Michelin Anakee Wild

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Φιλε...εχω κόλλημα σε χρηση ελαστικών εμπρός πισω ίδιο... ξέρω ξερω ξερω...απλα δεν θέλω άλλο μπροστά άλλο πίσω :)
Πρεπει να βελτιωνομαστε ;)
Τα κολληματα αστα πισω και προχωρα δυναμικα εμπρος!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Hey...psit...ΤΚC80 μπρός - Wild πίσω...;)
Πολυ κοντα σ'αυτο που εχω εγω τωρα πανω: TKC80 μπροστα μονιμα πανω για τους χειμερινους μηνες και Τ63 πισω για τις χωματαδες, το ζευγαρι ειναι μια χαρα :ok: (στον δευτερο, πιο "ασφαλτινο" πισω τροχο βαζω TW42 ή Σαχαρα). Με Wild πισω που ειναι "περισοτερων χιλιομετρων", το TKC80 θα συνδυαστει ακομα καλυτερα ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα λαστιχάκια έχουν ήδη 1350 χλμ, φορεμένα δύο περιόδους 20 ημερών έκαστη. Τα περισσότερα χλμ άσφαλτο φυσικά, περίπου 250-300 στο χώμα σύνολο.
Στην άσφαλτο όταν είναι στεγνά, είναι όπως όλα τα καλά τακούνια (TKC, Karoo III κλπ). Στο βρεγμένο , παρότι είμαι κότα λυράτη- έδειξαν πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά και συμπεριφορά, σε σχέση με άλλα ντακουνάτα που είχα στο παρελθόν. Με τα TKC είναι αλήθεια ότι είναι πολύ κοντά -και στο βρεγμένο- αλλά από όλα τα λοιπά υπερτερούν σαφέστατα!!!
Στο χώμα είναι αποκάλυψη!!!
Ακόμα και στο λασπωμένο, είναι το λάστιχο με το οποίο ένιωσα τη μεγαλύτερη ασφάλεια! Τα εμπιστεύεσαι αμέσως και δε σε πουλάνε. Στο καλό χώμα με δυσκολία κάνεις ντριφτ (πρέπει να το θες και να καρυδώσεις το γκάζι!). Απλά βεντούζες!
Στην πέτρα, μια χαρά! Το φρένο μ' αυτά είναι απλή υπόθεση, ακόμα και σε κατηφόρες με μεγάλη κλίση. Με ABS on ή off μικρή η διαφορά, αφού σε φυσιολογικές ταχύτητες (όχι ραλυ...) το ABS σπάνια ενεργοποιήθηκε κι όταν μπήκε σε λειτουργία, ήταν για πολύ λίγο. Ίσα που το κατάλαβα.
Μόνο σε άμμο δεν τα δοκίμασα ακόμα, και δύσκολα θα συμβεί κάτι τέτοιο.
Αν ληφθεί υπόψη ότι είναι σε καλύτερη τιμή από τα TKC και λίγο πιο πάνω από τα Karoo & Anlas, κατά την άποψή μου είναι μονόδρομος αυτή την εποχή! Μέχρι να βγει κάτι άλλο.... (ίσως τα νέα πιρέλια..., θα δείξει).
Να σημειώσω ότι τα φοράει κι ο Πάνος @Trelos166 στο LC Adve του και τα έχει 7000χλμ! Κι ακόμα έχουν ζωή κι απ' όσα κουβεντιάσαμε στην τελευταία βόλτα, ούτε κι αυτός είχε θέμα , ακόμα και στη λάσπη και στο χιόνι! Οπότε οι ισχυρισμοί της Μισλέν για πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, είναι αληθινοί κι επιβεβαιώνονται. Αντίστοιχα η ζωή των Anlas ήταν max 2000 χλμ, και των TKC περίπου 4500 χλμ., πάντα στο ίδιο μηχανάκι και μ εμένα αναβάτη.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Να δούμε ποτέ θα βγάλει πίσω 18"...


Sent from my iPad using Tapatalk
Νομίζω ότι έφεραν πλέον..., καρτέρα κι εσύ μέχρι αύριο. Θα σ' πω το συντομότερο.
 

MrAdventure

Live to Ride,Ride to Live
Περιοχή
Heraklion, Greece
Όνομα
George
Μοτό
KTM Adventure 1190R
Ενδιαφερομαι και γω πολυ για το συγκεκριμενο πατουμενο σε διαστασεις 21-18...Πολυ μεγαλη αναμονη και ελειπης ενημερωση απο την πλευρα τις μισελιν παντως.
Ας υπαρχει διαθεσιμοτητα συντομα και θα σταματησω τα παραπονα:pointu:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Από 9/2017 θα είναι διαθέσιμο και το πίσω σε διάμετρο 18''
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Από 9/2017 θα είναι διαθέσιμο και το πίσω σε διάμετρο 18''
σε 140 ή 150 ?
Ρώτησα για ΚΤΜ 1190, οπότε και η 150 παίζει. Βασικά ό,τι υπάρχει στον κατάλογο, που υπάρχουν και η 140 και η 150 θα έρθουν τον 9ο του 2017, βάσει του site της Michelin (αυτό που μπαίνουν οι έμπορες, όχι αυτό που βλέπουμε εμείς).
Παρ' όλα αυτά, μέσα στην εβδομάδα θα μάθουμε κι από μέσα από τη Μισλεν περισσότερα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μετά το τρόφυ επανέρχομαι στην κριτική για τα Wild.
+700 χλμ και φτάσαμε αισίως τις 2000 συνολικά. Έτσι όπως τα βλέπω, έχουν ζωή Χ3 και βάλε ακόμα!
Ότι έγραφα εδώ , ισχύει κι επαυξάνεται!!!!
Πλέον στην πέτρα, στο καλό χώμα και στη λίγη λάσπη που είχαν δοκιμαστεί, έρχεται να προστεθεί και η λάσπη "μερέντα", η επιφανειακή λάσπη με σκληρό υπόβαθρο που σκοτώνει, το γαρμπίλι, το γρασίδι, η βρεγμένη άσφαλτος...., τα πάντα όλα, πλην άμμου.
Το λάστιχο απλά σε κάνει να ξεχνάς τι υπάρχει κάτω απο τις ρόδες σου! Δε μασάει από λούκια, από τα οποία βγαίνεις για πλάκα, αρκεί να κοιτάξεις εκεί που θες να πας!
Το φορούσαν πολλοί εκεί πάνω, τόσο σε ίδια μηχανάκια με το δικό μου, ή στο 1150, όσο και σε άλλα πιο ελαφρά όπως το 800 του Μάθου, το Vstrom του Νίκου (@Nik Bari ) η άφρικα του Θέμη @MisThe και άλλοι που δε θυμάμαι.
Τα σχόλια όσων πρόλαβα να μιλήσω ήταν υπερθετικά!!!!

Κάτι πολύ σημαντικό είναι ότι όταν πήγα να αυξήσω πίεση για την επιστροφή την Κυριακή, βρήκα το μπροστινό με πίεση 1,1 bar!:eek: Μάλλον η θεόστραβη χιλιοχτυπημένη μπροστινή μου ζάντα, κάπου χάνει. Κι όμως, με τόσο χαμηλή πίεση, δεν κατάλαβαν τίποτα από τις φυτευτές πέτρες, ή τις κροκάλες!!! Και βέβαια βόηθησε η πολύ χαμηλή πίεση, στη λασπουριά της αποχώρησης την Κυριακή ;) (χωρίς να το ξέρω τότε βέβαια:D:D:D)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Επιβαιβαιωνω.....οσα έχει πει ο τεο!!
Πολύ καλό παντού...
Επιβεβαιωνω οσα (δεν) ειπε ο Μανιακ που ειπε οτι επιβεβαιωνει οσα ειπε ο Τεο...:D:p
Στην παχια λασπη μονο,δινω ενα προβαδισμα στο Mitas E09 λογω πλαϊνης χαραξης και τακουνιου στο πλαϊ(κατι που δε διαθετει το Wild)που ειναι ακομα πιο ακλονητο και με προσφυση ακομα καλυτερη εκει...Στα υπολοιπα νομιζω το Anakee Wild κερδιζει ακομα και το πολυ καλο-για μενα το καλυτερο ως σημερα ομως-...ΤKC80...Αν η διαρκεια ζωης του Wild δειξει καλη,πιστευω βρηκα το ελαστικο για χωματινα που θελω...και θα το βγαζω μονο για μεγαλα ασφαλτινα ταξιδια.

Δεδομενο ας ληφθει στα υποψη οτι το Mitas E09 το βρισκω-δυσκολα ομως-στα 160€ ζευγαρι φορεμενο,ενω τα Wild στα 210€ και το TKC στα 270€...

Για το Wild εχω να καταθεσω τον παραπανω θορυβο κυλησης στην ασφαλτο,την αριστη συμπεριφορα σε ξερο χωμα και πετρα,γρασιδι μου αρεσε αφου ειχε καλη ελξη χωρις χαζογλυστρηματα ή χασιματα,λασπουρια και πηλο λασπη εξαιρετικο(στις Κορφες στα ανηφορικα ηταν σταθερο...),στις φλαταδουρες πας με οσα θες .....ειδα βεβαια κοψιματα απο τις φυτευτες αρκετα στα τακουνια που ισως ειναι κ λογικο αφου τακουνι και βαρια μοτο εχουν το "ξυλο" δεδομενο...Στην ασφαλτο εχει γρηγορη κορωνα χωρις σκαλοπατι,ενω κινεισαι πολυ γρηγορα και πλαγιαζεις οσο θες ακομα και με πιεσεις χωματινες...συνηθως ομως τα δουλευω εκει με πιεσεις ασφαλτινου ελαστικου.

Ενα αρνητικο για μενα με το 800αρι οτι δεν παιζει Anakee Wild 140/80-17 για πισω ωστε να το βαλω αντι τού 150/70-17...ισως στο μελλον(πολυ μελλον ομως...).

Θετικοτατες εντυπωσεις λοιπον και προχωραμε...;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα τακουνια οντως τραυματιζονται Κωστα, αλλα δεν κοβονται να φυγουν. Το ειδα απο τα πρωτα χλμ αυτο, αλλα και στις 2000 χλμ τωρα, ολα ειναι στη θεση τους. Πληγωμενα , αλλα εκει!:ok:
 
Top Bottom