Mitas E07, ελαστικά

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σε μηχανάκια με χαμηλή ιπποδυναμη και αμυντική οδήγηση όλα τα λάστιχα κρατάνε.
Τα προβλήματα εμφανίζονται όταν αρχίζεις και τα πιέζεις.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Kαλησπέρα,

Ερώτηση.

Εχω φορεμένο ένα πίσω E07 dakar.
Εχω να κάθεται ενα πισω Meridian.

Για τον χειμώνα που έρχεται.

Αν βάλω ενα E07 μπροστα θα ειμαι οκ?με βροχες κτλ?

Η καλύτερα να πάρω ενα μπροστά να ζευγαρώσει το Meridian (περισσοτερο ασφαλτινα) για χειμωνα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Kαλησπέρα,

Ερώτηση.

Εχω φορεμένο ένα πίσω E07 dakar.
Εχω να κάθεται ενα πισω Meridian.

Για τον χειμώνα που έρχεται.

Αν βάλω ενα E07 μπροστα θα ειμαι οκ?με βροχες κτλ?

Η καλύτερα να πάρω ενα μπροστά να ζευγαρώσει το Meridian (περισσοτερο ασφαλτινα) για χειμωνα.
Φαντάζομαι ότι εξαρτάται τι χρήση θα κάνεις. Αν δε σχεδιάζεις να πατήσει χώμα πήγαινε με το meridian, αν μπαίνεις χώμα εγώ θα έβαζα tkc80 εμπρός που είναι πιο all around από το Ε07.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Kαλησπέρα,

Ερώτηση.

Εχω φορεμένο ένα πίσω E07 dakar.
Εχω να κάθεται ενα πισω Meridian.

Για τον χειμώνα που έρχεται.

Αν βάλω ενα E07 μπροστα θα ειμαι οκ?με βροχες κτλ?

Η καλύτερα να πάρω ενα μπροστά να ζευγαρώσει το Meridian (περισσοτερο ασφαλτινα) για χειμωνα.
Βάλε dunlop και μπροστά. Στην κρυα βρεγμένη ασφαλτο το 07 γλιστράει θα πρεπει να οδηγεις πολυ αμυντικά
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ σκέφτομαι τον συνδυασμό που ανάφερε ο stefos Η tkc 80 μπροστά η Wild ανάλογα με το τι θα βρω και πίσω mitas για να βγάλει χιλιόμετρά
Το TKC στην λάσπη δεν αποδίδει καλά, αν το θες για χειμώνα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το TKC στην λάσπη δεν αποδίδει καλά, αν το θες για χειμώνα.
Το wild ειναι χειροτερο αλλα και πολυ βαρυ και σκληρο (δυσκολα αν οχι αδυνατον να αλλαξεις σαμπρελα αν χρειαστει)
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το TKC80 εμπρος είναι το τέλειο μέτριο λάστιχο για όλα. Ναι δεν είναι τέλειο στη λάσπη, αλλά πας. Και όταν βγεις εθνική πας με 140 χωρίς κραδασμούς και φασαρία. Ο καθένας ότι τον βολεύει. Αυτό που για εμένα είναι τέλειο για άλλον είναι μέτριο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Το TKC80 εμπρος είναι το τέλειο μέτριο λάστιχο για όλα. Ναι δεν είναι τέλειο στη λάσπη, αλλά πας. Και όταν βγεις εθνική πας με 140 χωρίς κραδασμούς και φασαρία. Ο καθένας ότι τον βολεύει. Αυτό που για εμένα είναι τέλειο για άλλον είναι μέτριο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Σε συνδυασμό με το tkc 70 rocks πίσω έχεις άποψη;
Σκέφτομαι αυτό τον συνδυασμό για το Tuareg τώρα το χειμώνα μόνιμα επάνω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Σε συνδυασμό με το tkc 70 rocks πίσω έχεις άποψη;
Σκέφτομαι αυτό τον συνδυασμό για το Tuareg τώρα το χειμώνα μόνιμα επάνω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλησπέρα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω φορέσει ποτέ πίσω το tkc70 rocks. Εγώ για μικρή χρήση, το συνδυάζω πάντα με το Ε07 το παλιό (όχι το +). Θεωρώ ταιριάζει κουτί με το εμπρός tkc80. Κάνει τα πάντα όλα, σχεδόν μηδενικός θόρυβος, άφοβα υψηλές ταχύτητες στην εθνική, καλά κράτημα στεγνά και βρεμμενα (τηρουμένων των αναλογιών). Τέλος αντέχουν και τα δυο. Το προηγούμενο tkc το έβγαλα με περισσότερα από 15000 χλμ., Ενώ κάπου εκεί (ίσως λίγο λιγότερο) παίζει και το Ε07. Για πιο άγριες καταστάσεις ένα καλό χωμάτινο πίσω και περνάς καλά και στις λάσπες.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Σε συνδυασμό με το tkc 70 rocks πίσω έχεις άποψη;
Σκέφτομαι αυτό τον συνδυασμό για το Tuareg τώρα το χειμώνα μόνιμα επάνω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Υπομονή, περιμένουμε την ετυμηγορία του XLGeorge ....
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το TKC80 εμπρος είναι το τέλειο μέτριο λάστιχο για όλα. Ναι δεν είναι τέλειο στη λάσπη, αλλά πας. Και όταν βγεις εθνική πας με 140 χωρίς κραδασμούς και φασαρία. Ο καθένας ότι τον βολεύει. Αυτό που για εμένα είναι τέλειο για άλλον είναι μέτριο.
Να συμπληρωσω οτι ειναι το σχεδον τελειο χωματινο μπροστινο για καποιον που τοχει μονιμα πανω και κυκλοφορει το μηχανακι καθε μερα. Αν εχει καποιος δυο πισω τροχους οπως πχ εγω και αλλοι, το συνδυαζει με κατι πιο ασφαλτινο για καθε μερα και ασφαλτινα χιλιομετρα, πχ TKC70, E07, κλπ, και κοτσαρει τον δευτερο τροχο με κατι πιο χωματινο, πχ TKC80, Mitas E09/E12, κλπ, για τη χωματαδα του σ/κ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Να αναφερω οτι πεταξα τα χωματινα που ειχα πανω στο Αλπ επειδη μπανει η χειμερινη περιοδος και το θελω για τα ταξιδια Ελατη/Τρικαλα-Αθηνα οπου το παραταω εξω. Το μπροστινο MT21 εβγαλε 10200χμ (τα πρωτα 7000 στο CRF1000 περσι το χειμωνα) και το πισω Anlas CapraX 9000χμ αλλα αυτο ειχε και λιγο ακομα (1.5χλ στο κεντρο, οχι για σοβαρα χωματα).

Επειδη θελω να μπορω να παταω και χωμα, εβαλα το συνδυασμο TKC80 μπροστα / Mitas E07 πισω που αναφερθηκε παραπανω. Το μπροστινο εχει 10000χμ που τακανε στο CRF1000 αλλα αρκετο ψωμι ακομα ενω το πισω τοβαλα κατακαινουργο. Θαθελα να αναφερω δυο πραγματα για το E07.

Α. Το παιδι στο συνεργειο που τοβαλε στον τροχο που του πηγα εγω, μου ειπε οτι του φανηκε σκληρο. Οχι βεβαια πετρα οσο το Anlas που ειχα πανω, αλλα σαφως πιο σκληρο απο αλλα λαστιχα. Ειχα σκοπο να το ξεζανταρω στο σπιτι και να το ξαναζανταρω πριν το βαλω πανω στο μηχανακι για να δω προληπτικα τι παιζει αλλα βαρεθηκα. Σ'αυτο το θεμα εχει ειπωθει παραπανω οτι αλλαζεται σαμπρελα στην ακρη του δρομου και μαλιστα σε 140 διασταση, ελπιζω να μην εχω απροοπτα αν με πιασει λαστιχο.

Β. Σε πετρωδη εδαφη στο χωμα ειναι μια χαρα, ανεβηκα σημερα το πρωι 2καβαλος στο φρουριο Καζάρμα των Αγραφων στα 2000μ και κατεβηκα απο την αλλη στη Φυλαχτη μια χαρα. Αλλα ακομα και στη λιγη λασπη το λαστιχο ΔΕΝ. Προχθες κατεβαινα παλι 2καβαλος ενα καραχαλασμενο δρομο και σε πολυ μικρο ανοιγμα του γκαζιου, σε σημειο που μου εδινε την εντυπωση οτι "δαγκωνει" (εξ'αλλου ειχε ελαχιστη λασπη), μου χαρισε ενα μεγαλοπρεπες παντιλικι και ισα που τοσωσα. Το λεω αυτο γιατι το Metzeler Sahara που εχει παρομοια χαραξη αλλα ειναι πιο μαλακο δεν τα κανει αυτα.

Περισσοτερες εντυπωσεις εν καιρω.
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Καλησπέρα παιδιά,
έχω καταλήξει και εγώ στον συνδυασμό TKC80 μπρος/E-07 πίσω. Θεωρώ την καλύτερη all-around επιλογή αν είναι αναγκαία η μακροζωία.
Έχω έναν τελευταίο ενδοιασμό στην βροχή. Το να βάλεις διαφορετικά ελαστικά που μεταξύ τους δεν τα πάνε καλά μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.
Πάρτε για παράδειγμα τα K60. Στο πίσω στην μέση δεν φτάνουν τα αυλάκια για το νερό. Επομένως (από ότι λέει και η ίδια η Heidenau) την δουλεία την κάνει το μπροστινό λάστιχο με τέτοιες αυλακώσεις που διώχνουν το νερό από το κέντρο, στρώνοντας ένα στεγνό χαλάκι για να πατήσει το πίσω. Αν εσύ πας και βάλεις TKC 80 μπροστά σε αυτό του κόβεις αυτήν την δυνατότητα.
Ερχόμενος στο E-07 το οποίο είναι σε καλύτερη κατάσταση από το K60 (όσον αφορά την βροχή), πιστεύετε ο συνδυασμός TKC 80/E07 θα δουλέψει καλά (καλά = το ίδιο ή παραπλήσιο βάζοντας και μπροστά το E-07) ή τα λάστιχα θα τσακωθούν στην βροχή; Με άλλα λόγια, στα E07 βασίζεται η πρόσφυση του πίσω στο μπροστά;

Για να ξεκαθαρίσω, δεν έχω σκοπό να οδηγάω κάθε μέρα στην βροχή και για μακρινά ταξίδια έχω άλλο ζευγάρι ελαστικών. Απλά θέλω να βάλω κάτι που να μπορεί σε μια βροχή να κρατήσει, οδηγώντας μαζεμένα.


Έχω στείλει και ένα mail στην Mitas, θα γράψω όταν μου απαντήσουν.
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Σε 640 ADV είχα αυτόν τον συνδυασμό και δεν θυμάμαι να είχα κανένα πρόβλημα και αν θυμάμαι καλά είχα φάει γερές βροχές σε άσφαλτο, όχι πόλη, και χώμα.
Ο επόμενος συνδιασμός ήταν εμπρός πίσω e07.
Τα προηγούμενα, όχι plus ή Dakar.
Στη διάσταση 140/80/18 το πίσω είχε αυτή την ενιαία περιφέρεια στο κέντρο. Μια χαρά ήταν στη βροχή. Και με τα δύο μπροστινά.
Το εμπρός όμως όταν έβλεπε λάσπη ζοριζόταν... τουλάχιστον αντιδρούσε ομαλά...
Στην επόμενη μηχανή, f 800gs έβαλα ζεύγος e07 plus. Το πίσω Dakar. Δεν υπήρχε το απλό.
Στην διάσταση 150 80 17 το πίσω δεν έχει ενιαία περιφέρεια στο κέντρο. Στην βροχή, όχι πόλη, δεν είχα πρόβλημα. Στην λάσπη, απλά ΔΕΝ...δεν είχα λάστιχα. Μπρος πίσω. Στο τενερε ίσως πάω για tkc 80 ή wild με πίσω e07.
Με προβληματίζει η συμπεριφορά στη λάσπη...
Από την άλλη τόσα χρόνια με τα 07 δεν είχα ούτε ένα σκάσιμο και δεν κουβαλούσα πλέον σαμπρέλες, λεβιέδες και λοιπές μλκς. Σε τέστ που έκανα και με το KTM και με το Bmw, προχωρούσαν χωρίς πίεση στην ανάγκη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα μαλακά τεραιν θέλουν τακούνι, όσο πιο αραιό τόσο καλύτερα.
Δεν υπάρχει η Χρυσή τομή, ό,τι επιλέγεις κάνεις και τις αντίστοιχες υποχωρήσεις.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ερχόμενος στο E-07 το οποίο είναι σε καλύτερη κατάσταση από το K60 (όσον αφορά την βροχή), πιστεύετε ο συνδυασμός TKC 80/E07 θα δουλέψει καλά (καλά = το ίδιο ή παραπλήσιο βάζοντας και μπροστά το E-07) ή τα λάστιχα θα τσακωθούν στην βροχή; Με άλλα λόγια, στα E07 βασίζεται η πρόσφυση του πίσω στο μπροστά;
Αρχικα το Ε07 δεν εχει κεντρικη λωριδα σαν το K60 (ή μαλλον σαν καποιες διαστασεις του K60) και η χαραξη του ειναι τετοια που διωχνει το νερο απο τα μεγαλα αυλακια που εχει, οποτε δε νομιζω οτι θα υπαρξει καποιο προβλημα. Το δε TKC80 ειναι το καλυτερο τακουνατο σε βροχη/βρεγμενο, οποτε δε νομιζω οτι θαχεις προβλημα με τον συνδυασμο (τον οποιο φοραω κι'εγω οπως εγραψα πιο πανω, αλλα δεν τον τεσταρησα ακομη σε βροχες).

ΥΓ
tomBrast: ελαφρα καλυτερο το μπροστινο TKC80 απο το Wild και εχε υπ'οψη οτι το τελευταιο δεν ξεζανταρεται/ζανταρεται με τιποτα με λεβιεδες αν χρειαστει. Επισης ειναι πολυ βαρυ και αυξανει το φερομενο βαρος του μπροστινου τροχου.

Επισης λεγεται οτι το απλο Ε07 ειναι καλυτερο απο Ε07+ στη λασπη αλλα απο το λιγο που το δοκιμασα σε μαλακα/λασπερα τεραιν, δεν εχει καμια σχεση με τακουνατα. Το γραφω αυτο επειδη καποιοι αμερικανοι παρουσιαζουν το πισω σαν σχεδον οσο καλο και τα τακουνατα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Αρχικα το Ε07 δεν εχει κεντρικη λωριδα σαν το K60 (ή μαλλον σαν καποιες διαστασεις του K60) και η χαραξη του ειναι τετοια που διωχνει το νερο απο τα μεγαλα αυλακια που εχει, οποτε δε νομιζω οτι θα υπαρξει καποιο προβλημα. Το δε TKC80 ειναι το καλυτερο τακουνατο σε βροχη/βρεγμενο, οποτε δε νομιζω οτι θαχεις προβλημα με τον συνδυασμο (τον οποιο φοραω κι'εγω οπως εγραψα πιο πανω, αλλα δεν τον τεσταρησα ακομη σε βροχες).

ΥΓ
tomBrast: ελαφρα καλυτερο το μπροστινο TKC80 απο το Wild και εχε υπ'οψη οτι το τελευταιο δεν ξεζανταρεται/ζανταρεται με τιποτα με λεβιεδες αν χρειαστει. Επισης ειναι πολυ βαρυ και αυξανει το φερομενο βαρος του μπροστινου τροχου.

Επισης λεγεται οτι το απλο Ε07 ειναι καλυτερο απο Ε07+ στη λασπη αλλα απο το λιγο που το δοκιμασα σε μαλακα/λασπερα τεραιν, δεν εχει καμια σχεση με τακουνατα. Το γραφω αυτο επειδη καποιοι αμερικανοι παρουσιαζουν το πισω σαν σχεδον οσο καλο και τα τακουνατα.
Γιωργο καλημερα. Γιατι οχι tkc80 μπρος και πίσω τωρα για χειμώνα???
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να αναφέρω κι εγώ πώς στο 800gs που φοράω μπρός πίσω Ε07+ με τις μαμά πιέσεις 32-36 καληνύχτα δε πάταγε πουθενά.

Με 28-32 (4 πίέσεις κάτω) καμία σχέση. Εξαιρετικό. Προφανώς με τόσο σκληρά πλαινά που έχει θέλει πιο χαμηλές πιέσεις για να δουλέψει (μιλάω για άσφαλτο προφανώς αλλά εννοείται και χώμα χαμηλότερες πιέσεις)
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Σε gs 1200 μπροστά tkc 80 19αρι τροχό, πίσω Ε7 17αρι τροχό.
Το Ε7 σε 3000χμ το τελείωσε αλλά με 2-3 καλά χωμάτινα 3ήμερα.Δεν κόλλησε πουθενά.
Το TKC 80 έχει ακόμα ψωμί αλλά ψηφίζω για μπροστινό Michelin anakee wild με διαφορά.

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom