Michelin tracker

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27

Έβαλα στο CCM ένα 110/100/18, μόνο πίσω γιατί το μπροστινό του ήταν οκ.

Είναι ο αντικαταστάτης του ac 10 αλλά πολύ φοβάμαι πως είναι πιο μαλακό. Έκανα μόνο μια διήμερη χωμάτινη βόλτα με μπόλικη άσφαλτο και πλεον υπάρχει αρκετή φθορά στα κεντρικά τακούνια. Σιγά δεν πήγαινα αλλά ούτε τάπα στο χώμα, δεν ντρίφταρα στα φρένα μόνο λίγο στις εξόδους από στροφές αλλα με κλίση, μόνο στην άσφαλτο έπαιξα αρκετά στο ανέβασμα προς Γαρδίκι από Σπερχειάδα (δρομάρα). Έτσι κι αλλιώς στην άσφαλτο με το συγκεκριμένο μοτοσακό σπάνια περνάω τα 110 πραγματικά. Το δούλεψα με πίεση 18 psi.

Το έχει βάλει μήπως κάποιος άλλος?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Τελικα αποδείχτηκε εντελώς λάθος επιλογή και κακώς μου το πρότειναν σε γνωστό λαστιχάδικο.

Είναι υπερβολικά μαλακό για ένα ελαφρύ ον οφ που πατάει και άσφαλτο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τελικα αποδείχτηκε εντελώς λάθος επιλογή και κακώς μου το πρότειναν σε γνωστό λαστιχάδικο.

Είναι υπερβολικά μαλακό για ένα ελαφρύ ον οφ που πατάει και άσφαλτο.
Στο χωμα?
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ειχες γραψει παλαιοτερα για ενα FIM που φορουσες.
Ποιο ηταν?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ειχες γραψει παλαιοτερα για ενα FIM που φορουσες.
Ποιο ηταν?
Μetzeler 6days extreme μπροστά - πίσω (all time classic)

Για πολύ Xtreme καταστάσεις X grid αλλά έχουν υπερβολικά μαλακό σκελετό και στα πολλά κουνάνε).

Gibson (πολύ καλά και σε καλή τιμή)
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μetzeler 6days extreme μπροστά - πίσω (all time classic)

Για πολύ Xtreme καταστάσεις X grid αλλά έχουν υπερβολικά μαλακό σκελετό και στα πολλά κουνάνε).

Gibson (πολύ καλά και σε καλή τιμή)
:thanx:
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Σκέφτομαι να τα βάλω στο Xchallenge για το Olympus madness. Θα πάω με τρέιλερ οπότε δεν θα έχει την φθορά της ασφάλτου. Στο χώμα δεν ειναι καλύτερό απο το MT 21;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Tιποτα σπουδαίο για να πεις, οκ χαλάλι που είναι μαλακό αλλά κρατάει ωραία, το ξαναβάζω να το χαρώ.

Θα ξαναβάλω ΜΤ21.
Το D952 δεν το σκέφτεσαι καθόλου για πίσω Κωστή; Έχω φιλαράκι που το έχει σε Husky 610 και είναι αρκετά ευχαριστημένος.
Σκέφτομαι μετά το D606 να το δοκιμάσω γιατί το έχει σε 110/90-18 που είναι παρόμοια διάσταση με αυτό που φοράει το WRR (τώρα είμαι ένα νούμερο μεγαλύτερος με 120/90-18 αντί 120/80-18). Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το D606 και στην άσφαλτο και στο χώμα αλλά είναι λίγο βαρύ ελαστικό και ψάχνω για ανάσες στο κινητήρα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σκέφτομαι μετά το D606 να το δοκιμάσω γιατί το έχει σε 110/90-18 που είναι παρόμοια διάσταση με αυτό που φοράει το WRR (τώρα είμαι ένα νούμερο μεγαλύτερος με 120/90-18 αντί 120/80-18). Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το D606 και στην άσφαλτο και στο χώμα αλλά είναι λίγο βαρύ ελαστικό και ψάχνω για ανάσες στο κινητήρα.
Ειχα παρομοιο θεμα με τα λαστιχα στο XLR250 που ειχα "αναστησει" την περιοδο 2010-12 και χρησιμοποιουσα για χωματαδες τοτε. Ειχα βαλει TKC80 και ενω μπροστα υπηρχε/υπαρχει 2.75-21, πισω δεν υπηρχε 4.60-17 και το πιο κοντινο νουμερο που ειχα βρει ητανε 120/90-17 αλλα ειχε πεσει επισης βαρουτσικο στο μηχανακι και το "εκοψε" λιγο. Ειχα σκεφτει μαλιστα να ταιριαξω πισω στεφανι 18αρι απο XR γιατι υπηρχε/υπαρχει TKC80 110/80-18 αλλα παρατησα την ιδεα (και το μηχανακι).
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Το tracker το φόρεσα στο Olympus madness και ήταν καλό. Γλίστρησε στη πέτρα με υγρασία και όταν το τερματισα σε φουρκέτα αλλα Μαρκεθ 70 μοίρες κλίση μου έφυγε το μπροστινό. Πολύ ευχαριστημένος!!!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Update (για το πίσω)

Τελικά είναι αξιόλογο λαστιχάκι για την τιμή του. Προχτές στο Καντήλι σε πολύ βαρύ τερέν με λάσπη και χιόνι δεν με πρόδωσε πουθενά, δεν είχα κάποιο θέμα πρόσφυσης.
Ενώ έχει φθαρεί και έχουν κατέβει αρκετά τα τακούνια εξακολουθεί να κρατάει καλά.
Επίσης στην βρεγμένη άσφαλτο δεν είχα κανένα γλύστριμα με μαζεμένη ήρεμη οδήγηση. Εντάξει στο βρεγμένο με τακούνια πρέπει να είσαι ψυχοπαθής για να στρίψεις.

Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι πως αν και φθαρμένα, τα τακούνια εξακολουθούν να είναι "κοφτά" παραλληλόγραμμα και δεν έχουν μονόπαντη φθορά.

Θα το ξαναβάλω αλλά αυτή τη φορά θα το δοκιμάσω στο gasgas σε χρήση εντούρο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δοκιμάστηκε το συγκεκριμένο πίσω ελαστικό στην Νόσο των χωματερών πριν από 2 εβδομάδες σε KTM EXC450 και μου άφησε θετικότατη εντύπωση.
Πολύ καλό γκριπ παντού εκτός από βρεγμένη πέτρα.
Επίσης στα λασπωμένα κομμάτια "άδειαζε" πολύ εύκολα και εξακολουθούσε να είναι λειτουργικό.
Παρόλο που ταλαιπωρήθηκε πολύ η φθορά του ήταν μηδενική στο τέλος της ημέρας.
Νομίζω θα το προτιμήσω ξανά όταν φθαρεί και ένας επιπλέον λόγος είναι και η χαμηλή τιμή του (65€ περασμένο).
Δοκιμάστηκε με την προβλεπόμενη πίεση του 1 Bar (15psi) και κανονική σαμπρέλα.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Δοκιμάστηκε το συγκεκριμένο πίσω ελαστικό στην Νόσο των χωματερών πριν από 2 εβδομάδες σε KTM EXC450 και μου άφησε θετικότατη εντύπωση.
Πολύ καλό γκριπ παντού εκτός από βρεγμένη πέτρα.
Επίσης στα λασπωμένα κομμάτια "άδειαζε" πολύ εύκολα και εξακολουθούσε να είναι λειτουργικό.
Παρόλο που ταλαιπωρήθηκε πολύ η φθορά του ήταν μηδενική στο τέλος της ημέρας.
Νομίζω θα το προτιμήσω ξανά όταν φθαρεί και ένας επιπλέον λόγος είναι και η χαμηλή τιμή του (65€ περασμένο).
Δοκιμάστηκε με την προβλεπόμενη πίεση του 1 Bar (15psi) και κανονική σαμπρέλα.
τα τρακ(τ)ερ είναι διαφορετικά για τα enduro…;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
τα τρακ(τ)ερ είναι διαφορετικά για τα enduro…;
Εάν εννοείς στη διάσταση110/100-18 και 140/80-18 νομίζω πως όχι.
Αλλά δεν νομίζω να προορίζονται για τόσο βαριά μηχανάκια όπως σκέφτεσαι...
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
καλησπερα . το tracker ειναι ο διαδοχος του ac10 (καλυτερο) το εβαζα 2-3 χρονιες σε εντουρο exc 400 και για τα λεφτα του ( 100 ευρα ζευγαρι τοτε) ηταν οτι καλυτερο,
πατουσε παντου (πισω 0,8 bar) σε καλντεριμια μονοπατια κτλ. .Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι δεν τρωγότανε ΚΑΘΟΛΟΥ ευκολα και με ιδιαιτερο σκισιμο .
Τωρα αν θες να κανεις προπονηση και να το πιεζεις παρα πόλυ για να κατεβασεις χρονους κτλ χρειαζεασι αλλο λαστιχο.
Επισης πιστευω (χωρις να το εχω δοκιμασει) οτι δεν κανει για μεγαλα και βαρια ονν-οφφ
το πολυ μεχρι 690 που εγραψε καπου και ο Aldebaran οτι το εβαλε.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Εάν εννοείς στη διάσταση110/100-18 και 140/80-18 νομίζω πως όχι.
Αλλά δεν νομίζω να προορίζονται για τόσο βαριά μηχανάκια όπως σκέφτεσαι...
Οχι να τα βάλω, απλα νόμιζα είχαν αλλο πέλμα θα μπερδεψα το ονόματα
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Top Bottom