mitch
Μέλος
εχει ξαναπαρατηρηθει αυτο στο παρελθον. ενημερωσε τον αντιπροσωπο!
(δεν εχω προσωπικη εμπηρια. σε φορουμ το ειχα διαβασει)
(δεν εχω προσωπικη εμπηρια. σε φορουμ το ειχα διαβασει)
Η βαλβίδα δεν χάνει αφού έβαλα σαπουναδα και χάνει γύρω γύρω το λάστιχο !!
Στάλθηκε από το CUBOT DINOSAUR μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλημέρα σε όλους, Μετά από σχδόν 1,5 χρόνο και περισσότερα από 16.000 χλμ με ένα σετ Mitas E07, έχει έρθει η ώρα να αλλάξω λάστιχα.
Να σας μεταφέρω ένα προβληματισμό μου μήπως και με βοηθήσετε να τα ξεκαθαρίσω στο μυαλό μου...
Το Mitas E07 είναι εξαιρετικό λάστιχο και νομίζω του ταιριάζει απόλυτα ο χαρακτηρισμός 50/50 λάστιχο. Άντεξε ταξίδια στην άσφαλτο, δικάβαλος φορτωμένος και ελάχιστο χώμα που μπήκα. Θα τα έβαζα ξανά χωρίς σκέψη, αλλά δεν βγαίνω εκτός δρόμου όσο θα ήθελα και τις λίγες φορές που πήγα είδα ότι το εμπρός σε λάσπες δεν είναι και ότι καλύτερο, το πίσω βγάζει πρόσφυση. Η λογική επιλογή για εμένα είναι να βαλω τα Ε08 που είναι πιο ασφάλτινα και πιο κοντά στη χρήση που γίνεται στη μηχανή. Θα έχουν καλύτερη πρόσφυση στην άσφαλτο, χαμηλότερο θόρυβο (όχι ότι με ενοχλούσε το Ε07), αντίσταση κύλισης κλπ. κλπ. Από την άλλη σκεφτόμουν να βάλω ένα πίσω Ε07 και ένα Ε09 εμπρός με τη λογική ότι άμα θέλω θα μπορώ να πατήσω χώμα και χωρίς ουσιαστικά να κάνω μεγάλες παραχωρήσεις στην άσφαλτο. Το σενάριο να έχω δυο σετ λάστιχα είναι ιδανικό, αλλά μάλλον απίθανο λόγο αυξημένου κόστους. Θα ήθελα κάποια στιγμή φέτος να γνωριστώ με όλους σας σε κάποια εκδρομή στα βουνά, αλλά αν πάω για Ε08 αυτό αποκλείεται θα είναι μόνο σε άσφαλτο. Επίσης κάθε χρόνο συμμετέχω στην εκδρομή του Λεωνιδίου και φέτος θέλω να (ξανά)πάω και 36ώρο... Αχταρμάς δηλαδή... Υπάρχει σωτηρία, τι λέτε;
Υπαρχει και λεγεται tkc80 μονιμα μπροστα (βγαζει ανετα 15000 χλμ) και δευτερος τροχος για πισω να τον βαζεις οποτε πας χωμα (με κανα 100αρικο)Καλημέρα σε όλους, Μετά από σχδόν 1,5 χρόνο και περισσότερα από 16.000 χλμ με ένα σετ Mitas E07, έχει έρθει η ώρα να αλλάξω λάστιχα....
... Υπάρχει σωτηρία, τι λέτε;
Είναι δύσκολο να αλλαχθεί στον δρόμο αλλά για τον ίδιο ακριβώς λόγο (ενισχυμένα πλαϊνά) μπορείς να το οδηγήσεις μέχρι το πρώτο βουλκανιζατέρ. Φίλος με k60 που έχουν αντίστοιχα σκληρά πλαϊνά οδήγησε κοντά στα 30 χλμ χώμα-άσφαλτο, ενώ το δικό μου e07 (απλό) δεν έκανε πάνω από 3 χλμ & αναγκαστικά αλλάξαμε σαμπρέλα 2 η ώρα μεσημέρι με ζέστη.... Κ για να καταλήξω κάπου, κάθε ένα ελαστικό dakar ή απλό έχει τα θετικά κ αρνητικά του, το θέμα είναι τι σε βολεύει περισσότερο.Εψαχνα να βαλω πιθανα το E07 150/70-18 πισω στο Αφρικα το οποιο βγαινει σε δυο εκδοσεις, απλη και Dakar - το δευτερο με ενισχυμενα πλαϊνα. Σε δυο εκδοσεις βγαινει επισης και η διασταση 150/70-17, στις μικροτερες διαστασεις πισω δεν υπαρχει η επιλογη Dakar. Το λαστιχο στις παραπανω διαστασεις ειναι tubeless (TL) ενω στις μικροτερες tube type (TT).
Η ερωτηση ειναι ποια εκδοση βαζει κανεις, την απλη ή την Dakar? Το πλεονεκτημα της τελευταιας ειναι οτι το λαστιχο αντεχει μεγαλυτερα φορτια και μπορει να ριξει κανεις την πιεση στο 1.5 bar σε αγρια off κομματια χωρις να φοβαται οτι θαχει θεμα με τη ζαντα, κατι σημαντικο για tubeless λαστιχα. Αυτο ειναι σε ενα βαθμο πλεονεκτημα ακομη και αν κανεις βαλει σαμπρελα, πχ σε μηχακια σαν το 990Adv ή το CRF1000, αλλα υπαρχει ενα αλλο μειονεκτημα: λογω σκληρων πλαϊνων, ειναι σχεδον αδυνατο να αλλαξει κανεις σαμπρελα στο δρομο καθως το λαστιχο ξεζανταρεται/ζανταρεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ δυσκολα. Η διαρκεια ζωης του ελαστικου δεν εχει να κανει με το αν ειναι Dakar καθως το πελμα εχει ακριβως την ιδια γομα.
Πληροφοριακα, ο Ελληνας εισαγωγεας ΔΕΝ φερνει την απλη εκδοση στα 150/70 αλλα μονο την Dakar. Κατι που ειναι οκ αν το λαστιχο χρησιμοποιειται σαν tubeless πχ σε 1200 GS, αλλα υπαρχει θεμα οταν το χρησιμοποιει κανεις με σαμπρελα. Σε σαϊτ του εξωτερικου υπαρχει και στην απλη εκδοση αλλα, αν συνυπολογισει κανεις τα μεταφορικα και το περασμα, τοτε γινεται αρκετα ακριβη επιλογη. Αυτα μιας και το εψαξα σχετικα το θεμα.
Στεφανε, φυσικα υπαρχουν θετικα και αρνητικα και στα δυο, οπως λες. Εγω προσωπικα προτιμω να μπορω ν'αλλαξω τη σαμπρελα, εστω και με καποια βοηθεια (ολο και καποιος θα βρεθει), απο το να πρεπει να βρω βουλκανιζατερ που μπορει να ειναι πολυ μακρια απο τα βουνα που εχω βρεθει ή να μην ειναι ανοιχτο λογω σ/κ.Είναι δύσκολο να αλλαχθεί στον δρόμο αλλά για τον ίδιο ακριβώς λόγο (ενισχυμένα πλαϊνά) μπορείς να το οδηγήσεις μέχρι το πρώτο βουλκανιζατέρ. Φίλος με k60 που έχουν αντίστοιχα σκληρά πλαϊνά οδήγησε κοντά στα 30 χλμ χώμα-άσφαλτο, ενώ το δικό μου e07 (απλό) δεν έκανε πάνω από 3 χλμ & αναγκαστικά αλλάξαμε σαμπρέλα 2 η ώρα μεσημέρι με ζέστη.... Κ για να καταλήξω κάπου, κάθε ένα ελαστικό dakar ή απλό έχει τα θετικά κ αρνητικά του, το θέμα είναι τι σε βολεύει περισσότερο.
XLGeorge Γιώργο τότε είχα το Dominator όχι το Africa, οπότε η διάσταση ήταν 120 ή 130 (ήταν το πίσω). Σαν λάστιχο δεν θυμάμαι να μας δυσκόλεψε ιδιαιτερα στην αλλαγή.Ανακινω αυτο το νημα για να ρωτησω (παλι) ποσο δυσκολο ειναι ν'αλλαχτει σαμπρελα σε Ε07 απλο, δηλ οχι Ντακαρ, στην ακρη του δρομου. Κοιτωντας και το αλλο νημα παρακατω, διαβαζω διφορουμενα σχολια:
κριτική ελαστικών Mitas E-07
μια και το φόρουμ ειναι κατεξοχην adventure, νομίζω πώς μια άποψη περί των συγκεκριμένων ελαστικών θα ενδιέφερε αρκετούς. Λοιπον, έβαλα τα τσέχικα λάστιχα κάπου μετά το πάσχα. Έκτοτε, έκανα περίπου 6-7000 χλμ, και τρια ταξίδια adv (ας πουμε μια γενικη ορολογια) τα οποια ειναι...advride.gr
stefanos: Στεφανε, εχεις γραψει παραπανω εδω οτι αλλαξατε σαμπρελα στο δρομο στο XRV750. 'Ητανε στο πισω λαστιχο (140/80) ή στο μπροστα? Και αν ητανε στο πισω, ταλαιπωρηθηκατε ή οχι?
120/90 ή και 130/80 παιρνει πισω το Dominator, γι'αυτη τη διασταση ενδιαφερομαι - ευχαριστω για τη χρησιμη πληροφοριαXLGeorge Γιώργο τότε είχα το Dominator όχι το Africa, οπότε η διάσταση ήταν 120 ή 130 (ήταν το πίσω). Σαν λάστιχο δεν θυμάμαι να μας δυσκόλεψε ιδιαιτερα στην αλλαγή.
Εχω φορέσει πρόσφατα τα Ε07+ οχι τα ντακάρ.Αυτό που ένοιωσα - εισέπραξα πατώντας πάνω στο πίσω ελαστικό ξαπλωμένο στο δάπεδο και ΔΕΝ με ένοιωθε!!! Κατά την τοποθέτηση έβλεπα οτι ο μάστορας δεν...Είναι λίγο σκληρό ή πολύ σκληρό του λέω,οχι καλό είναι μου λέι ,ε άμα θα είναι και ζεστό μου λέει....θα είναι ποιό εύκολο.Ζεστό; στο χώμα; αναρωτιέμαι τες πα.Τα έβαλα και ως συμπεριφορά μεχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένος, τηρουμένων των αναλογιών,και εχοντας κάνει μικρές βόλτες.120/90 ή και 130/80 παιρνει πισω το Dominator, γι'αυτη τη διασταση ενδιαφερομαι - ευχαριστω για τη χρησιμη πληροφορια
Γιωργη σε XRV750 στα Αγραφα περσυ το αλλαξαμε,το πισω,και μαλιστα ηταν ταλαιπωρημένο.Ανακινω αυτο το νημα για να ρωτησω (παλι) ποσο δυσκολο ειναι ν'αλλαχτει σαμπρελα σε Ε07 απλο, δηλ οχι Ντακαρ, στην ακρη του δρομου. Κοιτωντας και το αλλο νημα παρακατω, διαβαζω διφορουμενα σχολια: