Αυτο το ''διοργανωσεις αγωνων
και εκδηλωσεων με μοτοσυκλετες'' ειναι που δινει την προσεγγιση της ΑΜΟΤΟΕ, μαλακες δεν ειμαστε για να παρεξηγουμε,
απο την αλλη αν δεν το εννοουσανε, ας το παιρνανε πισω με ρητο τροπο και να ζηταγανε και συγνωμη για την διατυπωση.
Καθε βδομαδα τοσα κλαμπ κανονιζουνε βολτες, εκδρομες, αρα εκδηλωσεις. Γιατι δεν βγαινουν να ξεκαθαρισουν οτι δεν μιλανε για αυτες?
Ασε που στειλανε στο δημο Κυνουριας το εγγραφο, που θυμιζει χουντορουφιανιες...''παρακαλω περαστε απο το τμημα για υποθεση σας''...

Παντως προτεινω να φοραμε ολοι απο ενα μεταλλιο στο τροφυ, να τους συγχυσουμε...