Michelin Anakee Wild - Η ετυμηγορία...

Εσάς πόσα χιλιόμετρα σας έβγαλε;;

  • Από 2000 - 3000 χλμ

    Votes: 0 0,0%
  • Από 5001 - 6000 χλμ

    Votes: 0 0,0%
  • Από 7001 - 8000 χλμ

    Votes: 0 0,0%
  • Από 11001 - 12000 χλμ

    Votes: 0 0,0%
  • Από 12001 -13000 χλμ

    Votes: 0 0,0%
  • Πάνω από 15001 χλμ

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    10

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Παρατήρησα ότι οι γνώμες κι οι εμπειρίες με το συγκεκριμένο λάστιχο διαφέρουν κι έτσι είναι δύσκολο να διαμορφωθεί μια ξεκάθαρη εικόνα για το πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αντέξει ένα πίσω anakee wild...

Βέβαια, στην αντοχή του κάθε ελαστικού καθοριστικό ρόλο παίζει κι ο εκάστοτε αναβάτης, ο τρόπος που οδηγεί, καθώς και η μοτοσυκλέτα που το φορά...

Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι θα μπορούσαμε να συλλέξουμε τις εμπειρίες μας για το συγκεκριμένο ελαστικό σε ένα θέμα-ψηφοφορία, ώστε να έχουμε μια συνολικότερη και ίσως καλύτερη εικόνα για τη διάρκεια ζωής του...

Εννοείται ότι κάτι αντίστοιχο (ψηφοφορία), θα μπορούσε να γίνει για κάθε ελαστικό που μας ενδιαφέρει να μάθουμε τη χιλιομετρική του διάρκεια-απόδοση...


Ας ρίξει ο καθείς (χρήστης του ελαστικού εννοείται) το ψηφαλάκι του για να δούμε τι θα μας δείξει τούτη η "κάλπη"... κι αν θέλει, ας γράψει και με ποια σχέση χώμα/άσφαλτο του "έβγαλε" τα χιλιόμετρα αυτά...

Υπόψιν... το παρόν θέμα αφορά μόνο στη διάρκεια ζωής του πίσω ελαστικού ΜΟΝΟ... για να μην πλατιάσουμε και ξεφύγουμε το λέω... ήρεμα το λέω... :sneaky:



ΥΓ. Επειδή κάποιοι μπορεί να έχουν "φορέσει" το ίδιο ελαστικό σε διαφορετικά μεκανάκια ή περισσότερες από μια φορές, υπάρχει η δυνατότητα 3 ψήφων....
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Το λοιμπό... το 'ριξα το ψηφαλάκι μου... έκανα συνολικά 10005 χλμ με το wild στο crf1000 και με το 25-30% περίπου χώμα...

Ο gsmaniac περικαλώ να ψηφίσει...;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
10.005 χλμ... 10.005 χλμ... Δηλαδή πως είμαι σίγουρος ότι δεν ήταν 10.006 χλμ? Μπορείς με κάποιο τρόπο να μου το εγγυηθείς. Πόσο κλέβει ας πούμε το κοντέρ σου κατά ISO. Και όχι μην με κατηγορήσεις για τρολαρισμα εσύ το άρχισες.. :roflmao::roflmao:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στο gs... Το πίσω μετά τις 5000 χλμ γίνεται ασφαλτινο
Το μπροστά παραμένει καινουργιο

Στον γκαντι... Το πίσω άντεξε 4000 χλμ
Το μπροστά παραμένει καινούργιο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε ελαφριά μηχανάκια δε παίζει το mitas e09 πίσω? Επειδή βγάζει χλμ το λέω. Το έχει δοκιμάσει κανείς σε κάνα μονοκυλινδρο?
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Το ''μου έβγαλε'' είναι σχετικό... Εγώ αλλάζω με το που περάσουν την μέση. Οπότε στο GS Adv το πίσω γύρω στα 5000 χιλ. με χρήση κυρίως χωμάτινη.
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Γεια χαρά σε όλους
Είναι σχετικό πόσα χλμ βγάζει το κάθε λάστιχο
Το θέμα είναι να σου εμπνέει εμπιστοσύνη και να σου δίνει μια σχετική ασφάλεια (το "σχετική" επειδή το χώμα είναι ιδιαίτερο τερραίν)
Βάζω Wild τα τελευταία 2 χρόνια (4 πισω - 2 μπροστά) με εναλλαγές ενδιάμεσα (Batlax AX41)
Έχω καταλήξει ότι για το Τενερέ μου είναι η καλύτερη επιλογή για χώμα (25 πίεση πίσω και 23 μπροστά)-θα τα έβαζα έστω κι άν τα άλλαζα στις 4 χιλιάδες
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Σε ελαφριά μηχανάκια δε παίζει το mitas e09 πίσω? Επειδή βγάζει χλμ το λέω. Το έχει δοκιμάσει κανείς σε κάνα μονοκυλινδρο?
Το δοκίμασα στο DAKAR! Μου έβγαλε πάνω από 6 χιλ χιλ με αρκετή ασφαλτινη χρήση εθνικής και σχετικά υψηλές ταχύτητες! Καλύτερο από mt21 για πίσω στο θεμα αντοχής, που στα 1500 χλμ και με πολύ χαμηλες ταχ εθνική, έχει εμφανή φθορά και μου έφτυσε και ένα τακούνι! Ας μην πω όμως άλλα γιατί το θέμα είναι το wild!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το δοκίμασα στο DAKAR! Μου έβγαλε πάνω από 6 χιλ χιλ με αρκετή ασφαλτινη χρήση εθνικής και σχετικά υψηλές ταχύτητες! Καλύτερο από mt21 για πίσω στο θεμα αντοχής, που στα 1500 χλμ και με πολύ χαμηλες ταχ εθνική, έχει εμφανή φθορά και μου έφτυσε και ένα τακούνι! Ας μην πω όμως άλλα γιατί το θέμα είναι το wild!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Κάνε όμως και μια σύγκριση στο χώμα και άσφαλτο σε σχέση με το MΤ21 μιας και είσαι εδώ δε χαλάμε το θέμα σχετικά είναι όλα αυτά.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Το δοκίμασα στο DAKAR! Μου έβγαλε πάνω από 6 χιλ χιλ με αρκετή ασφαλτινη χρήση εθνικής και σχετικά υψηλές ταχύτητες! Καλύτερο από mt21 για πίσω στο θεμα αντοχής, που στα 1500 χλμ και με πολύ χαμηλες ταχ εθνική, έχει εμφανή φθορά και μου έφτυσε και ένα τακούνι! Ας μην πω όμως άλλα γιατί το θέμα είναι το wild!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ρίξε και το ψηφαλάκι σου Χρήστο για να έχουμε συνολική εικόνα...

Κι ο φίλος kranomitros το ξέχασε επίσης...
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Κάνε όμως και μια σύγκριση στο χώμα και άσφαλτο σε σχέση με το MΤ21 μιας και είσαι εδώ δε χαλάμε το θέμα σχετικά είναι όλα αυτά.
Χωρίς να έχουν τεράστιες διάφορες, νομίζω το mt21 είναι καλύτερο στο χώμα και ειδικά αν μιλάμε για λάσπη! Το e09 είναι καλύτερο στην άσφαλτο και δεν αναφέρομαι μόνο στη χιλιομετρική απόδοση! Αυτά τα δυο έχω δοκιμάσει πίσω (μπροστά φοράω mt21 και μετά από 8 χιλ χιλ αντέχουν ακόμα) και χωρις να έχω μεγάλη εμπειρία στα χωμάτινα, με βάση αυτά που διάβασα, ακουσα και κατάλαβα, το e09 είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή για την περίπτωση μου (που παρόλο που έχω τρέιλερ αποφεύγω να το χρησιμοποιώ, όποτε μεταβαίνω οδικώς και μέσω ασφάλτου στα σημεία ενδιαφέροντος)!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ρίξε και το ψηφαλάκι σου Χρήστο για να έχουμε συνολική εικόνα...

Κι ο φίλος kranomitros το ξέχασε επίσης...
Όπως κατάλαβες τα wild δεν τα έχω δοκιμάσει αρα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Όπως κατάλαβες τα wild δεν τα έχω δοκιμάσει αρα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Για τεχνικούς λόγους ΔΕΝ είδα όλα τα ποσταρίσματά σου, οπότε σχώραμε...!!
:hh:
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
6 χιλιάδες χλμ έως τώρα end still counting...Βρίσκονται σε καλη κατάσταση και αν μπορούσα να κανω μια μαντεψια θα έλεγα ότι θα βγάλουν 8 με 9 χιλιάδες χλμ αλλά βλέπουμε...
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
2500 με το ζόρι στο husqvarna με πολύ και σκληρό χώμα, βράχο κλπ. Σε σχέση με το mt21, έχει καλύτερο κράτημα σε άσφαλτο και βρεγμένο, είναι όμως πολύ λίγο για λάσπη, άμμο κλπ

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ωραία θα ήταν αν μπορούσαμε να εμπλουτίσουμε το θέμα και με φωτο των ελαστικών στα τελευταία τους δλδ. πριν αλλαχθούν...

Κάνω την αρχή...






Αν δεν είχα το μεγάλο περσινό μου ταξίδι, θα τα κρατούσα ακόμη λίγο... σα να είχαν λίγο ψωμί ακόμα!

Νταξ... δε μπορώ να πω ότι τα ζόρισα και πολύ... στην άσφαλτο μ.ω.τ. καμιά 100-110 και στα χώματα λέλος...



Απκάτ το θεριό του μανιακού στο χειρουργείο... με wild κι αυτό...

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν εχω φορεσει ποτε το Wild αλλα κρινοντας απο τη γεωμετρια του και μονο νομιζω οτι οι χωματινες δυνατοτητες του ειναι υπερεκτιμημενες - και αυτο λογω των αρχικων σχολιων του Σπανου. Ειναι ενα 50-50 all rounder λαστιχο, καταλληλο για μεσαια-μεγαλα on-off που τοχουν μονιμα πανω, αλλα στο χωμα δε νομιζω οτι συγκρινεται με πιο χωματινα λαστιχα σαν το MT21, T63, D606 κλπ. Ισως ειναι λιγο καλυτερο στο χωμα απο το TKC80 που ειναι παρομοιας φιλοσοφιας, αλλα ως εκει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν εχω φορεσει ποτε το Wild αλλα κρινοντας απο τη γεωμετρια του και μονο νομιζω οτι οι χωματινες δυνατοτητες του ειναι υπερεκτιμημενες - και αυτο λογω των αρχικων σχολιων του Σπανου. Ειναι ενα 50-50 all rounder λαστιχο, καταλληλο για μεσαια-μεγαλα on-off που τοχουν μονιμα πανω, αλλα στο χωμα δε νομιζω οτι συγκρινεται με πιο χωματινα λαστιχα σαν το MT21, T63, D606 κλπ. Ισως ειναι λιγο καλυτερο στο χωμα απο το TKC80 που ειναι παρομοιας φιλοσοφιας, αλλα ως εκει.
Αυτό....
Μιλάμε για ένα λάστιχο που φορέθηκε βασικά στα χωμάτινα gs και όσους είχαμε μια σχετική εμπειρία και σύγκριση με άλλα λάστιχα.
Όσοι έχουν 21 18 κλπ... Να τα ξεχάσουν.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Σε ελαφριά μηχανάκια δε παίζει το mitas e09 πίσω? Επειδή βγάζει χλμ το λέω. Το έχει δοκιμάσει κανείς σε κάνα μονοκυλινδρο?
Αν το βρεις δοκίμασε το Μitas E 12 πιο ελαφρύ και λιιιιγο πιο αραιά τακούνια από το 09.
Και όπως τα περισσότερα mitas αντέχει για πολλά χλμ.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Σήμερα έβαλα στο κτμ adventure 390 τα wild με το μπροστά να είναι 110/80-19 αντί για 100/90-19 που φοράει κανονικά, 1η εντύπωση όταν ξεκίνησα από το μαγαζί πολύ ελαφρι το μπροστινό αλλά μόλις πάω να το στριψω λίγο γίνεται βαρύ. Μια γενικά περίεργη αίσθηση, βέβαια είναι η 1η φορά που οδηγώ με τέτοιο λάστιχο. Αμέσως Υμηττό με φόρμες και αθλητικά έτσι για πολύ λίγο με το μηχανάκι να χοροπηδα αφού είχε πολύ αέρα το λάστιχο, στην επιστροφή πολύ καλύτερα από περιφερειακό Υμηττού καλύτερη αίσθηση. Ανυπομονώ να πάω βουνό το σκ να το δοκιμάσω, και τώρα ερώτηση, τι πιέσεις να βάλω στο βουνό? 22 - 25 ή 20-25?


Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom