Mitas E07, ελαστικά

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
εχει ξαναπαρατηρηθει αυτο στο παρελθον. ενημερωσε τον αντιπροσωπο!

(δεν εχω προσωπικη εμπηρια. σε φορουμ το ειχα διαβασει)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Η βαλβίδα δεν χάνει αφού έβαλα σαπουναδα και χάνει γύρω γύρω το λάστιχο !!

Στάλθηκε από το CUBOT DINOSAUR μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



αντωνη θα στα πω στο τηλεφωνο....
γιατι εδω θα πρεπει να γραψω σεντονι μεγαλοοοοοοοοο !!!
 

alexaf

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
XR 400R
Γεια!

Έχει αγοράσει κανείς πρόσφατα τα E07? Πήρα τηλέφωνο σε 2 γνωστά μαγαζιά και δε τα φέρνουν/υπάρχουν. Ο δε αντιπρόσωπος μου είπε ότι δεν έχει ελαστικό για 18αρι. :-/
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
εγώ παρήγγειλα πέρσι το καλοκαίρι από εδώ https://www.elastikaleader.gr/elastiko-motosikletas/mitas/e-07-dakar/
Δεν είναι ελληνικό site όπως θα καταλάβεις αν αποφασίσεις να παραγγείλεις αλλά αυτό μη σε φοβίζει. Εμένα μου ήρθαν μέσα σε λίγες μέρες στην πόρτα μου. Κι εγώ όταν τα έψαχνα δεν τα έβρισκα πουθενά απ`ότι θυμάμαι.

Στο λινκ που έβαλα είναι τα 07 "Dakar" με πιο ενισχυμένη γόμα και λίγο πιο ακριβα σε σχέση με τα απλά.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλημέρα σε όλους, Μετά από σχδόν 1,5 χρόνο και περισσότερα από 16.000 χλμ με ένα σετ Mitas E07, έχει έρθει η ώρα να αλλάξω λάστιχα.
Να σας μεταφέρω ένα προβληματισμό μου μήπως και με βοηθήσετε να τα ξεκαθαρίσω στο μυαλό μου...
Το Mitas E07 είναι εξαιρετικό λάστιχο και νομίζω του ταιριάζει απόλυτα ο χαρακτηρισμός 50/50 λάστιχο. Άντεξε ταξίδια στην άσφαλτο, δικάβαλος φορτωμένος και ελάχιστο χώμα που μπήκα. Θα τα έβαζα ξανά χωρίς σκέψη, αλλά δεν βγαίνω εκτός δρόμου όσο θα ήθελα και τις λίγες φορές που πήγα είδα ότι το εμπρός σε λάσπες δεν είναι και ότι καλύτερο, το πίσω βγάζει πρόσφυση. Η λογική επιλογή για εμένα είναι να βαλω τα Ε08 που είναι πιο ασφάλτινα και πιο κοντά στη χρήση που γίνεται στη μηχανή. Θα έχουν καλύτερη πρόσφυση στην άσφαλτο, χαμηλότερο θόρυβο (όχι ότι με ενοχλούσε το Ε07), αντίσταση κύλισης κλπ. κλπ. Από την άλλη σκεφτόμουν να βάλω ένα πίσω Ε07 και ένα Ε09 εμπρός με τη λογική ότι άμα θέλω θα μπορώ να πατήσω χώμα και χωρίς ουσιαστικά να κάνω μεγάλες παραχωρήσεις στην άσφαλτο. Το σενάριο να έχω δυο σετ λάστιχα είναι ιδανικό, αλλά μάλλον απίθανο λόγο αυξημένου κόστους. Θα ήθελα κάποια στιγμή φέτος να γνωριστώ με όλους σας σε κάποια εκδρομή στα βουνά, αλλά αν πάω για Ε08 αυτό αποκλείεται θα είναι μόνο σε άσφαλτο. Επίσης κάθε χρόνο συμμετέχω στην εκδρομή του Λεωνιδίου και φέτος θέλω να (ξανά)πάω και 36ώρο... Αχταρμάς δηλαδή... Υπάρχει σωτηρία, τι λέτε;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλημέρα σε όλους, Μετά από σχδόν 1,5 χρόνο και περισσότερα από 16.000 χλμ με ένα σετ Mitas E07, έχει έρθει η ώρα να αλλάξω λάστιχα.
Να σας μεταφέρω ένα προβληματισμό μου μήπως και με βοηθήσετε να τα ξεκαθαρίσω στο μυαλό μου...
Το Mitas E07 είναι εξαιρετικό λάστιχο και νομίζω του ταιριάζει απόλυτα ο χαρακτηρισμός 50/50 λάστιχο. Άντεξε ταξίδια στην άσφαλτο, δικάβαλος φορτωμένος και ελάχιστο χώμα που μπήκα. Θα τα έβαζα ξανά χωρίς σκέψη, αλλά δεν βγαίνω εκτός δρόμου όσο θα ήθελα και τις λίγες φορές που πήγα είδα ότι το εμπρός σε λάσπες δεν είναι και ότι καλύτερο, το πίσω βγάζει πρόσφυση. Η λογική επιλογή για εμένα είναι να βαλω τα Ε08 που είναι πιο ασφάλτινα και πιο κοντά στη χρήση που γίνεται στη μηχανή. Θα έχουν καλύτερη πρόσφυση στην άσφαλτο, χαμηλότερο θόρυβο (όχι ότι με ενοχλούσε το Ε07), αντίσταση κύλισης κλπ. κλπ. Από την άλλη σκεφτόμουν να βάλω ένα πίσω Ε07 και ένα Ε09 εμπρός με τη λογική ότι άμα θέλω θα μπορώ να πατήσω χώμα και χωρίς ουσιαστικά να κάνω μεγάλες παραχωρήσεις στην άσφαλτο. Το σενάριο να έχω δυο σετ λάστιχα είναι ιδανικό, αλλά μάλλον απίθανο λόγο αυξημένου κόστους. Θα ήθελα κάποια στιγμή φέτος να γνωριστώ με όλους σας σε κάποια εκδρομή στα βουνά, αλλά αν πάω για Ε08 αυτό αποκλείεται θα είναι μόνο σε άσφαλτο. Επίσης κάθε χρόνο συμμετέχω στην εκδρομή του Λεωνιδίου και φέτος θέλω να (ξανά)πάω και 36ώρο... Αχταρμάς δηλαδή... Υπάρχει σωτηρία, τι λέτε;

Μπαααα...
Αμα τηνε βρεις, σφύρα κι από 'δω ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλημέρα σε όλους, Μετά από σχδόν 1,5 χρόνο και περισσότερα από 16.000 χλμ με ένα σετ Mitas E07, έχει έρθει η ώρα να αλλάξω λάστιχα....
... Υπάρχει σωτηρία, τι λέτε;
Υπαρχει και λεγεται tkc80 μονιμα μπροστα (βγαζει ανετα 15000 χλμ) και δευτερος τροχος για πισω να τον βαζεις οποτε πας χωμα (με κανα 100αρικο)
Εγω ετσι κανω
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σχετικα με το μπροστινο, οτι λεει ο Κονκωστ απο πανω, TKC80 μονιμα πανω - ειναι το καλυτερο τακουνατο για να τοχει κανεις μονιμα πανω και ΠΟΛΥ πολιτισμενο στην ασφαλτο. Πισω Mitas E07 αφου σου αρεσε και βρισκεις οτι εχει traction σε μαλακα χωματα και λασπες. Το ιδιο λενε και οι αμερικανοι για το πισω Mitas 07 σε διαφορα μηχανακια, μαλιστα καποιοι φορανε ακριβως αυτον τον συνδυασμο Conti TKC μπροστα και Mitas 07 πισω.

Πληροφοριακα, στο Τρανσαλπ εχω κι'εγω TKC80 μονιμα μπροστα και Σαχαρα πισω (το οποιο ειναι παρομοιο με το Ε07 αλλα μαλακοτερο/ακριβοτερο), δηλ. παρομοιο συνδυασμο μ'αυτον που προτεινω πιο πανω - και T63 στον δευτερο τροχο για πιο "αγριες/δυσκολες" χωματαδες.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ευχαριστώ για τα σχόλια. Είναι καλή λύση το tkc εμπρός, από ότι διαβάζω από κριτικές δεν έχει τύχει να το φορέσω ποτέ. Από θόρυβο πως τα πάει; Το Ε07 δεν με ενοχλησε ποτέ. Το μόνο μειονέκτημα που του βρίσκω είναι η ελαφρώς αυξημένη τιμή του σε σχέση με τα αντίστοιχα της Mitas. Όλα της τα εμπρός λάστιχα σε αυτή τη διάσταση παίζουν στην ίδια τιμή περίπου στα 70 το τεμάχιο, δηλαδή το σετ στα 140, τιμή σκάνδαλο. Και πάλι ευχαριστώ για τις γνώμες!

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ουτε και το TKC80 εχει θορυβο που να ενοχλει. Ειναι απλα ακριβοτερο γιατι ειναι premium brand αλλα τα αξιζει τα λ7 του :ok:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εψαχνα να βαλω πιθανα το E07 150/70-18 πισω στο Αφρικα το οποιο βγαινει σε δυο εκδοσεις, απλη και Dakar - το δευτερο με ενισχυμενα πλαϊνα. Σε δυο εκδοσεις βγαινει επισης και η διασταση 150/70-17, στις μικροτερες διαστασεις πισω δεν υπαρχει η επιλογη Dakar. Το λαστιχο στις παραπανω διαστασεις ειναι tubeless (TL) ενω στις μικροτερες tube type (TT).

Η ερωτηση ειναι ποια εκδοση βαζει κανεις, την απλη ή την Dakar? Το πλεονεκτημα της τελευταιας ειναι οτι το λαστιχο αντεχει μεγαλυτερα φορτια και μπορει να ριξει κανεις την πιεση στο 1.5 bar σε αγρια off κομματια χωρις να φοβαται οτι θαχει θεμα με τη ζαντα, κατι σημαντικο για tubeless λαστιχα. Αυτο ειναι σε ενα βαθμο πλεονεκτημα ακομη και αν κανεις βαλει σαμπρελα, πχ σε μηχακια σαν το 990Adv ή το CRF1000, αλλα υπαρχει ενα αλλο μειονεκτημα: λογω σκληρων πλαϊνων, ειναι σχεδον αδυνατο να αλλαξει κανεις σαμπρελα στο δρομο καθως το λαστιχο ξεζανταρεται/ζανταρεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ δυσκολα. Η διαρκεια ζωης του ελαστικου δεν εχει να κανει με το αν ειναι Dakar καθως το πελμα εχει ακριβως την ιδια γομα.

Πληροφοριακα, ο Ελληνας εισαγωγεας ΔΕΝ φερνει την απλη εκδοση στα 150/70 αλλα μονο την Dakar. Κατι που ειναι οκ αν το λαστιχο χρησιμοποιειται σαν tubeless πχ σε 1200 GS, αλλα υπαρχει θεμα οταν το χρησιμοποιει κανεις με σαμπρελα. Σε σαϊτ του εξωτερικου υπαρχει και στην απλη εκδοση αλλα, αν συνυπολογισει κανεις τα μεταφορικα και το περασμα, τοτε γινεται αρκετα ακριβη επιλογη. Αυτα μιας και το εψαξα σχετικα το θεμα.
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Εψαχνα να βαλω πιθανα το E07 150/70-18 πισω στο Αφρικα το οποιο βγαινει σε δυο εκδοσεις, απλη και Dakar - το δευτερο με ενισχυμενα πλαϊνα. Σε δυο εκδοσεις βγαινει επισης και η διασταση 150/70-17, στις μικροτερες διαστασεις πισω δεν υπαρχει η επιλογη Dakar. Το λαστιχο στις παραπανω διαστασεις ειναι tubeless (TL) ενω στις μικροτερες tube type (TT).

Η ερωτηση ειναι ποια εκδοση βαζει κανεις, την απλη ή την Dakar? Το πλεονεκτημα της τελευταιας ειναι οτι το λαστιχο αντεχει μεγαλυτερα φορτια και μπορει να ριξει κανεις την πιεση στο 1.5 bar σε αγρια off κομματια χωρις να φοβαται οτι θαχει θεμα με τη ζαντα, κατι σημαντικο για tubeless λαστιχα. Αυτο ειναι σε ενα βαθμο πλεονεκτημα ακομη και αν κανεις βαλει σαμπρελα, πχ σε μηχακια σαν το 990Adv ή το CRF1000, αλλα υπαρχει ενα αλλο μειονεκτημα: λογω σκληρων πλαϊνων, ειναι σχεδον αδυνατο να αλλαξει κανεις σαμπρελα στο δρομο καθως το λαστιχο ξεζανταρεται/ζανταρεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ δυσκολα. Η διαρκεια ζωης του ελαστικου δεν εχει να κανει με το αν ειναι Dakar καθως το πελμα εχει ακριβως την ιδια γομα.

Πληροφοριακα, ο Ελληνας εισαγωγεας ΔΕΝ φερνει την απλη εκδοση στα 150/70 αλλα μονο την Dakar. Κατι που ειναι οκ αν το λαστιχο χρησιμοποιειται σαν tubeless πχ σε 1200 GS, αλλα υπαρχει θεμα οταν το χρησιμοποιει κανεις με σαμπρελα. Σε σαϊτ του εξωτερικου υπαρχει και στην απλη εκδοση αλλα, αν συνυπολογισει κανεις τα μεταφορικα και το περασμα, τοτε γινεται αρκετα ακριβη επιλογη. Αυτα μιας και το εψαξα σχετικα το θεμα.
Είναι δύσκολο να αλλαχθεί στον δρόμο αλλά για τον ίδιο ακριβώς λόγο (ενισχυμένα πλαϊνά) μπορείς να το οδηγήσεις μέχρι το πρώτο βουλκανιζατέρ. Φίλος με k60 που έχουν αντίστοιχα σκληρά πλαϊνά οδήγησε κοντά στα 30 χλμ χώμα-άσφαλτο, ενώ το δικό μου e07 (απλό) δεν έκανε πάνω από 3 χλμ & αναγκαστικά αλλάξαμε σαμπρέλα 2 η ώρα μεσημέρι με ζέστη.... Κ για να καταλήξω κάπου, κάθε ένα ελαστικό dakar ή απλό έχει τα θετικά κ αρνητικά του, το θέμα είναι τι σε βολεύει περισσότερο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Είναι δύσκολο να αλλαχθεί στον δρόμο αλλά για τον ίδιο ακριβώς λόγο (ενισχυμένα πλαϊνά) μπορείς να το οδηγήσεις μέχρι το πρώτο βουλκανιζατέρ. Φίλος με k60 που έχουν αντίστοιχα σκληρά πλαϊνά οδήγησε κοντά στα 30 χλμ χώμα-άσφαλτο, ενώ το δικό μου e07 (απλό) δεν έκανε πάνω από 3 χλμ & αναγκαστικά αλλάξαμε σαμπρέλα 2 η ώρα μεσημέρι με ζέστη.... Κ για να καταλήξω κάπου, κάθε ένα ελαστικό dakar ή απλό έχει τα θετικά κ αρνητικά του, το θέμα είναι τι σε βολεύει περισσότερο.
Στεφανε, φυσικα υπαρχουν θετικα και αρνητικα και στα δυο, οπως λες. Εγω προσωπικα προτιμω να μπορω ν'αλλαξω τη σαμπρελα, εστω και με καποια βοηθεια (ολο και καποιος θα βρεθει), απο το να πρεπει να βρω βουλκανιζατερ που μπορει να ειναι πολυ μακρια απο τα βουνα που εχω βρεθει ή να μην ειναι ανοιχτο λογω σ/κ.

Παντως παρομοιο αποτελεσμα με τα σκληρα πλαϊνα ειναι ναχει κανεις μαζι σχετικα μεγαλα δεματικα με τα οποια "στερεωνει" το λαστιχο στη ζαντα και οδηγει προσεκτικα μεχρι καποιο βουλκανιζατερ. Τοχω κανει πριν κανα δυο χρονια σε μπροστινο σκασμενο Anlas λαστιχο με το οποιο οδηγησα 10+ χιλιομετρα μεχρι να γυρισω στη βαση μου - και ητανε νορμαλ δεματικα, οχι μεγαλα, αλλα αυτα ειχα κατω απ'τη σελα και αυτα εβαλα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ανακινω αυτο το νημα για να ρωτησω (παλι) ποσο δυσκολο ειναι ν'αλλαχτει σαμπρελα σε Ε07 απλο, δηλ οχι Ντακαρ, στην ακρη του δρομου. Κοιτωντας και το αλλο νημα παρακατω, διαβαζω διφορουμενα σχολια:


stefanos: Στεφανε, εχεις γραψει παραπανω εδω οτι αλλαξατε σαμπρελα στο δρομο στο XRV750. 'Ητανε στο πισω λαστιχο (140/80) ή στο μπροστα? Και αν ητανε στο πισω, ταλαιπωρηθηκατε ή οχι?
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Ανακινω αυτο το νημα για να ρωτησω (παλι) ποσο δυσκολο ειναι ν'αλλαχτει σαμπρελα σε Ε07 απλο, δηλ οχι Ντακαρ, στην ακρη του δρομου. Κοιτωντας και το αλλο νημα παρακατω, διαβαζω διφορουμενα σχολια:


stefanos: Στεφανε, εχεις γραψει παραπανω εδω οτι αλλαξατε σαμπρελα στο δρομο στο XRV750. 'Ητανε στο πισω λαστιχο (140/80) ή στο μπροστα? Και αν ητανε στο πισω, ταλαιπωρηθηκατε ή οχι?
XLGeorge Γιώργο τότε είχα το Dominator όχι το Africa, οπότε η διάσταση ήταν 120 ή 130 (ήταν το πίσω). Σαν λάστιχο δεν θυμάμαι να μας δυσκόλεψε ιδιαιτερα στην αλλαγή.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
XLGeorge Γιώργο τότε είχα το Dominator όχι το Africa, οπότε η διάσταση ήταν 120 ή 130 (ήταν το πίσω). Σαν λάστιχο δεν θυμάμαι να μας δυσκόλεψε ιδιαιτερα στην αλλαγή.
120/90 ή και 130/80 παιρνει πισω το Dominator, γι'αυτη τη διασταση ενδιαφερομαι - ευχαριστω για τη χρησιμη πληροφορια :ok:
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
120/90 ή και 130/80 παιρνει πισω το Dominator, γι'αυτη τη διασταση ενδιαφερομαι - ευχαριστω για τη χρησιμη πληροφορια :ok:
Εχω φορέσει πρόσφατα τα Ε07+ οχι τα ντακάρ.Αυτό που ένοιωσα - εισέπραξα πατώντας πάνω στο πίσω ελαστικό ξαπλωμένο στο δάπεδο και ΔΕΝ με ένοιωθε!!! Κατά την τοποθέτηση έβλεπα οτι ο μάστορας δεν...Είναι λίγο σκληρό ή πολύ σκληρό του λέω,οχι καλό είναι μου λέι ,ε άμα θα είναι και ζεστό μου λέει....θα είναι ποιό εύκολο.Ζεστό; στο χώμα; αναρωτιέμαι τες πα.Τα έβαλα και ως συμπεριφορά μεχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένος, τηρουμένων των αναλογιών,και εχοντας κάνει μικρές βόλτες.
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Ανακινω αυτο το νημα για να ρωτησω (παλι) ποσο δυσκολο ειναι ν'αλλαχτει σαμπρελα σε Ε07 απλο, δηλ οχι Ντακαρ, στην ακρη του δρομου. Κοιτωντας και το αλλο νημα παρακατω, διαβαζω διφορουμενα σχολια:
Γιωργη σε XRV750 στα Αγραφα περσυ το αλλαξαμε,το πισω,και μαλιστα ηταν ταλαιπωρημένο.
Το απλο 07.
Το περιμενα δυσκολοτερο....ωστοσο 2 ατομα το καταφεραμε.
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
2000 km και ε07+. Στεγνό βρεγμένο ακόμα άψογο.Στο χώμα ολα οκ.Θόρυβος απ το μπροστινό εκεί στα 60 km/ h αλλά ξεπερνιέται λίγο πάνω λίγο κάτω,όλα καλά.Στο χώμα όλα καλά.Το μπροστινό δεν είναι και χωμάτινο...
Ευχαριστημένος κατά 85-90 % θα έλεγα.
 
Top Bottom