Michelin Anakee Wild

YANNISBIO

Μέλος
Περιοχή
Χανιά
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1150GS 00'
Να μην πούμε ποιος δεινοπάθησε στις λάσπες του Παναχαϊκού.... Αλλά δεν φταίνε τα τακούνια μου (Mitas E09) αλλά ο τρόμος που έχω με τη λάσπη! Κάποια στιγμή και ενώ χαροπάλευα λίγο πριν φτάσουμε στα Καραφλά, πλησίασα τον @mAthosalas και του φώναξα: "Δεν υπάρχει άλλος δρόμος να ξεφύγουμε από αυτή τη μ@λ@κί@;". "Όχι!" μου φώναξε μέσα από το κράνος του και αργότερα τον ευχαριστούσα από μέσα μου που δεν υπήρχε...
Άσχετο με το θέμα αλλά μιας και γίνεται κουβέντα...
Τοχουμε οι Γιαννηδες(κρητικοι) γενικα με τη λασπη! !
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
@forester @Srider: Παιδες, συνεχιζω εδω την κουβεντα που ξεκινησε στο νημα για τα Rally STR για τα Wild και τα TKC80.

Αν ητανε να βαλω λαστιχα σε δευτερους τροχους και να βαζω πανω τα χωματινα μονο οταν βγαινω στο χωμα, μεταξυ TKC80 και Anakee Wild θα προτιμουσα τα δευτερα, πρωτον για να τα δοκιμασω και δευτερον επειδη διαβαζω οτι ειναι λιγο καλυτερα απο τα TKC80 στο χωμα και το πισω βγαζει περισοτερα χιλιομετρα. Αλλα θελω να αφησω το μπροστα μονιμα πανω και να βαζω τακουνατο πισω μονο οταν παω χωμα. Το μπροστινο TKC80 ειναι αποδειγμενα πολυ καλο all rounder τακουνατο λαστιχο, εξαιρετικο στην ασφαλτο και αποδεκτο ακομα και στο βρεγμενο τηρουμενων των αναλογιων - το φοραω μονιμα πανω στο Τρανσαλπ.

Για το μπροστινο Wild διαβαζω σε ξενα φορουμ και σε σαϊτ με κριτικες οτι κανει πολυ θορυβο ("it screams like a banshee - ουρλιαζει σα βρυκολακας" εγραψε καποιος, "πρεπει να φοραει κανεις παντα ωτοασπιδες" γραψανε καποιοι αλλοι). Και ξερω τι σημαινει λαστιχο που κανει θορυβο καθως εχω ενα δευτερο τροχο πισω για τα χωματα με T63 και ψαχνω κι'εγω τις ωτοασπιδες καθε φορα που βγαινω χωματαδα :rolleyes: Επισης καποιοι εχουνε γραψει για ασαφεια στο πολυ πλαγιασμα στην ασφαλτο. Μαλιστα καποιοι συστηνουνε μπροστινο TKC80, πισω Wild.

Αυτος ειναι και ο λογος που θα βαλω TKC80 μπροστα στο Αφρικα καθως το ξερω, το εμπιστευομαι, ο θόρυβός του ειναι αποδεκτος και βγαζει σιγουρα 15000χμ (και παραπανω αν ειναι μονο για χωμα). Και οπως εγραψα στο αλλο νημα, σκεφτομαι να το συνδυασω με Mitas 07 πισω για καθε μερα και ηπιες χωματαδες (που βγαζει κι'αυτο γυρω στα 15000χμ απ'οτι διαβαζω) και πιθανα με Anakee Wild δευτερο πισω για πιο αγρια πραγματα στο χωμα (και πολλες λασπες).
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@XLGeorge Γιώργη δεν ξέρω τι λένε κείνοι που διαβάζεις:D
σε τέτοια πράματα είναι καλύτερα να μη διαβάζεις ;) Δοκίμασε κι ότι πει η κούτρα σ' :)
Εγώ που δοκίμασα, λέω ότι το WILD είναι καλύτερο παντού από το TKC. Στο χώμα δεν είναι "λίγο καλύτερο", ειναι πάρα πολύ καλύτερο!!! Και μάλιστα σε ποικιλία εδάφους (πέτρα, σαθρό, καλό χώμα, λάσπη, παντού!!!!). Και βγάζει πιο πολλά χλμ (αποδεδειγμένα και σε μένα) οπότε το TKC αποτελεί παρελθόν, μια ωραία ανάμηνηση....
Υπάρχουν κάποιοι εδώ μέσα, που δε θέλουν να με ακολουθούν στο χώμα, όταν έχω τα wild.... Διαμαρτύρονται για υπερβολική πέτρα, σκόνη, χώματα κλπ.... και μάντεψε τι κάνει το λάστιχο, όταν πετάει πίσω τέτοια ;)
Τώρα αν έχεις τόση αγάπη στο μπροστινό της κόντι, τι να σε πω? Ίσως να υπερέχει μόνο στην άσφαλτο, δεν ορκίζομαι σ αυτό (στο χώμα χάνει πεντακάθαρα και με διαφορά), οπότε για μόνιμο μπροστά -ίσως και να είναι πιο καλή επιλογή. Ίσως....
Ο θόρυβος είναι παραπάνω, αλλά συγκρίσιμος, όχι σε άλλο επίπεδο ;)
Έχει άλλη χροιά και ακούγεται σε άλλα χλμ. Τα db όμως είναι πάνω κάτω ίδια.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Μπίγκουλας + Βέφα
Να πω κ εγώ τα δικά μου.
Σε DR800 είχα Heidenau k60 Scout, όπου δεν είχα κανένα θέμα γενικά εκτός ίσως από το λίγο νερό, το λίγο βρεγμένο που έχει αναφερθεί ήδη, και η σύγκριση τους είναι υπέρ του WILD. Και πως να ήταν άλλωστε αφού τα χωρίζουν αρκετά χρόνια εξέλιξης.
Στο φετινό 36ωρο ( σε δρόμους Ιταλίας & Ελλάδας βρεγμένους & στεγνούς) ήταν παντού παραπάνω σε αίσθηση ασφάλειας.
Στις γυαλάδες των δρόμων της Αθήνας δεν νοιωθεις την ελαφριά αίσθηση οτι ακροβατείς. Εχει χρειαστεί να φρενάρω κ σε στεγνό κ σε βρεγμένο.
Ο θόρυβος του δεν υπάρχει για μένα αφού έχω άλλον πρωτογενή θόρυβο (βλέπε Μπιγκουλα με Laser) :D
Τα φοράω συνέχεια επάνω και μόλις τελειώσει το πισινό, γιατί θα τελειώσει νωρίτερα, θα τα ξαναβάλω, εάν δεν έχει βγει κάτι νεότερο.
Για τα λίγα στεγνά χώματα που έχω πάει δεν έχω να του προσάψω κάτι, λόγω μικρής εμπειρίας.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
@XLGeorge
Τώρα αν έχεις τόση αγάπη στο μπροστινό της κόντι, τι να σε πω? Ίσως να υπερέχει μόνο στην άσφαλτο, δεν ορκίζομαι σ αυτό (στο χώμα χάνει πεντακάθαρα και με διαφορά), οπότε για μόνιμο μπροστά -ίσως και να είναι πιο καλή επιλογή. Ίσως....
Ειναι ακριβως αυτο Θοδωρη, το μονιμα πανω, οπου τα ασφαλτινα προτερηματα ειναι πολυ σημαντικα. Και τοχω δοκιμασει το λαστιχο εκτεταμενα στο Τρανσαλπ, ειμαι στο τριτο μπροστινο Conti TKC, εκανα 15000χμ με το πρωτο, 17000χμ με το δευτερο και ειμαι στα 8000χμ με το τριτο. Δεν λεω το ιδιο για το πισω TKC καθως αφ'ενος μεν δεν ειναι οτι καλυτερο στις λασπες σε σχεση με αλλα χωματινα που εχω δοκιμασει (πχ ΜΤ21, Τ63) - αλλα υπερτερει στην ασφαλτο - και αφ'ετερου δεν βγαζει και χιλιομετρα, για παραδειγμα στο Τρανσαλπ βγαζει μετα βιας 8000χμ και απο τα 6500χμ δεν εχει πια τακουνι για σοβαρο χωμα - σε μηχανακια με τα διπλασια αλογα στον πισω τροχο δεν θα βγαλει ουτε 5000χμ μαξιμουμ. Γι'αυτο και δεν τοχω ξαναβαλει πισω μετα τις πρωτες δυο φορες.

Και κατι αλλο: το μπροστινο 90/90-21 Wild εχει δεικτη ταχυτητας R (170χμω) ενω το αντιστοιχο Conti εχει S (180χμω) για μεσαια μηχανακια και T (190χμω) για πιο δυνατα (TL), αυτο ισως κανει καποια διαφορα σε βαθος χρονου σε χρηση μονιμα πανω, ισως και οχι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ειναι ακριβως αυτο Θοδωρη, το μονιμα πανω, οπου τα ασφαλτινα προτερηματα ειναι πολυ σημαντικα. Και τοχω δοκιμασει το λαστιχο εκτεταμενα στο Τρανσαλπ, ειμαι στο τριτο μπροστινο Conti TKC, εκανα 15000χμ με το πρωτο, 17000χμ με το δευτερο και ειμαι στα 8000χμ με το τριτο. Δεν λεω το ιδιο για το πισω TKC καθως αφ'ενος μεν δεν ειναι οτι καλυτερο στις λασπες σε σχεση με αλλα χωματινα που εχω δοκιμασει (πχ ΜΤ21, Τ63) - αλλα υπερτερει στην ασφαλτο - και αφ'ετερου δεν βγαζει και χιλιομετρα, για παραδειγμα στο Τρανσαλπ βγαζει μετα βιας 8000χμ και απο τα 6500χμ δεν εχει πια τακουνι για σοβαρο χωμα - σε μηχανακια με τα διπλασια αλογα στον πισω τροχο δεν θα βγαλει ουτε 5000χμ μαξιμουμ. Γι'αυτο και δεν τοχω ξαναβαλει πισω μετα τις πρωτες δυο φορες.

Και κατι αλλο: το μπροστινο 90/90-21 Wild εχει δεικτη ταχυτητας R (170χμω) ενω το αντιστοιχο Conti εχει S (180χμω) για μεσαια μηχανακια και T (190χμω) για πιο δυνατα (TL), αυτο ισως κανει καποια διαφορα σε βαθος χρονου σε χρηση μονιμα πανω, ισως και οχι.
Σωστά, τα Wild είναι με δείκτη ταχύτητας R.
Τα άλλα, συμπεριλαμβανομένων των TKC είναι συνήθως S ή Τ.
Καλά κάνω και τα προτιμώ ως μόνιμα χωμάτινα ;) Ακόμα κι ο δείκτης ταχύτητας, τα κάνει τα πιο χωμάτινα από όλα τα διπλής χρήσης ελαστικά για on/off ;)
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 06
Εγω παλι Τ63(ευχαριστημενος) δεν μπορω να βρω πια οποτε βαζω μεθαυριο τα wild...για να δουμε τι ψαρια πιανουν.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγω παλι Τ63(ευχαριστημενος) δεν μπορω να βρω πια οποτε βαζω μεθαυριο τα wild...για να δουμε τι ψαρια πιανουν.
Τα Τ63 ήταν όντως πολύ καλά, σαν all around με προσανατολισμό το χώμα. Τα είχα στην Αφρικα. Νομίζω ότι θα βάλεις το διάδοχο και θα είναι αντίστοιχα πολύ καλά Μήτσο ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Εγω παλι Τ63(ευχαριστημενος) δεν μπορω να βρω πια οποτε βαζω μεθαυριο τα wild...για να δουμε τι ψαρια πιανουν.
Δημητρη περιμενουμε εντυπωσεις σε ελαφροτερο μηχανακι σαν το KLR. Ελπιζω(/Νομιζω) το πισω να(/θα) κανει λιγοτερο θορυβο απο το πισω T63 με τα αραια τακουνια το οποιο εχει τρελο βουητο, μια φορα δεν προλαβα ν'αλλαξω τροχο μετα απο μια χωματαδα και μου λεει η γυναικα "τι διαλα εκανες στο μηχανακι και κανει τοσο θορυβο" :rolleyes: :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ο Λάμπρος @labros :
"Το Michelin wild τελικά θα πρέπει να είναι αρκετά καλό λάστιχο.
Έχοντας να μπω σε τέτοια χώματα πάνω από 10 χρόνια πιστεύω ότι με έβγαλαν από εκεί μέσα πρώτον τα συγκεκριμένα λάστιχα και στην συνεχεία ο Bigουλας.
Γιατί από τεχνική χρειάζομαι δουλειά ...και μια συγνώμη για όποιον μπορεί να καθυστέρησα/έκοψα σε δεδομένη στιγμή."


O Κώστας @onroad :

"Μιας και λέμε για λάστιχα και μηχανάκια , το εμπρός λάστιχο Michelin wild είχε πρόσφυση συνέχεια , όποτε τις περισσότερες φορές είχα τιμόνι , κάτι που δεν το περίμενα με τίποτα , το πίσω λάστιχο Shinko 805 , έχει το διπλάσιο τακούνι σε σχέση με το pireli str αλλά και πάλι διακοσμητικό είναι , δεν έκανε για αυτό το έδαφος τέτοια εποχή , για καλοκαίρι είναι μια χαρά .

Τώρα το crf1000 ήταν καταπληκτικό , ήρεμο από χαμηλά , χωρίς ξεσπάσματα , πουθενά δεν ήθελα παραπάνω δύναμη , είχα το traction control πάντα στο on , όποτε αναλάμβανε αυτό , ήρεμα και χωρίς γλυστριματα πέρναγα παντού .

Γενικά δεν περίμενα να έχω τόσο θετική εντύπωση μετά από μια βόλτα .
Με λίγη προπόνηση θα μπορώ να το πάω ακόμα καλύτερα ( το μηχανάκι μπορεί αρκεί ο οδηγός να ξερει )


Εγώ θα ξαναπώ όσα υπερθετικά έχω πει για τα Wild!
Σε κάθε είδος χώματος, πέτρας, λάσπης, άμμου (βρήκαμε λίγη ποταμίσια το απόγευμα) ήταν ΑΨΟΓΑ!!!!
Τα θεωρώ το καλύτερο λάστιχο για μεσαία/μεγάλα on/off, όταν μιλάμε για χωμάτινο! Όχι για συνέχεια πάνω, δεν αξίζει να τα τρως στην άσφαλτο αυτά!

Κώστα Χ2, @gsmaniac & @el-Gatto θα πουν κι αυτοί τη δική τους άποψη ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στο τέλος θα νομίζει ο κόσμος ότι βγάζουμε ποσοστά από τη Michelin :p
Μα ρε φίλε, είναι κάποια προΙόντα που το αξίζουν!
Το ένα είναι το λάστιχο αυτό. Άλλο ένα είναι το Trailsmart για άσφαλτο.
Ας με κατηγορήσουν ότι τα παίρνω :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:`

Αφού έχω πάθει πλάκα, τι να κάνω?

Φωτο







Φωτο - αποδείξεις....
Πέρσι με Anlas στο ίδιο βουνό μετά από βροχή. Σχεδόν όπως προχθες..., λίγο καλύτερα πιστεύω (πέρσι καλύτερα)!
Εγώ τα άνλας, ο Γιώργης τα Χάϊντι....
Ουτε 50 μέτρα και μπούκωναν 100%!!!!
:cool::cool::cool:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
TTR 250 Raid
KTM 690 Rally
BMW R1200GS
Μετά από τα τόσα καλά λόγια που ακούγονται για τα WILD ,αποφάσισα να τα βάλω κι εγώ στο 690.
Αν και υπάρχουν 10δες επιλογές για τον τύπο της συγκεκριμένης μοτό ,προτίμησα αυτά ,σαν πιό "πολιτισμένα" ,μια κ θέλω να πηγαίνω σβέλτα κ χωρίς κουνήματα ΚΑΙ στην άσφαλτο.

Βλέποντας το πίσω ,σε προδιαθέτει να σκεφτείς χωμάτινα ,κ να νιώσεις σιγουριά οτι θα σε βγάλει από τις λασπο-αμμο-κακοτοπιές.



Βλέποντας το εμπρός όμως ,με το τακούνι να έχει σχεδόν το μισό ύψος από τα TKC80 ,ένας προβληματισμός σου βγαίνει για το ΤΙ μέλλει γενέσθαι στα δύσκολα.


Δοκιμάστηκαν άμεσα την περασμένη Κυριακή ,και οι πρώτες εντυπώσεις είναι ΥΠΕΡ-θετικές.

Τα λάστιχα πατάνε καλά σε οποιουδήποτε είδους τερραίν ,κ γκριπάρουν άριστα στα δύσκολα (για μεγαλομεσαία μηχανάκια) off-road κομμάτια.
Στα σαθρά ,δεν ένιωσα καμία σαθρότητα.
Στα πετρο-κροκάλια ,πέρναγαν με άνεση κι ένιωθα σιγουριά στο πάτημα.
Στα λασπερά έδειξαν άριστη συμπεριφορά ,με αποτέλεσμα να μην έχω πουθενά γλιστρήματα ,ακόμα κ στην αφρώδη παχιά λασπη της Κωπαϊδας.
Εμεινα έκπληκτος από το γκριπάρισμα που είχαν ,στα στριφτερά ανηφορο-κατηφόρια της Μαδαγασκάρης.
Μια 2α-3η χαλαρά κι ανέβαινα τα λασπερά ανηφόρια χωρίς ίχνος γλυστρίματος ή ασάφειας.
Κι όταν άνοιγα το γκαζι ,το πίσω κόλλαγε κάτω κ το μηχανάκι ξεκόλαγε πρός τα πάνω.
Στις λασπωμένες κατηφοριές ,το μπροστινό γκριπάριζε τόσο καλά ,κ oi πληροφορίες διαβάσματος έφταναν τόσο ξεκάθαρες στα χέρια μου ,ώστε μου έδινε απόλυτο έλεγχο.
Mια φορά μου γλύστρισε μόνο ,από δικό μου λάθος πάτημα.(βγήκα διαγώνια έξω από λασπωμένο λούκι)
Και με ξέμπλεξε εύκολα κ γρήγορα το πίσω ,βρίσκοντας πρόσφυση στη λάσπη ,κ μ'έβγαλε έξω με διπλωμένο το τιμόνι στο στόπ.
Παρατήρησα επίσης με μεγάλη μου χαρά ,το πόσο εύκολα κ γρήγορα καθάριζαν από τη λάσπη.

ΑΡΙΣΤΑ λοιπόν ΚαΤεΜέ στο χώμα (για τα δικά μου μέτρα κ σταθμά) ,τουλάχιστον τώρα που'ναι ολοκαίνουργια.
Αμα φθαρούν ,τα ξαναλέμε.


Στην άσφαλτο ,επίσης Υπέροχα.
Καμία αίσθηση αναπήδησης λόγω τακουνιών ,κανένα τρέμουλο ,καμία ασάφεια ,κανένα ελάφρωμα ,από το 1ο χλμ κύλισής τους.
Συνήθως ,τα 50/50 ελαστικά ,στα πρώτα χλμ στην άσφαλτο ,είναι νευρικά ,κ θέλουν λίγο χρόνο να πατήσουν-στρώσουν τα τακούνια τους.
Καμία σχέση.
Tα WILD εχουν απολύτως πολιτισμένη συμπεριφορά στην άσφαλτο ,χωρίς ίχνος υποψίας οτι κάτι πάει ,ή θα πάει ,στραβά.
Τα δοκίμασα στην ΕΟ μέχρι τα 160 χλμ/ω ,κ το μηχανάκι κύλαγε σταθερά ,ήρεμο κ ακλόνητο.
Στο κλειστό ορεινό στροφιλίκι της Αμφίκλειας ,έμπαιναν σε τροχιά μ'ένα σπρώξιμο του τιμονιού ,κ την κράταγαν υποδειγματικά ,σαν ασφάλτινα.
Καμία καθυστέρηση ,καμία ασάφεια ,κανένα γλύστρημα ,κανένα άνοιγμα-σήκωμα πάνω στην στροφή ,κ απολύτως προβλέψιμη συμπεριφορά σε επιτάχυνση κ επιβράδυνση.

Κάποιοι λένε ,ότι στην άσφαλτο ,κάνουν περισσότερο θόρυβο ,σε σχέση με τα TKC80.
Πιθανόν ,λόγω του ότι τα τακούνια τους έχουν αραιότερη διάταξη σε σχέση με τα προαναφερθέντα.
Εγώ πάντως δεν άκουσα καθόλου θόρυβο τακουνιών ,όσο κι αν προσπάθησα να τον διακρίνω στην ΕΟ...πιθανόν επειδή τον κάλυπτε ο θόρυβος που κάνει το σΚαΤεΜ.
Πάντως σίγουρα κάνουν αμελητέο θόρυβο σε σχέση με τα Τ63 ,που τα λάτρευα ,κι ας έκαναν σαν κομπρεσέρ όταν ήταν καινούργια.

5 αστέρια λοιπόν για τα λάστιχα ,στην πρώτη επαφή μαζί τους.

Μένει να δούμε
την διατήρηση της συμπεριφοράς τους ,με το πέρασμα των χλμτρων ,
καθώς κ την διάρκειά τους.

Οταν θα έχω άποψη για τα ανωτέρω ,θα επανέλθω.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Εψαχνα το σαϊτ της Michelin και δεν φαινεται να βγαζει το πισω σε 150/70-18 που φορανε τα 950/990, το Αφρικα 1000 κλπ. Η μεγαλυτερη διασταση που το βγαζει σε 18 ειναι 140/80, το οποιο φανταζομαι πρεπει να καθεται just ok σε 4.25" ζαντα για 150 πισω.

http://moto.michelin.com/DC/en/tyres/products/anakee-wild.html#
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Κατι αλλο: τα Wild ειναι radial λαστιχα και διαβασα οτι δεν χρειαζεται να ριχνει κανεις την πιεση για off-road διαδρομες (το οποιο ειναι βολικο) οπως σε bias ply λαστιχα πχ σαν το TKC80. Για πειτε εσεις που τα εχετε βαλει. Το διαπιστωσα παντως αυτο και στο πισω Rally STR που ειναι επισης radial.

Απο την αλλη, radial λαστιχα βγαινουν/μπαινουν πιο δυσκολα για αλλαγη σαμπρελας στο βουνο σε μηχανακια με σαμπρελες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Εγω παντα κατεβαζω πιεσεις, δεν το εχω δοκιμασει με ασφαλτινες πιεσεις!
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
στον καταλογο της michelin το εχει σαν υποσημειωση ξεκαθαρα οτι δεν πρεπει να ριχνουμε τις πιεσεις,κατι που μου εκανε εντυπωση κ εμενα οταν δουλευα στον κλαδο,και ρωτησα και τον γενικο υπευθυνο για τα "τεχνικα" της michelin στην Ελλαδα και ηταν και αυτος καθετος για το συγκεκριμενο θεμα.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Αν θυμάμαι καλά έχει γραφτεί κι εδώ μέσα, άσχετα από τι λέει η Michelin η πιέσεις πρέπει να πέφτουν για να δουλεύει σωστά στο χώμα. Ας μιλήσουν και οι κάτοχοι.

Edit, το βρήκα, το είχε αντιγράψει ο Θοδωρής @forester από κάποιο site.
Εδώ λοιπόν ο ίδιος ο Σπανός γράφει ΞΕΚΑΘΑΡΑ πως ΔΕΝ δουλεύει στις ασφάλτινες πιέσεις...
Ο ίδιος τα δουλεύει στο μεν μεγάλο GS (1200) στο 1.7 bar εμπρός/πίσω, ενώ για το μικρό GS (800) τα δουλεύει στο 1.5 bar.
Ε κάτι θα ξέρει...

https://advride.gr/threads/michelin-anakee-wild.4760/page-4
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Ναι, για να το λεει ο Σπανος που ταχει δοκιμασει σε πολλα τεραιν στο δικο του GSA, πρεπει να ισχυει. Μαλιστα συνιστα μικρες πιεσεις ακομα και στην ασφαλτο δηλ. μαξιμουμ 2 bar στο πισω ακομα και φορτωμενο.

Παντως στο Rally STR που εχω πισω εγω εβγαλα πολυ δυσκολα κομματια με 2.5 (36) πισω πηγαινοντας σβελτα που αν ειχα TKC80 με τετοια πιεση θα πηγαινα ..χοροπηδηχτα o_O Και οταν διαβασα στο σαϊτ της Michelin οτι δεν θελει χαμηλωμα πιεσεων επειδη ειναι radial, εκανε "κλικ" και για τη σχετικη συμπεριφορα του Rally STR.

Αναρωτιεμαι παντως αν τοχει δοκιμασει κανεις στο χωμα ΚΑΙ με τις ασφαλτινες πιεσεις για ναχουμε εικονα.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Δε ξέρω Γιώργο για τα Rally STR, μήπως υπάρχει περίπτωση αν χαμήλωνες τις πιέσεις να είχες ακόμη περισσότερο καλή συμπεριφορά από αυτή που ήδη είχες; Πρέπει να το δοκιμάσεις, ίσως σου "πηγαίνει" και το ελαστικό σε συνδυασμό με τη μηχανή σου και αξίζει να τα χρησιμοποιείς μόνιμα.
 
Top Bottom