Monster S2R 1000 ή Tuono V4 1000;

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!

Ο τίτλος είναι επίτηδες προβοκατόρικος για να προκαλέσει το ενδιαφέρον, εξού και οι φωτογραφίες παρακάτω, και να διαβάσετε όλον τον... προβληματισμό μου :p. Πιο σωστός τίτλος θα ήταν "Οι υπαρξιακές ανησυχίες ενός (φτωχού) 45άρη" αλλά κανείς δε θα έμπαινε να το διαβάσει….

Λοιπόν…. Πίσω στο 2016 απέκτησα μια μοτοσυκλέτα που ονειρευόμουν καιρό. Ήταν ένα Monster 1ης γενιάς, από τα τελευταία κομμάτια (2008), και μάλιστα μια ειδική έκδοση που έψαχνα επισταμένως, το S2R 1000 με το κομψοτέχνημα μονόμπρατσο ψαλίδι, τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τον αειθαλή Desmodue με τον "σωστό" για Ducati ήχο!



Την βρήκα με 33.000χλμ και μετά από 6,5 χρόνια στην κατοχή μου έχει σχεδόν 60.000, έχοντας κάνει μικρότερες ή μεγαλύτερες βόλτες εντός Ελλάδας, μερικά trackdays στα Μέγαρα και ένα γρήγορο ταξιδάκι μέχρι το Mugello (είχα και ένα CRF1000 μαζί να μου κουβαλάει τα πράματα). Τη χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά (απεχθάνομαι σκούτερ-παπιά) και ακόμα και σήμερα δε χορταίνω να τη βλέπω και να την ακούω… Είναι η μοτοσυκλέτα που έλεγα πως θα γεράσω μαζί!

Προς τι όλη αυτή η εισαγωγή θα μου πείτε;

Έχω κ@ύλες τελευταία, συγνώμη σκέψεις ήθελα να πω, να δοκιμάσω (=να ζήσω με, να κάνω δικό μου) και κάτι άλλο… Με πορώνει ειδικά ο V4 της Aprilia! Βρίσκω ότι με μια μικρή διαφορά θα μπορούσα να αποκτήσω ένα Tuono V4 1000 από τα πρώτα 2011-14, πριν γίνει 1100. Η χρήση θα είναι η ίδια, απλά με λιγότερο στιλ και περισσότερο γκάζι!




Και φτάνουμε στο δια ταύτα… Για να γίνει μια τέτοια κίνηση, το Monster θα πρέπει να θυσιαστεί (εδώ κολλάει το "φτωχός" του εναλλακτικού τίτλου)! Θα κάνατε τέτοια κίνηση; Θα πουλούσατε κάτι που, πέρα από την όποια συναισθηματική αξία, είναι ήδη δυσεύρετο στην περίπτωση που το μετανιώσω [ειδικά S2R1000 (όχι 800) έχουν πουληθεί ελάχιστα στην Ελλάδα], για να ικανοποιήσετε την καύλα… μιας στιγμής; Απ' την άλλη με μια μοτοσυκλέτα θα μείνουμε μια ζωή;

Αλλά και γενικότερα…. Έχετε πει ποτέ ότι με αυτήν (και ποια; ) τη μοτοσυκλέτα θα ήθελα να γεράσω μαζί; Έτυχε για κάποιο λόγο να την πουλήσετε και να το μετανιώσετε μετά; Ή μήπως η καύλα της καινούριας έσβησε γρήγορα τέτοιους… γλυκανάλατους συναισθηματισμούς;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ειναι εντελως διαφορετικες μοτοσυκλετες. Προσωπικα θα εριχνα λεφτα στο ντουκο, ειναι ιδιαιτερα μηχανακια, πολυ ελαφρια σε αισθηση και τα συγκεκριμενα περα απο τις απειρες δυνατοτητες modifying, ειναι και παρα πολυ αξιοπιστα. Αν δεν εχεις εξατμισεις, θα επρεπε να εχεις βαλει ηδη, προσωπικα θα προχωραγα σε ενα 1100 μοτερ μαζι με το αναλογο σκαλισμα. Αν θες τεχνολογια και γκαζια, το τουονο ειναι μονοδρομος
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Σίγουρα μιλάμε για μοτοσυκλέτες;;; Σαν εφτά χρόνια φαγούρα ακούγεται …. Γάμος, ερωμένη, με μια γυναίκα θα γεράσω; κτλ κτλ :p:D
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Εγώ θα πω ότι εφόσον τα έχεις βρει με την συντήρηση της Ducati και είσαι ικανοποιημένος ιδιοκτήτης να μην αφήσεις να φύγει συτό το κλασικό και διαχρονικό κομμάτι.
Υπάρχει στροφή τα τελευταία χρόνια στο κλασικό γυμνό κι εσύ που ΤΟ έχεις θα το δώσεις;
Οι ?ύλες πληρώνονται και μπριζώνουν..
Δεν είναι εποχές για τέτοια.

Από έναν πριν τα πρώτα ..ίντα. ;)
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ειναι εντελως διαφορετικες μοτοσυκλετες. Προσωπικα θα εριχνα λεφτα στο ντουκο, ειναι ιδιαιτερα μηχανακια, πολυ ελαφρια σε αισθηση και τα συγκεκριμενα περα απο τις απειρες δυνατοτητες modifying, ειναι και παρα πολυ αξιοπιστα. Αν δεν εχεις εξατμισεις, θα επρεπε να εχεις βαλει ηδη, προσωπικα θα προχωραγα σε ενα 1100 μοτερ μαζι με το αναλογο σκαλισμα. Αν θες τεχνολογια και γκαζια, το τουονο ειναι μονοδρομος
Ισχύουν αυτά που λες... 1100 μοτέρ δε νομίζω ότι χρειάζεται (και δε θα το κανα έτσι κι αλλιώς), αλλά με εξατμίσεις, πρόγραμμα και ελαφρύτερο βολάν αλλάζει δραματικά...
Αλλά και πάλι V4 και 170 αλόγατα ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
:p:p:p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τουόνο γιατί αλλιώς θα μείνεις με το απωθημένο. Άπαξ και σου μπήκε η ιδέα τελείωσε...
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Θα κάνατε τέτοια κίνηση; Θα πουλούσατε κάτι που, πέρα από την όποια συναισθηματική αξία, είναι ήδη δυσεύρετο στην περίπτωση που το μετανιώσω [ειδικά S2R1000 (όχι 800) έχουν πουληθεί ελάχιστα στην Ελλάδα], για να ικανοποιήσετε την καύλα… μιας στιγμής;

Καλή χρονιά! Η ducati που έχεις είναι μιά κούκλα. Κάποιες φορές που την πέτυχα στεκόμουν, την χάζευα και μου τρεχαν τα σάλια· ομως

προσωπικά μιλώντας, παρότι είχα δεθεί στο παρελθόν συναισθήματικα με μία μηχανή, όταν την πούλησα δεν στεναχωρήθηκα καθόλου, ίσα ίσα χάρηκα γιατί αυτή η μηχανή στεκόταν πλέον εμπόδιο για την απόκτηση μιάς άλλης που ήθελα περισσότερο.
Η δική σου είναι σπάνιο μοντέλο· μ όλο τον σεβασμό αλλά.. ε και τί έγινε που είναι σπάνιο; αν ήσουν συλλέκτης θα το καταλάβαινα αλλά τώρα να κλειδώνει τις επιθυμίες σου μιά μηχανή επειδή είναι σπάνια.. δεν θα της έκανα τη χάρη.


Αλλά και γενικότερα…. Έχετε πει ποτέ ότι με αυτήν (και ποια; ) τη μοτοσυκλέτα θα ήθελα να γεράσω μαζί;

Το χω πει σε φάση που γούσταρα φουλ (κατά βάθος όμως ήξερα ότι έλεγα ψέματα), ε, όταν ξεφούσκωσα είπα άλλα :ha

Έτυχε για κάποιο λόγο να την πουλήσετε και να το μετανιώσετε μετά;

Ποτές. Δεν είμαι απ αυτούς όμως που αλλάζουν μηχανάκι σε κάτι μήνες. Έως τώρα οι μηχανές που είχα έμειναν στα χέρια μου 5 - 7 χρόνια· οπότε, όταν τις πούλαγα ήμουνα σίγουρος γι αυτό που έκανα.

Ή μήπως η καύλα της καινούριας έσβησε γρήγορα τέτοιους… γλυκανάλατους συναισθηματισμούς;

Αυτό.
Λ
:friendship:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ακόμα δεν έχω καταλάβει αν το ωραίο είναι το μηχανάκι σαν μηχανάκι η το ότι είναι σπάνιο. Η δεύτερη περίπτωση, του "με φτιάχνει να καβαλάω κάτι μοναδικό" έχει βάση και δεν είναι εύκολο να εκπληρωθεί ως συνθήκη, αλλά εδώ που τα λέμε αν είναι απλά για την οδήγηση, πορτοκαλιές υπάρχουν.

Επειδή στην συζήτηση το "μοναδικό/σπάνιο" δείχνει σημαντικό, βλέπω ότι στην αλλαγή το ένα μάτι θα δείχνει πάντα πίσω και αυτό είναι κρίμα.

Τα 170 άλογα έχουν γέλιο, ναι, αλλά ξεφτίζει γρήγορα η καινουργίλα και θα δεις ότι δεν χωράνε πουθενά εύκολα.

Monster και μαζεύεις ή νοικιάζεις κάπου έξω μάλλον ένα v4 σε διακοπές αν το θες τόσο.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Πολυ δυσκολος ο προβληματισμος σου ειναι η αληθεια.
Αν ειναι να δωσω εγω μια συμβουλη μαλλον θα ειναι να κανεις την αλλαγη, εχουν περασει αρκετα μηχανακια ερωτες απο τα χερια μου και τα εχω δωσει για αλλα, ακριβως επειδη δεν μπορω να τα εχω ολα...
Το s2r ειναι απο τα πιο ομορφα μηχανακια ever, ερωτευσιμο, διαχρονικο (παααρα πολυ) κτλ κτλ κτλ
Αν καβαλησεις tuono v4 και γουσταρεις γκαζια και ηχο v4 δεν θα βρεις τιποτε αλλο που να σε φτιαξει οσο αυτο. Το λεω γιατι αυτο το μηχανακι το ειχα και αντιστοιχο με τα v4 της aprilia δεν ....
Απο πλαισιο κ μοτερ ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει, το δουλεμα που εχει, η ροπη που εχει, το ανοιγμα που κανει απο χαμηλα μεχρι ψηλα ειναι ακρως πορωτικα...η σταθεροτητα και η ελαφρια του αισθηση επισης ειναι φανταστικες...το μονο που θελει ειναι μια βελτιωση στα φρενα, που υστερει κυριως στην τρομπα.
Ξαναλεω το monster που εχεις ειναι πολυ ωραιο, αλλα στην οδηγηση δεν συγκρινεται ουτε στο ελαχιστο με το tuono.
δυσκολη επιλογη, χαμενος δεν θα βγεις με καμια απο τις 2, απλα αν μεινεις με το monster θα μεινεις στην ιδια κατασταση που εισαι τωρα και θα σε τρωεει η αλλαγη, αν πας στο v4 δεν θα το μετανιωσεις.
αν δεις και σε παιρνει και βρεις βεβαια, κοιτα για μοντελο 13-14
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Προς το παρόν 4-6 το σκορ υπέρ του Tuono... Μάλλον μοιρασμένες οι γνώμες...

Στέκομαι στις δύο τελευταίες...

Ακόμα δεν έχω καταλάβει αν το ωραίο είναι το μηχανάκι σαν μηχανάκι η το ότι είναι σπάνιο. Η δεύτερη περίπτωση, του "με φτιάχνει να καβαλάω κάτι μοναδικό" έχει βάση και δεν είναι εύκολο να εκπληρωθεί ως συνθήκη, αλλά εδώ που τα λέμε αν είναι απλά για την οδήγηση, πορτοκαλιές υπάρχουν.

Επειδή στην συζήτηση το "μοναδικό/σπάνιο" δείχνει σημαντικό, βλέπω ότι στην αλλαγή το ένα μάτι θα δείχνει πάντα πίσω και αυτό είναι κρίμα.

Τα 170 άλογα έχουν γέλιο, ναι, αλλά ξεφτίζει γρήγορα η καινουργίλα και θα δεις ότι δεν χωράνε πουθενά εύκολα.

Monster και μαζεύεις ή νοικιάζεις κάπου έξω μάλλον ένα v4 σε διακοπές αν το θες τόσο.
Γιάννη έχεις ένα δίκιο!
Ναι το S2R είναι ιδιαίτερο και γουστάρω που το καβαλάω και γι' αυτό....!

Όμως παρότι τα Monster έχουν γίνει λίγο τρεντ σήμερα και οι περισσότεροι παίρνουν ένα 620 απλά ως future classic, το συγκεκριμένο δεν είναι (μόνο) αυτή η περίπτωση.
'Εχει ένα πολύ γεμάτο στις μεσαίες στροφές μοτέρ και σου δίνει τη δυνατότητα (ειδικά μετά την αλλάγή με Ohlins πίσω) να πας απρόσμενα - σε σχέση με τα 95 του άλογα - γρήγορα, γι΄αυτό και το έχω απολαύσει και μέσα στην "πίστα".

Όμως μη γελιόμαστε, υπάρχουν σαφώς καλύτερα μηχανάκια σε απόδοση από το Monster, και είμαι σίγουρος ότι το Tuono V4 είναι ένα από αυτά!

Αυτό που ξέρω ήδη είναι ότι δεν έχω την ίδια κάψα για το Tuono (για να μην παρεξηγηθώ, δε λέω οτι θα πάρω αυτό και... τέλος) όπως τότε που έψαχνα το S2R και μόλις περάσει η φρενίτιδα από το ουρλιαχτό του V4 (περνάει άραγε; ) θα ψάχνω για νέο αντικαταστάτη... Και κακό είναι αυτό θα πει κάποιος...;

Πολυ δυσκολος ο προβληματισμος σου ειναι η αληθεια.
Αν ειναι να δωσω εγω μια συμβουλη μαλλον θα ειναι να κανεις την αλλαγη, εχουν περασει αρκετα μηχανακια ερωτες απο τα χερια μου και τα εχω δωσει για αλλα, ακριβως επειδη δεν μπορω να τα εχω ολα...
Το s2r ειναι απο τα πιο ομορφα μηχανακια ever, ερωτευσιμο, διαχρονικο (παααρα πολυ) κτλ κτλ κτλ
Αν καβαλησεις tuono v4 και γουσταρεις γκαζια και ηχο v4 δεν θα βρεις τιποτε αλλο που να σε φτιαξει οσο αυτο. Το λεω γιατι αυτο το μηχανακι το ειχα και αντιστοιχο με τα v4 της aprilia δεν ....
Απο πλαισιο κ μοτερ ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει, το δουλεμα που εχει, η ροπη που εχει, το ανοιγμα που κανει απο χαμηλα μεχρι ψηλα ειναι ακρως πορωτικα...η σταθεροτητα και η ελαφρια του αισθηση επισης ειναι φανταστικες...το μονο που θελει ειναι μια βελτιωση στα φρενα, που υστερει κυριως στην τρομπα.
Ξαναλεω το monster που εχεις ειναι πολυ ωραιο, αλλα στην οδηγηση δεν συγκρινεται ουτε στο ελαχιστο με το tuono.
δυσκολη επιλογη, χαμενος δεν θα βγεις με καμια απο τις 2, απλα αν μεινεις με το monster θα μεινεις στην ιδια κατασταση που εισαι τωρα και θα σε τρωεει η αλλαγη, αν πας στο v4 δεν θα το μετανιωσεις.
αν δεις και σε παιρνει και βρεις βεβαια, κοιτα για μοντελο 13-14
Συμφωνώ με όλα αυτά που γράφεις.... Όμως το tuono γιατί τελικά το έδωσες; Για το Streetfighter που βλέπω στο avatar σου; Τι διαφορετικό βρήκες εκεί (το SF το είχα παλιότερα κι εγώ στο μυαλό μου); Ή μηπως είσαι κι εσύ της... αλλαγής όπως ο lospsi πιο πάνω;
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Δώσε 2 φράγκα παραπάνω πάρε ένα 1100 factory
και έτσι συνεχίζεις να έχεις μηχανάκι μοναδικό και για μουσείο σε μερικά χρόνια ή σαλόνι
και παράλληλα ένα μηχάνημα ικανό να στα σβήσει όλα στο μυαλό .

Βέβαια για πόλη και καθημερινότητα δεν κάνει ,
ξηγημένα πράγματα και ας πουν καποιοι πως κάνει και τέτοια ....
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Δώσε 2 φράγκα παραπάνω πάρε ένα 1100 factory
και έτσι συνεχίζεις να έχεις μηχανάκι μοναδικό και για μουσείο σε μερικά χρόνια ή σαλόνι
και παράλληλα ένα μηχάνημα ικανό να στα σβήσει όλα στο μυαλό .

Βέβαια για πόλη και καθημερινότητα δεν κάνει ,
ξηγημένα πράγματα και ας πουν καποιοι πως κάνει και τέτοια ....
Δυστυχώς δεν είναι μόνο 2 τα φράγκα...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μόλις περάσει η φρενίτιδα από το ουρλιαχτό του V4 (περνάει άραγε; )
Ενδιαφέρουσα ερώτηση και... δεν έχει σαφή απάντηση. Αν δεν το ζήσεις δεν θα το καταλάβεις, αλλά όχι, δεν περνάει. ΚΑΘΕ φορά που είπα "οκ, μιά χαρά μετακίνηση γίνεται και με λίγα άλογα στην ρόδα", μα ΚΑΘΕ φορά, καβαλάω το XR και το ουρλιαχτό υπενθυμίζει ότι δεν υπάρχει αντικατάσταση, ακόμα και με την μαμά εξάτμιση. Στην βόλτα είναι μάλλον μειονέκτημα το 150+ άλογα ρόδα, οι δικές μου ικανότητες δεν φτάνουν εκεί και μένω στο ότι με φτιάχνει ο ήχος και χαίρομαι την ασφάλεια των ακριβών περιφερειακών και ηλεκτρονικών. Στο "ένα άνοιγμα σου φτιάχνει την ημέρα" ακόμα και σε χάλια μέρες, ε, δεν το κάνει άλλο μηχανάκι αυτό (εννοώ με... "ανθρώπινα" άλογα). Οπότε δεν περνάει αλλά κάνοντας βολτάδικη χρήση αναρωτιέμαι αν αξίζει η θυσία.

Σε καθημερινή βάση, το ότι δουλεύει "ζεστό" μέσα στην Αθήνα δεν το κάνει το πιο ευχάριστο, ευτυχώς οι αστικές μου μετακινήσεις είναι λίγες και περιλαμβάνουν και ανοιχτό δρόμο προς/από το σπίτι. Η πρόσφατη κλοπή ήταν μιά υπενθύμιση ακόμα για το ότι "κακώς" το εκθέτω σε πόλη, φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το V4.

Επειδή θα είναι καθημερινό σου, αν είσαι συνεχώς εντός αστικού ιστού ζυγίζεις και αυτό, το έγραψαν και πιο πάνω.
 
Top Bottom