Moto GP, 2018

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Φημες κυκλοφορουν οτι θα βαλεις αρνι αν κερδισει....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
μλμ
αρνιά το Πάσχα, στη γιορτή του γιου μου κλπ....
Με καμιά μπριζόλα θα βολευτείς, χάσει -κερδίσει! Άντε και καμιά πίτσα στα μεγάλα κέφια:laugh:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Δημήτρη μου, εγώ;;;; moi??? που λένε και οι Γάλλοι;;;

Ο Δ.Π δες τι έγραψε:

....."Η ("επιχειρηματική") διαφορά της Formula 1 απο το MotoGP, είναι ότι οι ιδιοκτήτες της και managers της (για πολλά χρόνια ο Eccleston και τωρα οι Αμερικανοί) δεν επέτρεψαν σε καμμία χώρα να "οικειοποιηθεί" τον θεσμό, στον βαθμό που η σκληρή Ισπανία το κάνει τα τελευταία χρόνια (μάλλον χωρίς επιστροφή). "Σκληρή" όσον αφορά τον τρόπο που βλέπει τα Σπορ, και μια σύντομη ματιά στις πρακτικές του Ισπανικού ποδοσφαίρου και μπάσκετ το αποδεικνύει: Θέλουν να είναι κορυφάιοι παντού, με καθε τρόπο, χωρίς προσχήματα. Αυτή η νοοτροπία, ενώ ενδυναμώνει την αθλητική παρουσία της χώρας σε όλα τα επίπεδα, είναι και εγγενώς "αντι-αθλητική" (anti-sportive), ακριβώς λόγω της εφαρμογής και της πολιτικής του μονοπωλίου, που για να πετύχει πρέπει να ισοπεδώσει, να περιορίσει και να εξαφανίσει τον ανταγωνισμό.

Έχουμε λοιπόν τους Ισπανούς οργανωτές και "ιδιοκτήτες" των δικαιωμάτων του MotoGP, με Ισπανό (φυσικά) CEO. Έχουμε την εμπλοκή μεγάλων Ισπανικών εταιρειών σε όλες τις εργοστασιακές ομάδες, είτε μέσω απ' ευθείας χορηγιών είτε με τους αναβάτες τους. Έχουμε ΤΕΣΣΕΡΙΣ αγώνες του ημερολογίου να τελούνται σε Ισπανικό έδαφος, την Χερέθ, την Βαρκελώνη (Μοντμελό), την Αραγκον και την Βαλένθια. Έχουμε Ισπανούς αναβάτες σε ΟΛΕΣ τις εργοστασιακές ομάδες του MotoGP, δηλαδη Λορένθο στην Ducati, Βινιάλες στην Yamaha, Ρινς στην Suzuki, Πωλ Εσπαργκαρό στην ΚΤΜ, Α. Εσπαργκαρό στην Αprilia, Μαρκέθ και Πεντρόθα στην Honda. Έχουμε την Repsol στην Honda, την Movistar στην Yamaha, την Ecstar στην Suzuki αλλα και την Avintia στην (δορυφορική) Ducati. Εχουμε Ισπανούς αναβάτες και σε δορυφορικές ομάδες (Ραμπάτ, Μπαουτίστα), που ανεβάζουν τον αριθμό των Ισπανών οδηγών του MotoGP σε 9 (στους 24), δηλαδή ποσοστό σχεδόν 40%, που τείνει αυξανόμενο καθώς οι μελλοντικοί αναβάτες του MotoGP που θα προωθούνται απο την Moto3 και την Moto2 θα είναι κυρίως Ιβήρες (μετά τον Μιρ ακολουθεί ο Αλεξ Μαρκέθ, ενώ και ο Ολιβέϊρα που θα πάει του χρόνου στην Tech3- KTM είναι Πορτογάλος).

Το 25% των αγώνων του MotoGP γίνεται σε Ισπανικές πίστες, το 40% των αναβατών είναι Ισπανοί, το 75% των μεγάλων χορηγών είναι Ισπανικές εταιρείες, η ιδιοκτησία και η διοίκηση του MotoGP είναι 100% Ισπανική, το "πρόβλημα" ήδη έχει γεννηθεί και μεγαλώνει χωρίς κανείς να κάνει κάτι για να το ελέγξει ή να το περιορίσει.".....



από εδώ:https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/1131-motogp-pagkosmio-protathlima-ispanias


Δε στέκομαι τόσο στην άποψή του (συχνά διαφωνώ 100% μαζί του) αλλά δες τα στοιχεία ;)
Ατοπη η απαντηση σου ,δεν εχει σχεση με το σχολιο μου(που αφορουσε το 11ο)σχετικα με ελληνικο ποδοσφαιρο κ οπαδισμους.
Τωρα ως αναφορα τα απο πανω αναρτημενα σου ...θα σου πω ενα ,το χρημα δεν ειχε ποτε πατριδα και δεν ενδιαφερεται για πατριωτισμους.Χεστηκανε τα ισπανικα(η οποια αφεντικα)αν θα κερδισει τον τιτλο Ισπανος η κινεζος ,το χρημα να ρεει.
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
να αφαιρέσεις 4-5;;;
πού είναι η λογική σ αυτό;;;
Αφαιρείς τον τελευταίο, εφόσον δεν υπάρχει μάχη! Αν υπάρχει μάχη, δεν αφαιρείς κανέναν πλην του 1ου και πλην όσων γύρων έκοψαν λόγω εξωγενούς παράγοντα (όχι από δικό τους λάθος δηλαδή).

Διάβασα τον Ευσταθίου, αλλά δεν αναπαράγω την άποψή του (οπως έχω κάνει άλλες φορές). Όμως αυτός μου έδωσε την ιδέα να δω τα γυρολόγια βγάζοντας τα δικά μου συμπεράσματα. Κι εγώ πίστευα ότι ο Λορένζο είχε τη μικρότερη απόκλιση, αλλά δεν είναι έτσι. Οι διακυμάνσεις του Μάρκεθ φαίνονταν με το μάτι, δεν το συζητώ. Το γιατί έκοψε ο καθένας (όχι από εξωγενείς παράγοντες) δε με αφορά. Μπορεί ν ένιωθε πολύ άνετα μπροστά (και ήταν) , αλλά αυτό του χαλάει την απόκλιση!!! Δε φταίω εγώ γι αυτό!

Και στην 1η σου πρόταση διαφωνώ, και το παίρνω ως χιούμορ, διότι και με τον 9ο γύρο μέσα, είδες ποια είναι η απόκλιση!!! Η μικρότερη όλων! Αν βγάλεις όλους αυτούς τους γύρους που λες από 99 και 93, βγάλε αντίστοιχα τους χειρότερους του Ρόσι!
Δε μπορεί να μετράμε απόκλιση για τον έναν στους 22 γύρους και στους άλλους στους 17!!!
Αντιλαμβάνεσαι τι λέω πιστεύω και ποια είναι η διαφορά!!! ;)
Όπως αφαιρείς τον τελευταίο, αφαιρείς και τον προτελευταίο και τον προηγούμενο και τον προηγούμενο, μέχρι να σταθεροποιηθούν οι χρόνοι. Δε γίνεται ο Lorenzo να γυρνάει στο 1'40-1'40.500 για 18 συνεχόμενους γύρους και ξαφνικά στον 20ο να γυρνάει στο 1'40.706 και στους επόμενους στο 1'40.606 και 1'40.928, επειδή έγινε... χειρότερος. Δε γίνεται ο ΜΜ να γυρνάει στους ίδιους χρόνους, περίπου 1/10 αργότερος από Lorenzo, κατά μέσο όρο, για 19 συνεχόμενους γύρους και στους τελευταίους 4 γύρους να κάνει 1'40.717, 1'41.142, 1'42.395 και 1'41.681 (χρόνοι ΠΟΛΥ πιο αργοί από τους πιο αργούς χρόνους του Rossi), επειδή έγινε κι αυτός χειρότερος. Απλή λογική. Δεν υπάρχει καμία πίεση, καμία περίπτωση να χάσουν τη θέση τους, κανένας λόγος να συνεχίσουν να κινούνται σβέλτα, επιβραδύνουν, χαλαρώνουν. Αυτό μπορεί να συμβεί στον τελευταίο γύρο ή καθόλου, ανάλογα τον αγώνα. Αλλά αν η διαφορά είναι τεράστια, ναι, μπορεί να συμβεί και 2 γύρους πριν το τέλος και 3 και 4 και 7. Ακόμα και ο Rossi χαλάρωσε στους τελευταίους 3-4 γύρους, απλά πολύ λιγότερο από τους 2 πρώτους. Γι'αυτό και τερμάτισε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από Marquez, ενώ είχαν πολύ μεγαλύτερη διαφορά σε όλον τον αγώνα.

Το ΜΟΝΟ - σωστό - συμπέρασμα που βγάζεις από αυτό, λοιπόν, είναι ότι ο Lorenzo χαλάρωσε στους 5 τελευταίους γύρους, ο Marquez στους 4 και ο Rossi επίσης στους 4. Επίσης, από τους 3, ο Marquez ήταν αυτός που χαλάρωσε περισσότερο κάνοντας 1 και 2 δευτερόλεπτα πάνω από τους συνήθεις χρόνους του και ο Rossi λιγότερο, με διαφορά 3-4 δεκάτων μόνο. Αυτό δε λέει απολύτως τίποτα για τους οδηγούς, εκτός του ότι ο Marquez ένιωθε πιο άνετος απ'όλους με τη θέση του. :p

Φυσικά δε θεωρώ ότι ο Rossi είναι αργός ε. ΟΥΤΕ ο Rossi πίεσε σε όλον τον αγώνα, φυσικά, αφού ήξερε ότι δεν είχε τον ρυθμό (λόγω μοτοσικλέτας, όπως φαίνεται). Ίσως περνούσε και τον Dovi, αν ο τελευταίος δεν έπεφτε, αλλά δεν είχε καμία ελπίδα να πάει παραπάνω. Το ίδιο "βολεύτηκε" με τη θέση του και ο Marquez, χωρίς να προσπαθήσει ουσιαστικά.

Αυτό που έκανα εγώ είναι να δω πού άρχισαν να επιβραδύνουν όλοι, να κρατήσω αυτόν που επιβράδυνε νωρίτερα (JL στον 20ό, οι άλλοι 2 στον 21ο) και να αφαιρέσω τον ίδιο αριθμό τελευταίων γύρων απ'όλους. Δεν υπήρξε καμία απολύτως διάκριση και καμία διαφορά στον αριθμό γύρων. Για όλους μέτρησα 18 συνεχόμενους γύρους (από 2 έως 19). ;)

Ακόμα κι αν όντως ο Rossi είχε τη μικρότερη απόκλιση, που δεν την είχε, πάλι δε λέει κάτι, όταν γυρίζει σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πάνω από τους πρώτους. Δηλαδή αν μπω εγώ Catalunya και γυρίζω σταθερά στο 2'30 για 25 γύρους, αυτό με κάνει "καλύτερο" οδηγό, όταν μου ρίχνουν 3 γύρους ακόμα και τα 250; Food for thought. :p

Όπως είπα, κι εγώ γουστάρω Rossi. Μη με κάνεις να γίνομαι ο δικηγόρος του διαβόλου. :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ατοπη η απαντηση σου ,δεν εχει σχεση με το σχολιο μου(που αφορουσε το 11ο)σχετικα με ελληνικο ποδοσφαιρο κ οπαδισμους.
Τωρα ως αναφορα τα απο πανω αναρτημενα σου ...θα σου πω ενα ,το χρημα δεν ειχε ποτε πατριδα και δεν ενδιαφερεται για πατριωτισμους.Χεστηκανε τα ισπανικα(η οποια αφεντικα)αν θα κερδισει τον τιτλο Ισπανος η κινεζος ,το χρημα να ρεει.
Δημήτρη δεν απαντώ "ατόπως".
Συμπεριέλαβες όλο το ποστ μου, που αναφερόταν στην Ισπανική παράγκα. Ακόμα κι αν σχολίασες δυο λέξεις μόνο (πώς να το καταλάβω έτσι όπως το ποσταρισες...;;; ) πάλι η απάντησή μου είναι ίδια! Και δεν έχει να κάνει με οπαδισμό. Διάβασε με προσοχή @el-Gatto & @BLiTzER , τα έχω γραψει παλιότερα κι εγώ, δεν τα επαναλαμβάνω. Σε κάποιους αρέσει σε κάποιους όχι (διαβάζεται και ανάποδα κι έχει να κάνει και μ εμένα - που δε μου αρέσει ο επίσημος πίνακας της FIA σε σχέση με τα παγκόσμια πρωταθλήματα). Πάντως δεν είναι οπαδισμός (ειδικά τύπου ελληνικού ποδοσφαίρου)! Είναι άποψη που διαμορφώθηκε μετά από παρακολούθηση των αγώνων, μελέτη γυρολογίων, σκέψη , κρίση, διάβασμα κλπ.

Το άλλο με το χρήμα ισχύει, αλλά τα στοιχεία και τα νούμερα που παρατίθενται είναι λες εντελώς τυχαία; Εγώ πάλι δεν πιστεύω σε συμπτώσεις ;)
Μήπως είναι λάθος;;; Μέτρα οσα λεει ο ΔΠ, ίδια αποτελέσματα θα βγάλεις!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όπως αφαιρείς τον τελευταίο, αφαιρείς και τον προτελευταίο και τον προηγούμενο και τον προηγούμενο, μέχρι να σταθεροποιηθούν οι χρόνοι. Δε γίνεται ο Lorenzo να γυρνάει στο 1'40-1'40.500 για 18 συνεχόμενους γύρους και ξαφνικά στον 20ο να γυρνάει στο 1'40.706 και στους επόμενους στο 1'40.606 και 1'40.928, επειδή έγινε... χειρότερος. Δε γίνεται ο ΜΜ να γυρνάει στους ίδιους χρόνους, περίπου 1/10 αργότερος από Lorenzo, κατά μέσο όρο, για 19 συνεχόμενους γύρους και στους τελευταίους 4 γύρους να κάνει 1'40.717, 1'41.142, 1'42.395 και 1'41.681 (χρόνοι ΠΟΛΥ πιο αργοί από τους πιο αργούς χρόνους του Rossi), επειδή έγινε κι αυτός χειρότερος. Απλή λογική. Δεν υπάρχει καμία πίεση, καμία περίπτωση να χάσουν τη θέση τους, κανένας λόγος να συνεχίσουν να κινούνται σβέλτα, επιβραδύνουν, χαλαρώνουν. Αυτό μπορεί να συμβεί στον τελευταίο γύρο ή καθόλου, ανάλογα τον αγώνα. Αλλά αν η διαφορά είναι τεράστια, ναι, μπορεί να συμβεί και 2 γύρους πριν το τέλος και 3 και 4 και 7. Ακόμα και ο Rossi χαλάρωσε στους τελευταίους 3-4 γύρους, απλά πολύ λιγότερο από τους 2 πρώτους. Γι'αυτό και τερμάτισε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από Marquez, ενώ είχαν πολύ μεγαλύτερη διαφορά σε όλον τον αγώνα.

Το ΜΟΝΟ - σωστό - συμπέρασμα που βγάζεις από αυτό, λοιπόν, είναι ότι ο Lorenzo χαλάρωσε στους 5 τελευταίους γύρους, ο Marquez στους 4 και ο Rossi επίσης στους 4. Επίσης, από τους 3, ο Marquez ήταν αυτός που χαλάρωσε περισσότερο κάνοντας 1 και 2 δευτερόλεπτα πάνω από τους συνήθεις χρόνους του και ο Rossi λιγότερο, με διαφορά 3-4 δεκάτων μόνο. Αυτό δε λέει απολύτως τίποτα για τους οδηγούς, εκτός του ότι ο Marquez ένιωθε πιο άνετος απ'όλους με τη θέση του. :p

Φυσικά δε θεωρώ ότι ο Rossi είναι αργός ε. ΟΥΤΕ ο Rossi πίεσε σε όλον τον αγώνα, φυσικά, αφού ήξερε ότι δεν είχε τον ρυθμό (λόγω μοτοσικλέτας, όπως φαίνεται). Ίσως περνούσε και τον Dovi, αν ο τελευταίος δεν έπεφτε, αλλά δεν είχε καμία ελπίδα να πάει παραπάνω. Το ίδιο "βολεύτηκε" με τη θέση του και ο Marquez, χωρίς να προσπαθήσει ουσιαστικά.

Αυτό που έκανα εγώ είναι να δω πού άρχισαν να επιβραδύνουν όλοι, να κρατήσω αυτόν που επιβράδυνε νωρίτερα (JL στον 20ό, οι άλλοι 2 στον 21ο) και να αφαιρέσω τον ίδιο αριθμό τελευταίων γύρων απ'όλους. Δεν υπήρξε καμία απολύτως διάκριση και καμία διαφορά στον αριθμό γύρων. Για όλους μέτρησα 18 συνεχόμενους γύρους (από 2 έως 19). ;)

Ακόμα κι αν όντως ο Rossi είχε τη μικρότερη απόκλιση, που δεν την είχε, πάλι δε λέει κάτι όταν γυρίζει σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πάνω από τους πρώτους. Δηλαδή αν μπω εγώ Catalunya και γυρίζω σταθερά στο 2'30 για 25 γύρους, αυτό με κάνει "καλύτερο" οδηγό; Food for thought. :p

Όπως είπα, κι εγώ γουστάρω Rossi. Μη με κάνεις να γίνομαι ο δικηγόρος του διαβόλου. :p
ΟΚ να συμφωνήσω για να μη σε κάνω δικηγόρο του διαβόλου:D
Συμφωνώ εν γένει στα συμπεράσματα (όχι όμως και στις τελευταίες λέξεις ), και προσθέτω :
  • Η Μ1 του Ρόσι πήγε όσο γρήγορα θα μπορούσε να πάει!!! Δεν πήγαινε ούτε ένα "κλικ" πιο γρήγορα.
  • Ο 99 αν είχε πίεση θα μπορούσε να πάει πιο γρήγορα μέχρι τέλους, τουλάχιστον όπως μέχρι το 19ο γύρο και να έχει ακόμα +3-4'' από το 2ο. Το σίγουρο είναι ότι με τον ανταγωνισμό που είχε, δεν είδαμε το 100% του συνδιασμού!
  • Ο 93 ΔΕΝ μπορούσε να πάει πιο γρήγορα και σύμφωνα με τις δηλώσεις του, μάλλον ανακουφισμένος ήταν με τη 2η θέση και με την πτώση του Ντόβι και με την αδυναμία της ταχύτερης Γιαμάχα να τον ακολουθήσει. Είπε ξεκάθαρα ότι ακολούθησε (τον ίδιο ρυθμό εννοεί) το Λορένζο για 5 γύρους (αλήθεια λέει τόσους έχουν με πολύ κοντινούς χρόνους). Αν πίεζε για περισσότερους γύρους, θα έπεφτε. Αυτός το είπε μόνος του. (Πιστεύω ότι κατάλαβες τη διαφωνία μου στο τελευταίο σου συμπέρασμα).
  • Επίσης η Χόντα του 93 πήγε όσο πιο γρήγορα μπορούσε να πάει , κι εδώ έρχονται κι οι δηλώσεις Κρατς προ ημερών, που είπε ότι ο Μαρκ μ αυτά που κάνει, κάνει τους υπόλοιπους που οδηγούμε Χόντα να φαινόμαστε ηλίθιοι. Ε, το ίδιο κάνει κι ο Ρόσι, αλλά οι άλλοι 2 δεν το παραδέχτηκαν ακόμα :p

Το food for thought που λες, είναι πολύ ακραίο. Αναφερόμαστε σε οδηγούς ίδιου διαμετρήματος, με αντίστοιχες μοτοσυκλέτες, που κυνηγάνε πάντα το απόλυτο! Πίσω τους είναι άλλοι 20 αντίστοιχοι αναβάτες (καμιά δεκαριά έμειναν προχθες), που δεν τους επιτρέπουν να πράξουν όπως λες. Εξάλλου μετράμε τις αποκλίσεις των πρώτων... Όχι όλων :cool: Μεταξύ των 3 πρώτων λοιπόν, κάλλιστα μπορώ να επιμείνω στον αρχικό μου ισχυρισμό, αλλά δεν το κάνω. Δεν έχει και καμιά ουσία. Αντίθετα, τα συμπεράσματα που αναφέρθηκαν πιο πάνω τα θεωρώ ουσιώδη!
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Στην ουσία δε διαφωνούμε, προφανώς. Και έτσι κι αλλιώς, ποιος νοιάζεται αν ο Rossi ή ο Lorenzo ή οποιοσδήποτε ήταν 0.1s σταθερότερος από τον άλλον; Δεν έχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμία σημασία, ειδικά με τέτοιες απειροελάχιστες διαφορές. Γι'αυτό υπάρχει ο αγώνας, για να φαίνεται ο καλύτερος συνολικά, ο οποίος δεν είναι απαραίτητα ο ταχύτερος. Αλλιώς θα έπαιρναν πόντους στο qualifying.

Καταλαβαίνω τι λες για τον ΜΜ. Δεν υποστήριξα ποτέ ότι μπορούσε και δεν προσπάθησε. Έγραψα απλά ότι δεν προσπάθησε και "βολεύτηκε", ακριβώς ΕΠΕΙΔΗ είναι ο Marquez και δεν το συνηθίζει. Οδηγεί στο όριο ακόμα κι όταν τρέχει πρώτος μόνος του κι ας φλερτάρει με την πτώση.

Για το τελευταίο πόιντ, υπερέβαλα για να το τονίσω.

Θα προσθέσω κι εγώ 2-3 σημεία, όχι πολύ μακρυά από τα δικά σου:

  • H Yamaha έχει μεγάλα προβλήματα κι αυτό είναι εμφανές. Ο Vinales είναι ανύπαρκτος.
  • Η Honda είναι σε σαφώς καλύτερη κατάσταση, αν και μάλλον η Ducati είναι η καλύτερη μοτοσικλέτα του grid σήμερα.
  • Ο 99 είναι ρομπότ, όταν βρεθεί μόνος του, σε κατάλληλες συνθήκες.
  • Ο ΜΜ οδήγησε ώριμα, ασυνήθιστο για εκείνον.
  • Ο Rossi βρίσκεται - κοντά - στην κορυφή οδηγώντας απλά και σταθερά. Ξέρει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να κοντράρει τον ΜΜ στα ίσα, αλλά επίσης ξέρει ότι όσο ο μικρός ρισκάρει, κινδυνεύει να χάσει, και αυτό θα εκμεταλλευτεί.
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Δημήτρη μου, εγώ;;;; moi??? που λένε και οι Γάλλοι;;;

Ο Δ.Π δες τι έγραψε:

....."Η ("επιχειρηματική") διαφορά της Formula 1 απο το MotoGP, είναι ότι οι ιδιοκτήτες της και managers της (για πολλά χρόνια ο Eccleston και τωρα οι Αμερικανοί) δεν επέτρεψαν σε καμμία χώρα να "οικειοποιηθεί" τον θεσμό, στον βαθμό που η σκληρή Ισπανία το κάνει τα τελευταία χρόνια (μάλλον χωρίς επιστροφή). "Σκληρή" όσον αφορά τον τρόπο που βλέπει τα Σπορ, και μια σύντομη ματιά στις πρακτικές του Ισπανικού ποδοσφαίρου και μπάσκετ το αποδεικνύει: Θέλουν να είναι κορυφάιοι παντού, με καθε τρόπο, χωρίς προσχήματα. Αυτή η νοοτροπία, ενώ ενδυναμώνει την αθλητική παρουσία της χώρας σε όλα τα επίπεδα, είναι και εγγενώς "αντι-αθλητική" (anti-sportive), ακριβώς λόγω της εφαρμογής και της πολιτικής του μονοπωλίου, που για να πετύχει πρέπει να ισοπεδώσει, να περιορίσει και να εξαφανίσει τον ανταγωνισμό.

Έχουμε λοιπόν τους Ισπανούς οργανωτές και "ιδιοκτήτες" των δικαιωμάτων του MotoGP, με Ισπανό (φυσικά) CEO. Έχουμε την εμπλοκή μεγάλων Ισπανικών εταιρειών σε όλες τις εργοστασιακές ομάδες, είτε μέσω απ' ευθείας χορηγιών είτε με τους αναβάτες τους. Έχουμε ΤΕΣΣΕΡΙΣ αγώνες του ημερολογίου να τελούνται σε Ισπανικό έδαφος, την Χερέθ, την Βαρκελώνη (Μοντμελό), την Αραγκον και την Βαλένθια. Έχουμε Ισπανούς αναβάτες σε ΟΛΕΣ τις εργοστασιακές ομάδες του MotoGP, δηλαδη Λορένθο στην Ducati, Βινιάλες στην Yamaha, Ρινς στην Suzuki, Πωλ Εσπαργκαρό στην ΚΤΜ, Α. Εσπαργκαρό στην Αprilia, Μαρκέθ και Πεντρόθα στην Honda. Έχουμε την Repsol στην Honda, την Movistar στην Yamaha, την Ecstar στην Suzuki αλλα και την Avintia στην (δορυφορική) Ducati. Εχουμε Ισπανούς αναβάτες και σε δορυφορικές ομάδες (Ραμπάτ, Μπαουτίστα), που ανεβάζουν τον αριθμό των Ισπανών οδηγών του MotoGP σε 9 (στους 24), δηλαδή ποσοστό σχεδόν 40%, που τείνει αυξανόμενο καθώς οι μελλοντικοί αναβάτες του MotoGP που θα προωθούνται απο την Moto3 και την Moto2 θα είναι κυρίως Ιβήρες (μετά τον Μιρ ακολουθεί ο Αλεξ Μαρκέθ, ενώ και ο Ολιβέϊρα που θα πάει του χρόνου στην Tech3- KTM είναι Πορτογάλος).

Το 25% των αγώνων του MotoGP γίνεται σε Ισπανικές πίστες, το 40% των αναβατών είναι Ισπανοί, το 75% των μεγάλων χορηγών είναι Ισπανικές εταιρείες, η ιδιοκτησία και η διοίκηση του MotoGP είναι 100% Ισπανική, το "πρόβλημα" ήδη έχει γεννηθεί και μεγαλώνει χωρίς κανείς να κάνει κάτι για να το ελέγξει ή να το περιορίσει.".....



από εδώ:https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/1131-motogp-pagkosmio-protathlima-ispanias


Δε στέκομαι τόσο στην άποψή του (συχνά διαφωνώ 100% μαζί του) αλλά δες τα στοιχεία ;)
Τελικά τι νόημα έχουν όλα αυτά ????
Λόγω Ισπανικής παράγκας είναι γρήγορος ο Marquez, Lorentzo, Dovi, .. κλπ
δεν ξέρω παίζει και ο Rosi στην Παράγκα ? ή είναι σε αντίσκηνο με Ούτσιο ?
να τους στείλουμε και κανέναν δικό μας από το ποδόσφαιρο που είναι πρωταθλητές στις Παράγκες. να τους οργανώσει λίγο.
και εν τέλη ποιο είναι το ζητούμενο; να πάρει κάποιος το πρωτάθλημα με δεύτερες και τρίτες θέσεις και ας είναι και ποιο αργός, αρκεί να είναι ο δικός μας?
... "Ολυμπιακός" ... έχει δίκιο ο @KORAX
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Όπως αφαιρείς τον τελευταίο, αφαιρείς και τον προτελευταίο και τον προηγούμενο και τον προηγούμενο, μέχρι να σταθεροποιηθούν οι χρόνοι. Δε γίνεται ο Lorenzo να γυρνάει στο 1'40-1'40.500 για 18 συνεχόμενους γύρους και ξαφνικά στον 20ο να γυρνάει στο 1'40.706 και στους επόμενους στο 1'40.606 και 1'40.928, επειδή έγινε... χειρότερος. Δε γίνεται ο ΜΜ να γυρνάει στους ίδιους χρόνους, περίπου 1/10 αργότερος από Lorenzo, κατά μέσο όρο, για 19 συνεχόμενους γύρους και στους τελευταίους 4 γύρους να κάνει 1'40.717, 1'41.142, 1'42.395 και 1'41.681 (χρόνοι ΠΟΛΥ πιο αργοί από τους πιο αργούς χρόνους του Rossi), επειδή έγινε κι αυτός χειρότερος. Απλή λογική. Δεν υπάρχει καμία πίεση, καμία περίπτωση να χάσουν τη θέση τους, κανένας λόγος να συνεχίσουν να κινούνται σβέλτα, επιβραδύνουν, χαλαρώνουν. Αυτό μπορεί να συμβεί στον τελευταίο γύρο ή καθόλου, ανάλογα τον αγώνα. Αλλά αν η διαφορά είναι τεράστια, ναι, μπορεί να συμβεί και 2 γύρους πριν το τέλος και 3 και 4 και 7. Ακόμα και ο Rossi χαλάρωσε στους τελευταίους 3-4 γύρους, απλά πολύ λιγότερο από τους 2 πρώτους. Γι'αυτό και τερμάτισε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από Marquez, ενώ είχαν πολύ μεγαλύτερη διαφορά σε όλον τον αγώνα.

Το ΜΟΝΟ - σωστό - συμπέρασμα που βγάζεις από αυτό, λοιπόν, είναι ότι ο Lorenzo χαλάρωσε στους 5 τελευταίους γύρους, ο Marquez στους 4 και ο Rossi επίσης στους 4. Επίσης, από τους 3, ο Marquez ήταν αυτός που χαλάρωσε περισσότερο κάνοντας 1 και 2 δευτερόλεπτα πάνω από τους συνήθεις χρόνους του και ο Rossi λιγότερο, με διαφορά 3-4 δεκάτων μόνο. Αυτό δε λέει απολύτως τίποτα για τους οδηγούς, εκτός του ότι ο Marquez ένιωθε πιο άνετος απ'όλους με τη θέση του. :p

Φυσικά δε θεωρώ ότι ο Rossi είναι αργός ε. ΟΥΤΕ ο Rossi πίεσε σε όλον τον αγώνα, φυσικά, αφού ήξερε ότι δεν είχε τον ρυθμό (λόγω μοτοσικλέτας, όπως φαίνεται). Ίσως περνούσε και τον Dovi, αν ο τελευταίος δεν έπεφτε, αλλά δεν είχε καμία ελπίδα να πάει παραπάνω. Το ίδιο "βολεύτηκε" με τη θέση του και ο Marquez, χωρίς να προσπαθήσει ουσιαστικά.

Αυτό που έκανα εγώ είναι να δω πού άρχισαν να επιβραδύνουν όλοι, να κρατήσω αυτόν που επιβράδυνε νωρίτερα (JL στον 20ό, οι άλλοι 2 στον 21ο) και να αφαιρέσω τον ίδιο αριθμό τελευταίων γύρων απ'όλους. Δεν υπήρξε καμία απολύτως διάκριση και καμία διαφορά στον αριθμό γύρων. Για όλους μέτρησα 18 συνεχόμενους γύρους (από 2 έως 19). ;)

Ακόμα κι αν όντως ο Rossi είχε τη μικρότερη απόκλιση, που δεν την είχε, πάλι δε λέει κάτι, όταν γυρίζει σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πάνω από τους πρώτους. Δηλαδή αν μπω εγώ Catalunya και γυρίζω σταθερά στο 2'30 για 25 γύρους, αυτό με κάνει "καλύτερο" οδηγό, όταν μου ρίχνουν 3 γύρους ακόμα και τα 250; Food for thought. :p

Όπως είπα, κι εγώ γουστάρω Rossi. Μη με κάνεις να γίνομαι ο δικηγόρος του διαβόλου. :p
Δυστυχώς δεν έπεσαν και οι Lorenzo και Marquez,
όχι μόνο θα έβγαινε πρώτος (ο Rosi) αλλά θα λέγαμε και ότι αν δεν πέφτανε θα τους πέρναγε στα σίγουρα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τελικά τι νόημα έχουν όλα αυτά ????
Λόγω Ισπανικής παράγκας είναι γρήγορος ο Marquez, Lorentzo, Dovi, .. κλπ
δεν ξέρω παίζει και ο Rosi στην Παράγκα ? ή είναι σε αντίσκηνο με Ούτσιο ?
να τους στείλουμε και κανέναν δικό μας από το ποδόσφαιρο που είναι πρωταθλητές στις Παράγκες. να τους οργανώσει λίγο.
και εν τέλη ποιο είναι το ζητούμενο; να πάρει κάποιος το πρωτάθλημα με δεύτερες και τρίτες θέσεις και ας είναι και ποιο αργός, αρκεί να είναι ο δικός μας?
... "Ολυμπιακός" ... έχει δίκιο ο @KORAX
Ποιός "δικός μας" βρε Γάκη...έχει κανένας μας μετοχές στην VR46 ;

Η όλη μας διαφωνία εδώ μέσα ,είναι ότι ,κάποιοι απαξιώνουν τον Ρόσσι ,κ κάποιοι άλλοι διαφωνούν ,κ τον θεωρούν μοναδικό φαινόμενο κ ακόμα αξιόμαχο.
Κι ότι κάποιοι κοιτάνε απλά ποιός κόβει πρώτος την κορδέλα τερματισμού ,ενώ κάποιοι άλλοι βλέπουν κ την "παράγκα" κ το κwloπαιδο που κρύβεται πίσω του.

Οσο για το "Ολυμπιακός" ,εύστοχη αναγωγή.
Αυτό ακριβώς περιέγραψε ο @forester παραπάν.
Οτι η Ισπανική παράγκα που έχει στηθεί ,έχει τόση δυναμη ,η οποία μπορεί -μεχρι ενός σημείου- να χειραγωγεί αποτελέσματα.
Οπως ο παλιός "καλός" Ολυμπιακός ,παρέα με το παλιό "καλό" ΠΑτΣΟΚ δηλαδίς.
Εδω έγκειται κ η όποια ποδοσφαιροποίηση που πάει να γίνει ,κ όχι αν εσύ συμπαθείς τον 3Μ κι εγώ τον Βάλε.
Γκέγκε / ή όχι ακόμα...;
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Ποιός "δικός μας" βρε Γάκη...έχει κανένας μας μετοχές στην VR46 ;

Η όλη μας διαφωνία εδώ μέσα ,είναι ότι ,κάποιοι απαξιώνουν τον Ρόσσι ,κ κάποιοι άλλοι διαφωνούν ,κ τον θεωρούν μοναδικό φαινόμενο κ ακόμα αξιόμαχο.
Όποιος απαξιώνει τον Rossi και το εννοεί, δεν έχει την παραμικρή ιδέα από GP. Απλά πράγματα. Ο άνθρωπος είναι Ο θρύλος (κυριολεκτικά, όχι ο Ολυμπιακός) και το έχει κερδίσει με την αξία του, δεν του το χάρισε κανείς. Τώρα, το αν είναι ανταγωνιστικός σήμερα, αν υπάρχει περίπτωση να πάρει άλλο πρωτάθλημα, αν απλά "πιάνει θέση" σε ένα εργοστασιακό μηχανάκι, είναι άλλο θέμα. Αλλά τα πρώτα δεν αμφισβητούνται, σαν τη βαρύτητα.
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Όποιος απαξιώνει τον Rossi και το εννοεί, δεν έχει την παραμικρή ιδέα από GP. Απλά πράγματα. Ο άνθρωπος είναι Ο θρύλος (κυριολεκτικά, όχι ο Ολυμπιακός) και το έχει κερδίσει με την αξία του, δεν του το χάρισε κανείς. Τώρα, το αν είναι ανταγωνιστικός σήμερα, αν υπάρχει περίπτωση να πάρει άλλο πρωτάθλημα, αν απλά "πιάνει θέση" σε ένα εργοστασιακό μηχανάκι, είναι άλλο θέμα. Αλλά τα πρώτα δεν αμφισβητούνται, σαν τη βαρύτητα.
Η μόνη σωστή πρόταση. ΑΝ αποσαφηνιστεί τι κάνει έναν άνθρωπο θρύλο (κυριολεκτικά, και όχι Ολυμπιακός) τότε θα πάμε παρακάτω.
Και όχι, το οτι τρέχει στα σαράντα του, δεν τον κάνει θρύλο...
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Θρύλος σημαίνει 9 πρωταθλήματα, οι περισσότερες νίκες με διαφορά στη μεγάλη κατηγορία (ναι, ακόμα κι από τον Agostini που έτρεχε μόνος του το 1932 και έπαιρνε 40 νίκες ανά έτος), νίκες που εκτείνονται σε μια περίοδο άνω των 20 ετών (από 1996 έως 2017, προς το παρόν), πρωταθλήματα με 500 δίχρονα, 800 και 1000. Θρύλος σημαίνει να παρατήσεις την καλύτερη ομάδα και μοτοσικλέτα του πρωταθλήματος, να πας σε μια τριτοτέταρτη, για να αποδείξεις ότι ΕΣΥ κάνεις τη μοτοσικλέτα, όταν μπορείς κάλλιστα να μείνεις για να σπάσεις τα ρεκορόμετρα της ιστορίας. Και να πάρεις πρωτάθλημα την 1η χρονιά (το 2003 η καλύτερη Yamaha τερμάτισε 7η, το 2004 πήρε πρωτάθλημα με Rossi). Και να το ξαναδοκιμάζεις, σχεδόν 10 χρόνια μετά, έστω κι αν αποτυγχάνεις. Και άλλα πολλά ρεκόρ, βέβαια, που δεν έχει καμία σημασία να αναφέρουμε, γιατί έναν θρύλο δεν τον κάνουν οι απόλυτοι αριθμοί.

Θρύλος σημαίνει να γνωρίζουν το όνομά σου όσοι έχουν καβαλήσει έστω πατίνι, να έχεις τους περισσότερους οπαδούς σε ΚΑΘΕ πίστα, εντός και εκτός συνόρων. Να έχει γίνει το όνομά σου συνώνυμο του MotoGP.

Όχι, το ότι τρέχει στα σαράντα του, δεν τον κάνει θρύλο. Το ότι παίρνει νίκες ΑΚΟΜΑ στα 40 του, όμως, έστω μία τον χρόνο, και βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις, απέναντι στον σκληρότερο ανταγωνισμό που έχει δει το GP εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αν μη τι άλλο, απαιτεί υπεράνθρωπη δύναμη, θέληση και προσπάθεια. Κι αυτό είναι τυφλός αν δεν το βλέπει κάποιος. Είτε τον γουστάρει, είτε όχι.
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Δε νοείται θρύλος χωρίς ευρύ κοινό. Αν δε σου αρέσει η λέξη, διάλεξε κάποια άλλη. Δεν αλλάζει κάτι.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Θρύλος σημαίνει 9 πρωταθλήματα, οι περισσότερες νίκες με διαφορά στη μεγάλη κατηγορία (ναι, ακόμα κι από τον Agostini που έτρεχε μόνος του το 1932 και έπαιρνε 40 νίκες ανά έτος), νίκες που εκτείνονται σε μια περίοδο άνω των 20 ετών (από 1996 έως 2017, προς το παρόν), πρωταθλήματα με 500 δίχρονα, 800 και 1000. Θρύλος σημαίνει να παρατήσεις την καλύτερη ομάδα και μοτοσικλέτα του πρωταθλήματος, να πας σε μια τριτοτέταρτη, για να αποδείξεις ότι ΕΣΥ κάνεις τη μοτοσικλέτα, όταν μπορείς κάλλιστα να μείνεις για να σπάσεις τα ρεκορόμετρα της ιστορίας. Και να πάρεις πρωτάθλημα την 1η χρονιά (το 2003 η καλύτερη Yamaha τερμάτισε 7η, το 2004 πήρε πρωτάθλημα με Rossi). Και να το ξαναδοκιμάζεις, σχεδόν 10 χρόνια μετά, έστω κι αν αποτυγχάνεις. Και άλλα πολλά ρεκόρ, βέβαια, που δεν έχει καμία σημασία να αναφέρουμε, γιατί έναν θρύλο δεν τον κάνουν οι απόλυτοι αριθμοί.

Θρύλος σημαίνει να γνωρίζουν το όνομά σου όσοι έχουν καβαλήσει έστω πατίνι, να έχεις τους περισσότερους οπαδούς σε ΚΑΘΕ πίστα, εντός και εκτός συνόρων. Να έχει γίνει το όνομά σου συνώνυμο του MotoGP.

Όχι, το ότι τρέχει στα σαράντα του, δεν τον κάνει θρύλο. Το ότι παίρνει νίκες ΑΚΟΜΑ στα 40 του, όμως, έστω μία τον χρόνο, και βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις, απέναντι στον σκληρότερο ανταγωνισμό που έχει δει το GP εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αν μη τι άλλο, απαιτεί υπεράνθρωπη δύναμη, θέληση και προσπάθεια. Κι αυτό είναι τυφλός αν δεν το βλέπει κάποιος. Είτε τον γουστάρει, είτε όχι.




Καταλαβαινω τι θες να γραψεις και συμφωνουμε σε γενικες γραμμες, αλλα θα σου πω ετουτο για να μην χρησιμοποιεις βαριες λεξεις οπως Θρυλο , φαινομενο κτλ.

1) Το οτι τον γνωριζει οπως λες και αυτος με το πατινι κτλ σημαινει μαρκετινγκ. Δεν ειναι κακο να διαχειριζεσαι την εικονα σου.

2) Δεν πετυχαινει ΚΑΝΕΙΣ μονος του αποτελεσματα σε κανενα αθλημα. Ειναι αποτελεσμα ομαδας, ειτε εισαι μπροστα ειτε πισω απο τα φωτα. Ειναι τεραστιο λαθος αυτο που εγραψες αλλα δεν στο χρεωνω.

Αυτο για την κινηση στην ΤριτοΤεταρτη ΥΑΜΑHA. Να σου θυμησω πως εφυγε με ΟΛΟ το επιτελειο της HONDA.

3)Συμφωνω θα μπορουσε να κατσει στην HONDA να σπαει ρεκορ. Τα χαλασανε ομως εκεινη την χρονια που πεταξε το HONDA στην ακρη απαξιωτικα...(ισως και καλα εκανε) Ομως το πακετακι ηταν πολυ δελεαστικο στη ΥΑΜΑΗΑ (και καλα εκανε που το πηρε...μαγκας)

4) Την πρωτη χρονια που ανεβηκε στα motoGP δεν πηρε και πρωταθλημα...Αυτο το εχει κανει μονο ο ΜARQUEZ.

5) Να σου θυμησω τον συναγωνισμο που ειχε ο Rossi οταν κερδιζε τα πρωταθληματα ????

Το 2001 BIAGGI
CAPIROSSI
BARROS
CHECA


To 2002 : BIAGGI
UKAWA
BARROS
CHECA


To 2003 : GIBERNAU
BIAGGI
CAPIROSSI

HEYDEN

TO 2004: GIBERNAU
BIAGGI
BARROS

EDWARDS

To 2005 : MELANDRI
HEYDEN
EDWARDS

To 2006 : HEYDEN
CAPIROSSI
MELANDRI


To 2008 : STONER
PEDROSA
LORENZo

To 2009: LORENZO
PEDROSA
STONER



Δεν θελω να απαξιωσω τους παραπανω οδηγους αλλα το 2000 πηρε πρωταθλημα ο ROBERTS Jr. ρε φιλε ... ΕΛΕΟΣ.

Επουδενι δεν απαξιωνω τον Ροσσι σαν οδηγο. Τα πρωταθληματα γραφτηκαν φιλε. Καλα εκανε και μαγκας. Το "θρυλος¨ και το "φαινομενο" αστο ...
Εαν κοιταξεις ομως προσεκτικα , το ιδιο εργο ξαναβλεπουμε απλα περασαν τα χρονια αλλαξε το motoGP , γιναν αλματα με τα ηλεκτρονικα , ηρθαν τα τσικο κτλ κτλ... και ο Ροσσι εχει να αντιμετωπισει απο το 2008 κατι παιδια που τον ειχαν ινδαλμα και προφανως τον ξεπερασαν .

Ειναι σαν να λεω εγω ο Στονερακιας οτι αφου ο Stoner ειναι στο WALL of LEGENDS ειναι και θρυλος....


Το τελευταιο που θα γραψω ειναι αυτο....




"Η αξια του νικημενου δινει δοξα στον νικητη"





 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Δε διαφωνούμε. Υπερβάλλω σε σημεία για να τονίσω το πόιντ (το κάνω συχνά, θα με μάθεις :p).

Αλλά, με την ίδια λογική, και ο Marquez δεν έχει ανταγωνισμό από την πρώτη του χρονιά. Είναι 3 επίπεδα πάνω από οποιονδήποτε άλλον. ;) Έχει 4 στα 5 πρωταθλήματα (σύντομα 5 στα 6), κι αυτό το ένα το έχασε μόνος του.

Ο Stoner ίσως γινόταν θρύλος κάποτε. Είχε τα χέρια. Αλλά προτίμησε το ψάρεμα. :p
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Ποιός "δικός μας" βρε Γάκη...έχει κανένας μας μετοχές στην VR46 ;

Η όλη μας διαφωνία εδώ μέσα ,είναι ότι ,κάποιοι απαξιώνουν τον Ρόσσι ,κ κάποιοι άλλοι διαφωνούν ,κ τον θεωρούν μοναδικό φαινόμενο κ ακόμα αξιόμαχο.
Κι ότι κάποιοι κοιτάνε απλά ποιός κόβει πρώτος την κορδέλα τερματισμού ,ενώ κάποιοι άλλοι βλέπουν κ την "παράγκα" κ το κwloπαιδο που κρύβεται πίσω του.

Οσο για το "Ολυμπιακός" ,εύστοχη αναγωγή.
Αυτό ακριβώς περιέγραψε ο @forester παραπάν.
Οτι η Ισπανική παράγκα που έχει στηθεί ,έχει τόση δυναμη ,η οποία μπορεί -μεχρι ενός σημείου- να χειραγωγεί αποτελέσματα.
Οπως ο παλιός "καλός" Ολυμπιακός ,παρέα με το παλιό "καλό" ΠΑτΣΟΚ δηλαδίς.
Εδω έγκειται κ η όποια ποδοσφαιροποίηση που πάει να γίνει ,κ όχι αν εσύ συμπαθείς τον 3Μ κι εγώ τον Βάλε.
Γκέγκε / ή όχι ακόμα...;
Νο γκεγκε
Δεν βλέπω Μετόχους
Οπαδούς βλέπω
.....
....
Γατούλη
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Όποιος απαξιώνει τον Rossi και το εννοεί, δεν έχει την παραμικρή ιδέα από GP. Απλά πράγματα. Ο άνθρωπος είναι Ο θρύλος (κυριολεκτικά, όχι ο Ολυμπιακός) και το έχει κερδίσει με την αξία του, δεν του το χάρισε κανείς. Τώρα, το αν είναι ανταγωνιστικός σήμερα, αν υπάρχει περίπτωση να πάρει άλλο πρωτάθλημα, αν απλά "πιάνει θέση" σε ένα εργοστασιακό μηχανάκι, είναι άλλο θέμα. Αλλά τα πρώτα δεν αμφισβητούνται, σαν τη βαρύτητα.
προφανώς και είμαι άσχετος από moto GP ούτε από έξω δεν έχω περάσει ούτε από χιλιόμετρα. Απορίας άξιο είναι ποιος θεωρεί τον εαυτόν του σχετικό !!!
πάντως πιστεύω ότι σε όποιον οδηγό του motogp τολμούσα να μιλήσω για παράγκα, μάλλον ξύλο θα έτρωγα
τώρα κουβέντες του τι, ποιος, τι είναι θρύλος .... δεν με αφορούν απλά επιβεβαιώνουν τα περι-ποδοσφαιροποίησης
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Δε διαφωνούμε. Υπερβάλλω σε σημεία για να τονίσω το πόιντ (το κάνω συχνά, θα με μάθεις :p).

Αλλά, με την ίδια λογική, και ο Marquez δεν έχει ανταγωνισμό από την πρώτη του χρονιά. Είναι 3 επίπεδα πάνω από οποιονδήποτε άλλον. ;) Έχει 4 στα 5 πρωταθλήματα (σύντομα 5 στα 6), κι αυτό το ένα το έχασε μόνος του.

Ο Stoner ίσως γινόταν θρύλος κάποτε. Είχε τα χέρια. Αλλά προτίμησε το ψάρεμα. :p

Δεν ειχε ανταγωνισμο στην πρωτη του χρονια ???

Σου λεω μονο πως τερματισε 4 βαθμους μπροστα (334) απο τον δευτερο (330) και τριαντατεσσερις απο τον 3ο (300) (για τον τεταρτο δεν σου λεω...:mooning:)



Για τον Stoner αλλη ιστορια... θελει μπυρες προβατινα και mitsuko No 36
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
και εν τέλη ποιο είναι το ζητούμενο; να πάρει κάποιος το πρωτάθλημα με δεύτερες και τρίτες θέσεις και ας είναι και ποιο αργός, αρκεί να είναι ο δικός μας?
Ναι αλλά όταν το πήρε έτσι ο Νίκις δεν είπε κανείς κουβέντα, αδικοχάθηκε με το ποδήλατο, έγινε και λέτζεντ.
 
Top Bottom