Michelin Anakee Wild

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σύνολο 2000χλμ Κώστα ??? Λίγα δεν είναι ???

Στάλθηκε από τον επιχειρησιακό S7.....
Ναι....εχει αλλα 1000 περιπου!
Ειναι πολυ μαλακο και μαλλον αυτος ειναι ο κυριος λογος της αψογης συμπεριφορας του!
Εχθες εβαλα και πιεση στα 2 bar και επιβαιβεβαιωσα την καλυτερη λειτουργια του στην πετρα με μεγαλη πιεση!
Ξεχασα να βαλω φωτο απο το εμπρος...το οποιο δεν εχει καμμια σχεση φθορας
2 πισω 1 εμπρος και εδω!
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
δεν συμφέρει με τιποτε.,
αν ειναι να δινω τοσα φραγκα για ένα ελαστικο που θα βάλω σε 2 βόλτες .,ειναι ασύμφορο οικονομικά και όσο καλό και είναι οπως λέτε .,
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Λοιπον ας πω και εγω την γνωμη μου μετα την 1η εμπειρια μου με τα wild.
Ασφαλτος:μαλακη γομα και το καταλαβαινεις αμεσως,αψογο,(ο δρομος ηταν στεγνος).
Χωμα:Πολυ πολυ καλο ,καλυτερο απ το Τ63 με μονο μειονεκτημα (σε σχεση με το Τ63) την χαμηλη ταχυτητα.Οταν κινεισαι με αργους ρυθμους κανει κατι κουφα διωξηματακια(μικρα-ανωδυνα σε ανυσηχουν ομως μεχρι να το συνηθησεις),οταν ο ρυθμος γινει γρηγορος οι επιδοσεις του ανεβαινουν,εμεινα απολυτα ικανοποιημενος.
Με TKC κλπ δεν μπορω να το συγκρινω γιατι δεν ταχω δοκιμασει,αλλα αν κρινω οπτικα απ την χαραξη μαλλον τα wild ειναι καλυτερα(για χωμα μιλαω).
Πιεσεις που χρησιμοποιησα περιπου 20psi,τις μετρησα για να σας πω διοτι οπως εχω ξαναπει τις πιεσεις μου τις βαζω με το ματι και ειναι κατα την γνωμη μου διαφορετικες για τον καθενα μας.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Κάτι παραπάνω από 2000 χλμ.....
Για μια καλή βόλτα ακόμα νομίζω...θα κάνει!


advphone
Κι ελεγα δε μπορει κατι λαθος κανω με το Wild στο 800αρι...το πισω ειναι ιδιο και χειροτερο απο το δικο σου...με 1200χλμ...τα πιο πολλα χωμα...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Κι ελεγα δε μπορει κατι λαθος κανω με το Wild στο 800αρι...το πισω ειναι ιδιο και χειροτερο απο το δικο σου...με 1200χλμ...τα πιο πολλα χωμα...
Φταιει που εισαστε πυραυλοι αγορι μου
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
δεν συμφέρει με τιποτε.,
αν ειναι να δινω τοσα φραγκα για ένα ελαστικο που θα βάλω σε 2 βόλτες .,ειναι ασύμφορο οικονομικά και όσο καλό και είναι οπως λέτε .,
Ειδα τα λαστιχα του χτες,καμια σχεση με φοτο,στην πραγματικοτητα δειχνουν πολυ καλυτερα.Κατι αλλο,αν θες πολλα ασφαλτινα χλμ στα ταξιδια σου τοτε πρεπει να μεινεις ετσι κ αλλιως μακρυα απ τα τακουνατα
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
μα αυτο το διαφημιζει η michelin οτι θα ναι τερας αντοχης και μεγαλυτερη διαρκεια απο καθε αλλο onoff ελαστικο μεχρι τωρα και κατι αλλα τετοια...
περιεργο..
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
μα αυτο το διαφημιζει η michelin οτι θα ναι τερας αντοχης και μεγαλυτερη διαρκεια απο καθε αλλο onoff ελαστικο μεχρι τωρα και κατι αλλα τετοια...
περιεργο..
Αυτη την απορια εχουνε γραψει καποιοι σε φορουμ του εξωτερικου, η Michelin λεει οτι εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης απο τον κυριοτερο αντιπαλο του, το TKC, αλλα στην πραξη εχει λιγοτερη. Κανενα απο τα δυο αυτα λαστιχα δεν ειναι για μονιμα πανω σε βαρυ on-off μηχανακι που κανει αρκετα χιλιομετρα, ειδικα το πισω.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
εμενα η λογικη μου,λεει οτι ειναι ενα λαστιχο on-off και σαν τετοιο το κρινω.

δε μπορω,ακομα τουλαχιστον, να μπω στη διαδικασια για δευτερες ζαντες και τετοια κολπα.
ουτε εχει πουθενα υποσημειωση οτι δεν ειναι για κυριο λαστιχο.
επισης η michelin δινει ρητη απαγορευση χρησης του wild σε συνδιασμο με διαφορετικο λαστιχο,οποτε θα πρεπει να αλλαζουν και τα δυο με αυτη τη λογικη.

οπως εχω μονιμα πανω τα TKC80 στο on-off μηχανακι μου,και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος,ετσι μονιμα θα σκεφτομουν να βαλω και τα wild.
αλλα η εικονα που παρεθεσε ο μανιακ παραπανω με το 2000χμ πισω λαστιχο του με προβληματισε ειναι η αληθεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Aκριβως αυτος ειναι ο λογος που γραφουμε τις εντυπωσεις και διαπιστωσεις μας σε αυτο το θεμα!
Μεχρι τωρα και με την δικη μου χρηση, δεν φαινεται λαστιχο αντοχης
Μπορει σε καποιον αλλον να αντεξει περισσοτερο
Φυσικα τα προσωπικα μας συμπερασματα μπορει να μην ειναι σωστα και καποιος αλλος να τα δουλεψει αλλιως και σε αλλο μηχανακι να εχουν αλλη συμπεριφορα και αντοχες!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αφηνουμε καθαρο το παρον τοπικ για Anakee Wild και για πιο...wild καταστασεις:p παμε ΕΔΩ να τα πουμε εκτενεστερα για τακουνια και χωματα...λελοι και μη λελοι :D
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τα δικα μου Anakee Wild...με 930χλμ ακριβως επανω...ADVtrOFFy τοποθετηση και μια βολτα ακομα χωμα συν καμμια 350αρια χλμ στην πολη ασφαλτινα...
Το πισω ελαστικο δειχνει να την ακουει ευκολα απο κοψιματα σκισιματα σε πετρωδη και χωματινα εδαφη ενω δειχνει να φθειρεται στην ασφαλτο στα μεσαια τακουνια σε σχεση με τα πλαϊνα που αντεχουν...ισως το βαρος της μοτο ισως οτι εκει πατανε πολυ παραπανω σε σχεση με τα πλαϊνα και φυσικα ειναι μαλακο εκ κατασκευης...η εικονα τους σημερα ειναι αυτη,αν μπορει καποιος να διακρινει τη φθορα...


Βαζω και μια φωρτο για συγκριση απο το μπροστινο...σχεδον αψογο ακομα...


Προσωπικα οπως τα βλεπω δεν δειχνουν να αντεξουν ειδικα το πισω για παραπανω απο το αμιγως (80/20)χωματινο Ε09...τα οποια με εβγαλαν καπου 2600-2800χλμ...και τα πεταξα.Ειδωμεν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όλοι όσοι τα έχουμε λοιπόν....λεμε το ίδιο πράγμα!
Στα βαριά on off το πισω είναι άριστο μέχρι 3000 χλμ περίπου!

Συγνωμη αλλά και το tkc80 karooT karoor anlas....τοσο μου έβγαλαν!
Δεν ανακαλύψαμε την ...μπανανα:p
 
Top Bottom