XLGeorge
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- αργά τζαμπανέζικα
Ξεκινησα αρχικα τη χωματαδα με 41 (2.8) πισω, οσο ειχα δηλαδη στο ταξιδι την προηγουμενη μερα δικαβαλος/διβαλιτσος απο Αθηνα και μπηκα στο χωμα με τετοιες πιεσεις με σκοπο να χαμηλωσω αμεσως. Αλλα για μεγαλη μου εκπληξη δεν ενοιωσα το μηχανακι ναχει κανενα προβλημα στα πρωτα κομματια με γαρμπιλι και σχετικα ευκολο χωμα. Ουτε οταν τα πραγματα δυσκολεψανε ειχα θεμα, αλλα οταν κατεβασα τη συνεπιβατηδα αργοτερα σε αρκετα δυσκολα κομματια, εριξα και τις πιεσεις βαζοντας στο πισω 36 (2.5). Ε λοιπον, ειδα μια βελτιωση αλλα πολυ μικρη σε σχεση πχ με τακουνατα μη-radial λαστιχα. Επειδη στην επιστροφη θακανα περιπου 90 χιλιομετρα ασφαλτο χωρις βενζιναδικο για ν'ανεβασω πιεση, το αφησα εκει οταν ειδα οτι και στα πολυ δυσκολα - στο σπαστηρι της αναβασης στη Βερλιγκα - το μηχανακι συμπεριφεροτανε μια χαρα (με τη συνεπιβατηδα πισω)Δε ξέρω Γιώργο για τα Rally STR, μήπως υπάρχει περίπτωση αν χαμήλωνες τις πιέσεις να είχες ακόμη περισσότερο καλή συμπεριφορά από αυτή που ήδη είχες; Πρέπει να το δοκιμάσεις, ίσως σου "πηγαίνει" και το ελαστικό σε συνδυασμό με τη μηχανή σου και αξίζει να τα χρησιμοποιείς μόνιμα.
Την επομενη φορα που θα παω χωματαδα μονός, θα δοκιμασω χαμηλη πιεση οπως αυτη που βαζω συνηθως σε αλλα χωματινα λαστιχα, δηλ. 25 (1.7) πισω για να δω ποση διαφορα θα κανει και θα αναφερω.
Τελευταία επεξεργασία: