Διαφωνώ σε όλα για το TKC80. Είναι μαλακα ελαστικά για αυτό και τρώγονται για πλάκα, επίσης σε υψηλές ταχύτητες δεν έχω κόψει ποτε τακουνι, αλλά ας πει και κανένας άλλος τις εντυπώσεις του.Διάβασα σε reviews ότι το tkc 80 κόβει τακούνια πιο εύκολα στο ταξίδι διότι δεν έχει γέφυρα μεταξύ των τακουνιών, σαν το Wild, τα οποία είναι επίσης και τούβλα χωρίς ελαστικότητα.
Επειδή τα έχω βάλει και τα tkc και τα wild στο gs έχουν περίπου την ίδια αντοχή και συμπεριφορά.Διαφωνώ σε όλα για το TKC80. Είναι μαλακα ελαστικά για αυτό και τρώγονται για πλάκα, επίσης σε υψηλές ταχύτητες δεν έχω κόψει ποτε τακουνι, αλλά ας πει και κανένας άλλος τις εντυπώσεις του.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
απ οταν πηρα το tenere του βαζω μονο TKC 80.Διάβασα σε reviews ότι το tkc 80 κόβει τακούνια πιο εύκολα στο ταξίδι διότι δεν έχει γέφυρα μεταξύ των τακουνιών, σαν το Wild, τα οποία είναι επίσης και τούβλα χωρίς ελαστικότητα.
Ένας ένας φανερώνεστε...βεβαια ποτε δεν το πλακωσα και σε ευθεια πανω απο 130.
Το μπροστινο TKC80 βγαζει σιγουρα 10000χμ Βαγγελη, στο Τρανσαλπ που το φοραγα εβγαζε τουλαχιστο 15-16000 πριν αρχισει να σκληραινει απο τον καιρο (με το μηχανακι παντα αφημενο εξω) και να γλυστραει πια σε ασφαλτο-καθρεφτη. Σ'αυτα τα χιλιομετρα ειχε ακομη τακουνι για χωμα, ιδιως καθως το τελευταιο το ειχα "γυρισει" στα 8000χμ.Δεν έχω ακόμα άποψη πλήρη για τα TKC80 απο άποψη αντοχής αλλά οι αναφορές μέσα στα χρόνια με έχουν πείσει πώς σε μπροστινό βγάζει σίγουρα 10.000km+ Όχι??
Επίσης χίλιες φορές να φθαρεί λίγο πιο γρήγορα το λάστιχο παρά να βγάλει +50% χιλιόμετρα και να είναι τούβλα. Υπενθυμίζω πώς ήδη ένα τακουνάτο λάστιχο χάνει 20%+ της επιφάνειας επαφής και σε συνοχή στην γόμα άμα είναι και κούτσουρο καλές σαβούρες! Επίσης το TKC80 είναι σχετικα μαλακό όπως λέτε γι αυτό και είναι και αξιοπρεπές και σε βρεγμένο. Ένα σκληρό τακουνάτο σε βρεγμένο άντε γειά.
Ετσι, εγω που κατα καιρους το πηγαινα με 150χμω στην ασφαλτο (με το θηριο το Τρανσαλπ), το πισω μου εβγαζε 6500-7000χμω πριν μειωθει τοσο το τακουνι του που να μην ειναι πια για σοβαρο χωμα. Και θυμαμαι το πεταγα γυρω στα 8500χμ. Μιλαμε για το λαστιχο μονιμα πανω και μικτη χρηση. Οποτε εβαζα 1 μπροστα 2 πισω.εγω που παω εξερευνητικα και φυσιολατρικα,απολαμβανωντας οπως μου αρεσει τη βολτα μου,βγαζουν 8000+,που και παλι εχει μεινει λιγο τακουνι αλλα δεν ειναι για περιπετειες στο χωμα πλεον.
Εννοείς TKC 80 μπρος-πίσω;Ετσι, εγω που κατα καιρους το πηγαινα με 150χμω στην ασφαλτο (με το θηριο το Τρανσαλπ), το πισω μου εβγαζε 6500-7000χμω πριν μειωθει τοσο το τακουνι του που να μην ειναι πια για σοβαρο χωμα. Και θυμαμαι το πεταγα γυρω στα 8500χμ. Μιλαμε για το λαστιχο μονιμα πανω και μικτη χρηση. Οποτε εβαζα 1 μπροστα 2 πισω.
Ναι, και κοιτωντας τα κιταπια μου βλεπω 2 μπροστινα / 4 πισω με τη χρηση που περιεγραψα.Εννοείς TKC 80 μπρος-πίσω;
Το TKC80 το έιχα βάλει στο παρελθόν αρκετές φορές, αλλά μόνο στον εμπρός τροχό. Φέτος στη χωμάτινη το έβαλα και πίσω και μετά πήγα στη σιδερόκωλη βόλτα στα Τζουμέρκα, που συμφωνώ 100% με αυτό που λες Γιάννη. Θόρυβος σχεδόν καθόλου και κρατήματα εξαιρετικά για τέτοιο λάστιχο. Αν καβαλάγε κάποιος και δεν του έλεγαν τι λάστιχα έχει απάνω, δεν θα πήγαινε το μυαλό σου ότι ήταν τακουνάτο. Όλο αυτό βεβαια σε βάρος της χιλιομετρικής αντοχής.Είναι λαστιχάρα το TKC80, εξου και το κόστος.
Δεν ειναι τυχαίο που η Conti το βγάζει για 3 δεκαετίες. Συνταγή που δουλεύει δεν την αλλάζεις ούτε την καταργείς.
Οντως η αντοχή του πίσω είναι μικρή, πράγμα που βελτιώνεται αισθητά αν παίζεις με σωστές πιέσεις, που δεν ξέρω αν είναι πάντα αυτές που λέει το manual. Ίσως με πειραματισμούς, το λαστιχο να αποδώσει τα μέγιστα καταρρίπτοντας τη φήμη ότι τρώγεται γρήγορα.Το TKC80 το έιχα βάλει στο παρελθόν αρκετές φορές, αλλά μόνο στον εμπρός τροχό. Φέτος στη χωμάτινη το έβαλα και πίσω και μετά πήγα στη σιδερόκωλη βόλτα στα Τζουμέρκα, που συμφωνώ 100% με αυτό που λες Γιάννη. Θόρυβος σχεδόν καθόλου και κρατήματα εξαιρετικά για τέτοιο λάστιχο. Αν καβαλάγε κάποιος και δεν του έλεγαν τι λάστιχα έχει απάνω, δεν θα πήγαινε το μυαλό σου ότι ήταν τακουνάτο. Όλο αυτό βεβαια σε βάρος της χιλιομετρικής αντοχής.
Προσωπικά στο χώμα ήμουν 27-29 και άσφαλτο 32-36. Για άσφαλτο είναι ότι λέει η Γιαμαπα.Οντως η αντοχή του πίσω είναι μικρή, πράγμα που βελτιώνεται αισθητά αν παίζεις με σωστές πιέσεις, που δεν ξέρω αν είναι πάντα αυτές που λέει το manual. Ίσως με πειραματισμούς, το λαστιχο να αποδώσει τα μέγιστα καταρρίπτοντας τη φήμη ότι τρώγεται γρήγορα.
Φαντάζομαι Κώστα είναι λόγω του σχεδιασμού του που είναι radial. Good to know, που λένε και στο χωριό μου!Προχτες εβγαλα απο το ΤΑ το μπροστα anakee wild (και εβαλα tkc80) που μου ειχε χαρισει μεταχειρισμενο αλλα σε καλη κατασταση ο lospsi πριν περιπου 3 χρονια
Δεν θυμαμαι ποσο καιρο το ειχα πανω, σιγουρα 2 χρονια και με αγνωστο αριθμο (πολλων)χλμ στην πλατη τους
Πολυ καλο λαστιχο για γενικη χρηση Καλυτερο στην ασφαλτο απο το tkc80 αλλα και πιο θορυβωδης απο αυτο Στο χωμα γενικα ιδια γευση με το tkc80 αλλα σε μαλακα-λιγο λασπερα εδαφη αρκετα χειροτερο
Δεν θα το ξαναβαζα ΠΟΤΕ για δυο λογους
1ον ειναι πανβαρο σε σημειο που οταν το εβαλα μπροστα ενιωσα αμεσως στην οδηγηση την διαφορα στο τιμονι
Και
2ον και κυριοτερο δεν ξεζανταρεται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ αν χρειαστει καποιος να αλλαξει σαμπρελα
Κατι που ειχα δει και κατα την τοποθετηση του που με παιδεψε παρα πολυ αλλα κυριως το διαπιστωσα και οταν προσπαθησα να το βγαλω, ξεκουραστος και στην ανεση του σπιτιου μου!
Μετα λοιπον απο κανα μισαωρο και με εναν πλεον στραβο λεβιε χωρις καν να καταφερω να βγαλω ουτε ενα ελαχιστο μερος το πηγα σε λαστιχαδικο για να το βγαλουν (και εκει οχι ευκολα! )
Και μιλαμε για διασταση 90/90/21
Δεν θελω καν να σκεφτομαι ποσο σκληρο θα ειναι το πισω