Metzeler Karoo Street

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ρε Κώστα ο συνάδελφος, είναι συνάδελφος, κι εννοουμε εργασία. Αλλά ξέρω τι θέλεις εσυ........
Συναδελφο εδω μεσα ρε ταση εννοουμε τον συναδελφο μοτοσυκλετιστη...Τωρα τι θελει ο καθενας ειναι ενα ερωτημα :inlove:;)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
Συναδελφο εδω μεσα ρε ταση εννοουμε τον συναδελφο μοτοσυκλετιστη...Τωρα τι θελει ο καθενας ειναι ενα ερωτημα ;)
Εδώ μέσα λεγόμαστε σύντροχοι. Μην αλλάζεις τις έννοιες :inlove:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Αφριδια καταλαβες κι εσυ...αλλά ξερω τι θελεις :laugh::laugh::laugh::inlove:
δεν ξερεις... αλλα θα μαθεις...
κατι σε wild ...
κανα anakee για παραδειγμα...
σε μισελεν παντα ....ενταξει ???
καταλαβες ???
 

BillyGs

Μέλος
Περιοχή
Lagonisi
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200 GS
Τα έβαλα κι εγώ χθες τα εν λόγω λαστιχάκια.. Μου άρεσαν πολύ για τον χαρακτήρα του 1200(όχι Lc) και για τις υποσχέσεις που δίνει η εταιρεία στην άσφαλτο.. Από χθες μέχρι σήμερα 150 χλμ που έχω κάνει φαίνονται πολύ καλά στην άσφαλτο, σταθερά στις ευθείες και πολύ γρήγορη κορώνα στο στροφιλίκι με τάση να μην θέλει να σηκωθεί.. Το βουητό που αναφέρει φίλος πιο πάνω εμφανίζεται και σε εμένα στα 90 με 100 αλλά όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό με την πίεση στο 2.1 και 2.4 .. Μου αρέσει να δοκιμάζω ελαστικά πλέον για αυτό και το επέλεξα.. Εν καιρό βλέπουμε και τα υπόλοιπα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilias1972

Μέλος
Όνομα
ilias
Μοτό
bmw r1150 gs
καλησπέρα κ από εμενα!
νεότερες εντυπώσεις από τα εν λόγω ελαστικά?
ευχαριστώ!
 

BillyGs

Μέλος
Περιοχή
Lagonisi
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200 GS
καλησπέρα κ από εμενα!
νεότερες εντυπώσεις από τα εν λόγω ελαστικά?
ευχαριστώ!
Καλησπέρα φίλε μου.. Εγώ τα έβαλα τον Οκτώβριο και μέχρι σήμερα έχω κάνει 5.000 χλμ! Μου έχει αφήσει και μου αφήνει πάρα πολύ καλές εντυπώσεις αλλά.. Στις 4.000 χλμ είχε ήδη εξαφανιστεί η μεσαία αυλακιά από το πίσω ελαστικό ενώ στο μπροστινό (λογικό) ακόμα υπάρχει.. ΔΕΝ έχει επηρεαστεί η συμπεριφορά του παραδόξως ούτε και στις δυνατές βροχές. Όπως καταλαβαίνεις παίζω σε πάνω από 1000 χλμ τον μήνα και κινούμε αποκλειστικά με την μοτό! Καταλήγω στα εξής συμπεράσματα: + Για την απόδοση τους στους γυαλί δρόμους της Αττικής (υπόδειγμα γκριπαρίσματος). Λιγότερο + Στο φρενάρισμα (προφανώς λόγω χάραξης «τακουνιών»). + Στο πόσο γρήγορα ζεσταίνονται και αποδίδουν από τα πρώτα λίγα χλμ και μέσα στο καταχείμωνο. +1200 Στην τρομερά γρήγορη κορώνα τους και την ανεξάντλητη διαδρομή,μέχρι το τελείωμα τους εμπνέουν ασφάλεια ..
+ Στην σταθερότητα τους ακόμη και στα πολλά χλμ. + σε πατημένο χωμάτινο με ελάχιστα περάσματα από νεροφαγώματα(καλή πληροφόρηση μπροστινού και κράτημα από το πίσω εννοείτε με την απαραίτητη μείωση πίεσης 1.5-1.7 τα δούλεψα εγώ) για λάσπη δεν έχω ιδέα αλλά δεν θα τα εμπιστευόμουν για πολλά παρά μόνο για περάσματα που θα συναντούσα..-Στον θόρυβο ο οποίος δεν παραείναι και ναι οκ συνηθίζεται αλλά υπάρχει, είναι εκεί και πρέπει να αναφερθεί.-Στην υπερβολική πίεση από τον οδηγό, έχει τα όρια του και στα δείχνει (αναφέρομαι σε επαρχιακό στριφτερό για βίαιη παρατεταμένη χρήση κι όχι να πας Αθήνα-Λαύριο πχ)..
-Στο τετραγώνισμα που ήρθε γρήγορα παρόλο που τα 4.000χλμ είναι και μονοκάβαλος και δεν έχει φάει φορτώματα καθόλου..
Πιστεύω από 8-9.000 χλμ και μετά θα είναι για αλλαγή κυρίως το πίσω κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ σε onoffadika λάστιχα οπότε αλλαγή και θα δοκιμάσω άλλα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilias1972

Μέλος
Όνομα
ilias
Μοτό
bmw r1150 gs
ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική περιγραφή σου!
ειλικρινά βοηθάς πολύ! κ όλους τους υποψηφιους αγοραστές!
όντως έχουν κατεβει παρα πολύ για να χαθεί στο πίσω η μεσαία γραμμή. και σε μόλις 4000χλμ.
και είναι σημαντικό -(μείον) αυτό.
ευχαριστώ κ πάλι!
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μια παρέμβαση
Οι υψηλές ταχύτητες λόγο αυξησης θερμοκρασίας του ελαστικου επιταχύνουν το τετραγωνισμα
 

BillyGs

Μέλος
Περιοχή
Lagonisi
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200 GS
Μια παρέμβαση
Οι υψηλές ταχύτητες λόγο αυξησης θερμοκρασίας του ελαστικου επιταχύνουν το τετραγωνισμα
Αυτό ισχύει Στέργιο αλλά με τα εν λόγο ελαστικά πέρα από κάποιες δοκιμές για να δω αν όντως υποστηρίζουν τον δείκτη ταχύτητας που τα χαρακτηρίζει έχω κινηθεί σε χαμηλές ταχύτητες στην μέχρι σήμερα ζωή τους. Στις 4.000χλμ που έχασα την μεσαία χάραξη εν τω μεταξύ ηταν παρά πολύ νωρίς.. Υποτίθεται σχολιάζουμε ένα περισσότερο ασφάλτινο ελαστικό street γαρ κι όχι ένα χωμάτινο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
Να γράψω και εγώ εντυπώσεις μετά από 3,000χλμ.

Τα σχόλια μου θα μπορούσαν απλά να είναι ότι από την στιγμή που υπάρχουν τα TKC70, ψάχνοντας για ελαστικά τέτοιας φιλοσοφίας για μια μοτοσυκλέτα σαν τη δική μου, δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχοληθείς με τα Metzeler.

Η σχέση μου μαζί τους δεν ξεκίνησε καλά, αφού είχα ένα μεγαλειώδες γλίστρημα μπρος-πίσω τροχού σε γλιστερή αστική άσφαλτο με λίγα χλμ και χωρίς να πιέσω μετά τα πρώτα 300χλμ (απορώ πως έμεινα όρθιος, έβαλα δυνατά πόδι κάτω και ξαναβρήκα πρόσφυση). Βέβαια υπεύθυνος ήταν το μαγαζί τοποθέτησης που ενώ μου έδωσε χαρτάκι με τις σωστές πιέσεις (29-36psi), μου είχαν βάλει 36-46psi...:(. Γενικά από τότε είμαι επιφυλακτικός μαζί τους και δυο τρία ακόμα ψιλογλιστρήματα του μπροστινού βεβαιώνουν τις επιφυλάξεις μου.

Είναι παντού υποδεέστερα σε ότι αφορά το κράτημα στην άσφαλτο, ο θόρυβος (στο φάσμα 90-100+) που γράφουν και πιο πάνω ενοχλεί και είναι σε ταχύτητες που δουλεύονται πολύ και ακόμα και το "τετραγώνισμα" του πίσω θα γίνει με ίδια χρήση στα ίδια χλμ με το TKC70.
Μόνο σε ξερό χώμα "μαζεύοντας" χλμ σε κάποια ευθεία μου φάνηκε λίγο πιο σταθερή η μοτοσυκλέτα μου, ενώ τα βρίσκω και πανέμορφα....:D
Είναι και πιο ακριβά από τα Continental... ;)

Έχω την υποψία ότι στα GS δουλεύουν καλύτερα λόγω του telelever ...

Στις φωτογραφίες του καινούργιου CRF1000 για το 2020, φαίνονται ως λάστιχα πρώτης τοποθέτησης στην απλή έκδοση και νομίζω ότι για ένα καινούργιο λάστιχο δεν είναι καλή ένδειξη...
 

Amberjack

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200 GSΑ '14
Καλησπέρα σύντροχοι.
Τα φοράω εδώ και 7000 χλμ σε GSA LC και οι εντυπώσεις θα έλεγα ανάμικτες... Το λάστιχο στον στεγνό δρόμο σου δίνει αίσθηση ασφάλειας ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Στο βρεγμένο δεν το έχω ζορίσει ιδιαίτερα αλλά τα πηγε επίσης καλά. Σε βατό χωματοδρομο μου αρέσει πολύ, λαβετε υποψη ομως οτι δεν είμαι εμπειρος στο off road. Τεραστιο μειονέκτημα ο θόρυβος (κανει και εναν συντονισμο σε καποιες ταχυτητες) σε σημειο εκνευριστικό που ειπα θα τα πετάξω. Από εμφάνιση τα σπαει αλλά αυτο ειναι υποκειμενικο...

Τελος, το μπροστινό λαστιχο ειναι σαν καινουριο ενώ στο πισω οπως βλεπετε η μεσαία χαραξη κοντευει να πεθάνει. Θα περιμενα να βγαλει 2-3000 χλμ ακομη αλλα δεν τα εχει. Δεν θα ξαναπαω στα ιδια εννοειται...

 

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
Καλησπέρα σύντροχοι.
Τα φοράω εδώ και 7000 χλμ σε GSA LC και οι εντυπώσεις θα έλεγα ανάμικτες... Το λάστιχο στον στεγνό δρόμο σου δίνει αίσθηση ασφάλειας ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Στο βρεγμένο δεν το έχω ζορίσει ιδιαίτερα αλλά τα πηγε επίσης καλά. Σε βατό χωματοδρομο μου αρέσει πολύ, λαβετε υποψη ομως οτι δεν είμαι εμπειρος στο off road. Τεραστιο μειονέκτημα ο θόρυβος (κανει και εναν συντονισμο σε καποιες ταχυτητες) σε σημειο εκνευριστικό που ειπα θα τα πετάξω. Από εμφάνιση τα σπαει αλλά αυτο ειναι υποκειμενικο...

Τελος, το μπροστινό λαστιχο ειναι σαν καινουριο ενώ στο πισω οπως βλεπετε η μεσαία χαραξη κοντευει να πεθάνει. Θα περιμενα να βγαλει 2-3000 χλμ ακομη αλλα δεν τα εχει. Δεν θα ξαναπαω στα ιδια εννοειται...

Η μεσαία χάραξη δεν είναι λόγος να τα αλλάξεις..
Προσωπική άποψη είναι ότι έχει πολύ ψωμί ακόμα..
Έχω καταλύσει ένα πίσω, έβαλα νέο και κράτησα ίδιο μπροστινό, το οποίο κρατάει ακόμα και τη μεσαία χάραξη, στα.... 13.000 χιλ.!!
Υπόψιν ότι το πίσω ενώ, οκ εντάξει τελείωνε δε μπορώ να πω.... Του ήπια το αίμα σε ταξίδι διπλός τριβαλιτσο περί τα 2.000 χιλ... το αποτέλεσμα ήταν το παρακάτω....

Στα 90-100 χιλ/ώρα βγάζει ένα θόρυβο είναι η αλήθεια αλλά όχι τόσο τραγικό θα έλεγα..
 

BillyGs

Μέλος
Περιοχή
Lagonisi
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200 GS
Εγώ πάντως χωρίς δικάβαλα πολλά αλλά με αρκετή Αττική Οδό, συντηρητική οδήγηση κι όχι τρέλα πλακώματα τα κράτησα 16.000.. Η μεσαία στο πίσω δυστυχώς είχε χαιρετήσει από τις 4.000 περίπου αλλά δεν είχα ποτέ θέμα στο βρεγμένο..! Υποδειγματικό λάστιχο παντού μέχρι τις 15.000 για εμένα.. Από εκεί και μετά άρχισε να προδίδει και ήταν απόλυτα φυσιολογικό..!


Η εικόνα τους την ημέρα που τα έβγαλα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom