Σε προλαβα?Μισο να βαλω ενα γαματο λινκ. Μεγαλο κεφαλαιο ανοιξες.
Συμφωνώ αλλα για το άφρικα 750 η Χόντα λέει 29-29psi, μήπως το 42 είναι πολύ?Ξεκάθαρη υπερθέρμανση κ παραμόρφωση λόγω χαμηλής πίεσης σε συνδιασμό με φορτίο.
Τσέκαρε οτι το όργανο που μετράς πίεση δείχνει σωστά.
Τσέκαρε οτι το λάστιχο έχει το σωστό δείκτη ταχύτητας κ φορτίου για την μοτοσυκλέτα σου.
Αν όλα τα παραπάνω είναι ΟΚ ,κ το βάρος αναβατών+αποσκευών αγγίζει τα 180-200 κιλά ,βάλε 42(Π)-35(Ε).
Συμφωνώ κι εγώ.Συμφωνώ αλλα για το άφρικα 750 η Χόντα λέει 29-29psi, μήπως το 42 είναι πολύ?
Δεν είχα βάλει ποτέ τόσο πολύ αέρα πίσω, και μπροστά είχα πάντα κοντά στο 30 χωρίς ποτέ να έχω τέτοιο θέμα.
Μηπως το λάστιχο έχει δείκτη φορτίου για λιγότερα κιλά?
Oταν βγηκε το 750 κατα πασα πιθανοτητα ερχοταν με bias ελαστικα, εξ'ου και οι χαμηλες πιεσεις στα 29. Τωρα με τα Michelin που ειναι Radial σιγουρα θελει αρκετα μεγαλυτερη πιεση.Συμφωνώ αλλα για το άφρικα 750 η Χόντα λέει 29-29psi, μήπως το 42 είναι πολύ?
Δεν είχα βάλει ποτέ τόσο πολύ αέρα πίσω, και μπροστά είχα πάντα κοντά στο 30 χωρίς ποτέ να έχω τέτοιο θέμα.
Μηπως το λάστιχο έχει δείκτη φορτίου για λιγότερα κιλά?
2.5 bar = 36.25 psiΕγώ στην χοντρή δεν βάζω ποτέ πάνω από 2.5 bar πισω
Δικαβαλος τριβαλιτσος με φουλ κατασκηνωτικο εξοπλισμό και ο λόγος είναι ότι προτιμώ να φαγωθεί το λαστιχο πιο γρήγορα, παρα να έχω προβλήματα προσφυσης.
:l2:Oταν βγηκε το 750 κατα πασα πιθανοτητα ερχοταν με bias ελαστικα, εξ'ου και οι χαμηλες πιεσεις στα 29. Τωρα με τα Michelin που ειναι Radial σιγουρα θελει αρκετα μεγαλυτερη πιεση.
Μιας που το συζηταμε, μου ειχε πει ενα πουλακι καποτε οτι για να καταλαβεις εαν τα λαστιχα σου ειναι στη σωστη πιεση για τη συγκεκριμενη χρηση που κανεις, θες η αυξηση απο κρυο σε ζεστο να ειναι 10%. Πχ εαν ξεκινας με κρυες πιεσεις 35/42, οταν ζεσταθει στη συγκεκριμενη χρηση που θα κανεις να εχουν παει 39/47 ξερω γω. Εγω λοιπον ετσι σεταρω πιεσεις και δεν ειχα ποτε προβλημα εως τωρα. Προφανως με αλλες κρυες πιεσεις θα ξεκινησεις αν πας για πιστα οπου η θερμοκρασια ανεβαινει κατακορυφα, αλλες για πολη, και αλλες για εθνικη/στροφιλικι.2.5 bar = 36.25 psi
Eγώ στη χοντρή βάζω πάντα τις προτεινόμενες εγοστασιακές ,οι οποίες είναι (με κρύο ελαστικό)
Εμπρός 2,4 bar = 35 psi
Πίσω 2.9 bar = 42 psi
Κατα την διαδρομή βλέπω στο RDC μια μικρή αύξηση λόγω ανόδου θερμοκρασίας (2,5 - 3,0)
Τη νιώθω μια χαρά ,δεν μου'χει γλυστρίσει ποτέ κ πουθενά ,κανένα σημάδι υπερθέρμανσης ,ελαχιστοποίηση τετραγωνίσματος σε ΕΟ ,οπότε ,αφού δουλεύει ,το δια-τηρώ ευλαβικά.
Μιας που το συζηταμε, μου ειχε πει ενα πουλακι καποτε οτι για να καταλαβεις εαν τα λαστιχα σου ειναι στη σωστη πιεση για τη συγκεκριμενη χρηση που κανεις, θες η αυξηση απο κρυο σε ζεστο να ειναι 10%. Πχ εαν ξεκινας με κρυες πιεσεις 35/42, οταν ζεσταθει στη συγκεκριμενη χρηση που θα κανεις να εχουν παει 39/47 ξερω γω. Εγω λοιπον ετσι σεταρω πιεσεις και δεν ειχα ποτε προβλημα εως τωρα. Προφανως με αλλες κρυες πιεσεις θα ξεκινησεις αν πας για πιστα οπου η θερμοκρασια ανεβαινει κατακορυφα, αλλες για πολη, και αλλες για εθνικη/στροφιλικι.
Η υπερθέρμανση δεν συμβαίνει όταν έχεις πολύ αέρα μέσα??Σωστος.
Ο γενικος κανονας ειναι : Ξεκινω με μια στανταρ (προτεινομενη) πιεση , με κρυα ελαστικα.
Μολις ζεσταθουν, ξαναμετρω και ΙΔΑΝΙΚΑ πρεπει να αυξηθει κατα +4 psi. Τωρα να πεσεις εξω 1,2 psi δεν χαλασε ο κοσμος...
Προσοχη, προυποθεση ειναι να υπαρχει καλο οργανο σε καλο οργανο. Οι αποκλισεις ειναι τεραστιες απο οργανο σε οργανο και ποτε μην εμπιστευεστε αυτα στα βενζιναδικα.
Μεγαλος μαρτυς η φθορα του ελαστικου, και gsmaniac ,η υπερθερμανση θα καταληξει σε ελιψη προσφυσης. Θα μου πεις "δεν τρεχω" αλλα βαλε και αλλους παραγοντες στην εξισωση , ΠΧ "μαγουλαρισμα"
Η υπερθέρμανση δεν συμβαίνει όταν έχεις πολύ αέρα μέσα??