Monster S2R 1000 ή Tuono V4 1000;

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δύσκολο το δίλημμα σου
Δε ξερω προσωπικά μου αρέσουν και τα 2
Δε θα σου πω ,τι να κάνεις καθότι εχω μετανοιώσει κάποτε για κάποια μοτό οπότε...

Τεσπα το καλό είναι ότι όσο και να σε μπερδέψουμε εμείς, υπάρχει μύστης του είδους στο Βόλο, και μια επίσκεψη θα σε ξεμπερδέψει και θα βάλεις τα πράματα σε τάξη :p:p
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Δύσκολο το δίλημμα σου
Δε ξερω προσωπικά μου αρέσουν και τα 2
Δε θα σου πω ,τι να κάνεις καθότι εχω μετανοιώσει κάποτε για κάποια μοτό οπότε...

Τεσπα το καλό είναι ότι όσο και να σε μπερδέψουμε εμείς, υπάρχει μύστης του είδους στο Βόλο, και μια επίσκεψη θα σε ξεμπερδέψει και θα βάλεις τα πράματα σε τάξη :p:p
μη κάνεις έτσι βρε Σωτήρη μου... υπάρχουν κι άλλα V-strom για να ξαναπάρεις... για 3η φορά... έλα... τσώπα τσώπα το καλό μου...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Για να γράψω πάντως κι εγώ μια πιο σοβαρή γνώμη, θα σου έλεγα ότι το V4 είναι μακράν καλύτερη μοτοσυκλέτα σε όλα και τυχόν δίλημμα μεταξύ αυτού και του monster είναι άτοπο. Βέβαια, δεν είμαι άνθρωπος που δένομαι εύκολα με 2τροχα οπότε και ίσως να μην μπορώ να καταλάβω την συναισθηματική οπτική του.

Από την άλλη, 1000αρι υψηλής απόδοσης για καθημερινή μετακίνηση στη χαβούζα (Αθήνα) είναι ένα μεγάλο όχι (για μένα) αν και ο κολλητός το έκανε για κάμποσο καιρό. Συντήρηση, κατανάλωση θα είναι σίγουρα αυξημένες σε σχέση με το Ducati.

Τα ζυγίζεις και βλέπεις, μπορεί τα όποια διλήμματα σου να εξαφανιστούν όταν δεις τι μπορείς να "πιάσεις" από το Ducati, έχει δυσκολέψει αρκετά η αγορά μτχ.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Συμφωνώ με όλα αυτά που γράφεις.... Όμως το tuono γιατί τελικά το έδωσες; Για το Streetfighter που βλέπω στο avatar σου; Τι διαφορετικό βρήκες εκεί (το SF το είχα παλιότερα κι εγώ στο μυαλό μου); Ή μηπως είσαι κι εσύ της... αλλαγής όπως ο lospsi πιο πάνω;
Ειμαι κ εγω της αλλαγης οπως ο lospsi, προχθες που τα λεγαμε σε εναν καφε καναμε χαβαλετζιδικη κοντρα για το ποιος ειναι πιο τραγικος, αν κ με κερδιζει πιστευω...
Εγω το tuono το εδωσα για ενα caponord 1200, εψαχνα τοτε ενα μοτο που να μπορω να παρω κ την γυναικα σε καμια βολτα
Αλλα απ'οσα μηχανακια εχω αλλαξει μονο το hypermotard 1100s και το tuono v4 εχω ερωτευτει τοσο πολυ....
Επειδη ομως ακουω για καθημερινη μετακινηση, να σου πω κ εγω οτι δεν κανει.
Οριακα αν οδηγεις μονο στην πηγμενη εθνικη οδο, που και παλι οταν πηγαινεις αναμεσα απο τα αυτοκινητα με λιγοτερα απο 60-70 χλμ/ωρα το μηχανακι δουλευει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες απο τις κανονικες του(οχι στα κοκκινα βεβαια), στην κινηση μαρτυραει, ευτυχως το ειχα βαλει απειροελαχιστες φορες και για μικρες αποστασεις οποτε δεν θυμαμαι ακριβως να σου πω.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
μονστερ,το τελευταιο που φορεσε τον χιλιαρι,οταν η υπολοιπη γκαμα ειχει περασει στα 1100...κινητηρας με κανα 80αρι τροχο,φτιαχνεται αρκετα,εκεινα τα κανονια της arrow ειναι πολυ ωραια,με καλα ηλεκτρικα,,πιπερκρος,προγραμμα,μπουζια ιριδιου,γινεται αλλο μηχανακι,καταπληκτικο μπαμ στα 80-160,δυσκολα θα περασει τα 90 τροχο βεβαια και αναφερω τα αλογα αφου το αντιπαλο δεος ειναι το πιστολι v4...
θα του εβαζα μια ζαντα αστερι πισω απ 848 που ειναι παναλαφρη και πολυ πιο ωραια απ τη μαμα,ανοικτο καπακι και βλεποντας οτι το εχεις κλειστο,ειδικα σε κλειστο αστυ,ταλαιπωρουνται αφανταστα,πιστευω εχεις βγαλει τη φλατζα για αερισμο
το ψαλιδι ειναι ψαλιδαρα,,δυσκολα θα ξαναδουμε τετοια σχεδια σε ευρεια παραγωγη,πολυ δυνατο σημειο,οι μαυρες ζαντες το κανουν πιο μπανικο,σε αντιθεση με το πρωτο μοντελο που ειχε λευκες..
overall,ειναι πολυ ιδιαιτερο monster,αδερφακι s4rs που κατεβαινει σε καθε οδοιπορικο, του πεντροσα,οταν το αραζει ειναι σαν τη μυγα με στο γαλα,ολοι το χαζευουν και μιλαμε για ενα μηχανακι που αγγιζει την εικοσαετια.Ατοφιο ιταλικο ντιζαιν πριν μπουνε οι γερμανοι στην ντουκατι,χαρακτηρας αρκετος,θεματακια οκ,,,,αλλα η αισθηση ειναι αλλου...στο 4 του βιντεο παροτι ειναι το s4rs το λεει

τωρα απεναντι σε ολα αυτα,το v4 στο πυργο ειναι δελεαστικο,ο
Gee
ξερει απεξω το μοντελο,η ζωη προχωραει και αν μπαινει η σκεψη,ακομα και να παγωσει ,σε κανα χρονο θα ξαναερθει
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Θα σου προτείνω κάτι άλλο που όμως προϋποθέτει την αγορά τρέιλερ.

Θα μπορούσες να κρατήσεις το στρογγυλοφάναρο το οποίο είναι πανέμορφο και πολύ ιδιαίτερο μηχανάκι και πιο κατάλληλο για commuting από το θεριο v4 και να αγοράσεις ένα δυνατό SS 1000 παλιότερης γενιάς για τα track day.
Αν υπήρχε η οικονομική δυνατότητα θα σου πρότεινα το αντίστοιχο v4 αλλά μπορείς με μικρό σχετικά budget να βρεις SS παλιότερης γενιάς χωρίς ηλεκτρικά 4κ - 3κ ή 2κ. Αν το έχεις μόνο για πίστα μπορείς να το ελαφρύνσεις άμα ξυλώσεις τα μη απαραίτητα για πίστα πχ φλας, φώτα, μαρσπιε συνοδηγού κτλ και να το στήσεις πιο hardcore.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
μονστερ,το τελευταιο που φορεσε τον χιλιαρι,οταν η υπολοιπη γκαμα ειχει περασει στα 1100...κινητηρας με κανα 80αρι τροχο,φτιαχνεται αρκετα,εκεινα τα κανονια της arrow ειναι πολυ ωραια,με καλα ηλεκτρικα,,πιπερκρος,προγραμμα,μπουζια ιριδιου,γινεται αλλο μηχανακι,καταπληκτικο μπαμ στα 80-160,δυσκολα θα περασει τα 90 τροχο βεβαια και αναφερω τα αλογα αφου το αντιπαλο δεος ειναι το πιστολι v4...
θα του εβαζα μια ζαντα αστερι πισω απ 848 που ειναι παναλαφρη και πολυ πιο ωραια απ τη μαμα,ανοικτο καπακι και βλεποντας οτι το εχεις κλειστο,ειδικα σε κλειστο αστυ,ταλαιπωρουνται αφανταστα,πιστευω εχεις βγαλει τη φλατζα για αερισμο
το ψαλιδι ειναι ψαλιδαρα,,δυσκολα θα ξαναδουμε τετοια σχεδια σε ευρεια παραγωγη,πολυ δυνατο σημειο,οι μαυρες ζαντες το κανουν πιο μπανικο,σε αντιθεση με το πρωτο μοντελο που ειχε λευκες..
overall,ειναι πολυ ιδιαιτερο monster,αδερφακι s4rs που κατεβαινει σε καθε οδοιπορικο, του πεντροσα,οταν το αραζει ειναι σαν τη μυγα με στο γαλα,ολοι το χαζευουν και μιλαμε για ενα μηχανακι που αγγιζει την εικοσαετια.Ατοφιο ιταλικο ντιζαιν πριν μπουνε οι γερμανοι στην ντουκατι,χαρακτηρας αρκετος,θεματακια οκ,,,,αλλα η αισθηση ειναι αλλου...στο 4 του βιντεο παροτι ειναι το s4rs το λεει

τωρα απεναντι σε ολα αυτα,το v4 στο πυργο ειναι δελεαστικο,ο
Gee
ξερει απεξω το μοντελο,η ζωη προχωραει και αν μπαινει η σκεψη,ακομα και να παγωσει ,σε κανα χρονο θα ξαναερθει
Μεγάλος έρωτας το S4RS αλλά....
Και το S4R (με βασική διαφοροποίηση τις Ohlins που έχει το RS) δε θα με πείραζε καθόλου να βρισκόταν στο σταύλο μου.

Το έχει φιλαράκι μου -πένα- και ανυπομονώ να βγω βολτίτσα μαζί του τις επόμενες ημέρες γιατί "κάνουμε" ωραίο δίδυμο παρέα!



 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Ενδιαφέρουσα ερώτηση και... δεν έχει σαφή απάντηση. Αν δεν το ζήσεις δεν θα το καταλάβεις, αλλά όχι, δεν περνάει. ΚΑΘΕ φορά που είπα "οκ, μιά χαρά μετακίνηση γίνεται και με λίγα άλογα στην ρόδα", μα ΚΑΘΕ φορά, καβαλάω το XR και το ουρλιαχτό υπενθυμίζει ότι δεν υπάρχει αντικατάσταση, ακόμα και με την μαμά εξάτμιση. Στην βόλτα είναι μάλλον μειονέκτημα το 150+ άλογα ρόδα, οι δικές μου ικανότητες δεν φτάνουν εκεί και μένω στο ότι με φτιάχνει ο ήχος και χαίρομαι την ασφάλεια των ακριβών περιφερειακών και ηλεκτρονικών. Στο "ένα άνοιγμα σου φτιάχνει την ημέρα" ακόμα και σε χάλια μέρες, ε, δεν το κάνει άλλο μηχανάκι αυτό (εννοώ με... "ανθρώπινα" άλογα). Οπότε δεν περνάει αλλά κάνοντας βολτάδικη χρήση αναρωτιέμαι αν αξίζει η θυσία.

Σε καθημερινή βάση, το ότι δουλεύει "ζεστό" μέσα στην Αθήνα δεν το κάνει το πιο ευχάριστο, ευτυχώς οι αστικές μου μετακινήσεις είναι λίγες και περιλαμβάνουν και ανοιχτό δρόμο προς/από το σπίτι. Η πρόσφατη κλοπή ήταν μιά υπενθύμιση ακόμα για το ότι "κακώς" το εκθέτω σε πόλη, φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το V4.

Επειδή θα είναι καθημερινό σου, αν είσαι συνεχώς εντός αστικού ιστού ζυγίζεις και αυτό, το έγραψαν και πιο πάνω.
@amyroukai όντως στο είχαν σηκώσει; Και το βρήκες;

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Μεγάλος έρωτας το S4RS αλλά....
Και το S4R (με βασική διαφοροποίηση τις Ohlins που έχει το RS) δε θα με πείραζε καθόλου να βρισκόταν στο σταύλο μου.

Το έχει φιλαράκι μου -πένα- και ανυπομονώ να βγω βολτίτσα μαζί του τις επόμενες ημέρες γιατί "κάνουμε" ωραίο δίδυμο παρέα!


Και δικός μου έρωτας το S4RS Στέφανε!
Σαφώς πιο δυνατό και ίσως σπάνιο, αλλά και πιο σκληρό, πιο υψηλόροπο, πιο ειδικό.... Ίσως κοντύτερα βέβαια στο Tuono V4 απ' οτι το δικό μου Monster!

Παρ' όλα αυτά, αν είχα την επιλογή να ανταλλάξω το S2R1000 με το S4R(s) δε ξέρω αν θα το κανα. Μου αρέσει το πιο καθαρό ντιζάιν (χωρίς τα ψυγεία) του S2R, το μικρότερό του βάρος και το πιο ευχάριστο στις μεσαίες στροφές μοτέρ του. Το λέω ΚΑΙ επειδή χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη μοτό καθημερινά.

Αν το αλλάξω θα είναι για κάτι άλλο...
 
Reactions: STF

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Θα σου προτείνω κάτι άλλο που όμως προϋποθέτει την αγορά τρέιλερ.

Θα μπορούσες να κρατήσεις το στρογγυλοφάναρο το οποίο είναι πανέμορφο και πολύ ιδιαίτερο μηχανάκι και πιο κατάλληλο για commuting από το θεριο v4 και να αγοράσεις ένα δυνατό SS 1000 παλιότερης γενιάς για τα track day.
Αν υπήρχε η οικονομική δυνατότητα θα σου πρότεινα το αντίστοιχο v4 αλλά μπορείς με μικρό σχετικά budget να βρεις SS παλιότερης γενιάς χωρίς ηλεκτρικά 4κ - 3κ ή 2κ. Αν το έχεις μόνο για πίστα μπορείς να το ελαφρύνσεις άμα ξυλώσεις τα μη απαραίτητα για πίστα πχ φλας, φώτα, μαρσπιε συνοδηγού κτλ και να το στήσεις πιο hardcore.
Κώστα αυτή η σκέψη έχει περάσει από το μυαλό μου στο παρελθόν και την έχω εκθέσει σε άλλο φόρουμ...

Η αλήθεια είναι ότι το να δώσω 2-3 χιλ. (γιατί αυτό είναι μετά βίας το όριό μου) και να πάρω ένα trackbike για 2-3 trackdays που θα κάνω τον χρόνο, είναι (όσο κι αν θα το θελα!!!) άνευ λόγου... Πέραν του κόστους αγοράς, να συντηρώ δηλαδή και 3η μηχανή, ειδικά όταν τα έξοδα του Ducati τρέχουν ακόμα και... σταματημένο (για τους ιμάντες μιλάω που έχουν όριο χρόνου χρήσης)!

Επιπλέον δε θα έχω καν την αίσθηση της "αναβάθμισης" της καθημερινότητας μου, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ, δίνοντας κάποια χρήματα που θα τα "χαίρομαι" αραιά και που...

Υ.Γ. Για να μη μιλήσω και για εντελώς χωροταξικούς λόγους... Αυτήν την εποχή η αποθήκευση-παρκάρισμα τρίτης μηχανής (και ενός τρέιλερ) θα μου είναι άλυτο πρόβλημα!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κώστα αυτή η σκέψη έχει περάσει από το μυαλό μου στο παρελθόν και την έχω εκθέσει σε άλλο φόρουμ...

Η αλήθεια είναι ότι το να δώσω 2-3 χιλ. (γιατί αυτό είναι μετά βίας το όριό μου) και να πάρω ένα trackbike για 2-3 trackdays που θα κάνω τον χρόνο, είναι (όσο κι αν θα το θελα!!!) άνευ λόγου... Πέραν του κόστους αγοράς, να συντηρώ δηλαδή και 3η μηχανή, ειδικά όταν τα έξοδα του Ducati τρέχουν ακόμα και... σταματημένο (για τους ιμάντες μιλάω που έχουν όριο χρόνου χρήσης)!

Επιπλέον δε θα έχω καν την αίσθηση της "αναβάθμισης" της καθημερινότητας μου, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ, δίνοντας κάποια χρήματα που θα τα "χαίρομαι" αραιά και που...

Υ.Γ. Για να μη μιλήσω και για εντελώς χωροταξικούς λόγους... Αυτήν την εποχή η αποθήκευση-παρκάρισμα τρίτης μηχανής (και ενός τρέιλερ) θα μου είναι άλυτο πρόβλημα!
Οκ δεν θα αναλύσω άλλο την σκέψη για τρέιλερ και 3η μηχανή από τη στιγμή που δεν υπάρχει χώρος κτλ.

Νομίζω πως ήρθε η ώρα να ανανεώσεις τον στόλο σου με αυτό που σου αρέσει, ακόμα κι αν δεν είναι τόσο ικανό για απλή μετακίνηση. Εδώ θα κάνεις μερικές υποχωρήσεις αλλά θα σε κάνει χαρούμενο έως πολύ χαρούμενο στις στριφτερές βόλτες.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Για να γράψω πάντως κι εγώ μια πιο σοβαρή γνώμη, θα σου έλεγα ότι το V4 είναι μακράν καλύτερη μοτοσυκλέτα σε όλα και τυχόν δίλημμα μεταξύ αυτού και του monster είναι άτοπο. Βέβαια, δεν είμαι άνθρωπος που δένομαι εύκολα με 2τροχα οπότε και ίσως να μην μπορώ να καταλάβω την συναισθηματική οπτική του.

Από την άλλη, 1000αρι υψηλής απόδοσης για καθημερινή μετακίνηση στη χαβούζα (Αθήνα) είναι ένα μεγάλο όχι (για μένα) αν και ο κολλητός το έκανε για κάμποσο καιρό. Συντήρηση, κατανάλωση θα είναι σίγουρα αυξημένες σε σχέση με το Ducati.

Τα ζυγίζεις και βλέπεις, μπορεί τα όποια διλήμματα σου να εξαφανιστούν όταν δεις τι μπορείς να "πιάσεις" από το Ducati, έχει δυσκολέψει αρκετά η αγορά μτχ.

Παιδιά δεν τίθεται θέμα ότι το Tuono V4 είναι καλύτερη μηχανή από το Monster... Το παραδέχτηκα εξαρχής! Και από άποψη κινητήρα, πλαισίου, δύναμης, ηλεκτρονικών, αποδοσης γενικά είναι μια ολόκληρη εποχή μπροστά από το S2R1000 μου, παρά τα όχι τόσο πολλά χρόνια που το χωρίζουν (2008 με 2011).

Όμως για μοτοσυκλέτες μιλάμε... Από πότε διαλέγουμε συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά τους σα να παίζουμε υπερατού...;!;!;! Σαφώς και υπάρχει και το συναίσθημα, και τουλάχιστον για μένα έχει κυρίαρχο λόγο.... Για παράδειγμα όλα τα σύγχρονα ΚΤΜ ξέρω ότι είναι μηχανάρες (γιατί ΚΤΜ είχα τόσα χρόνια) όμως βλέποντάς τα δε γουστάρω ούτε να τα ανεβώ! Επίσης δε λέω ότι θέλω να αλλάξω το Monster με ένα S1000R ή ένα GSX-S, ούτε καν με το νέο Monster ας πουμε...

Θέλω (σκέφτομαι) να δώσω μια "ειδική" μηχανή για να πάρω μια επίσης "ειδική" μηχανή... στα δικά μου μάτια πάντα!

Τι κάνει για μένα "ειδικό" το S2R; Φυσικά το ντιζάιν του overall και οι σχεδιαστικές του λεπτομέρειες, ο ξηροκάμπανος ήχος του και η μοναδικότητά του (σαφώς και αυτή)!

Τι κάνει το Tuono V4 επίσης "ειδικό"; Όχι τόσο το ντιζάιν του, αλλά αυτό το απίστευτο μοτέρ (που λένε ότι είναι ίσως το καλύτερο της τελευταίας δεκαετίας), φυσικά Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ, και το γεγονός ότι αυτό το σύνολο προέρχεται από μια μικρή εταιρεία απέναντι στους γίγαντες... πάλι η (διαφορετική) μοναδικότητά του δηλαδή!

Είμαι φετιχιστής... τι να κάνουμε;;; :p
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
μονστερ,το τελευταιο που φορεσε τον χιλιαρι,οταν η υπολοιπη γκαμα ειχει περασει στα 1100...κινητηρας με κανα 80αρι τροχο,φτιαχνεται αρκετα,εκεινα τα κανονια της arrow ειναι πολυ ωραια,με καλα ηλεκτρικα,,πιπερκρος,προγραμμα,μπουζια ιριδιου,γινεται αλλο μηχανακι,καταπληκτικο μπαμ στα 80-160,δυσκολα θα περασει τα 90 τροχο βεβαια και αναφερω τα αλογα αφου το αντιπαλο δεος ειναι το πιστολι v4...
θα του εβαζα μια ζαντα αστερι πισω απ 848 που ειναι παναλαφρη και πολυ πιο ωραια απ τη μαμα,ανοικτο καπακι και βλεποντας οτι το εχεις κλειστο,ειδικα σε κλειστο αστυ,ταλαιπωρουνται αφανταστα,πιστευω εχεις βγαλει τη φλατζα για αερισμο
το ψαλιδι ειναι ψαλιδαρα,,δυσκολα θα ξαναδουμε τετοια σχεδια σε ευρεια παραγωγη,πολυ δυνατο σημειο,οι μαυρες ζαντες το κανουν πιο μπανικο,σε αντιθεση με το πρωτο μοντελο που ειχε λευκες..
overall,ειναι πολυ ιδιαιτερο monster,αδερφακι s4rs που κατεβαινει σε καθε οδοιπορικο, του πεντροσα,οταν το αραζει ειναι σαν τη μυγα με στο γαλα,ολοι το χαζευουν και μιλαμε για ενα μηχανακι που αγγιζει την εικοσαετια.Ατοφιο ιταλικο ντιζαιν πριν μπουνε οι γερμανοι στην ντουκατι,χαρακτηρας αρκετος,θεματακια οκ,,,,αλλα η αισθηση ειναι αλλου...στο 4 του βιντεο παροτι ειναι το s4rs το λεει

τωρα απεναντι σε ολα αυτα,το v4 στο πυργο ειναι δελεαστικο,ο
Gee
ξερει απεξω το μοντελο,η ζωη προχωραει και αν μπαινει η σκεψη,ακομα και να παγωσει ,σε κανα χρονο θα ξαναερθει
Αν το Monsterάκι μείνει τελικά, ίσως πέσουν κάποια χρήματα σε αναβάθμιση, όπως εξατμίσεις, πρόγραμμα, βολάν, αλλά σε καμιά περίπτωση λύσεις όπως το κόψιμο του πλαισίου όπως στο S4RS του βίντεο... Ιερόσυλος!!!
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
πάρε άλλο και όσο το κρατάς χάνει και αξία το ίδιο λάθος έκανα με το R1 , πάρε άλλο σαν το καινούργιο δεν έχει
 
Top Bottom