Michelin Anakee Wild

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Δε ξέρω Γιώργο για τα Rally STR, μήπως υπάρχει περίπτωση αν χαμήλωνες τις πιέσεις να είχες ακόμη περισσότερο καλή συμπεριφορά από αυτή που ήδη είχες; Πρέπει να το δοκιμάσεις, ίσως σου "πηγαίνει" και το ελαστικό σε συνδυασμό με τη μηχανή σου και αξίζει να τα χρησιμοποιείς μόνιμα.
Ξεκινησα αρχικα τη χωματαδα με 41 (2.8) πισω, οσο ειχα δηλαδη στο ταξιδι την προηγουμενη μερα δικαβαλος/διβαλιτσος απο Αθηνα και μπηκα στο χωμα με τετοιες πιεσεις με σκοπο να χαμηλωσω αμεσως. Αλλα για μεγαλη μου εκπληξη δεν ενοιωσα το μηχανακι ναχει κανενα προβλημα στα πρωτα κομματια με γαρμπιλι και σχετικα ευκολο χωμα. Ουτε οταν τα πραγματα δυσκολεψανε ειχα θεμα, αλλα οταν κατεβασα τη συνεπιβατηδα αργοτερα σε αρκετα δυσκολα κομματια, εριξα και τις πιεσεις βαζοντας στο πισω 36 (2.5). Ε λοιπον, ειδα μια βελτιωση αλλα πολυ μικρη σε σχεση πχ με τακουνατα μη-radial λαστιχα. Επειδη στην επιστροφη θακανα περιπου 90 χιλιομετρα ασφαλτο χωρις βενζιναδικο για ν'ανεβασω πιεση, το αφησα εκει οταν ειδα οτι και στα πολυ δυσκολα - στο σπαστηρι της αναβασης στη Βερλιγκα - το μηχανακι συμπεριφεροτανε μια χαρα (με τη συνεπιβατηδα πισω) :ok:

Την επομενη φορα που θα παω χωματαδα μονός, θα δοκιμασω χαμηλη πιεση οπως αυτη που βαζω συνηθως σε αλλα χωματινα λαστιχα, δηλ. 25 (1.7) πισω για να δω ποση διαφορα θα κανει και θα αναφερω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Μπίγκουλας + Βέφα
Αναρωτιεμαι παντως αν τοχει δοκιμασει κανεις στο χωμα ΚΑΙ με τις ασφαλτινες πιεσεις για ναχουμε εικονα.
Όπως ανέφερα και σε προηγούμενο ποστ μου στο βουνό του Λεωνίδα πιστεύω ότι με βοήθησε πάρα πολύ το συγκεκριμένο λάστιχο.
Πηγαίνοντας το πρωί κατευθείαν Αλίαρτο από Παλαιά Εθνική μπήκα στα χώματα χωρίς να σκεφτώ πιέσεις ( βλέπε το άγχος του πρωτάρη:()
Χωρίς να κατέχω την τεχνική πέρναγα από τις νερολακούβες της Κωπαίδας με 1η και σιγά -σιγά, νομίζω όχι ότι καλύτερο.
Σε ανηφορικό κομμάτι με κοτρόνια, (μετά το μουλάρωμα του ΚΤΜ του el-Gatto) μπορεί να κοπάναγε αλλά δεν έχανα πρόσφυση.
Σε διαστάσεις 90/90-21 & 130/80-17 είχα μπροστά 29 - πίσω 35.

Αυτά τα λίγα από μένα Γιώργο
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Κατι αλλο: τα Wild ειναι radial λαστιχα και διαβασα οτι δεν χρειαζεται να ριχνει κανεις την πιεση για off-road διαδρομες οπως σε bias ply λαστιχα σαν το TKC80 (το οποιο ειναι βολικο). Για πειτε εσεις που τα εχετε βαλει. Το διαπιστωσα παντως αυτο και στο πισω Rally STR που ειναι επισης radial.

Απο την αλλη, radial λαστιχα βγαινουν/μπαινουν πιο δυσκολα για αλλαγη σαμπρελας στο βουνο σε μηχανακια με σαμπρελες.
στον καταλογο της michelin το εχει σαν υποσημειωση ξεκαθαρα οτι δεν πρεπει να ριχνουμε τις πιεσεις,κατι που μου εκανε εντυπωση κ εμενα οταν δουλευα στον κλαδο,και ρωτησα και τον γενικο υπευθυνο για τα "τεχνικα" της michelin στην Ελλαδα και ηταν και αυτος καθετος για το συγκεκριμενο θεμα.
1) Κατ'αρχήν θα πρέπει να συγκεκριμενοποιήσουμε το ερώτημα που τίθεται.
Δηλαδή
" δεν χρειαζεται να ριχνει κανεις την πιεση " ? (βλ.επιλογή)
ή
"δεν πρεπει να ριχνουμε τις πιεσεις" ? (βλ.απαγόρευση)

2) Κατα 2ο λόγο ,θα πρέπει να οριστεί ένα Σημείο Αναφοράς.
Δηλαδή
"Δεν πρέπει" ή "Δεν χρειάζεται" ,να ρίχνουμε τις πιέσεις ...σε σχέση με ποιά ΤΙΜΗ ???
Aυτήν που ορίζει ο κατασκευαστής της εκάστοτε μοτ/τας ?
ή
Αυτήν που ορίζει η MICHELIN ?

Διότι ,από την μέχρι τώρα εμπειρία μου ,γνωρίζω ότι

3) Στο μανιουάλυ της οποιασδήποτε ΟνΟφφ μοτ/τας ,στο κεφάλαιο ελαστικά ,ο κατασκευαστής ορίζει:
Εκτός Δρόμου - Μόνο Αναβάτης > Πίεση Α
Εντός Δρόμου - Μόνο Αναβάτης >Πίεση Α+
Εντός Δρόμου -Αναβάτης+Συνεπιβάτης > Πίεση Α++

Αναβάτης+Συνεπιβάτης+Πλήρες φορτίο αποσκευών > Πίεση Α+++
Ο κατασκευαστής λοιπόν ,συνήθως ,αναφέρει ξεκάθαρα για την αναγακαιότητα προσαρμογής της πίεσης των ελαστικών ,αναλόγως συνθηκών.

Επίσης
4) Το ίδιο ελαστικό (πχ.το 140/80/18 που ανέφερε ο ΧΛΓ) μπορεί να φορεθεί
- στο 690 μου ,για το οποίο ο κατασκευαστής ορίζει πίεση 1,5bar(22psi)
- στο CRF1000 ,για το οποίο ο κατασκευαστής ορίζει πίεση 38psi

Οπότε...
5) Σε σχέση με ποιά τιμή , "δεν πρέπει" ή "δεν χρειάζεται" ,να ανεβοκατεβάσω πίεση ,στην δική μου μοτ/τα ;

6) Η MICHELIN εχει εκδόσει για το WILD ,κατάλογο προτεινόμενων πιέσεων ανά διάσταση ελαστικού ή ανά μοντέλο μοτ/τας ;

(ρωτάω - δεν γνωρίζω)

΄
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
λοιπον.
σε καταλογο της michelin του '16 λεει:

οτι ειναι το πρωτο radial ελαστικο σε αυτη την κατηγορια,μπλα μπλα μπλα..

για αρχη,οτι δεν πρεπει να συνδιαστει με κανενα αλλο "χωματινο" ελαστικο,ουτε καν με το δικο της Τ63,παρα μονο με wild.

μετα με μορφη ερωτησης λεει: - υπαρχει διαφορετικη συνιστωμενη πιεση για εκτος δρομου οδηγηση?
και απανταει: - οχι η michelin προτεινει τις κανονικες πιεσεις (?) και συμπληρωνει οτι,και η BMW δεν προτεινει κατι διαφορετκο για το r1200gs (?)

o_O
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Αυτά ισχύουν συνήθως σε μικρά καθαρόαιμα όπου το βάρος των μηχανών πάνω-κάτω βρίσκονται στα ίδια πλαίσια, όπως και τα μοτοκροσάδικα ελαστικά, οπότε τα πράγματα είναι πολύ κοντά στο "ξεκάθαρο" με μόνο έξτρα υπολογισμό τα κιλά και τα γούστα του αναβάτη (τα οποία μπορεί να αποκλίνουν από τα στάνταρ αποδεκτά).

Όταν μιλάμε για μεγάλα On/Off οι διαφορές σε κιλά μπορεί να παίζονται ακόμη και σε 10άδες και μπορεί μεν οι εταιρείες και τα μάνιουαλ να συστήνουν αλλά όπως και οι αναρτήσεις αυτές οι τιμές είναι μέσες προτεινόμενες (τιμές). Π.Χ. το SAG ρυθμίζεται από τα περισσότερα εργοστάσια με βάρος αναβάτη τα 75 κιλά +- 5 κιλά.
Το ίδιο ισχύει και για τις συστάσεις των ελαστικών, καθώς για παράδειγμα τα WILD είναι και tubless. Μπορεί αυτό να το λάβει υπόψη π.χ. η Yamaha για το Tenere;

Άρα ένα ερώτημα που τίθεται είναι οι τιμές για την πίεση ελαστικών που προτείνεται από το μάνιουαλ είναι για ποιας μάρκας και τύπου ελαστικό; Για το φορέμένο από το εργοστάσιο (ίσως); Και το φορεμένο από το εργοστάσιο τι λάστιχο είναι; Γιατί το Michelin Sirac και το Michelin Wild είναι η μέρα με τη νύχτα....
Ένα δεύτερο ερωτηματικό είναι όταν π.χ. η ΒΜW για το GS και η Yamaha για το XT660Z Tenere προτείνουν πιέσεις για Off Road χρήση τι είδους "Off Road" χρήση ακριβώς εννοούν;
Επομένως κατά τη ταπεινή μου άποψη, το θέμα θέλει πάντοτε προσωπικό ψάξιμο πέρα από τις συστάσεις των μοτο-εταρειών και λάστιχο-εταιρειών.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
λοιπον.
σε καταλογο της michelin του '16 λεει:

οτι ειναι το πρωτο radial ελαστικο σε αυτη την κατηγορια,μπλα μπλα μπλα..

για αρχη,οτι δεν πρεπει να συνδιαστει με κανενα αλλο "χωματινο" ελαστικο,ουτε καν με το δικο της Τ63,παρα μονο με wild.

μετα με μορφη ερωτησης λεει: - υπαρχει διαφορετικη συνιστωμενη πιεση για εκτος δρομου οδηγηση?
και απανταει: - οχι η michelin προτεινει τις κανονικες πιεσεις (?) και συμπληρωνει οτι,και η BMW δεν προτεινει κατι διαφορετκο για το r1200gs (?)

o_O
Μητσάρα, όπως αναφέρω και παραπάνω ένα ερώτημα που τίθεται προς τη Michelin είναι πως όταν η ίδια λέει χωμάτινη χρήση ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ; Αν το αποσαφηνίσει αυτό συζητάμε...
Επίσης να είσαι καχύποπτος, σχετικά με το συνδυασμό ελαστικών. Πολλές φορές μιλάει και το marketing. Έχουν δει ότι πλέον πολλοί αναβάτες δουλεύουν ελαστικά διαφορετικού τύπου αλλά και διαφορετικών εταιρειών. Έχει πέσει πολύ χρήμα στη προώθηση του WILD γιατί να πουλάνε ένα όταν μπορούν να δώσουν δύο (έστω και αν το 2ο ήταν πάλι Michelin).
 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Εξηγήστε ρε σεις τι σημαίνει radial και σε τι διαφέρει από τα μη radial:rolleyes:
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Εξηγήστε ρε σεις τι σημαίνει radial και σε τι διαφέρει από τα μη radial:rolleyes:
Έχει να κάνει με τη διάταξη των ινών στο εσωτερικό του ελαστικού (90 μοίρες από τον άξονα ή την κατεύθυνση της πορείας του τροχού).

Βασικά πρόκειται για κατοχυρωμένη πατέντα της Michelin αν και υπάρχουν αναφορές για χρήση της διάταξης και πριν την Michelin.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Έχει να κάνει με τη διάταξη των ινών στο εσωτερικό του ελαστικού (90 μοίρες από τον άξονα ή την κατεύθυνση της πορείας του τροχού).

Βασικά πρόκειται για κατοχυρωμένη πατέντα της Michelin αν και υπάρχουν αναφορές για χρήση της διάταξης και πριν την Michelin.
Ωραία....και τι σχέση εχει αυτο με το ποσο τακουνι θέλουμε να πατάει το λάστιχο μας σε δύσκολα χώματα?
Θεωρώ ότι όλα αυτά τα θεωρητικά και συμβουλές των εταιριών είναι για τον κάλαθο!
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιώρης
Μοτό
F800 το Καλαματιανό

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Εδω αναλυει την δομη ενος radia ελαστικου.

https://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tyre_range/industrial/information/technologies/radial_industrial_tire/

Για όποιον βαριεται να το ψαξει...:hungry:
Με τα λεγόμενα όλων λοιπόν, μιλάμε για έναν τύπο ελαστικού που δέχεται χαμηλές πιέσεις καλύτερα από τα υπόλοιπα!
Και αυτο είναι ζητούμενο στα δύσκολα χώματα και ο λόγος που κατεβάζουμε πιέσεις....να κατεβάσουμε πιεση για να πατήσει όλο το πέλμα του ελαστικου!
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
Καταρχήν, πιστεύω ότι ολη αυτή η κουβέντα περί radial, μη radial και πιέσεις ελαστικών στην offroad χρηση, καλό είναι να μπει σε θέμα μόνη της...

Δεύτερον, για τη δικιά μου χρήση (καθημερινά 30 χλμ πάνε έλα δουλειά-άσφαλτος, 1-2 φορές βόλτα/μήνα σε άσφαλτο και σιγά σιγά απλό χώμα -όχι λάσπες και υπερβολές ) μοιάζει να είναι ιδανικό (και περισσότερο χωμάτινο από το Pirelli Rally STR??)

Ο μόνος φόβος που θα έχω με αυτά τα ελαστικά (50-50) είναι η βροχή, αλλά η λύση πάω σαν κότα που κλωσσάει αυτά, είναι καλή ε???? :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
1. H BMW στο μάνιουαλ δίνει πιέσεις μόνο για το φορτίο (μονός, μονος+μπαγκάζια ή διπλος) και αναφέρομαι στα R1200GS/GSA. Δεν αναφέρει τίποτα για χρήση σε άσφαλτο ή χώμα
2. Η Μισλέν λέει για το wild ότι ακριβώς έγραψε ο Δημήτρης @Μητσάρας
3. Καλός φίλος επαγγελματίας που ήταν στην παρουσίαση του ελαστικού και το χρησιμοποιεί επαγγελματικά, σε συνεργασία με τον εδώ αντιπρόσωπο (σε διάφορα μεγάλα on/off, BMW κυρίως), επιβεβαιώνει την ως άνω θεωρία. Ως θεωρία μόνο!
Τόνισε πολλάκις ότι στα wild διαπίστωσε στο χώμα πολύ καλύτερη συμπεριφορά με 1,5-1,5 σε bar.
Επίσης είπε ότι με κανονικές, ασφάλτινες πιέσεις (όπως τις δίνει το εργοστάσιο, ήτοι: 2,2-2,5 μονός και 2,5-2,9 με φορτίο/διπλός) το wild συμπεριφέρεται καλύτερα από άλλα χωμάτινα/τακουνάτα στο χώμα, αλλά βελτιώνεται ακόμα πιο πολύ με χαμηλότερες πιέσεις.


Τα λοιπά περί "χωμάτινης χρήσης, τι εννοεί η Μισλέν και τι η κάθε εταιρεία" μόνο άκρη δε βγάζουν.
Χωμα είναι όπου δεν έχει άσφαλτο, όπου χάνεται η πρόσφυση της ασφάλτου. Παντού εκτός ασφάλτου, είναι χώμα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καταρχήν, πιστεύω ότι ολη αυτή η κουβέντα περί radial, μη radial και πιέσεις ελαστικών στην offroad χρηση, καλό είναι να μπει σε θέμα μόνη της...

Δεύτερον, για τη δικιά μου χρήση (καθημερινά 30 χλμ πάνε έλα δουλειά-άσφαλτος, 1-2 φορές βόλτα/μήνα σε άσφαλτο και σιγά σιγά απλό χώμα -όχι λάσπες και υπερβολές ) μοιάζει να είναι ιδανικό (και περισσότερο χωμάτινο από το Pirelli Rally STR??)

Ο μόνος φόβος που θα έχω με αυτά τα ελαστικά (50-50) είναι η βροχή, αλλά η λύση πάω σαν κότα που κλωσσάει αυτά, είναι καλή ε???? :)
Θεωρώ υπερβολή το wild για τη χρήση που λες.
Καλύτερα να πας πιο κρατημένα στο όποιο χώμα κάνεις κι επέλεξε στεγνό καιρό, ή νωπό χώμα χωρίς υπερβολή σε λασπωμένα κλπ., επιλέγοντας ένα ενδιάμεσο λάστιχο τύπου STR.
Με όσα έγραψες ότι θες, αυτή είναι η άποψή μου.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Τα λοιπά περί "χωμάτινης χρήσης, τι εννοεί η Μισλέν και τι η κάθε εταιρεία" μόνο άκρη δε βγάζουν.
Χωμα είναι όπου δεν έχει άσφαλτο, όπου χάνεται η πρόσφυση της ασφάλτου. Παντού εκτός ασφάλτου, είναι χώμα.
Βασικά ακριβώς αυτό λέω, γιαυτό καταλήγω ότι: Επομένως κατά τη ταπεινή μου άποψη, το θέμα θέλει πάντοτε προσωπικό ψάξιμο πέρα από τις συστάσεις των μοτο-εταρειών και λάστιχο-εταιρειών.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Μπίγκουλας + Βέφα
Δεύτερον, για τη δικιά μου χρήση (καθημερινά 30 χλμ πάνε έλα δουλειά-άσφαλτος, 1-2 φορές βόλτα/μήνα σε άσφαλτο και σιγά σιγά απλό χώμα -όχι λάσπες και υπερβολές ) μοιάζει να είναι ιδανικό (και περισσότερο χωμάτινο από το Pirelli Rally STR??)
Κ' εγώ έτσι το χρησιμοποιώ καθημερινά σχεδόν στη δουλειά περί τα 30 χλμ. από το Μάιο και το πίσω είναι στο μισό του αρχικό βάθος. Με ένα 36ωρο 2000χλμ και ένα ακόμα ταξίδι Αύγουστο μηνά 1000χλμ, και τα λιγα μου χώματα. Θα χρειαστώ ένα δεύτερο πισινό κάποια στιγμή. Χαλάλι του


Ο μόνος φόβος που θα έχω με αυτά τα ελαστικά (50-50) είναι η βροχή, αλλά η λύση πάω σαν κότα που κλωσσάει αυτά, είναι καλή ε???? :)
Χαλάλι του γιατί νοιώθω ένα κλικ τουλάχιστον μεγαλύτερη ασφάλεια, εμπιστοσύνη στη μοτο, στο ίδιο το λάστιχο σε κάθε τερέν στεγνό - γυαλιστερό - βρεγμένο σε σχέση με το Heidenau Scout k60 που ειχα πριν.



Α δεν σας είπα,έχω μετοχές της Μισελεν :ha
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Με τα λεγόμενα όλων λοιπόν, μιλάμε για έναν τύπο ελαστικού που δέχεται χαμηλές πιέσεις καλύτερα από τα υπόλοιπα!
Και αυτο είναι ζητούμενο στα δύσκολα χώματα και ο λόγος που κατεβάζουμε πιέσεις....να κατεβάσουμε πιεση για να πατήσει όλο το πέλμα του ελαστικου!
Δεν ειναι μονο αυτος ο λογος που κατεβαζουμε πιεσεις Και για την ακριβεια δεν θα ηταν παντα αυτο απαραιτητο αν δεν υπηρχε και ο δυτερος λογος Να λειτουργουν δηλαδη τα λαστιχα α) σαν μια δευτερη αναρτηση και β) να μπορουν να προσαρμοζουν την επιφανεια τους ωστε αυτη να γινεται κατα το δυνατον ενα με την ανωμαλη επιφανεια του χωματος που πατανε

Και αναρωτιεμαι: Μηπως τελικα η μισελεν λεει να μην κατεβαινουν οι πιεσεις στο wild ακριβως γιατι ειναι radial και αρα λογω της 90° πλεξης του σκελετου του να υπαρχει η πιθανοτητα μονιμης παραμορφωσης αν κατεβουν αρκετα οι πιεσεις;

ΥΓ. @konkost το συμβολο ° (βαθμοι Celcius ή Μοιρες )βγαινει στο πληκτρολογιο οταν με γραφη στα Ελληνικα πατησουμε ταυτοχρονα τα κουμπια Ctrl+Alt+0
 
Last edited by a moderator:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ίσως και να λέει αυτό...κωστη!
Εγώ δεν πρόκειται να μπω με ασφαλτινες πιέσεις με κανένα χωμάτινο ελαστικό στο χώμα και στις λάσπες και ας λένε οτι θελουν:D
Η χοντρή είναι δύσκολη μόνο όταν είναι ξαπλα;)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Ίσως και να λέει αυτό...κωστη!
Εγώ δεν πρόκειται να μπω με ασφαλτινες πιέσεις με κανένα χωμάτινο ελαστικό στο χώμα και στις λάσπες και ας λένε οτι θελουν:D
Η χοντρή είναι δύσκολη μόνο όταν είναι ξαπλα;)
Υπερβολές...η χοντρή δεν ξαπλώνει...απλά γονατίζει...αφού έχει για 3ο πόδι το βΖι'τσ...:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν ειναι μονο αυτος ο λογος που κατεβαζουμε πιεσεις Και για την ακριβεια δεν θα ηταν παντα αυτο απαραιτητο αν δεν υπηρχε και ο δυτερος λογος Να λειτουργουν δηλαδη τα λαστιχα α) σαν μια δευτερη αναρτηση και β) να μπορουν να προσαρμοζουν την επιφανεια τους ωστε αυτη να γινεται κατα το δυνατον ενα με την ανωμαλη επιφανεια του χωματος που πατανε

Και αναρωτιεμαι: Μηπως τελικα η μισελεν λεει να μην κατεβαινουν οι πιεσεις στο wild ακριβως γιατι ειναι radial και αρα λογω της 90ο πλεξης του σκελετου του να υπαρχει η πιθανοτητα μονιμης παραμορφωσης αν κατεβουν αρκετα οι πιεσεις;
Το λόγο δεν τον ξέρω, ούτε τον έψαξα.
Ζημιά δεν έπαθαν με τη χρήση που τους κάνω εδώ και 2000 χλμ (ασφάλτινη πίεση-λίγο πιο κάτω... στην άσφαλτο κι 1,5 -1,7 στο χώμα ανάλογα με το πόση πέτρα, ή λάσπη βλέπω). Στο εμπρός σε λάσπες έχω βάλει κι 1,3. Πίσω δε χρειάστηκε ποτέ κάτω από 1,5. Στην πέτρα το έχω 1,7-1,8 μπροστά και γλιτώνω ζάντα.
 
Top Bottom