Ξεχάστηκα.
- Ζεσταίνεται γρήγορα. Ικανοποιητική πρόσφυση για σβέλτη οδήγηση σε σπασμένη άσφαλτο / επαρχιακό ορεινό διΧτυο. Στο ξηρό χώμα σου δίνει τη σχετική αυτοπεποίθηση να κάνεις ένα πέρασμα, με λίγα λόγια κάνει για αυτό που φτιαχτηκε. Στα Αγραφα σε πατημένο χωματόδρομο ανέβασα ρυθμό αρκετά και ένιωσα να διατηρεί ικανοποιητική πρόσφυση, μολονότι οι πιέσεις ήταν στα ύψη.
Επίσης δοκίμασα φρένα σε βρεγμένα πάτσιζ και άργησε να πιάσει το abs που σημαίνει ότι
i) Έχει καλή συμπεριφορά στο βρεγμενο.
ii) Το Abs μου είναι για τον Πεο.
iii) Είμαι κουλάδι.
- Μέτρια κορώνα.
- Εντονος συντονισμός / θόρυβος σε εύρος 85-120 χαω, μάλλον από το μπροστινό. Προσωπικά δε με ενόχλησε.
Ίσως επειδή καβαλαω θορυβώδες μηχάνημα και είμαι συνηθισμένος στη βαβούρα.
- Τερματίζει εύκολα. Το τερμάτισα γρήγορα ακόμα και με πίεση 39 psi.
- Νομίζω πως έχει αντοχη γιατι στα 1300 χλμ που έχω κανει βαρύς και διβαλιτσος δεν καταλαβαίνω σημαντικη διαφορά στο πέλμα. Δηλαδή θα βγάλει πάνω από 5000 χλμ που μου έβγαζε το Rally STR. Νομίζω βρήκα τον αντικαταστάτη του.
- Ισως δεν κάνει για αυτόν που πατάει αυστηρά άσφαλτο με το μηχανάκι του, υπάρχουν άλλα λάστιχα γι αυτόν.
- Επίσης είναι radial με ότι αυτό συνεπάγεται, καθώς επίσης τα πλαϊνά του δεν τα ένιωσα ιδιαίτερα μαλακά.
Όχι βέβαια σαν του E09 που είναι πέτρα, αλλά θαρρώ πως δε θα ξεζανταρει/ζανταριστεί με την ίδια ευκολία όπως ένα TKC80, χωρίς βεβαια να είναι ακατόρθωτο να αλλάξεις μια σαμπρέλα στην άκρη του δρόμου.
Αν εχεις βαρύ ον οφφ και θέλεις στις ανοιξιάτικες/καλοκαιρινες βόλτες σου να πατάς και λίγο χωματάκι με σχετική αυτοπεποίθηση, βάλτο.