MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο τρόπος με τον οποίο είναι γραμμένο το κείμενο δεν αφήνει περιθώρια για παρεξήγηση. Το Λεωνίδιο θα πρέπει να γίνει λέσχη κανονική να γραφτεί στη γενική γραμματεία αθλητισμού προφανώς και στην μοτοε/αμοτοε και στη συνέχεια να διοργανώσει ό,τι θέλει όπως προβλέπεται από τους σχετικούς νόμους αλλιώς θα τους κλείσει το σπίτι, όχι από εμάς -δεν λερώνουμε χέρια, από τον τοπικό φορέα στον οποίο κοινοποίησαμε για να σας έχει στο νου του.

Αν αυτό τώρα το συνδυάσεις και με τις δηλώσεις που έγιναν πρόσφατα σε ένα συνέδριο από πολύ επίσημα χείλη ότι απαγορεύεται στο μυαλό τους να υπάρχουν ομιλητές στο internet των οποίων δεν γνωρίζουν την ip και τον αριθμό δελτίου ταυτότητας, πόσο χρόνο χρειάζεται για να σκάσει μία αντίστοιχη επιστολή στο διαχειριστή του forum.
 
..
9b706498baa1bb59294fe5cc01545cec.jpg


Sent from my A063 using Tapatalk
 
Ο τρόπος με τον οποίο είναι γραμμένο το κείμενο δεν αφήνει περιθώρια για παρεξήγηση. Το Λεωνίδιο θα πρέπει να γίνει λέσχη κανονική να γραφτεί στη γενική γραμματεία αθλητισμού προφανώς και στην μοτοε/αμοτοε και στη συνέχεια να διοργανώσει ό,τι θέλει όπως προβλέπεται από τους σχετικούς νόμους αλλιώς θα τους κλείσει το σπίτι, όχι από εμάς -δεν λερώνουμε χέρια, από τον τοπικό φορέα στον οποίο κοινοποίησαμε για να σας έχει στο νου του.

Αν αυτό τώρα το συνδυάσεις και με τις δηλώσεις που έγιναν πρόσφατα σε ένα συνέδριο από πολύ επίσημα χείλη ότι απαγορεύεται στο μυαλό τους να υπάρχουν ομιλητές στο internet των οποίων δεν γνωρίζουν την ip και τον αριθμό δελτίου ταυτότητας, πόσο χρόνο χρειάζεται για να σκάσει μία αντίστοιχη επιστολή στο διαχειριστή του forum.
Οσον αφορα το πρωτο σκελος ειναι μονοδρομος,αλλωστε δεν παΙζει ανταγωνιστης,υπαρχει αποκλειστικοτητα.Τα κοστη ειναι υψηλα ομως,ολα αυτα εχουν πολλα παρελκομενα και για μια εκδηλωση συμμετοχης των 10ε ειναι απαγορευτικα. Εμεις ενα χαβαλε καναμε να περναμε ωραια,καταστημα δεν θα γινουμε,εχουμε τις ζωες μας,τις οικογενειες μας,τι δουλειες μας..
Στο δευτερο σκελος για πιο συνεδριο λες,να το ψαξω
 
Οσον αφορα το πρωτο σκελος ειναι μονοδρομος,αλλωστε δεν παΙζει ανταγωνιστης,υπαρχει αποκλειστικοτητα.Τα κοστη ειναι υψηλα ομως,ολα αυτα εχουν πολλα παρελκομενα και για μια εκδηλωση συμμετοχης των 10ε ειναι απαγορευτικα. Εμεις ενα χαβαλε καναμε να περναμε ωραια,καταστημα δεν θα γινουμε,εχουμε τις ζωες μας,τις οικογενειες μας,τι δουλειες μας..
Μαζί σου, και ολοι αυτοί έτσι ξεκίνησαν αλλά το κάνανε μπίζνα.. και σου λεει δεν μπορεις αν δεν έρθεις να το στάξεις..


Στο δευτερο σκελος για πιο συνεδριο λες,να το ψαξω
Συνέδριο αλήθειας..
 
Το οποίο βέβαια σημαίνει ότι όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αναπαράγουν κάτι το οποίο δείχνει ότι δεν είναι αληθινό.
 
Που είναι τα μέλη της ομοσπονδίας που είναι και μέλη του φόρουμ να μας πουν την γνώμη τους και να μας ενημερώσουν;
 
Επειδή διαβάζω τι γράφεται,σας βάζω το κείμενο που ήρθε στην περιοχή μας αρχες φεβρουαριου για τα συμπεράσματα σας..
Το έστειλαν σχεδόν παντου από όσο γνωρίζω αυτό το έγγραφο το οποίο εάν ψάξει κάποιος τους νόμους, θα δει ότι μπάζει από παντού... Σε αλλους έκανε "ζημιά", σε άλλους δεν ίδρωσε το αυτί τους καν. Ψάξτε το λίγο δεν μπορεί να μην είναι εφικτό να γίνει μια '' εκδηλωση'', αλλάξτε ότι χρειάζεται έτσι ώστε να μην μπορούν να το χαρακτηρισουν αγώνα η οτιδήποτε έχει σχέση με αυτό το χαρακτηρισμό.
 
Πραγματικά λυπάμαι που τα διαβάζω αυτά.
Σκέφτομαι πόσο κορόιδα ειμασταν όταν κάναμε σηματοδότηση της διαδρομής με έξοδα δικά μας στην πανελλήνια Enduro το 2016 και στο αντάμωμα μοτοσυκλέτας το 2019 συν τις χειρονακτικές εργασίες έως το απόγευμα της Παρασκευής όταν είχε αρχίσει να μαζεύεται ο κόσμος, για να βγει λάδι ή ομοσπονδία και η τοπική λέσχη...
Δεν ήρθε κανείς τους να πει έστω ένα ευχαριστώ ρε φίλε...
Είναι ο εθελοντισμός ηλίθιε θα μου πεις...:(
Στην περίπτωση της σηματοδότησης από ποιον ήμουν καλυμμένος σε περίπτωση προσωπικού ατυχήματος ή ζημιάς στην μοτοσυκλέτα?
Θα έπρεπε να πάω να απαιτήσω....?
Καλώς ή κακώς δεν είμαι από αυτούς.
Έχω μάθει να δίνω και μόνο.
Μου ζητήθηκε τις προάλλες να βοηθήσουμε ξανά για την πανελλήνια Enduro εάν γίνει το Σεπτέμβρη εδώ...
Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά πλέον...
 
Να ερθουν να την κάνουν μονοι τους οι γαμπροί που πανε καλεσμένοι-δωρεαν σε καθε λογης ευρωπαική και πανευρωπαική συνάντηση FIM FEMA κλπ.
Να σηκώσουν τα μανίκια τους και να κάνουν όλη την μπίζνα τους, μόνοι τους και αντρικά και να μας αφήσουν ρομαντικούς μ@λ@κες να βολτάρουμε όσο ακόμα μπορούμε.
 
Που είναι τα μέλη της ομοσπονδίας που είναι και μέλη του φόρουμ να μας πουν την γνώμη τους και να μας ενημερώσουν;
Τον περιμένω από την πρωτη μέρα να εμφανιστεί...
Και να πει το οτιδήποτε..
Ειλικρινά οτιδήποτε θέλει..
Αλλά μάλλον δεν θα εμφανιστεί ποτέ σε αυτό το νήμα..
Στα άλλα νήματα σίγουρα θα ποσταρει...
Εγώ πάντως τον "μελετάω" συνέχεια...


Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά πλέον...

Τι έκανε λέει ???????
Να σκεφτειειειςςςς?????
Τι να σκεφτείς???

:thnkg::thnkg::thnkg:
 
Αυτο το ''διοργανωσεις αγωνων και εκδηλωσεων με μοτοσυκλετες'' ειναι που δινει την προσεγγιση της ΑΜΟΤΟΕ, μαλακες δεν ειμαστε για να παρεξηγουμε,
απο την αλλη αν δεν το εννοουσανε, ας το παιρνανε πισω με ρητο τροπο και να ζηταγανε και συγνωμη για την διατυπωση.
Καθε βδομαδα τοσα κλαμπ κανονιζουνε βολτες, εκδρομες, αρα εκδηλωσεις. Γιατι δεν βγαινουν να ξεκαθαρισουν οτι δεν μιλανε για αυτες?
Ασε που στειλανε στο δημο Κυνουριας το εγγραφο, που θυμιζει χουντορουφιανιες...''παρακαλω περαστε απο το τμημα για υποθεση σας''...:mad:
Παντως προτεινω να φοραμε ολοι απο ενα μεταλλιο στο τροφυ, να τους συγχυσουμε...:secret:
 
Αυτο το ''διοργανωσεις αγωνων και εκδηλωσεων με μοτοσυκλετες'' ειναι που δινει την προσεγγιση της ΑΜΟΤΟΕ, μαλακες δεν ειμαστε για να παρεξηγουμε,
απο την αλλη αν δεν το εννοουσανε, ας το παιρνανε πισω με ρητο τροπο και να ζηταγανε και συγνωμη για την διατυπωση.
Καθε βδομαδα τοσα κλαμπ κανονιζουνε βολτες, εκδρομες, αρα εκδηλωσεις. Γιατι δεν βγαινουν να ξεκαθαρισουν οτι δεν μιλανε για αυτες?
Ασε που στειλανε στο δημο Κυνουριας το εγγραφο, που θυμιζει χουντορουφιανιες...''παρακαλω περαστε απο το τμημα για υποθεση σας''...:mad:
Παντως προτεινω να φοραμε ολοι απο ενα μεταλλιο στο τροφυ, να τους συγχυσουμε...:secret:
Να φτιάξουμε αυτοκόλλητα που να γράφουν ΑΕΛΜΟΤΟ... :roflmao:
 
Ο Έλληνας δεν αλλάζει, θα νοιάζεται μόνο για την πάρτη του και θα "θυσιάζει" τα πάντα για το δικό του συμφέρον
Νομίζω έχουμε ξεπεράσει στην ρουφιανια τους Άραβες, που ιστορικά είναι οι μεγαλύτεροι ρουφιάνοι και προδότες

Μετανιώνω που τους την "χάρισα" που προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν το όνομα του Advtroffy, πριν χρόνια.
Ακόμα βλέπω τους ίδιους ανθρώπους και τις ίδιες πρακτικές και αυτό είναι το πιο θλιβερό στην όλη κατασταση
 
...δηλαδή τι ... Με το ζόρι όλοι Έλληνες "Ραλίστες" θα γίνουνε?? Αχαχχαχαχχχαχαχχχ
 
Back
Top Bottom