Michelin Anakee Wild

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Πιστεύω ότι δεν είναι μόνο το θέμα χάραξη του ελαστικού το οποίο επηρεάζει το χτίσιμο με λάσπη ούτε απόλυτα η οδήγηση.
Μου έχει τύχει σε enduro στις ίδιες διαδρομές με λάσπη το ένα soft-medium michelin να μην πιάνει μερέντα και ένα άλλο νομίζω mitas medium-hard να μην την αδειάζει με τίποτα...
Και τα δύο με σχεδόν ίδια χάραξη...
Ίσως είναι και θέμα υλικού του ελαστικού.
Mηπως το soft medium ηταν συνεχεια στον αερα και το αλλο παταγε στο βουρκο?τεντυμποη λιγα λιγα μας τα λες...:ha:ha
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Απο θεμα χαραξης τουλαχιστο τα Wild φαινονται παρομοια με αλλα χωματινα γενικης χρησης πχ TCK80, Anlas CapraX, κλπ, οποτε ειναι λογικο να εχουν θεμα στην πολλη λασπη. Για τετοιες συνθηκες χρειαζονται καθαρα χωματινα λαστιχα με πιο αραιο τακουνι, αλλα αυτου του ειδους τα λαστιχα εχουν θεμα στην ασφαλτο και δεν ειναι οτι καλυτερο για μακρινες χωματαδες. Δυστυχως δεν γινονται ολα με ΕΝΑ λαστιχο.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Για μένα το wild είναι η χρυσή τομή (μετά τα karoo 2 που δυστυχώς καταργήθηκαν) για χωμάτινη - και συμβιβαζόμενος για καθημερινή χρήση σε βαριές μοτοσυκέτες... Πάρα πολύ καλό παντού εκτώς από βρεγμένη άσφαλτο και πολλή λάσπη. Ένα μείον είναι η διάρκεια ζωής του πίσω ενώ αντιθέτως το μπροστά μένει καινούριο.
Τα mitas E09 είναι πολύ καλύτερα στο χώμα αλλά στην άσφαλτο κάνουν μόνο για μπατιλίκια και απολύτως τίποτα άλλο... Τα Ε10 είναι πάρα πολύ μέτρια σε όλα τους και παρόλο που είναι αρκετά πιο φτηνά δεν θα τα ξαναβάλω.
Συγκριτικά με tkc80... μ'αρέσουν πολύ καλύτερα τα wild.

Υ.Γ. ΘΕΛΩ ΧΑΩΜΑΤΙΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ Γ@ΜΨ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΨΙΛΟΒΡΟΧΟ ΜΕΣΑΑΑΑ!!!!

Αυτά.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για μένα το wild είναι η χρυσή τομή (μετά τα karoo 2 που δυστυχώς καταργήθηκαν) για χωμάτινη - και συμβιβαζόμενος για καθημερινή χρήση σε βαριές μοτοσυκέτες... Πάρα πολύ καλό παντού εκτώς από βρεγμένη άσφαλτο και πολλή λάσπη. Ένα μείον είναι η διάρκεια ζωής του πίσω ενώ αντιθέτως το μπροστά μένει καινούριο.
Τα mitas E09 είναι πολύ καλύτερα στο χώμα αλλά στην άσφαλτο κάνουν μόνο για μπατιλίκια και απολύτως τίποτα άλλο... Τα Ε10 είναι πάρα πολύ μέτρια σε όλα τους και παρόλο που είναι αρκετά πιο φτηνά δεν θα τα ξαναβάλω.
Συγκριτικά με tkc80... μ'αρέσουν πολύ καλύτερα τα wild.

Υ.Γ. ΘΕΛΩ ΧΑΩΜΑΤΙΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ Γ@ΜΨ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΨΙΛΟΒΡΟΧΟ ΜΕΣΑΑΑΑ!!!!

Αυτά.
Εξαιρουμένης της κρίσης σου για τα Ε09-Ε10 που ποτέ δε δοκίμασα (αλλά σε πιστεύω), σε όλα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα! (γι αυτό σε πιστεύω και στο άλλο ;) ).
Βάζοντας στην εξίσωση και τα Anlas, παραμένουν 1α για μένα τα Wild. Φυσικά μιλάω για χρήση σε μικτές, ή χωμάτινες βόλτες. Μόνιμα δεν είχα ποτέ κανένα από αυτά στο μηχανάκι (σε οποιοδήποτε....).
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Νόμιζα ότι δεν άντεχαν στο gs λόγω βάρους και δύναμης, αλλά κια στο domi μετά από 1300 χλμ βαράνε διάλυση.
Μακριά και αγαπημένοι... Τέλος για μένα τα πανάκριβα wild.



Advphone....
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Νόμιζα ότι δεν άντεχαν στο gs λόγω βάρους και δύναμης, αλλά κια στο domi μετά από 1300 χλμ βαράνε διάλυση.
Μακριά και αγαπημένοι... Τέλος για μένα τα πανάκριβα wild.



Advphone....
Τα 1300 έγιναν όλα στο troffy να φανταστώ? Ποιο θα έβαζες στο ίδιο μηχανάκι την επόμενη φορά?
 

ilias.ali

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
Ktm 690 Enduro
Μπροστά μόνο .mt21
Πίσω tkc80

Και η πρόταση του @tcdrift
Εμπρός: Pirelli ΜΤ21 90/90-21
Πίσω: Dunlop D606 130/90-18 (παρόμοιο με το 140/80-18, δείτε εδώ: 140/80-R18 vs 130/90-R18 Tire Comparison - Tire Size Calculator | Tacoma World )

Θα τα έχετε μόνιμα πάνω για άσφαλτο και χώμα. Το πάντρεμα των συγκεκριμένων ελαστικών δουλεύει πάρα πολύ καλά στα περισσότερα μονοκύλινδρα και έχει καλή διάρκεια ζωής

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 06
Ναι... Αλλα έχουν τα μισά ευρώ!
:friend:Λοιπον αγοραζεις ενα wild σημερα ,το αφηνεις στον ηλιο και το φορας στην μηχανη το 2035,δεν θα τελειωσει ποτε λεμεεε
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η λύση είναι μια
παίρνεις σκατεμ για το βουνό και αδιαφορείς για τα λάστιχα
το πλαίσιο και οι αναρτήσεις απλά τα σπάνε
μαθε μπαλίτσα κωτσακι μαθε μπαλιτσα
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Η λύση είναι μια
παίρνεις σκατεμ για το βουνό και αδιαφορείς για τα λάστιχα
το πλαίσιο και οι αναρτήσεις απλά τα σπάνε
μαθε μπαλίτσα κωτσακι μαθε μπαλιτσα
Δεν θέλω μηχανακι μόνο για το βουνό.... Αλλιώς θα είχα σκατεμ.
Ο γκάντις κυκλοφορεί και όπλο φορεί καθημερινά.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Το καλύτερο all round εξακολουθεί να είναι το tkc 80 αλλά είναι πανάκριβo.

Στο CCM δοκίμασα mt21 αλλά 140/80/18 που δεν είναι η διάσταση του. Έχει λίγο πιο βαριά αίσθηση στις στροφές αλλά στις ευθείες βράχος. Το σημαντικό όμως είναι πως το 140ρι είναι φτιαγμένο για πιο δυνατές μηχανές και το έχω στη μηχανή περίπου 1 χρόνο με κάμποσα χιλιόμετρα και απαιτητικά στο χωμα.

Μερικές φορές από διάσταση σε διάσταση υπάρχει διαφορά στο ίδιο λάστιχο πχ το heidenau 130 με το 140.
 
Top Bottom