Moto GP, 2018

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
έλαααα αφού τον κλώωωωτσησεεεεεεεε
"Τι θες μαΡη αδεΡφή πΧιά;" του φώναξε "μη σου..." ,κι έβγαλε λίγο γόνατο...κ τΛόμαξε...κι έπεσε το καΚόμοιΛο το μιΚιό.:p
Κι έκλαιγε μετά στον μπαμπά FIM ,κ καλά που ήτανε εκεί κι η JLo ,k τον πήρε αγκαλίτσα ,κ τον ηρέμησε.
Ενα ψυχολογικό μαλακομπούκωμα πάντως ,του μεινε.:roflmao:
 
Τελευταία επεξεργασία:

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Ο οποίος 99ς ,ΔΕΝ θα το έπαιρνε βέβαια ,
αν ο (αποτυχημένος το '15 αλλά το ξεχνάνε ούλοι) νεανίας 3Μ δεν τσίγκλαγε-έπεφτε πάνω στον Vale συστηματικά για τους τελευταίους 3 αγώνες ,
κι αν στον προτελευταίο αγώνα δεν έπεφτε ηθοποιίστικα σαν τον Βαμβακούλα
με σχεδόν 0 χλμ
αυτός που σώζει τα άσωστα με όσα στις στροφές
με αποτέλεσμα ο Ρόσι να ξεκινήσει (με ποινή) από την τελευταία θέση του γκρίντ στον τελευταίο αγώνα
και να τερματίσει στο βάθρο μεν
πίσω από τΗν κλαψο-moona JLo ,δε
η οποία έτσι ,"πήρε" στο τσάκ , τυπικά ,το πρωτάθλημα του 15.

Στα μάτια του κόσμου όμως ,πρωταθλητής του 15 ,ήταν ο Ρόσσι.

1η φορά στα χρονικά του MotoGP ,χιλιάδες κόσμου γιούχαραν τον "πρωταθλητή" (κ τον 3Μ) κι επεφημούσαν τον Ρόσσι.
Στα μάτια κ στην ψυχή όλων αυτών ,είναι σα να το πήρε.
Ξέχασες να αναφέρεις ότι στον αγώνα που έκρινε τελικά το πρωτάθλημα, στον οποίο ο Rossi ξεκίνησε τελευταίος (ας πούμε δικαίως, αν και σαφώς ήταν σκοπιμότητα Marquez), ο ΜΜ έκανε πλάτες στον πρώτο Lorenzo, κρατώντας σταθερά πιο αργό γυρολόγιο όταν έπρεπε, αλλά ταυτόχρονα χωρίς να αφήνει τον Pedrosa να περάσει, όταν έκανε απόπειρες. Αν τα 2 Honda τερμάτιζαν πρώτα, όπως θα γινόταν βάσει δυναμικότητας/γυρολογίων, ο Rossi έπαιρνε πρωτάθλημα. Ακόμα και η τελευταία θέση εκκίνησης δεν ήταν αρκετή για να στερήσει το πρωτάθλημα στον παππού GOAT, έπρεπε να βάλει το χέρι της η ισπανική παράγκα στους μισούς αγώνες του πρωταθλήματος.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ξέχασες να αναφέρεις ότι στον αγώνα που έκρινε τελικά το πρωτάθλημα, στον οποίο ο Rossi ξεκίνησε τελευταίος (ας πούμε δικαίως, αν και σαφώς ήταν σκοπιμότητα Marquez), ο ΜΜ έκανε πλάτες στον πρώτο Lorenzo, κρατώντας σταθερά πιο αργό γυρολόγιο όταν έπρεπε, αλλά ταυτόχρονα χωρίς να αφήνει τον Pedrosa να περάσει, όταν έκανε απόπειρες. Αν τα 2 Honda τερμάτιζαν πρώτα, όπως θα γινόταν βάσει δυναμικότητας/γυρολογίων, ο Rossi έπαιρνε πρωτάθλημα. Ακόμα και η τελευταία θέση εκκίνησης δεν ήταν αρκετή για να στερήσει το πρωτάθλημα στον παππού GOAT, έπρεπε να βάλει το χέρι της η ισπανική παράγκα στους μισούς αγώνες του πρωταθλήματος.
To είπα BLiTz...με 1 εικόνα ,που = 1000 λέξεις.;)
Επαναλαμβάνω λοιπόν:

 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα χουμε χιλιοειπει αυτα.
Πλεον τα παραδεχονται κι αλλοι, που τοτε εσκιζαν τα ρουχα τους εναντιον του Ροσι. Για παραδειγμα ο "πολυς" ΔΠ.
Σε προσφατο αρθρο του αναφερεται στην Ισπανικη παραγκα, αλλα και με καθε ευκαιρια κανει αναφορες στο 2015 και στη συνεργασια 93 και 99...., "για τη σημαια".
Με την ευκαιρια της μετεγγραφης 99 στη Χοντα μαλιστα, ολοι σχεδον εγραψαν οτι οι 2 τους δεν ειναι πρωτη φορα που θα συνεργαστουν, αν και 1η φορα ομοσταυλοι.
Το υπονοουμενο ειναι σαφες και αναφερεται διεθνως.
Γι αυτο και γω λογιζω επισημα (στο δικο μου δημοσιο λογο) το 2015 πρωταθλητη το Ροσι. Που ψαχνει πλεον το 11ο ;)
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Βασει απόκλισης στο γυρολόγιο των 3 πρώτων χθες, ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ* (όχι ο πιο γρήγορος, αλλά ο καλύτερος) ήταν ο γέρο-Ροσι!!!!
Δείτε το φύλλο ανάλυσης αγώνα στο motogp.com , δείτε το γυρολόγιο ενός εκάστου και μετά διαφωνείστε! Αν μπορείτε :cool::cool::cool:




*Καλύτερος είναι ο πλέον σταθερός σε γυρολόγιο! Αυτός που συνεχώς παίρνει το 100% από το μηχανάκι του!!! Τρανή απόδειξη ότι χθες, το Γιαμάπα ΔΕΝ πήγαινε άλλο! Ούτε ένα δέκατο καλύτερα, από οποιονδήποτε!!!!
Κι αυτό βέβαια το ξέρουν στη Γιαμάπα, ότι ο καλύτερός τους είναι ο Ρόσι! (κι άλλοι το βλέπουν και το ξέρουν, όλα τα box έτσι δουλεύουν, με χρόνους, γυρολόγια και συγκρίσεις. Όχι με τη "διαίσθηση" και το "τι " βλέπουν...., αλά καφενείο ;) )
Έχεις λινκ από αυτό; Κάτι πήρε το αυτί μου ότι το είπε ο γνωστός γκουρού της μοτοσικλέτας, αλλά δεν το βρίσκω κάπου και είμαι περίεργος να δω τι ακριβώς εννοούσε, γιατί ο Lorenzo γυρνούσε 1.40 χαμηλό σε ΚΑΘΕ γύρο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Τα χουμε χιλιοειπει αυτα.
Πλεον τα παραδεχονται κι αλλοι, που τοτε εσκιζαν τα ρουχα τους εναντιον του Ροσι. Για παραδειγμα ο "πολυς" ΔΠ.
Σε προσφατο αρθρο του αναφερεται στην Ισπανικη παραγκα, αλλα και με καθε ευκαιρια κανει αναφορες στο 2015 και στη συνεργασια 93 και 99...., "για τη σημαια".
Με την ευκαιρια της μετεγγραφης 99 στη Χοντα μαλιστα, ολοι σχεδον εγραψαν οτι οι 2 τους δεν ειναι πρωτη φορα που θα συνεργαστουν, αν και 1η φορα ομοσταυλοι.
Το υπονοουμενο ειναι σαφες και αναφερεται διεθνως.
Γι αυτο και γω λογιζω επισημα (στο δικο μου δημοσιο λογο) το 2015 πρωταθλητη το Ροσι. Που ψαχνει πλεον το 11ο ;)
Αρχιζεις και μου θυμιζεις ελληνικο ποδοσφαιρο
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Δεν διαφωνώ. Συμφωνώ, αλλά μη ξαναποτίσεις τον άλλον γιατί τα χάνει
Καλησπέρα σε όλους ... επανέρχομαι για λίγο στα χθεσινά για να πω κάτι ποιο ξεκάθαρα που το έχω ήδη ξανά πει παλαιότερα.
Ροσάκιας, όπως θα έχουν καταλάβει όλοι δεν είμαι (με την έννοια του Ροσάκια, ... όποια είναι αυτή)
Αλλά οδηγός "μαχητής", με τόση διαχρονική "συνέχεια" σε ψηλό επίπεδο και με τέτοια "οδηγική αίσθηση" σαν τον Ρόσι δεν νομίζω ότι έχει ξαναπεράσει.
και για να μη ξεχνιόμαστε ... ούτε και τόσο σκ...εγωιστής και τόσο κολοπ... (όπως πιστεύω εγώ με την δική μου κρίση)
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλησπέρα σε όλους ... επανέρχομαι για λίγο στα χθεσινά για να πω κάτι ποιο ξεκάθαρα που το έχω ήδη ξανά πει παλαιότερα.
Ροσάκιας, όπως θα έχουν καταλάβει όλοι δεν είμαι (με την έννοια του Ροσάκια, ... όποια είναι αυτή)
Αλλά οδηγός "μαχητής", με τόση διαχρονική "συνέχεια" σε ψηλό επίπεδο και με τέτοια "οδηγική αίσθηση" σαν τον Ρόσι δεν νομίζω ότι έχει ξαναπεράσει.
και για να μη ξεχνιόμαστε ... ούτε και τόσο σκ...εγωιστής και τόσο κολοπ... (όπως πιστεύω εγώ με την δική μου κρίση)
Υπάρχει, αλλα εχει πλάκα!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αρχιζεις και μου θυμιζεις ελληνικο ποδοσφαιρο
Δημήτρη μου, εγώ;;;; moi??? που λένε και οι Γάλλοι;;;

Ο Δ.Π δες τι έγραψε:

....."Η ("επιχειρηματική") διαφορά της Formula 1 απο το MotoGP, είναι ότι οι ιδιοκτήτες της και managers της (για πολλά χρόνια ο Eccleston και τωρα οι Αμερικανοί) δεν επέτρεψαν σε καμμία χώρα να "οικειοποιηθεί" τον θεσμό, στον βαθμό που η σκληρή Ισπανία το κάνει τα τελευταία χρόνια (μάλλον χωρίς επιστροφή). "Σκληρή" όσον αφορά τον τρόπο που βλέπει τα Σπορ, και μια σύντομη ματιά στις πρακτικές του Ισπανικού ποδοσφαίρου και μπάσκετ το αποδεικνύει: Θέλουν να είναι κορυφάιοι παντού, με καθε τρόπο, χωρίς προσχήματα. Αυτή η νοοτροπία, ενώ ενδυναμώνει την αθλητική παρουσία της χώρας σε όλα τα επίπεδα, είναι και εγγενώς "αντι-αθλητική" (anti-sportive), ακριβώς λόγω της εφαρμογής και της πολιτικής του μονοπωλίου, που για να πετύχει πρέπει να ισοπεδώσει, να περιορίσει και να εξαφανίσει τον ανταγωνισμό.

Έχουμε λοιπόν τους Ισπανούς οργανωτές και "ιδιοκτήτες" των δικαιωμάτων του MotoGP, με Ισπανό (φυσικά) CEO. Έχουμε την εμπλοκή μεγάλων Ισπανικών εταιρειών σε όλες τις εργοστασιακές ομάδες, είτε μέσω απ' ευθείας χορηγιών είτε με τους αναβάτες τους. Έχουμε ΤΕΣΣΕΡΙΣ αγώνες του ημερολογίου να τελούνται σε Ισπανικό έδαφος, την Χερέθ, την Βαρκελώνη (Μοντμελό), την Αραγκον και την Βαλένθια. Έχουμε Ισπανούς αναβάτες σε ΟΛΕΣ τις εργοστασιακές ομάδες του MotoGP, δηλαδη Λορένθο στην Ducati, Βινιάλες στην Yamaha, Ρινς στην Suzuki, Πωλ Εσπαργκαρό στην ΚΤΜ, Α. Εσπαργκαρό στην Αprilia, Μαρκέθ και Πεντρόθα στην Honda. Έχουμε την Repsol στην Honda, την Movistar στην Yamaha, την Ecstar στην Suzuki αλλα και την Avintia στην (δορυφορική) Ducati. Εχουμε Ισπανούς αναβάτες και σε δορυφορικές ομάδες (Ραμπάτ, Μπαουτίστα), που ανεβάζουν τον αριθμό των Ισπανών οδηγών του MotoGP σε 9 (στους 24), δηλαδή ποσοστό σχεδόν 40%, που τείνει αυξανόμενο καθώς οι μελλοντικοί αναβάτες του MotoGP που θα προωθούνται απο την Moto3 και την Moto2 θα είναι κυρίως Ιβήρες (μετά τον Μιρ ακολουθεί ο Αλεξ Μαρκέθ, ενώ και ο Ολιβέϊρα που θα πάει του χρόνου στην Tech3- KTM είναι Πορτογάλος).

Το 25% των αγώνων του MotoGP γίνεται σε Ισπανικές πίστες, το 40% των αναβατών είναι Ισπανοί, το 75% των μεγάλων χορηγών είναι Ισπανικές εταιρείες, η ιδιοκτησία και η διοίκηση του MotoGP είναι 100% Ισπανική, το "πρόβλημα" ήδη έχει γεννηθεί και μεγαλώνει χωρίς κανείς να κάνει κάτι για να το ελέγξει ή να το περιορίσει.".....



από εδώ:https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/1131-motogp-pagkosmio-protathlima-ispanias


Δε στέκομαι τόσο στην άποψή του (συχνά διαφωνώ 100% μαζί του) αλλά δες τα στοιχεία ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έχεις λινκ από αυτό; Κάτι πήρε το αυτί μου ότι το είπε ο γνωστός γκουρού της μοτοσικλέτας, αλλά δεν το βρίσκω κάπου και είμαι περίεργος να δω τι ακριβώς εννοούσε, γιατί ο Lorenzo γυρνούσε 1.40 χαμηλό σε ΚΑΘΕ γύρο.


Όχι σε κάθε γύρο Γιώργη!!!

Δες εδώ : http://resources.motogp.com/files/results/2018/CAT/MotoGP/RAC/Analysis.pdf?v3_2deeb383

Συνημμένο το pdf με τα επίσημα γυρολόγια ενός εκάστου!


Για να προλάβω κάποιους...
  1. αφαιρούμε τον 1ο γύρο από όλους, λόγω εκκίνησης
  2. στο συγκεκριμένο αγώνα αφαιρούμε και τον τελευταίο, γιατί δεν υπήρχε μάχη, όποτε όλοι συμβιβασμένοι με τη θέση που κατείχαν, έκοψαν ρυθμό (εκτός του Ρόσι που έκανε στον τελευταίο γύρο 1:40''9 ενώ οι άλλοι 2 ψηλό 41! Αλλά τους αδικεί αν αφήσω και τον τελευταίο γύροσε όλους, οπότε τον αφαιρώ από όλους).
  3. Στο Ρόσι θα πρέπει να αφαιρεθεί και ο γύρος 9 στον οποίο έπεσε μπροστά του ο Ντόβι κι έκανε 1:41'' 029*
Δείτε τώρα και το αποτέλεσμα :


Rossi 0,658
Lorenzo 0, 907
Marquez 1,113



Αυτό προκύπτει αφαιρώντας τον ταχύτερο (μικρότερος χρόνος) γύρο από τον αργότερο γύρο (νεγαλύτερος χρόνος) του καθενός!



*δεν έχει αφαιρεθεί στο πιο πάνω αποτέλεσμα! Αν τον αφαιρέσω έχουμε Ρόσι: 0,500 !!!!
 

Attachments

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Εντάξει, κι εγώ γουστάρω Rossi, αλλά ναι, αν αφαιρέσουμε τους χειρότερους γύρους του, τότε μένουν μόνο οι γρήγοροι. Εξαιρετικό συμπέρασμα. :p

Αν αφαιρέσουμε τον πρώτο γύρο και τους τελευταίους 4-5, που είναι το λογικό, αφού τότε επιβραδύνουν, αν δεν υπάρχει πίεση, όπως φαίνεται ξεκάθαρα και στα γυρολόγια, έχουμε τα εξής:

Lorenzo, γρηγορότερο γύρο στο 1'40.021 (9ος) και αργότερο στο 1'40.502.
MM, γρηγορότερο γύρο στο 1'40.029 (8ος) και αργότερο στο 1'40.602.
Rossi, γρηγορότερο γύρο στο 1'40.371 (13ος) και αργότερο στο 1'41.029. ΑΝΤΕ στο 1'40.871, αν υποθέσουμε ότι δε λαμβάνουμε υπόψη τον 9ο γύρο (που έπεσε ο Ντόβι μπροστά του, όπως λες).

Από τα παραπάνω, εκτός του ότι είναι ξεκάθαρο ότι ο Rossi είναι πιο αργός από τους τρεις, γύρω στα 3/10 του δευτερολέπτου, δεν είναι ΟΥΤΕ ο "καλύτερος", αφού η διαφορά JL μεταξύ γρηγορότερου και αργότερου γύρου είναι μόλις στο 0.481. Επίσης ξεκάθαρο είναι από τα γυρολόγια ότι ο Rossi ελάττωσε ελάχιστα στους τελευταίους γύρους, ο JL λίγο περισσότερο και ο ΜΜ ακόμα περισσότερο (και ακριβώς σε αυτούς τους γύρους στηρίζεται, λανθασμένα φυσικά, η θεωρία του "καλύτερου"). Αυτό σημαίνει ότι ήταν "χειρότεροι" ή ότι απλά δεν υπήρχε λόγος να συνεχίσουν να γυρίζουν γρήγορα; :p

Ξέρω ότι αυτό το διάβασες από τον γνωστό πανεπιστήμονα των τζιπί και δεν είναι δική σου ιδέα, το διάβασα κι εγώ το άρθρο πριν λίγες ώρες (το ζήτησα και μου το έδωσαν) και, σόρι, από τα 10 πράγματα που γράφει, τα 9 είναι απίστευτες, πολύ ευγενικά, πίπες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Αρχιζεις και μου θυμιζεις ελληνικο ποδοσφαιρο
Δημήτρη μου, εγώ;;;; moi??? που λένε και οι Γάλλοι;;;

Ο Δ.Π δες τι έγραψε:

....."Η ("επιχειρηματική") διαφορά της Formula 1 απο το MotoGP, είναι ότι οι ιδιοκτήτες της και managers της (για πολλά χρόνια ο Eccleston και τωρα οι Αμερικανοί) δεν επέτρεψαν σε καμμία χώρα να "οικειοποιηθεί" τον θεσμό, στον βαθμό που η σκληρή Ισπανία το κάνει τα τελευταία χρόνια (μάλλον χωρίς επιστροφή). "Σκληρή" όσον αφορά τον τρόπο που βλέπει τα Σπορ, και μια σύντομη ματιά στις πρακτικές του Ισπανικού ποδοσφαίρου και μπάσκετ το αποδεικνύει: Θέλουν να είναι κορυφάιοι παντού, με καθε τρόπο, χωρίς προσχήματα. Αυτή η νοοτροπία, ενώ ενδυναμώνει την αθλητική παρουσία της χώρας σε όλα τα επίπεδα, είναι και εγγενώς "αντι-αθλητική" (anti-sportive), ακριβώς λόγω της εφαρμογής και της πολιτικής του μονοπωλίου, που για να πετύχει πρέπει να ισοπεδώσει, να περιορίσει και να εξαφανίσει τον ανταγωνισμό.

Έχουμε λοιπόν τους Ισπανούς οργανωτές και "ιδιοκτήτες" των δικαιωμάτων του MotoGP, με Ισπανό (φυσικά) CEO. Έχουμε την εμπλοκή μεγάλων Ισπανικών εταιρειών σε όλες τις εργοστασιακές ομάδες, είτε μέσω απ' ευθείας χορηγιών είτε με τους αναβάτες τους. Έχουμε ΤΕΣΣΕΡΙΣ αγώνες του ημερολογίου να τελούνται σε Ισπανικό έδαφος, την Χερέθ, την Βαρκελώνη (Μοντμελό), την Αραγκον και την Βαλένθια. Έχουμε Ισπανούς αναβάτες σε ΟΛΕΣ τις εργοστασιακές ομάδες του MotoGP, δηλαδη Λορένθο στην Ducati, Βινιάλες στην Yamaha, Ρινς στην Suzuki, Πωλ Εσπαργκαρό στην ΚΤΜ, Α. Εσπαργκαρό στην Αprilia, Μαρκέθ και Πεντρόθα στην Honda. Έχουμε την Repsol στην Honda, την Movistar στην Yamaha, την Ecstar στην Suzuki αλλα και την Avintia στην (δορυφορική) Ducati. Εχουμε Ισπανούς αναβάτες και σε δορυφορικές ομάδες (Ραμπάτ, Μπαουτίστα), που ανεβάζουν τον αριθμό των Ισπανών οδηγών του MotoGP σε 9 (στους 24), δηλαδή ποσοστό σχεδόν 40%, που τείνει αυξανόμενο καθώς οι μελλοντικοί αναβάτες του MotoGP που θα προωθούνται απο την Moto3 και την Moto2 θα είναι κυρίως Ιβήρες (μετά τον Μιρ ακολουθεί ο Αλεξ Μαρκέθ, ενώ και ο Ολιβέϊρα που θα πάει του χρόνου στην Tech3- KTM είναι Πορτογάλος).

Το 25% των αγώνων του MotoGP γίνεται σε Ισπανικές πίστες, το 40% των αναβατών είναι Ισπανοί, το 75% των μεγάλων χορηγών είναι Ισπανικές εταιρείες, η ιδιοκτησία και η διοίκηση του MotoGP είναι 100% Ισπανική, το "πρόβλημα" ήδη έχει γεννηθεί και μεγαλώνει χωρίς κανείς να κάνει κάτι για να το ελέγξει ή να το περιορίσει.".....



από εδώ:https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/1131-motogp-pagkosmio-protathlima-ispanias


Δε στέκομαι τόσο στην άποψή του (συχνά διαφωνώ 100% μαζί του) αλλά δες τα στοιχεία ;)


Ενδιαφερον.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλησπέρα σε όλους ... επανέρχομαι για λίγο στα χθεσινά για να πω κάτι ποιο ξεκάθαρα που το έχω ήδη ξανά πει παλαιότερα.
Ροσάκιας, όπως θα έχουν καταλάβει όλοι δεν είμαι (με την έννοια του Ροσάκια, ... όποια είναι αυτή)
Αλλά οδηγός "μαχητής", με τόση διαχρονική "συνέχεια" σε ψηλό επίπεδο και με τέτοια "οδηγική αίσθηση" σαν τον Ρόσι δεν νομίζω ότι έχει ξαναπεράσει.
και για να μη ξεχνιόμαστε ... ούτε και τόσο σκ...εγωιστής και τόσο κολοπ... (όπως πιστεύω εγώ με την δική μου κρίση)


Πιο εγωιστή σου έχω βρει, σύμφωνα με τις δικές του πάντα δηλώσεις:


....."Μετά τον τερματισμό, ο εξαιρετικός σαν αναβάτης Λορένθο, θυμήθηκε τον παλιό του εαυτό: Αρχισε να κάνει βόλτες και να δίνει σάλτους με το σφυρί στο χέρι (με το οποίο υποτίθεται ότι εξουδετερώνει τους αντιπαλους του), αλλά εντύπωση έκαναν οι (θετικότατες) δηλώσεις του για τον Ρόσσι και τον Μαρκέθ, που τους "χρησιμοποίησε" για να μπορεσει να πεί όσα ήθελε για τον εαυτό του, αλλά στον πληθυντικό! Είπε λοιπον διαφορες μεγαλοστομίες (μπορείτε να τις διαβάσετε λεπτομερώς στον ξένο Τύπο) όπως ότι "είμαστε τρείς μεγάλοι -"great"- αναβάτες", "ανήκουμε στους μεγαλύτερους οδηγούς της Ιστορίας", και ότι "γράφουμε Ιστορία με τις νίκες και τους τίτλους μας", πράγματα που ΠΟΤΕ δεν έχει διανοηθεί να εκστομίσει ο Ρόσσι, ούτε φυσικά και ο Μαρκέθ. Αλλο το να μιλάς (και να εκθειάζεις) τον συναθλητή σου, και άλλο το να βάζεις και τον εαυτό σου μέσα, όσο καλός κι αν είσαι (για σένα, πάντα αφήνεις τους αλλους να μιλήσουν). Κανείς πραγματικά Μεγάλος δεν το κάνει αυτό, και το "Μεγάλος" δεν εξαρτάται αποκλειστικά απο τις νίκες σου. Καμμία αντίρρηση για την αξία του Λορένθο (κατανοητός και ο ενθουσιασμός του λόγω εντοπιότητας), και όλοι εύχονταν να μπορέσει "να πάει" το Ducati για να ανέβει ο συναγωνισμός, αλλά φαίνεται ότι το "Lorenzo is back" αφορά και άλλα πράγματα εκτός απο τις αγωνιστικές του επιδόσεις, οπότε καλύτερα να τον βλέπουμε και να τον θαυμάζουμε στην πίστα παρά να τον ακούμε να μιλάει (και να διαβάζουμε τις δηλώσεις του). Πάντως, έκανε άνοιγμα φιλίας προς τον Ρόσσι (και τους οπαδούς του) λέγοντας ότι "με αυτή την Ducati, θα μπορούσε να είχε κερδίσει αγώνα ο Ρόσσι", εννοώντας ότι τότε είχε πρόβλημα μοτοσυκλέτας. (Ο Ρόσσι ήταν και πάλι ιδιαίτερα φιλικός στο βάθρο, αλλά επιφυλακτικός στις δηλώσεις του σχετικά με αυτή την "επίθεση φιλίας" του Ισπανού, τον οποίο άλλωστε γνωρίζει ΠΟΛΥ καλά!)."

Και πάλι από Δ.Π από εδώ: https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/1133-motogp-catalunya-vathro-20-titlon

Θα σου βρω και στοιχεία με φώτο κλπ για το πιο κωλοπ..... που λες, αν και τα έχουμε πει και με μπυρόνια. Μάλλον δε συμφωνείς μαζί μου, ΟΚ. δεκτό. Αλλά με το από πάνω, μπορείς να διαφωνείς ακόμα;;; ;)
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Πιο εγωιστή σου έχω βρει, σύμφωνα με τις δικές του πάντα δηλώσεις:


....."Μετά τον τερματισμό, ο εξαιρετικός σαν αναβάτης Λορένθο, θυμήθηκε τον παλιό του εαυτό: Αρχισε να κάνει βόλτες και να δίνει σάλτους με το σφυρί στο χέρι (με το οποίο υποτίθεται ότι εξουδετερώνει τους αντιπαλους του), αλλά εντύπωση έκαναν οι (θετικότατες) δηλώσεις του για τον Ρόσσι και τον Μαρκέθ, που τους "χρησιμοποίησε" για να μπορεσει να πεί όσα ήθελε για τον εαυτό του, αλλά στον πληθυντικό! Είπε λοιπον διαφορες μεγαλοστομίες (μπορείτε να τις διαβάσετε λεπτομερώς στον ξένο Τύπο) όπως ότι "είμαστε τρείς μεγάλοι -"great"- αναβάτες", "ανήκουμε στους μεγαλύτερους οδηγούς της Ιστορίας", και ότι "γράφουμε Ιστορία με τις νίκες και τους τίτλους μας", πράγματα που ΠΟΤΕ δεν έχει διανοηθεί να εκστομίσει ο Ρόσσι, ούτε φυσικά και ο Μαρκέθ. Αλλο το να μιλάς (και να εκθειάζεις) τον συναθλητή σου, και άλλο το να βάζεις και τον εαυτό σου μέσα, όσο καλός κι αν είσαι (για σένα, πάντα αφήνεις τους αλλους να μιλήσουν). Κανείς πραγματικά Μεγάλος δεν το κάνει αυτό, και το "Μεγάλος" δεν εξαρτάται αποκλειστικά απο τις νίκες σου. Καμμία αντίρρηση για την αξία του Λορένθο (κατανοητός και ο ενθουσιασμός του λόγω εντοπιότητας), και όλοι εύχονταν να μπορέσει "να πάει" το Ducati για να ανέβει ο συναγωνισμός, αλλά φαίνεται ότι το "Lorenzo is back" αφορά και άλλα πράγματα εκτός απο τις αγωνιστικές του επιδόσεις, οπότε καλύτερα να τον βλέπουμε και να τον θαυμάζουμε στην πίστα παρά να τον ακούμε να μιλάει (και να διαβάζουμε τις δηλώσεις του). Πάντως, έκανε άνοιγμα φιλίας προς τον Ρόσσι (και τους οπαδούς του) λέγοντας ότι "με αυτή την Ducati, θα μπορούσε να είχε κερδίσει αγώνα ο Ρόσσι", εννοώντας ότι τότε είχε πρόβλημα μοτοσυκλέτας. (Ο Ρόσσι ήταν και πάλι ιδιαίτερα φιλικός στο βάθρο, αλλά επιφυλακτικός στις δηλώσεις του σχετικά με αυτή την "επίθεση φιλίας" του Ισπανού, τον οποίο άλλωστε γνωρίζει ΠΟΛΥ καλά!)."

Και πάλι από Δ.Π από εδώ: https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/1133-motogp-catalunya-vathro-20-titlon

Θα σου βρω και στοιχεία με φώτο κλπ για το πιο κωλοπ..... που λες, αν και τα έχουμε πει και με μπυρόνια. Μάλλον δε συμφωνείς μαζί μου, ΟΚ. δεκτό. Αλλά με το από πάνω, μπορείς να διαφωνείς ακόμα;;; ;)

Θοδωρε.... μεινε στον ενθουσιασμο του λογω εντοποιοτητας και αστο εκει...
Γιατι αν σου βαλω εγω τωρα τα καραγκιοζιλικια-σκετσακια του Ροσσι θα σου πεσουν στην κεφάλα σαν το σφυρι του Thor...




***μπυρες να παρεις για τον μουσαφιρη
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εντάξει, κι εγώ γουστάρω Rossi, αλλά ναι, αν αφαιρέσουμε τους χειρότερους γύρους του, τότε μένουν μόνο οι γρήγοροι. Εξαιρετικό συμπέρασμα. :p

Αν αφαιρέσουμε τον πρώτο γύρο και τους τελευταίους 4-5, που είναι το λογικό, αφού τότε επιβραδύνουν, αν δεν υπάρχει πίεση, όπως φαίνεται ξεκάθαρα και στα γυρολόγια, έχουμε τα εξής:

Lorenzo, γρηγορότερο γύρο στο 1'40.021 (9ος) και αργότερο στο 1'40.502.
MM, γρηγορότερο γύρο στο 1'40.029 (8ος) και αργότερο στο 1'40.602.
Rossi, γρηγορότερο γύρο στο 1'40.371 (13ος) και αργότερο στο 1'41.029. ΑΝΤΕ στο 1'40.871, αν υποθέσουμε ότι δε λαμβάνουμε υπόψη τον 9ο γύρο (που έπεσε ο Ντόβι μπροστά του, όπως λες).

Από τα παραπάνω, εκτός του ότι είναι ξεκάθαρο ότι ο Rossi είναι πιο αργός από τους τρεις, γύρω στα 3/10 του δευτερολέπτου, δεν είναι ΟΥΤΕ ο "καλύτερος", αφού η διαφορά JL μεταξύ γρηγορότερου και αργότερου γύρου είναι μόλις στο 0.481. Επίσης ξεκάθαρο είναι από τα γυρολόγια ότι ο Rossi ελάττωσε ελάχιστα στους τελευταίους γύρους, ο JL λίγο περισσότερο και ο ΜΜ ακόμα περισσότερο (και ακριβώς σε αυτούς τους γύρους στηρίζεται, λανθασμένα φυσικά, η θεωρία του "καλύτερου"). Αυτό σημαίνει ότι ήταν "χειρότεροι" ή ότι απλά δεν υπήρχε λόγος να συνεχίσουν να γυρίζουν γρήγορα; :p

Ξέρω ότι αυτό το διάβασες από τον γνωστό πανεπιστήμονα των τζιπί και δεν είναι δική σου ιδέα, το διάβασα κι εγώ το άρθρο πριν λίγες ώρες (το ζήτησα και μου το έδωσαν) και, σόρι, από τα 10 πράγματα που γράφει, τα 9 είναι απίστευτες, πολύ ευγενικά, πίπες.
να αφαιρέσεις 4-5;;;
πού είναι η λογική σ αυτό;;;
Αφαιρείς τον τελευταίο, εφόσον δεν υπάρχει μάχη! Αν υπάρχει μάχη, δεν αφαιρείς κανέναν πλην του 1ου και πλην όσων γύρων έκοψαν λόγω εξωγενούς παράγοντα (όχι από δικό τους λάθος δηλαδή).

Διάβασα τον Ευσταθίου, αλλά δεν αναπαράγω την άποψή του (οπως έχω κάνει άλλες φορές). Όμως αυτός μου έδωσε την ιδέα να δω τα γυρολόγια βγάζοντας τα δικά μου συμπεράσματα. Κι εγώ πίστευα ότι ο Λορένζο είχε τη μικρότερη απόκλιση, αλλά δεν είναι έτσι. Οι διακυμάνσεις του Μάρκεθ φαίνονταν με το μάτι, δεν το συζητώ. Το γιατί έκοψε ο καθένας (όχι από εξωγενείς παράγοντες) δε με αφορά. Μπορεί ν ένιωθε πολύ άνετα μπροστά (και ήταν) , αλλά αυτό του χαλάει την απόκλιση!!! Δε φταίω εγώ γι αυτό!

Και στην 1η σου πρόταση διαφωνώ, και το παίρνω ως χιούμορ, διότι και με τον 9ο γύρο μέσα, είδες ποια είναι η απόκλιση!!! Η μικρότερη όλων! Αν βγάλεις όλους αυτούς τους γύρους που λες από 99 και 93, βγάλε αντίστοιχα τους χειρότερους του Ρόσι!
Δε μπορεί να μετράμε απόκλιση για τον έναν στους 22 γύρους και στους άλλους στους 17!!!
Αντιλαμβάνεσαι τι λέω πιστεύω και ποια είναι η διαφορά!!! ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρε.... μεινε στον ενθουσιασμο του λογω εντοποιοτητας και αστο εκει...
Γιατι αν σου βαλω εγω τωρα τα καραγκιοζιλικια-σκετσακια του Ροσσι θα σου πεσουν στην κεφάλα σαν το σφυρι του Thor...




***μπυρες να παρεις για τον μουσαφιρη
τα σκετσάκια δείχνουν εγωισμό, περισσότερο από τις δηλώσεις;;;;
Καλή άποψη κι αυτή, αλλά επέτρεψέ μου να διαφωνώ!!!


*οι μπύρες είναι πάντα έτοιμες και τα ποτήρια παγωμένα ;) Αν έχω και προειδοποίηση, ψένουμε και καμιά μπριζόλα ;)
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
*οι μπύρες είναι πάντα έτοιμες και τα ποτήρια παγωμένα ;) Αν έχω και προειδοποίηση, ψένουμε και καμιά μπριζόλα ;)



Φημες κυκλοφορουν οτι θα βαλεις αρνι αν κερδισει....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Top Bottom