MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αναφορά στο γεγονός, απορώ με τους δημοσιογράφους που δεν έχουν ψάξει πώς έγινε αυτό ούτε ρώτησαν αυτούς που ανακοίνωσαν ότι θα γίνουν διώξεις.


 
Αυτό ναι, είναι μια καλή εξέλιξη!
Γιατί;

Οι κάμερες στο κράνος ή κάμερες στο μηχανάκι που βλέπουμε σε vloggers δεν είναι dashcams. Δεκτό από ασφαλιστική ή μπορεί ο φταίχτης να αρνηθεί την εγκυρότητα;
Το δικαστήριο δεν είναι υποχρεωμένο να δει και να δεχτεί το βίντεο ως στοιχείο ανεξάρτητα με το ποιά κάμερα το τράβηξε (dashcam ή άλλη).
Περιορισμός σε 30 δευτερόλεπτα...; Δεν λέω να κατατεθεί όλη η βόλτα κάποιου αλλά αν πχ υπάρχει όχημα που το βλέπεις να κάνει "περίεργους" ελιγμούς και καταλήξει πάνω σου, ίσως τα 30 δλ να μην αρκούν.

Και το κερασάκι είναι ότι GDPR και απαγόρευση κοινοποίησης του βίντεο; Σε τρακάρει κάποιος και δεν μπορείς να δείξεις σε κανέναν πως έγινε; Με τους vloggers αλλά και δημοσιογράφους δοκιμή στο δρόμο το GDPR δεν ισχύει;
 
Προσωπικά είμαι υπέρ του Αμερικάνικου συστήματος. Όλα στη φόρα αν είσαι σε δημόσιο χώρο/κτήριο. Αλλά προφανώς δεν αρέσει.
 
Φαντάζεσαι να υπήρχε βίντεο από ατυχήματα που έχουν γίνει και να βλέπαμε όλοι ποιος οδηγούσε. Όλα στο σκοτάδι λέμε, αν μπορεί να παραποιηθεί κιόλας και να πάρει πιστοποιητικό ομάδας αλήθειας ακόμα καλύτερα
 
Γιατί;
Για τον/τους παρακάτω λογο/λόγους!!!

"Παράλληλα, ξεκαθαρίζεται ότι το υλικό μπορεί να αξιοποιείται από την Αστυνομία και τις ασφαλιστικές εταιρείες για τη διερεύνηση ατυχημάτων ή άλλων περιστατικών, χωρίς ωστόσο να επιτρέπεται η δημόσια δημοσιοποίησή του χωρίς συγκατάθεση των εμπλεκομένων. Διευκρινίζεται ακόμη ότι οι καταγραφές δεν αποτελούν από μόνες τους αποδεικτικό στοιχείο στο δικαστήριο αλλά μπορούν να ληφθούν υπόψη."!!!

Αυτό από μόνο του, είναι μια καλή εξέλιξη!
Δεν χρειάζεται να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, ότι δεν πέρασες το όριο, δεν παραβιάσεις το στοπ το Φανάρι κτλ κτλ
 
Αυτό που λες είναι άχρηστο όμως
Γιατί αν δεν το δέχεται υποχρεωτικά και το δικαστήριο, η αποζημίωση σου πάλι με τα κλειστά ΕΛΤΑ θα έρχεται.

Επίσης αν το δείξεις οπουδήποτε, πας μέσα πριν τον αντίδικο.

Συγκεκριμένα λοιπόν, σε χτυπάει οποιοσδήποτε "γνωστός" και τα δικαστήρια τον καλύπτουν (η και οποιαδήποτε άλλη "εξουσία") και εσύ δεν μπορείς να μιλήσεις πουθενά.

Μεγάλη χαρά βλέπω.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Βλέπω συντονισμένα ΑΡΔακια των 2 τροχών και όχι μόνο, δημοσιεύματα επεσε τιμή του πετρελαίου πότε θα πέσει η τιμή στην αντλία. Από πού παίρνουν γραμμή και βάζουν όλοι τα ίδια ρεπορτάζ στην ίδια μέρα και την ίδια ώρα... Τι τύχη και τι σύμπτωση.
 
Για τον/τους παρακάτω λογο/λόγους!!!

"Παράλληλα, ξεκαθαρίζεται ότι το υλικό μπορεί να αξιοποιείται από την Αστυνομία και τις ασφαλιστικές εταιρείες για τη διερεύνηση ατυχημάτων ή άλλων περιστατικών, χωρίς ωστόσο να επιτρέπεται η δημόσια δημοσιοποίησή του χωρίς συγκατάθεση των εμπλεκομένων. Διευκρινίζεται ακόμη ότι οι καταγραφές δεν αποτελούν από μόνες τους αποδεικτικό στοιχείο στο δικαστήριο αλλά μπορούν να ληφθούν υπόψη."!!!

Αυτό από μόνο του, είναι μια καλή εξέλιξη!
Δεν χρειάζεται να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, ότι δεν πέρασες το όριο, δεν παραβιάσεις το στοπ το Φανάρι κτλ κτλ
Μόλις οι νόμοι αποκτούν αστερίσκους ανοίγουν και τα παράθυρα.
 
 
Gaslighting πάει σύννεφο





Αν υποθέσουμε ότι όντως δεν έχει σχέση η γνωστή ιστορία και ότι το σύστημα δέος (πιο γελοίοι πεθαίνεις) παρακολουθεί με ΑΙ κλπ, θα έχει ενδιαφέρον το τι θα γίνει πχ στο τροφι ή και σε βόλτες ομάδων.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Αυτό που λες είναι άχρηστο όμως
Γιατί αν δεν το δέχεται υποχρεωτικά και το δικαστήριο, η αποζημίωση σου πάλι με τα κλειστά ΕΛΤΑ θα έρχεται.

Επίσης αν το δείξεις οπουδήποτε, πας μέσα πριν τον αντίδικο.

Συγκεκριμένα λοιπόν, σε χτυπάει οποιοσδήποτε "γνωστός" και τα δικαστήρια τον καλύπτουν (η και οποιαδήποτε άλλη "εξουσία") και εσύ δεν μπορείς να μιλήσεις πουθενά.

Μεγάλη χαρά βλέπω.
Και μόνο που λέει ότι, "μπορεί να αξιοποιείται από την Αστυνομία και τις ασφαλιστικές εταιρείες....", όπως επίσης "οι καταγραφές δεν αποτελούν από μόνες τους αποδεικτικό στοιχείο στο δικαστήριο αλλά μπορούν να ληφθούν υπόψη", είναι για εμένα, μια καλή αρχή!!!!

Για να δείξω κάπου, οτιδήποτε θα έχει "τραβήξει" η κάμερα μου, χλωμό το βλέπω έως αδύνατον!
Πχ, εδώ ούτε φωτογραφία δεν ανεβάζω, τέτοια στοιχεία θα δημοσιοποιήσω;;;;
 
Μόλις οι νόμοι αποκτούν αστερίσκους ανοίγουν και τα παράθυρα.
Τα οποία παραθυράκια, υπάρχουν σε όλους σχεδόν τους νόμους!!!
 
έρχονται
00c7c6138398113a37c1ba9a1f831d7c.jpg


Στάλθηκε από το SM-A566B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τα οποία παραθυράκια, υπάρχουν σε όλους σχεδόν τους νόμους!!!
Και γι αυτό είμαστε μπουρδελάκι κι όχι κράτος.
 
Και γι αυτό είμαστε μπουρδελάκι κι όχι κράτος.
Υποκοριστικό;;;; :p
Ευγενικό και μετρημένο σε βλέπω!!! :laugh:
 
Gaslighting πάει σύννεφο





Αν υποθέσουμε ότι όντως δεν έχει σχέση η γνωστή ιστορία και ότι το σύστημα δέος (πιο γελοίοι πεθαίνεις) παρακολουθεί με ΑΙ κλπ, θα έχει ενδιαφέρον το τι θα γίνει πχ στο τροφι ή και σε βόλτες ομάδων.
Θα αλλάξουμε την ονομασία σε Krifotroffy... :secret:
 
Back
Top Bottom