Michelin Desert

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ανοιγω αυτο θεμα γιατι δεν βλεπω να υπαρχει κατι σχετικο. Ηξερα οτι τα φοραγανε κυριως χωματινα μηχανακια και γι'αυτο δεν ταχα ποτε σκεφτει για 1000αρια on-Off. Βεβαια τα τελευταια φορανε πισω 150/70-18 ενω το Desert βγαινει σε 140/80-18 αλλα φυσικα μπαινει και το μικροτερο πλατος κατα 1εκ ειναι και καλυτερο για χωμα.

Αυτο που μουκανε εντυπωση ειναι οτι το μπροστινο ειναι καθαρα εντουραδικο ενω το πισω ειναι πιο "μεσοβεζικο" και μου θυμιζει το εξαιρετικο T63 σε χαραξη:


Για πετε εντυπωσεις/διαρκεια αν εχει φορεσει κανεις το πισω σε 1000αρι on-Off, πχ 950/990, και το μπροστα βεβαια αλλα ενδιαφερομαι κυριως για το πισω.

Και κατι αλλο: κανοντας ενα γρηγορο ψαξιμο στο net βλεπω οτι το πισω τουλαχιστο ειναι ακριβο λαστιχο (150€, οταν το ιδιας διαστασης ΜΤ21 κανει 100€), σε τι τιμη το βρισκετε οσοι το φορατε?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ανομιομορφια χάραξης το εμπρός με το πίσω, με την πρώτη ματιά.
Φαίνεται ενδιαφέρον επιλογή, έτσι και αλλιώς
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ενδιαφέρον.
Η μισλεν το χαρακτηρίζει Rally raid, μικτά εδάφη σαν και το MT21, αλλά βλέπω διαστάσεις μόνο 21-18 αν δεν κάνω λάθος.
Το μπροστά το βλέπω ελαφρώς πιο hardcore από το αντίστοιχο MT21 το οποίο (desert) νομίζω θα έχει καλύτερη πρόσφυση σε γλιστερα/μαλακά τεραιν.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το μπροστά θυμίζει πολύ το καταργημενο ac 10 που δεν ήταν καλό σε γενικές γραμμές.

Το μπροστινό desert έχει λίγο πιο αραιή χάραξη από το ac 10 στο κέντρο άρα θα είναι καλύτερο στη λάσπη αλλά στο πλάι μοιάζει πολύ με το 10 και αυτό δεν μου αρέσει. Μπορει βέβαια να έχει άλλο σκελετό και να είναι καλύτερο. Ας μιλήσουν όσοι το έχουν δοκιμάσει.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Το έχω χρησιμοποιήσει πριν 10 χρόνια ακριβώς, την άνοιξη του 2011!
Ήταν το ελαστικό που χρησιμοποιούνταν (τότε) κατά κόρον στο Dakar για πετρώδη και αμμώδη εδάφη.
Επειδή το ταξίδι που προετοίμαζα τότε στην δυτική Αφρική είχε και αρκετές "πίστες" στην έρημο, τα είχα παραγγείλει από το εξωτερικό (δεν πουλιόταν στην Ελλάδα), τα κουβαλούσα μαζί μου και τα πέρασα στη μηχανή στη Δ. Σαχάρα, αντικαθιστώντας τα 50/50 που είχα μέχρι εκεί (τόσο εγώ στο 690 όσο και ο φίλος μου στο 640adv). Γι' αυτό που είναι σχεδιασμένο δουλεύει πολύ καλά (σε λάσπη δεν το δοκίμασα), είναι λάστιχο bulletproof, με σκληρό σκελετό για να δουλεύει με ιδιαίτερα χαμηλές (εώς καθόλου) πιέσεις, αλλά και θορυβώδες στην άσφαλτο! Γυρνώντας πίσω στην Ελλάδα, παρότι δεν είχαν ιδιαίτερη φθορά, τα άλλαξα για κάτι περισσότερο all-around. Παρότι (το πίσω) δεν βγαίνει σε 150άρι, νομίζω ότι λόγω παραπάνω βάρους θα δουλέψει καλά στο CRF1000 και γενικά στα μεγάλα. Το πιο κοντινό τους είναι το 908RR.
Ελπίζω να βοήθησα...


Υ.Γ.1. Για πιο ελαφριά "μεσαία" on-off το Τ63 ήταν όντως εξαιρετικό... Κρίμα που το σταμάτησαν!
Υ.Γ.2. Αν βρω το απόγευμα, ίσως ανεβάσω καμιά φωτογραφία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Το "δικό μου" Desert είναι λίγο διαφορετικό από το λάστιχο του αρχικού πόστ (στη φώτο του πρώτου ποστ στο πλαινό του ελαστικού βλέπω τώρα ότι γράφει Desert Race). Πρόκειται για εξέλιξη του παραπάνω παλιότερου ελαστικού ή για δύο διαφορετικά μοντέλα άραγε;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το "δικό μου" Desert είναι λίγο διαφορετικό από το λάστιχο του αρχικού πόστ (στη φώτο του πρώτου ποστ στο πλαινό του ελαστικού βλέπω τώρα ότι γράφει Desert Race). Πρόκειται για εξέλιξη του παραπάνω παλιότερου ελαστικού ή για δύο διαφορετικά μοντέλα άραγε;
'Αλεξ έχεις ανεβάσει πουθενά το ταξίδι σου?
Θα με ενδιέφερε τι εντύπωση αποκόμισες από το 640 σε ένα τέτοιο ταξίδι.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
'Αλεξ έχεις ανεβάσει πουθενά το ταξίδι σου?
Δυστυχώς όχι! Το ταξίδι έγινε Απρίλιο - Μάιο 2011. Εκτός της δημοσίευσης του στο περιοδικό ΜΟΤΟ έναν ολόκληρο χρόνο αργότερα, όλο λέω (στον εαυτό μου) ότι θα κάτσω να το γράψω να υπάρχει κάπου (όχι μόνο αυτά που υπάρχουν έτσι κι αλλιώς καταγεγραμμένα στο προσωπικό μου ημερολόγιο - η περιγραφή στο ΜΟΤΟ ήταν περισσότερο "επαγγελματική" - αλλά και πως βλέπω αυτό το ταξίδι 10 χρόνια μετά, τι θα άλλαζα κλπ), αλλά στα λόγια μένω... Η μοναδική ιντερνετική καταγραφή που υπάρχει είναι ένα blog που δημιούργησε και ενημέρωνε (στα αγγλικά) ο συνοδοιπόρος Γιάννης για κάποιους φίλους που παρακολουθούσαν το ταξίδι. Εκεί λέγονται κάποια πράγματα για την προετοιμασία και κυρίως το ίδιο το ταξίδι ποστάροντας on the road, όπου βρίσκαμε κανένα ίντερνετ καφέ (σπάνια!) και με την επιστροφή μας πίσω. Είναι λίγο μπερδεμένο, πρέπει να κοιτάς τις ημερομηνίες για να διαβάσεις τα ποστ με τη σωστή σειρά, αλλά αν σε ενδιαφέρει... West Sahara Project

Θα με ενδιέφερε τι εντύπωση αποκόμισες από το 640 σε ένα τέτοιο ταξίδι.
Αρκεί να σου πω ότι αν έκανα ξανά το ταξίδι με 640 θα το κανα και όχι με 690!
Το 640 του Γιάννη, μοντ. 2000 αν θυμαμαι καλά, αγοράστηκε τέλος του 2010 για 1900€ (η πλάκα είναι ότι μηχανάκια 20+ ετών σήμερα πουλιούνται περισσότερο) χρειάστηκε ελάχιστα για να προετοιμαστεί για το ταξίδι και με εξαίρεση κάτι χαζοβλάβες (πχ του έφευγαν βίδες στο δρόμο, σχίστηκε ένα σωληνάκι και έχανε λίγο λάδι) που επισκευάστηκαν τάχιστα στην άκρη του δρόμου, δεν έβγαλε κιχ σε όλο το ταξίδι. Πέραν της σελάρας και της δυνατότητας να φορτωθεί βέβαια, που ΔΕΝ έχει το 690...
Το δικό μου 690, από τα πρώτα μοντ.08, αγοράστηκε με ελάχιστα χλμ την ίδια περίοδο έναντι 5300€ και χρειάστηκε αρκετά χρήματα και... φαντασία (μόλις 2 690 είχαν κάνει σοβαρά RTW ταξίδια τότε) για "να το κάνω" Adventure (με ότι υπήρχε τότε στην αγορά ως επιλογές) και πάλι με αρκετούς συμβιβασμούς (σέλα, φόρτωμα, προστασία). Σαφώς δυνατότερο, οικονομικότερο, ελαφρύτερο από το 640, αλλά.... Το σημαντικότερο κυρίως είναι ότι οι βλάβες που έβγαλε (τρόμπα συμπλέκτη, αντλία βενζίνης, κόπηκε στα δύο... στη μέση της ερήμου) ήταν όχι μόνο κοστοβόρες, επηρέασαν την ίδια την εξέλιξη του ταξιδιού....
Δεν λέω σε καμιά περίπτωση ότι το 640 είναι καλύτερο από το 690, πόσό μάλλον όταν το τελευταίο έχει ήδη μια δεκαετία εξέλιξης από τότε, απλά ότι το 640adv ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ για τέτοια ταξίδια! (Μην το πουλήσεις!)

Μ'αυτά και μ'αυτά το μακελέψαμε το νήμα για το λάστιχο! Sorry XLGeorge!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το "δικό μου" Desert είναι λίγο διαφορετικό από το λάστιχο του αρχικού πόστ (στη φώτο του πρώτου ποστ στο πλαινό του ελαστικού βλέπω τώρα ότι γράφει Desert Race). Πρόκειται για εξέλιξη του παραπάνω παλιότερου ελαστικού ή για δύο διαφορετικά μοντέλα άραγε;
Ναι, φαινεται λιγο διαφορετικο, πρεπει να ειναι η εξέλιξή του που τωρα λεγεται Desert Race. Το πισω Desert που φαινεται στη φωτο στο 690 ειναι πιο "αγριο", με πιο αραιο τακουνι απο το τωρινο Desert Race.

Επειδη εγραψες πιο πανω οτι το Desert εχει σκληρα πλαϊνα, ητανε ευκολο να μονταρετε το πισω λαστιχο στη ζαντα με λεβιεδες στη Δ. Σαχαρα? EDIT: ειδα στο blog που διαβασα αφου εγραψα το ποστ οτι τα αλλαξατε σε λαστιχαδικο.

Και τι εννοεις οτι το 690 "κοπηκε στα δυο", εκοψε πλαισιο?! o_O EDIT: Ειδα επισης οτι κοπηκανε οι δυο απο τις τεσσερις βιδες που κρατανε το υποπλαισιο αλλα ειχες μαζι σου Αλεξ, αρα μαλλον ηξερες για το θεμα. Οι αλλες δυο βλαβες (τρομπα συμπλεκτη και αντλια βενζινης) ειναι "στανταρ" στο 690 αλλα τις ξερατε πριν ξεκινησετε και ειχατε εφεδρικα ανταλλακτικα μαζι. Οσο για το μακελεμα το νηματος, no issue and no worries :ok:


ΥΓ Διαβασα στα γρηγορα το blog, εξαιρετικα γραμμενο και μου θυμισε το ταξιδι μου στο Μαροκο. Επισης εξαιρετικη φαινεται η tagine που σας μαγειρεψε στο Rabat η γυναικα του φιλου σου Nouredin απο το πανεπιστημιο :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ναι, φαινεται λιγο διαφορετικο, πρεπει να ειναι η εξέλιξή του που τωρα λεγεται Desert Race. Το πισω Desert που φαινεται στη φωτο στο 690 ειναι πιο "αγριο", με πιο αραιο τακουνι απο το τωρινο Desert Race.

Επειδη εγραψες πιο πανω οτι το Desert εχει σκληρα πλαϊνα, ητανε ευκολο να μονταρετε το πισω λαστιχο στη ζαντα με λεβιεδες στη Δ. Σαχαρα? EDIT: ειδα στο blog που αρχισα να δαβαζω οτι τα αλλαξατε σε λαστιχαδικο.

Και τι εννοεις οτι το 690 "κοπηκε στα δυο", εκοψε πλαισιο?! o_O EDIT: Ειδα επισης οτι κοπηκανε οι δυο απο τις τεσσερις βιδες που κρατανε το πλαισιο αλλα ειχες μαζι σου Αλεξ, αρα μαλλον ηξερες για το θεμα. Οι αλλες δυο βλαβες (τρομπα συμπλεκτη και αντλια βενζινης) ειναι "στανταρ" στο 690 αλλα τοτε βεβαια ητανε σχετικα καινουργιο μοντελο, τις ξερατε πριν ξεκινησετε και ειχατε εφεδρικα ανταλλακτικα μαζι? Οσο για το μακελεμα το νηματος, no issue and no worries :ok:


ΥΓ Κοιταξα στα πεταχτα το blog, εξαιρετικο και μου θυμισε το ταξιδι μου στο Μαροκο, θα βρω χρονο να τα το διαβασω προσεκτικα. Επισης εξαιρετικη φαινεται η tagine που σας μαγειρεψε η γυναικα του φιλου σου Nouredin απο το πανεπιστημιο :cool:
Χαχαχα... ναι το Desert μπήκε σε "λαστιχάδικο" στην Dahla, αλλά μη φανταστείς μηχανήματα κλπ, ο καλός Μαροκινός με λεβιέδες τα έβαλε, με αρκετό ζόρι αλλά τα έβαλε. Ίσως να έπαιξε ρόλο και η υψηλή εξωτερική θερμοκρασία και σίγουρα η τέχνη του μάστορα... Παρεπιπτόντως μπροστά το ματσάραμε με Τ63 και όχι Desert.

To 690 έκοψε τις δύο πάνω βίδες (από τις 4 συνολικά) που συγκρατούν το πλαστικό υποπλαίσιο-ρεζερβουάρ. Παρότι το βάρος που κουβαλούσαμε ήταν σε γραμμάρια μετρημένο και διαλεγμένο, ξεκινώντας από Nouadhibou για να κάνουμε μια πίστα 380χλμ(!) περίπου μέχρι το Choum, ήμασταν full σε καύσιμα +2 τρίλιτρα μπιτόνια εγώ, + 2 πεντάλιτρα ο Γιάννης και επίσης περίπου 15-20λίτρα νερού ο καθένας (σε 2 10λιτρους ασκούς ortlieb + ο ασκός πλάτης του καθενός). Οι μηχανές ήταν βαριές δηλαδή.... για αμμολόφους! Η ζημιά συνέβει το μεσημέρι της 2ης μέρας, όταν είχαμε κάνει 150km από τον τελευταίο "οικισμό" (αργήσαμε να βρούμε πέρασμα στην αρχή) και είχαμε μπροστά μας 180km έως το Choum. Επειδή στην έρημο το νερό είναι χρόνος και είχαμε μόλις 5-7 λίτρα ο καθένας, οι βίδες είχαν σπάσει και έμειναν μέσα στα σπειρώματα και η επισκευή δεν θα ήταν εύκολη, επιλέξαμε να δέσουμε την μηχανή με ιμάντες πλαίσιο-"υποπλαίσιο" και να γυρίσουμε πίσω στο Nouadhibou, πατώντας πάνω στο ίχνος μας αντί να πάμε στο άγνωστο* προς την Choum ακόμη κι αν είχαμε πληροφορίες για "ανώνυμο" οικισμό νωρίτερα, απ' όπου θα μπορούσαμε να προμηθευτούμε νερό. Σε όλα αυτά πρέπει να υπολογίσεις και τις συνθήκες, ήλιος ντάλα και 45άρια... θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι μετά το σοκ, ξαπλώσαμε ο καθένας κάτω στο έδαφος βάζοντας το κεφάλι στη λίγη σκιά που δημιουργούσε η μηχανή του, για να αξιολογήσουμε την κατάσταση, να δούμε τις επιλογές μας και να πάρουμε μια απόφαση!

* Να πω εδώ τι σημαίνει πίστα (piste στα γαλλικά), είναι οι διαδρομές μέσα στην έρημο που συνδέουν προφανώς δύο σημεία για κάποιο λόγο (χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον στο Rally Dakar). Για κάποιες ήταν δυνατό να βρεις εως και το track στο ίντερνετ, για κάποιες πάλι, όπως αυτή προς το Choum, δεν υπάρχουν ούτε καν ροδιές πάνω στην άμμο, είχαμε μόνο waypoints (συντεταγμένες σημείων δηλαδή) ανά 30-40χλμ που είχαμε περάσει στο gps. Επίσης το τεραίν μπορούσε να διαφέρει σημαντικά, ακόμα και μέσα στην πίστα, από άμμο λεπτή σαν αλεύρι (fesh-fesh) εώς σκληρή με κοφτερές πέτρες (hamada).

Ναι, τις CNC ενισχυμένες βίδες του υποπλαισίου τις είχα παραγγείλει -μεταξύ άλλων πραγμάτων- από την Rally Raid Products UK. Ήταν από τις λίγες εταιρείες που έφτιαχναν τότε (2010) πράγματα για το 690, προετοιμάζοντάς τα για αγώνες. Είχα βρει τότε ένα μόνο σοβαρό ταξιδιωτικό με 2 690 (στο advrider ή στο horizonsunlimited δεν θυμάμαι), εκ των οποίων το ένα κόπηκε στη μέση κάπου στη Σιβηρία... Τις είχα λοιπόν μαζί μου αλλά δεν τις είχα τοποθετήσει στη μηχανή. Σε μένα θα συμβεί τώρα αυτό;;;

Ευτυχώς όλα τα ανταλλακτικά που απαιτήθηκαν τα είχαμε μαζί μας, μαζί με λεβιέδες, μανέτες κλπ. Με τον Elio κάναμε μια λίστα με τα "αδύνατα" σημεία του 690 (αντίστοιχα ο Γιάννης με τον Χελιώτη για το 640) και αυτή ήταν η ουσία της χορηγίας από την ΚΤΜ. Μας έδωσε δηλαδή με "δελτίο αποστολής" ότι ανταλλακτικό ζητήσαμε, και ότι θα χρησιμοποιούσαμε από αυτά θα το πληρώναμε με έκπτωση μεγαλύτερη από αυτήν που έδινε στα συνεργεία τότε.

Οι χορηγίες από ΚΤΜ και ΜΑΚΑΝ-TOURATECH (απλά αγοράσαμε με κάποια έκπτωση τον εξοπλισμό που χρειαστήκαμε από κει) ήταν ο λόγος που "αναγκαστήκαμε" να κάτσουμε να γράψουμε το ταξιδιωτικό στο ΜΟΤΟ, με έναν χρόνο καθυστέρηση...

Παρεπιτόντως ο παράγοντας χρόνος ήταν αυτός που έκρινε πολλά πράγματα σε αυτό το ταξίδι, του κόστους συμπεριλαμβανομένου (άλλη μεγάλη συζήτηση αυτή). Δεν είναι τυχαίο ότι ο τίτλος με τον οποίο κυκλοφόρησε το ταξιδιωτικό στα δύο τεύχη του Ιουνίου 2012 του ΜΟΤΟ ήταν "28 μέρες, 9.300χλμ, Αθήνα - Τιμπουκτού non-stop"!

Δε ξέρω τι μ' έπιασε και τα γράφω αυτά, ζητώ συγνώμη απ' όσους ανοίγουν αμέριμνοι το συγκεκριμένο θέμα για να διαβάσουν για τα Michelin, ίσως σε κάποιους να φαίνονται παραμύθια ή σενάριο επιστημονικής φαντασίας... Πάντως αφού το κάναμε που το κάναμε πουτ@ν@ το νήμα, το βραδάκι θα ανεβάσω και μερικές φωτογραφίες...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δε ξέρω τι μ' έπιασε και τα γράφω αυτά, ζητώ συγνώμη απ' όσους ανοίγουν αμέριμνοι το συγκεκριμένο θέμα για να διαβάσουν για τα Michelin, ίσως σε κάποιους να φαίνονται παραμύθια ή σενάριο επιστημονικής φαντασίας... Πάντως αφού το κάναμε που το κάναμε πουτ@ν@ το νήμα, το βραδάκι θα ανεβάσω και μερικές φωτογραφίες...
Χαχα, γραψε εσυ και βαλε φωτο και αλλαζουμε τον τιτλο σε "Michelin Desert στη Δυτικη Σαχαρα" :D Αν μπορεις πες και δυο λογια για την διαδρομη μετα την 16η μερα που ειχατε το θεμα με το πλαισιο/υποπλαισιο του 690 και την διαδρομη επιστροφης επειδη το blog σταματαει εκει. Η συνολικη διαδρομη επισης σιγουρα ενδιαφερει, ειδα πανω-κατω τι κανατε στο Μαροκο απο την περιγραφη στο blog - και ξερω τα μερη καθως εχω παει - αλλα η διαδρομη στη Μαυριτανια ειμαι σιγουρος οτι θα ενδιεφερε καποιους εδω μεσα.

ΥΓ Σχετικα με τη λεξη "πιστα", θυμαμαι οπου μεναμε στο Μαροκο ολοι μας ρωταγανε βλεποντας τη μηχανη με χωματινο εξοπλισμο "Vous allez faire de la piste?" και μετα καταλαβα αυτο που εγραψες και συ, οτι "piste" στις βορειο-αφρικανικες χωρες που ητανε πρωην γαλλικες αποικιες σημαινει χωματινες διαδρομες που συνδεουν δυο σημεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Χαχα, γραψε εσυ και βαλε φωτο και αλλαζουμε τον τιτλο σε "Michelin Desert στη Δυτικη Σαχαρα" :D Αν μπορεις πες και δυο λογια για την διαδρομη μετα την 16η μερα που ειχατε το θεμα με το πλαισιο/υποπλαισιο του 690 και την διαδρομη επιστροφης επειδη το blog σταματαει εκει. Η συνολικη διαδρομη επισης σιγουρα ενδιαφερει, ειδα πανω-κατω τι κανατε στο Μαροκο απο την περιγραφη στο blog - και ξερω πανω-κατω τα μερη καθως εχω παει - αλλα η διαδρομη στη Μαυριτανια ειμαι σιγουρος οτι θα ενδιεφερε καποιους εδω μεσα.
To blog δεν σταματάει εκεί, συνέχισε από δω West Sahara Project
"The road to Mali and beyond", Day 17 και μετά...
Έχει όλο το ταξίδι αλλά σου είπα ότι είναι λίγο μπερδεμένο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
To blog δεν σταματάει εκεί, συνέχισε από δω West Sahara Project
"The road to Mali and beyond", Day 17 και μετά...
Έχει όλο το ταξίδι αλλά σου είπα ότι είναι λίγο μπερδεμένο.
Αααα, τωρα προσεξα το newer posts στο τελος της σελιδας, το λινκ που εβαλες αρχικα εχει τις μερες 8-16 αλλα επειδη το διαβασα στα πεταχτα νομισα οτι αυτο ητανε ολο :oops: Για οποιον θελει να παρει το ταξιδι απο την αρχη, ο συνδεσμος ειναι ο επομενος:

West Sahara Project

Και btw, τα αγγλικα και το κειμενο του φιλου και συνοδοιπορου σου ειναι εξαιρετικα :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Σύνορα Δυτ. Σαχάρας (υπό Μαροκινή κατοχή) και Μαυριτανίας - no man's land - 3,5km ναρκοπεδίου


Πρώτο camp στην πίστα για Choum


This is the end... my only friend... the end!


Προσωρινή λύση και οπισθοχώρηση


Πίσω στο camp του Άλι στο Nouadhibou...
 
Top Bottom