Moto GP, 2017

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Ωρα ραντεβού Γιατρού :l2:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
MotoGP Free Practice Nr. 2 Classification 2017
Spielberg, Friday, August 11, 2017

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 306.1 1'24.046
2 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 302.8 1'24.280 0.234 / 0.234
3 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 305.2 1'24.474 0.428 / 0.194
4 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 304.7 1'24.522 0.476 / 0.048
5 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 302.0 1'24.616 0.570 / 0.094
6 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 302.4 1'24.649 0.603 / 0.033
7 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 299.3 1'24.668 0.622 / 0.019
8 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 302.6 1'24.726 0.680 / 0.058
9 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Racing Ducati 302.2 1'24.765 0.719 / 0.039
10 19 Alvaro BAUTISTA SPA Pull&Bear Aspar Team Ducati 310.4 1'24.780 0.734 / 0.015
11 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 306.9 1'24.859 0.813 / 0.079
12 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 300.0 1'24.883 0.837 / 0.024
13 76 Loris BAZ FRA Reale Avintia Racing Ducati 299.9 1'24.925 0.879 / 0.042
14 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Racing Ducati 301.1 1'24.935 0.889 / 0.010
15 94 Jonas FOLGER GER Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 303.2 1'24.992 0.946 / 0.057
16 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 303.0 1'25.218 1.172 / 0.226
17 8 Hector BARBERA SPA Reale Avintia Racing Ducati 308.2 1'25.258 1.212 / 0.040
18 22 Sam LOWES GBR Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 300.5 1'25.270 1.224 / 0.012
19 36 Mika KALLIO FIN Red Bull KTM Factory Racing KTM 304.2 1'25.320 1.274 / 0.050
20 43 Jack MILLER AUS EG 0,0 Marc VDS Honda 302.4 1'25.335 1.289 / 0.015
21 17 Karel ABRAHAM CZE Pull&Bear Aspar Team Ducati 307.1 1'25.369 1.323 / 0.034
22 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 304.5 1'25.452 1.406 / 0.083
23 53 Tito RABAT SPA EG 0,0 Marc VDS Honda 302.3 1'25.616 1.570 / 0.164
24 38 Bradley SMITH GBR Red Bull KTM Factory Racing KTM 302.6 1'25.664 1.618 / 0.048
Weather Conditions:

| Track Condition: Dry| Air: 25º| Humidity: 48%| Ground: 32º
Records:

Fastest Lap: Lap: 14 Andrea DOVIZIOSO 1'24.046 184.9 Km/h
Circuit Record Lap: 2016 Andrea IANNONE 1'24.561 183.8 Km/h
Best Lap: 2016 Andrea IANNONE 1'23.142 186.9 Km/h
 

FZMAN

Μέλος
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
YAMAHA FAZER 600 S2
Όλη η φάση ξεκίνησε λίγο πιο πριν όταν ο Dovi βλέποντας τον ΜΜ να είναι κολλημένος πίσω του και προβλέποντας ίσως την βουτιά που θα κάνει ο ΜΜ στη τελευταία στροφή φρενάρισε έξυπνα την DUC με αποτέλεσμα όσο είχε "χυθεί" ο ΜΜ στη στροφή ο Dovi εκμεταλλεύτηκε έξυπνα και πέρασε από εσωτερική κάνοντας μάλιστα και μια χειρονομία που δεν φαίνεται εδώ.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
....με την 7 η θεση.


..:roflmao::roflmao::roflmao:
ασφαλώς έχει να κάνει με τη στασιμότητα στην εξέλιξη των ηλεκτρονικών της ΥΑΜΑΗΑ, κι όχι με τη δυναμική του Ρόσι. Άλλωστε όλα τα ΥΑΜΑΗΑ μαζί τέλειωσαν τον αγώνα- πλην Φόλγκερ.
0,5''+/γύρο η βελτίωση της Honda σε σχέση με πέρσι!!!!:eek::eek::eek::eek::eek:
Εκπληκτικό!!! και προφανώς η εξέλιξη αυτή θα της χαρίσει και το πρωτάθλημα, εκτός κι αν η Ducati παρουσιάσει κάτι ακόμα πιο εντυπωσιακό σε πίστες που δεν πάει καλά ως τώρα. Ο Ντόβι πάντως, μια χαρά " το'χει"!!!
Η Ducati ακριβώς το ίδιο με πέρσι (κάτι δέκατα το γύρο βελτίωση, συνολικά -3'' στον αγώνα- απόλυτα φυσιολογική εξέλιξη).
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
ασφαλώς έχει να κάνει με τη στασιμότητα στην εξέλιξη των ηλεκτρονικών της ΥΑΜΑΗΑ, κι όχι με τη δυναμική του Ρόσι. Άλλωστε όλα τα ΥΑΜΑΗΑ μαζί τέλειωσαν τον αγώνα- πλην Φόλγκερ.
0,5''+/γύρο η βελτίωση της Honda σε σχέση με πέρσι!!!!:eek::eek::eek::eek::eek:
Εκπληκτικό!!! και προφανώς η εξέλιξη αυτή θα της χαρίσει και το πρωτάθλημα, εκτός κι αν η Ducati παρουσιάσει κάτι ακόμα πιο εντυπωσιακό σε πίστες που δεν πάει καλά ως τώρα. Ο Ντόβι πάντως, μια χαρά " το'χει"!!!
Η Ducati ακριβώς το ίδιο με πέρσι (κάτι δέκατα το γύρο βελτίωση, συνολικά -3'' στον αγώνα- απόλυτα φυσιολογική εξέλιξη).

Βαλε και στην εξισωση τα ελαστικα και συμφωνουμε.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Tι εννοείς?
Οτι δεν εχει βρει η yamaha την συνταγη αποδοσης/φθορας.
Δουλεψαν πολυ σε αυτο εκει στην honda και στην επιταχυνση στις εξοδους.
Εδω και 4 αγωνες φωναζει ο ροσσι και διατυμπανιζει ουι δεν ακουν οι λαστιχαδες....


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οτι δεν εχει βρει η yamaha την συνταγη αποδοσης/φθορας.
Δουλεψαν πολυ σε αυτο εκει στην honda και στην επιταχυνση στις εξοδους.
Εδω και 4 αγωνες φωναζει ο ροσσι και διατυμπανιζει ουι δεν ακουν οι λαστιχαδες....


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
αυτό βέβαια βαρύνει τη ΥΑΜΑΗΑ... κι ουχί τους λαστιχάδες!
Γι άλλα φώναζαν πριν καιρό (Ρόσι , κρατς κλπ) κι αυτά έφτιαξαν (σκάρτες "παρτίδες ελαστικών).
Αυτό που λες, μόνο η ΥΑΜΑΗΑ κι η Suzuki δεν το έχουν βρει κι οφείλεται στα ηλεκτρονικά τους! Τα μηχανάκια τους είναι ίσως τα καλύτερα του γκριντ, όσο αφορά στο μηχανολογικό κομμάτι (πλαίσο-ανάρτηση-κατανομή βάρους-ψαλίδι, μοτέρ-τρόπος απόδοσης ροπής/ιπποδύναμης κλπ)! Τα πλέον ισορροπημενα!
Πάνε με ηλεκτρονικα, μια γενιά πίσω (αν μπορώ να το πω έτσι).
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
αυτό βέβαια βαρύνει τη ΥΑΜΑΗΑ... κι ουχί τους λαστιχάδες!
Γι άλλα φώναζαν πριν καιρό (Ρόσι , κρατς κλπ) κι αυτά έφτιαξαν (σκάρτες "παρτίδες ελαστικών).
Αυτό που λες, μόνο η ΥΑΜΑΗΑ κι η Suzuki δεν το έχουν βρει κι οφείλεται στα ηλεκτρονικά τους! Τα μηχανάκια τους είναι ίσως τα καλύτερα του γκριντ, όσο αφορά στο μηχανολογικό κομμάτι (πλαίσο-ανάρτηση-κατανομή βάρους-ψαλίδι, μοτέρ-τρόπος απόδοσης ροπής/ιπποδύναμης κλπ)! Τα πλέον ισορροπημενα!
Πάνε με ηλεκτρονικα, μια γενιά πίσω (αν μπορώ να το πω έτσι).
Μερος του προβληματος ειναι τα ηλεκτρονικα Θοδωρε...
Για παραδειγμα η honda ειχε προβλημα στις εξοδους. Το ηλεκτρονικο μερος για να βγαλει τον αγωνα το λαστιχο το εχουν, με κοστος τις εξοδους.

Η Yamaha απο την αλλη ειναι ταχυτερη στις εισοδους...

Μια ζυγαρια ολα...το παλαντζο ποιος θα βρει ειναι ο μαγκας της ημερας.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μερος του προβληματος ειναι τα ηλεκτρονικα Θοδωρε...
Για παραδειγμα η honda ειχε προβλημα στις εξοδους. Το ηλεκτρονικο μερος για να βγαλει τον αγωνα το λαστιχο το εχουν, με κοστος τις εξοδους.

Η Yamaha απο την αλλη ειναι ταχυτερη στις εισοδους...

Μια ζυγαρια ολα...το παλαντζο ποιος θα βρει ειναι ο μαγκας της ημερας.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Aποκαλύφθηκε ότι η Honda κατάφερε να συνδέσει τον αισθητήρα ροπής (υπερόπλο της την εποχή 2014 μαζί με το σιμλες σαζμαν - τότε που ο ΜΜ93 τους πέρναγε όλους σουβλάκι...) και στην νέα, ενιαία ECU. Είναι πλέον 1 βήμα, ένα επίπεδο πάνω..... ;) Επίσης αποκαλύφθηκε ότι κάποιοι (σσ η Χοντα....) ξεκλείδωσαν κι ένα από τα κουτάκια της ECU (3 είναι), αυτό που μετράερι μεταβολή στο ρυθμό κλίσης (όχι την κλίση, αλλά το ρυθμό μεταβολής της) κι έβαλαν μια επιπλέον παράμετρο: θερμοκρασία ελαστικού! Να το το γαμάτο τράξιον, που άλλος δεν έχει τέτοιο ;)
Είναι παράγοντας που βοηθάει τον ΜΜ93, να πέφτει σχεδόν, αλλά ποτέ στα σοβαρά (αυτά τα χασίματα-σωσίματα που θαυμάζουμε, δεν είναι αποτέλεσμα μόνο των ικανοτήτων του! σαφώς δεν τα μπορεί αυτά κι ο Ντάνυ, αλλά ένας Κρατς, ένας Ντόβι, Ζαρκο θα τα έκαναν επίσης με μια ίδια Honda).
H YAMAHA είναι η καλύτερη allaround μοτοσυκλέτα, αλλά χάνει στη διαχείρηση των ελαστικών - κυρίως στο 2ο μισό των αγώνων. Εκεί ακριβώς, που πριν ήταν παντοδύναμη!!!! Τι άλλαξε?
Μα...., τα ηλεκτρονικά της Honda!!!
H Ducati τα είχε ήδη (είχε την κοινή ECU από παλιά... ;) ). Άλλα πράγματα έφτιαξαν αυτοί! Και φαίνεται άλλωστε κι από την καθ' όλα φυσιολογική τους εξέλιξη! 3'' πιο γρήγορο αγώνα έκανε ο Ντοβι σε σχέση με πέρσι. Ενω ο Μαρκ έκανε 12'' καλύτερο αγώνα!!!! Απίστευτο φίλος!!!


ΥΓ: η ΥΑΜΑΗΑ κοιμάται.... κι όσο κοιμάται, Βινιάλες και Ρόσι δεν έχουν καμιά τύχη απέναντι στον ΜΜ93 και στο Ντόβι! Μην ξεχνάμε τα παραπάνω για Honda-Ducati, που σημαίνει ότι ο Ντάνυ κι ο Χόρχης, πάντα θα δύνανται να κόβουν βαθμούς από τους Γιαμαχαίους!!!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Aποκαλύφθηκε ότι η Honda κατάφερε να συνδέσει τον αισθητήρα ροπής (υπερόπλο της την εποχή 2014 μαζί με το σιμλες σαζμαν - τότε που ο ΜΜ93 τους πέρναγε όλους σουβλάκι...) και στην νέα, ενιαία ECU. Είναι πλέον 1 βήμα, ένα επίπεδο πάνω..... ;) Επίσης αποκαλύφθηκε ότι κάποιοι (σσ η Χοντα....) ξεκλείδωσαν κι ένα από τα κουτάκια της ECU (3 είναι), αυτό που μετράερι μεταβολή στο ρυθμό κλίσης (όχι την κλίση, αλλά το ρυθμό μεταβολής της) κι έβαλαν μια επιπλέον παράμετρο: θερμοκρασία ελαστικού! Να το το γαμάτο τράξιον, που άλλος δεν έχει τέτοιο ;)
Είναι παράγοντας που βοηθάει τον ΜΜ93, να πέφτει σχεδόν, αλλά ποτέ στα σοβαρά (αυτά τα χασίματα-σωσίματα που θαυμάζουμε, δεν είναι αποτέλεσμα μόνο των ικανοτήτων του! σαφώς δεν τα μπορεί αυτά κι ο Ντάνυ, αλλά ένας Κρατς, ένας Ντόβι, Ζαρκο θα τα έκαναν επίσης με μια ίδια Honda).
H YAMAHA είναι η καλύτερη allaround μοτοσυκλέτα, αλλά χάνει στη διαχείρηση των ελαστικών - κυρίως στο 2ο μισό των αγώνων. Εκεί ακριβώς, που πριν ήταν παντοδύναμη!!!! Τι άλλαξε?
Μα...., τα ηλεκτρονικά της Honda!!!
H Ducati τα είχε ήδη (είχε την κοινή ECU από παλιά... ;) ). Άλλα πράγματα έφτιαξαν αυτοί! Και φαίνεται άλλωστε κι από την καθ' όλα φυσιολογική τους εξέλιξη! 3'' πιο γρήγορο αγώνα έκανε ο Ντοβι σε σχέση με πέρσι. Ενω ο Μαρκ έκανε 12'' καλύτερο αγώνα!!!! Απίστευτο φίλος!!!


ΥΓ: η ΥΑΜΑΗΑ κοιμάται.... κι όσο κοιμάται, Βινιάλες και Ρόσι δεν έχουν καμιά τύχη απέναντι στον ΜΜ93 και στο Ντόβι! Μην ξεχνάμε τα παραπάνω για Honda-Ducati, που σημαίνει ότι ο Ντάνυ κι ο Χόρχης, πάντα θα δύνανται να κόβουν βαθμούς από τους Γιαμαχαίους!!!
Ενδιαφερον....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα έγραψα πριν το άρθρο, αλλά κι άλλοι έχουν τις πηγες μου ;)

http://www.moto-press.com/2017/08/blog-post_21.html

Εσείς όμως, τα μάθατε πρώτοι !!!:cool:

Εδώ οι προσπάθειες τις Ducati να ξεπεράσει τη Honda, ή τουλάχιστον να μη μείνει πίσω:

..........."Πέρα από την μελέτη των αεροδυναμικών λύσεων, ο Pirro ασχολήθηκε και με δεκάδες θέματα άλλων ρυθμίσεων…
…όπερ μεθερμηνευόμενον εστί:
…το blue printing του «μυστικού κουτιού» και των παρελκομένων του που κρύβονται στα ενδότερα του «μονόσελου», σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα τεχνολογικά καλούδια έμπνευσης Gigi Dall’Igna…

…Σημεία προσοχής ο ρυθμιζόμενος αποσβεστήρας μάζας που χάσκει στο κουφάρι του κοκωβιού υπό μορφήν εκκρεμούς (μια παλαιότερη ιδέα της Ferrari στην F1 που απαγορεύτηκε με συνοπτικές διαδικασίες) και επιτρέπει το ιδανικό ζύγισμα της GP17 (συνεπώς και την χρήση της μαλακής γόμας χωρίς φθορές), το γυροσκόπιο, που αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο καταγραφέα στοιχείων με τα οποία τροφοδοτούνται οι αδρανειακές μονάδες μέτρησης (IMU) και διοχετεύουν τους υπολογισμούς τους έτοιμους στην ECU "........................

και τα αποτελέσματα της δουλειάς του Ντ' Αλίνια...
"
Άλλωστε, λόγω των προηγουμένων, υπήρξε και η χαρακτηριστική κίνηση του Dovi προς τον Marquez στην έξοδο της τελευταίας στροφής στην Αυστρία …
…Γνώριζε ότι, ούτως ή άλλως, από την έξοδο έως το νήμα θα ήταν σαφώς ταχύτερος…
Ήταν μια εκ του ασφαλούς έκρηξη ψυχής αφού ο «μικρός» του «τα ζάλισε» εκεί που δεν χωρά προσπέρασμα…"


κι εδώ η Honda, the Big "H".....


Σ’ αυτή την φάση, που οι πολλοί είδαν την τόλμη του Marquez και το ψυχρό αίμα του Dovi, κρυβόταν η εξελισσόμενη τεχνολογία των δύο επικεφαλής μηχανολόγων, οι οποίοι έχουν πλέον ξεπεράσει τον εαυτό τους. Αυτή του «κόκκινου» Gigi κι από την άλλη του Tetsuhiro Kuwata, ο οποίος ναι μεν διαδέχθηκε τον Nakamoto (διόλου τυχαίο, αφού αυτός τον έφερε από την F1), όμως είναι αυτός ο ιθύνων νους των ηλεκτρονικών της RCV (περισσότερα σε άλλη ανάρτηση).

Το HRC και ο Kuwata ακολουθούν την ίδια λογική εκμετάλλευσης των αδρανειακών μονάδων μέτρησης, αλλά φαίνεται ότι τις ταΐζουν με στοιχεία που λαμβάνονται με διαφορετικό τρόπο απ’ αυτόν της έμπνευσης Dall’Igna (γυροσκόπιο) και αυτό ίσως συμβαίνει λόγω του τρόπου οδήγησης του Marquez, αλλά και της εξ’ αρχής διαφορετικής σχεδιαστικής λογικής που διέπει το όλο εγχείρημα από τα τέλη του 2012, όταν ο Nakamoto μάζεψε το know how που απέκτησε στην F1 και τους εγκεφάλους που το εμπνεύστηκαν, ορμώντας στο MotoGP.

Επιπλέον, φαίνεται να υπάρχουν -προς το παρόν- κάποια σημεία υστέρησης του κινητήρα της Honda σε σχέση με αυτόν της Ducati, που δεν αφορούν θέματα παραγόμενης ιπποδύναμης, αλλά τρόπου εκμετάλλευσης θερμοδυναμικών φαινομένων, που είμαι βέβαιος ότι θα αναδειχθούν αργότερα…

Ειλικρινά, θυμάται κανείς το περίφημο τορσιόμετρο* της τριετίας 2013 - 2015;;;
Ειπώθηκε και ξεχάστηκε.
Είναι εκεί!


Τον Asimo τον θυμάται κανείς (το αποτέλεσμα της ρομποτικής τεχνολογίας που έκανε τον Marquez πρωταθλητή);;;
Όλα είναι εκεί…

Όμως, το μόνο που μένει στη μνήμη των θεατών είναι ένας έξυπνος ελιγμός, ένα προσπέρασμα, ένας τίτλος…
…Κι ας λιώνουν μυαλά – φαινόμενα στους πάγκους και τα σχεδιαστήρια (και που πολλές φορές λοιδορούνται προς χάριν ενός πιο «αντρικού» σπορ
)"




Ta bold από μένα (η επισήμασνη) , γιατί αυτή είναι η ουσία του μοτοσπορ....!!!
Τα μυαλά κι η ψυχή πίσω από τα μέταλλα ;)




*τορσιόμετρο: ο αισθητήρας ροπής που είπα σε άλλο ποστ ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και για τον επόμενο αγώνα:

Το Βρετανικό GP είναι ο 12ος Γύρος της φετινής σεζόν και παρακάτω μπορείτε να δείτε όλες τις ώρες της τηλεοπτικής κάλυψης του αγωνιστικού 3ημέρου από την COSMOTE TV, όπως και τα σημεία σε όλη την Ελλάδα που μπορούμε να παρακολουθήσουμε το MotoGP. Προσοχή όμως, καθώς οι καθιερωμένες ώρες των αγώνων αλλάζουν την Κυριακή!


MotoGP SILVERSTONE


Παρασκευή 25/08/17


10:55 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

11:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

12:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

15:05 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

16:00 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

17:00 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2


Σάββατο 26/08/17


10:55 ΜΟΤΟ3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

11:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

12:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

14:30 MOTO3 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ

15:25 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 4

16:05 MOTOGP ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

17:00 MOTO2 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ


Κυριακή 27/08/17

11:55 ΜΟΤΟ3 ΖΕΣΤΑΜΑ

12:25 ΜΟΤΟ2 ΖΕΣΤΑΜΑ

12:55 MOTOGP ΖΕΣΤΑΜΑ

14:25 ΜΟΤΟ3 ΑΓΩΝΑΣ

15:45 ΜΟΤΟ2 ΑΓΩΝΑΣ

17:30 MOTOGP ΑΓΩΝΑΣ


http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=26796
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Forester παραδέχομα... έχω σκουριάζει φουλ (λόγο extreme enduro και road racing) και με πόρωσες άσχημα...
Μεγάλη κίνηση της Ducati να πάρει τον Gigi Dall’Igna από την Aprilia.... <<με μέντορα>> τον Jan Witteveen, δεν μπορεί να βγείς τυχαίος...

Αυτά που λές για την Honda ξέρεις ποιος τα επιμελήθηκε?? Κuwata και Kukubu?? ή έχουν αλλάξει τα πράγματα εκεί στο HRC?

Ωραίος Forester δώσε και άλλο πόνο...
:friendship::friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Forester παραδέχομα... έχω σκουριάζει φουλ (λόγο extreme enduro και road racing) και με πόρωσες άσχημα...
Μεγάλη κίνηση της Ducati να πάρει τον Gigi Dall’Igna από την Aprilia.... <<με μέντορα>> τον Jan Witteveen, δεν μπορεί να βγείς τυχαίος...

Αυτά που λές για την Honda ξέρεις ποιος τα επιμελήθηκε?? Κuwata και Kukubu?? ή έχουν αλλάξει τα πράγματα εκεί στο HRC?

Ωραίος Forester δώσε και άλλο πόνο...
:friendship::friendship:
Kuwata...
 

BabisStinson

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT
@forester Ευχαριστούμε για τις αναλύσεις, πραγματικά ενημερωτικές!
Βασικά παρακολουθούμε τις 2 μεγάλες μηχανολογικές σχολές να κοντράρονται, Ιταλοί εναντίον Ιαπώνων..! Και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για το άθλημα αλλά και την εξέλιξη των μοτοσικλετών παραγωγής. (βλέπε ηλεκτρονικά στις superbike της τελευταίας 5ετίας, τον κινητήρα νέου GSX1000R, με την τεχνολογία που φέρνει απευθείας από το MotoGP και το BSB, κ.α. Για παράδειγμα σε λίγα χρόνια πιστεύω όλες οι superbike των εταιριών θα έχουν seamless κιβώτια, κλπ)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Προσπαθώ να κατανοώ αυτό που βλέπω και να το "εξηγώ" με στοιχεία, χρόνους κλπ...
Σ' αυτό βοηθάει το διαδύκτιο όπου πλέον βρίσκεις τα πάντα. Από το επίσημο σάΙτ ξεκινώντας, και προχωρόντας σε ειδησεογραφία (διεθνή μέσα κυρίως) και 1 άριστο Έλληνα αναλυτή, τον οποίο πολλοί παρακολουθούμε στο φατσομπούκι, αλλά δεν αντιλαμβάνονται όλοι τι ακριβώς λέει. Θανάσης Ευσταθίου, όποιος θέλει ας τον ψάξει και θα διαπιστώσει τι λέω.
Και Παπανδρέου διαβάζω, ο οποίος αναλύει περισσότερο "ενστικτωδώς" κι όχι όπως ο Ευσταθίου. Έγκυρη σαφώς η αποψή του, αν και διαφωνώ αρκετές φορές με τα συμπεράσματά του (κάνει λογικά άλματα κατ' εμέ...).
Όλοι οι υπόλοιποι, παγκοσμίως μιλάω, δεν κάνουν αναλύσεις. Απλώς παρουσιάζουν γεγονότα, δημοσιεύουν ειδήσεις και περιγράφουν αγώνες (μιλάω για τα περιοδικά, τα σάϊτ κλπ). Όλα χρήσιμα βέβαια, για τη δική μας ανάλυση ;)

Στο δια ταύτα για φέτος:

Έχουμε μια ΥΑΜΑΗΑ που έχει την καλύτερα στημένη μοτό (μηχανολογικά) να χάνει στο 2ο μισό του πρωταθλήματος από πιο μονόπλευρα στημένα μηχανάκια, που έχουν όμως πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά κι έτσι εκμεταλλεύονται καλύτερα τα λάστιχα της Μισλέν!
Λάστιχα τα οποία έχουν δώσει ταχύτερους (συνολικά και κατά πλειοψηφία) αγώνες σε σχέση με τα προγενέστερα Μπριτζεστοουν, αλλά σε κάθε αγώνα αλλάζουν προσπαθώντας να είναι ταιριαστά σε κάθε πίστα. Μέγας πονοκέφαλος για τις ομάδες αυτό όμως, μιας και κάθε ΣΚ καλούνται να "καταλάβουν" από την αρχή τα λάστιχα!

Σε κάθε περίπτωση, παρακολουθούμε ένα συναρπαστικό πρωτάθλημα, κάτι που γίνεται τα 3 τελευταία χρόνια και πρέπει να είμαστε πολύ ευτυχείς γι αυτό που ζούμε ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Marquez vs Rossi: #BritishGP pole split by less than a tenth
Silverstone shootout sees the classic rivalry split by less than a tenth after some record breaking exploits - with Crutchlow close in third
Tags MotoGP, 2017, OCTO BRITISH GRAND PRIX, Q2
Marc Marquez (Repsol Honda Team) took a record-breaking pole and got down into the 1:59s for the first ever lap of SIlverstone under the two minute marker, in qualifying for the British GP, but it was far from easy as the reigning Champion just beat Valentino Rossi (Movistar Yamaha MotoGP) to the top by less than a tenth and the two key rivals painted the timesheets red in the final minutes of the session. For incredibly close company in third there’s home hero Cal Crutchlow (LCR Honda) – fastest on Friday and on pole last year – with the whole front row covered by a tenth and a half.

Maverick Viñales (Movistar Yamaha MotoGP) heads up the second row a further two tenths back on Crutchlow, just ahead of the fastest man in FP4, Jorge Lorenzo (Ducati Team). As on Friday, the number 99 was top Ducati at Silverstone in qualifying – just ahead of teammate Andrea Dovizioso in P6, 0.173 back.

Dani Pedrosa (Repsol Honda Team) made the biggest leap forward on Saturday afternoon after a tough Friday and FP3, coming through Q1 to move up into seventh – and by only 0.006. Just behind Pedrosa in the middle of the third row is Johann Zarco (Monster Yamaha Tech 3), with Aleix Espargaro (Aprilia Racing Team Gresini) completing Row 3 as he rides through the pain barrier.

Jonas Folger (Monster Yamaha Tech 3), the second graduate from Q1, also managed to make some progress on Saturday afternoon and will start from tenth – just ahead of Red Bull KTM Factory Racing rider Pol Espargaro. Through directly to Q2 after a stunning Friday, Espargaro suffered a crash in qualifying but nevertheless took eleventh for the British GP as KTM continue to impress. Scott Redding (Octo Pramac Racing) took P12 at a venue that has been a happy hunting ground for the Brit.

Thirteenth on the grid belongs to Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) as the rookie shows some good pace at Silverstone, just ahead of Pull&Bear Aspar Team’s Alvaro Bautista, who begins his 250th race from P14. Andrea Iannone (Team Suzuki Ecstar) locked out the fastest fifteen.

On race day, the schedule gets switched up – with lights out for the race at 15:30 (GMT +1).


Pos.Num.RiderNationTeamBikeKm/hTimeGap 1st/Prev.
193Marc MARQUEZSPARepsol Honda TeamHonda320.41'59.941
246Valentino ROSSIITAMovistar Yamaha MotoGPYamaha324.62'00.0250.084 / 0.084
335Cal CRUTCHLOWGBRLCR HondaHonda320.02'00.1060.165 / 0.081
425Maverick VIÑALESSPAMovistar Yamaha MotoGPYamaha325.72'00.3410.400 / 0.235
599Jorge LORENZOSPADucati TeamDucati319.62'00.3990.458 / 0.058
64Andrea DOVIZIOSOITADucati TeamDucati327.82'00.5720.631 / 0.173
726Dani PEDROSASPARepsol Honda TeamHonda322.42'00.5780.637 / 0.006
85Johann ZARCOFRAMonster Yamaha Tech 3Yamaha322.42'00.6220.681 / 0.044
941Aleix ESPARGAROSPAAprilia Racing Team GresiniAprilia322.92'00.7640.823 / 0.142
1094Jonas FOLGERGERMonster Yamaha Tech 3Yamaha320.62'00.8290.888 / 0.065
1144Pol ESPARGAROSPARed Bull KTM Factory RacingKTM322.82'01.3781.437 / 0.549
1245Scott REDDINGGBROCTO Pramac RacingDucati323.42'01.9942.053 / 0
 
Top Bottom