Mitas E09

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Καλησπέρα, σήμερα πέρασα απο ένα συνεργείο και το φορούσαν όλα τα Τenerè.
Το φοράμε ή μακρια ;




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλά δεν είσαι με αυτά που έχεις...?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παραπάνω απο καλά , αλλα να σου πω… μου αρεσαν παρα πολυ σαν εικόνα
Μείνε με την εικόνα τότε... :secret:
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Εγώ μια μέρα με δανεικό t700....σιχτιρησα.
Σαν τα μπαλέτα της Σακίρα πήγαινε στο χώμα.
Μου κάνει εντύπωση που δεν σου άρεσε...
είναι πολύ καλό στο χώμα. Το μόνο μειονέκτημα του πλέον είναι πως η τιμή του εκτινάχθηκε στα επίπεδα του wild και του TKC-80. Βεβαια σε tubeless γιατί ειδικά στη έκδοση Dakar δεν βγαίνει ούτε με γκασμα.

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Στην αφρικανα είναΙ πολύ καλό και αντέχει το ξύλο …
επισης δεν σε νοιαζει αν σκάσει… γυρνάς σπίτι η στο κοντινότερο βουλκανιζατέρ για πλάκα
στο βρεγμένο θέλει αρκετή προσοχη
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Στην αφρικανα είναΙ πολύ καλό και αντέχει το ξύλο …
επισης δεν σε νοιαζει αν σκάσει… γυρνάς σπίτι η στο κοντινότερο βουλκανιζατέρ για πλάκα
στο βρεγμένο θέλει αρκετή προσοχη
ναι ειναι 20-80 απο οτι λεέι!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μου κάνει εντύπωση που δεν σου άρεσε...
είναι πολύ καλό στο χώμα. Το μόνο μειονέκτημα του πλέον είναι πως η τιμή του εκτινάχθηκε στα επίπεδα του wild και του TKC-80. Βεβαια σε tubeless γιατί ειδικά στη έκδοση Dakar δεν βγαίνει ούτε με γκασμα.

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν είχε καθόλου πρόσφυση.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το ιδανικό λάστιχο για το 990 που άλλαξα 3, βέβαια αν πιάσει λάστιχο και δεν βρεις βουλκανιζατέρ τελειώνει και η βόλτα σου, εκτός αν το φοράς tubeless και απλά κουμπώνεις ένα κορδόνι και συνεχίζεις.

Η έκδοση dakar έχει αρκετά πιο σκληρά πλαϊνά και βολεύει σε φορτωμένα βαριά μηχανάκια στα οποία μπορείς να κατεβάσεις πιέσεις με μικρότερη πιθανότητα να τραυματίσεις τα στιβάνια
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Review σε πιέσεις 2bar μπρος πίσω.

Άσφαλτο: Τζάμι και όσο πρέπει

Χώμα νωπο / λάσπη : Το μπροστινό κάνει σκι. Καμμια σχέση με το κράτημα του anakee wild. Το πίσω γαζώνει, τρομερό.

Πέτρα: Ιδανικό.

Φρενάρισμα: πολυ καλό!

Γενικά ικανοποιημένος.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Review σε πιέσεις 2bar μπρος πίσω.

Άσφαλτο: Τζάμι και όσο πρέπει

Χώμα νωπο / λάσπη : Το μπροστινό κάνει σκι. Καμμια σχέση με το κράτημα του anakee wild. Το πίσω γαζώνει, τρομερό.

Πέτρα: Ιδανικό.

Φρενάρισμα: πολυ καλό!

Γενικά ικανοποιημένος.
Τα έχουμε πει πολλές φορές. Τα μπροστινά τα mitas E09 δεν κάνουν. Ειδικά τα μπροστινά. Πίσω οκ. Οι πιο πολλοί συνδιαζουν κάποιο άλλο μπροστά με ένα 09 πίσω.
 
Top Bottom