MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Όλοι μονάχοι μας... δε σε ξερω, δε με ξέρεις .... θα πέσει βουνίσιο στυλιάρι
 
Δεν έχουν τα βνα ταμπέλες....θα σκουξ το γρν
Δεν διαβάζετε ΚΟΚ, δεν διαβάζετε ανακοινώσεις και δελτία τύπου, ορίστε να πως γίνονται αυτά που γίνονται, φταίτε.
 
Δεν διαβάζετε ΚΟΚ, δεν διαβάζετε ανακοινώσεις και δελτία τύπου, ορίστε να πως γίνονται αυτά που γίνονται, φταίτε.
Εμείς μόνο "γράφουμε"....εκεί που δεν πιάνει μελανι
 
Εγώ ως πρώην δημοσιογράφος πήγα στην "πηγή" και ρώτησα ευθέως. Και παραθέτω τις απαντήσεις για να ξέμε τι λέμε και τι λένε (το κάνω copy paste από το facebook page τους όπου και επικοινώνησα ευθέως):

Ερωτήσεις:

1. Είναι ίδια τα ΔΣ σε ΜΟΤΟΕ και ΑΜΟΤΟΕ ή όχι;

2. Έχετε προσπαθήσει να εξομοιώσετε τις βόλτες με αγώνες ή όχι;

3. Έχετε επαφές με την αστυνομία και άλλους κρατικούς φορείς σε ότι αφορά βόλτες, εκδρομές, εντουράδες και οποιαδήποτε άλλη διοργάνωση που δεν είναι αγώνας;

4. Φιλοδοξείτε να "ρυθμίσετε" τις παραπάνω δραστηριότητες, οργανωμένες και μη;

5. Θεωρείτε ότι είστε αρμόδιοι για κάτι τέτοιο; Απαντήστε με "ναι" ή "όχι" και αφήστε τον κόσμο της μοτοσυκλέτας να βγάλει τα συμπεράσματα του από αυτές τις απαντήσεις και τις πράξεις σας στη συνέχεια. Τα άλλα περισσεύουν.

Απάντηση σε 4 ώρες από

Μιχάλης Καπουλίτσας
Vagelis Vagelatos 1. Όχι, 2. Όχι, 3. Ναι κατά υποχρεωτική περίπτωση, 4. Ναι μόνο κατά περίπτωση αρμοδιότητας, 5. Ναι μόνο κατά περίπτωση αρμοδιότητας.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ποια περίπτωση υποχρεώνει την αγωνιστική ομοσπονδία να έχει επαφή με τις αρχές για όχι αγώνα;

Ποια αρμοδιότητα επικαλείται για τους μη αγώνες;
 
Πολύ ''στενή επαφή'' με διαφόρους φορείς έχει η Ομοσπονδία και θα μ@μηθ0ύμε στο τέλος, κατά υποχρεωτική περίπτωση ...
 
Εγώ που δεν καταλαβαίνω τελικά τι παίζει; Να νιώσω χαζός;
Εν τέλη μία βόλτα στο βουνό με παρέα θεωρείται αγώνας ή όχι;
Τι χαρακτηρίζει έναν αγώνα; Τα μετάλλια και η απονομή;
 
Γεμισαμε "γνωστες" που θελουν να μας "σωσουν"


ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΩΣΙΜΟ!!!!

λαμογια λιγουρια που ξερογλυφονται για το 10€ παντου ρε πστμ και κατα τα αλλα κοπτονται για το καλο της μοτοσυκλετας!!!

ουστ
 
Χρόνια τώρα η ΑΜΟΤΟΕ και ειδικότερα η πρόεδρός της δημιουργούν απίστευτες καταστάσεις και θα συνεχίσουν να το κάνουν γιατί έτσι τους αρέσει. Θα θελα να ξερα, αυτοί που τους ψηφίζουν σε τι πλανήτη ζουν?
 
Θα θελα να ξερα, αυτοί που τους ψηφίζουν σε τι πλανήτη ζουν?
Καπου το 'χουμε ξαναπει αυτο... :thinking:
 
Όταν οι αγώνες μαζεύουν με το ζόρι 100-120 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες, νέα παιδιά πλέον μπαίνουν ελάχιστα να συμμετάσχουν, οι διαδρομές είναι πανομοιοτυπες κάθε φορά, ενώ οι εντουρο βόλτες γίνονται πλέον κάθε εβδομάδα ανά την Ελλάδα μαζεύουν από 350 έως και 600 συμμετοχές, συνήθως είναι δωρεάν η έχουν αντίτιμο 20 ευρώ με αναμνηστικό, χωρισμένες διαδρομές για κάθε level από πρωτάρη έως αγωνιζόμενο, οι διαδρομές και η σήμανση χαραγμενες με κάθε λεπτομέρεια, νομίζω δεν χρειάζεται να αναρωτιομαστε για ποιο λόγο ξεκίνησε όλο αυτό...
 
Όταν οι αγώνες μαζεύουν με το ζόρι 100-120 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες, νέα παιδιά πλέον μπαίνουν ελάχιστα να συμμετάσχουν, οι διαδρομές είναι πανομοιοτυπες κάθε φορά, ενώ οι εντουρο βόλτες γίνονται πλέον κάθε εβδομάδα ανά την Ελλάδα μαζεύουν από 350 έως και 600 συμμετοχές, συνήθως είναι δωρεάν η έχουν αντίτιμο 20 ευρώ με αναμνηστικό, χωρισμένες διαδρομές για κάθε level από πρωτάρη έως αγωνιζόμενο, οι διαδρομές και η σήμανση χαραγμενες με κάθε λεπτομέρεια, νομίζω δεν χρειάζεται να αναρωτιομαστε για ποιο λόγο ξεκίνησε όλο αυτό...
Από τι άλλη φταίμε και οι ίδιοι .... Γιατί όταν σαύρες τις βόλτες (και μιλάω μόνο για χωμάτινες) μαζεύονται όλοι οι παγκόσμιοι και έχουμε ατυχήματα μεταξύ συμμετοχοντων ....παραδείγματα υπάρχουν αλλά δεν ακούγονται παραεξω.... Φταίμε και μεις...... Το εμείς καταλαβαίνεις πως το λέω μην στοχοποιήθει κάνεις από δω μέσα....μιλάω για τους παγκόσμιους που στις βόλτες φεύγουν τάγμα θανάτου και πιο κάτω τους μαζεύουν με το κουταλάκι... Και μετά απορειτε γιατί πάω μόνος στο βουνό από μικρό παιδί ... Γι'αυτό

Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Από τι άλλη φταίμε και οι ίδιοι .... Γιατί όταν σαύρες τις βόλτες (και μιλάω μόνο για χωμάτινες) μαζεύονται όλοι οι παγκόσμιοι και έχουμε ατυχήματα μεταξύ συμμετοχοντων ....παραδείγματα υπάρχουν αλλά δεν ακούγονται παραεξω.... Φταίμε και μεις...... Το εμείς καταλαβαίνεις πως το λέω μην στοχοποιήθει κάνεις από δω μέσα....μιλάω για τους παγκόσμιους που στις βόλτες φεύγουν τάγμα θανάτου και πιο κάτω τους μαζεύουν με το κουταλάκι... Και μετά απορειτε γιατί πάω μόνος στο βουνό από μικρό παιδί ... Γι'αυτό

Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστά και δυστυχώς αυτό το φαινόμενο πάντα θα υπάρχει, αλλά πίστεψε με, την κάθε Αμοτοε.. δεν την απασχολεί αυτό...
 
Σωστά και δυστυχώς αυτό το φαινόμενο πάντα θα υπάρχει, αλλά πίστεψε με, την κάθε Αμοτοε.. δεν την απασχολεί αυτό...
Και εγώ που νόμιζα ότι ενδιαφέρονται για εμάς.... ότι μας αγαπάνε και μας πονάνε..... :laugh:
Μόλις κατάστρεψες ένα όνειρο!!! :p
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η συζήτηση συνεχίζεται γιατί τώρα το γυρίσανε και λένε άλλο ΜΟΤΟΕ και άλλο ΑΜΟΤΟΕ.

Θα προσπαθήσω να βρω άκρη (λέμε τώρα). Αλλά για να μην τα μεταφέρω συνέχεια μπορείτε εδώ να μάθετε τι γράφουν και πως αντιδρά ο κόσμος:

MOT.O.E (Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος) | Ενα σχόλιο για το επίμαχο βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο με τίτλο " Καλει σε σ... | Facebook

Επίσης τόσα περιοδικά και site πήγανε σε αυτή την ενημέρωση. Δεν έκανε κανείς τις αυτονόητες ερωτήσεις που τους έκανα; WTF?
 
"μερικοί ψηφίζετε κιόλας" πεθαίνω με το σχόλιο καραμέλα, όταν το λέει ο διαχειριστής της σελίδας έχει άλλη αίγλη :P

πρέπει να έχει πέσει τρελό τσεκούρι σε σχόλια.
 
Η συζήτηση συνεχίζεται γιατί τώρα το γυρίσανε και λένε άλλο ΜΟΤΟΕ και άλλο ΑΜΟΤΟΕ.

Δύο σ' ένα σάιτ ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ MOT.O.E - MOT.O.E
Αυτούσια δεν είναι τα ΔΣ αλλά υπάρχουν κοινά μέλη , δεν απαγορεύεται αλλά τη κάνει νιάου νιάου.
Εσύ , εγώ , ο καθένας μας θα έφτιαχνε μια τέτοια φάση και θα άφηνε απ' έξω τους αγώνες;
Με το μπαρντόν άλλα ασε το τι ρωτάνε οι δημοσιογράφοι.
Όλοι μια ωραία παρέα είμαστε και δυστυχώς και οι μοτοσικλετιστές κομμάτι της υπέροχης ελληνικής κοινωνίας είμαστε.
 
Επειδή διαβάζω τι γράφεται,σας βάζω το κείμενο που ήρθε στην περιοχή μας αρχες φεβρουαριου για τα συμπεράσματα σας..
 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία:
Γιαυτό το "αγώνων και εκδηλώσεων" τους κυνηγάει το σύμπαν με το σκατόφτυαρο ρε παιδιά.

Αν είναι εκ παραδρομής είναι απλα μαλ@κες, γιατί εκδήλωση είναι και το κόψιμο της πίτας και δεν νομίζω να ασφαλιστήκανε πουθενά για να μαζευτούνε να κόψουν και τη δικιά τους.

Αν είναι εκ του πονηρού "back to tavernoxilo mode in 5- 4-3..."
 
Back
Top Bottom