Metzeler Karoo 3

Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
(To Gravatai είναι περιοχή έξω από το Πόρτο Αλέγκρε όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Πιρέλλι στην Βραζιλία)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
(To Gravatai είναι περιοχή έξω από το Πόρτο Αλέγκρε όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Πιρέλλι στην Βραζιλία)
Και το ...kwlous????:D

advφον!!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εδω η Ducati ανηκει στην Audi το εργοστασιο που παραγγελνει η Metzeler θα με πειραξει? Δε νομιζω,εχω φαει κ μερικα σετ υπεροχα TKC 80 made in Korea κ στα καλυτερα ταξιδια πηγα με Montesa Honda !

adv phone
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Για πειτε οσοι εχετε βαλει Karoo3...
το εμπρος θυμαστε μηπως να κανει ενα λαστιχαρισμα σαν "να πατας τσιχλα" οταν στριβεις τιμονι δεξια-αριστερα,οσο ηταν φρεσκα;...:alien:
Τα δικα μου που ειναι καινουρια σχεδον,απατητα,με 200+ κατι χλμ ακομα πανω εχω αυτη την αισθηση στο εμπρος,μόνο στις πολυ χαμηλες ταχυτητες και στα φρενα...σαν να κινουμαι πανω σε τσιχλα μια αισθηση...στο στριψιμο του τιμονιου και στο τσιμπημα φρενου εμπρος...:thumbsdown:
Οταν περασω τα 30 χαω δεν παιζει τετοιο θεμα...ουτε κουνηματα ουτε κραδασμοι στο τιμονι...τιποτα.Παιζει προφανως να ειναι το χαρακτηριστικο τού συγκεκριμενου πελματος ελαστικου ή οχι;...Σε άλλες χαραξεις τανουνιων που εχω βαλει ως τωρα πχMitas E09 ή TKC80 δεν θυμαμαι κατι αντιστοιχο...τοσο εντονα μαλιστα.:secret:
Λεω μηπως...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για πειτε οσοι εχετε βαλει Karoo3...
το εμπρος θυμαστε μηπως να κανει ενα λαστιχαρισμα σαν "να πατας τσιχλα" οταν στριβεις τιμονι δεξια-αριστερα,οσο ηταν φρεσκα;...:alien:
Τα δικα μου που ειναι καινουρια σχεδον,απατητα,με 200+ κατι χλμ ακομα πανω εχω αυτη την αισθηση στο εμπρος,μόνο στις πολυ χαμηλες ταχυτητες και στα φρενα...σαν να κινουμαι πανω σε τσιχλα μια αισθηση...στο στριψιμο του τιμονιου και στο τσιμπημα φρενου εμπρος...:thumbsdown:
Οταν περασω τα 30 χαω δεν παιζει τετοιο θεμα...ουτε κουνηματα ουτε κραδασμοι στο τιμονι...τιποτα.Παιζει προφανως να ειναι το χαρακτηριστικο τού συγκεκριμενου πελματος ελαστικου ή οχι;...Σε άλλες χαραξεις τανουνιων που εχω βαλει ως τωρα πχMitas E09 ή TKC80 δεν θυμαμαι κατι αντιστοιχο...τοσο εντονα μαλιστα.:secret:
Λεω μηπως...
Ναι.....Έτσι και χειροτερα

advφον!!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Για πειτε οσοι εχετε βαλει Karoo3...
το εμπρος θυμαστε μηπως να κανει ενα λαστιχαρισμα σαν "να πατας τσιχλα" οταν στριβεις τιμονι δεξια-αριστερα,οσο ηταν φρεσκα;...:alien:
Τα δικα μου που ειναι καινουρια σχεδον,απατητα,με 200+ κατι χλμ ακομα πανω εχω αυτη την αισθηση στο εμπρος,μόνο στις πολυ χαμηλες ταχυτητες και στα φρενα...σαν να κινουμαι πανω σε τσιχλα μια αισθηση...στο στριψιμο του τιμονιου και στο τσιμπημα φρενου εμπρος...:thumbsdown:
Οταν περασω τα 30 χαω δεν παιζει τετοιο θεμα...ουτε κουνηματα ουτε κραδασμοι στο τιμονι...τιποτα.Παιζει προφανως να ειναι το χαρακτηριστικο τού συγκεκριμενου πελματος ελαστικου ή οχι;...Σε άλλες χαραξεις τανουνιων που εχω βαλει ως τωρα πχMitas E09 ή TKC80 δεν θυμαμαι κατι αντιστοιχο...τοσο εντονα μαλιστα.:secret:
Λεω μηπως...
Τερραιν ασφαλτινο πιεσεις ασφαλτινες τιποτα διαφορετικο απο τα TKC Anlas Mitas E10 Karoo Karoo T Heidenau K60.
Tερραιν ασφαλτινο πιεσεις χωματινες πιο ενδοτικο απο ολα εκτος απο το Anlas που κανει τα ιδια.
Tερραιν χωματινο πιεσεις χωματινες το μηχανακι πεταει οπως και με ολα τα αλλα.
Τερραιν Ελληνικο ασφαλτινο βρεγμενο,κρεμας εναν Αγιο Νικολα στο τιμονι και συνεχιζεις οπως επιβαλλεται να κανεις και με ολα τα αλλα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατι αλλο που θαθελα να προσθεσω για το μπροστινο Karoo 3 ειναι το εξης. Αν και εχει αραια τακουνια και καθαριζει τη μαλακη λασπη σε προσεκτικα περασματα, σε λασπη πηλο οταν εχει κανεις χαμηλο φτερο δεν καθαριζει οπως τα τακουνατα και "χτιζει" τη λασπη, κανοντας αναγκαια την αφαιρεση του φτερου ακομη και αν αυτο ειναι σηκωμενο.

Για παραδειγμα, με Conti TKC80 δεν ειχα ποτε τετοιο προβλημα ενω με το Karoo 3 ...3 φορες (Karoo 3 γαρ :p), εδω η πιο προσφατη:




Και μια παλιοτερη οπου ειχα το ιδιο θεμα με μπρoστινο Σαχαρα που εχει την ιδια "αρχιτεκτονικη" τακουνιων με το Karoo 3 (βεβαια πιο πυκνα και χαμηλα "τακουνια"):




Ενω το Karoo 2 ητανε μια χαρα, το Karoo 3 εχει πιο ασφαλτινο προσανατολισμο και, οπως εχω ξαναγραψει, δεν ειναι γι'αυτους που κυνηγανε το μηχανακι στο χωμα.
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Mου επεσαν στα χερια ενα ζευγαρι μεταχειρο karoo3, με το πισω στο μισο της ζωης του και το μπροστα στην αρχη της ζωης του (περιπου:D).
Τοποθετηση σε μαμουθ 1000αρι, 17-19 ιντσες, caponord wannabe RR.
Επειδη βλεπω διαφορες αποψεις, να τα βαλω ή να μεινω με τα Mitas E10;
Χρηση χωματινη, μιας και υπαρχει σετ ασφαλτινων που μπαινοβγαζω. Βεβαια, το θεμα ειναι σε μια χωματινη βολτα παιζει να κανω 150χλμ ασφαλτο και αλλα 100 χωμα, οποτε δεν λογιζεται χωματινη, αλλα εμεις ας υποθεσουμε μονο χωμα.
Σε ποια τεραιν θα με δυσκολεψουν καθοτι ο συνδυασμος μοτο ανω των 200κιλων και χωμα, μονο πλακα δεν εχει :p:p
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Mου επεσαν στα χερια ενα ζευγαρι μεταχειρο karoo3, με το πισω στο μισο της ζωης του και το μπροστα στην αρχη της ζωης του (περιπου:D).
Τοποθετηση σε μαμουθ 1000αρι, 17-19 ιντσες, caponord wannabe RR.
Επειδη βλεπω διαφορες αποψεις, να τα βαλω ή να μεινω με τα Mitas E10;
Χρηση χωματινη, μιας και υπαρχει σετ ασφαλτινων που μπαινοβγαζω. Βεβαια, το θεμα ειναι σε μια χωματινη βολτα παιζει να κανω 150χλμ ασφαλτο και αλλα 100 χωμα, οποτε δεν λογιζεται χωματινη, αλλα εμεις ας υποθεσουμε μονο χωμα.
Σε ποια τεραιν θα με δυσκολεψουν καθοτι ο συνδυασμος μοτο ανω των 200κιλων και χωμα, μονο πλακα δεν εχει :p:p
Επειδη και εμενα επεσαν στα χερια μου ενα ζευγαρι μεταχειρο karoo3 (σχεδον καινουρια) βαλτα λοιπον πριν απο μενα να εχω και αλλη μια γνωμη
Στο χωμα παντως οπως τα βλεπω και οπως διαβασα παραπανω δεν περιμενω και πολλα απο αυτα (ειδικα απο το μπροστα) Ειδικα ομως για το μπροστα θα ηθελα μια ακομα αποψη για την συμπεριφορα του (και στην ασφαλτο)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στο χωμα παντως οπως τα βλεπω και οπως διαβασα παραπανω δεν περιμενω και πολλα απο αυτα (ειδικα απο το μπροστα) Ειδικα ομως για το μπροστα θα ηθελα μια ακομα αποψη για την συμπεριφορα του (και στην ασφαλτο)
Το μπροστινο κανει και αρκετο θορυβο παρα το οτι δεν ειναι ψηλοτακουνο. Αλλα το θεμα ειναι οτι δεν "δαγκωνει" στο χωμα οπως τα πιο ψηλοτακουνα (TKC, T63, MT21) και εχει ευαισθησια σε γλυστερες ασφαλτους πολης οπου μπορει να διωξει.

Κωστα, τα εχει βαλει σε Τρανσαλπ 650 και ο Kωστας-Gonzo και το μπροστινο τουδιωξε στην Αθηνα αρκετες φορες και κοντεψε να τον στειλει, πριν φοραγε ΜΤ21 οπως ξερεις. Μιλαγα προσφατα μαζι του και μου ελεγε οτι θ'αλλαξει το μπροστινο γιατι το φοβαται, το πισω ειναι ενταξει μου ειπε. Αυτα περι ασφαλτου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Mου επεσαν στα χερια ενα ζευγαρι μεταχειρο karoo3, με το πισω στο μισο της ζωης του και το μπροστα στην αρχη της ζωης του (περιπου:D).
Τοποθετηση σε μαμουθ 1000αρι, 17-19 ιντσες, caponord wannabe RR.
Επειδη βλεπω διαφορες αποψεις, να τα βαλω ή να μεινω με τα Mitas E10;
Χρηση χωματινη, μιας και υπαρχει σετ ασφαλτινων που μπαινοβγαζω. Βεβαια, το θεμα ειναι σε μια χωματινη βολτα παιζει να κανω 150χλμ ασφαλτο και αλλα 100 χωμα, οποτε δεν λογιζεται χωματινη, αλλα εμεις ας υποθεσουμε μονο χωμα.
Σε ποια τεραιν θα με δυσκολεψουν καθοτι ο συνδυασμος μοτο ανω των 200κιλων και χωμα, μονο πλακα δεν εχει :p:p
Ρε γα...ρε γα...(οχι δε θα πω στη συνεχεια ...ιδουρ...:p)εχεις Καρου κ δεν πηγαμε ακομα βουνο;...ΒΑΛΤΑ...Τα Ε10 θα εχουν καλυτερη συμπεριφορα σε λασπη αλλά σε ολα τα υπολοιπα...μια απο τα ιδια ειναι...αν θες ΚΑΛΟ ΚΑΛΟ για χωμα στο δικο σου...τσεκ και τα Mitas E09...θα τα φας γρηγορα αλλά οσο ζησουν θα τα φας με χαμογελο...(ηταν αυτα που ειχα στο στεκ στη βολτα Ζηρεια...;) )
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Ρε γα...ρε γα...(οχι δε θα πω στη συνεχεια ...ιδουρ...:p)εχεις Καρου κ δεν πηγαμε ακομα βουνο;...ΒΑΛΤΑ...Τα Ε10 θα εχουν καλυτερη συμπεριφορα σε λασπη αλλά σε ολα τα υπολοιπα...μια απο τα ιδια ειναι...αν θες ΚΑΛΟ ΚΑΛΟ για χωμα στο δικο σου...τσεκ και τα Mitas E09...θα τα φας γρηγορα αλλά οσο ζησουν θα τα φας με χαμογελο...(ηταν αυτα που ειχα στο στεκ στη βολτα Ζηρεια...;) )

Οταν λες μια απο τα ιδια θα ειναι τι εννοεις; Τα Ε10, οπως και τα karoo2 (του 2003, που ειχα στην βολτα που λες) εχουν εντελως αλλη χαραξη απο τα karoo3 και Ε9. Προσπαθω να καταλαβω σε τι τεραιν θα μου χρειαστουν τα τακουνατα Ε10 (τα οποια τα ειχα αγορασει περισυ), εκτος της λασπης, εν σχεση με τα karoo3. Μην παω και φαω τα μουτρα μου πουθενα, μεγαλοι ανθρωποι ειμαστε. :D
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Οταν λες μια απο τα ιδια θα ειναι τι εννοεις; Τα Ε10, οπως και τα karoo2 (του 2003, που ειχα στην βολτα που λες) εχουν εντελως αλλη χαραξη απο τα karoo3 και Ε9. Προσπαθω να καταλαβω σε τι τεραιν θα μου χρειαστουν τα τακουνατα Ε10 (τα οποια τα ειχα αγορασει περισυ), εκτος της λασπης, εν σχεση με τα karoo3. Μην παω και φαω τα μουτρα μου πουθενα, μεγαλοι ανθρωποι ειμαστε. :D
Κατα σειρα ασφαλτο/χωμα βαλε Karoo3,MitasE10,MitasE09...βαλε βαρος του δεινοσαυρου,βαλε φθορα,βαλε χαραξη και αποφασισε τι θες απο αυτα...για τη χρηση που λες οτι θες και τα Karoo3 μια χαρα θα σε βολεψουν...και θα διασκεδασεις στα χωματα.Δεν θα τα τρως κ για πλακα...
Οι λασπες θελουν τακουνι + λιγο βαρος...το πρωτο το βρισκεις...το δευτερο...το επιθυμεις.Οποτε...εκδρομικο εντουρο κ ειμαστε κομπλε
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Από περιέργεια, τα TKC80 πού τα βάζεις στη λίστα σου @mAthosalas; :)
Το ίδιο και τα Heidenau K60.

Αν αλλάξει και ο @konkost το μπροστινό TKC80, πάει για κλείσιμο η Continental! :D
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Από περιέργεια, τα TKC80 πού τα βάζεις στη λίστα σου @mAthosalas; :)
Το ίδιο και τα Heidenau K60.

Αν αλλάξει και ο @konkost το μπροστινό TKC80, πάει για κλείσιμο η Continental! :D
  • TKC80 αν δεν ακριβαιναν κατακορυφα(πηραν 60ευρω πανω εδω...)πιθανον να τα ειχα μονιμα πανω...
  • MitasE09 αν δεν ειχα οικονομικο θεμα,δεν θα σκεφτομουν τα TKC...αυτα θα ηταν πανω μονιμα και καθε 5-6 Μηνες θα τα άλλαζα με φρεσκα...
  • Για ολες τις δουλειες αλλά σε λασπη κ βαρυ τεραιν τσου...Karoo3 και ενα σκαλι κατω τα Heidi K60scout(το μπροστινο δεν το εμπιστευομαι σε βρεγμενο τεραιν)
  • Αναμενω με αγωνια τα Anakee wild.Ισως να εχουμε το καλυτερο ελαστικο αλλά δεν μας κανει τη χαρη για παραγωγη 21" μπροστα,ειδωμεν...
  • Michelin T63 δεν βγαινουν 140 διασταση για πισω και δυστυχως γιατι μου αρεσουν ΠΟΛΥ...
  • τα υπολοιπα...ολα καλα ειναι άλλα πανω άλλα κατω...ολα σε ενα κουβα...οσα εχω δοκιμασει
Για μενα αυτα...και οσα θελω απο το μηχανακι μου με τα λαστιχα του...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Είναι πάγιο δίλημμά μου η επιλογή ελαστικών... Από τότε που έδωσα το XR, έχει περιοριστεί το χώμα (λόγω αλλαγής ενδιαφερόντων στην παρέα). Βέβαια, όταν βόλταρα με τους Πουροντούρους, άνοιξε ένας νέος κόσμος καθώς τα παιδιά είναι όλα φοβερά! Και πολύ βοηθητικοί σε όλα αλλά και καλή παρέα (σπάνιο πράμα!).

Τώρα έχω στο 950 τα (μαμά) MT90 τα οποία είναι φοβερά ελαστικά διπλής χρήσης (κυρίως όμως για άσφαλτο). Έχω 10.000χλμ και έχουν σίγουρα άλλα 2-3.000. Βέβαια, ο καθένας οδηγάει διαφορετικά! :) Προσωπικά, δεν τα σκίζω πουθενά και μ' αρέσει να ταξιδεύω μόνος περίπου όπως ταξιδεύω δικάβαλλος και φορτωμένος από σκοπιάς ταχύτητας (κάτι του στυλ 130-150, όταν το επιτρέπει ο δρόμος).

Θα ήθελα να κάνω κίνηση για λίγο πιο χωμάτινα αλλά χωρίς να ρισκάρω πολύ στο βρεγμένο. Έχω δοκιμάσει ΜΤ21 και πιο χωμάτινα (στο XR) και Karoo3 στο ΚΤΜ οπότε έχω μια εικόνα. Δεν θα έβαζα κανένα απ' αυτά στο ΚΤΜ ξανά. Κοίταζα αρκετά τα E07 και τα K60 αλλά οι απόψεις στα αμερικάνικα διίστανται! Ειδικά για το μπροστινό Heidenau. Δεν πρόλαβα να ρωτήσω και τον Ομπάμα που είχε έρθει...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είναι πάγιο δίλημμά μου η επιλογή ελαστικών... Από τότε που έδωσα το XR, έχει περιοριστεί το χώμα (λόγω αλλαγής ενδιαφερόντων στην παρέα). Βέβαια, όταν βόλταρα με τους Πουροντούρους, άνοιξε ένας νέος κόσμος καθώς τα παιδιά είναι όλα φοβερά! Και πολύ βοηθητικοί σε όλα αλλά και καλή παρέα (σπάνιο πράμα!).

Τώρα έχω στο 950 τα (μαμά) MT90 τα οποία είναι φοβερά ελαστικά διπλής χρήσης (κυρίως όμως για άσφαλτο). Έχω 10.000χλμ και έχουν σίγουρα άλλα 2-3.000. Βέβαια, ο καθένας οδηγάει διαφορετικά! :) Προσωπικά, δεν τα σκίζω πουθενά και μ' αρέσει να ταξιδεύω μόνος περίπου όπως ταξιδεύω δικάβαλλος και φορτωμένος από σκοπιάς ταχύτητας (κάτι του στυλ 130-150, όταν το επιτρέπει ο δρόμος).

Θα ήθελα να κάνω κίνηση για λίγο πιο χωμάτινα αλλά χωρίς να ρισκάρω πολύ στο βρεγμένο. Έχω δοκιμάσει ΜΤ21 και πιο χωμάτινα (στο XR) και Karoo3 στο ΚΤΜ οπότε έχω μια εικόνα. Δεν θα έβαζα κανένα απ' αυτά στο ΚΤΜ ξανά. Κοίταζα αρκετά τα E07 και τα K60 αλλά οι απόψεις στα αμερικάνικα διίστανται! Ειδικά για το μπροστινό Heidenau. Δεν πρόλαβα να ρωτήσω και τον Ομπάμα που είχε έρθει...
Όλα τα λαστιχα που αναφέρεις, στο βρεγμένο είναι κίνδυνος. ....

Αν δεν σε ενδιαφέρει το χώμα, μην ρισκαρεις
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Φίλε Κώστα, είναι λίγο φαύλος κύκλος: "αν δεν σ' ενδιαφέρει το χώμα, μην ρισκάρεις" και χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό (τα λάστιχα είναι από τα ΠΟΛΥ βασικά) δεν μπορείς να "παίξεις". Έχω χωμάτινη εμπειρία από μικρότερα μηχανάκια (DRZ, XR400) αλλά δεν έχω καταφέρει να "χρησιμοποιήσω" το ΚΤΜ όπως θα θελα... :D
 

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Πάφος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007
Απαιτουνται ορισμενοι συμβιβασμοι με τα βαρια ον/οφ μηχανακια κατα την ταπεινη μου αποψη. Προσωπικα το εχω παρει αποφαση οτι χειμωνα χωματαδες δεν θα κανω γιατι το μηχανακι τις λασπες δεν τις συμπαθει και τα τακουνια τους γλιστερους δρομους της Αθηνας δεν τους καταφερνουν καθολου. Ετσι η χρυση τομη για μενα ειναι να εχω χωματινα Μαρτη-Οκτωβρη για να πηγαινω ασφαλως στη δουλεια μου με στεγνους δρομους και να μπορω να συμμετεχω και σε καμια εκδρομη στη Διρφυ ας πουμε :) Και Νοεμβρη-Μαρτη εχω ασφαλτινα και οι βολτες ειναι μονο ασφαλτινες.
Για τις μαρκες ελαστικων δεν εχω να πω πολλα, εχει για ολα τα γουστα κι ειναι ολα καλα (ποια μαρκα θελει να παραγει επικινδυνα προιοντα;). Η μονη μου ενσταση ειναι τα λαστιχα σαν τα καρου 3 η τα Κ60 σκουτ που τα διαφημιζουν οτι κανουν για ολα τα τερεν, ενω στην πραξη αντε να ειναι ενταξει μονο στην ασφαλτο η μονο στο χωμα. Το χωμα θελει τακουνι κι η ασφαλτος φαλακρα! Οταν ενα λαστιχο εχει κι απ τα δυο (!) δεν μπορει να σε ικανοποιησει πουθενα.
Αυτα απο την πενιχρη μου εμπειρια, ισως στο μελλον να εχουμε ελαστικα που μεταμορφωνονται κατα βουληση
 

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Πάφος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007
Μια συμπληρωση: ισως τα τακουνατα ελαστικα να ειναι και ελαφρως καλυτερα με σωστες πιεσεις σε δρομους με καλη ασφαλτο...
 
Top Bottom