MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Έτσι και αλλιώς την εβδομάδα την είχατε σίγουρα
 
Ενημερώθηκα σχετικά με επέμβαση κάθε πιθανής και απίθανης κρατικής υπηρεσίας μετά από εντουροβόλτα στην Θάσο. Έβρεξε κλήσεις λένε.

Τυχαίο.

edit
Και μόλις το βρήκα και γραμμένο, στην σελίδα της φιλικής εντουροβόλτας. Είναι που παρεξηγήσαμε και δεν καταλάβαμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μπορείς να στείλεις το άρθρο να το διαβάσουμε;
 
Δεν είναι "άρθρο" είναι συζήτηση μεταξύ των συμμετεχόντων στο ΦΒ. Δες ομάδα enduro squad Thassos.

Χωρίς χρέωση, χωρίς χρονόμετρα κλπ.
 
Μπορείς να στείλεις το άρθρο να το διαβάσουμε;
Screenshot-2026-04-06-111918.png
 
Για γίνε λίγο analytical ...
 
Screenshot-2026-04-06-112859.png
 
Δεν είναι "άρθρο" είναι συζήτηση μεταξύ των συμμετεχόντων στο ΦΒ. Δες ομάδα enduro squad Thassos.

Χωρίς χρέωση, χωρίς χρονόμετρα κλπ.
Όσοι πληρούμε τις παραπάνω προϋποθέσεις (φορτηγάκια, χωρίς πινακίδα μοτό κτλ) πάντα έχουμε τον φόβο ότι μπορεί να συμβεί κάτι κάπου, όταν χρειαστεί να μετακινηθούμε με αυτούς τους τρόπους.
Το θέμα είναι ότι αν η διοργάνωση της βόλτας ήταν από επίσημο φορέα θα υπήρχε το παραπάνω περιστατικό...?
 
Δεν έχω ιδέα, το ανέφερα μόνο και μόνο γιατί συζητήθηκε και υποτίθεται ότι ήταν "σαφές αλλά παρεξηγήθηκε" το ότι ενδιαφέρον υπάρχει μόνο για παράνομους αγώνες και όχι για συναντήσεις.
 
Οποίος το προκάλεσε αν είναι φορέας που ασχολείται με τις μοτοσικλέτες, θα το βρει μπροστά του , καθώς θα αρχίσουν να μειώνονται οι επίσημοι αγώνες σταδιακά.

Επίσης στα τόσα χρόνια που θέλει να κάνει κάτι η motoe ,amotoe, lemot και γενικά οι λέσχες , θα έπρεπε να ασχοληθούν με το υπουργείο μεταφορών κ να περάσουν τροποποίηση για την μεταφορά με επαγγελματικά οχήματα .
 
Τελευταία επεξεργασία:
Αφου αρκετοι συμμετεχοντες σε ''επισημες'' εκδηλωσεις-αγωνες υπο την εγκριση της ΑΜΟΤΟΕ ειναι ερασιτεχνες που θιγονται, μαζι με ολους τους υπολοιπους,
απο τις παπαριες της, το λογικο θα ηταν αποχη απο τις επομενες εκδηλωσεις μεχρι αυτη να ισιωσει και να πιεσουν βεβαια προς αυτη την κατευθυνση και οι λεσχες.
Βεβαια, ειλικρινα δεν ξερω αν ειναι τοσες πολλες και ισχυρες αυτες, η αν ειναι περισσοτερο σφραγιδες, οποτε αυτες κανουν οτι υπαρχουν και η ΑΜΟΤΟΕ κανει οτι δεν καταλαβαινει,
αν σε αυτες οφειλει την υπαρξη της.
Απο την αλλη, αν ειχαμε τοσο αναπτυγμενη την ''ομαδικη''συνειδηση, θα αντιδρουσαμε και σαν καταναλωτες τοσα χρονια με μποικοταζ προιοντων η/και προμηθευτων
στα φαινομενα ακριβειας-αισχροκερδειας, για να μην το παμε παρακατω και...κλειδωσει το θεμα...
 
Απλά με πάσα απο την κουβέντα σου απαντώ σε σένα Θωμά.
Ο κάθε ιδιώτης ερασιτέχνης έχει την προσωπική του φιλοδοξία να κάνει κάτι και να φτάσει κάπου, οπότε πρέπει να κάνει κάποιους αγώνες ( βλέπε στόχο Ντακάρ κλπ), οπότε λογικά δεν μπορεί να περιμένει μέχρι να γυρίσει ο ήλιος.
Οι λέσχες που την απαρτίζουν είναι φίλη προσκοίμενες-> βλέπε παρεάκι -> βλέπε οπεκεπε .
Ο έλληνας εχει μόνο ατομική συνείδηση, δεν είχε ποτε συλλογική συνείδηση.
Εαν είμαι λάθος διορθώστε με ..
 
Α στο καλό και χάρηκα ότι θα βγει το νέο 990 πριν πάω κουβά...(Cf 1000 mtx)

Στάλθηκε από το T612B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε τρώει η τσέπη για διπλά λεφτά ταμείο βλέπω
 
Σε τρώει η τσέπη για διπλά λεφτά ταμείο βλέπω
Μην είναι τριπλά!!!! :laugh:
Για τρεις δεξαμενές καυσίμου διαβάζω.... :wacky:!
Build for trip!!! :roflmao:
 
Μην είναι τριπλά!!!! :laugh:
Για τρεις δεξαμενές καυσίμου διαβάζω.... :wacky:!
Build for trip!!! :roflmao:
Το 690 λες εσύ
Το 990 λέει ο άλλος

Όπως είπα και στο νήμα του 690 του δημοσιεύματος, η KTM φέρνει την απάντηση στο ερώτημα που δεν κάνει κανείς (σχεδόν) πια. Η μετατροπή υπάρχει ήδη από πολλές εταιρείες εδώ και χρόνια.
 
Απλά με πάσα απο την κουβέντα σου απαντώ σε σένα Θωμά.
Ο κάθε ιδιώτης ερασιτέχνης έχει την προσωπική του φιλοδοξία να κάνει κάτι και να φτάσει κάπου, οπότε πρέπει να κάνει κάποιους αγώνες ( βλέπε στόχο Ντακάρ κλπ), οπότε λογικά δεν μπορεί να περιμένει μέχρι να γυρίσει ο ήλιος.
Οι λέσχες που την απαρτίζουν είναι φίλη προσκοίμενες-> βλέπε παρεάκι -> βλέπε οπεκεπε .
Ο έλληνας εχει μόνο ατομική συνείδηση, δεν είχε ποτε συλλογική συνείδηση.
Εαν είμαι λάθος διορθώστε με ..

Ναι και Όχι. Έχουμε συλλογική συνείδηση και τόσες κινήσεις συλλογικές στην κρίση για αυτοοργάνωση και αλληλοβοήθεια το έδειξαν. Αλλά δεν υπάρχει κουλτούρα αντίστοιχη.

Ακόμα και εμείς εδώ έχουμε την τάση -και εγώ μέσα- να ξεχνάμε την διαφορά ανάμεσα στο φόρουμ εδώ που είναι ελεύθερος (σε πλαίσια) χώρος επικοινωνίας και έκφρασης αλλά πολύ σωστά χωρίς οργάνωση και μια λέσχη- ομάδα που έχει δομή κανονισμούς ιεραρχία νομική υπόσταση κλπ.

Μας διαφεύγει επίσης η δύναμη που έχει η επικοινωνία ακόμη και από "εδώ" -αλλά και τα ευρύτερα social πια- προς τα "εκεί" (λέσχες, ομοσπονδίες, κράτος), κυρίως γιατί έχει προαπαιτούμενο ένα μίνιμουμ οργάνωσης αλλά και συμμετοχής. Και βέβαια και ένα μίνιμουμ κοινής νοοτροπίας.

Αν πχ στην ξεφτίλα της ΑΜΟΤΟΕ οι αντιδράσεις κυμαίνονται από το να γράφουμε απλώς εδώ τι ξεφτυλίκια είναι αυτά μέχρι το "πάμε να τους σπάσουμε τη μάπα" δεν βγαίνει άκρη, γιατί δεν υπάρχει κοινός τόπος για συνενόηση. Και γιαυτό μπορεί να είναι και καλύτερα που δεν γίνεται και τίποτα, για να μην έχουμε τα χειρότερα.

Μέχρι να γίνουν βέβαια, γιατι αυτό στη Θάσο δείχνει ότι εκτός από κακές προθέσεις υπάρχει και σχέδιο, οπότε κάποιοι θα πουν "δεν φτάνει που δεν κάνετε τίποτα να βοηθήσετε, κάνετε και χαλάστρες... hold my beer μισό".
 
Α στο καλό και χάρηκα ότι θα βγει το νέο 990 πριν πάω κουβά...(Cf 1000 mtx)

Στάλθηκε από το T612B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
2027 και αν δεν έχει αλλάξει κάτι θα είναι μόνο σε έκδοση R
 
Back
Top Bottom