Michelin Anakee Wild

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιώρης
Μοτό
F800 το Καλαματιανό

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
Ευκολα το μπερεδευει κανεις με το Μ+S της Continental οπου εκει σημαινει Mud and Snow.
Εγώ γιατί νομίζω ότι κάπου που είδα το m+s και έλεγε ότι είναι για χρήση χειμώνα και καλοκαίρι... Όχι ε...;? Γιατί μου είχε φανεί ψιλοακυρο η αλήθεια είναι....
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Εγώ γιατί νομίζω ότι κάπου που είδα το m+s και έλεγε ότι είναι για χρήση χειμώνα και καλοκαίρι... Όχι ε...;? Γιατί μου είχε φανεί ψιλοακυρο η αλήθεια είναι....
Σωστά είδες, το αναφέρουν τα ελαστικά της Heidenau στα Κ60, μόνο για τη σειρά scout (SiO2) όμως και μόνο ως χειμωνιάτικα (για ψυχρούς και υγρούς δρόμους). Το ίδιο ισχύει και για κάποια άλλα ελαστικά SiO2 της ίδιας εταιρείας.

https://de.reifenwerk-heidenau.com/modules/reifenliste/view.php?point=5&rtyp=17
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

Big Twin γυρνα πισω ή εστω τηλεφώνα...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
M+S symbol
“Snow tire” means a tire whose tread pattern, tread compound or structure are primarily designed to achieve in snow conditions a performance better than that of a normal tire with regard to its ability to initiate or maintain vehicle motion.

Alpine symbol
The "Alpine symbol" identifies winter tires according to UNECE regulations (valid in the EU and various other countries) and the tire regulations of the USA and Canada. The snow performance of these winter tires has to be proven by objective tests and meet or exceed defined limits. These tires provide high performance with regards to safety and control on snow, on icy road and in general at deep temperatures.

Special case 4x4/SUV tires
Many SUVs and Off-road-Vehicles are equipped with tires carrying the „M+S“ marking on the sidewall. The reason for this is that this vehicle category was first offered in North America where all-season tires with „M+S“ marking are customary. Within the tire portfolio of Continental this applies for example to the product lines ContiCrossContact LX, ContiCrossContact LX Sport or Conti4x4Contact.
M+S marking is officially defined in an EU directive as meaning: “a tire with a tread pattern and structure designed to better performance in snow than that of a normal tire”. The performance of “M+S” marked tires is therefore neither defined nor measured.

The snow performance of winter tires is specified in North America with the so-called "Alpine symbol" symbol. Only tires which meet or exceed these requirements may carry the "Alpine symbol" symbol.

Continental recommendation
Even though M+S marked tires are in some European countries regarded by law as winter tires Continental recommends to use winter tires with the "Alpine symbol" on the sidewall and a tread depth of at least 4 mm in winterly conditions.





https://www.continental-tires.com/car/technology/winter-tire-expertise/winter-tire-markings
 
Τελευταία επεξεργασία:

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
Αρχίζω και παρασύρομαι....
Εκεί που είχαμε δημιουργήσει μια υγειη σχέση μεταξύ μας, όλο και κάτι τραβάει το το δεξί γκριπ προς τα κάτω....Άναρχα... Βίαια....
Πάει θα το χάσω το λαστιχάκι πριν την ώρα του...!! :)

Στα 3.000 χλμ, μονός, διπλός, τριβάλιτσος, χωρίς βαλίτσες, σε χώμα, σε άσφαλτο...

Το μπροστα, ντάξει, καινούριο...



Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Το βγάζεις το καλοκαίρι εύκολα.
Στις πρωτολασπες... Αλλάζεις το πισω.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ω ρε μάνα μου ομορφιές....!!!!
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
(Ειρωνικά απάντησα πιο πάνω, μη παρεξηγηθώ....)
Τι λάστιχο ηταν,...;? Για την ιστορία ρωτάω....
Anakee wild... Τρομάρα του!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
σε λασπη δεν...:wacky:επαυξανω...wild μονο στα λογια...κατα τ'αλλα...γατακι :hungover:
Το tkc 80 το θεωρεις καλυτερο στη λασπη;
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
Και το tkc80 δε νομίζω να είχε διαφορετική τύχη από το wild στην παραπάνω φωτό του maniac.

ΥΓ: παίζει ρόλο και πως περνάς το λασπωμένο τερέν. Αν αφήνεις το λάστιχο να χτιστεί πηγαίνοντας σιγά, νομίζω πως πολλά λάστιχα θα έχουν την ίδια τύχη.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και το tkc80 δε νομίζω να είχε διαφορετική τύχη από το wild στην παραπάνω φωτό του maniac.

ΥΓ: παίζει ρόλο και πως περνάς το λασπωμένο τερέν. Αν αφήνεις το λάστιχο να χτιστεί πηγαίνοντας σιγά, νομίζω πως πολλά λάστιχα θα έχουν την ίδια τύχη.
Συμφωνω. Ειναι λαθος να ριχνουμε στο λαστιχο την ευθυνη, οταν περναμε λασπη-μερεντα....
Εκει ενα 100 % λαστιχο λασπης (εντουρο ή μοτοκρος) και με την αναλογη ταχυτητα παντα, θα καθαριζε ;)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Το tkc 80 το θεωρεις καλυτερο στη λασπη;
Oχι,ισαξια και τα δυο τα θεωρω...δηλαδη...γατακια!:pΓια μενα και για τα δικα μου γουστα,οδηγικες απαιτησεις αλλά και ικανοτητες το καλυτερο ελαστικο σε μεγαλο ΟνΟφ που εχω βαλει και οδηγησει ειναι το Mitas E09...πλαϊνα τακουνια και δωσε να'χεις...γενικοτερα αν ειχα δυνατοτητα να αλλαζω ελαστικα καθε 2500χλμ...θα ειχα ισως μονιμα τα Ε09 πανω κ θα τα εβγαζα ΜΟΝΟ για ασφαλτινα μεγαλα ταξιδια 2καβαλος κ φορτωμα...οχι γιατι κ εκει δεν κρατανε,αλλά γιατι τα 2500χλμ διαρκεια θα γινουν...1000χλμ...
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
μιλώντας για το wild, αλλά σίγουρα δεν είναι wild... είναι λαστιχο πολύ μαλακό που Συμπεριφερεται καλά σε όλα τα τερέν.
Ότι ζητάει η αγορά δηλαδή.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
ΥΓ: παίζει ρόλο και πως περνάς το λασπωμένο τερέν. Αν αφήνεις το λάστιχο να χτιστεί πηγαίνοντας σιγά, νομίζω πως πολλά λάστιχα θα έχουν την ίδια τύχη.
Νταξει...σε λασπη μερεντα σκεφτομαι ορθιος οδηγηση,με μεγαλο ΟνΟφ-αγελαδα...και γρηγορα-ταπα για να μην μπουκωσει το λαστιχο,το αποτελεσμα να ειναι αυτο...:inlove::roflmao::roflmao:
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
Νταξει...σε λασπη μερεντα σκεφτομαι ορθιος οδηγηση,με μεγαλο ΟνΟφ-αγελαδα...και γρηγορα-ταπα για να μην μπουκωσει το λαστιχο,το αποτελεσμα να ειναι αυτο...:inlove::roflmao::roflmao:
Ρε μια κάτω, σώμα πίσω και τσίτα το γκάζι να ελαφρύνει το μπροστινό και δως’τουυυυυυυ! Μπορεί να μην πετύχει, αλλά αν πετύχει θα είναι εντυπωσιακό!

Μόνο μη βάλετε κανα γιαπωνέζικο μπροστά (ξέρουν αυτοί) :roflmao:
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Στα ριζά του Κόζιακα..
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πιστεύω ότι δεν είναι μόνο το θέμα χάραξη του ελαστικού το οποίο επηρεάζει το χτίσιμο με λάσπη ούτε απόλυτα η οδήγηση.
Μου έχει τύχει σε enduro στις ίδιες διαδρομές με λάσπη το ένα soft-medium michelin να μην πιάνει μερέντα και ένα άλλο νομίζω mitas medium-hard να μην την αδειάζει με τίποτα...
Και τα δύο με σχεδόν ίδια χάραξη...
Ίσως είναι και θέμα υλικού του ελαστικού.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πιστεύω ότι δεν είναι μόνο το θέμα χάραξη του ελαστικού το οποίο επηρεάζει το χτίσιμο με λάσπη ούτε απόλυτα η οδήγηση.
Μου έχει τύχει σε enduro στις ίδιες διαδρομές με λάσπη το ένα soft-medium michelin να μην πιάνει μερέντα και ένα άλλο νομίζω mitas medium-hard να μην την αδειάζει με τίποτα...
Και τα δύο με σχεδόν ίδια χάραξη...
Ίσως είναι και θέμα υλικού του ελαστικού.
Κι ο σκελετος κι η γομα παιζουν ρολο. Και η χαραξη φυσικα.
 
Top Bottom