Με 4-5 ίσως,σε έναν χρόνο πόσα χιλιόμετρα να κάνεις ,ο 1 χρόνος μου θυμίζει κάτι μεταχειρισμένα που πουλάνε σε μαγαζιά και λένε 6 μήνες εγγύηση καλής λειτουργίας μοτέρ ....μπούρδες δηλαδήΑν έχεις ενα χρόνο εγγύηση;
Γιάννη και μετά δύο τρία χρόνια (άγνωστο το υπόλοιπο, πες ότι δεν έβγαλε τίποτα) ποιος θα το πάρει και πόσο;Αν έχεις ενα χρόνο εγγύηση;
Το θέμα είναι ότι λένε "το λύσαμε το πρόβλημα" ενώ είναι ψέμα αυτό. Κορόιδευαν την BMW που έκανε ανάκληση στα μοτέρ των 850GS κάποτε αλλά είναι πιο τίμιο να κάνεις ανάκληση από το να λες δεν υπάρχει θέμα και αν υπάρξει θα το φτιάξουμε... Με τον ίδιο λάθος τρόπο.Λογικά άμα έχει βρεθεί λύση και έχει περαστεί στην εγγύηση το καινούργιο ανταλλακτικό θα ξανά παίξει για υποψήφιο στην αγορά για αρκετούς
δεν νομίζω οτι δεν ξέρουν το πρόβλημαΤο θέμα είναι ότι λένε "το λύσαμε το πρόβλημα" ενώ είναι ψέμα αυτό. Κορόιδευαν την BMW που έκανε ανάκληση στα μοτέρ των 850GS κάποτε αλλά είναι πιο τίμιο να κάνεις ανάκληση από το να λες δεν υπάρχει θέμα και αν υπάρξει θα το φτιάξουμε... Με τον ίδιο λάθος τρόπο.
Εννοείτε πως δεν έχουν φτιάξει τπτ γιατί θα έλεγαν και το τι εφτεγε και έγινε ο εκκεντροφορος έτσι. εξάλλου μου το επιβεβαίωσαν και άτομα μέσα από την αντιπροσωπεία .Το θέμα είναι ότι λένε "το λύσαμε το πρόβλημα" ενώ είναι ψέμα αυτό. Κορόιδευαν την BMW που έκανε ανάκληση στα μοτέρ των 850GS κάποτε αλλά είναι πιο τίμιο να κάνεις ανάκληση από το να λες δεν υπάρχει θέμα και αν υπάρξει θα το φτιάξουμε... Με τον ίδιο λάθος τρόπο.
Άσε έχω μείνει 1.5 χρόνο χωρίς μηχανάκι της προκοπήςΤι να σου πω...
Έβλεπα το 901Ε '25 στην έκθεση (το μπλε μου άρεσε περισσότερο) και έλεγα γμτ φέρτε κλειδιά τώρα και ταυτόχρονα "φτάνει Ελλάδα άραγε".
μετά από την αλλαγή 10 μοτοσυκλετών η λογική λέει: θες ταξιδάρα χαλαρή και άνετη ; έχεις και λεφτά φυσικά, αγοράζεις BMW 1200-1300Λέτε λέτε και καλά τα λέτε αλλά η πλατφόρμα 790/890 παραμένει μέχρι και σήμερα η καλύτερη όσον αφορά τον ανταγωνισμό.Πραγματικό ελαφρύ on off με γκάζι ,fun to drive ,αναρτήσεις πλαίσιο αυτονομία κτλ.
Σαν τώρα θυμάμαι όταν έψαχνα να αλλάξω το f800 και ανέβηκα στο πολυδιαφημισμένο Africa του 2020.Μ έσωσε ο θεος και το έκανα βόλτα ευτυχώς.
Λέω να φτιάξουμε ένα κουμπάρα να βοηθήσουμε τον μακακα αυτόν τον πιερερ γιατί αν περιμένουμε από τα τρανσαλποαξιοπιστα θα το γυρίσουμε στα ηλεκτρικά πατίνια.
-Καλοταξιδο..Τι να σου πω...
Έβλεπα το 901Ε '25 στην έκθεση (το μπλε μου άρεσε περισσότερο) και έλεγα γμτ φέρτε κλειδιά τώρα και ταυτόχρονα "φτάνει Ελλάδα άραγε".
Εγώ έχω πάθει κοκομπλοκο με το νέο χρώμα το γκρι με το λευκο αλλα κωλύομαι για τους ίδιους λόγους με εσένα Γιάννη.Τι να σου πω...
Έβλεπα το 901Ε '25 στην έκθεση (το μπλε μου άρεσε περισσότερο) και έλεγα γμτ φέρτε κλειδιά τώρα και ταυτόχρονα "φτάνει Ελλάδα άραγε".
να αγιάσει το στομα σου , τα ιδια μου λεγε και μενα ,ΝΕ Σ00ΡΓελάς ε; Έπρεπε να δεις ύφος τύπος της ΚΤΜ που του λέω η νεκρά δεν μπαίνει με τίποτα και μου απαντάει "τα KTM είναι γνωστά για τις απόλυτες, σχεδόν αγωνιστικές τους ανοχές και είναι δύσκολο αν δεν έχεις μάθει σε τέτοιες στην αρχή".
Για το αγωνιάρικο το 390 αυτά! Το made in India.
τα χρωστούμενα της ΚΤΜ είναι 3 000 000 000