Michelin Anakee Wild

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Διάβασα σε reviews ότι το tkc 80 κόβει τακούνια πιο εύκολα στο ταξίδι διότι δεν έχει γέφυρα μεταξύ των τακουνιών, σαν το Wild, τα οποία είναι επίσης και τούβλα χωρίς ελαστικότητα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Διάβασα σε reviews ότι το tkc 80 κόβει τακούνια πιο εύκολα στο ταξίδι διότι δεν έχει γέφυρα μεταξύ των τακουνιών, σαν το Wild, τα οποία είναι επίσης και τούβλα χωρίς ελαστικότητα.
Διαφωνώ σε όλα για το TKC80. Είναι μαλακα ελαστικά για αυτό και τρώγονται για πλάκα, επίσης σε υψηλές ταχύτητες δεν έχω κόψει ποτε τακουνι, αλλά ας πει και κανένας άλλος τις εντυπώσεις του.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν έχω ακόμα άποψη πλήρη για τα TKC80 απο άποψη αντοχής αλλά οι αναφορές μέσα στα χρόνια με έχουν πείσει πώς σε μπροστινό βγάζει σίγουρα 10.000km+ Όχι??

Επίσης χίλιες φορές να φθαρεί λίγο πιο γρήγορα το λάστιχο παρά να βγάλει +50% χιλιόμετρα και να είναι τούβλα. Υπενθυμίζω πώς ήδη ένα τακουνάτο λάστιχο χάνει 20%+ της επιφάνειας επαφής και σε συνοχή στην γόμα άμα είναι και κούτσουρο καλές σαβούρες! Επίσης το TKC80 είναι σχετικα μαλακό όπως λέτε γι αυτό και είναι και αξιοπρεπές και σε βρεγμένο. Ένα σκληρό τακουνάτο σε βρεγμένο άντε γειά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Διαφωνώ σε όλα για το TKC80. Είναι μαλακα ελαστικά για αυτό και τρώγονται για πλάκα, επίσης σε υψηλές ταχύτητες δεν έχω κόψει ποτε τακουνι, αλλά ας πει και κανένας άλλος τις εντυπώσεις του.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Επειδή τα έχω βάλει και τα tkc και τα wild στο gs έχουν περίπου την ίδια αντοχή και συμπεριφορά.
Λες και προσπάθησε η μισλεν να αντιγράψει το tkc
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Διάβασα σε reviews ότι το tkc 80 κόβει τακούνια πιο εύκολα στο ταξίδι διότι δεν έχει γέφυρα μεταξύ των τακουνιών, σαν το Wild, τα οποία είναι επίσης και τούβλα χωρίς ελαστικότητα.
απ οταν πηρα το tenere του βαζω μονο TKC 80.
αυτα μου αρεσαν,με βολεψαν πολυ για τη χρηση που του κανω και γενικα ειμαι πολυ ευχαρηστημενος και απο αποδοση σε διαφορα τερεν,αλλα και απο διαρκεια ζωης.

αναγκαστικα,λογω παρεας που εχει street μηχανες,κανω πολλες ασφαλτινες βολτες,500,600,700 και βαλε χμ.
ποτε δε μου εκοψε τακουνι.
βεβαια ποτε δεν το πλακωσα και σε ευθεια πανω απο 130.
βεβαια τα λυπαμαι και δε μ αρεσει που τα τρωω στην ασφαλτο,αλλα και τι α καμς...

το ιδιο και στο χωμα.
αμα βγαζεις ολη την βολτα ξεμπαζωνοντας πισω,ε ναι..
θα σου βγαλει 3000χμ και να λες κ ευχαριστω.
εγω που παω εξερευνητικα και φυσιολατρικα,απολαμβανωντας οπως μου αρεσει τη βολτα μου,βγαζουν 8000+,που και παλι εχει μεινει λιγο τακουνι αλλα δεν ειναι για περιπετειες στο χωμα πλεον.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Νομίζω πως συγκλίνω στα Wild και ό,τι γίνει.
Αν με απογοητεύσουν, τα επόμενα θα είναι ή ξανά E07 ή TKc80 εμπρός και E07 πίσω, όπως αναφέρθηκε ξανά.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν έχω ακόμα άποψη πλήρη για τα TKC80 απο άποψη αντοχής αλλά οι αναφορές μέσα στα χρόνια με έχουν πείσει πώς σε μπροστινό βγάζει σίγουρα 10.000km+ Όχι??

Επίσης χίλιες φορές να φθαρεί λίγο πιο γρήγορα το λάστιχο παρά να βγάλει +50% χιλιόμετρα και να είναι τούβλα. Υπενθυμίζω πώς ήδη ένα τακουνάτο λάστιχο χάνει 20%+ της επιφάνειας επαφής και σε συνοχή στην γόμα άμα είναι και κούτσουρο καλές σαβούρες! Επίσης το TKC80 είναι σχετικα μαλακό όπως λέτε γι αυτό και είναι και αξιοπρεπές και σε βρεγμένο. Ένα σκληρό τακουνάτο σε βρεγμένο άντε γειά.
Το μπροστινο TKC80 βγαζει σιγουρα 10000χμ Βαγγελη, στο Τρανσαλπ που το φοραγα εβγαζε τουλαχιστο 15-16000 πριν αρχισει να σκληραινει απο τον καιρο (με το μηχανακι παντα αφημενο εξω) και να γλυστραει πια σε ασφαλτο-καθρεφτη. Σ'αυτα τα χιλιομετρα ειχε ακομη τακουνι για χωμα, ιδιως καθως το τελευταιο το ειχα "γυρισει" στα 8000χμ.

Στο CRF που ειναι πιο βαρυ και με πολυ δυνατο μπροστινο φρενο αλλαξα το μπροστινο στα 19000χμ αλλα σε τοσα χιλιομετρα ειχε ελαχιστο τακουνι πια και δεν ητανε για χωμα. Να πω εδω κατι που ειχα πει και στον Στεφανο stefos, αξιζει πιθανα να βαλει κανεις το tubeless TKC80 μπροστα καθως εχει δεικτη ταχυτητας T αντι για S και κραταει λιγο παραπανω. Οσο για το βαλε/βγαλε δεν υπαρχει θεμα, ειναι κι'αυτο σχετικα ευκολο - λιιγο δυσκολοτερο απο το tube-type αλλα μια χαρα. Τετοιο ειχα μπροστα στο CRF με το οποιο εκανα 19000χμ ( με Μαροκο) και τετοιο ξαναπηρα οταν τελειωσε.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
εγω που παω εξερευνητικα και φυσιολατρικα,απολαμβανωντας οπως μου αρεσει τη βολτα μου,βγαζουν 8000+,που και παλι εχει μεινει λιγο τακουνι αλλα δεν ειναι για περιπετειες στο χωμα πλεον.
Ετσι, εγω που κατα καιρους το πηγαινα με 150χμω στην ασφαλτο (με το θηριο το Τρανσαλπ), το πισω μου εβγαζε 6500-7000χμω πριν μειωθει τοσο το τακουνι του που να μην ειναι πια για σοβαρο χωμα. Και θυμαμαι το πεταγα γυρω στα 8500χμ. Μιλαμε για το λαστιχο μονιμα πανω και μικτη χρηση. Οποτε εβαζα 1 μπροστα 2 πισω.

EDIT: Τακουνια το πισω δεν εκοψε ποτε, ουτε καν σοβαρες ραγαδες δεν εκανε μια φορα που το πηγα φρεσκοφορεμενο σε ταξιδι με συνεχη 130-140χμω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Ετσι, εγω που κατα καιρους το πηγαινα με 150χμω στην ασφαλτο (με το θηριο το Τρανσαλπ), το πισω μου εβγαζε 6500-7000χμω πριν μειωθει τοσο το τακουνι του που να μην ειναι πια για σοβαρο χωμα. Και θυμαμαι το πεταγα γυρω στα 8500χμ. Μιλαμε για το λαστιχο μονιμα πανω και μικτη χρηση. Οποτε εβαζα 1 μπροστα 2 πισω.
Εννοείς TKC 80 μπρος-πίσω;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είναι λαστιχάρα το TKC80, εξου και το κόστος.
Δεν ειναι τυχαίο που η Conti το βγάζει για 3 δεκαετίες. Συνταγή που δουλεύει δεν την αλλάζεις ούτε την καταργείς.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Είναι λαστιχάρα το TKC80, εξου και το κόστος.
Δεν ειναι τυχαίο που η Conti το βγάζει για 3 δεκαετίες. Συνταγή που δουλεύει δεν την αλλάζεις ούτε την καταργείς.
Το TKC80 το έιχα βάλει στο παρελθόν αρκετές φορές, αλλά μόνο στον εμπρός τροχό. Φέτος στη χωμάτινη το έβαλα και πίσω και μετά πήγα στη σιδερόκωλη βόλτα στα Τζουμέρκα, που συμφωνώ 100% με αυτό που λες Γιάννη. Θόρυβος σχεδόν καθόλου και κρατήματα εξαιρετικά για τέτοιο λάστιχο. Αν καβαλάγε κάποιος και δεν του έλεγαν τι λάστιχα έχει απάνω, δεν θα πήγαινε το μυαλό σου ότι ήταν τακουνάτο. Όλο αυτό βεβαια σε βάρος της χιλιομετρικής αντοχής.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το TKC80 το έιχα βάλει στο παρελθόν αρκετές φορές, αλλά μόνο στον εμπρός τροχό. Φέτος στη χωμάτινη το έβαλα και πίσω και μετά πήγα στη σιδερόκωλη βόλτα στα Τζουμέρκα, που συμφωνώ 100% με αυτό που λες Γιάννη. Θόρυβος σχεδόν καθόλου και κρατήματα εξαιρετικά για τέτοιο λάστιχο. Αν καβαλάγε κάποιος και δεν του έλεγαν τι λάστιχα έχει απάνω, δεν θα πήγαινε το μυαλό σου ότι ήταν τακουνάτο. Όλο αυτό βεβαια σε βάρος της χιλιομετρικής αντοχής.
Οντως η αντοχή του πίσω είναι μικρή, πράγμα που βελτιώνεται αισθητά αν παίζεις με σωστές πιέσεις, που δεν ξέρω αν είναι πάντα αυτές που λέει το manual. Ίσως με πειραματισμούς, το λαστιχο να αποδώσει τα μέγιστα καταρρίπτοντας τη φήμη ότι τρώγεται γρήγορα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Οντως η αντοχή του πίσω είναι μικρή, πράγμα που βελτιώνεται αισθητά αν παίζεις με σωστές πιέσεις, που δεν ξέρω αν είναι πάντα αυτές που λέει το manual. Ίσως με πειραματισμούς, το λαστιχο να αποδώσει τα μέγιστα καταρρίπτοντας τη φήμη ότι τρώγεται γρήγορα.
Προσωπικά στο χώμα ήμουν 27-29 και άσφαλτο 32-36. Για άσφαλτο είναι ότι λέει η Γιαμαπα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Aldebaran stefos: Οπως εχω γραψει και αλλου παιδες, το πισω TKC80 150/80-17 TT με το οποιο πηγα στο Μαροκο μου εβγαλε σχεδον 12000χμ μεχρι να μεινει με <=1χλ τακουνι στο κεντρο, αλλα αυτο με πιεση 39-40psi πισω με το μηχανακι καραφορτωμενο για το ταξιδι και 42psi αφ'οτου παρελαβα τη συνεπιβατηδα στη νοτια Ισπανια. Και αυστηρα 130χμω μεγιστη ταχυτητα στις εθνικες με cruise control.

Απο την αλλη παρατηρησα οτι το ιδιο ακριβως λαστιχο με το οποιο το αντικατεστησα και το οποιο το χρησιμοποιω σε δευτερο πισω τροχο μονο για χωμα, δειχνει κατω απο το μισο σε 4500χμ οποτε δε βλεπω να βγαζει πολλα χιλιομετρα. Αλλα εχει "φαει" συχνα-πυκνα τη ροπη του CRF στο χωμα, ξεμπαζωματα κοινως.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Προχτες εβγαλα απο το ΤΑ το μπροστα anakee wild (και εβαλα tkc80) που μου ειχε χαρισει μεταχειρισμενο αλλα σε καλη κατασταση ο lospsi πριν περιπου 3 χρονια
Δεν θυμαμαι ποσο καιρο το ειχα πανω, σιγουρα 2 χρονια και με αγνωστο αριθμο (πολλων)χλμ στην πλατη τους

Πολυ καλο λαστιχο για γενικη χρηση Καλυτερο στην ασφαλτο απο το tkc80 αλλα και πιο θορυβωδης απο αυτο Στο χωμα γενικα ιδια γευση με το tkc80 αλλα σε μαλακα-λιγο λασπερα εδαφη αρκετα χειροτερο

Δεν θα το ξαναβαζα ΠΟΤΕ για δυο λογους
1ον ειναι πανβαρο σε σημειο που οταν το εβαλα μπροστα ενιωσα αμεσως στην οδηγηση την διαφορα στο τιμονι
Και
2ον και κυριοτερο δεν ξεζανταρεται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ αν χρειαστει καποιος να αλλαξει σαμπρελα
Κατι που ειχα δει και κατα την τοποθετηση του που με παιδεψε παρα πολυ αλλα κυριως το διαπιστωσα και οταν προσπαθησα να το βγαλω, ξεκουραστος και στην ανεση του σπιτιου μου!
Μετα λοιπον απο κανα μισαωρο και με εναν πλεον στραβο λεβιε χωρις καν να καταφερω να βγαλω ουτε ενα ελαχιστο μερος το πηγα σε λαστιχαδικο για να το βγαλουν (και εκει οχι ευκολα! )

Και μιλαμε για διασταση 90/90/21
Δεν θελω καν να σκεφτομαι ποσο σκληρο θα ειναι το πισω
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Προχτες εβγαλα απο το ΤΑ το μπροστα anakee wild (και εβαλα tkc80) που μου ειχε χαρισει μεταχειρισμενο αλλα σε καλη κατασταση ο lospsi πριν περιπου 3 χρονια
Δεν θυμαμαι ποσο καιρο το ειχα πανω, σιγουρα 2 χρονια και με αγνωστο αριθμο (πολλων)χλμ στην πλατη τους

Πολυ καλο λαστιχο για γενικη χρηση Καλυτερο στην ασφαλτο απο το tkc80 αλλα και πιο θορυβωδης απο αυτο Στο χωμα γενικα ιδια γευση με το tkc80 αλλα σε μαλακα-λιγο λασπερα εδαφη αρκετα χειροτερο

Δεν θα το ξαναβαζα ΠΟΤΕ για δυο λογους
1ον ειναι πανβαρο σε σημειο που οταν το εβαλα μπροστα ενιωσα αμεσως στην οδηγηση την διαφορα στο τιμονι
Και
2ον και κυριοτερο δεν ξεζανταρεται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ αν χρειαστει καποιος να αλλαξει σαμπρελα
Κατι που ειχα δει και κατα την τοποθετηση του που με παιδεψε παρα πολυ αλλα κυριως το διαπιστωσα και οταν προσπαθησα να το βγαλω, ξεκουραστος και στην ανεση του σπιτιου μου!
Μετα λοιπον απο κανα μισαωρο και με εναν πλεον στραβο λεβιε χωρις καν να καταφερω να βγαλω ουτε ενα ελαχιστο μερος το πηγα σε λαστιχαδικο για να το βγαλουν (και εκει οχι ευκολα! )

Και μιλαμε για διασταση 90/90/21
Δεν θελω καν να σκεφτομαι ποσο σκληρο θα ειναι το πισω
Φαντάζομαι Κώστα είναι λόγω του σχεδιασμού του που είναι radial. Good to know, που λένε και στο χωριό μου!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Top Bottom