Mitas e12 e13 rally

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μήπως έχει δοκιμάσει το συγκεκριμένο λαστοιχο να μου πει την γνώμη του;
Σας μερσω προκαταβολικά



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μήπως έχει δοκιμάσει το συγκεκριμένο λαστοιχο να μου πει την γνώμη του;
Σας μερσω προκαταβολικά



Sent from my iPhone using Tapatalk
Αντικατάσταση του Ε10 είναι αυτά...?:thumbsdown:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπα δεν νομίζω
Είναι ποιο χωμάτινο
Δεν ξέρω βέβαια αν είναι αντικατάσταση


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το μπροστα φαίνεται πιο enduro... Το πισω φαίνεται αντικατάστατης.
Ωραια λάστιχα τα mitas..
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οπως εχει γραφτει αλλου, ειναι τα Ε12 Ε13 ειναι λαστιχα που εχει βγαλει η Mitas για Dakar μηχανακια, το πισω μονο σε 140-18. Το πισω Ε12 μοιαζει με το Ε09 αλλα εχει λιγο πιο αραιο / μεγαλυτερο τακουνι και εχει πιο μαλακα πλαϊνα. Η φωτο του Ε13 πανω ειναι λαθος, η σωστη ειναι η επομενη:

 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Μήπως έχει δοκιμάσει το συγκεκριμένο λαστοιχο να μου πει την γνώμη του;
Σας μερσω προκαταβολικά



Sent from my iPhone using Tapatalk
Πολύ καλό το E12, μέτριο το E13

Αν παραγγείλεις από! mynet moto έχει €55 ταχυδρομικά για Ελλάδα,μεχρι 3 λάστιχα.
Αν θέλουν κάποιοι να παραγγείλουμε τρία E12 για να μοιράσουμε τα ταχυδρομικά θα μας έρθει περίπου €120 το ένα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εχω βαλει το Ε12 στο CRF1000 και εχω κανει μαζι του 1500χμ, τα πρωτα 800 συνδυασμενο με TKC80 μπροστα (το οποιο ειχε ~7000χμ) και τα επομενα 700 συνδυασμενο με MT21 (το οποιο ειχε ~4000χμ οταν το εβαλα πανω). Οι πρωτες εντυπωσεις μετα απο αυτα τα χμ, τα περισσοτερα των οποιων σε καθε ειδους χωμα, ειναι απλα εξαιρετικες σε τετοιο σχετικα βαρυ on-OFF μηχανακι. Το λαστιχο γραπωνει και εχει εξαιρετικη προσφυση σε καθε ειδους εδαφος, συμπεριλαμβανομενης και λασπης και αμμου (ναι, πετυχα και "ορεινη αμμο" σε ενα βουνο κοντα στη Βερδικουσα), εξ'αλλου για την αμμο εχει σχεδιαστει.

Κανει θορυβο σαν σχετικα επιθετικο χωματινο, λογικο αλλωστε, αλλα οχι τοσο ωστε να με ενοχλησει. Η δε συμπεριφορα του στο βρεγμενο με εξεπληξε, ξερω οτι τα Mitas γενικα δεν τα πανε καλα με τη βροχη/βρεγμενο αλλα στο κομματι Γρεβενα - Χανι Μουργκανι που εκανα υπο βροχη και οπου το πιεσα με μόνο πισω φρενο και επισης με καμποσο γκαζι σε εξοδο στροφων, το λαστιχο δεν εδιωξε πουθενα - αλλα με σχετικα καλη ποιοτητα ασφαλτου. Η δε αντοχη του φαινεται σχετικα καλη, η φθορα ειναι λιγη σ'αυτα τα 1500χμ ενω σε ανοιχτα κομματια ασφαλτου, πχ Εγνατια, το πηγα με συνεχη 120χμ GPS. Ειναι βεβαια νωρις να γραψω σιγουρα για την αντοχη του, θα επανελθω εν καιρω.


EDIT: Το δικο μου Ε12 το πηρα απο διαδικτυακο μαγαζι που εδρευει Θεσσαλονικη για 127€ στην πορτα μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στην τελευταια χωματαδα στο Μαυροβουνι το πισω Ε12 εχανε πιεση χωρις ναχει πατησει καρφι ή κατι σχετικο αλλα την εβγαλα βαζοντας αερα δυο φορες στο βουνο κα μετα στη Λαρισα on the way back. Αλλαξα τη σαμπρελα μονος μου στο γκαραζ μεσα στη βδομαδα καθως εχανε απο τη βαλβιδα και, ενω το λαστιχο ειναι σκληρουτσικο (σαφως σκληροτερο πχ απο το TKC80 TT), η δουλεια γινεται με λεβιεδες. Ενα ακομη + λοιπον για το λαστιχο καθως αλλαζεται η σαμπρελα στην ακρη του δρομου, σε αντιθεση με το E09.

Και μια φωτο απο την αλλαγη στη φαση που το λαστιχο, εχει ξεζανταριστει, εχει αλλαχτει η σαμπρελα και ειναι ετοιμο για ζανταρισμα.

 
Top Bottom