Michelin anakee adventure

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και 'γω.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Αποσβεση επαναφορας πολυ γρηγορη σε συνδυασμο με αυξησξ θερμοκρασιας.
Ανεβασε psi.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Οριστε:

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ξεκάθαρη υπερθέρμανση κ παραμόρφωση λόγω χαμηλής πίεσης σε συνδιασμό με φορτίο.
Τσέκαρε οτι το όργανο που μετράς πίεση δείχνει σωστά.
Τσέκαρε οτι το λάστιχο έχει το σωστό δείκτη ταχύτητας κ φορτίου για την μοτοσυκλέτα σου.
Αν όλα τα παραπάνω είναι ΟΚ ,κ το βάρος αναβατών+αποσκευών αγγίζει τα 180-200 κιλά ,βάλε 42(Π)-35(Ε).
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ξεκάθαρη υπερθέρμανση κ παραμόρφωση λόγω χαμηλής πίεσης σε συνδιασμό με φορτίο.
Τσέκαρε οτι το όργανο που μετράς πίεση δείχνει σωστά.
Τσέκαρε οτι το λάστιχο έχει το σωστό δείκτη ταχύτητας κ φορτίου για την μοτοσυκλέτα σου.
Αν όλα τα παραπάνω είναι ΟΚ ,κ το βάρος αναβατών+αποσκευών αγγίζει τα 180-200 κιλά ,βάλε 42(Π)-35(Ε).
Συμφωνώ αλλα για το άφρικα 750 η Χόντα λέει 29-29psi, μήπως το 42 είναι πολύ?

Δεν είχα βάλει ποτέ τόσο πολύ αέρα πίσω, και μπροστά είχα πάντα κοντά στο 30 χωρίς ποτέ να έχω τέτοιο θέμα.

Μηπως το λάστιχο έχει δείκτη φορτίου για λιγότερα κιλά?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Συμφωνώ αλλα για το άφρικα 750 η Χόντα λέει 29-29psi, μήπως το 42 είναι πολύ?

Δεν είχα βάλει ποτέ τόσο πολύ αέρα πίσω, και μπροστά είχα πάντα κοντά στο 30 χωρίς ποτέ να έχω τέτοιο θέμα.

Μηπως το λάστιχο έχει δείκτη φορτίου για λιγότερα κιλά?
Συμφωνώ κι εγώ.
Αλλά ο ερωτών αναβάτης πρέπει να είναι τα κιλά σου Χ 2 κ η συνεπιβάτης δεν γνωρίζω πόσα.
Για τους δείκτες κ την πιθανότητα λαθους ένδειξης οργάνου τα ανέφερα.

Επίσης ,ασχέτως με τις προτεινόμενες πιέσεις ,που συνήθως είναι καλός μπούσουλας ,καλό είναι να "διαβάζουμε" κ το ελαστικό μας.
Οι φωτό που μπήκαν ,ΦΩΝΑΖΟΥΝ Σφάλμα.
Μένει να ανακαλυφθεί ΠΟΥ βρίσκεται το σφάλμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ στην χοντρή δεν βάζω ποτέ πάνω από 2.5 bar πισω
Δικαβαλος τριβαλιτσος με φουλ κατασκηνωτικο εξοπλισμό και ο λόγος είναι ότι προτιμώ να φαγωθεί το λαστιχο πιο γρήγορα, παρα να έχω προβλήματα προσφυσης.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Το δουλεύω με τις εργοστασιακές πιέσεις για 2 άτομα 33/41 και με πλήρες φόρτο. Κανένα πρόβλημα δεν έχω αντιμετωπίσει σε στριψίματα, νερά και οτιδήποτε σε απασχολεί.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συμφωνώ αλλα για το άφρικα 750 η Χόντα λέει 29-29psi, μήπως το 42 είναι πολύ?

Δεν είχα βάλει ποτέ τόσο πολύ αέρα πίσω, και μπροστά είχα πάντα κοντά στο 30 χωρίς ποτέ να έχω τέτοιο θέμα.

Μηπως το λάστιχο έχει δείκτη φορτίου για λιγότερα κιλά?
Oταν βγηκε το 750 κατα πασα πιθανοτητα ερχοταν με bias ελαστικα, εξ'ου και οι χαμηλες πιεσεις στα 29. Τωρα με τα Michelin που ειναι Radial σιγουρα θελει αρκετα μεγαλυτερη πιεση.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εγώ στην χοντρή δεν βάζω ποτέ πάνω από 2.5 bar πισω
Δικαβαλος τριβαλιτσος με φουλ κατασκηνωτικο εξοπλισμό και ο λόγος είναι ότι προτιμώ να φαγωθεί το λαστιχο πιο γρήγορα, παρα να έχω προβλήματα προσφυσης.
2.5 bar = 36.25 psi

Eγώ στη χοντρή βάζω πάντα τις προτεινόμενες εγοστασιακές ,οι οποίες είναι (με κρύο ελαστικό)
Εμπρός 2,4 bar = 35 psi
Πίσω 2.9 bar = 42 psi
Κατα την διαδρομή βλέπω στο RDC μια μικρή αύξηση λόγω ανόδου θερμοκρασίας (2,5 - 3,0)
Τη νιώθω μια χαρά ,δεν μου'χει γλυστρίσει ποτέ κ πουθενά ,κανένα σημάδι υπερθέρμανσης ,ελαχιστοποίηση τετραγωνίσματος σε ΕΟ ,οπότε ,αφού δουλεύει ,το δια-τηρώ ευλαβικά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Oταν βγηκε το 750 κατα πασα πιθανοτητα ερχοταν με bias ελαστικα, εξ'ου και οι χαμηλες πιεσεις στα 29. Τωρα με τα Michelin που ειναι Radial σιγουρα θελει αρκετα μεγαλυτερη πιεση.
:l2:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Στο ΧΤ660Ζ Τενερέ πχ ,που οι τύποι κ διαστάσεις ελαστικών είναι ίδιες με το Αφρικά ,σε 2κάβαλο ασφάλτινο τούρ ,είχα καταλήξει σε 34(Ε) - 42(Π)
Οτιδήποτε λιγότερο φαινόταν έντονα στο πίσω λάστιχο ,κ έκανε το μπροστά να είναι ασαφές λόγω παραμόρφωσης κ υπερθέρμανσης.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
2.5 bar = 36.25 psi

Eγώ στη χοντρή βάζω πάντα τις προτεινόμενες εγοστασιακές ,οι οποίες είναι (με κρύο ελαστικό)
Εμπρός 2,4 bar = 35 psi
Πίσω 2.9 bar = 42 psi
Κατα την διαδρομή βλέπω στο RDC μια μικρή αύξηση λόγω ανόδου θερμοκρασίας (2,5 - 3,0)
Τη νιώθω μια χαρά ,δεν μου'χει γλυστρίσει ποτέ κ πουθενά ,κανένα σημάδι υπερθέρμανσης ,ελαχιστοποίηση τετραγωνίσματος σε ΕΟ ,οπότε ,αφού δουλεύει ,το δια-τηρώ ευλαβικά.
Μιας που το συζηταμε, μου ειχε πει ενα πουλακι καποτε οτι για να καταλαβεις εαν τα λαστιχα σου ειναι στη σωστη πιεση για τη συγκεκριμενη χρηση που κανεις, θες η αυξηση απο κρυο σε ζεστο να ειναι 10%. Πχ εαν ξεκινας με κρυες πιεσεις 35/42, οταν ζεσταθει στη συγκεκριμενη χρηση που θα κανεις να εχουν παει 39/47 ξερω γω. Εγω λοιπον ετσι σεταρω πιεσεις και δεν ειχα ποτε προβλημα εως τωρα. Προφανως με αλλες κρυες πιεσεις θα ξεκινησεις αν πας για πιστα οπου η θερμοκρασια ανεβαινει κατακορυφα, αλλες για πολη, και αλλες για εθνικη/στροφιλικι.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Μιας που το συζηταμε, μου ειχε πει ενα πουλακι καποτε οτι για να καταλαβεις εαν τα λαστιχα σου ειναι στη σωστη πιεση για τη συγκεκριμενη χρηση που κανεις, θες η αυξηση απο κρυο σε ζεστο να ειναι 10%. Πχ εαν ξεκινας με κρυες πιεσεις 35/42, οταν ζεσταθει στη συγκεκριμενη χρηση που θα κανεις να εχουν παει 39/47 ξερω γω. Εγω λοιπον ετσι σεταρω πιεσεις και δεν ειχα ποτε προβλημα εως τωρα. Προφανως με αλλες κρυες πιεσεις θα ξεκινησεις αν πας για πιστα οπου η θερμοκρασια ανεβαινει κατακορυφα, αλλες για πολη, και αλλες για εθνικη/στροφιλικι.

Σωστος.
Ο γενικος κανονας ειναι : Ξεκινω με μια στανταρ (προτεινομενη) πιεση , με κρυα ελαστικα.
Μολις ζεσταθουν, ξαναμετρω και ΙΔΑΝΙΚΑ πρεπει να αυξηθει κατα +4 psi. Τωρα να πεσεις εξω 1,2 psi δεν χαλασε ο κοσμος...
Προσοχη, προυποθεση ειναι να υπαρχει καλο οργανο σε καλο οργανο. Οι αποκλισεις ειναι τεραστιες απο οργανο σε οργανο και ποτε μην εμπιστευεστε αυτα στα βενζιναδικα.


Μεγαλος μαρτυς η φθορα του ελαστικου, και gsmaniac ,η υπερθερμανση θα καταληξει σε ελιψη προσφυσης. Θα μου πεις "δεν τρεχω" αλλα βαλε και αλλους παραγοντες στην εξισωση , ΠΧ "μαγουλαρισμα"
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σωστος.
Ο γενικος κανονας ειναι : Ξεκινω με μια στανταρ (προτεινομενη) πιεση , με κρυα ελαστικα.
Μολις ζεσταθουν, ξαναμετρω και ΙΔΑΝΙΚΑ πρεπει να αυξηθει κατα +4 psi. Τωρα να πεσεις εξω 1,2 psi δεν χαλασε ο κοσμος...
Προσοχη, προυποθεση ειναι να υπαρχει καλο οργανο σε καλο οργανο. Οι αποκλισεις ειναι τεραστιες απο οργανο σε οργανο και ποτε μην εμπιστευεστε αυτα στα βενζιναδικα.


Μεγαλος μαρτυς η φθορα του ελαστικου, και gsmaniac ,η υπερθερμανση θα καταληξει σε ελιψη προσφυσης. Θα μου πεις "δεν τρεχω" αλλα βαλε και αλλους παραγοντες στην εξισωση , ΠΧ "μαγουλαρισμα"
Η υπερθέρμανση δεν συμβαίνει όταν έχεις πολύ αέρα μέσα??
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Η πιστα εχει αλλους κανονες για τα ελαστικα.
Παιζουν πολλα ρολο και γενικα δεν ειναι να τα μεταφερουμε εκτος πιστας.

Ο οδηγος (βιντεακι) που βαλαμε παραπανω ειναι απο τα καλυτερα (Dave Moss) και γενικα "δινει πολλυ" πληροφορια , ειδικα για περιπτωσεις σεταρισματος αναρτησεις. Δωστε βαση στο leading step...;)
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Η υπερθέρμανση δεν συμβαίνει όταν έχεις πολύ αέρα μέσα??

Συμβαινει και με πολυ αερα , αλλα μιλαμε για υπερβολικα νουμερα.
Για την απλοποιση της κουβεντας θα κρατησουμε την φαση της τριβης και της επιφανειας.
 
Top Bottom