Moto GP, 2018

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οχι δεν ειπα αυτο ρει...

Αλλη σχολη και στυλ τελειως...
Για εμενα ισως ενας απο τους καλυτερους οδηγους.

Πραγματι εντυπωσιακα αυτα που κανει ο Μαρκ...
αυτη τη στιγμή είναι μια κατηγορία μόνος του! Τόσο σε ταχύτητα all around (θυμίζω ότι παίρνει πάντα το βέλτιστο αποτέλεσμα ακόμα κι εκεί που άλλα μηχανάκια υπερτερούν, και αναφέρομαι φυσικά στα τελευταία 4 χρόνια, που η Χόντα δεν είχε πάντα το καλύτερο μηχανάκι), όσο και στα ζογκλερικά σωσίματα που -πολλοί εικάζουμε- ότι κυρίως γίνονται λόγω γεωμετρίας και ηλεκτρονικών της Χόντα. Το ίδιο έχει πει και ο Ρόσι (εστιάζοντας στη γεωμετρία κυρίως).
Το ερώτημα είναι κατά πόσο θα μπορούσε να κάνει τα ίδια με ένα άλλο μηχανάκι. Ή κατά πόσο οφείλονται αυτά που βλέπουμε στο μηχανάκι και κατά πόσο στον αναβάτη. Σίγουρα είναι συνδιασμός, αλλά το θέμα είναι ποιος/τι περισσότερο; ...
Αυτό θα το μάθουμε μόνο αν καβαλήσει κάτι άλλο, ή αν ένας αντίστοιχα γρήγορος καβαλήσει το ίδιο μηχανάκι.
Επειδή για τα επόμενα δύο χρόνια ο Μαρκ θα είναι στη Χόντα κι επειδή μάλλον ποτέ δε θα φύγει από εκεί, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε τον 99 με το Χόντα πώς θα πάει κι αν μπορεί να κάνει τέτοια σωσίματα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτή η περιγραφή των δοκιμαστικών από τον Δ.Π. μου αρέσει (αν και δε συμφωνώ 100% , κάποια σημεία με βρίσκουν αντίθετο)


ΟΤΟGP CATALUNYA, POLE: ΚΑΙ SHOW KAI GO!
Δεκαπέντε αναβάτες στο ίδιο δευτερόλεπτο μετά το FP4, δέκα αναβάτες στο ιδιο δευτερόλεπτο μετά το Q2, ο Λορένθο παίρνει την πρωτη του pole position απο το 2016 (και την πρώτη με Ducati) και η Ιταλική ομαδα κλείνει την πρωτη σειρά με τον Ντοβοτσιόζο. Στη μέση, δεύτερος και πολύ κοντά στον Λορένθο, ο showman του MotoGP Μαρκ Μαρκέθ, που ε΄θιχε (και πάλι) "πλούσια" συγκομιδή γεγονοτων: Δύο πτώσεις στις ελεύθερες,που ον άφησαν δεωδέκατι να περνάει την διαδικασία του Q1 για πρ[ωτη φορ[α απο το 2015. Και στη συνέχεια, ένα "σώσιμο" για Guiness book of records στο Q2, που μπορεί να του έκοψε λίγο τη φόρα (μαζί με τον Πετρούτσι που βρέθηκε μπροστά του στον τελευτάιο γρήγορο γύρο) στην προσπαθεια του για την pole, αλλά συγκέντρωσε τον θαυμασμό των πάντων (ένα θέμα που θέλει ανάλυση κι αυτό).
Οι Βινιάλες, Ιαννόνε και Πετρούτσι βρίσκονται στην δεύτερη σειρά, και ο Ρόσσι, μισό δευτερολεπτο πιο αργός απο τον poleman Λορένθο (που είναι πολύ για τα μέτρα του MotoGP) είναι στην τρίτη μαζί με τους Ζαρκό και Ραμπατ.Οι Κρλατσλοου, Πεντρόθα και Νακαγκάμι κλείνουν την τέταρτη τριάδα εκκίνησης, με τον Μορμπιντέλλι να έχει δύο πτώσεις και τον Κράτσλοου μία, κάτι που δείχνει ότι τα Honda δεν βρέθηκαν στη μέρα τους στην Καταλούνια. Μόνο ο Μαρκέθ προσπαθεί, δοκιμάζοντας σκληρό και μαλακό λάστιχο εμπρός (όπου υπάρχει πρόβλημα), αλλά τα ρίσκα του είναι συνεχή, παρ΄ότι καταφέρνει και άλλα σώζει κι από άλλα την γλυτώνει:
"Και ο αδελφός μου Άλεξ προπονείται ακριβώς όπως εγώ, αλλά δεν έχει την ίδια ικανότητα να σώζει πτώσεις και γλυστρήματα, κάτι που είναι συνδυασμός προπόνησης και ενστίκτου. Προσπαθώ να σώσω την πτωση με το γόνατο και τον αγκώνα, γιατί αν την καθυστερήσω όσο μπορώ, τα χιλιόμετρα θα μειωθούν και μαζί τους και οι πιθανότητες τραυματισμού"
Αυτά δήλωσε μετά το "Ιστορικό" του σώσιμο, αλλά γεγονός παραμένει ότι θα προτιμούσε να κάνει χρόνους χωρίς να πέφτει! Η ιστορία με τις πολλές πτώσεις του 2017 φαίνεται να πλησιάζει ξανά, και όσο τα Ducati βελτιώνονται (κάτι ποιυ είναι πασιφανές απο το πόσο ψηλά βρέθηκαν όλοι οι αναβάτες τους) τόσο τα ρίσκα του Μαρκέθ θα αυξάνονται.

Ο Λορένθο είτε έμαθε (έστω και αργά) την GP18, είτε όντως έγιναν κάποιες αλλαγές που τον βοήθησαν και ήταν ξανά ταχύτατος και σταθερός στην Βαρκελώνη. Η πίστα του Μοντμελό έχει εντελώς νέα άσφαλτο, και έχει καταργηθεί εκείνο το "στραμπούληγμα" μετά την στροφή 13, που τώρα λέγεται 12 και έγινε ξανά ανοιχτή δεξιά όπως ήταν πριν χάσει τη ζωή του το 2016 ο Λουί Σαλόμ, αλλά αυξήθηκε ο ελεύθερος χώρος διαφυγής μέχρι τον αεροφράκτη σε ενδεχόμενη έξοδο (δείτε το σχήμα). Η Ducati όμως, παρά την λανθασμένη τακτική των αφεντικών της που βιάστηκαν με τιςαψυχολόγητες δηλώσεις τους "να διώξουν" τον Λορένθο (που αν συνεχίσει έτσι θα ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να φτασει στον τίτλο το 2019), δεν μπορεί απο την μία να τον έχει πληρώσει με συνολικά 17 εκατομμύρια σε δύο χρόνια, και απο την άλλη να...μην του φτιάχνει ένα διαφορετικου σχήματος ρεζερβουάρ και ό,τι άλλο έχει ζητήσει! Η βελτίωση της απόδοσής του (ή μάλλον της ¨αντοχής του) πρέπει να έχει συνδυαστεί κυρίως με βελτίωση της μοτοσυκλέτας (που είναι η πιο δυνατή και γρήγορη, αλλά και η πιο προηγμένη σε ηλεκτρονικό "στήσιμο" γιατί μπορεί να χρησιμοποιεί soft λάστιχα) και πιθανόν αλλαγή της ψυχολογίας του. Ο Ντοβιτσιόζο έκανε μια δήλωση-καρφί για το 2019, λέγοντας ότι με τον Πετρούτσι στην ομάδα, θα "βελτιωθούν και οι σχέσεις σε προσωπικό επίπεδο", υπονοώντας πολλά, κυρίως όσον αφορά την κοινή αντιμετώπιση των προβλημάτων και την ανταλλαγή πληροφοριών, που μάλλον τώρα δεν υπάρχει με τον Λορένθο.

Το ΠΟΛΥ καλό για το θέαμα και τους αγώνες είναι ότι τώρα υπάρχει ένας ακόμα διεκδικητής, και αν ο Μαρκέθ συνεχίσει να είναι τόσο νευρικός και "βιαστικός" (έκανε και μία οριακή προσπέραση στα φρένα στον Ζαρκό που έστειλε τον Γάλλο εκτός πίστας να δει πως ένιωθαν οι αντίπαλοί του στην Moto2 που τους έκανε το ίδιο!), και ΑΝ ο Λορένθο πάρει τη νίκη (πιθανόν γιατί είναι ένας εκ των διεκδικητών), πρώτον θα μπουν άσχημα θεμέλια για το 2019-2020 και δεύτερον ο τίτλος θα αρχίσει να παίζεται δυνατά και πάλι. Βέβαια και οι δύο είναι Ισπανοί μέσα στην έδρα τους οπότε θα δικαιολογηθεί η υπερπροσπάθειά τους, ενώ υπάρχει και ένα ερωτηματικό για την απόδοση του Βαλεντίνο Ρόσσι που θα πρέπει να δέιξει (πρωτίστως στον εαυτό του) αν μπορεί να πάρει νίκη φέτος ή αν έχει "οπισθοχωρήσει" σε θέσεις αναμονής βάθρου.

Τα "γενικά προγνωστικά" για τον αγώνα δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολα, γιατί είναι σαφές ότι είτε απο την αρχή είτε στην πορεία θα δούμε μπροστά τα Ducati, με τον Μαρκεθ να προσπαθεί να "κυνηγήσει χωρίς να ρισκάρει" (αυτό σημαίνει "καταπίεση" της ενστικτώδους και φυσικής ταχύτητάς του και ΔΕΝ είναι θετικό), και τονΒαλεντίνο Ρόσσι Μπαλαντέρ. Ο Βινιάλες έχει τα φόντα για πολύ καλή εμφάνιση, αν δεν μείνει για τέταρτη φορά δέκατος στην εκκίνηση και το παλέψει απο την αρχή. Οι Ζαρκό, Ιαννόνε, Ρινς, δεν έχουν δυνατότητα για νίκη (όχι σαν φαβορί τουλάχιστον), αλλά είναι "επικίνδυνοι" στην αρχή (με όλη την σημασία της λέξης). Ο Πετρούτσι λογίζεται πλέον σαν εργοστασιακός και είναι θεωρητικά ικανός για κορυφή, αλλά όπω ςκαι ο Πεντρόθα θα πρέπει να προσπαθήσει "να πιάσει ρυθμό" (και να "βοηθηθεί" ) για να φτάσει στο βάθρο. 'Όλα αυτά όμως μπορεί να ανατραπούν πλήρως απο πέντε εκατοστά λάθος υπολογισμό στα φρένα, οποτε...ραντεβού στις οθόνες μας αύριο Κυριακή στις τρείς το μεσημέρι!

ΧΡΟΝΟΙ POLE POSITION (Q2)
1 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 342.8 1'38.680
2 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 347.7 1'38.746 0.066 / 0.066
3 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 348.4 1'38.923 0.243 / 0.177
4 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 341.1 1'39.145 0.465 / 0.222
5 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 338.0 1'39.148 0.468 / 0.003
6 9 Danilo PETRUCCI ITA Alma Pramac Racing Ducati 343.2 1'39.178 0.498 / 0.030
7 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 340.2 1'39.266 0.586 / 0.088
8 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 338.2 1'39.331 0.651 / 0.065
9 53 Tito RABAT SPA Reale Avintia Racing Ducati 341.4 1'39.504 0.824 / 0.173
10 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda CASTROL Honda 343.6 1'39.556 0.876 / 0.052
11 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 342.6 1'39.695 1.015 / 0.139
12 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 334.4 1'39.888 1.208 / 0.193


https://www.facebook.com/motosportmagazine/posts/1754242247992101


Φαβορί είναι τα Ντουκάτι και μάλιστα εξόφθαλμα!
Όντως ο Ρόσι θα πλασαριστεί ψηλά, δουλεύει ολο το ΣΚ ρυθμό αγώνα, με εξαίρεση το FP1 (ίσως όχι εξαίρεση, αλλά λόγω προηγούμενης απόδοσης στις δοκιμές εκεί). Ο Βινιάλες αν δεν εκμεταλλευτεί τη θέση εκκίνησής του κι αύριο, θα αποτελεί άλλο ένα ταλέντο που πάει άκλαφτο.... :( Να νικήσει Γιαμάχα αποκλείεται, υπό φυσιολογικές συνθήκες πάντα. Εκτός κι αν γίνει καμιά καραμπολα με όλους τους επικίνδυνους που λέει ο ΔΠ εκεί μπροστά, στον 1ο ή στο 2ο γύρο. Εδώ είναι κι ένα σημείο που διαφωνώ. Δε μπορεί με αυτή τη Γιαμάχα, να λέει τέτοιο πράγμα για το Ρόσι. Αν οι άλλοι 2, ή έστω ο Βινιάλες παλέψουν για τη νίκη, ή πάρουν τη νίκη, τότε ΟΚ. Αλλά δε φαίνεται κάτι τέτοιο από πουθενά!!! Και μέχρι τώρα είναι μακράν ο καλύτερος αναβάτης της Γιαμάχα (ακόμα και με 2 αγώνες με 0 βαθμούς).
Ο ΜΜ93 δεν πάει για νίκη και το ξέρει, ακόμα κι αν είχε πάρει την πολ, πάλι δε θα έπαιρνε νίκη. Για ξεκάθαρη νίκη λόγω υπεροχής στο ρυθμό εννοώ. Στο ρυθμό υστερεί σ αυτήν την πίστα. Το ξέρει , γι αυτό κι επιδίδεται σε υπερβολες για να βρει το +1% που θα του επιτρέψει να παίξει μπροστά με τα Ντουκάτι.
Εκεί που συμφωνώ με το ΔΠ είναι τα σχόλια για 99 και ομάδα της Ντουκάτι. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα... ;)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν χρειαζοταν τετοια σωσιματα...
ναι γιατί μας χάρισε κορυφαία τουμπίδια και εγκαταλείψεις.

ο στόνερ πήγαινε πραγματικά γρήγορα, αλλά δεν είχε την τεχνική του ΜΜΜ που του επιτρέπει και να κινείται οριακά και να "σώζει τα άσωστα" με ελάχιστες πτώσεις -πλέον- που να τον βγάζουν εκτός. Το πότε θα του κόψουν το πωπουδίνι για τα συγκρουόμενα δεν ξέρω.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ναι γιατί μας χάρισε κορυφαία τουμπίδια και εγκαταλείψεις.

ο στόνερ πήγαινε πραγματικά γρήγορα, αλλά δεν είχε την τεχνική του ΜΜΜ που του επιτρέπει και να κινείται οριακά και να "σώζει τα άσωστα" με ελάχιστες πτώσεις -πλέον- που να τον βγάζουν εκτός. Το πότε θα του κόψουν το πωπουδίνι για τα συγκρουόμενα δεν ξέρω.[/quote]


Ποτέ!!!
Ειδικά όσο είναι στη Χόντα ;)
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
ναι γιατί μας χάρισε κορυφαία τουμπίδια και εγκαταλείψεις.

ο στόνερ πήγαινε πραγματικά γρήγορα, αλλά δεν είχε την τεχνική του ΜΜΜ που του επιτρέπει και να κινείται οριακά και να "σώζει τα άσωστα" με ελάχιστες πτώσεις -πλέον- που να τον βγάζουν εκτός. Το πότε θα του κόψουν το πωπουδίνι για τα συγκρουόμενα δεν ξέρω.

Συμφωνουμε. Σε καμια περιπτωση δεν συγκρινετε ο Μαρκ με τον Stoner.
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Εγώ θα έλεγα STONER με DUCATI όχι με HONDA

Αυτή την στιγμή πιστεύω ότι :
Το καλύτερο μηχανάκι στα GP είναι το DUCATI
και
ο καλύτερος οδηγός ο MARQUEZ

Αν η DUCATI είχε οδηγό "νέας γενιάς" δεν θα πιανόταν ( εδώ και τώρα, χτυπάει πρωτιές )
Αν ο MARQUEZ ήταν στην DUCATI όλοι θα έλεγαν ότι "... πάει όπως πάει λόγο DUCATI ... "
Τα ίδια έλεγαν και για τον STONER όταν ήταν στην DUCATI ( ενώ τα DUCATI τότε, ήθελαν "εξορκισμό" για να στρίψουν και στην έξοδο, 1 μέτρο δεξιά-αριστερά για τα κουνήματα ).
Πήγε μετά o 46 στην DUCATI και ο STONER στην HONDA ( άφηνε μισή πίστα τον δεύτερο, διδάσκοντας νέο τρόπο οδήγησης .... ξύνω αγκώνες και αυτιά πλαγιο-ολισθαίνοντας .... ακολούθησε αυτό το στυλ ο MARQUEZ βελτιώνοντας το)
Τότε και πάλι έφταιγαν τα μηχανάκια η κακή DUCATI και η Super HONDA, τώρα τα ηλεκτρονικά, η κακή ΥΑΜΑΗΑ κλπ ... φτάνει όχι άλλο κάρβουνο.

Έχει αποδειχτεί ότι οι ΟΔΗΓΟΙ κάνουν τα ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ και όχι τα ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ τους ΟΔΗΓΟΥΣ

Υ.Γ.
Ο STONER είχε προσφερθεί να δώσει ειδικά μαθήματα οδήγησης DUCATI moto GP
Αφορούσαν άλλο στυλ οδήγησης από το .... ξύνω αγκώνες και αυτιά, πλαγιο-ολισθαίνοντας ....
ήταν το " ... πιάνω την μηχανή από τα κέρατα και δεν κλείνω γκάζι ... " πάντα υπάρχει ένας τρόπος
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Αυτή η περιγραφή των δοκιμαστικών από τον Δ.Π. μου αρέσει (αν και δε συμφωνώ 100% , κάποια σημεία με βρίσκουν αντίθετο)


ΟΤΟGP CATALUNYA, POLE: ΚΑΙ SHOW KAI GO!
Δεκαπέντε αναβάτες στο ίδιο δευτερόλεπτο μετά το FP4, δέκα αναβάτες στο ιδιο δευτερόλεπτο μετά το Q2, ο Λορένθο παίρνει την πρωτη του pole position απο το 2016 (και την πρώτη με Ducati) και η Ιταλική ομαδα κλείνει την πρωτη σειρά με τον Ντοβοτσιόζο. Στη μέση, δεύτερος και πολύ κοντά στον Λορένθο, ο showman του MotoGP Μαρκ Μαρκέθ, που ε΄θιχε (και πάλι) "πλούσια" συγκομιδή γεγονοτων: Δύο πτώσεις στις ελεύθερες,που ον άφησαν δεωδέκατι να περνάει την διαδικασία του Q1 για πρ[ωτη φορ[α απο το 2015. Και στη συνέχεια, ένα "σώσιμο" για Guiness book of records στο Q2, που μπορεί να του έκοψε λίγο τη φόρα (μαζί με τον Πετρούτσι που βρέθηκε μπροστά του στον τελευτάιο γρήγορο γύρο) στην ..........

........
ΧΡΟΝΟΙ POLE POSITION (Q2)
1 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 342.8 1'38.680
2 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 347.7 1'38.746 0.066 / 0.066
3 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 348.4 1'38.923 0.243 / 0.177
4 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 341.1 1'39.145 0.465 / 0.222
5 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 338.0 1'39.148 0.468 / 0.003
6 9 Danilo PETRUCCI ITA Alma Pramac Racing Ducati 343.2 1'39.178 0.498 / 0.030
7 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 340.2 1'39.266 0.586 / 0.088
8 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 338.2 1'39.331 0.651 / 0.065
9 53 Tito RABAT SPA Reale Avintia Racing Ducati 341.4 1'39.504 0.824 / 0.173
10 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda CASTROL Honda 343.6 1'39.556 0.876 / 0.052
11 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 342.6 1'39.695 1.015 / 0.139
12 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 334.4 1'39.888 1.208 / 0.193


https://www.facebook.com/motosportmagazine/posts/1754242247992101

..........
........... Κάπως έτσι είναι τα πράγματα... ;)
Παρατηρήσατε τι έγινε στα χρονομετρημένα στα πιτς της Ducati μεταξύ λορένθο και μηχανικών ?
ένας μικρός χαμός,
ο Λορένθο βγαίνει έξαλλος στα πιτς μετά από ένα γύρο και κακό χρόνο,
"πιάνεται" άγρια με τους μηχανικούς, (ακόμα λίγο και στα χέρια)
αλλάζουν αυτοί πίσω ρόδα και ότι άλλο ...
ξαναβγαίνει στην πίστα φανερά εκνευρισμένος και παίρνει την Pole κατευθείαν !!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παρατηρήσατε τι έγινε στα χρονομετρημένα στα πιτς της Ducati μεταξύ λορένθο και μηχανικών ?
ένας μικρός χαμός,
ο Λορένθο βγαίνει έξαλλος στα πιτς μετά από ένα γύρο και κακό χρόνο,
"πιάνεται" άγρια με τους μηχανικούς, (ακόμα λίγο και στα χέρια)
αλλάζουν αυτοί πίσω ρόδα και ότι άλλο ...
ξαναβγαίνει στην πίστα φανερά εκνευρισμένος και παίρνει την Pole κατευθείαν !!!
Το είδα, σχολιάστηκε κι απ τους παρουσιαστές. Κάτι έκαναν λάθος σε σχέση με ότι ήθελε και τους τα έχωσε. Πήγε κι ο Νταλίνια εκεί και τον ηρέμησε...
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Το είδα, σχολιάστηκε κι απ τους παρουσιαστές. Κάτι έκαναν λάθος σε σχέση με ότι ήθελε και τους τα έχωσε. Πήγε κι ο Νταλίνια εκεί και τον ηρέμησε...
Ναι ο Νταλίνια μάλιστα ουσιαστικά μπήκε μπροστά στην κάμερα με πλάτη και μάλλον του τα έχωσε για να ηρεμήσει
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πείτε για μας που δεν είδαμε.. . Τι είχαμε, εκτός από την πρωτιά που βλέπω τον γκει!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Πείτε για μας που δεν είδαμε.. . Τι είχαμε, εκτός από την πρωτιά που βλέπω τον γκει!
Τι να δεις...

Λορενζο 1oς
Μαρκεθ 2ος
Rossi 3oς

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο παππούς εκεί.... Δεν λέει να τους αφήσει ήσυχους!
Dovi κλπ αδερφές δυνάμεις?
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ο παππούς εκεί.... Δεν λέει να τους αφήσει ήσυχους!
Dovi κλπ αδερφές δυνάμεις?
Πεσανε και ανεβηκε ο δικος στο βαθρο....


Πως αλλιως...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πεσανε και ανεβηκε ο δικος στο βαθρο....


Πως αλλιως...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο ντοβι επεσε μονο. Δεν αντεξε στο ρυθμο. Ηταν ενα κλικ κατω. Θα παραδιδονταν στο γερο ετσι κι αλλιως.
Γι αλλη μια φορα ο Ροσι κι ο 93 πηραν το 101% απο το μηχανακι τους.
Ο 99 κερδισε ως συνηθως, οταν ολα πανε οπως ακριβως τα θελει (δε μειωνω την αξια της νικης, αλλα ετσι ειναι.)
Ο 25 αντε γεια..... Κατι σαν τον 99. Κι αυτος γινεται ανεμος, μονο οταν ολα ειναι πριμα.
Ο Ντοβι μαλλον εχει χασει το πανω χερι σε σχεση με τον 99 μεσα στην ομαδα και δε μπορει να το διαχειριστει στον αγωνα. Για 3ο αγωνα στη σειρα.....!!!
Πεντροδα Κρατσ δειχνουν τη δυναμικη της Χοντα. Πού θα ηταν δηλαδη αν δεν ειχε το Μαρκεθ.
Ο Πετρουξ σε συνδιασμο με τη 2η συνεχομενη νικη του Χορχη και τον 3ο κακο αγωνα του Ντοβι, ξεγυμνωνουν το μανατζμεντ της Ντουκατι και τις επιλογες τους για το 2019-2020. Κριμα να εχεις το καλυτερο μηχανακι overall και να μη μπορεις να διαχειριστεις το ανθρωπινο δυναμικο σου :(
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πεσανε και ανεβηκε ο δικος στο βαθρο....


Πως αλλιως...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Καλά...ΟΚ...κάτσε να 40αρίσουνε 3Μ & JLo ,να δούμε τι θέσεις θα έχουνε εκείνες ,σε αγώνες κ πρωτάθλημα ,κ τα ξαναλέμε.
Αμα δεν έχουνε πάει βέβαια για ψάρεμα πρίν τα 30 ,μαζί με τον (όντως οδηγάρα) τον Κασό-Πετρα.

Ο ΘΕ-άνθρωπας ,λίγο πρίν τα 40 του ,συνεχίζει να είναι στους fantastic5 ,σχεδόν μόνιμα στο βάθρο ,2oς στο πρωτάθλημα ,κι όλα αυτά ,με αποδεδειγμένα υποδεέστερη (μέχρι στιγμής) μοτοσυκλέτα.
Κι αντί να υποκλείνεστε στο Μεγαλείο του ,αμολάτε ειρωνία με ευκολία.


Θα ΝτΟ :dstpc:για να:fls:miso κανα skliro_karioli. :friend:

Over-&-Out. :biker2:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Προσπαθει να παρει πρωταθλημα "τυπου Hayden "

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
εδώ ρε φίλε υπάρχει το "πρωτάθλημα" του 2015 για τον 99, το πρωτάθλημα του Χέιντεν σε πείραξε; Εκείνος το πήρε μόνος του άλλωστε ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ θα έλεγα STONER με DUCATI όχι με HONDA

Αυτή την στιγμή πιστεύω ότι :
Το καλύτερο μηχανάκι στα GP είναι το DUCATI
και
ο καλύτερος οδηγός ο MARQUEZ

Αν η DUCATI είχε οδηγό "νέας γενιάς" δεν θα πιανόταν ( εδώ και τώρα, χτυπάει πρωτιές )
Αν ο MARQUEZ ήταν στην DUCATI όλοι θα έλεγαν ότι "... πάει όπως πάει λόγο DUCATI ... "
Τα ίδια έλεγαν και για τον STONER όταν ήταν στην DUCATI ( ενώ τα DUCATI τότε, ήθελαν "εξορκισμό" για να στρίψουν και στην έξοδο, 1 μέτρο δεξιά-αριστερά για τα κουνήματα ).
Πήγε μετά o 46 στην DUCATI και ο STONER στην HONDA ( άφηνε μισή πίστα τον δεύτερο, διδάσκοντας νέο τρόπο οδήγησης .... ξύνω αγκώνες και αυτιά πλαγιο-ολισθαίνοντας .... ακολούθησε αυτό το στυλ ο MARQUEZ βελτιώνοντας το)
Τότε και πάλι έφταιγαν τα μηχανάκια η κακή DUCATI και η Super HONDA, τώρα τα ηλεκτρονικά, η κακή ΥΑΜΑΗΑ κλπ ... φτάνει όχι άλλο κάρβουνο.

Έχει αποδειχτεί ότι οι ΟΔΗΓΟΙ κάνουν τα ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ και όχι τα ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ τους ΟΔΗΓΟΥΣ

Υ.Γ.
Ο STONER είχε προσφερθεί να δώσει ειδικά μαθήματα οδήγησης DUCATI moto GP
Αφορούσαν άλλο στυλ οδήγησης από το .... ξύνω αγκώνες και αυτιά, πλαγιο-ολισθαίνοντας ....
ήταν το " ... πιάνω την μηχανή από τα κέρατα και δεν κλείνω γκάζι ... " πάντα υπάρχει ένας τρόπος

Εγώ θα έλεγα STONER με DUCATI όχι με HONDA-----> Έχετε δει σωσίματα τύπου 93 από τον Stoner???? @gakis1 & @#skliros_kariolis (geez996) ?????? Γιατί η ερώτησή μου εκεί αναφερόταν, στο παρακάτω σχόλιο από το Γιάννη

Το σώσιμο που έκανε πάλι ο Μαρκεζ ήταν όλα τα λεφτά της Παρασκευής και Σαββάτου.Οδηγικα είναι all the money να τον χαζεύεις, αν και ο χαρακτήρας του ήταν πιο έντιμος θα είχε πολλούς φαν αλλά τώρα κάνει εχθρούς, ελέω του γιατρού βεβαίως (σε αυτόν γέρνω). Αύριο θα είναι συναρπαστικός αγώνας γιατί η πίστα προσφέρεται για δράση. Είδομεν λοιπόν !!
Δε συμμερίζομαι την πίστη σας περί Stoner/Ducati ---- Stoner/Honda σε ικανότητα αντίστοιχη με αυτήν του 93 στα σωσίματα.


Αυτή την στιγμή πιστεύω ότι :
Το καλύτερο μηχανάκι στα GP είναι το DUCATI ----> Συμφωνούμε
και
ο καλύτερος οδηγός ο MARQUEZ ----> Συμφωνούμε
για τα δύο παραπάνω, ακόμα κι αν διαφωνεί ο οιοσδήποτε, τον διαψεύδουν τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες οδηγων & κατασκευαστών. Είναι πέρα από κάθε αμφισβήτηση!


Αν η DUCATI είχε οδηγό "νέας γενιάς" δεν θα πιανόταν ( εδώ και τώρα, χτυπάει πρωτιές ) ----->Συμφωνούμε
Αν ο MARQUEZ ήταν στην DUCATI όλοι θα έλεγαν ότι "... πάει όπως πάει λόγο DUCATI ... " ------> Δεν το ξέρουμε... ;) Θα ήθελα πολύ, μα πάαααρα πολύ να το δω.
Τα ίδια έλεγαν και για τον STONER όταν ήταν στην DUCATI ( ενώ τα DUCATI τότε, ήθελαν "εξορκισμό" για να στρίψουν και στην έξοδο, 1 μέτρο δεξιά-αριστερά για τα κουνήματα ).
Πήγε μετά o 46 στην DUCATI και ο STONER στην HONDA ( άφηνε μισή πίστα τον δεύτερο, διδάσκοντας νέο τρόπο οδήγησης .... ξύνω αγκώνες και αυτιά πλαγιο-ολισθαίνοντας .... ακολούθησε αυτό το στυλ ο MARQUEZ βελτιώνοντας το)
Τότε και πάλι έφταιγαν τα μηχανάκια η κακή DUCATI και η Super HONDA, τώρα τα ηλεκτρονικά, η κακή ΥΑΜΑΗΑ κλπ ... φτάνει όχι άλλο κάρβουνο. -----> Κάποιες αλήθεις και κάποια εντελώς λάθος..... Σαλάτα το αποτέλεσμα ! Εδώ διαφωνώ, ειδικά "στο κάρβουνο"! Ποιο κάρβουν ο ρε φίλος; Όταν ο Ρόσι καβάλαγε Ντουκάτι, ήταν το Ντουκάτι του Στόνερ, ή το σημερινό Ντουκάτι;;; Που περνάνε τα υπόλοιπα μηχανάκια στην ευθεία σα σταματημένα;;; Με τα όποια θέματα/μειονεκτήματα είχαν τότε, ή έχουν τώρα. Το μηχανάκι του Ρόσι ήταν πάτος!!!! Πιο κάτω κι από δορυφορικά Χόντα και Γιαμαχα της εποχής!
Χωρίς πλαίσιο και με αδύναμο κινητήρα για Ντουκάτι, τον πιο αδύναμο ever!!! Λέω λάθος;;;;; Το πλαίσιο δεν το έβαλαν αφού έφυγε ο Ροσι;;;
Πέραν τούτου, ο Ρόσι ήταν ο 1ος αναβάτης της ομάδας (σε αποτελέσματα πάντα) υποσκελίζοντας τον ομόσταυλό του;;; Το κάρβουνο πού το βλέπεις ακριβώς;


Έχει αποδειχτεί ότι οι ΟΔΗΓΟΙ κάνουν τα ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ και όχι τα ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ τους ΟΔΗΓΟΥΣ ----->>> Ναι και όχι! Τίποτα δε δουλεύει μόνο του , αλλά και κανείς δεν πάει μακριά με "πάτο" μηχανάκι. Αυτή τη στιγμή , όπως είπα και σε άλλο ποστ, μόνο ο Ρόσι κι ο Μάρκεθ παίρνουν το 101% από τα μηχανάκια τους, απέναντι στα ισχυρότερα Ντουκάτι. Οι άλλοι αρκούνται σε ότι τους δίνει το μηχανάκι. Όλοι οι άλλοι, μηδενός εξαιρουμένου!!! Μόνο ο Ντόβι πέρσι και κατά περίπτωση,, υπερέβαλε εαυτόν.



Στο ΥΓ σου δεν έχω άποψη, πάντως σαν δοκιμαστής έδινε οδηγίες στον 99 - νομίζω....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom