Michelin anakee adventure

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Gus...
Νομίζω οτι εδώ είμαστε...αλλά δεν τα βρήκα...
Απο Σεπτέμβρη...
Τα σκέφτομαι και αυτά αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρος αφού από ψάξιμο στο διαδίκτυο δεν τα εκθειάζουν και τόσο.
Δεν τα βρήκες ? Ήδη τα έχω δει σε ιστοσελίδα πολύ γνωστού καταστήματος σε προσφορά με 250 Ε και άμεσα διαθέσιμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μέχρι να γυρίσει με το καλό ο gsmaniac και να μας δώσει το loοoong term review του, ας δούμε τι λένε τα χαρτιά για το πολλά υποσχόμενο Anakee Adventure...











Το φωτο-υλικό αντλήθηκε από εδώ...
Νομιζω....οτι ούτε η μισλεν κατάλαβε τι λαστιχαρα έχει κατασκευάσει.
Αναλυτικά τις επόμενες μερες
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτό δεν γίνεται με τίποτα, για αυτό σου παραθέτω και τα στοιχεία από την επίσημη ιστοσελίδα 244 kg. Στοιχεία & Εξοπλισμός
Το DL 650 είναι 213 κιλάκια. 30 κιλά + κάνουν μια διαφορά που είναι αισθητή.
Οκ, το ειπα μονο επειδη εχω DL650 K7 με ΑΒS και με μονα εξτρα τα καγκελα κινητηρα της Suzuki και το διπλο σταντ το ειχα ζυγισει στα 230κιλα γεματο. Το 1200 σαν του Μανιακ (το προηγουμενο, το ελαιοψυκτο, οχι το LC) εχει ζυγιστει απο περιοδικα στα 240 πραγματικα κιλα γεματο.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Οκ, το ειπα μονο επειδη εχω DL650 K7 με ΑΒS και με μονα εξτρα τα καγκελα κινητηρα της Suzuki και το διπλο σταντ το ειχα ζυγισει στα 230κιλα γεματο. Το 1200 σαν του Μανιακ (το προηγουμενο, το ελαιοψυκτο, οχι το LC) εχει ζυγιστει απο περιοδικα στα 240 πραγματικα κιλα γεματο.
Έχω το καινούργιο του 2018 και σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα υπάρχει διαφορά σημαντική όπως φαίνεται. Είναι 213 κιλά πλήρες, δεν περιλαμβάνω τυχόν πρόσθετα αξεσουάρ παρά μόνο το βάρος των βασικών εκδόσεων. Αν αρχίσουμε και προσθέτουμε υλικά και βάρη τότε το GS πάει για τα 300..!!! και το DL να ακολουθεί από πίσω...!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχω το καινούργιο του 2018 και σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα υπάρχει διαφορά σημαντική όπως φαίνεται. Είναι 213 κιλά πλήρες, δεν περιλαμβάνω τυχόν πρόσθετα αξεσουάρ παρά μόνο το βάρος των βασικών εκδόσεων. Αν αρχίσουμε και προσθέτουμε υλικά και βάρη τότε το GS πάει για τα 300..!!! και το DL να ακολουθεί από πίσω...!!
Είσαι πάνω από 230 κιλά με τα υγρά του, οπότε βάλε το λαστιχάκι αν δεν έχεις θέμα με τον θόρυβο που βγάζει το μπροστινό.
Είναι ίσως το μοναδικό του ελλατωμα σε σχέση με τα πιο ασφάλτινα.

Advphone....
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Νομιζω....οτι ούτε η μισλεν κατάλαβε τι λαστιχαρα έχει κατασκευάσει.
Αναλυτικά τις επόμενες μερες
Περιμένω πώς και πώς για νεότερες λεπτομέρειες.....

Ίσως έτσι πειστείς για την διαφορά των κιλών.... Suzuki V-Strom 650 XT (2015) | MOTOMAG για το μοντέλο του 2015
??????? ?????????????? - suzuki dl 650 v-strom abs για παλαιότερο
Αλλά δεν χρειάζεται να εμμένουμε σε αυτή την λεπτομέρεια. Πραγματικά περιμένω περισσότερες πληροφορίες για το λάστιχο μιας και αρχίζει να με καίει το θέμα και το μόνο που με γλυτώνει από άμεση σχετικά αλλαγή είναι μια επέμβαση στο χέρι μου που θα με βγάλει εκτός για κανα 2-3 μήνες από οδήγημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λοιπόν.... Κατάφερα και έκανα 9000 χλμ μέσα σε 3 μήνες.
Σχεδόν όλα έγιναν δικαβαλο τριβαλιτσο και σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
Το mud and snow... Ισχύει για τα χιόνια, σε λάσπη δεν το δοκίμασα.
Ζεσταίνεται γρήγορα, έχει σβελτη κορώνα και ενώ σου δίνει την εντύπωση ότι έχει τελειώσει στρίβει και άλλο.
Πολύ καλό αν πατήσει χαλικάκι από κατολισθησεις κλπ ομορφιες του χειμώνα.
Στο βρεγμένο, που εγώ φοβάμαι με όλα τα λάστιχα, μου έδωσε την ίδια αίσθηση ασφαλείας με τα trailsmart.
Το μοναδικό μειονέκτημα που έχει και με ενοχλεί από την πρώτη βόλτα είναι ο θόρυβος,παντα σε σχέση με τα ασφάλτινα.
Δεν έχει την ίδια ποιότητα κυλησης.

Τις επόμενες μέρες που θα πλυθεί η χοντρή θα δω και πόσο έχει τετραγωνίσει.... Αν και δεν φαίνεται κάτι ανυσηχητικο.

Όλα τα παραπάνω είναι προσωπική εκτίμηση και δεν είμαι κανένας ειδικός δοκιμαστής ελαστικών.... Αλλα ένας ταπεινός αρχιτέκτων τελευταίας κατοικίας.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Λοιπόν.... Κατάφερα και έκανα 9000 χλμ μέσα σε 3 μήνες.
Σχεδόν όλα έγιναν δικαβαλο τριβαλιτσο και σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
Το mud and snow... Ισχύει για τα χιόνια, σε λάσπη δεν το δοκίμασα.
Ζεσταίνεται γρήγορα, έχει σβελτη κορώνα και ενώ σου δίνει την εντύπωση ότι έχει τελειώσει στρίβει και άλλο.
Πολύ καλό αν πατήσει χαλικάκι από κατολισθησεις κλπ ομορφιες του χειμώνα.
Στο βρεγμένο, που εγώ φοβάμαι με όλα τα λάστιχα, μου έδωσε την ίδια αίσθηση ασφαλείας με τα trailsmart.
Το μοναδικό μειονέκτημα που έχει και με ενοχλεί από την πρώτη βόλτα είναι ο θόρυβος,παντα σε σχέση με τα ασφάλτινα.
Δεν έχει την ίδια ποιότητα κυλησης.

Τις επόμενες μέρες που θα πλυθεί η χοντρή θα δω και πόσο έχει τετραγωνίσει.... Αν και δεν φαίνεται κάτι ανυσηχητικο.

Όλα τα παραπάνω είναι προσωπική εκτίμηση και δεν είμαι κανένας ειδικός δοκιμαστής ελαστικών.... Αλλα ένας ταπεινός αρχιτέκτων τελευταίας κατοικίας.
Πάρα πολύ σημαντικές οι πληροφορίες σου. Μήπως είδες το θέμα κατανάλωση ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάρα πολύ σημαντικές οι πληροφορίες σου. Μήπως είδες το θέμα κατανάλωση ?
Καμμια διαφορά....
Στο ταξίδι που είμαι τώρα καίω λιγότερο από ότι στην Ελλάδα, αλλά παίζει ρόλο η προσοχή στο δεξί χέρι.. Γενικά και η ποιότητα καυσίμου.
 
Reactions: Gus

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να πω κάτι ακόμα που με εντυπωσίασε.
Από την πρώτη μέρα που τα έβαλα έχω 2.5 πίεση πίσω και δεν έχει χάσει καθολου αέρα, παρά την κακοποίηση και τους πάγους που έχει φάει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εμενα με κάνουν ιδια φαση με τα Χαιντι Κ76
50/50

Δεν έχω δοκιμάσει αυτο το heide Χρήστο, αλλά το μισλενι πραγματικά είναι ένα καινουργιο ελαστικό σε τεχνολογία.
Όλα τα προηγούμενα μισλεν που έχω βάλει τα είχα σιχαθεί..... Αυτό όμως νομίζω ότι αξίζει μια δοκιμή.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Σαν σκελετό τα anakee adventure έχουν σκληρό άκαμπτο ή μαλακό ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εμενα με κάνουν ιδια φαση με τα Χαιντι Κ76
50/50

To ιδιο σκεφτομουν κι εγω για τα Mitas Ε08 και Bridgestone Trailwing TW152 που εχω δοκιμασει, αλλα εχουν προφανως τεραστιες διαφορες στη γομα, αλλα και στη χαραξη που στην ουσια βγαζει περισσοτερα μικρα νταμακια/"τακουνια" απο τα προαναφερθεντα.

 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ψάχνοντας τον παρακάτω συγκριτικό πίνακα...




...είδα ότι υπάρχουν δυο ξεχωριστά νήματα για αυτά τα λάστιχα και μάλιστα με το ίδιο θέμα...μήπως να γίνουν ένα ενιαίο για να μη χανόμαστε?!?

Michelin Anakee Adventure
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Ψάχνοντας τον παρακάτω συγκριτικό πίνακα...




...είδα ότι υπάρχουν δυο ξεχωριστά νήματα για αυτά τα λάστιχα και μάλιστα με το ίδιο θέμα...μήπως να γίνουν ένα ενιαίο για να μη χανόμαστε?!?

Michelin Anakee Adventure
Εξαιρετικός ο συγκριτικός πίνακας.
Θέλει μόνο πολύ προσοχή στο διάβασμα για να ερμηνευθεί σωστά ως προς τα ποια είναι τα χαρίσματα του ελαστικού. Πάντως παρόλα του ότι το Mish Adv πήρε λίγο καλύτερη βαθμολογία σε σχέση με το Α41 στο υγρό κράτημα που το θεωρώ πολύ σημαντικό είναι αρκετά υποδεέστερο του σε σχέση με τον χειρισμό, ενώ στο τέλος εμπιστοσύνη και γενική εικόνα πάλι μπαίνει από κάτω από το Α41 έστω και πολύ κοντά.
Βέβαια αυτός ο πίνακας μας δίνει τα χαρακτηριστικά σε άσφαλτο όπου εκεί τα άλλα είναι ποιο προσανατολισμένα, στο χώμα δεν μας δίνει καμία πληροφόρηση.
Εκτιμώ εκεί θα βγει πρώτο, αφού το Road 5 (100% άσφ.), Trail 2 (5% χώμα να έχουμε να λέμε δλδ.) και Α41 10% χώμα άντε κάτι παραπάνω από το Trail 2 λόγω πιο φαρδιάς χάραξης σε όλο το πέλμα.
Προσωπικά προτιμώ να εμπιστευθώ την γνώμη ενός άλλου Έλληνα μοτοσικλετιστή από εδώ, ακόμα και με τα κακά χαρακτηριστικά γνωρίσματα μας (το δικό μου είναι το καλύτερο !!!) παρά των καλοπληρωμένων περιοδικών και δωρεάν ταξιδεμένων δημοσιογράφων αλλά και των διάφορων Youtuber που όλο και κάτι τσιμπάνε δεξιά αριστερά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εξαιρετικός ο συγκριτικός πίνακας.
Θέλει μόνο πολύ προσοχή στο διάβασμα για να ερμηνευθεί σωστά ως προς τα ποια είναι τα χαρίσματα του ελαστικού. Πάντως παρόλα του ότι το Mish Adv πήρε λίγο καλύτερη βαθμολογία σε σχέση με το Α41 στο υγρό κράτημα που το θεωρώ πολύ σημαντικό είναι αρκετά υποδεέστερο του σε σχέση με τον χειρισμό, ενώ στο τέλος εμπιστοσύνη και γενική εικόνα πάλι μπαίνει από κάτω από το Α41 έστω και πολύ κοντά.
Βέβαια αυτός ο πίνακας μας δίνει τα χαρακτηριστικά σε άσφαλτο όπου εκεί τα άλλα είναι ποιο προσανατολισμένα, στο χώμα δεν μας δίνει καμία πληροφόρηση.
Εκτιμώ εκεί θα βγει πρώτο, αφού το Road 5 (100% άσφ.), Trail 2 (5% χώμα να έχουμε να λέμε δλδ.) και Α41 10% χώμα άντε κάτι παραπάνω από το Trail 2 λόγω πιο φαρδιάς χάραξης σε όλο το πέλμα.
Προσωπικά προτιμώ να εμπιστευθώ την γνώμη ενός άλλου Έλληνα μοτοσικλετιστή από εδώ, ακόμα και με τα κακά χαρακτηριστικά γνωρίσματα μας (το δικό μου είναι το καλύτερο !!!) παρά των καλοπληρωμένων περιοδικών και δωρεάν ταξιδεμένων δημοσιογράφων αλλά και των διάφορων Youtuber που όλο και κάτι τσιμπάνε δεξιά αριστερά.
Να πω κάτι για αυτό... "τα δικά μου είναι τα καλύτερα."
Στο gs έχω αλλάξει πάνω από 30 ζευγάρια λάστιχα στα 12 χρόνια που κλείνουμε αυτόν τον μήνα.
Πάντα έβαζα οτι καινούργιο μοντέλο έβγαινε εκείνη τη στιγμή ανεξαρτήτου μάρκας.
Δεν θυμάμαι να δοκίμασα κανένα "κακό" ελαστικό γενικά εκτός του πρώτου anakke.
Ιδίως τα τελευταία χρόνια όλα αγγίζουν την τελειότητα και μπορούν να καλύψουν ανάγκες... Πραγματικά.
Κάντε μόνοι σας τις δοκιμές σας και χαρείτε τις βόλτες σας.... Με ασφάλεια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Να πω κάτι για αυτό... "τα δικά μου είναι τα καλύτερα."
Στο gs έχω αλλάξει πάνω από 30 ζευγάρια λάστιχα στα 12 χρόνια που κλείνουμε αυτόν τον μήνα.
Πάντα έβαζα οτι καινούργιο μοντέλο έβγαινε εκείνη τη στιγμή ανεξαρτήτου μάρκας.
Δεν θυμάμαι να δοκίμασα κανένα "κακό" ελαστικό γενικά εκτός του πρώτου anakke.
Ιδίως τα τελευταία χρόνια όλα αγγίζουν την τελειότητα και μπορούν να καλύψουν ανάγκες... Πραγματικά.
Κάντε μόνοι σας τις δοκιμές σας και χαρείτε τις βόλτες σας.... Με ασφάλεια.
+1090

Tο θεμα ελαστικα ειναι εντελως υποκειμενικο θεμα, ο καθενας μας οδηγαει διαφορετικα, σε διαφορετικα τεραιν με διαφορετικες συνθηκες και φυσικα διαφορετικους ρυθμους, ακομη και διαφορετικες πιεσεις! Γι'αυτο κατα τη γνωμη μου τα θεματα με ελαστικα ειναι τα δευτερα πιο ανουσια θεματα για "αντιπαραθεση" μετα τα θεματα με τα λαδια...

Αυτο που αποκομιζω προσωπικα διαβαζοντας review αλλων (και ειδικα απλων καθημερινων αναβατων οπως αρχιτεκτονων τελευταιων κατοικιων) ειναι σχετικη διαρκεια ελαστικου στα χιλιομετρα (μπορει πχ να πουνε 8 ατομα οτι τους εβγαλε 5000χλμ κι ενας οτι το κρατησε 10,000χλμ, ε, προφανως θα κρατησω την αναφορα των 8), σχετικη ανεση στο βρεγμενο, αν ξεκολλανε τακουνια, αν κανει θορυβο το πελμα, αν ανεφεραν πανω απο 3 ατομα περιπτωσεις στραβου ελαστικου κτλ. Ολα τα υπολοιπα οπως ειπα ειναι εντελως υποκειμενικα και οπως λεει και ο συνονόματος μανιακος , μονο αν δοκιμασεις προσωπικα ενα λαστιχο θα μπορεσεις να εκφερεις αποψη για αυτο, και φυσικα με την εξελιξη των τελευταιων ετων δεν παιζει να βρεις "κακο" ελαστικο.
 
Top Bottom