MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Καλά μην τα βάφουμε τόσο μαύρα

Δεν είναι μόνο οι μηχανές στο στόχαστρο, είναι η φωτοβολίδα της ημέρας στο σκηνικό του διαίρει και βασίλευε, όλοι εναντίον όλων στο βουνό.
 
Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι παίζει με συλλόγους κυνηγών, τζιπάτων κλπ.

Απλά για τα "του οίκου μας" μαθαίνουμε και προφανώς τελευταίοι.

Εμένα μου κάνει πάντως εντύπωση που η Αθλητική ΜΟΤΟΕ σκέφτηκε να κάνει κάτι τόσο "θετικό" όπως το φαντάζεται για τις εκδρομές και βόλτες στο χώμα για παράδειγμα και δεν το έβαλε πρώτα σαν θέμα σε κάνα δύο φόρουμ και λέσχες του χώρου. Έτσι να δει τι έχουν να πουν, -πριν από όλα- και αυτοί που είναι και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.

Κάτι μου διαφεύγει μάλλον και μάλλον δεν γράφεται για να το μάθω.

Αλλά έτσι απορία το έχω:

Το Transalp Club για να διοργανώσει το παραδοσιακό "Φωτογραφικό Ράλλι"

ή ο ΣΥΜΟΦΕ το "Κυνήγι Θησαυρού"

που έχουν και τα δύο και κατάταξη και "βραβεία"

θα πρέπει να πάρουν άδεια και να πληρώσουν την ΑΜΟΤΟΕ?

Μιλάμε για δύο μεγάλα και ιστορικά κλαμπ. Τους το ρίξανε σαν ιδέα; Και αν ναι τι απαντήσανε;
 
Και εννοείται ότι η ΑΜΟΤΟΕ θα στοχοποιήσει κάθε παρέα που πάει στο βουνό με την "ιδέα" της, αν εφαρμοστεί.

Για την αστυνομία μάλιστα κάθε παρέα που πάει για χώμα στην ερημιά θα ισοδυναμεί με "συμμορία που διεξάγει παράνουμους αγώνες" αν δεν έχει χαρτί -και προφανώς και "παράβολο" της ΑΜΟΤΟΕ.

Ποιος το σκέφτηκε άραγε αυτό; Να βγει να μας εξηγήσει επώνυμα την φιλοσοφία πίσω από την ιδέα του... :ha
 
Και εννοείται ότι δεν υπάρχει αντιπαράθεση.

Απλά προσπαθώ πρώτα να καταλάβω τι παίζει.

Αλλά δεν...
 
Και εννοείται ότι η ΑΜΟΤΟΕ θα στοχοποιήσει κάθε παρέα που πάει στο βουνό με την "ιδέα" της, αν εφαρμοστεί.

Για την αστυνομία μάλιστα κάθε παρέα που πάει για χώμα στην ερημιά θα ισοδυναμεί με "συμμορία που διεξάγει παράνουμους αγώνες" αν δεν έχει χαρτί -και προφανώς και "παράβολο" της ΑΜΟΤΟΕ.

Ποιος το σκέφτηκε άραγε αυτό; Να βγει να μας εξηγήσει επώνυμα την φιλοσοφία πίσω από την ιδέα του... :ha

Πάντως στο παραπάνω βίντεο ο τύπος υπονοεί ότι το πράγμα έχει αντίθετη φορά. Ότι δηλαδή η κυβέρνηση κινεί το θέμα με μπροστάρη την ΑΜΟΤΟΕ. Δεν έχω καμιά πληροφορία αν ισχύει, αλλά όταν βλέπεις ότι η γενική νοοτροπία είναι πρόστιμο και ασφηκτικός έλεγχος στα πάντα, καταλαβαίνεις ότι κάποια στιγμή θα μας χτυπήσει την πόρτα. Και δυστυχώς έχω πολύ μικρές προσδοκίες για το τι θα κάνουμε τοτε ως κοινότητα .
 
η μπάλα έχει χαθεί παραιπολύ καιρό τώρα ..από τοτε που το πρώτο πράγμα που θα έκανε κάθε ομάδα με το που θα εσκαγε κάπου , να κρεμάσουν το πανό τους :roflmao:
τα υπόλοιπα αργά ή γρήγορα θα ερχόντουσαν
 
ΑΜΟΤΟΕ και ΠΙΚΠΑ με ραντάρ στα μονοπάτια για το όριο των 40 βλέπω να πέφτει γέλιο
 
Airhead δεν γραφω για να ερθουμε σε αντιπαραθεση αλλα τα καταστατικα δεν είναι ιδια . Αφου και εχουν διαφορετικους ρολλους .
Πιστεψε με οτι γραφουμε οπουδηποτε το διαβαζουνε ολοι και εχουν γνώση.
Δεν γνωριζω (δεν ειμαι σιγουρος) αλλα οι περισσότερες εκδηλωσεις περνανε και εχουν γνωση απο Περιφερεια , Δημους , Δασαρχεια και αστυνομικα τμημα αρα ποτε δεν θα υπάρξει προβλημα με εκδηλωση.
Και δεν μπορω να καταλαβω σε ενα δασικο που κυκλοφορουν 4Χ4 κυνηγοι, πεζοποροι , ΜΤΒ κλπ δραστηριοτητες πως εμεις με τις μηχανες ειμαστε η Στοχοποίηση σε ολα αυτα :cool: .
Τώρα θυμήθηκα πριν από μερικά χρόνια, 2-3 νομίζω είχαμε κάνει μια διάσχιση του Πηλίου την οποία βόλτα διοργάνωσαν άτομα της παρέας και της περιοχής.
Υπάρχει εδώ μέσα σαν αρχείο.
Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν και ένα παλικάρι εξαιρετικό κατά τα άλλα το οποίο μας είπε στο τέλος της βόλτας ότι είναι μέλος της τοπικής λέσχης η οποία ήταν εγγεγραμμένη στην ΜΟΤΟΕ.
Στο τραπέζι και μεταξύ σοβαρού και αστείου άναψαν λίγο τα αίματα με την παρατήρηση που έκανε ότι αυτού του είδους οι βόλτες θα έπρεπε να έχουν κάποιες προδιαγραφές όπως άδεια από τον αρμόδιο φορέα? πρόβλεψη για περίπτωση ατυχήματος, ασφάλιση? και διάφορα άλλα τα οποία προφανώς ξεφεύγουν από τα όρια της φιλικής βόλτας και πάνε σε κάτι πιο επίσημο και κοστοβόρο για διοργανωτές και συμμετέχοντες.
Ίσως λοιπόν να συζητείται από χρόνια κάτι τέτοιο που μαθαίνουμε σήμερα, μέσα στις λέσχες.
 
Καλά προφανώς και με την αυτο-οργάνωση που προσφέρει εύκολα το internet και τα social, πολλοί έχουν οργανώσει εκδρομές και βγάζουν και λεφτά από αυτό.

Οπότε στο επόμενο στάδιο -ήταν ζήτημα χρόνου- το χρήμα αυτό θα μαζέψει τους καρχαρίες σαν το αίμα στο νερό και πρώτοι θα πιάσουνε στασίδι ποιοι; οι "θεσμικοί" και οι "φορείς" ή τέλος πάντως όποιοι γουστάρουν να το παίζουν τέτοιοι, όσο τουλάχιστον αυτό δεν τους αναγκάζει να αναλάβουν καμία δουλειά και ευθύνη ουσιαστική και έχουν άκρες.

Γενικώς πάντως όπου μπούνε τα λεφτά στη μέση χαλάει η φάση αργά ή γρήγορα. Κυρίως γιατί άλλο το "κάνω κάτι για το κέφι μου και το μεράκι μου και την παρέα" και άλλο "για τα φράγκα". Μετά η παρέα γίνεται πελατεία και οποιος δεν πληρώνει "φύρα". Και βρωμάει η δουλειά αμέσως όμως.
 
Όσο για την εφαρμογή των μέτρων δεν γίνεται. Πως θα αποδείξει ο άλλος ότι πήγανε μαζί όλοι και δεν έτυχε να είναι εκεί την ίδια στιγμή; Θα τους πάνε σε δίκη; Ή θα γίνει απαγόρευση των συγκεντρώσεων όπως στη χούντα;

Θα παρακολουθούν τα forum και τα site?

Όλοι αυτοί δεν έχουν κάτσει να στήσουν μια σοβαρή καμπάνια για την οδική ασφάλεια τόσα χρόνια που είναι και εύκολο και σύντομο, θα κάτσουν να δουλέψουν σοβαρά και να οργανωθούν; Εδώ τα site των περισσότερων "θεσμικών" και "φορέων" βλέπεις και γελάς...
 
Γενικα αυτο που ανακοινωσε η Α.ΜΟΤ.Ο.Ε ειναι παραλογο αλλα και τι δεν ειναι στην μπουρδελοχωρα που ζουμε. Σιγουρα θελουν να βγαλουν λεφτα απο κατι τετοιο. Ειτε υποχρεωνοντας σε αγωνιστικες λισανς, ειτε σε βολτες που θα παιρνουν εγκριση απο αυτους πληρωνοντας το αναλογο αντιτιμο.

Απο την αλλη για να κανω και λιγο τον συνηγορο του διαβολου ηταν θεμα χρονου να συμβει κατι τετοιο. Οταν πραγματοποιουνται οργανωμενες βολτες με το κιλο, και σκανε ξαφνικα στο βουνο 100 και 150 μηχανακια και αυτο πλεον την τελευταια διετια γινεται σχεδον καθε μηνα, ε καποια στιγμη θα γινει και το μπαμ.

Αλλο να πηγαινω βουνο παρεα με τον Μητσο,τον Κωστα και αλλους δυο-τρεις και αλλο να σκανε 100+ μηχανακια. Ελπιζω μονο μαζι με τα ξερα να μην καουν και τα χλωρα! Αν και χλωμο το κοβω.
 
Εννοείται ότι εκεί πάει η δουλειά. Γιατί κανείς δεν έχει όρεξη να ξεχωρίσει ξερά και χλωρά.

Στη χειρότερη πάντως εγώ παντως άμα ξαναβγώ με κόσμο στο βουνό θα κουβαλάω σακούλα σουπερμπαρκετ και ένα μαχαιράκι κουζίνας.

Σε περίπτωση σύλληψης θα λέω ότι "εγώ δεν ξέρω τίποτα κύριε ενωμοτάρχα, για χόρτα ξεκίνησα να πάω. Αλλά είχανε πάει αυτοί πρώτοι. Και να τους μαζέψετε, καλά κάνετε γιατί δεν αφήσανε και τίποτα, τα μαζέψαν όλα".
 
Τώρα θυμήθηκα πριν από μερικά χρόνια, 2-3 νομίζω είχαμε κάνει μια διάσχιση του Πηλίου την οποία βόλτα διοργάνωσαν άτομα της παρέας και της περιοχής.
Υπάρχει εδώ μέσα σαν αρχείο.
Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν και ένα παλικάρι εξαιρετικό κατά τα άλλα το οποίο μας είπε στο τέλος της βόλτας ότι είναι μέλος της τοπικής λέσχης η οποία ήταν εγγεγραμμένη στην ΜΟΤΟΕ.
Στο τραπέζι και μεταξύ σοβαρού και αστείου άναψαν λίγο τα αίματα με την παρατήρηση που έκανε ότι αυτού του είδους οι βόλτες θα έπρεπε να έχουν κάποιες προδιαγραφές όπως άδεια από τον αρμόδιο φορέα? πρόβλεψη για περίπτωση ατυχήματος, ασφάλιση? και διάφορα άλλα τα οποία προφανώς ξεφεύγουν από τα όρια της φιλικής βόλτας και πάνε σε κάτι πιο επίσημο και κοστοβόρο για διοργανωτές και συμμετέχοντες.
Ίσως λοιπόν να συζητείται από χρόνια κάτι τέτοιο που μαθαίνουμε σήμερα, μέσα στις λέσχες.
Εγώ πάλι θυμάμαι "επαγγελματίες" πριν πολλά χρόνια, να με ρωτάνε γιατί πάμε κόσμο βόλτα στα βουνά δωρεάν.
Η απάντηση μου ήταν ότι είμαι μαρμαρας και ζω μια χαρά από τη δουλειά μου και από την άλλη δεν πάω κανέναν βόλτα στα βουνά
Εγώ πάω βολτα και όποιος θέλει ακολουθεί.

Από ψιλικατζηδες έχει γεμίσει ο χώρος της μοτοσυκλέτας από παλιά, τωρα ήρθε η ώρα να μπουν και επίσημα.

Είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχει καλή κατάληξη το θέμα, μακάρι να βγω ψευτης
 
Εννοείται ότι εκεί πάει η δουλειά. Γιατί κανείς δεν έχει όρεξη να ξεχωρίσει ξερά και χλωρά.

Στη χειρότερη πάντως εγώ παντως άμα ξαναβγώ με κόσμο στο βουνό θα κουβαλάω σακούλα σουπερμπαρκετ και ένα μαχαιράκι κουζίνας.

Σε περίπτωση σύλληψης θα λέω ότι "εγώ δεν ξέρω τίποτα κύριε ενωμοτάρχα, για χόρτα ξεκίνησα να πάω. Αλλά είχανε πάει αυτοί πρώτοι. Και να τους μαζέψετε, καλά κάνετε γιατί δεν αφήσανε και τίποτα, τα μαζέψαν όλα".
Δικαιώματα όλα δικά σου χαχα
64416ee42f8a593a6f065cc610c8ba43.jpg


Sent from my A063 using Tapatalk
 
Πάντως στο παραπάνω βίντεο ο τύπος υπονοεί ότι το πράγμα έχει αντίθετη φορά. Ότι δηλαδή η κυβέρνηση κινεί το θέμα με μπροστάρη την ΑΜΟΤΟΕ. Δεν έχω καμιά πληροφορία αν ισχύει, αλλά όταν βλέπεις ότι η γενική νοοτροπία είναι πρόστιμο και ασφηκτικός έλεγχος στα πάντα, καταλαβαίνεις ότι κάποια στιγμή θα μας χτυπήσει την πόρτα. Και δυστυχώς έχω πολύ μικρές προσδοκίες για το τι θα κάνουμε τοτε ως κοινότητα .

Νταξ δεν θέλω να πιστέψω ότι είναι τόσο κουφάλες. Και οι άλλοι τόσο χαζοί.

Επίσης το να πας να κάνεις κάτι τέτοιο σε τόσο μικρή πιάτσα είναι και λίγο ...ενάντια στο ένστικτο της αυτοσυντήρησης. Δεν θα εχεις μούτρα να κυκλοφορήσεις... Μετά θα σε βρούνε κάπου ρε φίλε... και μετά...
 
Νταξ δεν θέλω να πιστέψω ότι είναι τόσο κουφάλες. Και οι άλλοι τόσο χαζοί.

Επίσης το να πας να κάνεις κάτι τέτοιο σε τόσο μικρή πιάτσα είναι και λίγο ...ενάντια στο ένστικτο της αυτοσυντήρησης. Δεν θα εχεις μούτρα να κυκλοφορήσεις... Μετά θα σε βρούνε κάπου ρε φίλε... και μετά...

Μα υπάρχει η δικαιολογία ήδη, είναι για το καλό μας. Το σενάριο είναι έτοιμο από την Covid εποχή.
 
Ναι. Υπάρχει βέβαια και η ελληνική ασθένεια του "συλλόγου". Μαζευόμαστε δέκα, φτιάχνουμε καταστατικά, γραφεία, σήματα, αυτοκόλλητα, κάρτες, προεδρία, οφίτσια και αρχίζουμε και μαζεύουμε όποιον έχει ανάγκη να ανήκει κάπου. Και μετά από μερικές "αιμοδοσίες" (που μπορεί και ο καθείς μόνος του να ματώσει αλλά τες παν) και κοψίματα πίτας, νιώθουν ότι είναι κάποιοι και έχουν εξουσία.

Και δώσε σχέδια και πόζα βλαχοδήμαρχου σε χωριό 9 κατοίκων και 3 σκύλων, ο ένας κουτσός. Και μετά σχέδια τύπου "θα κατακτήσω το σύμπαν και θα δείτε όλοι σας"... Το βλέπεις από εξωραϊστικούς συλλόγους μέχρι συλλόγους γονέων και κηδεμόνων. Άντε να περάσει κάνας πολιτευτής να κεραστούνε καμιά υπόσχεση. Να παίξει κάνα μικρορουσφέτι.

Δεν νομίζω να πάει παρακάτω. Είναι και γελοίο σαν σύλληψη όταν δεν μπορούν να διοργανώσουν έναν αγώνα της προκοπής... ένα περίπτερο σε έκθεση μοτοσικλέτας να δείχνει ενδιαφέρον... κάτι δηλαδή.
 
Πάντως, μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά στο βάθος αχνοφαίνεται η απαγόρευση κυκλοφορίας τροχοφόρων στα δάση και στα βουνά.
 
Πάντως, μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά στο βάθος αχνοφαίνεται η απαγόρευση κυκλοφορίας τροχοφόρων στα δάση και στα βουνά.
Αχνοφαινεται;;;;; :laugh:

Έχει γίνει, και δεν το έχουμε καταλάβει..... ακόμα!!!!!
 
Θα πρέπει να βγάζουν ειδικές άδειες για τους αγρότες μελισσοκόμους υλοτόμους κλπ για τους αγροτικούς δρόμους τουλάχιστον.

Έξω από αυτούς ποιός θα κάτσει να περιπολεί;

Δασοφυλακή δεν υπάρχει -που μακάρι να υπήρχε για τις φωτιές.

Η αστυνομία δεν φτάνει ούτε για τις πόλεις.

Οπότε ούτε για αυτό τους έχω ικανούς.
 
Back
Top Bottom