Αν γλυστρανε οι ρουφιανες λέει....Στις διπλές άσπρες γραμμές των δρόμων νομίζω όλα γλυστρανε.
Καν'τα ένα στρώσιμο κάνα 300 χιλιόμετρα για να σου βγάλουν τη διάρκεια που υπόσχεται ο κατασκευαστης.
Στις διπλές άσπρες γραμμές των δρόμων νομίζω όλα γλυστρανε.
Καν'τα ένα στρώσιμο κάνα 300 χιλιόμετρα για να σου βγάλουν τη διάρκεια που υπόσχεται ο κατασκευαστης.
Αν γλυστρανε οι ρουφιανες λέει....
Στην κακιά Σκάλα, το 2004 περίπου, ακόμα το βλέπω σαν εφιάλτη!!!!!!!
Αφού δεν πήγα κάτω στο γκρεμό........
Κατά την γνωμη μου ελαστικά τουλαχιστον 500χλμ πριν το ταξίδι ώστε να τα μαθεις αφενός, αν ειναι νεα, αφετέρου αν ειναι να βγάλουν κατι να το βγάλουν όσο δεν εισαι ταξίδι.Να κάνω μια ερώτηση; όταν λέμε στρώσιμο τι εννοούμε;;; πχ έχω ένα κακό (μάλλον κακό) πάντα βάζω λάστιχα πριν το ταξίδι και το ταξίδι σημαίνει ότι τα πρώτα 200 χλμ σίγουρα θα είναι εθνική με Μαξ 130 χλμ εξάλλου δεν πάει παραπάνω το εργαλείο..... Κακό η καλό;; γενικά εξηγήστε λίγο την έννοια στρώσιμο.....
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν είναι θέμα ταχύτητας!Να κάνω μια ερώτηση; όταν λέμε στρώσιμο τι εννοούμε;;; πχ έχω ένα κακό (μάλλον κακό) πάντα βάζω λάστιχα πριν το ταξίδι και το ταξίδι σημαίνει ότι τα πρώτα 200 χλμ σίγουρα θα είναι εθνική με Μαξ 130 χλμ εξάλλου δεν πάει παραπάνω το εργαλείο..... Κακό η καλό;; γενικά εξηγήστε λίγο την έννοια στρώσιμο.....
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κατά την γνωμη μου ελαστικά τουλαχιστον 500χλμ πριν το ταξίδι .....
Με κάτι παρόμοιο είχα χαλάσει μια βδομάδα ταξιδιού πριν μερικά χρόνια που παρέλαβα κράνος απο παραγγελία στο εξωτερικό και την επόμενη μέρα έφυγα το ταξίδι και μου ήταν μικρό τελικά!! Ντάξει ποτέ ξανά!! Μόνο δοκιμασμένα πράγματα στο ταξίδι
Το ίδιο πρέπει να γίνεται και με τα σέρβις των μηχανών, αυτοκινήτων, σκαφών κτλ κτλ!!!!!
Πολλοί κάνουν σέρβις μια ή δυο μέρες πριν πάνε ταξίδι, το οποίο είναι λάθος!
Τα τακακια χρειαζονται και πολυ στρωσιμο μαλιστα, οσο πιο πολλα χλμ εχει πανω ο δισκος τοσο περισσοτερο. Τα λαστιχα δεν ειμαι σιγουρος οτι πλεον θελουν στρωσιμο με την κλασσικη εννοια του "να φυγουν τα λαδια/γρασα απο τα καλουπια", κανεις κατασκευαστης δεν βαζει πλεον τετοια πραγματα στα λαστιχα τους. Απλα τα καινουργια λαστιχα ειναι εντελως λεια σαν επιφανειες λογω της απολυτα λειας και αντικολλητικης επιφανειας του καλουπιου. Ο λογος που θελουν στρωσιμο ειναι για να "τραχυνει" η επιφανεια του πελματος και να δουλευει σαν μικροβεντουζες, οπως πρεπει.Επίσης κάτι που χρειάζεται στρώσιμο είναι τα τακάκια.
ενδιαφέρουσα προσέγγιση ! ευχαριστημένος και στην άσφαλτο με το τακουνάτο μπροστινό ?Εγώ που το φοράω συνδυαστικά με wild μπροστά έχω να πω τα καλύτερα .
4000χμ, στρίβει , ειναι σταθερό , φαίνεται καινούριο και στο χώμα κάνει παπάδες.
Ότι έλεγαν οι Αμερικανοι στα σχόλια τους δηλαδή.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Η επιλογή δεν ήταν τυχαία, έπεσε πολύ μελέτη....ενδιαφέρουσα προσέγγιση ! ευχαριστημένος και στην άσφαλτο με το τακουνάτο μπροστινό ?
ναι ναι και εγώ για χοντρή κυρία μιλάω ! και μου κάνει εντύπωση που είσαι ευχαριστημένος στο βρεγμένο ! με wild μπρος πίσω εγώ στο βρεγμένο με τίποτα πάνω απο 60-70 χλμ... Και επειδή έχω ήδη ενα ζευγάρι wild θα δοκιμάσω το συνδυασμό σου !!Η επιλογή δεν ήταν τυχαία, έπεσε πολύ μελέτη....
Παλιά παγκοσμίως έβαζαν μπροστά ΤΚC 80 και πίσω Heidenau K60.
Με την εξέλιξη παίζει και ο συγκεκριμένος συνδυασμός.Σου δίνει ΜΕΓΑΛΗ ευελιξία σε όλα τα τερέν....Άσφαλτο και χώμα , είτε στεγνά είτε βρεγμένα .
Τώρα άμα θες να πας 160-180 ασταμάτητα, πάσο .
Μιλάω πάντα για GS 1200.....
Sent from my iPhone using Tapatalk