Metzeler Karoo Street

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ρε Κώστα ο συνάδελφος, είναι συνάδελφος, κι εννοουμε εργασία. Αλλά ξέρω τι θέλεις εσυ........
Συναδελφο εδω μεσα ρε ταση εννοουμε τον συναδελφο μοτοσυκλετιστη...Τωρα τι θελει ο καθενας ειναι ενα ερωτημα :inlove:;)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
Συναδελφο εδω μεσα ρε ταση εννοουμε τον συναδελφο μοτοσυκλετιστη...Τωρα τι θελει ο καθενας ειναι ενα ερωτημα ;)
Εδώ μέσα λεγόμαστε σύντροχοι. Μην αλλάζεις τις έννοιες :inlove:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Αφριδια καταλαβες κι εσυ...αλλά ξερω τι θελεις :laugh::laugh::laugh::inlove:
δεν ξερεις... αλλα θα μαθεις...
κατι σε wild ...
κανα anakee για παραδειγμα...
σε μισελεν παντα ....ενταξει ???
καταλαβες ???
 

BillyGs

Μέλος
Περιοχή
Lagonisi
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200 GS
Τα έβαλα κι εγώ χθες τα εν λόγω λαστιχάκια.. Μου άρεσαν πολύ για τον χαρακτήρα του 1200(όχι Lc) και για τις υποσχέσεις που δίνει η εταιρεία στην άσφαλτο.. Από χθες μέχρι σήμερα 150 χλμ που έχω κάνει φαίνονται πολύ καλά στην άσφαλτο, σταθερά στις ευθείες και πολύ γρήγορη κορώνα στο στροφιλίκι με τάση να μην θέλει να σηκωθεί.. Το βουητό που αναφέρει φίλος πιο πάνω εμφανίζεται και σε εμένα στα 90 με 100 αλλά όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό με την πίεση στο 2.1 και 2.4 .. Μου αρέσει να δοκιμάζω ελαστικά πλέον για αυτό και το επέλεξα.. Εν καιρό βλέπουμε και τα υπόλοιπα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilias1972

Μέλος
Όνομα
ilias
Μοτό
bmw r1150 gs
καλησπέρα κ από εμενα!
νεότερες εντυπώσεις από τα εν λόγω ελαστικά?
ευχαριστώ!
 

BillyGs

Μέλος
Περιοχή
Lagonisi
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200 GS
καλησπέρα κ από εμενα!
νεότερες εντυπώσεις από τα εν λόγω ελαστικά?
ευχαριστώ!
Καλησπέρα φίλε μου.. Εγώ τα έβαλα τον Οκτώβριο και μέχρι σήμερα έχω κάνει 5.000 χλμ! Μου έχει αφήσει και μου αφήνει πάρα πολύ καλές εντυπώσεις αλλά.. Στις 4.000 χλμ είχε ήδη εξαφανιστεί η μεσαία αυλακιά από το πίσω ελαστικό ενώ στο μπροστινό (λογικό) ακόμα υπάρχει.. ΔΕΝ έχει επηρεαστεί η συμπεριφορά του παραδόξως ούτε και στις δυνατές βροχές. Όπως καταλαβαίνεις παίζω σε πάνω από 1000 χλμ τον μήνα και κινούμε αποκλειστικά με την μοτό! Καταλήγω στα εξής συμπεράσματα: + Για την απόδοση τους στους γυαλί δρόμους της Αττικής (υπόδειγμα γκριπαρίσματος). Λιγότερο + Στο φρενάρισμα (προφανώς λόγω χάραξης «τακουνιών»). + Στο πόσο γρήγορα ζεσταίνονται και αποδίδουν από τα πρώτα λίγα χλμ και μέσα στο καταχείμωνο. +1200 Στην τρομερά γρήγορη κορώνα τους και την ανεξάντλητη διαδρομή,μέχρι το τελείωμα τους εμπνέουν ασφάλεια ..
+ Στην σταθερότητα τους ακόμη και στα πολλά χλμ. + σε πατημένο χωμάτινο με ελάχιστα περάσματα από νεροφαγώματα(καλή πληροφόρηση μπροστινού και κράτημα από το πίσω εννοείτε με την απαραίτητη μείωση πίεσης 1.5-1.7 τα δούλεψα εγώ) για λάσπη δεν έχω ιδέα αλλά δεν θα τα εμπιστευόμουν για πολλά παρά μόνο για περάσματα που θα συναντούσα..-Στον θόρυβο ο οποίος δεν παραείναι και ναι οκ συνηθίζεται αλλά υπάρχει, είναι εκεί και πρέπει να αναφερθεί.-Στην υπερβολική πίεση από τον οδηγό, έχει τα όρια του και στα δείχνει (αναφέρομαι σε επαρχιακό στριφτερό για βίαιη παρατεταμένη χρήση κι όχι να πας Αθήνα-Λαύριο πχ)..
-Στο τετραγώνισμα που ήρθε γρήγορα παρόλο που τα 4.000χλμ είναι και μονοκάβαλος και δεν έχει φάει φορτώματα καθόλου..
Πιστεύω από 8-9.000 χλμ και μετά θα είναι για αλλαγή κυρίως το πίσω κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ σε onoffadika λάστιχα οπότε αλλαγή και θα δοκιμάσω άλλα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilias1972

Μέλος
Όνομα
ilias
Μοτό
bmw r1150 gs
ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική περιγραφή σου!
ειλικρινά βοηθάς πολύ! κ όλους τους υποψηφιους αγοραστές!
όντως έχουν κατεβει παρα πολύ για να χαθεί στο πίσω η μεσαία γραμμή. και σε μόλις 4000χλμ.
και είναι σημαντικό -(μείον) αυτό.
ευχαριστώ κ πάλι!
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μια παρέμβαση
Οι υψηλές ταχύτητες λόγο αυξησης θερμοκρασίας του ελαστικου επιταχύνουν το τετραγωνισμα
 

BillyGs

Μέλος
Περιοχή
Lagonisi
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200 GS
Μια παρέμβαση
Οι υψηλές ταχύτητες λόγο αυξησης θερμοκρασίας του ελαστικου επιταχύνουν το τετραγωνισμα
Αυτό ισχύει Στέργιο αλλά με τα εν λόγο ελαστικά πέρα από κάποιες δοκιμές για να δω αν όντως υποστηρίζουν τον δείκτη ταχύτητας που τα χαρακτηρίζει έχω κινηθεί σε χαμηλές ταχύτητες στην μέχρι σήμερα ζωή τους. Στις 4.000χλμ που έχασα την μεσαία χάραξη εν τω μεταξύ ηταν παρά πολύ νωρίς.. Υποτίθεται σχολιάζουμε ένα περισσότερο ασφάλτινο ελαστικό street γαρ κι όχι ένα χωμάτινο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom