labros
Μέλος
Όλοι μονάχοι μας... δε σε ξερω, δε με ξέρεις .... θα πέσει βουνίσιο στυλιάρι
Δεν έχουν τα βνα ταμπέλες....θα σκουξ το γρνΝα πηγαίνετε με λιγότερα από 40.
Δεν διαβάζετε ΚΟΚ, δεν διαβάζετε ανακοινώσεις και δελτία τύπου, ορίστε να πως γίνονται αυτά που γίνονται, φταίτε.Δεν έχουν τα βνα ταμπέλες....θα σκουξ το γρν
Εμείς μόνο "γράφουμε"....εκεί που δεν πιάνει μελανιΔεν διαβάζετε ΚΟΚ, δεν διαβάζετε ανακοινώσεις και δελτία τύπου, ορίστε να πως γίνονται αυτά που γίνονται, φταίτε.
Καπου το 'χουμε ξαναπει αυτο...Θα θελα να ξερα, αυτοί που τους ψηφίζουν σε τι πλανήτη ζουν?

Από τι άλλη φταίμε και οι ίδιοι .... Γιατί όταν σαύρες τις βόλτες (και μιλάω μόνο για χωμάτινες) μαζεύονται όλοι οι παγκόσμιοι και έχουμε ατυχήματα μεταξύ συμμετοχοντων ....παραδείγματα υπάρχουν αλλά δεν ακούγονται παραεξω.... Φταίμε και μεις...... Το εμείς καταλαβαίνεις πως το λέω μην στοχοποιήθει κάνεις από δω μέσα....μιλάω για τους παγκόσμιους που στις βόλτες φεύγουν τάγμα θανάτου και πιο κάτω τους μαζεύουν με το κουταλάκι... Και μετά απορειτε γιατί πάω μόνος στο βουνό από μικρό παιδί ... Γι'αυτόΌταν οι αγώνες μαζεύουν με το ζόρι 100-120 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες, νέα παιδιά πλέον μπαίνουν ελάχιστα να συμμετάσχουν, οι διαδρομές είναι πανομοιοτυπες κάθε φορά, ενώ οι εντουρο βόλτες γίνονται πλέον κάθε εβδομάδα ανά την Ελλάδα μαζεύουν από 350 έως και 600 συμμετοχές, συνήθως είναι δωρεάν η έχουν αντίτιμο 20 ευρώ με αναμνηστικό, χωρισμένες διαδρομές για κάθε level από πρωτάρη έως αγωνιζόμενο, οι διαδρομές και η σήμανση χαραγμενες με κάθε λεπτομέρεια, νομίζω δεν χρειάζεται να αναρωτιομαστε για ποιο λόγο ξεκίνησε όλο αυτό...

Σωστά και δυστυχώς αυτό το φαινόμενο πάντα θα υπάρχει, αλλά πίστεψε με, την κάθε Αμοτοε.. δεν την απασχολεί αυτό...Από τι άλλη φταίμε και οι ίδιοι .... Γιατί όταν σαύρες τις βόλτες (και μιλάω μόνο για χωμάτινες) μαζεύονται όλοι οι παγκόσμιοι και έχουμε ατυχήματα μεταξύ συμμετοχοντων ....παραδείγματα υπάρχουν αλλά δεν ακούγονται παραεξω.... Φταίμε και μεις...... Το εμείς καταλαβαίνεις πως το λέω μην στοχοποιήθει κάνεις από δω μέσα....μιλάω για τους παγκόσμιους που στις βόλτες φεύγουν τάγμα θανάτου και πιο κάτω τους μαζεύουν με το κουταλάκι... Και μετά απορειτε γιατί πάω μόνος στο βουνό από μικρό παιδί ... Γι'αυτό
Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και εγώ που νόμιζα ότι ενδιαφέρονται για εμάς.... ότι μας αγαπάνε και μας πονάνε.....Σωστά και δυστυχώς αυτό το φαινόμενο πάντα θα υπάρχει, αλλά πίστεψε με, την κάθε Αμοτοε.. δεν την απασχολεί αυτό...
Η συζήτηση συνεχίζεται γιατί τώρα το γυρίσανε και λένε άλλο ΜΟΤΟΕ και άλλο ΑΜΟΤΟΕ.