Michelin Anakee Wild

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ναι.... Το συζητούσαμε με τον Κωστή el-Gatto.
To mitas e10 για μένα είναι απαράδεκτο λάστιχο χωρίς καμία ουσία και το μόνο πράγμα που δικαιολογεί την ύπαρξή του είναι η τιμή του.
Είναι κακό στην άσφαλτο και μέτριο στο χώμα. Καλύτερα να βάλεις το e09 που θα το ευχαριστηθείς τουλάχιστον στο χώμα κι ας μην το πατήσεις άσφαλτο παρά το e10.
To wild, μιας και είναι και το θέμα του, είναι εξαιρετικό on-OFF λάστιχο με δυστυχώς πολύ μικρή ζωή στο πίσω.
Επειδή το σκέφτομαι και εγώ τι all around χωμάτινο θα βάλω όταν γυρίσω με το καλό Ελλάδα προβληματίζομαι επίσης αρκετά.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
@ gsmaniac
Βαζεις μπροστα μονιμα tkc80 που βγαζει ανετα 15000+
Και πισω με δευτερη ζαντα οτι βρισκεις πιο φτηνο (καινουριο-μεταχειρισμενο) ή/και οτι θελεις να δοκιμασεις
Δοκιμασμενη λυση επι χρονια
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
@ gsmaniac
Βαζεις μπροστα μονιμα tkc80 που βγαζει ανετα 15000+
Και πισω με δευτερη ζαντα οτι βρισκεις πιο φτηνο (καινουριο-μεταχειρισμενο) ή/και οτι θελεις να δοκιμασεις
Δοκιμασμενη λυση επι χρονια
Είχα πριν το mt21 TKC μπροστά και δεν μου άρεσε στο χώμα.
Ασάφεια σε σχέση με το ΜΤ21......το μπροστα έχει κλειδώσει.
Αυτο με τη δεύτερη ζαντα θα φτιάξω.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Είχα πριν το mt21 TKC μπροστά και δεν μου άρεσε στο χώμα.
Ασάφεια σε σχέση με το ΜΤ21......το μπροστα έχει κλειδώσει.
Αυτο με τη δεύτερη ζαντα θα φτιάξω.
Σωστο αυτο με την ασαφεια αλλα νομιζω μονο σε μαλακο χωμα, πουδρα, λασπη κλπ Παντως δεν σε προδιδει ουτε εκει αρκει να εχεις κατα νου οτι ειναι ντεμι χωματινο λαστιχο Σε φυτευτη πετρα παντως προσωπικα με το tkc ειμαι απολυτα ικανοποιημενος
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Το απογευμα θα εχετε φωτο απο το mitas E09 που φοράω στο 1190. Τα έβαλα πριν τη Νάξο . Έχω κάνει σύνολο περί τα 3.000 χλμ μαζί με το Τροφυ και είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Νόμιζα ότι δεν άντεχαν στο gs λόγω βάρους και δύναμης, αλλά κια στο domi μετά από 1300 χλμ βαράνε διάλυση.
Μακριά και αγαπημένοι... Τέλος για μένα τα πανάκριβα wild.



Advphone....
και τα δικα μου μετα απο 10 βολτες σε Υμμητο και Λαυριωτικη και με ελαχιστη χρηση στο δρομο εχουν γινει ετσι στο ΚΤΜ 950 Adv
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Mitas E09 έχω κάνει #naxosrally και Troffy . Σημειωση *στην άσφαλτο (εθνικη) δεν πηγαινω με 110 .


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρε Λιακο πως τα κατάφερες;
Εμένα έχουν σχεδόν 2500 Χιλ μικτά και φορτωμένα και ζήτημα αν αντέχει αλλά 1000.

Νομίζω πρέπει να χάσω κάνα κιλό γαμωτ'
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ρε Λιακο πως τα κατάφερες;
Εμένα έχουν σχεδόν 2500 Χιλ μικτά και φορτωμένα και ζήτημα αν αντέχει αλλά 1000.

Νομίζω πρέπει να χάσω κάνα κιλό γαμωτ'
Φιλε δεν ξέρω. Για Νάξο ανέβηκα αν θυμάσαι τελευταία στιγμή Πειραιά και όλη την εθνική την πήγα 160 + στο κατω επισης γρηγορα και στο Νησι του ιπια το αιμα στην εκδρομή. Στο Τροφυ το ανέβασμα έγινε πάλι σχετικά γρήγορα το κατέβασμα ακομα γρηγορότερα καθώς έγινε καρφί από εθνική και στη βόλτα δε έκανα τσιγκουνιά στον δεξί καρπό. Τώρα τι να πω.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ηλια αν τα αλαξεις και βαλεις αλλα τα θελω μην τα πεταξεις
 

loukmot

CHEWBACCA GUERILA
Περιοχή
Βολος
Όνομα
loykas
Μοτό
crf1000l 2016
Να πω και εγω την εμπειρια μου με τα wild μετα απο σχεδον 8000κμ. Τα φορεσα λιγο πριν το περσινο Ναξος και το μπροστινο ηταν πολυ χαλια μεχρι να στρωθει και γενικα οσο πιο πολυ φαγωνονται τοσο πιο καλα γινονται στην ασφαλτο. Πολλα χιλιομετρα στον διεθνη με 150+, βολτες σε επαρχιακους δρομους πηλιου + περσινο Ναξος+1ημερα στο περσινο troffy στο τσιμπουκορεμα με τους περτικαλη οπου φαγαμε π@@τσ@ σοβαρη οπως ειπε ο Γιωργης ο ναυτικος χαχααχααχ+1 ημερα στο φετινο troffy + καποιες μοναχικες εντουροβολτες στο χωριο μου,υποψειν οτι τα χιλιομετρα αυτα γειναν σολο και το πισω πρεπει να εχει 1500 με 2000 να δωσει. κατα την γνωμη μου τιμιο ελαστικο και αφου το μπροστα ειναι σε πολυ καλη κατασταση λεω να ρειξω ενα δευτερο πισω! Στην ασφαλτο χρειαστηκαν αρκετα μεγαλες ποσοτητες τσιπουρου και μπυρας μεχρι να συνηθεισω την συμπεριφορα του μπροστινου! Στο βρεγμενο προσεκτικα δεν ειχα κανενα γλυστριμα εκτος απο μια φορα οταν ηταν αστρωτα!!! Στο χωμα τα ξερετε δεν χρειαζεται να πω τιποτα! Αυτα τα λιγα ελπιζω να φανουν χρησιμα!!! Μολις μπορεσω θα βαλω φωτο!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μιας και υπάρχουν μεγάλες διαφορές χιλιομετρικής απόδοσης από μοτό σε μοτό και χρήση σε παρόμοια τεραιν πιστεύω θα ήταν χρήσιμο να αναφέρονται και οι πιέσεις που χρησιμοποίησε ο καθένας...
Αν θυμάμαι καλά και ο Μάνος rodouma έχει βγάλει πολλά km (>8000) με τα συγκεκριμένα ελαστικά σε CRF-1000...:thumbsdown:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μιας και υπάρχουν μεγάλες διαφορές χιλιομετρικής απόδοσης από μοτό σε μοτό και χρήση σε παρόμοια τεραιν πιστεύω θα ήταν χρήσιμο να αναφέρονται και οι πιέσεις που χρησιμοποίησε ο καθένας...
Αν θυμάμαι καλά και ο Μάνος rodouma έχει βγάλει πολλά km (>8000) με τα συγκεκριμένα ελαστικά σε CRF-1000...:thumbsdown:
To θέμα γρήγορης φθοράς ,αφορά το πίσω ελαστικό.
Το οποίο πίσω ελαστικό που κατασκευάζεται για μονοκύλινδρα (120-130) ,δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο(150) που κατασκευάζεται για 2κυλ 1000άρια.
Αλλοι δείκτες ταχύτητας-φορτίου ,πολύ σκληρότερος σκελετός ,πιθανότατα κ άλλη γόμα.
Προφανώς κ δεν έχει σχέση κ η διάρκειά τους.
Και προφανέστατα έχει σχέση ο τρόπος οδήγησης του εκάστοτε αναβάτη.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Να πω και εγω την εμπειρια μου με τα wild μετα απο σχεδον 8000κμ. Τα φορεσα λιγο πριν το περσινο Ναξος και το μπροστινο ηταν πολυ χαλια μεχρι να στρωθει και γενικα οσο πιο πολυ φαγωνονται τοσο πιο καλα γινονται στην ασφαλτο. Πολλα χιλιομετρα στον διεθνη με 150+, βολτες σε επαρχιακους δρομους πηλιου + περσινο Ναξος+1ημερα στο περσινο troffy στο τσιμπουκορεμα με τους περτικαλη οπου φαγαμε π@@τσ@ σοβαρη οπως ειπε ο Γιωργης ο ναυτικος χαχααχααχ+1 ημερα στο φετινο troffy + καποιες μοναχικες εντουροβολτες στο χωριο μου,υποψειν οτι τα χιλιομετρα αυτα γειναν σολο και το πισω πρεπει να εχει 1500 με 2000 να δωσει. κατα την γνωμη μου τιμιο ελαστικο και αφου το μπροστα ειναι σε πολυ καλη κατασταση λεω να ρειξω ενα δευτερο πισω! Στην ασφαλτο χρειαστηκαν αρκετα μεγαλες ποσοτητες τσιπουρου και μπυρας μεχρι να συνηθεισω την συμπεριφορα του μπροστινου! Στο βρεγμενο προσεκτικα δεν ειχα κανενα γλυστριμα εκτος απο μια φορα οταν ηταν αστρωτα!!! Στο χωμα τα ξερετε δεν χρειαζεται να πω τιποτα! Αυτα τα λιγα ελπιζω να φανουν χρησιμα!!! Μολις μπορεσω θα βαλω φωτο!

Είσαι είδωλο...ΤΕΛΟΣ.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
ηλια αν τα αλαξεις και βαλεις αλλα τα θελω μην τα πεταξεις

να σου στείλω τα δικά μου που έχουν ψωμί ακόμα και αράζουν στην αυλή? αν τα θες για το γελάδι σου, νομίζω ταιριάζουν οι διαστάσεις ελαστικών v-strom/gs
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είχα πριν το mt21 TKC μπροστά και δεν μου άρεσε στο χώμα.
Ασάφεια σε σχέση με το ΜΤ21......το μπροστα έχει κλειδώσει.
Αυτο με τη δεύτερη ζαντα θα φτιάξω.
Δοκίμασε πίσω Dunlop D606, δε θα μετανιώσεις...
 
Top Bottom