχοντας φτιαχτει απο μια συναντηση με KTM EXC τα οποια πηγαινανε αερα, το παιζω κι'εγω Meoni και παω υπερ του δεοντος γρηγορα. Βλεπω ξαφνικα μια λασπουρια μπροστα μου την τελευταια στιγμη και προσπαθω ενστικτωδως να την αποφυγω. Με το που κανω την κινηση, το μπροστινο μου λεει "αντε γεια" και σαβουρδιαζομαι, ευτυχως στα μαλακα σε κατι θαμνους. Τετοια κινηση αποτομης αλλαγης πορειας εχω κανει πολλες φορες με μπροστινο TKC80 σε διαφορα εδαφη χωρις προβλημα.

Την δευτερη φορα, ενα χρονο αργοτερα (αρχες Ιουνη 2015), πηγαινουμε αρκετα γρηγορα στα υψιπεδα του Δοκιμιου αναμεσα σε Μετσοβο και Χαλικι Ασπροποταμου. Κυνηγαω τον Βαγγελη-tcdrift με το XR250 και λιγο πιο πισω ακολουθει ο Κονκωστης. Εχει κατι δεντρα και σκια και απο κατω εχει πολυ μεγαλη λασπουρια την οποια παιρνουμε χαμπαρι την τελευταια στιγμη, ακριβως λογω της σκιας που την "εκρυβε". Ο Βαγγελης περναει με το XRακι, το δικο μου μπροστινο διωχνει με το που μπαινει στη λασπη και τρωω σαβουρδα με χιλιομετρα ενω ο Κονκωστης (που βλεπει απο πισω κινηματογραφικα την πτωση μου) περναει μια χαρα με το ιδιο μηχανακι (XLV650) αλλά με ΜΤ21 λαστιχα.

Καθως το εχω ακομη πανω (εχει κανει 6000χμ), την Κυριακη θελει προσοχη και οχι κολπα και ταρζανιες.. :rolleyes: Μετα τα Χριστουγεννα, στα οποια εχω σκοπο να κανω 1000+ ασφαλτινα χιλιομετρα, θα αλλαχτει με TKC80 να ειναι ασορτι και με το πισω στις χωματινες και οταν ειναι να παω κανενα μεγαλο ταξιδι θα βαζω πανω ενα δευτερο Σαχαρα που εχω με το οποιο πηγα Τουρκια το περασμενο καλοκαιρι.


ΥΓ Παντως σε αλλο μηχανακι με αλλο μπροστινο και κατανομη βαρους μπορει να συμπεριφερεται διαφορετικα. Ξερω δυο αναβατες με ΚΤΜ950 και 800GS που ειχανε πριν KarooT 2 και δεν εχουνε κανενα θεμα / λενε μαλιστα οτι ειναι πολυ καλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: yns

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και για να ειμαστε πληρεις, να πω και κατι αλλο για το μπροστινο Karoo 3 το οποιο εγραφα προσφατα στο transalpforum.gr καθως το εχουν φορεσει και κει καποιοι - πρωην τρανσαλπαδες - σε ΚΤΜ950 και 800GS, εγω νομιζω ειμαι ο πρωτος που το δοκιμασα σε τρανσαλπ.

Επανερχομαι σ'αυτο το θεμα για να αναφερω το εξης. Οπως ειχα γραψει πιο πανω και αλλου, δεν ειμαι ευχαριστημενος με το μπροστινο Karoo 3 το οποιο φορεσα σαν ενδιαμεσο λαστιχο για να μη βγαζω-βαζω. Στην στεγνη ασφαλτο ειναι μια χαρα και στο χωμα αποδεκτο αλλα δεν κανει για λασπες και κοματια με μαλακο/βρεγμενο χωμα ή σαθρα οταν το κυνηγαει κανεις το μηχανακι - για απλο περασμα μεχρι απλα λιγο πιο γρηγορο ρυθμο ειναι μια χαρα.

Στην τελευταια εντουραδα πηγαινοντας προς Ευβοια, ειπα να (ξανα)δω τι τελικη εχει το Τρανσαλπ με χωματινα λαστιχα και το πηγα δυο φορες μεχρι τα 175χμω οπου το κρατησα για κανενα λεπτο καθε φορα. Οταν αργοτερα πηγαμε να βγαλουμε πιεσεις στην αρχη του χωματος, διαπιστωσα οτι ελειπε ενα πλαϊνο τακουνι απο το Karoo 3
ενω το πισω, σχετικα καινουργιο δηλ. με ψηλο τακουνι, Conti TKC80 δεν ειχε κανει ουτε καν ραγαδες. Οι πιεσεις που ειχα στην ασφαλτο ητανε 28-30 μπρος-πισω.

Μετα απο αυτο κοιταξα απο περιεργεια τι δεικτη ταχυτητας εχει, νομιζοντας οτι εχει S/180χμω, και ειδα οτι εχει R/170χμω. Nα το εχετε αυτο υπ'οψη, ιδιως εσεις που το εχετε σε δυνατα μηχανακια σαν το F800GS και τα 950/990 Adv τα οποια ανεβαζουν ευκολα τετοιες ταχυτητες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτη ακριβως ειναι και η δικη μου εμπειρια με το μπροστινο Karoo 3 (δηλ. του βροντακα :eek: :D), που επαναλαμβανω το εβαλα σαν μεσοβεζικη λυση για να μη βγαζω-βαζω λαστιχο (για πισω εχω δευτερο τροχο με TKC80).

Με εχει πουλησει δυο φορες ως εξης. Την πρωτη φορα (Ιουνης 2014), οδηγω την ομηγυρη σε ενα πολυ στενο και δυσκολο δρομο-μονοπατι κοντα στο Περτουλι και, εχοντας φτιαχτει απο μια συναντηση με KTM EXC τα οποια πηγαινανε αερα, το παιζω κι'εγω Meoni και παω υπερ του δεοντος γρηγορα. Βλεπω ξαφνικα μια λασπουρια μπροστα μου την τελευταια στιγμη και προσπαθω ενστικτωδως να την αποφυγω. Με το που κανω την κινηση, το μπροστινο μου λεει "αντε γεια" και σαβουρδιαζομαι, ευτυχως στα μαλακα σε κατι θαμνους. Τετοια κινηση αποτομης αλλαγης πορειας εχω κανει πολλες φορες με μπροστινο TKC80 σε διαφορα εδαφη χωρις προβλημα.

Την δευτερη φορα, ενα χρονο αργοτερα (αρχες Ιουνη 2015), πηγαινουμε αερα στα υψιπεδα του Δοκιμιου αναμεσα σε Μετσοβο και Χαλικι Ασπροποταμου. Κυνηγαω τον Βαγγελη-tcdrift με το XR200 και λιγο πιο πισω ακολουθει ο Κονκωστης. Εχει κατι δεντρα και σκια και απο κατω εχει πολυ μεγαλη λασπουρια την οποια παιρνουμε χαμπαρι την τελευταια στιγμη, ακριβως λογω της σκιας που την "εκρυβε". Ο Βαγγελης περναει με το XRακι, το δικο μου μπροστινο διωχνει με το που μπαινει στη λασπη και τρωω σαβουρδα με χιλιομετρα ενω ο Κονκωστης (που βλεπει απο πισω κινηματογραφικα την πτωση μου) περναει μια χαρα με το ιδιο μηχανακι (XLV650) αλλά με ΜΤ21 λαστιχα.

Καθως το εχω ακομη πανω (εχει κανει 6000χμ), την Κυριακη θελει προσοχη και οχι κολπα και ταρζανιες.. :rolleyes: Μετα τα Χριστουγεννα, στα οποια εχω σκοπο να κανω 1000+ ασφαλτινα χιλιομετρα, θα αλλαχτει με TKC80 να ειναι ασορτι και με το πισω στις χωματινες και οταν ειναι να παω κανενα μεγαλο ταξιδι θα βαζω πανω ενα δευτερο Σαχαρα που εχω με το οποιο πηγα Τουρκια το περασμενο καλοκαιρι.


ΥΓ Παντως σε αλλο μηχανακι με αλλο μπροστινο και κατανομη βαρους μπορει να συμπεριφερεται διαφορετικα. Ξερω δυο αναβατες με ΚΤΜ950 και 800GS που ειχανε πριν KarooT 2 και δεν εχουνε κανενα θεμα / λενε μαλιστα οτι ειναι πολυ καλο.
Εγώ θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και το anlas........
Πως είναι το Karoo3 ?????????.......ακριβώς το αντιθετο:D
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αυτη ακριβως ειναι και η δικη μου εμπειρια με το μπροστινο Karoo 3 (δηλ. του βροντακα :eek: :D), που επαναλαμβανω το εβαλα σαν μεσοβεζικη λυση για να μη βγαζω-βαζω λαστιχο (για πισω εχω δευτερο τροχο με TKC80).

Με εχει πουλησει δυο φορες ως εξης. Την πρωτη φορα (Ιουνης 2014), οδηγω την ομηγυρη σε ενα πολυ στενο και δυσκολο δρομο-μονοπατι κοντα στο Περτουλι και, εχοντας φτιαχτει απο μια συναντηση με KTM EXC τα οποια πηγαινανε αερα, το παιζω κι'εγω Meoni και παω υπερ του δεοντος γρηγορα. Βλεπω ξαφνικα μια λασπουρια μπροστα μου την τελευταια στιγμη και προσπαθω ενστικτωδως να την αποφυγω. Με το που κανω την κινηση, το μπροστινο μου λεει "αντε γεια" και σαβουρδιαζομαι, ευτυχως στα μαλακα σε κατι θαμνους. Τετοια κινηση αποτομης αλλαγης πορειας εχω κανει πολλες φορες με μπροστινο TKC80 σε διαφορα εδαφη χωρις προβλημα.

Την δευτερη φορα, ενα χρονο αργοτερα (αρχες Ιουνη 2015), πηγαινουμε αρκετα γρηγορα στα υψιπεδα του Δοκιμιου αναμεσα σε Μετσοβο και Χαλικι Ασπροποταμου. Κυνηγαω τον Βαγγελη-tcdrift με το XR250 και λιγο πιο πισω ακολουθει ο Κονκωστης. Εχει κατι δεντρα και σκια και απο κατω εχει πολυ μεγαλη λασπουρια την οποια παιρνουμε χαμπαρι την τελευταια στιγμη, ακριβως λογω της σκιας που την "εκρυβε". Ο Βαγγελης περναει με το XRακι, το δικο μου μπροστινο διωχνει με το που μπαινει στη λασπη και τρωω σαβουρδα με χιλιομετρα ενω ο Κονκωστης (που βλεπει απο πισω κινηματογραφικα την πτωση μου) περναει μια χαρα με το ιδιο μηχανακι (XLV650) αλλά με ΜΤ21 λαστιχα.

Καθως το εχω ακομη πανω (εχει κανει 6000χμ), την Κυριακη θελει προσοχη και οχι κολπα και ταρζανιες.. :rolleyes: Μετα τα Χριστουγεννα, στα οποια εχω σκοπο να κανω 1000+ ασφαλτινα χιλιομετρα, θα αλλαχτει με TKC80 να ειναι ασορτι και με το πισω στις χωματινες και οταν ειναι να παω κανενα μεγαλο ταξιδι θα βαζω πανω ενα δευτερο Σαχαρα που εχω με το οποιο πηγα Τουρκια το περασμενο καλοκαιρι.


ΥΓ Παντως σε αλλο μηχανακι με αλλο μπροστινο και κατανομη βαρους μπορει να συμπεριφερεται διαφορετικα. Ξερω δυο αναβατες με ΚΤΜ950 και 800GS που ειχανε πριν KarooT 2 και δεν εχουνε κανενα θεμα / λενε μαλιστα οτι ειναι πολυ καλο.
Εχω μια μικρη ενσταση Γιωργο.
To να κυνηγαμε στα βουνα φορωντας Karoo 3 ενα κατσικι κι ενα ομοιο με το δικο μας που φοραει MT21
ομοιαζει με το κυνηγι μιας Multistrada απο ενα GS που φοραει π.χ. ΤKC 70..
Καποιος πιθανοτατα θα πεσει:wacky: ..και δε θα φταιει το αμοιρο ελαστικο.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εχω μια μικρη ενσταση Γιωργο.
To να κυνηγαμε στα βουνα φορωντας Karoo 3 ενα κατσικι κι ενα ομοιο με το δικο μας που φοραει MT21
ομοιαζει με το κυνηγι μιας Multistrada απο ενα GS που φοραει π.χ. ΤKC 70..
Καποιος πιθανοτατα θα πεσει:wacky: ..και δε θα φταιει το αμοιρο ελαστικο.
Πασχαλη αφου ειναι γνωστό οτι αρεσκομαστε!!!να πηγαινουμε τα πράγματα στα άκρα και ας ξέρουμε οτι μπορει να την κάτσουμε την βάρκα !!!καποιες φορες !!!!!!
Αλλα αυτο δεν ειναι και το νόημα του παιχνιδιού !!!!!
Αλλιως κάθεσαι σπιτι πολυθρονατος!!και περιμένεις .............
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εχω μια μικρη ενσταση Γιωργο.
To να κυνηγαμε στα βουνα φορωντας Karoo 3 ενα κατσικι κι ενα ομοιο με το δικο μας που φοραει MT21
ομοιαζει με το κυνηγι μιας Multistrada απο ενα GS που φοραει π.χ. ΤKC 70..
Καποιος πιθανοτατα θα πεσει:wacky: ..και δε θα φταιει το αμοιρο ελαστικο.
Πασχαλη, αποδεκτη η ένστασή σου και οφειλω να ομολογησω οτι το παρακυνηγουσα το μηχανακι με τετοιο λαστιχο και τις δυο φορες που με "προδωσε" το μπροστινο. Τωρα πια ξερω μεχρι ποσο μπορει να το πιεσει κανεις στο χωμα, και εξαλου αυτο εγραψα και στο πρωτο μου ποστ για το λαστιχο στο νημα:

Στο χωμα οσο παει κανεις περιηγητικα εως σβελτα, ειναι μια χαρα και μαλιστα η χαραξη του ειναι τετοια που καθαριζει τις λασπες. Το προβλημα του ειναι οταν κυνηγιεται κανεις με αλλους σε πιο "εντουραδικο" ρυθμο, οπου μπορει να διωξει σχετικα ευκολα σε λασπες ή σαθρα λογω ελλειψης τακουνιου που να "δαγκωνει" κατω.

Το προβλημα ειναι οτι η Metzeler το λανσαρει σαν χωματινο και οχι απλα περιηγητικο-χωματινο λαστιχο, δηλ. το τριτης γενιας Karoo του οποιου η προηγουμενη γενια (και το Τ) ητανε μια χαρα στο χωμα. Οταν ειδα τη χαραξη του δεν σκεφτηκα οτι θα μπορουσε να αντικαταστησει το TKC80 που φοραγα στις χωματινες αλλα επειδη ηθελα ενα λιγο πιο ασφαλτινο λαστιχα για μονιμα πανω και με βαση καποιες γνωμες ειπα "μπας και?" και το εβαλα να το δοκιμασω. Τωρα ξερω.


Παντως ξερω αρκετους αναβατες που ο τροπος που οδηγουνε στο χωμα θα εξυπηρετηθει μια χαρα απο το Karoo 3 και τα λαστιχα θα βγαλουν και χιλιομετρα και ειναι και πολυ καλα/πολιτισμενα στη (στεγνη) ασφαλτο, με μονη ενσταση το θορυβο. Αλλα δυστυχως για μενα / τον τροπο που οδηγω στο χωμα και που ηθελα ενα μπροστινο μονιμα πανω για χωμα/ασφαλτο ..you cannot have your cake AND eat it, οπως λενε στο μεγαλο χωριο μου ;) :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Ρε παιδιά, είναι δυνατόν; Μα είναι δυνατόν; :eek:

(Προσέξτε την τελευταία λέξη στην φώτο του Πασχάλη, εκεί είναι η πεμπτουσία του ελαστικού: GRAVATAI) Απαιτούνται γραβάτες κύριοι για την οδήγηση του, πού πάτε 'σεις με τις λασπωμένες φόρμες. Μεταξωτό βρακί είναι το λάστιχο, θέλει γραβάτα και όχι τους δικούς σας κwlous........... :friend:
 
Top Bottom